Дүниежүзілік мұхиттың географиялық жағдайы. Сабақтың тақырыбы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Бөлім
Бөлім: Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты
:
Бөлім: Күні:
:
Бөлім: Сынып:
: Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Бөлім: Сабақтың тақырыбы:
: Дүниежүзілік мұхиттың географиялық жағдайы
Бөлім: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:
: 7. 3. 3. 4 -мұхит және оның құрамдас бөліктерін жоспар бойынша сипаттайды
Бөлім: Сабақтың мақсаты:
:

Мұхиттардың географиялық орны туралы біледі

Қазаншұңқырларды және жоталарды картадан көрсете алады.

Мұхитт және оның құрамдас бөліктерін жоспар бойынша сипаттайды.

*ЕББҚ Мұхиттарды картадан көрсете алады

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың кезеңі/уақыт: Сабақтың басы
Педагогтің әрекеті:

Психологиялық ахуал

-Қанекей балалар көңіл-күйлерің қалай? Керемет! (қолдарын көтереді)
- Сабаққа дайындықтарын қалай? Тамаша! (алақандарын шапалақтайды)
- Ендеше сабағымызды бастайық. О-О-О (бас бармақтарын көрсетеді)

The hat оффлайн 2 топқа бөлу

Үй тапсырмасын пысықтау

https://view. genial. ly//interactive-content-bl-aj-zherde

Оқушының әрекеті: Оқушылар көңілді күймен сабақты бастайды. Топқа бөлінеді.
Бағалау: Мұғалім бағалауы
Ресурстар:

The hat

https://view. genial. ly//interactive-content-bl-aj-zherde

Сабақтың кезеңі/уақыт: Сабақтың ортасы
Педагогтің әрекеті:

1. Дүниежүзілік мұхит дегеніміз ен?

2. Неше мұхит бар?

3. Қандай құрлықтар аралығында орналасқан?

4. Мұхит суы ішуге жарамды ма?

Дүниежүзілік мұхит туралы бейнежазба:

https://www. youtube. com/watch?v=w6_4lLwL3NI

Оқушының әрекеті: Сұрақтарға жауап беріп, бейнежазбаны қарап талқылайды
Бағалау: Мұғалім бағалауы
Ресурстар:
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтің әрекеті:

Мұғалім жаңа сабақ бойынша түсіндірме жасайды

Оқулықтағы мәтінмен танысады

Оқушының әрекеті: Мұғалім мәлімет тыңдап, кестелерге талдау жасайды
Бағалау:
Ресурстар: Оқулық, дүниежүзінің физикалық картасы
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтің әрекеті:

2-Жеке тапсырма.

Дәптер, картамен жұмыс

Кескін картаға қазашұңқыр мен жотаны түсіреді

ЕББҚ Дүниежүзілік мұхиттарды атап, кескін картаға түсіреді.

Оқушының әрекеті:

Кескін картаға қазаншұңқыр мен жоталарды түсіреді

Кескін картаға дүниежүзілік мұхиттарды түсіреді

Бағалау:
:
:
:
:
:
:
:
:
Ресурстар: Бағалау критерийлері
Дескритор
+/-
Қазаншұңқырларды және жоталарды картадан көрсете алады
Қазаншұңқырларды картадан көрсете аламын
Жоталарды картадан көрсете аламын
Бағалау критерийі
Дескритор
+/-
Мұхиттарды картадан көрсете алады
Дүниежүзілік мұхиттарды кескін картаға түсіре аламын
Кескін карта, дәптер, карта
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтің әрекеті:

Геосергіту жаттығуы

Квзге арналsан жаттыsу. Шарты: солтүстік - жоға ры, оңтүстік - төмен, батыс - солға, шығыс - оңға қарау, «жер шарын айналу» көз қарашығын айналдыру, күн-түн - жыпылықтату.

Оқушының әрекеті: Көзге арналған жаттығу орындайды
Бағалау:
Ресурстар: Презентация
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтің әрекеті:

Топтық жұмыс

Оқулық және картамен жұмыс

1-топ

Өз қалауларымен бір теңізге географиялық орналасуын айқындау бойынша сипаттама береді

Теңіздің географиялық орналасуын айқындау жоспары.

  1. Теңіздің атауы (картадан көрсету) .
  2. Теңіз қандай мұхитқа жатады?
  3. Теңіз материкке қатысты қалай орналасқан?
  4. Географиялық орналасуы:

a) Теңіз мұхиттың қандай бөлігінде орналасқан?

ә) Теңіз қандай параллельдер мен меридиандар арасында орна- ласқан?

б) Қандай материктердің (аралдардың) жағалаулары теңіз суын шайып жатыр?

в) Қандай бұғазбен, мұхитпен/теңізбен біріккен?

2-топ

Қалауы бойынша бір мұхитқа жоспар бойынша сипаттама беру

1. Географиялық орналасуы (географиялық координаттар, қандай материктердің жағалауын шайып жатыр) және аумақ көлемі, мұхиттың қашықтығы (батыстан шығысқа, солтүстіктен оңтүстікке, кило- метрмен өлшегенде) .

2. Мұхит экваторға, тропиктерге, полярлық шеңберлерге және нөлдік меридианға қатысты қалай орналасқан?

3. Орташа тереңдік (метрмен есептегенде) және ең терең жері (шұңғыманың тереңдігі мен атауы) .

4. Су табанының бедері (қайраң тереңдігі, қазаншұңқырлар, мұхиттық ортаңғы жоталар) .

5. Аралдар, теңіздер, шығанақтар, бұғаздардың болуы.

Оқушының әрекеті: Теңіздің географиялық орналасуын айқындау жоспары мен м ұхитқа сипаттама беру жоспары пайдаланып жұмыс жүргізеді
Бағалау:
:
:
:
:
:

Топтар бір-бірін бағалайды

Ресурстар: Бағалау критерийі
Дескриптор
+/-
Мұхитт және оның құрамдас бөліктерін жоспар бойынша сипаттайды.
Теңізді жоспар бойынша сипатама бере алады
Мұхитқа жоспар бойынша сипаттама бере алады
Жоспар, оқулық, мұхиттар картасы
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Сабақтың кезеңі/уақыт:
Педагогтің әрекеті:

«Сандар сөйлейді» әдісі ауызша

«Қай мұхитқа тиесілі» тапсырмасы

11022, 8742, 7729, 5527

Оқушының әрекеті: Сандардың қай мұхитқа тиесілі екенін, қандай нысан екенін табады
Бағалау: Мұғалім бағалауы
Ресурстар: Презентация
Сабақтың кезеңі/уақыт: Функционалдық сауттылық тапсымасы
Педагогтің әрекеті:

Берілген мәтінді оқиды

Оңтүстік мұхит деп жеке бөлумен қаншалықты келісетініңді және келіспейтініңді айт

Оқушының әрекеті: Оқушылар берілген тапсырма бойынша ойларын ортаға салады
Бағалау: Мұғалім бағалауы
Ресурстар:
Сабақтың кезеңі/уақыт: Сабақтың соңы
Педагогтің әрекеті:

Сабақты бекіту

Жеке жұмыс

Zipgrade қосымшасы арқылы

Үй тапсырмасы:

Географиялық анықтамалықтар, энциклопедиялар қолдана отырып, Тынық, Атлант, Үнді, Солтүстік Мұзды мұхиттарының атауларының шығу тегін зерттеңдер.

Рефлексия

«Білім кемесі»

Оқушының әрекеті:

Оқушылар презентациядағы тест тапсырмаларының дұрыс нұсқасын жауап парағына белгілейді

Сабақты жақсы меңгерсе білім теңізіне кемесін жібереді. Әлі толықтыруым қажет десе ереже шығанағында қалады

Бағалау: Жауап парағын тексергенде бірден нәтиже шығады
Ресурстар:

Zipgrade қосымшасы, презентация, жауап парағы


Ұқсас жұмыстар
§ 21 Мұхиттар
Дүниежүзілік мұхиттың географиялық жағдайы
Теңіздер мен көлдер
"жаратылыстану ғылымы және Қазақстан" факультатив курсының бағдарламасы. 11 сынып
Дүниежүзілік мұхит және оның бөліктері. мұхит суының температурасы мен тұздылығы
Оңтүстік америка. жағалауындағы мұхиттар. жер бедері мен пайдалы қазбалары, зерттелу тарихы
Ауызша журнал
Ресейдің шекарасының ұзындығы
Материктік аралдар
Дүниежүзілік мұхит
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz