Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Практикалық сабақтың арқасында бірнеше тәжірибе жинадық және алмастық
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ ЖОҒАРҒЫ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
АКАДЕМИК Е.А.БӨКЕТОВ АТЫНДАҒЫ ҚАРАҒАНДЫ УНИВЕРСИТЕТІ
6В01702 - "Қазақ және ағылшын тілдері" білім беру бағдарламасы бойынша оқу (таныстыру) іс - тәжірибесі
Оқыту түрі: күндізгі
Курс - 1
Семестр - 1
Тобы: КИ-11-22
Орындаған: Дәуренова Дана
Қабылдаған: Хасенов Б.Р
Қарағанды 2022 жыл
ҚОРЫТЫНДЫ
Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың қолында, ал жас ұрпақтың тағдыры ұстаздардың қолында.
Н.Ә.Назарбаев
Әрбір елдің болашағы, қазіргі жастардың қолында, яғни білімді жастардың қолында.
Мен Дәуренова Дана Бақытжанқызы, 03.10.-10.12.2022 ж. аралығында 1- курстағы педагогикалық іс-тәжірибемді Қарағанды қаласы №66 мектеп-лицейінде өткіздім.
Болашақ педагог ретінде оқу-тәрбие мекемесінің материалдық-техникалық базасымен, педагогикалық ұжыммен және де мұғалімдердің міндеттері, құқықтарымен таныстым.
Іс-тәжірибе орыны: Қарағанды қаласы білім бөлімінің <<№66 мектеп-лицейі>> коммуналдық мемлекеттік мекемесі
03.10.2022 жыл - 12:00.
03.10.2022 жыл - 18:00.
Бұл күні біз кітапханаға барып кітаптармен таныстық. Еңбек кодексі туралы заң, білім заңы, педагог мәртебесі, мектептің жарғысы, оқу тәрбиесі, жұмыс процесі және жаңартылған білім туралы заңдарын оқып, жете түсініп алдық.Бұл біздің алдағы уақыттағы практикалық жоспарларымызды орындауға септігін тигізді.Кітапханада отырып өзіміз түсінбеген дүниелер болса жетекшімізден сұрап, өзара пікір алмасып берілген мәліметтерді барынша терең ұғынуға тырыстық.Алғашы практикалық күн мүлде қиындық туғызған жоқ керісінше бұлда бір өзіндік тәжірибе болды. Кітаптарда берілген мәліметтерді оқып қана қоймай сонымен қатар өзімізге де түртіп алып қорытынды жасадық.
Іс-тәжірибе орыны: Оқу залы.
10.10.2022 жыл - 12:00.
10.10.2022 жыл - 18:00.
Бұл күнгі практикалық жұмыс <<№66 мектеп-лицейінің>> тарихымен танысумен өтті. Біз арнайы мектептің сайтына кіріп, ондағы мәліметтермен толықтай танысып шықтық.Мектеп 01.09.1976 жылы құрылған.Қазіргі таңда мектеп директоры - Мисюрина Наталья Михайловна.Мектепте барлығы 1395 оқушы бар.Оқу материалдық базасы - 180. Жұмыс уақытысы 8:00-20:00-ге дейін.Мектепте физика-математикалық бағытта өте жақсы дамыған. Сонымен қатар оқушылар роботехикадан басқа мектептерге қарағанда озық болып келеді.Және де мектепте жазғы мектептер де бар. 2022 жылдың 26 мамыры мен 17 маусымы аралығында <<№66 мектеп-лицейі>> КММ-де 2-10 сынып оқушылары үшін жазғы мектеп ұйымдастырылады.Сабақтар ойлау процестерін дамытуға, шешім қабылдауға, дәлелдеу қабілетін дамытуға бағытталған.Жалпы бұл күнгі игерілген мәлімметтер бізге алдағы уақытта мектепте оңай жұмыс жасауға септігін тигізді.Мектептің тарихымен таныса отырып, мектеп жайлы толық ақпараттардың барлығын біліп алдық. Өте сәтті іс-тәжірибе күн болды.
Іс-тәжірибе орыны: Оқу залы
17.10.2022 жыл - 12:00.
17.10.2022 жыл - 18:00.
Бұл күнгі бізге міндеттелген тапсырмалардың бірі "ҚР Білім туралы заң" танысу болды.Бұл заңды білу әрбір оқытушыға міндет деп ойлаймын.Мұнда барлық білімге қатысты заңдар қарастырылған. Осы Заң білім беру саласындағы қоғамдық қатынастарды реттейді, осы саладағы мемлекеттік саясаттың негізгі принциптерін айқындайды және Қазақстан Республикасы азаматтарының, сондай-ақ Қазақстан Республикасында тұрақты тұратын шетелдіктердің және азаматтығы жоқ адамдардың білім алуға конституциялық құқығын қамтамасыз етуге бағытталған.Бұл заң көпшілікке ортақ бекітілген.Сондықтан барлығыда осы заңның жетегінде жүру қажет.Бұл заңды білуде өте маңызды талаптардың бірі деп білемін.Себебі заңдарды білу бізге мектепте жұмыс жасауға көмек берді.Білім беру кезіндегі бастты қағидаттар мен принциптерді білу басты шарт болу қажет.
Іс-тәжірибе орыны: Кітапхана.
24.10.2022 жыл - 12:00.
24.10.2022 жыл - 18:00.
Жоспар бойынша "Педагог мәртебесі туралы" заңмен таныстық. Бұл заң педагогтің мәртебесін айқындайды және оның құқықтарын, әлеуметтік кепілдіктері мен шектеулерін, міндеттемелері мен жауапкершілігін белгілейді.Бұл заңнама педагог мәртебесі туралы Қазақстан Республикасының заңнамасы Қазақстан Республикасының Заңына негізделеді, осы Заңнан және Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілеріннн тұрады.Егере Қазақстан Республикасы ратификациялаған халықаралық шартта осы Заңда қамтылғандардан өзгеше қағидалар белгіленсе,онда халықаралық шарттың қағидалары қолданылады.Бұл заң бізге маман, мұғалім ретінде өз міндеттерімізді игеруде өте маңызды.Өз құқықтарымыз бен міндеттерімізді біле отырып, алдағы уақытта дұрыс бағытпен жұмыс жасауда көмек етеді. Біз бұл арқылы педагогтердің әлеуметтік кепілдіктері мен шектеулерін, міндеттемелері мен жауапкершілігін біле аламыз
Іс-тәжірибе орыны: №66 мектеп-лицейі.
31.10.2022 жыл - 12:00.
31.10.2022 жыл - 18:00.
Оқу практикасының жоспары бойынша сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдерді игердік.Сабақты қызық өту барысында бірнеше қызықы әдіс-тәсілдерді меңгерген жөн.Себебі бұл болашақта балалармен жұмыс жасау барысында оларды зеріктіріп алмас үшін өте қажетті дүние болып табылады.Біз бұл күнгі практикалық сабақта бірнеше әдіс-тәсілдерді меңгердік.Оның ішінде:
<<Құрылысшы ойыны>> өте тиімді тәсіл . Мәтін бөліктерін тез жинау.Оқу шапшандығын , және өз ойын еркін жеткізу қабілетін дамытудағы үлесі зор екендігіне көз жеткіздім.
<> әдісі оқушының өзін және өзге топты бағалауына өте тиімді.Әдебиет сабағында кейіпкерлерге мінездеме беру,олардың жақсы-жаман қылықтарын ажырата білу дағдыларын арттырады.
<<Көршіңмен сырлас>>.Бұл әдіс оқушылардың өз ойын ауызша білдіруіне үйретеді. Сұрақ қойып, ойлануына уақыт беріңіз. Өз ойын көршісімен бөлісіп, ақылдасуын сұраңыз.
<< Температура өлшеу әдісі >>. Бұл әдіс топтық жұмыс барысында мұғалім топ жұмысын бақылау үшін <<біз не істеп жатырмыз?>> деген сұрақ қою арқылы оқушылардың жұмысы нәтижелі болу үшін бағыт береді.
Іс-тәжірибе орыны: Оқу залы.
07.11.2022жыл - 12:00
07.11.2022 жыл - 18:00.
Бұл күні біз жалпы сыныпқа, оқушыға мінездеме жаздық.Әр оқушының қабілеттерін ескере отырып, оларға мінездеме бердік.Оларға мінездеме беру барысында барынша әр балаға жеке тоқталып, әрқайсысының ерекшеліктерін жаздық.Олардың сабаққа белсене қатысуы, өз ортасында өзін-өзі ұстауы сынды принциптерді негізге ала отырып жалпы сыныпқа да мінездеме жасадық.Ондағы оқушылардың ауызбіршілігі ерекше еске алынады.Бұл практикалық жұмыс аздаған қиындықтар алып келді.Себебі аз уақыт ішінде барлық баланы танып-білу оңай емес.Соған сәйкес біз олардың мінез-құлықтарын да жақсы біле бермейміз.Бірақ соған қарамастан біз тапсырманы жақсы орындап шықтық.
Іс-тәжірибе орыны: №66 мектеп-лицейі.
17.11.2022 жыл - 12:00.
17.11.2022 жыл - 18:00.
Аталған күні қазақ тілі сабағы бойынша сабақ жоспарын құрдық.Сабақ жоспарын құру өте тиімді болып табылады.Себебі алдағы болатын сабақтың қалай, қандай тақырыпта жүргізетіні жайлы мәліметтер дайын болады. Жоспарды құру арқылы уақытымызды тиімдедік десек те болады.
Іс-тәжірибе орыны:Кітапхана.
21.11.2022 жыл - 12:00.
21.11.2022 жыл - 18:00.
Бұл күні біз қазақ әдебиеті пәні бойынша сабақ жоспарын құрдық.Сабақтың тақырыбы <<Қыз Жібек>> жыры болды.Мұнда біз толықтай жырды талдап, соған байланысты сұрақтар дайындадық.Жоспарға сәйкес: сабақтың тақырыбы, сабақтың мақсаты, оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты, сабақтың барысы, жалпы бағалау сынды қағидаттарды негізге ала отырып жасалынды.
Іс-тәжірибе орыны:Оқу залы.
28.11.2022 жыл - 12:00.
28.11.2022 жыл - 18:00.
Бізге міндеттелген жоспар бойынша біз бұл күні тәрбие жоспары, тоқсандық жоспарды құрдық. Бұл жоспардың мақсаты алдағы тәрбие сағаттарына жоспар құру болып табылады.Жоспардың мақсаттары мен міндеттерін анықтай отырып, бірнеше бағытқа бөліп жасадық.
Жетістік:
Практикалық сабақтың арқасында бірнеше тәжірибе жинадық және алмастық.Әр іс-тәжірибе күні пайдалы ақпарттарды біліп, жаңа дүниелерді үйрендік.Бірнеше бағдарламалардың тілін түсініп, көптеген заңдармен таңсық болдық.
Кемшілік:
Іс-тәжірибе күндері мектептерге барып тәжірибе алу күндері өте аз болды.Сол себептен практикалық жоспарды орындауда да аздаған қиындықтар болды.Сонымен қатар орындалған жұмыстарды салатын бағдарлама қиыншылықтар алып келді.Онда материалды жүктеген қиындықтар алып келеді.
Ұсыныс:
Іс-тәжірибе күнін әдеттегідей аптаның басына қою дұрыс болады(аптасына 1 күн).
Қорытынды:
03.10.2022 жыл - 10.12.2022 жыл уақытқа созылған іс-тәжірибені қорытындылайтын болсақ, көптеген тәжірибе алулар мен алмасулар болды.Әр іс-тәжірибе сайын жаңа дүниелерді білдік.Өзіміздің болашақ маман ретіндегі біліктілігімізді арттырдық.Оқыту барысында қойылатын қағидаттар мен таныстық және тиімді әдіс-тәсілдерді білдік.Алдағы жоспарларымызды құрауды және оларды қандай принциптерге қарап негіздеп жасауды үйрендік.Аз уақыт ішінде керекті, пайдалы тәжірибені алдық.
АКАДЕМИК Е.А.БӨКЕТОВ АТЫНДАҒЫ ҚАРАҒАНДЫ УНИВЕРСИТЕТІ
6В01702 - "Қазақ және ағылшын тілдері" білім беру бағдарламасы бойынша оқу (таныстыру) іс - тәжірибесі
Оқыту түрі: күндізгі
Курс - 1
Семестр - 1
Тобы: КИ-11-22
Орындаған: Дәуренова Дана
Қабылдаған: Хасенов Б.Р
Қарағанды 2022 жыл
ҚОРЫТЫНДЫ
Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың қолында, ал жас ұрпақтың тағдыры ұстаздардың қолында.
Н.Ә.Назарбаев
Әрбір елдің болашағы, қазіргі жастардың қолында, яғни білімді жастардың қолында.
Мен Дәуренова Дана Бақытжанқызы, 03.10.-10.12.2022 ж. аралығында 1- курстағы педагогикалық іс-тәжірибемді Қарағанды қаласы №66 мектеп-лицейінде өткіздім.
Болашақ педагог ретінде оқу-тәрбие мекемесінің материалдық-техникалық базасымен, педагогикалық ұжыммен және де мұғалімдердің міндеттері, құқықтарымен таныстым.
Іс-тәжірибе орыны: Қарағанды қаласы білім бөлімінің <<№66 мектеп-лицейі>> коммуналдық мемлекеттік мекемесі
03.10.2022 жыл - 12:00.
03.10.2022 жыл - 18:00.
Бұл күні біз кітапханаға барып кітаптармен таныстық. Еңбек кодексі туралы заң, білім заңы, педагог мәртебесі, мектептің жарғысы, оқу тәрбиесі, жұмыс процесі және жаңартылған білім туралы заңдарын оқып, жете түсініп алдық.Бұл біздің алдағы уақыттағы практикалық жоспарларымызды орындауға септігін тигізді.Кітапханада отырып өзіміз түсінбеген дүниелер болса жетекшімізден сұрап, өзара пікір алмасып берілген мәліметтерді барынша терең ұғынуға тырыстық.Алғашы практикалық күн мүлде қиындық туғызған жоқ керісінше бұлда бір өзіндік тәжірибе болды. Кітаптарда берілген мәліметтерді оқып қана қоймай сонымен қатар өзімізге де түртіп алып қорытынды жасадық.
Іс-тәжірибе орыны: Оқу залы.
10.10.2022 жыл - 12:00.
10.10.2022 жыл - 18:00.
Бұл күнгі практикалық жұмыс <<№66 мектеп-лицейінің>> тарихымен танысумен өтті. Біз арнайы мектептің сайтына кіріп, ондағы мәліметтермен толықтай танысып шықтық.Мектеп 01.09.1976 жылы құрылған.Қазіргі таңда мектеп директоры - Мисюрина Наталья Михайловна.Мектепте барлығы 1395 оқушы бар.Оқу материалдық базасы - 180. Жұмыс уақытысы 8:00-20:00-ге дейін.Мектепте физика-математикалық бағытта өте жақсы дамыған. Сонымен қатар оқушылар роботехикадан басқа мектептерге қарағанда озық болып келеді.Және де мектепте жазғы мектептер де бар. 2022 жылдың 26 мамыры мен 17 маусымы аралығында <<№66 мектеп-лицейі>> КММ-де 2-10 сынып оқушылары үшін жазғы мектеп ұйымдастырылады.Сабақтар ойлау процестерін дамытуға, шешім қабылдауға, дәлелдеу қабілетін дамытуға бағытталған.Жалпы бұл күнгі игерілген мәлімметтер бізге алдағы уақытта мектепте оңай жұмыс жасауға септігін тигізді.Мектептің тарихымен таныса отырып, мектеп жайлы толық ақпараттардың барлығын біліп алдық. Өте сәтті іс-тәжірибе күн болды.
Іс-тәжірибе орыны: Оқу залы
17.10.2022 жыл - 12:00.
17.10.2022 жыл - 18:00.
Бұл күнгі бізге міндеттелген тапсырмалардың бірі "ҚР Білім туралы заң" танысу болды.Бұл заңды білу әрбір оқытушыға міндет деп ойлаймын.Мұнда барлық білімге қатысты заңдар қарастырылған. Осы Заң білім беру саласындағы қоғамдық қатынастарды реттейді, осы саладағы мемлекеттік саясаттың негізгі принциптерін айқындайды және Қазақстан Республикасы азаматтарының, сондай-ақ Қазақстан Республикасында тұрақты тұратын шетелдіктердің және азаматтығы жоқ адамдардың білім алуға конституциялық құқығын қамтамасыз етуге бағытталған.Бұл заң көпшілікке ортақ бекітілген.Сондықтан барлығыда осы заңның жетегінде жүру қажет.Бұл заңды білуде өте маңызды талаптардың бірі деп білемін.Себебі заңдарды білу бізге мектепте жұмыс жасауға көмек берді.Білім беру кезіндегі бастты қағидаттар мен принциптерді білу басты шарт болу қажет.
Іс-тәжірибе орыны: Кітапхана.
24.10.2022 жыл - 12:00.
24.10.2022 жыл - 18:00.
Жоспар бойынша "Педагог мәртебесі туралы" заңмен таныстық. Бұл заң педагогтің мәртебесін айқындайды және оның құқықтарын, әлеуметтік кепілдіктері мен шектеулерін, міндеттемелері мен жауапкершілігін белгілейді.Бұл заңнама педагог мәртебесі туралы Қазақстан Республикасының заңнамасы Қазақстан Республикасының Заңына негізделеді, осы Заңнан және Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілеріннн тұрады.Егере Қазақстан Республикасы ратификациялаған халықаралық шартта осы Заңда қамтылғандардан өзгеше қағидалар белгіленсе,онда халықаралық шарттың қағидалары қолданылады.Бұл заң бізге маман, мұғалім ретінде өз міндеттерімізді игеруде өте маңызды.Өз құқықтарымыз бен міндеттерімізді біле отырып, алдағы уақытта дұрыс бағытпен жұмыс жасауда көмек етеді. Біз бұл арқылы педагогтердің әлеуметтік кепілдіктері мен шектеулерін, міндеттемелері мен жауапкершілігін біле аламыз
Іс-тәжірибе орыны: №66 мектеп-лицейі.
31.10.2022 жыл - 12:00.
31.10.2022 жыл - 18:00.
Оқу практикасының жоспары бойынша сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдерді игердік.Сабақты қызық өту барысында бірнеше қызықы әдіс-тәсілдерді меңгерген жөн.Себебі бұл болашақта балалармен жұмыс жасау барысында оларды зеріктіріп алмас үшін өте қажетті дүние болып табылады.Біз бұл күнгі практикалық сабақта бірнеше әдіс-тәсілдерді меңгердік.Оның ішінде:
<<Құрылысшы ойыны>> өте тиімді тәсіл . Мәтін бөліктерін тез жинау.Оқу шапшандығын , және өз ойын еркін жеткізу қабілетін дамытудағы үлесі зор екендігіне көз жеткіздім.
<
<<Көршіңмен сырлас>>.Бұл әдіс оқушылардың өз ойын ауызша білдіруіне үйретеді. Сұрақ қойып, ойлануына уақыт беріңіз. Өз ойын көршісімен бөлісіп, ақылдасуын сұраңыз.
<< Температура өлшеу әдісі >>. Бұл әдіс топтық жұмыс барысында мұғалім топ жұмысын бақылау үшін <<біз не істеп жатырмыз?>> деген сұрақ қою арқылы оқушылардың жұмысы нәтижелі болу үшін бағыт береді.
Іс-тәжірибе орыны: Оқу залы.
07.11.2022жыл - 12:00
07.11.2022 жыл - 18:00.
Бұл күні біз жалпы сыныпқа, оқушыға мінездеме жаздық.Әр оқушының қабілеттерін ескере отырып, оларға мінездеме бердік.Оларға мінездеме беру барысында барынша әр балаға жеке тоқталып, әрқайсысының ерекшеліктерін жаздық.Олардың сабаққа белсене қатысуы, өз ортасында өзін-өзі ұстауы сынды принциптерді негізге ала отырып жалпы сыныпқа да мінездеме жасадық.Ондағы оқушылардың ауызбіршілігі ерекше еске алынады.Бұл практикалық жұмыс аздаған қиындықтар алып келді.Себебі аз уақыт ішінде барлық баланы танып-білу оңай емес.Соған сәйкес біз олардың мінез-құлықтарын да жақсы біле бермейміз.Бірақ соған қарамастан біз тапсырманы жақсы орындап шықтық.
Іс-тәжірибе орыны: №66 мектеп-лицейі.
17.11.2022 жыл - 12:00.
17.11.2022 жыл - 18:00.
Аталған күні қазақ тілі сабағы бойынша сабақ жоспарын құрдық.Сабақ жоспарын құру өте тиімді болып табылады.Себебі алдағы болатын сабақтың қалай, қандай тақырыпта жүргізетіні жайлы мәліметтер дайын болады. Жоспарды құру арқылы уақытымызды тиімдедік десек те болады.
Іс-тәжірибе орыны:Кітапхана.
21.11.2022 жыл - 12:00.
21.11.2022 жыл - 18:00.
Бұл күні біз қазақ әдебиеті пәні бойынша сабақ жоспарын құрдық.Сабақтың тақырыбы <<Қыз Жібек>> жыры болды.Мұнда біз толықтай жырды талдап, соған байланысты сұрақтар дайындадық.Жоспарға сәйкес: сабақтың тақырыбы, сабақтың мақсаты, оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты, сабақтың барысы, жалпы бағалау сынды қағидаттарды негізге ала отырып жасалынды.
Іс-тәжірибе орыны:Оқу залы.
28.11.2022 жыл - 12:00.
28.11.2022 жыл - 18:00.
Бізге міндеттелген жоспар бойынша біз бұл күні тәрбие жоспары, тоқсандық жоспарды құрдық. Бұл жоспардың мақсаты алдағы тәрбие сағаттарына жоспар құру болып табылады.Жоспардың мақсаттары мен міндеттерін анықтай отырып, бірнеше бағытқа бөліп жасадық.
Жетістік:
Практикалық сабақтың арқасында бірнеше тәжірибе жинадық және алмастық.Әр іс-тәжірибе күні пайдалы ақпарттарды біліп, жаңа дүниелерді үйрендік.Бірнеше бағдарламалардың тілін түсініп, көптеген заңдармен таңсық болдық.
Кемшілік:
Іс-тәжірибе күндері мектептерге барып тәжірибе алу күндері өте аз болды.Сол себептен практикалық жоспарды орындауда да аздаған қиындықтар болды.Сонымен қатар орындалған жұмыстарды салатын бағдарлама қиыншылықтар алып келді.Онда материалды жүктеген қиындықтар алып келеді.
Ұсыныс:
Іс-тәжірибе күнін әдеттегідей аптаның басына қою дұрыс болады(аптасына 1 күн).
Қорытынды:
03.10.2022 жыл - 10.12.2022 жыл уақытқа созылған іс-тәжірибені қорытындылайтын болсақ, көптеген тәжірибе алулар мен алмасулар болды.Әр іс-тәжірибе сайын жаңа дүниелерді білдік.Өзіміздің болашақ маман ретіндегі біліктілігімізді арттырдық.Оқыту барысында қойылатын қағидаттар мен таныстық және тиімді әдіс-тәсілдерді білдік.Алдағы жоспарларымызды құрауды және оларды қандай принциптерге қарап негіздеп жасауды үйрендік.Аз уақыт ішінде керекті, пайдалы тәжірибені алдық.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz