Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сабақ мақсатын хабарлау

Бөлім:
Мамандықтар әлемі
Мұғалімнің аты-жөні

Күні:

Сынып: 4
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Тұрақты сөз тіркесі.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
4.4.2.1* күрделі сөздердің түрлерін ажырата алу (біріккен сөз, қос сөз, қысқарған сөз)
Сабақтың мақсаты

дереккөздерден (мәтін, сөздік, сызба, кесте, диаграмма) қажетті ақпараттарды табады;
күрделі сөздердің түрлерін, біріккен сөздің құрылымдық ерекшелігін ажыратады.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру,
өзін -
өзі тексеру

Өткен білімді еске түсіру

5 мин

Ынтымақтастық атмосферасын және өздеріне сенімділік қалыптастыру ширату жаттығулары арқылы жүреді.
<<Санау>> әдісімен топқа бөліп отырғызу.
- Топқа ат қойыңдар.
- Топ басшысын сайлап, топ ережесін еске түсіріңдер.
<<Керме жіп>> әдісімен жаңа сабаққа кіріспе жүреді.
-Жіпте ілінген парақтардағы сұрақтарға жауап беріп, жасырын сөзді ашыңдар. (эколог)
-Күрделі сөз деген не? (Э)
-Тұрақты сөз тіркестеріне мысал келтір. (К)
- Күрделі сөздердің сөз тіркесіне ұқсастығы мен айырмашылығы неде?(О)
-<<Қой үстіне бозторғай жұмыртқалаған заман>> деген сөзінің мағынасын түсіндір.(Л)
-Мазасыздану сөзіне сай келетін тұрақты тіркес тауып айт.(О)
-<<Жарасына тұз себу>> сөзінің мағынасын түсіндір.(Г)
-Бүгінгі сабақта біріккен сөздердің анықтауға арналған тапсырмалар орындайтын боламыз.
Сабақ мақсатын хабарлау.
Жаттығу жасайды.

Саналады.
Топқа бірігеді.
Топ басшысын сайлайды.
Топ ережесін еске түсіреді.
Тапсырма тексертеді.

Тақырыпты, сабақ мақсатын анықтайды.

<<Ауызша мадақтау>> әдісі:
Жарайсың!
Тамаша!
Жақсы!
Оқушылар жауабын толықтырып, әр қайсысына тиімді кері байланыс беріп отыру.

сұрақтар жазылған парақшалар Э,К,О,Л,О,Г

Жаңа білім
15 мин

2 мин

10 мин

10 мин

Жаңа сабақ
(Ұ) 1-тапсырма - <<Ашық микрофон>> әдісі.
24-жаттығу.
Балалардың экологпен сұқбатын оқыңдар.
-Сонда мұнай өндірудің табиғатқа кері әсерін болдырмау жолы қандай болмақ?
25-жаттығу.
Берілген мәтіннен қарамен жазылған сөздерді көшіріп жазыңдар.
Бақдәулет, эколог, Ақмарал, бозторғайлар, Нұрқанат, Гүлбану.
Саралаудың <<Тапсырма>> тәсілі жүзеге асады.
Кейбір оқушыға:
- Біріккен сөздерге мысалдар келтір.

Сергіту сәті: <<Қаражорға>> биі.

(Т) 2-тапсырма - -<<Ойлан, жұптас, талқыла>> әдісі.
26-жаттығу.
Өтірік өлеңді оқып, жатқа жазыңдар.
Біріккен сөздердің астын сызыңдар.
Сексеуіл неліктен <<Қызыл кітапқа>> енген?
28-жаттығу.
Диалогті жұпта оқыңдар.
Сендер Ержанның орнында болсаңдар не істер едіңдер?
Мәтінде біріккен сөздер кездесті ме?
Парталасыңмен демалыс мәдениетіне диалог құрастырыңдар.

(Ұ) 3-тапсырма -<<Шығармашылық үзіліс>>.
29-жаттығу.

Тапсырмамен жұмыс жасайды.

Билеп сергиді.

Тапсырма орындайды. Пікірін дәлелдейді.

Тапсырма орындайды. Пікірін дәлелдейді.

Дескриптор:
- мұнай өндірудің табиғатқа кері әсерін болдырмау жолы туралы пікір білдіреді-1балл.
Қарамен жазылған сөздерді көшіріп жазады-1балл.
- Өтірік өлеңді оқып, жатқа жазады-1балл.
Біріккен сөздердің астын сызады-1балл.
Диалогті жұпта оқиды-1балл.
Синонимдерді табады-1балл.
Мәтіндегі біріккен сөздерді табады-1балл.
Демалыс мәдениетіне диалог құрастырады-1балл.
- Берілген тест тапсырмаларына жауап береді -2балл.

Қазақ тілі 4 сынып оқулығы
1-бөлім

Қорытынды
3 мин

Кері байланыс - <<Шеринг>> әдісі.
Шарты: Барлығы шеңберде отырады, жүргізуші бастап, кезекпен барлығы тақырып бойынша түйінді ойды қорытындылайды. Идеялар қайталанбау керек.
- Бүгінгі сабақтан алған білімдеріңді бағалаңдар.
Үй тапсырмасы:27-жаттығу.
Өзінің сабақтағы жұмысын бағалайды.

Күнделікке тапсырма жазып алады.
ҚБ қойылады.

Ұқсас жұмыстар
3 –сынып. Еңбекке баулу
Дүниетану- 3сынып
Ана тілі, 3 сынып
Волейбол допты екі қолымен астынаң, үстінен қабылдау әдістері
Қолды тік
Бекет - Компьютер құрылғылары
Ас қорыту мүшелері және олардың қызметі
Сабақ кіріспесі
Практикалық жұмысты орындау нұсқаулықтары
Сабақтың барысы. Ұйымдастыру кезеңі
Пәндер