Болымсыз етістікті табасыңдар

Пән: Қазақ тілі
Орта мерзімді жоспар бөлімі:
6-бөлім: Атақты тұлғалар
Күні:26. 02. 2019жыл
Сынып: 3 «А»
Мектеп:М. Әубәкіров атындағы ОМ
Мұғалімнің аты-жөні: А. С. Сасанова
Қатысқандар саны: 16
Қатыспағандар саны: 0
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
(оқу бағдарламасына сілтеме)
3. 4. 2. 5 болымды және болымсыз етістіктердің айырмашылығын анықтау;
3. 3. 5. 1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық және стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзеру.
Барлық оқушылар жасай алады:
• болымды және болымсыз етістіктердің айырмашылығын ажырата алады.
Оқушылардың көбі жасай алады:
• жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық және стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзетеді.
Оқушылардың кейбірі жасай алады:
• болымды және болымсыз етістіктердің жасалу жолына талдау жасай алады.
• болымды және болымсыз етістіктердің айырмашылығын ажыратады.
• жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық және стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзетеді.
• болымды және болымсыз етістіктердің жасалу жолына талдау жасайды.
Тілдік дағдылар: айтылым, тыңдалым, оқылым, жазылым.
Арнайы пәндік лексика мен терминология: етістік, болымды, болымсыз етістік, жұрнақтар - ма, -ме, -ба, -бе, -па, -пе,
Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер мен фразалар:
Талқылауға арналған сұрақтар:
Қандай өзгешелік екенін байқадың?
Айырмашалықтары қандай?
Зайырлы қоғам және руханият
Өмір бойы білім алу, құрмет, ынтымақтастық, ашықтық
Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу.
Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастыққа бейімдеу.
Саралау -оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?
Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Саралау -оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?
30-жаттығуды орындау барысында жеке нұсқау беру, тиімді кері байланыс орнату.
Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Жеке тапсырма беру.
Үй тапсырмасының орындалуын бағалау мақсатында ҚБ Күлегештер арқылы бағалаймын.
Билер туралы жауап берген оқушыны ҚБ Жұлдызшамен бағалаймын.
Топтық жұмысты «Үш шапалақ» әдісі арқылы бағалаймын.
Тақтада «Кластер» құрастырған оқушыларды
«Басбармақ» әдісі арқылы бағалау
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері
Сабақтың басы
4 минут
Сабақтың ортасы
3 минут
Тыңдалым
Айтылым
Білу
Қолдану
Жазылым
Синтез
Психологиялық ахуал қалыптастыру.
«Алғыс айтамын» шаттық шеңберін құру.
Орындалу шарты:
Ортаға шығып оқушылар үлкен шеңбер құрады.
- Бүгін қай күн?
- Сейсенбі, ақпанның 26.
- Осы ай қыстың соңғы айы. Нешесімен аяқталады?
- Жиырма сегізімен.
- Қандай ай туады?
- Наурыз айы.
- Наурыз айы туысымен өзімен бірге бірнеше қуанышты күндерді ала келеді. Олар қандай күндер?
- Көктем мезгілі, 1-наурыз - «Алғыс айту күні» мерекесі және 8-наурыз халықаралық қыздар мерекесі.
- Олай болса бір-бірімізге алғыс айтайық.
(Шеңбер бойымен оқушылар бір-біріне алғыс айтады. )
Топтастыру
Төле би, Әйтеке би, Қазыбек би деп жазылған кеспе қағаздар арқылы топтасады.
1-топ «Төле би»
2-топ «Әйтеке би»
3-топ «Қазыбек би»
-Жақсы көңіл-күймен сабағымызды бастайық.
Алдыңғы меңгерілген білім.
- Етістіктің сұрақтары.
- Негізгі және туынды етістік.
Үйге берілген тапсырма.
(54-беттегі 26-жаттығу. )
3. 4. 2. 4 негізгі, туынды зат есім/сын есім/етістікті анықтау
- Көп нүктенің орнына жақша ішіндегі жұрнақтардың тиістісін жалғап, сөздерді көшіріп жазу болатын.
Олай болса «Ия, жоқ» әдісі бойынша тексереміз. Мен Гаухардың дәптерін тексеремін, осы тексерілген тапсырмамен сендер өздеріңнің дәптерлеріңді тексеріп, «дұрыс», «қате» екенін айтасыңдар.
ҚБ Күлегештер арқылы бағалау
- Біз сендермен қазіргі таңда барлық пәннен «Атақты тұлғалар» ортақ тақырып аясында әңгіме өрбітіп, еліміздің атақты тұлғаларымен танысып жатырмыз. Бүгінгі сабақта сендер қандай топтарға біріктіңдер?
- Төле би, Әйтеке би, Қазыбек би.
- Жарайсыңдар! Бейнероликке назар аударайық.
(Төле би, Әйтеке би, Қазыбек би туралы бейнеролик көреді. )
(Тақтаға билердің суреті ілінеді. )
- Ал біз, балалар, билер туралы не білеміз?
- Оқушылар билер туралы білетіндерін айтады.
ҚБ Жұлдызшамен бағалау
3. 4. 2. 5 болымды және болымсыз етістіктердің айырмашылығын анықтау;
Топтық жұмыс
Етістіктерді табады, астын сызады.
1-топ «Төле би»
Киіміңе мақтанба,
Біліміңе мақтан.
2-топ «Әйтеке би»
Нанды бір қолмен үзіп жеме.
Нанды асқпай шайнап же.
3-топ «Қазыбек би»
Сүт тағамдарын жерге төкпе.
Кірдің суын аяқ баспайтын жерге төк.
Дескриптор:
- Етістікті тапты.
- Етістіктің құрамын көрсетті.
Топтың жұмысын «Үш шапалақ» әдісі арқылы бағалайды.
- Қандай қортынды жасаймыз?
(Оқушылардың жауаптары тыңдалады?)
- Дұрыс айтасыңдар Етістік мағынасына қарай болымды, болымсыз болып екіге бөлінеді.
- Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Болымды және болымсыз етістік».
- Сабағымыздың мақсаты: болымды және болымсыз етістіктерді білу, ажырату.
Дәптерлерімізді ашамыз, бүгінгі күнді жазамыз.
- Енді бүгінгі тақырыпқа байланысты бейнероликті көрейік.
3. 4. 2. 5 болымды және болымсыз етістіктердің айырмашылығын анықтау;
28-жаттығу Түбір мен қомымшаны ажырату.
Бағалау критерийлері:
- Болымсыз етістікті табасыңдар;
- Болымсыз етістіктің құрамын көрсетесіңдер.
Жүзбе, жазба, күлме, барма, төкпе, тақпа.
Дескриптор:
- Болымсыз етістікті тапты.
- Болымсыз етістіктің құрамын көрсетті.
ҚБ Күлегештер арқылы бағалау.
Сергіту сәті
«Алфавит» стратегиясы
Оқушыларға кеспе әріптер таратылады, қай әріп түссе сол әріптен басталатын болымды, болымсыз етістіктерді айтады.
(А, ә, б, ж, т, қ, т, ж, о, к, о, е, м, а, с, ж)
(Балалардың жауабы тыңдалады. )
3. 3. 5. 1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық және стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзеру.
30-жаттығу
Бағалау критерийлері:
- Жіберілген пунктуациялық қатені табады;
- Грамматикалық қателерді табады.
Босағада тұрма. Көк шөпті жұлма.
Малды теппе. Ақты төкпе.
Дескриптор:
- Жіберілген пунктуациялық қатені тапты;
- Грамматикалық қателерді түзетті.
Саралау -оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?
30-жаттығуды орындау барысында жеке нұсқау беру, тиімді кері байланыс орнату.
Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Жеке тапсырма беру.
«Кластер» құрастыру
Қорқақ, қатыгез, өтірікші, тәртіпсіз, әдепсіз.
Өжет, шыншыл, тәртіпті, мейірімді, әдепті.
Кластерімізге баға берейік.
ҚБ «Басбармақ» әдісі арқылы бағалау
«Тест» тапсырмасы
Жұмыс дәптеріндегі тест тапсырмаларын орындайды.
Жеке-жеке тексеріп, бағалау.
«Алғыс айтамын» шаттық шеңбері.
Жабық сұрақтар.
Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Кеспе қағаздар.
Орындарына отырады.
Өткен сабақтың тақырыбын еске түсіреді.
Күлегештер арқылы бағалау, кері байланыс орнату.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz