Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Тарихи сөз
--------------------------------------------------------------------------------
Бөлім: Тарихи тұлғалар.
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып:
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Үш жүздің төбе биі Төле би.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
Сабақтың мақсаттары
Барлық оқушылар: мәтіннің негізгі ойын анықтау,стилін ажырату, көнерген сөздердің қолданыс аясын түсіну;
Көпшілігі: ауызекі және ресми стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін салыстыру, көнерген сөздердің қолданыс аясын түсіну;
Кейбір оқушылар: ауызекі және ресми стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін салыстыру, ойын дәлелдеу, көнерген сөздердің қолданыс аясын түсіну, ажырата білу;
Жоспар
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру
Өзін-өзі тексеру
Өткен білімді еске түсіру
І. Ұйымдастыру.<<Бір тілек>> тренингі.
Оқушыларды <<Жылулық шеңберіне>> тұрғызып, бір біріне бүгінгі күні тілейтін тілектерін бір-бір сөзбен жеткізу.
<<Серпілген сауал>> әдісі арқылы оқушыларға сұрақтар қойылып, сұралады.Әр топтан бір оқушыдан шығып сұрақтарға жауап береді.
1. Термин сөздер дегеніміз не? Мысал келтіріңіз.
2. Неологизмдер дегеніміз не? Мысал келтіріңіз
3. Деалект сөздер дегеніміз не? Мысал келтіріңіз.
4. Кәсіби сөздер дегеніміз не? Мысал келтіріңіз. Топ мүшелері бірін-бірі бағалайды.
Қызығушылығын ояту. Оқушылар <<Би>> сөзіне кластер құрайды
Батыр
Көсем
Саясаткер
Тәрбиеші
Шешен
Ақын
Елші
Заңгер
Оқушылар сабақ тақырыбын анықтайды. Мұғалім сабақтың тақырыбын хабарлайды. Сабақ мақсатымен таныстырады. Оқушылар мен мұғалім бірлесе отырып, сабақтың бағалау критерийлерін әзірлейді.
ОҚЫЛЫМ АЛДЫ. <<Саяхаттаушы ақпараттар>> әдісі Сыныптың әр бұрышына <<Төле бидің шешендік сөзі>>, <<Әйтеке бидің шешендік сөзі>>, <<Қазыбек бидің шешендік сөзі>>, <<Майқы бидің шешендік сөздерін>> ақ параққа жазып іліп қоямын. Оқушылардың қолдарына осы сөздерді карточкаға жазып беремін. Оқушылар сыныпты айналып жүріп, өзінің қолындағы сөзге қатысты парақты табады.
Оқушыларды <<Жылулық шеңберіне>> тұрғызып, бір біріне бүгінгі күні тілейтін тілектерін бір-бір сөзбен жеткізу.
Оқушылар <<Би>> сөзіне кластер құрайды.
Оқушылар сабақ тақырыбын анықтайды.. Оқушылар мен мұғалім бірлесе отырып, сабақтың бағалау критерийлерін әзірлейді.
Оқушылардың қолдарына осы сөздерді карточкаға жазып беремін. Оқушылар сыныпты айналып жүріп, өзінің қолындағы сөзге қатысты парақты табады
ҚБ <<Күн мен бұлт>>
ҚБ <<Күн мен бұлт>>
Ойтүрткі сұрақтар жазылған кеспе қағаздар
Билердің қанатты сөздері
Сабақтың ортасы
Жаңа білім
Бекіту
Кері байланыс
Үй тапсырмасы:
5-тапсырма.
ІІ. ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Мағынаны тану. Мәтінді түсініп оқып, стилін анықтаңдар.
Берілген мәтіннің стилін анықтаңыз?
Мәтіннен қандай салт-дәстүрлерді аңғардыңдар?
Тайкелтір неге батаға қолын жаймады?
Тайкелтірдің қандай қабілетін байқадыңдар?
Мәтіндегі көтерілген мәселе
Мәтіннің жанры
Мәтіннің стилі
Тілдік ерекшелігі
Дескриптор: Мәтіндегі көтерілген мәселені анықтайды;
Стиль түрін анықтайды;
Жанрлық ерекшелігіне талдайды;
Тілдік ерекшелігіне дәлелдер келтіреді; Берілген сұрақтарға нақты, жүйелі жауап береді.
ҚБ
ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН.
Жеке жұмыс. 2-тапсырма.Оқылым мәтініндегі қою қаріппен берілген сөздерді ажыратып жазады
Көнерген сөздер
архаизм
Тарихи сөз
Дескриптор:
Мәтіннен көнерген сөздерді табады. Архаизм мен тарихи сөздерге ажыратып жазады.
ҚБ
Жаңа сабақты бекіту тапсырмасы: <<Сауал менен, жауап сізден>> әдісі арқылы бүгінгі сабақтан алған білімдерін тест тапсырмасы арқылы бекіту.
Көнерген сөздерді ата.
А) Ауру, емхана
В) Көнек, қауға
С) Еңбек, байлық
Д) Шаңырақ, мағлұмат
Тарихи сөздерді ата.
А) Президент, Елбасы
В) Ақорда, Астана
С) Кітап, ұстаз
Д) Хан, патша, уәзір
Тарихи сөздерді ата.
А) Қалам, қарындаш
В) Күпі, сәукеле
С) Найза, адырна
Д) Ауыл, қала
<<Қараша үйден ханша шығар>> мақалында кездесетін көнерген сөзді ата.
А) Қараша
В) Үйден
С) Ханша
Д) Шығар
<<Балық - суында патша, жігіт - елінде патша>> мақалында кездесетін көнерген сөзді ата.
А) Балық
В) Патша
С) Жігіт
Д) Елінде
Салт-дәстүрге байланысты архаизмді ата.
А) Мақпал, патсайы
В) Жаулық, кебіс
С) Шариғат, жарапазан
Д) Барымта, байғазы
Рефлексия. Екі жұлдыз, бір тілек>> әдісі бойынша сабақтың қызықты болған екі тұсы, алдағы уақытта <<орындасақ>> деген бір әрекет түріне ұсыныс білдіреді.
Оқушылар мәтіндегі көтерілген мәселені анықтайды;
стиль түрін анықтайды;
жанрлық ерекшелігіне талдайды;
тілдік ерекшелігіне дәлелдер келтіреді; Берілген сұрақтарға нақты, жүйелі жауап береді.
Грамматикалық тақырыпты меңгереді.
Грамматикалық тапсырма орындайды.
Мәтіннен көнерген сөздерді табады. Архаизм мен тарихи сөздерге ажыратып жазады.
<<Сауал менен, жауап сізден>> әдісі арқылы бүгінгі сабақтан алған білімдерін тест тапсырмасы арқылы бекіту.
ҚБ <<Күн мен бұлт>>
ҚБ <<Күн мен бұлт>>
ҚБ <<Күн мен бұлт>>
6-сынып <<Қазақ тілі>> оқулығы
Бөлім: Тарихи тұлғалар.
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып:
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Үш жүздің төбе биі Төле би.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
Сабақтың мақсаттары
Барлық оқушылар: мәтіннің негізгі ойын анықтау,стилін ажырату, көнерген сөздердің қолданыс аясын түсіну;
Көпшілігі: ауызекі және ресми стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін салыстыру, көнерген сөздердің қолданыс аясын түсіну;
Кейбір оқушылар: ауызекі және ресми стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін салыстыру, ойын дәлелдеу, көнерген сөздердің қолданыс аясын түсіну, ажырата білу;
Жоспар
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру
Өзін-өзі тексеру
Өткен білімді еске түсіру
І. Ұйымдастыру.<<Бір тілек>> тренингі.
Оқушыларды <<Жылулық шеңберіне>> тұрғызып, бір біріне бүгінгі күні тілейтін тілектерін бір-бір сөзбен жеткізу.
<<Серпілген сауал>> әдісі арқылы оқушыларға сұрақтар қойылып, сұралады.Әр топтан бір оқушыдан шығып сұрақтарға жауап береді.
1. Термин сөздер дегеніміз не? Мысал келтіріңіз.
2. Неологизмдер дегеніміз не? Мысал келтіріңіз
3. Деалект сөздер дегеніміз не? Мысал келтіріңіз.
4. Кәсіби сөздер дегеніміз не? Мысал келтіріңіз. Топ мүшелері бірін-бірі бағалайды.
Қызығушылығын ояту. Оқушылар <<Би>> сөзіне кластер құрайды
Батыр
Көсем
Саясаткер
Тәрбиеші
Шешен
Ақын
Елші
Заңгер
Оқушылар сабақ тақырыбын анықтайды. Мұғалім сабақтың тақырыбын хабарлайды. Сабақ мақсатымен таныстырады. Оқушылар мен мұғалім бірлесе отырып, сабақтың бағалау критерийлерін әзірлейді.
ОҚЫЛЫМ АЛДЫ. <<Саяхаттаушы ақпараттар>> әдісі Сыныптың әр бұрышына <<Төле бидің шешендік сөзі>>, <<Әйтеке бидің шешендік сөзі>>, <<Қазыбек бидің шешендік сөзі>>, <<Майқы бидің шешендік сөздерін>> ақ параққа жазып іліп қоямын. Оқушылардың қолдарына осы сөздерді карточкаға жазып беремін. Оқушылар сыныпты айналып жүріп, өзінің қолындағы сөзге қатысты парақты табады.
Оқушыларды <<Жылулық шеңберіне>> тұрғызып, бір біріне бүгінгі күні тілейтін тілектерін бір-бір сөзбен жеткізу.
Оқушылар <<Би>> сөзіне кластер құрайды.
Оқушылар сабақ тақырыбын анықтайды.. Оқушылар мен мұғалім бірлесе отырып, сабақтың бағалау критерийлерін әзірлейді.
Оқушылардың қолдарына осы сөздерді карточкаға жазып беремін. Оқушылар сыныпты айналып жүріп, өзінің қолындағы сөзге қатысты парақты табады
ҚБ <<Күн мен бұлт>>
ҚБ <<Күн мен бұлт>>
Ойтүрткі сұрақтар жазылған кеспе қағаздар
Билердің қанатты сөздері
Сабақтың ортасы
Жаңа білім
Бекіту
Кері байланыс
Үй тапсырмасы:
5-тапсырма.
ІІ. ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Мағынаны тану. Мәтінді түсініп оқып, стилін анықтаңдар.
Берілген мәтіннің стилін анықтаңыз?
Мәтіннен қандай салт-дәстүрлерді аңғардыңдар?
Тайкелтір неге батаға қолын жаймады?
Тайкелтірдің қандай қабілетін байқадыңдар?
Мәтіндегі көтерілген мәселе
Мәтіннің жанры
Мәтіннің стилі
Тілдік ерекшелігі
Дескриптор: Мәтіндегі көтерілген мәселені анықтайды;
Стиль түрін анықтайды;
Жанрлық ерекшелігіне талдайды;
Тілдік ерекшелігіне дәлелдер келтіреді; Берілген сұрақтарға нақты, жүйелі жауап береді.
ҚБ
ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН.
Жеке жұмыс. 2-тапсырма.Оқылым мәтініндегі қою қаріппен берілген сөздерді ажыратып жазады
Көнерген сөздер
архаизм
Тарихи сөз
Дескриптор:
Мәтіннен көнерген сөздерді табады. Архаизм мен тарихи сөздерге ажыратып жазады.
ҚБ
Жаңа сабақты бекіту тапсырмасы: <<Сауал менен, жауап сізден>> әдісі арқылы бүгінгі сабақтан алған білімдерін тест тапсырмасы арқылы бекіту.
Көнерген сөздерді ата.
А) Ауру, емхана
В) Көнек, қауға
С) Еңбек, байлық
Д) Шаңырақ, мағлұмат
Тарихи сөздерді ата.
А) Президент, Елбасы
В) Ақорда, Астана
С) Кітап, ұстаз
Д) Хан, патша, уәзір
Тарихи сөздерді ата.
А) Қалам, қарындаш
В) Күпі, сәукеле
С) Найза, адырна
Д) Ауыл, қала
<<Қараша үйден ханша шығар>> мақалында кездесетін көнерген сөзді ата.
А) Қараша
В) Үйден
С) Ханша
Д) Шығар
<<Балық - суында патша, жігіт - елінде патша>> мақалында кездесетін көнерген сөзді ата.
А) Балық
В) Патша
С) Жігіт
Д) Елінде
Салт-дәстүрге байланысты архаизмді ата.
А) Мақпал, патсайы
В) Жаулық, кебіс
С) Шариғат, жарапазан
Д) Барымта, байғазы
Рефлексия. Екі жұлдыз, бір тілек>> әдісі бойынша сабақтың қызықты болған екі тұсы, алдағы уақытта <<орындасақ>> деген бір әрекет түріне ұсыныс білдіреді.
Оқушылар мәтіндегі көтерілген мәселені анықтайды;
стиль түрін анықтайды;
жанрлық ерекшелігіне талдайды;
тілдік ерекшелігіне дәлелдер келтіреді; Берілген сұрақтарға нақты, жүйелі жауап береді.
Грамматикалық тақырыпты меңгереді.
Грамматикалық тапсырма орындайды.
Мәтіннен көнерген сөздерді табады. Архаизм мен тарихи сөздерге ажыратып жазады.
<<Сауал менен, жауап сізден>> әдісі арқылы бүгінгі сабақтан алған білімдерін тест тапсырмасы арқылы бекіту.
ҚБ <<Күн мен бұлт>>
ҚБ <<Күн мен бұлт>>
ҚБ <<Күн мен бұлт>>
6-сынып <<Қазақ тілі>> оқулығы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz