Сабақтың аты

«Бекітемін»
Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары: С. Жаңабаева
Күні: 14. 12. 2016ж
Сыныбы: 10 «а»
Пәні:физика
Жоспар
Интернет материалдары
- Реактивті қозғалыс жайлы мағлұмат беру
- Реактивті қозғалысты күнделікті тұрмыста және формулаларын есептер шығаруда қолдана білуге үйрету
- Бірін-бірі бағалауға баулу
- Зымыранның құрылысы мен жұмыс істеу принципімен таныстыру. Ғарышты игеру тарихынан мәліметтер бере отырып, оқушылардың ой-өрісін дамыту. Ғарышты игеру мен қоршаған ортаны қорғаудың маңызын білуге тәрбиелеу.
- Реактивті қозғалыс жайлы мағлұмат алады
- Реактивті қозғалысты күнделікті тұрмыста және формулаларын есептер шығаруда қолдана білуге үйренеді
- Бірін-бірі бағалай алатын болады
- Зымыранның құрылысы, ракета моделі, шар (үрлейтін), ғарышты игеру тарихынан материалдар, электронды оқулық. Слайд.
- Тақырып айналасында ғана сөйлейміз.
- Өз ойларымызды ортаға саламыз.
- Өз пікірімізді қысылмай айтамыз.
- Бір-бірімізді мұқият тыңдаймыз.
Сәлемдесу. Түгендеу
а) Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
ә) сабақтың мақсат- міндетін айту б) жасырылған сөздер арқылы сыныпты топтарға бөлу Ұраны: «Өте аз күш жұмсап, үлкен энергия алып, физика сабағын зор табыспен өткізейік»
Топқа бөлу: конверт ішіндегі жасырылған сөздер арқылы бөлінеді. І -топ «Зымыран» ІІ -топ «Ғарышкер»
Сәлемдеседі, кезекші келмеген оқушыны анықтайды
Сабақтың мақсатымен танысады
Жасырын сөздерді тауып 2 топқа бөлінеді
Үйге берілген тапсырманы сұрау үшін
«Жедел тест»
әдісін қолдану. Жауаптарын «Шынайы баға» әдісі арқылы бағалату.
2. Жеке оқушылардың осы тақырып бойынша шығармашылық жұмыстарын тыңдау.
Тест сұрақтары.
1. Импульстің сақталу заңын қалай тұжырымдауға болады? А) дене импульсі В) дене импульсінің қосындысы күш импульсіне тең С) импульстерінің қосындысы нөлге тең Д) күш импульсі 2. Дене импульсінің анықтамасына қай өрнек сәйкес келеді? А) a=F/m B) F·t C) p=m·V Д) mV 2 /2 3. Массасы 5 кг дене 7м/с жылдамдықпен қозғалып келеді. Дене импульсі неге тең? А) 30кг·м/с В) 2 кг·м/с с) 35 кг·м/с д) 18 кг ·м/с 4. Дененің бір бөлігі одан қандай да бір жылдамдықпен бөлініп шыққан кездегі қозғалыс? А) сақталу заңдары В) жасанды серіктердің қозғалысы С) реактивті қозғалыс Д) денелердің ауырлық күші әрекеттерінен қозғалу 5. Импульстің сақталу заңы қандай жағдайда орындалады? А) реактивті қозғалыс кезінде В) денеге бірнеше күш әсер еткенде С) тұйық жүйелерде Д) механикалық энергияның сақталу заңы 6. Күш импульсінің өрнегін көрсетіңіз . А) F· t B) F·V C) F·S Д) F/m 7. Қандай физикалық шамалар «Н·с» өлшем бірлігімен өлшенеді? А) күш импульсі В) күш моменті С) дене импульсі Д) күш 8. Импульсі 360 кгм/с тең, 6м/с жылдамдықпен жүгіріп келе жатқан адамның массасы қандай? А) 18 кг В) 10 кг С) 60кг Д) 120кг 9. Қандай биіктікте массасы 2 т жүктің потенциялдық энергиясы 10 кДж тең? А) 0, 5м В) 10м С) 3 м Д) 5м 10) Ньютонның екінші заңының импульстік түріне қай өрнек сәйкес келеді? А) F· t= p B) a=F/m C) F=-kx Д) kx 2 /2
Интербелсенді тақтада дұрыс жауаптары көрсетіледі. Осы кілт бойынша оқушылар бір - бірін бағалайды.
Жауаптары: 1. В 2. С 3. С 4. С 5. С 6. А 7. А 8. С 9. А 10. А
Жаңа сабақ (10 минут)
I. Білу, Түсіну бағыты
2 кезең
Қолдану
Тәжірибе жасау
Талдау бағыты
Есептер шығару
Жинақтау бағыты
Қорытынды
Үй тапсырмасы
1 мин
Бағалау 3 мин
Кері байланыс
5 мин
Оқушылар бүгінгі сабақтын тақырыбы қандай деп ойлайсыздар? Сұрақ қоя отырып бүгінгі сабақтың тақырыбын ашамыз.
«Ой қозғау»
Ракета туралы не білесіңдер?
Оқушылар сабақтың тақырыбын ашады.
Жаңа сабақ: «Реактивті қозғалыс» Жаңа сабақтың бағыттары:
I - Білу, Түсіну
II - Қолдану
III -Талдау
IV- Жинақтау
Кіріспе:
Қазіргі уақытта ғарыштық ұшулар біздерді таң қалдырмайды. Ғарышта болып қайтқан көптеген ғарышкерлер ғарыштық ұшудың қиын сынақтарына төтеп берді және асқан ерлік пен қаhармандықтың үлгісін көрсетті. Қазіргі кездегі ғарыштық жаңалықтар - бұл ғарыш кеңестігін игерудің тек басы, әлемнің тілдесе бастауының бастамасы ғана деп айтуға болады. Ғарыш зымырандарының ұшуы реактивті қозғалыс принципіне негізделген. Ғарышты игеру үшін зымырандарды пайдалану идеясын ХХ ғасырдың басында орыс ғалымы Костантин Эдуардович Циолковский ұсынған.
Оқулықтағы теорияны топта меңгерту. Сыныптағы 2 топқа мәтіндерді тарату «Топтас. Ойлан. Бөліс» І топ. «Зымыран» Реактивті қозғалыс- импульстің сақталу заңының көрінісі ІІ топ. «Ғарышкер» «Ғарышкер қандай болуы керек?»
«Табандылық кез-келген кедергіні жеңеді, кез-келген адам ғарышкер бола алмайды. Ол үшін мықты денсаулық болып, ерік пен мінезді өз дегеніне бағындыра білу керек, білім жинақтау жолында да табандылық көрсету қажет, сонда ғана адам алға қойған мақсатына, аңсаған арманына жетеді».
Тарихи даталар:
1957ж 4 қазанда- ЖЖС ұшырылды. Жер серігімен Лайка атты ит ұшырылды.
1961ж. 12 сәуірдетұңғыш ғарышкер Ю. Гагарин 27 жасында ұшты. Ол 108 минут немесе 9 сағ 7 минут ұшты.
1963ж. 16 шілдеде әйел ғарышкер В. Терешкова ұшты.
1991ж. 2 сәуірде тұңғыш Қазақ ғарышкері Т. Әубәкіров ұшып, Арал теңізі аймағы бойынша жұмыстар жүргізіп келді, Қазақстанның 4 бұрышын түгелдей суретке түсіріп келді.
1994ж Т. Мұсабаев 135 тәулік бойы ұшты.
1998ж тағыды ұшып 7 ай жүріп келді. Ол 7 рет ашық космосқа шықты.
«Көз қорқақ, қол батыр»
Оқушы білімін тиянақтау үшін, әр топқа үрленетін шар беріп, оны үрлеп, ұшуын бақылау арқылы зымыран газ арқылы қалай қозғалатын қолмен жасап, көз жеткізу. «Сен білесің бе?» 1. Неліктен космодром «Байқоңыр» деп аталған?
1961 жылы 12 сәуірде Ю. А. Гагарин қазақ жерінен космос әлеміне ұшып шығып, бірден бірнеше дүркін дүниежүзілік рекордтар жасады. Сол күні халықаралық авиация және космонавтика ұйымдары Гагариннің рекордтарын ресми тіркеу үшін нақты қай жерден ұшып шыққанын айтыңыздар деп талап қойды. Сонда осы уақытқа дейін құпия болып келген Сырдария жағасындағы Төретам станциясынан ұшқанын білдірмеу үшін, сол жерден тура солтүстікке қарай орналасқан Жезқазған жеріндегі, Қарсақбай қасындағы Байқоңыр елді- мекені айтылды. Тұңғыш ғарышкер ұшып шыққан жер «Байқоңыр» деп аталып, қазақ сөзі әлемге тарап кетті.
2. Әлемдік рекордтарды тізетін Гиннес кітабына аты жазылған тұңғыш қазақ ғарышкері?
Т. Мұсабаев. 1994 ж. 126 тәулік бойы космос әлемінде ұшып жүрді. 1998 ж. Орбитада 7 ай бойы жүріп, 7 рет ашық аспан әлеміне шықты. Бас аяғы
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz