Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Дүниежүзілік мұхиттың географиялық жағдайы. Сабақтың тақырыбы
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Бөлім
Педагогтің тегі, аты,әкесінің аты
Күні:
Сынып:
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Дүниежүзілік мұхиттың географиялық жағдайы
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:
7.3.3.4 -мұхит және оның құрамдас бөліктерін жоспар бойынша сипаттайды
Сабақтың мақсаты:
Мұхиттардың географиялық орны туралы біледі
Қазаншұңқырларды және жоталарды картадан көрсете алады.
Мұхитт және оның құрамдас бөліктерін жоспар бойынша сипаттайды.
*ЕББҚ Мұхиттарды картадан көрсете алады
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезеңі/уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Психологиялық ахуал
-Қанекей балалар көңіл-күйлерің қалай? Керемет! (қолдарын көтереді)
-- Сабаққа дайындықтарын қалай? Тамаша! (алақандарын шапалақтайды)
-- Ендеше сабағымызды бастайық. О-О-О (бас бармақтарын көрсетеді)
The hat оффлайн 2 топқа бөлу
Үй тапсырмасын пысықтау
https://view.genial.ly/6388d7072b269800186ba565/interactive-content-bl-aj-zherde
Оқушылар көңілді күймен сабақты бастайды.Топқа бөлінеді.
Мұғалім бағалауы
The hat
https://view.genial.ly/6388d7072b269800186ba565/interactive-content-bl-aj-zherde
Сабақтың ортасы
1.Дүниежүзілік мұхит дегеніміз ен?
2. Неше мұхит бар?
3. Қандай құрлықтар аралығында орналасқан?
4. Мұхит суы ішуге жарамды ма?
Дүниежүзілік мұхит туралы бейнежазба:
https://www.youtube.com/watch?v=w6_4lLwL3NI
Сұрақтарға жауап беріп, бейнежазбаны қарап талқылайды
Мұғалім бағалауы
Мұғалім жаңа сабақ бойынша түсіндірме жасайды
Оқулықтағы мәтінмен танысады
1.
Мұғалім мәлімет тыңдап, кестелерге талдау жасайды
Оқулық, дүниежүзінің физикалық картасы
2-Жеке тапсырма.
Дәптер, картамен жұмыс
Кескін картаға қазашұңқыр мен жотаны түсіреді
ЕББҚ Дүниежүзілік мұхиттарды атап , кескін картаға түсіреді.
Кескін картаға қазаншұңқыр мен жоталарды түсіреді
Кескін картаға дүниежүзілік мұхиттарды түсіреді
Бағалау критерийлері
Дескритор
+/-
Қазаншұңқырларды және жоталарды картадан көрсете алады
Қазаншұңқырларды картадан көрсете аламын
Жоталарды картадан көрсете аламын
Бағалау критерийі
Дескритор
+/-
Мұхиттарды картадан көрсете алады
Дүниежүзілік мұхиттарды кескін картаға түсіре аламын
Кескін карта, дәптер, карта
Геосергіту жаттығуы
Квзге арналsан жаттыsу. Шарты: солтүстік - жоға ры, оңтүстік - төмен, батыс - солға, шығыс - оңға қарау, <<жер шарын айналу>> көз қарашығын айналдыру, күн-түн - жыпылықтату.
Көзге арналған жаттығу орындайды
Презентация
Топтық жұмыс
Оқулық және картамен жұмыс
1-топ
Өз қалауларымен бір теңізге географиялық орналасуын айқындау бойынша сипаттама береді
Теңіздің географиялық орналасуын айқындау жоспары.
1. Теңіздің атауы (картадан көрсету).
2. Теңіз қандай мұхитқа жатады?
3. Теңіз материкке қатысты қалай орналасқан?
4. Географиялық орналасуы:
a) Теңіз мұхиттың қандай бөлігінде орналасқан?
ә) Теңіз қандай параллельдер мен меридиандар арасында орна- ласқан?
б) Қандай материктердің (аралдардың) жағалаулары теңіз суын шайып жатыр?
в) Қандай бұғазбен, мұхитпен/теңізбен біріккен?
2-топ
Қалауы бойынша бір мұхитқа жоспар бойынша сипаттама беру
1.Географиялық орналасуы (географиялық координаттар, қандай материктердің жағалауын шайып жатыр) және аумақ көлемі, мұхиттың қашықтығы (батыстан шығысқа, солтүстіктен оңтүстікке, кило- метрмен өлшегенде).
2.Мұхит экваторға, тропиктерге, полярлық шеңберлерге және нөлдік меридианға қатысты қалай орналасқан?
3.Орташа тереңдік (метрмен есептегенде) және ең терең жері (шұңғыманың тереңдігі мен атауы).
4.Су табанының бедері (қайраң тереңдігі, қазаншұңқырлар, мұхиттық ортаңғы жоталар).
5.Аралдар, теңіздер, шығанақтар, бұғаздардың болуы.
Теңіздің географиялық орналасуын айқындау жоспары мен мұхитқа сипаттама беру жоспары пайдаланып жұмыс жүргізеді
Бағалау критерийі
Дескриптор
+/-
Мұхитт және оның құрамдас бөліктерін жоспар бойынша сипаттайды.
Теңізді жоспар бойынша сипатама бере алады
Мұхитқа жоспар бойынша сипаттама бере алады
Топтар бір-бірін бағалайды
Жоспар,оқулық, мұхиттар картасы
<<Сандар сөйлейді>> әдісі ауызша
<<Қай мұхитқа тиесілі>> тапсырмасы
11022,8742, 7729,5527
Сандардың қай мұхитқа тиесілі екенін,қандай нысан екенін табады
Мұғалім бағалауы
Презентация
Функционалдық сауттылық тапсымасы
Берілген мәтінді оқиды
Оңтүстік мұхит деп жеке бөлумен қаншалықты келісетініңді және келіспейтініңді айт
Оқушылар берілген тапсырма бойынша ойларын ортаға салады
Мұғалім бағалауы
Сабақтың соңы
Сабақты бекіту
Жеке жұмыс
Zipgrade қосымшасы арқылы
Үй тапсырмасы:
Географиялық анықтамалықтар, энциклопедиялар қолдана отырып, Тынық, Атлант, Үнді, Солтүстік Мұзды мұхиттарының атауларының шығу тегін зерттеңдер.
Рефлексия
<<Білім кемесі>>
Оқушылар презентациядағы тест тапсырмаларының дұрыс нұсқасын жауап парағына белгілейді
Сабақты жақсы меңгерсе білім теңізіне кемесін жібереді. Әлі толықтыруым қажет десе ереже шығанағында қалады
Жауап парағын тексергенде бірден нәтиже шығады
Zipgrade қосымшасы, презентация, жауап парағы
Білім кемесі
Тест тапсырмалары
1. Мариан шұңғымасының тереңдігі
а/ 10 000 м
в/ 12 022 м
с/ 9 022 м
д/ 11 022 м..
е/ 8742 м
2. Ең үлкен мұхит
а/ Тынық..
в/Атлант
с/Солтүстік Мұзды
д/Үнді
е/ Жапон
3. Тынық мұхитының ауданы ... млн.км 2
а/91,6
в/ 178,6 ...
с/ 76,2
д/14,7
е/45
4. Атлант мұхитының ауданы ... млн км2
а/91,7...
в/85
с/582
д/253,5
е/2525
5. Атлант мұхитының ең терең жері
а/ Пуэрто-Рико...
в/Мариан
с/Зонд
д/Гренландия
е/ Мак-Кинли
6. Ең кіші мұхит
а/ Үнді
в/Тынық
с/Солтүстік Мұзды ...
д/Атлант
е/Жерорта
Қосымша материал
Кейбір ғалымдар бесінші - Оңтүстік мұхитты атап өтеді. Алғаш рет бұл мұхит туралы 1650 жылы голланд географы Б. Варениус айтқан. ХХ ғасырдың бірінші ширегіне дейін <<Оңтүстік мұхит>> атауы карта мен атластарға орналастырылды. Көптеген елдерде оған Антарктида аумағы да кірді, өйткені мұзды материк мұхит аумағына жатқызыл- ды және оның шегарасы ретінде Оңтүстік полярлық шеңбер қабыл- данды.
2000 жылдың көктемінде Халықаралық гидрографиялық ұйым сол- түстікке қарай Антарктида жағалауынан 60° оңтүстік ендікке дейін су кеңістігін жеке мұхит - Оңтүстік деп жариялау туралы шешім қабылдады. Шешім Антарктиданы қоршап жатқан судың бірегейлігін көрсететін соңғы географиялық деректерге негізделген. Алайда ғалымдардың барлығы бірдей оны жеке бөлуге қарсы.
Бөлім
Педагогтің тегі, аты,әкесінің аты
Күні:
Сынып:
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Дүниежүзілік мұхиттың географиялық жағдайы
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:
7.3.3.4 -мұхит және оның құрамдас бөліктерін жоспар бойынша сипаттайды
Сабақтың мақсаты:
Мұхиттардың географиялық орны туралы біледі
Қазаншұңқырларды және жоталарды картадан көрсете алады.
Мұхитт және оның құрамдас бөліктерін жоспар бойынша сипаттайды.
*ЕББҚ Мұхиттарды картадан көрсете алады
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезеңі/уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Психологиялық ахуал
-Қанекей балалар көңіл-күйлерің қалай? Керемет! (қолдарын көтереді)
-- Сабаққа дайындықтарын қалай? Тамаша! (алақандарын шапалақтайды)
-- Ендеше сабағымызды бастайық. О-О-О (бас бармақтарын көрсетеді)
The hat оффлайн 2 топқа бөлу
Үй тапсырмасын пысықтау
https://view.genial.ly/6388d7072b269800186ba565/interactive-content-bl-aj-zherde
Оқушылар көңілді күймен сабақты бастайды.Топқа бөлінеді.
Мұғалім бағалауы
The hat
https://view.genial.ly/6388d7072b269800186ba565/interactive-content-bl-aj-zherde
Сабақтың ортасы
1.Дүниежүзілік мұхит дегеніміз ен?
2. Неше мұхит бар?
3. Қандай құрлықтар аралығында орналасқан?
4. Мұхит суы ішуге жарамды ма?
Дүниежүзілік мұхит туралы бейнежазба:
https://www.youtube.com/watch?v=w6_4lLwL3NI
Сұрақтарға жауап беріп, бейнежазбаны қарап талқылайды
Мұғалім бағалауы
Мұғалім жаңа сабақ бойынша түсіндірме жасайды
Оқулықтағы мәтінмен танысады
1.
Мұғалім мәлімет тыңдап, кестелерге талдау жасайды
Оқулық, дүниежүзінің физикалық картасы
2-Жеке тапсырма.
Дәптер, картамен жұмыс
Кескін картаға қазашұңқыр мен жотаны түсіреді
ЕББҚ Дүниежүзілік мұхиттарды атап , кескін картаға түсіреді.
Кескін картаға қазаншұңқыр мен жоталарды түсіреді
Кескін картаға дүниежүзілік мұхиттарды түсіреді
Бағалау критерийлері
Дескритор
+/-
Қазаншұңқырларды және жоталарды картадан көрсете алады
Қазаншұңқырларды картадан көрсете аламын
Жоталарды картадан көрсете аламын
Бағалау критерийі
Дескритор
+/-
Мұхиттарды картадан көрсете алады
Дүниежүзілік мұхиттарды кескін картаға түсіре аламын
Кескін карта, дәптер, карта
Геосергіту жаттығуы
Квзге арналsан жаттыsу. Шарты: солтүстік - жоға ры, оңтүстік - төмен, батыс - солға, шығыс - оңға қарау, <<жер шарын айналу>> көз қарашығын айналдыру, күн-түн - жыпылықтату.
Көзге арналған жаттығу орындайды
Презентация
Топтық жұмыс
Оқулық және картамен жұмыс
1-топ
Өз қалауларымен бір теңізге географиялық орналасуын айқындау бойынша сипаттама береді
Теңіздің географиялық орналасуын айқындау жоспары.
1. Теңіздің атауы (картадан көрсету).
2. Теңіз қандай мұхитқа жатады?
3. Теңіз материкке қатысты қалай орналасқан?
4. Географиялық орналасуы:
a) Теңіз мұхиттың қандай бөлігінде орналасқан?
ә) Теңіз қандай параллельдер мен меридиандар арасында орна- ласқан?
б) Қандай материктердің (аралдардың) жағалаулары теңіз суын шайып жатыр?
в) Қандай бұғазбен, мұхитпен/теңізбен біріккен?
2-топ
Қалауы бойынша бір мұхитқа жоспар бойынша сипаттама беру
1.Географиялық орналасуы (географиялық координаттар, қандай материктердің жағалауын шайып жатыр) және аумақ көлемі, мұхиттың қашықтығы (батыстан шығысқа, солтүстіктен оңтүстікке, кило- метрмен өлшегенде).
2.Мұхит экваторға, тропиктерге, полярлық шеңберлерге және нөлдік меридианға қатысты қалай орналасқан?
3.Орташа тереңдік (метрмен есептегенде) және ең терең жері (шұңғыманың тереңдігі мен атауы).
4.Су табанының бедері (қайраң тереңдігі, қазаншұңқырлар, мұхиттық ортаңғы жоталар).
5.Аралдар, теңіздер, шығанақтар, бұғаздардың болуы.
Теңіздің географиялық орналасуын айқындау жоспары мен мұхитқа сипаттама беру жоспары пайдаланып жұмыс жүргізеді
Бағалау критерийі
Дескриптор
+/-
Мұхитт және оның құрамдас бөліктерін жоспар бойынша сипаттайды.
Теңізді жоспар бойынша сипатама бере алады
Мұхитқа жоспар бойынша сипаттама бере алады
Топтар бір-бірін бағалайды
Жоспар,оқулық, мұхиттар картасы
<<Сандар сөйлейді>> әдісі ауызша
<<Қай мұхитқа тиесілі>> тапсырмасы
11022,8742, 7729,5527
Сандардың қай мұхитқа тиесілі екенін,қандай нысан екенін табады
Мұғалім бағалауы
Презентация
Функционалдық сауттылық тапсымасы
Берілген мәтінді оқиды
Оңтүстік мұхит деп жеке бөлумен қаншалықты келісетініңді және келіспейтініңді айт
Оқушылар берілген тапсырма бойынша ойларын ортаға салады
Мұғалім бағалауы
Сабақтың соңы
Сабақты бекіту
Жеке жұмыс
Zipgrade қосымшасы арқылы
Үй тапсырмасы:
Географиялық анықтамалықтар, энциклопедиялар қолдана отырып, Тынық, Атлант, Үнді, Солтүстік Мұзды мұхиттарының атауларының шығу тегін зерттеңдер.
Рефлексия
<<Білім кемесі>>
Оқушылар презентациядағы тест тапсырмаларының дұрыс нұсқасын жауап парағына белгілейді
Сабақты жақсы меңгерсе білім теңізіне кемесін жібереді. Әлі толықтыруым қажет десе ереже шығанағында қалады
Жауап парағын тексергенде бірден нәтиже шығады
Zipgrade қосымшасы, презентация, жауап парағы
Білім кемесі
Тест тапсырмалары
1. Мариан шұңғымасының тереңдігі
а/ 10 000 м
в/ 12 022 м
с/ 9 022 м
д/ 11 022 м..
е/ 8742 м
2. Ең үлкен мұхит
а/ Тынық..
в/Атлант
с/Солтүстік Мұзды
д/Үнді
е/ Жапон
3. Тынық мұхитының ауданы ... млн.км 2
а/91,6
в/ 178,6 ...
с/ 76,2
д/14,7
е/45
4. Атлант мұхитының ауданы ... млн км2
а/91,7...
в/85
с/582
д/253,5
е/2525
5. Атлант мұхитының ең терең жері
а/ Пуэрто-Рико...
в/Мариан
с/Зонд
д/Гренландия
е/ Мак-Кинли
6. Ең кіші мұхит
а/ Үнді
в/Тынық
с/Солтүстік Мұзды ...
д/Атлант
е/Жерорта
Қосымша материал
Кейбір ғалымдар бесінші - Оңтүстік мұхитты атап өтеді. Алғаш рет бұл мұхит туралы 1650 жылы голланд географы Б. Варениус айтқан. ХХ ғасырдың бірінші ширегіне дейін <<Оңтүстік мұхит>> атауы карта мен атластарға орналастырылды. Көптеген елдерде оған Антарктида аумағы да кірді, өйткені мұзды материк мұхит аумағына жатқызыл- ды және оның шегарасы ретінде Оңтүстік полярлық шеңбер қабыл- данды.
2000 жылдың көктемінде Халықаралық гидрографиялық ұйым сол- түстікке қарай Антарктида жағалауынан 60° оңтүстік ендікке дейін су кеңістігін жеке мұхит - Оңтүстік деп жариялау туралы шешім қабылдады. Шешім Антарктиданы қоршап жатқан судың бірегейлігін көрсететін соңғы географиялық деректерге негізделген. Алайда ғалымдардың барлығы бірдей оны жеке бөлуге қарсы.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz