Дүниежүзілік мұхиттың географиялық жағдайы бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Бөлім
Бөлім: Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты
:
Бөлім: Күні:
:
Бөлім: Сынып:
: Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Бөлім: Сабақтың тақырыбы:
: Дүниежүзілік мұхиттың географиялық жағдайы
Бөлім: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:
: 7. 3. 3. 4 -мұхит және оның құрамдас бөліктерін жоспар бойынша сипаттайды
Бөлім: Сабақтың мақсаты:
:

Мұхиттардың географиялық орны туралы біледі

Қазаншұңқырларды және жоталарды картадан көрсете алады.

Мұхитт және оның құрамдас бөліктерін жоспар бойынша сипаттайды.

*ЕББҚ Мұхиттарды картадан көрсете алады

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың кезеңі/уақыт: Сабақтың басы
Педагогтің әрекеті:

Психологиялық ахуал

-Қанекей балалар көңіл-күйлерің қалай? Керемет! (қолдарын көтереді)
- Сабаққа дайындықтарын қалай? Тамаша! (алақандарын шапалақтайды)
- Ендеше сабағымызды бастайық. О-О-О (бас бармақтарын көрсетеді)

The hat оффлайн 2 топқа бөлу

Үй тапсырмасын пысықтау

https://view. genial. ly//interactive-content-bl-aj-zherde

Оқушының әрекеті: Оқушылар көңілді күймен сабақты бастайды. Топқа бөлінеді.
Бағалау: Мұғалім бағалауы
Ресурстар:

The hat

https://view. genial. ly//interactive-content-bl-aj-zherde

Сабақтың кезеңі/уақыт: Сабақтың ортасы
Педагогтің әрекеті:

1. Дүниежүзілік мұхит дегеніміз ен?

2. Неше мұхит бар?

3. Қандай құрлықтар аралығында орналасқан?

4. Мұхит суы ішуге жарамды ма?

Дүниежүзілік мұхит туралы бейнежазба:

https://www. youtube. com/watch?v=w6_4lLwL3NI

Оқушының әрекеті: Сұрақтарға жауап беріп, бейнежазбаны қарап талқылайды
Бағалау: Мұғалім бағалауы
Ресурстар:
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтің әрекеті:

Мұғалім жаңа сабақ бойынша түсіндірме жасайды

Оқулықтағы мәтінмен танысады

Оқушының әрекеті: Мұғалім мәлімет тыңдап, кестелерге талдау жасайды
Бағалау:
Ресурстар: Оқулық, дүниежүзінің физикалық картасы
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтің әрекеті:

2-Жеке тапсырма.

Дәптер, картамен жұмыс

Кескін картаға қазашұңқыр мен жотаны түсіреді

ЕББҚ Дүниежүзілік мұхиттарды атап, кескін картаға түсіреді.

Оқушының әрекеті:

Кескін картаға қазаншұңқыр мен жоталарды түсіреді

Кескін картаға дүниежүзілік мұхиттарды түсіреді

Бағалау:
:
:
:
:
:
:
:
:
Ресурстар: Бағалау критерийлері
Дескритор
+/-
Қазаншұңқырларды және жоталарды картадан көрсете алады
Қазаншұңқырларды картадан көрсете аламын
Жоталарды картадан көрсете аламын
Бағалау критерийі
Дескритор
+/-
Мұхиттарды картадан көрсете алады
Дүниежүзілік мұхиттарды кескін картаға түсіре аламын
Кескін карта, дәптер, карта
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтің әрекеті:

Геосергіту жаттығуы

Квзге арналsан жаттыsу. Шарты: солтүстік - жоға ры, оңтүстік - төмен, батыс - солға, шығыс - оңға қарау, «жер шарын айналу» көз қарашығын айналдыру, күн-түн - жыпылықтату.

Оқушының әрекеті: Көзге арналған жаттығу орындайды
Бағалау:
Ресурстар: Презентация
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтің әрекеті:

Топтық жұмыс

Оқулық және картамен жұмыс

1-топ

Өз қалауларымен бір теңізге географиялық орналасуын айқындау бойынша сипаттама береді

Теңіздің географиялық орналасуын айқындау жоспары.

  1. Теңіздің атауы (картадан көрсету) .
  2. Теңіз қандай мұхитқа жатады?
  3. Теңіз материкке қатысты қалай орналасқан?
  4. Географиялық орналасуы:

a) Теңіз мұхиттың қандай бөлігінде орналасқан?

ә) Теңіз қандай параллельдер мен меридиандар арасында орна- ласқан?

б) Қандай материктердің (аралдардың) жағалаулары теңіз суын шайып жатыр?

в) Қандай бұғазбен, мұхитпен/теңізбен біріккен?

2-топ

Қалауы бойынша бір мұхитқа жоспар бойынша сипаттама беру

1. Географиялық орналасуы (географиялық координаттар, қандай материктердің жағалауын шайып жатыр) және аумақ көлемі, мұхиттың қашықтығы (батыстан шығысқа, солтүстіктен оңтүстікке, кило- метрмен өлшегенде) .

2. Мұхит экваторға, тропиктерге, полярлық шеңберлерге және нөлдік меридианға қатысты қалай орналасқан?

3. Орташа тереңдік (метрмен есептегенде) және ең терең жері (шұңғыманың тереңдігі мен атауы) .

4. Су табанының бедері (қайраң тереңдігі, қазаншұңқырлар, мұхиттық ортаңғы жоталар) .

5. Аралдар, теңіздер, шығанақтар, бұғаздардың болуы.

Оқушының әрекеті: Теңіздің географиялық орналасуын айқындау жоспары мен м ұхитқа сипаттама беру жоспары пайдаланып жұмыс жүргізеді
Бағалау:
:
:
:
:
:

Топтар бір-бірін бағалайды

Ресурстар: Бағалау критерийі
Дескриптор
+/-
Мұхитт және оның құрамдас бөліктерін жоспар бойынша сипаттайды.
Теңізді жоспар бойынша сипатама бере алады
Мұхитқа жоспар бойынша сипаттама бере алады
Жоспар, оқулық, мұхиттар картасы
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтің әрекеті:

«Сандар сөйлейді» әдісі ауызша

«Қай мұхитқа тиесілі» тапсырмасы

11022, 8742, 7729, 5527

Оқушының әрекеті: Сандардың қай мұхитқа тиесілі екенін, қандай нысан екенін табады
Бағалау: Мұғалім бағалауы
Ресурстар: Презентация
Сабақтың кезеңі/уақыт: Функционалдық сауттылық тапсымасы
Педагогтің әрекеті:

Берілген мәтінді оқиды

Оңтүстік мұхит деп жеке бөлумен қаншалықты келісетініңді және келіспейтініңді айт

Оқушының әрекеті: Оқушылар берілген тапсырма бойынша ойларын ортаға салады
Бағалау: Мұғалім бағалауы
Ресурстар:
Сабақтың кезеңі/уақыт: Сабақтың соңы
Педагогтің әрекеті:

Сабақты бекіту

Жеке жұмыс

Zipgrade қосымшасы арқылы

Үй тапсырмасы:

Географиялық анықтамалықтар, энциклопедиялар қолдана отырып, Тынық, Атлант, Үнді, Солтүстік Мұзды мұхиттарының атауларының шығу тегін зерттеңдер.

Рефлексия

«Білім кемесі»

Оқушының әрекеті:

Оқушылар презентациядағы тест тапсырмаларының дұрыс нұсқасын жауап парағына белгілейді

Сабақты жақсы меңгерсе білім теңізіне кемесін жібереді. Әлі толықтыруым қажет десе ереже шығанағында қалады

Бағалау: Жауап парағын тексергенде бірден нәтиже шығады
Ресурстар:

Zipgrade қосымшасы, презентация, жауап парағы


Ұқсас жұмыстар
Орталық Қазақстан экономикалық ауданы: экономико-географиялық жағдайы, табиғи ресурстары және халқы - қысқа мерзімді сабақ жоспары
Кешенді географиялық аудандастыру: 10-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
Географиялық нысандар мен құбылыстарды номинациялаудың ерекшеліктері: қысқа мерзімді сабақ жоспары
Солтүстік Қазақстан: экономикалық-географиялық жағдайы және сабақ жоспары
Қазақстанның экономикалық-географиялық жағдайы: географиялық орны, әкімшілік-аумақтық құрылымы және экономикалық әлеуеті
Шығыс Еуропа елдерінің экономикалық-географиялық және геосаяси жағдайы
Германияның экономикалық-географиялық жағдайы, табиғат ресурстары және халқы
9-сынып географиясы: Шығыс Қазақстанның экономикалық-географиялық және табиғи жағдайы - сабақ жоспары
7-сыныпқа арналған Дүниежүзілік мұхиттар бойынша қайталау сабақ жоспары
Дүниежүзілік мұхит пен құрлықтардың физикалық-географиялық сарамандық жұмыстары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz