Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақ мақсатын хабарлау
Бөлім:
Мамандықтар әлемі
Мұғалімнің аты-жөні
Күні:
Сынып: 4
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Тұрақты сөз тіркесі.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
4.4.2.1* күрделі сөздердің түрлерін ажырата алу (біріккен сөз, қос сөз, қысқарған сөз)
Сабақтың мақсаты
дереккөздерден (мәтін, сөздік, сызба, кесте, диаграмма) қажетті ақпараттарды табады;
күрделі сөздердің түрлерін, біріккен сөздің құрылымдық ерекшелігін ажыратады.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру,
өзін -
өзі тексеру
Өткен білімді еске түсіру
5 мин
Ынтымақтастық атмосферасын және өздеріне сенімділік қалыптастыру ширату жаттығулары арқылы жүреді.
<<Санау>> әдісімен топқа бөліп отырғызу.
- Топқа ат қойыңдар.
- Топ басшысын сайлап, топ ережесін еске түсіріңдер.
<<Керме жіп>> әдісімен жаңа сабаққа кіріспе жүреді.
-Жіпте ілінген парақтардағы сұрақтарға жауап беріп, жасырын сөзді ашыңдар. (эколог)
-Күрделі сөз деген не? (Э)
-Тұрақты сөз тіркестеріне мысал келтір. (К)
- Күрделі сөздердің сөз тіркесіне ұқсастығы мен айырмашылығы неде?(О)
-<<Қой үстіне бозторғай жұмыртқалаған заман>> деген сөзінің мағынасын түсіндір.(Л)
-Мазасыздану сөзіне сай келетін тұрақты тіркес тауып айт.(О)
-<<Жарасына тұз себу>> сөзінің мағынасын түсіндір.(Г)
-Бүгінгі сабақта біріккен сөздердің анықтауға арналған тапсырмалар орындайтын боламыз.
Сабақ мақсатын хабарлау.
Жаттығу жасайды.
Саналады.
Топқа бірігеді.
Топ басшысын сайлайды.
Топ ережесін еске түсіреді.
Тапсырма тексертеді.
Тақырыпты, сабақ мақсатын анықтайды.
<<Ауызша мадақтау>> әдісі:
Жарайсың!
Тамаша!
Жақсы!
Оқушылар жауабын толықтырып, әр қайсысына тиімді кері байланыс беріп отыру.
сұрақтар жазылған парақшалар Э,К,О,Л,О,Г
Жаңа білім
15 мин
2 мин
10 мин
10 мин
Жаңа сабақ
(Ұ) 1-тапсырма - <<Ашық микрофон>> әдісі.
24-жаттығу.
Балалардың экологпен сұқбатын оқыңдар.
-Сонда мұнай өндірудің табиғатқа кері әсерін болдырмау жолы қандай болмақ?
25-жаттығу.
Берілген мәтіннен қарамен жазылған сөздерді көшіріп жазыңдар.
Бақдәулет, эколог, Ақмарал, бозторғайлар, Нұрқанат, Гүлбану.
Саралаудың <<Тапсырма>> тәсілі жүзеге асады.
Кейбір оқушыға:
- Біріккен сөздерге мысалдар келтір.
Сергіту сәті: <<Қаражорға>> биі.
(Т) 2-тапсырма - -<<Ойлан, жұптас, талқыла>> әдісі.
26-жаттығу.
Өтірік өлеңді оқып, жатқа жазыңдар.
Біріккен сөздердің астын сызыңдар.
Сексеуіл неліктен <<Қызыл кітапқа>> енген?
28-жаттығу.
Диалогті жұпта оқыңдар.
Сендер Ержанның орнында болсаңдар не істер едіңдер?
Мәтінде біріккен сөздер кездесті ме?
Парталасыңмен демалыс мәдениетіне диалог құрастырыңдар.
(Ұ) 3-тапсырма -<<Шығармашылық үзіліс>>.
29-жаттығу.
Тапсырмамен жұмыс жасайды.
Билеп сергиді.
Тапсырма орындайды. Пікірін дәлелдейді.
Тапсырма орындайды. Пікірін дәлелдейді.
Дескриптор:
- мұнай өндірудің табиғатқа кері әсерін болдырмау жолы туралы пікір білдіреді-1балл.
Қарамен жазылған сөздерді көшіріп жазады-1балл.
- Өтірік өлеңді оқып, жатқа жазады-1балл.
Біріккен сөздердің астын сызады-1балл.
Диалогті жұпта оқиды-1балл.
Синонимдерді табады-1балл.
Мәтіндегі біріккен сөздерді табады-1балл.
Демалыс мәдениетіне диалог құрастырады-1балл.
- Берілген тест тапсырмаларына жауап береді -2балл.
Қазақ тілі 4 сынып оқулығы
1-бөлім
Қорытынды
3 мин
Кері байланыс - <<Шеринг>> әдісі.
Шарты: Барлығы шеңберде отырады, жүргізуші бастап, кезекпен барлығы тақырып бойынша түйінді ойды қорытындылайды. Идеялар қайталанбау керек.
- Бүгінгі сабақтан алған білімдеріңді бағалаңдар.
Үй тапсырмасы:27-жаттығу.
Өзінің сабақтағы жұмысын бағалайды.
Күнделікке тапсырма жазып алады.
ҚБ қойылады.
Мамандықтар әлемі
Мұғалімнің аты-жөні
Күні:
Сынып: 4
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Тұрақты сөз тіркесі.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
4.4.2.1* күрделі сөздердің түрлерін ажырата алу (біріккен сөз, қос сөз, қысқарған сөз)
Сабақтың мақсаты
дереккөздерден (мәтін, сөздік, сызба, кесте, диаграмма) қажетті ақпараттарды табады;
күрделі сөздердің түрлерін, біріккен сөздің құрылымдық ерекшелігін ажыратады.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру,
өзін -
өзі тексеру
Өткен білімді еске түсіру
5 мин
Ынтымақтастық атмосферасын және өздеріне сенімділік қалыптастыру ширату жаттығулары арқылы жүреді.
<<Санау>> әдісімен топқа бөліп отырғызу.
- Топқа ат қойыңдар.
- Топ басшысын сайлап, топ ережесін еске түсіріңдер.
<<Керме жіп>> әдісімен жаңа сабаққа кіріспе жүреді.
-Жіпте ілінген парақтардағы сұрақтарға жауап беріп, жасырын сөзді ашыңдар. (эколог)
-Күрделі сөз деген не? (Э)
-Тұрақты сөз тіркестеріне мысал келтір. (К)
- Күрделі сөздердің сөз тіркесіне ұқсастығы мен айырмашылығы неде?(О)
-<<Қой үстіне бозторғай жұмыртқалаған заман>> деген сөзінің мағынасын түсіндір.(Л)
-Мазасыздану сөзіне сай келетін тұрақты тіркес тауып айт.(О)
-<<Жарасына тұз себу>> сөзінің мағынасын түсіндір.(Г)
-Бүгінгі сабақта біріккен сөздердің анықтауға арналған тапсырмалар орындайтын боламыз.
Сабақ мақсатын хабарлау.
Жаттығу жасайды.
Саналады.
Топқа бірігеді.
Топ басшысын сайлайды.
Топ ережесін еске түсіреді.
Тапсырма тексертеді.
Тақырыпты, сабақ мақсатын анықтайды.
<<Ауызша мадақтау>> әдісі:
Жарайсың!
Тамаша!
Жақсы!
Оқушылар жауабын толықтырып, әр қайсысына тиімді кері байланыс беріп отыру.
сұрақтар жазылған парақшалар Э,К,О,Л,О,Г
Жаңа білім
15 мин
2 мин
10 мин
10 мин
Жаңа сабақ
(Ұ) 1-тапсырма - <<Ашық микрофон>> әдісі.
24-жаттығу.
Балалардың экологпен сұқбатын оқыңдар.
-Сонда мұнай өндірудің табиғатқа кері әсерін болдырмау жолы қандай болмақ?
25-жаттығу.
Берілген мәтіннен қарамен жазылған сөздерді көшіріп жазыңдар.
Бақдәулет, эколог, Ақмарал, бозторғайлар, Нұрқанат, Гүлбану.
Саралаудың <<Тапсырма>> тәсілі жүзеге асады.
Кейбір оқушыға:
- Біріккен сөздерге мысалдар келтір.
Сергіту сәті: <<Қаражорға>> биі.
(Т) 2-тапсырма - -<<Ойлан, жұптас, талқыла>> әдісі.
26-жаттығу.
Өтірік өлеңді оқып, жатқа жазыңдар.
Біріккен сөздердің астын сызыңдар.
Сексеуіл неліктен <<Қызыл кітапқа>> енген?
28-жаттығу.
Диалогті жұпта оқыңдар.
Сендер Ержанның орнында болсаңдар не істер едіңдер?
Мәтінде біріккен сөздер кездесті ме?
Парталасыңмен демалыс мәдениетіне диалог құрастырыңдар.
(Ұ) 3-тапсырма -<<Шығармашылық үзіліс>>.
29-жаттығу.
Тапсырмамен жұмыс жасайды.
Билеп сергиді.
Тапсырма орындайды. Пікірін дәлелдейді.
Тапсырма орындайды. Пікірін дәлелдейді.
Дескриптор:
- мұнай өндірудің табиғатқа кері әсерін болдырмау жолы туралы пікір білдіреді-1балл.
Қарамен жазылған сөздерді көшіріп жазады-1балл.
- Өтірік өлеңді оқып, жатқа жазады-1балл.
Біріккен сөздердің астын сызады-1балл.
Диалогті жұпта оқиды-1балл.
Синонимдерді табады-1балл.
Мәтіндегі біріккен сөздерді табады-1балл.
Демалыс мәдениетіне диалог құрастырады-1балл.
- Берілген тест тапсырмаларына жауап береді -2балл.
Қазақ тілі 4 сынып оқулығы
1-бөлім
Қорытынды
3 мин
Кері байланыс - <<Шеринг>> әдісі.
Шарты: Барлығы шеңберде отырады, жүргізуші бастап, кезекпен барлығы тақырып бойынша түйінді ойды қорытындылайды. Идеялар қайталанбау керек.
- Бүгінгі сабақтан алған білімдеріңді бағалаңдар.
Үй тапсырмасы:27-жаттығу.
Өзінің сабақтағы жұмысын бағалайды.
Күнделікке тапсырма жазып алады.
ҚБ қойылады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz