Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Болымсыз етістікті табасыңдар

Пән: Қазақ тілі
Орта мерзімді жоспар бөлімі:
6-бөлім: Атақты тұлғалар
Күні:26.02.2019жыл
Сынып: 3 <<А>>
Мектеп:М.Әубәкіров атындағы ОМ
Мұғалімнің аты-жөні: А.С.Сасанова
Қатысқандар саны: 16
Қатыспағандар саны: 0
Сабақ тақырыбы
Болымды және болымсыз етістік
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
(оқу бағдарламасына сілтеме)
3.4.2.5 болымды және болымсыз етістіктердің айырмашылығын анықтау;
3.3.5.1 жіберілген пунктуациялық , орфографиялық , грамматикалық және стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзеру.
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар жасай алады:
:: болымды және болымсыз етістіктердің айырмашылығын ажырата алады.
Оқушылардың көбі жасай алады:
:: жіберілген пунктуациялық , орфографиялық , грамматикалық және стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзетеді.
Оқушылардың кейбірі жасай алады:
:: болымды және болымсыз етістіктердің жасалу жолына талдау жасай алады.
Бағалау критерийлері
:: болымды және болымсыз етістіктердің айырмашылығын ажыратады.
:: жіберілген пунктуациялық , орфографиялық , грамматикалық және стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзетеді.
:: болымды және болымсыз етістіктердің жасалу жолына талдау жасайды.
Ойлау дағдыларының деңгейлері:
Білу, түсіну,синтездеу.
Тілдік мақсаттар:
Тілдік дағдылар: айтылым, тыңдалым, оқылым, жазылым.
Арнайы пәндік лексика мен терминология: етістік, болымды, болымсыз етістік, жұрнақтар - ма, -ме, -ба, -бе, -па, -пе,
Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер мен фразалар:
Талқылауға арналған сұрақтар:
Қандай өзгешелік екенін байқадың?
Айырмашалықтары қандай?
Құндылықтарды дарыту
Зайырлы қоғам және руханият
Өмір бойы білім алу,құрмет,ынтымақтастық,ашықтық
Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу.
Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастыққа бейімдеу.
Пәнаралық байланыстар
Дүниетану, тарих, әдебиеттік оқу.
АКТ қолдану дағдылары
Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты;
Ресурстар
Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б
Бастапқы білім
Етістік тақырыбынан игерген білімдеріне негізделіп меңгертіледі.
Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?
Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?
30-жаттығуды орындау барысында жеке нұсқау беру, тиімді кері байланыс орнату.
Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Жеке тапсырма беру.

Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Үй тапсырмасының орындалуын бағалау мақсатында ҚБ Күлегештер арқылы бағалаймын.
Билер туралы жауап берген оқушыны ҚБ Жұлдызшамен бағалаймын.
Топтық жұмысты <<Үш шапалақ>> әдісі арқылы бағалаймын.
Тақтада <<Кластер>> құрастырған оқушыларды
<<Басбармақ>> әдісі арқылы бағалау

Сабақтың барысы

Сабақтың
жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы
4 минут

Сабақтың ортасы

3 минут

Тыңдалым

Айтылым

Білу

Қолдану
Жазылым

Синтез

Психологиялық ахуал қалыптастыру.
<<Алғыс айтамын>> шаттық шеңберін құру.
Орындалу шарты:
Ортаға шығып оқушылар үлкен шеңбер құрады.
1. Бүгін қай күн?
oo Сейсенбі, ақпанның 26.
2. Осы ай қыстың соңғы айы. Нешесімен аяқталады?
oo Жиырма сегізімен.
3. Қандай ай туады?
oo Наурыз айы.
4. Наурыз айы туысымен өзімен бірге бірнеше қуанышты күндерді ала келеді. Олар қандай күндер?
oo Көктем мезгілі, 1-наурыз - <<Алғыс айту күні>> мерекесі және 8-наурыз халықаралық қыздар мерекесі.
5. Олай болса бір-бірімізге алғыс айтайық.
(Шеңбер бойымен оқушылар бір-біріне алғыс айтады.)
Топтастыру
Төле би, Әйтеке би, Қазыбек би деп жазылған кеспе қағаздар арқылы топтасады.
1-топ <<Төле би>>
2-топ <<Әйтеке би>>
3-топ <<Қазыбек би>>

-Жақсы көңіл-күймен сабағымызды бастайық.

Алдыңғы меңгерілген білім.
oo Етістіктің сұрақтары.
oo Негізгі және туынды етістік.
Үйге берілген тапсырма.
(54-беттегі 26-жаттығу.)
3.4.2.4 негізгі, туынды зат есім/сын есім/етістікті анықтау
oo Көп нүктенің орнына жақша ішіндегі жұрнақтардың тиістісін жалғап, сөздерді көшіріп жазу болатын.
Олай болса <<Ия, жоқ>> әдісі бойынша тексереміз. Мен Гаухардың дәптерін тексеремін, осы тексерілген тапсырмамен сендер өздеріңнің дәптерлеріңді тексеріп, <<дұрыс>>, <<қате>> екенін айтасыңдар.
ҚБ Күлегештер арқылы бағалау

oo Біз сендермен қазіргі таңда барлық пәннен <<Атақты тұлғалар>> ортақ тақырып аясында әңгіме өрбітіп, еліміздің атақты тұлғаларымен танысып жатырмыз. Бүгінгі сабақта сендер қандай топтарға біріктіңдер?
oo Төле би, Әйтеке би, Қазыбек би.
oo Жарайсыңдар! Бейнероликке назар аударайық.
(Төле би, Әйтеке би, Қазыбек би туралы бейнеролик көреді.)
(Тақтаға билердің суреті ілінеді.)
oo Ал біз,балалар, билер туралы не білеміз?
oo Оқушылар билер туралы білетіндерін айтады.

ҚБ Жұлдызшамен бағалау

3.4.2.5 болымды және болымсыз етістіктердің айырмашылығын анықтау;
Топтық жұмыс
Етістіктерді табады, астын сызады.
1-топ <<Төле би>>
Киіміңе мақтанба,
Біліміңе мақтан.

2-топ <<Әйтеке би>>
Нанды бір қолмен үзіп жеме.
Нанды асқпай шайнап же.
3-топ <<Қазыбек би>>
Сүт тағамдарын жерге төкпе.
Кірдің суын аяқ баспайтын жерге төк.

Дескриптор:
1. Етістікті тапты.
2. Етістіктің құрамын көрсетті.

Топтың жұмысын <<Үш шапалақ>> әдісі арқылы бағалайды.
oo Қандай қортынды жасаймыз?
(Оқушылардың жауаптары тыңдалады?)
oo Дұрыс айтасыңдар Етістік мағынасына қарай болымды, болымсыз болып екіге бөлінеді.
oo Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы <<Болымды және болымсыз етістік>>.
oo Сабағымыздың мақсаты: болымды және болымсыз етістіктерді білу, ажырату.
Дәптерлерімізді ашамыз, бүгінгі күнді жазамыз.
oo Енді бүгінгі тақырыпқа байланысты бейнероликті көрейік.

3.4.2.5 болымды және болымсыз етістіктердің айырмашылығын анықтау;
28-жаттығу Түбір мен қомымшаны ажырату.

Бағалау критерийлері:

1. Болымсыз етістікті табасыңдар;
2. Болымсыз етістіктің құрамын көрсетесіңдер.
Жүзбе, жазба, күлме, барма, төкпе, тақпа.

Дескриптор:
1. Болымсыз етістікті тапты.
2. Болымсыз етістіктің құрамын көрсетті.
ҚБ Күлегештер арқылы бағалау.

Сергіту сәті
<<Алфавит>> стратегиясы
Оқушыларға кеспе әріптер таратылады, қай әріп түссе сол әріптен басталатын болымды, болымсыз етістіктерді айтады.
(А, ә, б, ж, т, қ, т, ж, о, к,о, е, м, а, с, ж)
(Балалардың жауабы тыңдалады.)
3.3.5.1 жіберілген пунктуациялық , орфографиялық , грамматикалық және стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзеру.
30-жаттығу
Бағалау критерийлері:

1. Жіберілген пунктуациялық қатені табады;
2. Грамматикалық қателерді табады.
Босағада тұрма. Көк шөпті жұлма.
Малды теппе. Ақты төкпе.

Дескриптор:
1. Жіберілген пунктуациялық қатені тапты;
2. Грамматикалық қателерді түзетті.

Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?
30-жаттығуды орындау барысында жеке нұсқау беру, тиімді кері байланыс орнату.
Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Жеке тапсырма беру.

<<Кластер>> құрастыру

Қорқақ, қатыгез, өтірікші, тәртіпсіз, әдепсіз.
Өжет, шыншыл, тәртіпті, мейірімді, әдепті.

Кластерімізге баға берейік.
ҚБ <<Басбармақ>> әдісі арқылы бағалау

<<Тест>> тапсырмасы
Жұмыс дәптеріндегі тест тапсырмаларын орындайды.
Жеке-жеке тексеріп, бағалау.

<<Алғыс айтамын>> шаттық шеңбері.
Жабық сұрақтар.
Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.

Кеспе қағаздар.
Орындарына отырады.

Өткен сабақтың тақырыбын еске түсіреді.

Күлегештер арқылы бағалау, кері байланыс орнату.

https://youtu.be/QUc6jI_Um1o

Билердің суреттері

Жұлдызшамен бағалау

Постермен жұмыс

<<Үш шапалақ>> әдісі арқылы бағалау.

Bilimland
Imektep

Оқулық,
жұмыс дәптері,
тақта.

Күлегештер арқылы бағалау.

Кеспе әріптер

Оқулық, жұмыс дәптері,
тақта.

Күлегештер арқылы бағалау, кері байланыс орнату.

Постер,

<<Басбармақ>> әдісі арқылы бағалау

Күлегештер арқылы бағалау, кері байланыс орнату.

Сабақтың соңы

Кері байланыс.

Бүгін мен білдім....
Мен үйрендім....
Қиындық тудырды....
Тақтадағы сөйлемдерді стикерге жазып аяқтайды.

Үйге: 55-беттегі 31-жаттығу.
Ребустың шешіміндегі сөзбен сөйлем құрастыру.
Бағалау:
Стикерлер

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Денсаулық сақтау технологиялары. Партада дұрыс отыруын ескертіп отыру.
Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Топтық жұмыс, сергіту сәті.
Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары. АКТ пайдалануда қауіпсіздік ережелерін ескеру.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?
Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың
жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу
қажет?

Алматы облысы Алакөл ауданы
<<М.Әубәкіров атындағы орта мектебі>>
коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Қазақ тілі пәнінен
<<Болымды және болымсыз етістік>>
тақырыбында ашық сабақтың
қысқа мерзімді жоспары

Бастауыш сынп мұғалімі: А.С.Сасанова

2018-2019 оқу жылы

Ұқсас жұмыстар
Болымды және болымсыз етістік 3-сынып, сөйлем түрлері 2-сынып
Етістікті пысықтау
Етістікті қайталау, бекіту сабағы
Етістік . Етістік дегеніміз не
Тақырып Етістікті пысықтау
Мен шырыш ішемін
Болымды және болымсыз етістік жайлы ақпарат
Етістікті бекіту сабағы. 6-сынып
Болымды және болымсыз етістік. 6-сынып
Етістікті пысықтау жайлы ақпарат
Пәндер