6-сынып қазақ тілі: Төле би мен үш жүз билерінің шешендік сөздері - мәтіннің стилі, жанры және көнерген сөздер

Бөлім: Тарихи тұлғалар.
Мектеп:
Бөлім:Тарихи тұлғалар.: Күні:
Мектеп:: Мұғалімнің аты-жөні:
Бөлім:Тарихи тұлғалар.: Сынып:
Мектеп:: Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспағандар:
Бөлім:Тарихи тұлғалар.: Сабақтың тақырыбы
Мектеп:: Үш жүздің төбе биі Төле би.
Бөлім:Тарихи тұлғалар.: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
Мектеп::
Бөлім:Тарихи тұлғалар.: Сабақтың мақсаттары
Мектеп::

Барлық оқушылар: мәтіннің негізгі ойын анықтау, стилін ажырату, көнерген сөздердің қолданыс аясын түсіну;

Көпшілігі: ауызекі және ресми стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін салыстыру, көнерген сөздердің қолданыс аясын түсіну;

Кейбір оқушылар: ауызекі және ресми стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін салыстыру, ойын дәлелдеу, көнерген сөздердің қолданыс аясын түсіну, ажырата білу;

Бөлім:Тарихи тұлғалар.: Жоспар
Бөлім:Тарихи тұлғалар.: Сабақтың кезеңі/ уақыт
Мектеп:: Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Бөлім:Тарихи тұлғалар.:

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру

Өткен білімді еске түсіру

Мектеп::

І. Ұйымдастыру. «Бір тілек» тренингі.

Оқушыларды «Жылулық шеңберіне» тұрғызып, бір біріне бүгінгі күні тілейтін тілектерін бір-бір сөзбен жеткізу.

«Серпілген сауал » әдісі арқылы оқушыларға сұрақтар қойылып, сұралады. Әр топтан бір оқушыдан шығып сұрақтарға жауап береді.

1. Термин сөздер дегеніміз не? Мысал келтіріңіз.

2. Неологизмдер дегеніміз не? Мысал келтіріңіз

3. Деалект сөздер дегеніміз не? Мысал келтіріңіз.

4. Кәсіби сөздер дегеніміз не? Мысал келтіріңіз. Топ мүшелері бірін-бірі бағалайды.

Қызығушылығын ояту. Оқушылар «Би» сөзіне кластер құрайды

Батыр

Көсем

Саясаткер

Тәрбиеші

Шешен

Ақын

Елші

Заңгер

Оқушылар сабақ тақырыбын анықтайды. Мұғалім сабақтың тақырыбын хабарлайды. Сабақ мақсатымен таныстырады. Оқушылар мен мұғалім бірлесе отырып, сабақтың бағалау критерийлерін әзірлейді.

ОҚЫЛЫМ АЛДЫ. «Саяхаттаушы ақпараттар» әдісі Сыныптың әр бұрышына «Төле бидің шешендік сөзі», «Әйтеке бидің шешендік сөзі», «Қазыбек бидің шешендік сөзі», «Майқы бидің шешендік сөздерін» ақ параққа жазып іліп қоямын. Оқушылардың қолдарына осы сөздерді карточкаға жазып беремін. Оқушылар сыныпты айналып жүріп, өзінің қолындағы сөзге қатысты парақты табады.

Оқушыларды «Жылулық шеңберіне» тұрғызып, бір біріне бүгінгі күні тілейтін тілектерін бір-бір сөзбен жеткізу.

Оқушылар «Би» сөзіне кластер құрайды.

Оқушылар сабақ тақырыбын анықтайды. . Оқушылар мен мұғалім бірлесе отырып, сабақтың бағалау критерийлерін әзірлейді.

Оқушылардың қолдарына осы сөздерді карточкаға жазып беремін. Оқушылар сыныпты айналып жүріп, өзінің қолындағы сөзге қатысты парақты табады

ҚБ «Күн мен бұлт»

иконки векторное солнце летом, солнце клипарт, солнце иконки, летние иконы PNG и вектор пнг для бесплатной загрузки

Картинка туча с дождем для детей – Ой! – club-detstvo.ru – Центр искусcтв и творчества Марьина Роща

ҚБ «Күн мен бұлт»

иконки векторное солнце летом, солнце клипарт, солнце иконки, летние иконы PNG и вектор пнг для бесплатной загрузки

Картинка туча с дождем для детей – Ой! – club-detstvo.ru – Центр искусcтв и творчества Марьина Роща

билер

Ойтүрткі сұрақтар жазылған кеспе қағаздар

Билердің қанатты сөздері

Бөлім:Тарихи тұлғалар.:

Сабақтың ортасы

Жаңа білім

Бекіту

Кері байланыс

Үй тапсырмасы:

5-тапсырма.

Мектеп::

ІІ. ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Мағынаны тану. Мәтінді түсініп оқып, стилін анықтаңдар.

  • Берілген мәтіннің стилін анықтаңыз?
  • Мәтіннен қандай салт-дәстүрлерді аңғардыңдар?
  • Тайкелтір неге батаға қолын жаймады?
  • Тайкелтірдің қандай қабілетін байқадыңдар?
:
:
:
:
:
:
  • Дескриптор:Мәтіндегі көтерілген мәселені анықтайды;
  • Стиль түрін анықтайды;
  • Жанрлық ерекшелігіне талдайды;
  • Тілдік ерекшелігіне дәлелдер келтіреді; Берілген сұрақтарға нақты, жүйелі жауап береді.

ҚБ

ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН.

Жеке жұмыс. 2-тапсырма . Оқылым мәтініндегі қою қаріппен берілген сөздерді ажыратып жазады

:
:
:

Дескриптор:

  • Мәтіннен көнерген сөздерді табады. Архаизм мен тарихи сөздерге ажыратып жазады.

ҚБ

Жаңа сабақты бекіту тапсырмасы: « Сауал менен, жауап сізден» әдісі арқылы бүгінгі сабақтан алған білімдерін тест тапсырмасы арқылы бекіту.

  1. Көнерген сөздерді ата.

А) Ауру, емхана

В) Көнек, қауға

С) Еңбек, байлық

Д) Шаңырақ, мағлұмат

  1. Тарихи сөздерді ата.

А) Президент, Елбасы

В) Ақорда, Астана

С) Кітап, ұстаз

Д) Хан, патша, уәзір

  1. Тарихи сөздерді ата.

А) Қалам, қарындаш

В) Күпі, сәукеле

С) Найза, адырна

Д) Ауыл, қала

  1. «Қараша үйден ханша шығар» мақалында кездесетін көнерген сөзді ата.

А) Қараша

В) Үйден

С) Ханша

Д) Шығар

  1. «Балық - суында патша, жігіт - елінде патша» мақалында кездесетін көнерген сөзді ата.

А) Балық

В) Патша

С) Жігіт

Д) Елінде

  1. Салт-дәстүрге байланысты архаизмді ата.

А) Мақпал, патсайы

В


Ұқсас жұмыстар
2-сынып қазақ тілі сабағы: Үш арыстың шешендік сөздері (Төле би, Қазыбек би, Әйтеке би)
9-сынып Қазақ әдебиеті: Шешендік сөздер және Төле би, Қазыбек би, Әйтеке би туралы сабақ жоспарлары
Шешендік сөздер - құнды мұра: Төле би, Қазыбек би және Әйтеке би туралы сабақ жоспары
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: 9-сынып қазақ әдебиеті - Төле би Әлібекұлының өмірі, шешендік сөздері және қоғамдық рөлі
Сабақ жоспары: Сөз асылы - шешендік (қазақ шешендік өнері және би-шешендердің өнегелі сөздері)
Үш арыстың үлгілері: қазақ билері және шешендік сөздер
Қазыбек би мен Әйтеке би: өмірі, шешендік сөздері және сабақ жоспары (2-ші сағат)
7-сынып қазақ әдебиеті: Билер сөзі - Төле би, Қазыбек би және Әйтеке билердің өмірі мен шешендік мұрасының қысқа мерзімді сабақ жоспары
Шешендік сөздер мен Төле бидің төрелігі: халық ауыз әдебиетіндегі адалдық пен шешендік
Қазыбек бидің тарихтағы орны мен шешендік сөздері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz