Сабақ мақсатын хабарлау

Бөлім:
Мамандықтар әлемі
Бөлім:: Мұғалімнің аты-жөні
Мамандықтар әлемі:
Бөлім:: Күні:
Мамандықтар әлемі:
Бөлім:: Сынып: 4
Мамандықтар әлемі: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Бөлім:: Сабақтың тақырыбы
Мамандықтар әлемі: Тұрақты сөз тіркесі.
Бөлім:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
Мамандықтар әлемі: 4. 4. 2. 1* күрделі сөздердің түрлерін ажырата алу (біріккен сөз, қос сөз, қысқарған сөз)
Бөлім:: Сабақтың мақсаты
Мамандықтар әлемі:
  • дереккөздерден (мәтін, сөздік, сызба, кесте, диаграмма) қажетті ақпараттарды табады;
  • күрделі сөздердің түрлерін, біріккен сөздің құрылымдық ерекшелігін ажыратады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың кезеңі/ уақыт:

Ұйымдастыру,

өзін -

өзі тексеру

Өткен білімді еске түсіру

5 мин

Педагогтің әрекеті:

Ынтымақтастық атмосферасын және өздеріне сенімділік қалыптастыру ширату жаттығулары арқылы жүреді.

  1. «Санау»әдісіментопқа бөліп отырғызу.

- Топқа ат қойыңдар.

- Топ басшысын сайлап, топ ережесін еске түсіріңдер.

«Керме жіп» әдісімен жаңа сабаққа кіріспе жүреді .

-Жіпте ілінген парақтардағы сұрақтарға жауап беріп, жасырын сөзді ашыңдар. (эколог)

-Күрделі сөз деген не? (Э)

-Тұрақты сөз тіркестеріне мысал келтір. (К)

- Күрделі сөздердің сөз тіркесіне ұқсастығы мен айырмашылығы неде?(О)

-«Қой үстіне бозторғай жұмыртқалаған заман» деген сөзінің мағынасын түсіндір. (Л)

-Мазасыздану сөзіне сай келетін тұрақты тіркес тауып айт. (О)

-«Жарасына тұз себу» сөзінің мағынасын түсіндір. (Г)

-Бүгінгі сабақта біріккен сөздердің анықтауға арналған тапсырмалар орындайтын боламыз.

Сабақ мақсатын хабарлау.

Оқушының әрекеті:

Жаттығу жасайды.

Саналады.

Топқа бірігеді.

Топ басшысын сайлайды.

Топ ережесін еске түсіреді.

Тапсырма тексертеді.

Тақырыпты, сабақ мақсатын анықтайды.

Бағалау:

«Ауызша мадақтау» әдісі:

Жарайсың!

Тамаша!

Жақсы!

Оқушылар жауабын толықтырып, әр қайсысына тиімді кері байланыс беріп отыру.

Ресурстар: сұрақтар жазылған парақшалар Э, К, О, Л, О, Г
Сабақтың кезеңі/ уақыт:

Жаңа білім

15 мин

2 мин

10 мин

10 мин

Педагогтің әрекеті:

Жаңа сабақ

(Ұ) 1-тапсырма - «Ашық микрофон» әдісі.

24-жаттығу.

Балалардың экологпен сұқбатын оқыңдар.

-Сонда мұнай өндірудің табиғатқа кері әсерін болдырмау жолы қандай болмақ?

25-жаттығу.

Берілген мәтіннен қарамен жазылған сөздерді көшіріп жазыңдар.

Бақдәулет, эколог, Ақмарал, бозторғайлар, Нұрқанат, Гүлбану.

Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады.

Кейбір оқушыға:

- Біріккен сөздерге мысалдар келтір.

Сергіту сәті: «Қаражорға» биі.

(Т) 2-тапсырма -«Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі.

26-жаттығу.

Өтірік өлеңді оқып, жатқа жазыңдар.

Біріккен сөздердің астын сызыңдар.

Сексеуіл неліктен «Қызыл кітапқа» енген?

28-жаттығу.

Диалогті жұпта оқыңдар.

Сендер Ержанның орнында болсаңдар не істер едіңдер?

Мәтінде біріккен сөздер кездесті ме?

Парталасыңмен демалыс мәдениетіне диалог құрастырыңдар.

(Ұ) 3-тапсырма -«Шығармашылық үзіліс».

29-жаттығу.

Оқушының әрекеті:

Тапсырмамен жұмыс жасайды.

Билеп сергиді.

Тапсырма орындайды. Пікірін дәлелдейді.

Тапсырма орындайды. Пікірін дәлелдейді.

Бағалау:

Дескриптор :

- мұнай өндірудің табиғатқа кері әсерін болдырмау жолы туралы пікір білдіреді-1балл.

Қарамен жазылған сөздерді көшіріп жазады-1балл.

- Өтірік өлеңді оқып, жатқа жазады-1балл.

Біріккен сөздердің астын сызады-1балл.

Диалогті жұпта оқиды-1балл.

Синонимдерді табады-1балл.

Мәтіндегі біріккен сөздерді табады-1балл.

Демалыс мәдениетіне диалог құрастырады-1балл.

- Берілген тест тапсырмаларына жауап береді -2балл.

Ресурстар:

Қазақ тілі 4 сынып оқулығы

1-бөлім

Сабақтың кезеңі/ уақыт:

Қорытынды

3 мин

Педагогтің әрекеті:

Кері байланыс - «Шеринг» әдісі.

  • Шарты: Барлығы шеңберде отырады, жүргізуші бастап, кезекпен барлығы тақырып бойынша түйінді ойды қорытындылайды. Идеялар қайталанбау керек.
  • - Бүгінгі сабақтан алған білімдеріңді бағалаңдар.

Үй тапсырмасы :27-жаттығу.

Оқушының әрекеті:

Өзінің сабақтағы жұмысын бағалайды.

Күнделікке тапсырма жазып алады.

Бағалау: ҚБ қойылады.
Ресурстар:

Ұқсас жұмыстар
3 –сынып. Еңбекке баулу
Дүниетану- 3сынып
Ана тілі, 3 сынып
Волейбол допты екі қолымен астынаң, үстінен қабылдау әдістері
Қолды тік
Бекет - Компьютер құрылғылары
Ас қорыту мүшелері және олардың қызметі
Сабақ кіріспесі
Практикалық жұмысты орындау нұсқаулықтары
Сабақтың барысы. Ұйымдастыру кезеңі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz