Болымсыз етістікті табасыңдар

Пән: Қазақ тілі

Орта мерзімді жоспар бөлімі:

6-бөлім: Атақты тұлғалар

Күні:26. 02. 2019жыл

Сынып: 3 «А»

Мектеп:М. Әубәкіров атындағы ОМ

Мұғалімнің аты-жөні: А. С. Сасанова

Қатысқандар саны: 16

Қатыспағандар саны: 0

Пән: Қазақ тіліОрта мерзімді жоспар бөлімі:6-бөлім: Атақты тұлғаларКүні:26. 02. 2019жылСынып: 3 «А»: Сабақ тақырыбы
Мектеп:М. Әубәкіров атындағы ОММұғалімнің аты-жөні: А. С. СасановаҚатысқандар саны: 16Қатыспағандар саны: 0: Болымды және болымсыз етістік
Пән: Қазақ тіліОрта мерзімді жоспар бөлімі:6-бөлім: Атақты тұлғаларКүні:26. 02. 2019жылСынып: 3 «А»:

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына сілтеме)

Мектеп:М. Әубәкіров атындағы ОММұғалімнің аты-жөні: А. С. СасановаҚатысқандар саны: 16Қатыспағандар саны: 0:

3. 4. 2. 5 болымды және болымсыз етістіктердің айырмашылығын анықтау;

3. 3. 5. 1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық және стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзеру.

Пән: Қазақ тіліОрта мерзімді жоспар бөлімі:6-бөлім: Атақты тұлғаларКүні:26. 02. 2019жылСынып: 3 «А»: Сабақ мақсаттары
Мектеп:М. Әубәкіров атындағы ОММұғалімнің аты-жөні: А. С. СасановаҚатысқандар саны: 16Қатыспағандар саны: 0:

Барлық оқушылар жасай алады:

• болымды және болымсыз етістіктердің айырмашылығын ажырата алады.

Оқушылардың көбі жасай алады:

• жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық және стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзетеді.

Оқушылардың кейбірі жасай алады:

• болымды және болымсыз етістіктердің жасалу жолына талдау жасай алады.

Пән: Қазақ тіліОрта мерзімді жоспар бөлімі:6-бөлім: Атақты тұлғаларКүні:26. 02. 2019жылСынып: 3 «А»: Бағалау критерийлері
Мектеп:М. Әубәкіров атындағы ОММұғалімнің аты-жөні: А. С. СасановаҚатысқандар саны: 16Қатыспағандар саны: 0:

• болымды және болымсыз етістіктердің айырмашылығын ажыратады.

• жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық және стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзетеді.

• болымды және болымсыз етістіктердің жасалу жолына талдау жасайды.

Пән: Қазақ тіліОрта мерзімді жоспар бөлімі:6-бөлім: Атақты тұлғаларКүні:26. 02. 2019жылСынып: 3 «А»: Ойлау дағдыларының деңгейлері:
Мектеп:М. Әубәкіров атындағы ОММұғалімнің аты-жөні: А. С. СасановаҚатысқандар саны: 16Қатыспағандар саны: 0: Білу, түсіну, синтездеу.
Пән: Қазақ тіліОрта мерзімді жоспар бөлімі:6-бөлім: Атақты тұлғаларКүні:26. 02. 2019жылСынып: 3 «А»: Тілдік мақсаттар:
Мектеп:М. Әубәкіров атындағы ОММұғалімнің аты-жөні: А. С. СасановаҚатысқандар саны: 16Қатыспағандар саны: 0:

Тілдік дағдылар: айтылым, тыңдалым, оқылым, жазылым.

Арнайы пәндік лексика мен терминология: етістік, болымды, болымсыз етістік, жұрнақтар - ма, -ме, -ба, -бе, -па, -пе,

Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер мен фразалар:

Талқылауға арналған сұрақтар:

Қандай өзгешелік екенін байқадың?

Айырмашалықтары қандай?

Пән: Қазақ тіліОрта мерзімді жоспар бөлімі:6-бөлім: Атақты тұлғаларКүні:26. 02. 2019жылСынып: 3 «А»: Құндылықтарды дарыту
Мектеп:М. Әубәкіров атындағы ОММұғалімнің аты-жөні: А. С. СасановаҚатысқандар саны: 16Қатыспағандар саны: 0:

Зайырлы қоғам және руханият

Өмір бойы білім алу, құрмет, ынтымақтастық, ашықтық

Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу.

Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастыққа бейімдеу.

Пән: Қазақ тіліОрта мерзімді жоспар бөлімі:6-бөлім: Атақты тұлғаларКүні:26. 02. 2019жылСынып: 3 «А»: Пәнаралық байланыстар
Мектеп:М. Әубәкіров атындағы ОММұғалімнің аты-жөні: А. С. СасановаҚатысқандар саны: 16Қатыспағандар саны: 0: Дүниетану, тарих, әдебиеттік оқу.
Пән: Қазақ тіліОрта мерзімді жоспар бөлімі:6-бөлім: Атақты тұлғаларКүні:26. 02. 2019жылСынып: 3 «А»: АКТ қолдану дағдылары
Мектеп:М. Әубәкіров атындағы ОММұғалімнің аты-жөні: А. С. СасановаҚатысқандар саны: 16Қатыспағандар саны: 0: Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты;
Пән: Қазақ тіліОрта мерзімді жоспар бөлімі:6-бөлім: Атақты тұлғаларКүні:26. 02. 2019жылСынып: 3 «А»: Ресурстар
Мектеп:М. Әубәкіров атындағы ОММұғалімнің аты-жөні: А. С. СасановаҚатысқандар саны: 16Қатыспағандар саны: 0: Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т. б
Пән: Қазақ тіліОрта мерзімді жоспар бөлімі:6-бөлім: Атақты тұлғаларКүні:26. 02. 2019жылСынып: 3 «А»: Бастапқы білім
Мектеп:М. Әубәкіров атындағы ОММұғалімнің аты-жөні: А. С. СасановаҚатысқандар саны: 16Қатыспағандар саны: 0: Етістік тақырыбынан игерген білімдеріне негізделіп меңгертіледі.
Пән: Қазақ тіліОрта мерзімді жоспар бөлімі:6-бөлім: Атақты тұлғаларКүні:26. 02. 2019жылСынып: 3 «А»:

Саралау -оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Мектеп:М. Әубәкіров атындағы ОММұғалімнің аты-жөні: А. С. СасановаҚатысқандар саны: 16Қатыспағандар саны: 0:

Саралау -оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

30-жаттығуды орындау барысында жеке нұсқау беру, тиімді кері байланыс орнату.

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Жеке тапсырма беру.

Пән: Қазақ тіліОрта мерзімді жоспар бөлімі:6-бөлім: Атақты тұлғаларКүні:26. 02. 2019жылСынып: 3 «А»: Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Мектеп:М. Әубәкіров атындағы ОММұғалімнің аты-жөні: А. С. СасановаҚатысқандар саны: 16Қатыспағандар саны: 0:

Үй тапсырмасының орындалуын бағалау мақсатында ҚБ Күлегештер арқылы бағалаймын.

Билер туралы жауап берген оқушыны ҚБ Жұлдызшамен бағалаймын.

Топтық жұмысты «Үш шапалақ» әдісі арқылы бағалаймын.

Тақтада «Кластер» құрастырған оқушыларды

«Басбармақ» әдісі арқылы бағалау

Пән: Қазақ тіліОрта мерзімді жоспар бөлімі:6-бөлім: Атақты тұлғаларКүні:26. 02. 2019жылСынып: 3 «А»: Сабақтың барысы
Пән: Қазақ тіліОрта мерзімді жоспар бөлімі:6-бөлім: Атақты тұлғаларКүні:26. 02. 2019жылСынып: 3 «А»:

Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

Мектеп:М. Әубәкіров атындағы ОММұғалімнің аты-жөні: А. С. СасановаҚатысқандар саны: 16Қатыспағандар саны: 0: Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Пән: Қазақ тіліОрта мерзімді жоспар бөлімі:6-бөлім: Атақты тұлғаларКүні:26. 02. 2019жылСынып: 3 «А»:

Сабақтың басы

4 минут

Сабақтың ортасы

3 минут

Тыңдалым

Айтылым

Білу

Қолдану

Жазылым

Синтез

Мектеп:М. Әубәкіров атындағы ОММұғалімнің аты-жөні: А. С. СасановаҚатысқандар саны: 16Қатыспағандар саны: 0:

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

«Алғыс айтамын» шаттық шеңберін құру.

Орындалу шарты:

Ортаға шығып оқушылар үлкен шеңбер құрады.

  1. Бүгін қай күн?
  • Сейсенбі, ақпанның 26.
  1. Осы ай қыстың соңғы айы. Нешесімен аяқталады?
  • Жиырма сегізімен.
  1. Қандай ай туады?
  • Наурыз айы.
  1. Наурыз айы туысымен өзімен бірге бірнеше қуанышты күндерді ала келеді. Олар қандай күндер?
  • Көктем мезгілі, 1-наурыз - «Алғыс айту күні» мерекесі және 8-наурыз халықаралық қыздар мерекесі.
  1. Олай болса бір-бірімізге алғыс айтайық.

(Шеңбер бойымен оқушылар бір-біріне алғыс айтады. )

Топтастыру

Төле би, Әйтеке би, Қазыбек би деп жазылған кеспе қағаздар арқылы топтасады.

1-топ «Төле би»

2-топ «Әйтеке би»

3-топ «Қазыбек би»

-Жақсы көңіл-күймен сабағымызды бастайық.

Алдыңғы меңгерілген білім.

  • Етістіктің сұрақтары.
  • Негізгі және туынды етістік.

Үйге берілген тапсырма.

(54-беттегі 26-жаттығу. )

3. 4. 2. 4 негізгі, туынды зат есім/сын есім/етістікті анықтау

  • Көп нүктенің орнына жақша ішіндегі жұрнақтардың тиістісін жалғап, сөздерді көшіріп жазу болатын.

Олай болса «Ия, жоқ» әдісі бойынша тексереміз. Мен Гаухардың дәптерін тексеремін, осы тексерілген тапсырмамен сендер өздеріңнің дәптерлеріңді тексеріп, «дұрыс», «қате» екенін айтасыңдар.

ҚБ Күлегештер арқылы бағалау

  • Біз сендермен қазіргі таңда барлық пәннен «Атақты тұлғалар» ортақ тақырып аясында әңгіме өрбітіп, еліміздің атақты тұлғаларымен танысып жатырмыз. Бүгінгі сабақта сендер қандай топтарға біріктіңдер?
  • Төле би, Әйтеке би, Қазыбек би.
  • Жарайсыңдар! Бейнероликке назар аударайық.

(Төле би, Әйтеке би, Қазыбек би туралы бейнеролик көреді. )

(Тақтаға билердің суреті ілінеді. )

  • Ал біз, балалар, билер туралы не білеміз?
  • Оқушылар билер туралы білетіндерін айтады.

ҚБ Жұлдызшамен бағалау

3. 4. 2. 5 болымды және болымсыз етістіктердің айырмашылығын анықтау;

Топтық жұмыс

Етістіктерді табады, астын сызады.

1-топ «Төле би»

Киіміңе мақтанба,

Біліміңе мақтан.

2-топ «Әйтеке би»

Нанды бір қолмен үзіп жеме.

Нанды асқпай шайнап же.

3-топ «Қазыбек би»

Сүт тағамдарын жерге төкпе.

Кірдің суын аяқ баспайтын жерге төк.

Дескриптор:

  1. Етістікті тапты.
  2. Етістіктің құрамын көрсетті.

Топтың жұмысын «Үш шапалақ» әдісі арқылы бағалайды.

  • Қандай қортынды жасаймыз?

(Оқушылардың жауаптары тыңдалады?)

  • Дұрыс айтасыңдар Етістік мағынасына қарай болымды, болымсыз болып екіге бөлінеді.
  • Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Болымды және болымсыз етістік».
  • Сабағымыздың мақсаты: болымды және болымсыз етістіктерді білу, ажырату.

Дәптерлерімізді ашамыз, бүгінгі күнді жазамыз.

  • Енді бүгінгі тақырыпқа байланысты бейнероликті көрейік.

3. 4. 2. 5 болымды және болымсыз етістіктердің айырмашылығын анықтау;

28-жаттығу Түбір мен қомымшаны ажырату.

Бағалау критерийлері:

  1. Болымсыз етістікті табасыңдар;
  2. Болымсыз етістіктің құрамын көрсетесіңдер.

Жүзбе, жазба, күлме, барма, төкпе, тақпа.

Дескриптор:

  1. Болымсыз етістікті тапты.
  2. Болымсыз етістіктің құрамын көрсетті.

ҚБ Күлегештер арқылы бағалау.

Сергіту сәті

«Алфавит» стратегиясы

Оқушыларға кеспе әріптер таратылады, қай әріп түссе сол әріптен басталатын болымды, болымсыз етістіктерді айтады.

(А, ә, б, ж, т, қ, т, ж, о, к, о, е, м, а, с, ж)

(Балалардың жауабы тыңдалады. )

3. 3. 5. 1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық және стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзеру.

30-жаттығу

Бағалау критерийлері:

  1. Жіберілген пунктуациялық қатені табады;
  2. Грамматикалық қателерді табады.

Босағада тұрма. Көк шөпті жұлма.

Малды теппе. Ақты төкпе.

Дескриптор:

  1. Жіберілген пунктуациялық қатені тапты;
  2. Грамматикалық қателерді түзетті.

Саралау -оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

30-жаттығуды орындау барысында жеке нұсқау беру, тиімді кері байланыс орнату.

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Жеке тапсырма беру.

«Кластер» құрастыру

Қорқақ, қатыгез, өтірікші, тәртіпсіз, әдепсіз.

Өжет, шыншыл, тәртіпті, мейірімді, әдепті.

Кластерімізге баға берейік.

ҚБ «Басбармақ» әдісі арқылы бағалау

«Тест» тапсырмасы

Жұмыс дәптеріндегі тест тапсырмаларын орындайды.

Жеке-жеке тексеріп, бағалау.

«Алғыс айтамын» шаттық шеңбері.

Жабық сұрақтар.

Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.

Кеспе қағаздар.

Орындарына отырады.

Өткен сабақтың тақырыбын еске түсіреді.

Күлегештер арқылы бағалау, кері байланыс орнату.

images


Ұқсас жұмыстар
Болымды және болымсыз етістік 3-сынып, сөйлем түрлері 2-сынып
Етістікті пысықтау
Етістікті қайталау, бекіту сабағы
Етістік . Етістік дегеніміз не
Тақырып Етістікті пысықтау
Мен шырыш ішемін
Болымды және болымсыз етістік жайлы ақпарат
Етістікті бекіту сабағы. 6-сынып
Болымды және болымсыз етістік. 6-сынып
Етістікті пысықтау жайлы ақпарат
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz