Ауыз әдебиеті үлгілерінің бала тәрбиесіндегі рөлі

Ата - аналар жиналысы:
« Ауыз әдебиеті үлгілерінің бала тәрбиесіндегі рөлі»
бастауыш сынып мұғалімі
Ата-аналар жиналысының жоспары
Тақырыбы: «Ауыз әдебиеті үлгілерінің бала тәрбиесіндегі рөлі»
Өтілетін күні: жыл.
Өткізілетін орны: мектеп
Мұғалім:
Өтілу барысы:
Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық ахуал
Тақырыпты хабарлау
Мақсаты: білім алушылардың рухани дүниесін байытуда, ауыз әдебиеті үлгілері арқылы бала бойына құндылықтарды дамыту жолдары.
Топқа бөліп отырғызу.
Ширату жаттығуы:
Мақсаты: ауыз әдебиетінің түрлерін анықтау.
Топқа тапсырмалар: үлестірмелі қағаздар
1- Әжелер тобы
- Балалы үй - базар, Баласыз үй - мазар.
- Шын еңбекшіл-өрмекші,
Өрмекші-шын өрнекші
2- Әкелер тобы
Бұрынғы өткен заманда,
Дін мұсылман аманда,
Жиделібайсын жерінде,
Қоңырат деген елінде
Байбөрі деген бай бопты . . . » үзінді қай шығармадан алынған
3- Аналар тобы
Ерте, ерте, ертеде,
Ешкі жүні бөртеде,
Қырғауыл жүні қызыл екен,
Құйрық жүні ұзын екен- деп басталатын . . .
шығарма түрі қалай аталады?
ІІ. Негізгі бөлім.
Слайд арқылы ауыз әдебиетінің түрлеріне тоқталу
Ой бөлісу «Ауыз әдебиеті үлгілерінің бала тәрбиесіндегі рөлін анықтау»
Ата-аналармен амандасу. ҚР тұңғыш Президенті Н. Ә. Назарбаевтың мынандай тасаша сөзімен бастамақшымын.
«Қазіргі заман талабына сай, ұлттық сана -сезімі қалыптасқан, парасатты ұрпақ тәрбиелеу, отбасының, мектептің, барша халықтың міндеті»
«Ауыз әдебиеті үлгілерінің бала тәрбиесіндегі рөлі»
1-Әжелер тобы
2- Әкелер тобы
3- Аналар тобы
Үлестірме қағазын тарату.
Үзінді қай батырлар жырынан алынған?
Сұрақ:
ауыз әдебиетінің қай түрін бала тәрбиесінде қолданасыздар?
1- Әжелер тобы
Мақал, жаңылтпаш екендігін анықтайды.
2- Әкелер тобы
Батырлар жырын анықтайды
3- Аналар тобы
Ертегіні анықтайды
Ата- аналар өз ойларын ортаға салады. (пікірлеседі, мысалдар келтіреді)
Үлестірмелі қағаздар
слайд
ІІ. Негізгі бөлім.
Топтық жұмыс
Мақсаты: тақырып бойынша теорияны практикамен о ұштастыра отырып топтық жұмыс орындау,
іс-тәжірибе арқылы тәжірибе алмасу.
1-әжелер тобы
Тапсырма:
Балажанды биелер құлындарын теппейді,
Балажанды адамды бала айналып кетпейді.
Сұрақ:
1. Берілген мақалдың бала тәрбиесіне қосатын үлесі қандай?
2. Балаға осы мақалды қалай түсінікті етіп жеткізесіздер?
2- әкелер тобы
Тапсырма:
Берілген батырлар жырының үзіндісін нақышына келтіріп оқып беріңіз .
Сұрақ:
1. Берілген батырлар жыры арқылы бала бойына қандай құндылықтарды қалыптастыруға болады?
2. Балаңызға осы жыр арқылы нені жеткізер едіңіз?
3- аналар тобы
Тапсырма
Берілген ертегіні саналаңыздар.
Сұрақ;
1 . Осы ертегі арқылы бала бойына қандай тәлім- тәрбие қалыптасады?
«Қоржындағы асық» асық санына байланысты, хатты тарату.
ауыз әдебиеті үлгілері арқылы бала бойына құндылықтарды дамыту жолдарын анықтату.
« әжелер» тобының жауабын тыңдау.
2- әкелер тобының
жауабын тыңдау.
3- аналар тобының жауабын тыңдау
Топта ақылдасып, сұрақтар бойынша жауап береді.
Постер жазып, қорғайды.
Батырлар жырын мәнерлеп оқиды. Постер жазып, қорғайды.
Постер жазып, қоғайды. Ертегіні сахналайды.
ІII. Соңы
Идеяларды жинақтап, түйіндеу, кері байланыс жасау.
іс-әрекеттерін арттыуға арналған тиімді
деген тұстарын жинақтау, плакатқа толтыру.
Жиналыстың соңында, «Күй» ата- аналардың атынан.
Әр топ «Ауыз әдебиеті үлгілерінің бала тәрбиесіндегі рөлі»
тақырыбы бойынша бала бойына қандай құндылықтарды дамытуға болатынын қорытындылап айту.
Шекті деген ел еді . . .
Ә дегенде, мә дейтін
Ішінде ерлер көп еді.
Қаншама батыр болса да,
Қалмаққа әлі келмеді.
Қорқыныш кетіп, қазақтар
Соңынан бәрі ереді.
Тышқан алған мысықтай
Тамашасын көреді.
Әр жерден сүйреп өлігін,
Бір жерге бәрін үйеді.
Май құйып отқа ерітіп,
Жынды адамдай күледі.
Тізеден Шұбар қан кешіп,
Шалпылдап шауып жүреді.
Сол уақытта бір қалмақ
Барды қашып ханына.
Найза тиіп көк еттен,
Өлмейтін қылған санына,
Жер-жаһанды ластап,
Судай ағып қаны да,
Етпетінен жығылды,
Ханның барып алдына:
«Ей, Қараман, Қараман,
Әкім болдың жасыңнан!
Айдай әлем қараған,
Шұбар атты бір бәле
Кепті бүгін даладан.
Әскердің бәрі қырылды
Сол келген жалғыз баладан!
Келбетіне қарадым,
Қалмайды мұнан жан аман.
Біле алмадым мәнісін,
Ірі көрдім жұмысын.
Айтайын сізге қылысын,
Әскердің бәрін қырысып,
Жапырып барад жалындай,
Баланың түрі құрысын!
Шапқанын ешкім көрмейді,
Өлгенін ешкім білмейді,
Сілтегенде қылышын.
Жаралы болып санымнан,
Бітіп тұр менің тынысым.
Қалмақ емес, қазақ па?
Егер де қазақ болмаса,
Қалмаққа келген ғазап па?!
Мұны естіп Қараман,
Ашуланып, долданып,
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz