Сабақтың аты

«Бекітемін»

Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары: С. Жаңабаева

Күні: 14. 12. 2016ж

Сыныбы: 10 «а»

Пәні:физика

Сабақтың аты
§14. Реактивті қозғалыс.
Сабақтың аты: Сілтеме
§14. Реактивті қозғалыс.:

Жоспар

Интернет материалдары

Сабақтың аты: Жалпы мақсаты
§14. Реактивті қозғалыс.:
  • Реактивті қозғалыс жайлы мағлұмат беру
  • Реактивті қозғалысты күнделікті тұрмыста және формулаларын есептер шығаруда қолдана білуге үйрету
  • Бірін-бірі бағалауға баулу
  • Зымыранның құрылысы мен жұмыс істеу принципімен таныстыру. Ғарышты игеру тарихынан мәліметтер бере отырып, оқушылардың ой-өрісін дамыту. Ғарышты игеру мен қоршаған ортаны қорғаудың маңызын білуге тәрбиелеу.
Сабақтың аты: Күтілетін нәтиже
§14. Реактивті қозғалыс.:
  • Реактивті қозғалыс жайлы мағлұмат алады
  • Реактивті қозғалысты күнделікті тұрмыста және формулаларын есептер шығаруда қолдана білуге үйренеді
  • Бірін-бірі бағалай алатын болады
Сабақтың аты: Көрнекілік
§14. Реактивті қозғалыс.:
  • Зымыранның құрылысы, ракета моделі, шар (үрлейтін), ғарышты игеру тарихынан материалдар, электронды оқулық. Слайд.
Сабақтың аты: Топ ережелері:
§14. Реактивті қозғалыс.:
  1. Тақырып айналасында ғана сөйлейміз.
  2. Өз ойларымызды ортаға саламыз.
  3. Өз пікірімізді қысылмай айтамыз.
  4. Бір-бірімізді мұқият тыңдаймыз.
Сабақтың аты: Сабақтың құрылымы:
§14. Реактивті қозғалыс.: I - Білу, Түсіну II - Қолдану III -Талдау IV- Жинақтау
Сабақтың аты: Сабақтың түрі:
§14. Реактивті қозғалыс.: Ашық сабақ, жаңа оқу материалын меңгерту.
Сабақтың аты: Әдіс -тәсілдер:
§14. Реактивті қозғалыс.: СТО, АКТ, Конверттегі сұрақ әдісі.
Сабақтың аты:
§14. Реактивті қозғалыс.: Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
Сабақтың аты: Ұйымдастыру ( 2 минут)
§14. Реактивті қозғалыс.:

Сәлемдесу. Түгендеу

а) Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу

ә) сабақтың мақсат- міндетін айту б) жасырылған сөздер арқылы сыныпты топтарға бөлу Ұраны: «Өте аз күш жұмсап, үлкен энергия алып, физика сабағын зор табыспен өткізейік»

Топқа бөлу: конверт ішіндегі жасырылған сөздер арқылы бөлінеді. І -топ «Зымыран» ІІ -топ «Ғарышкер»

Сәлемдеседі, кезекші келмеген оқушыны анықтайды

Сабақтың мақсатымен танысады

Жасырын сөздерді тауып 2 топқа бөлінеді

Сабақтың аты: Үй тапсырмасы
§14. Реактивті қозғалыс.:

Үйге берілген тапсырманы сұрау үшін «Жедел тест» әдісін қолдану. Жауаптарын «Шынайы баға» әдісі арқылы бағалату.
2. Жеке оқушылардың осы тақырып бойынша шығармашылық жұмыстарын тыңдау.
Тест сұрақтары.

1. Импульстің сақталу заңын қалай тұжырымдауға болады? А) дене импульсі В) дене импульсінің қосындысы күш импульсіне тең С) импульстерінің қосындысы нөлге тең Д) күш импульсі 2. Дене импульсінің анықтамасына қай өрнек сәйкес келеді? А) a=F/m B) F·t C) p=m·V Д) mV 2 /2 3. Массасы 5 кг дене 7м/с жылдамдықпен қозғалып келеді. Дене импульсі неге тең? А) 30кг·м/с В) 2 кг·м/с с) 35 кг·м/с д) 18 кг ·м/с 4. Дененің бір бөлігі одан қандай да бір жылдамдықпен бөлініп шыққан кездегі қозғалыс? А) сақталу заңдары В) жасанды серіктердің қозғалысы С) реактивті қозғалыс Д) денелердің ауырлық күші әрекеттерінен қозғалу 5. Импульстің сақталу заңы қандай жағдайда орындалады? А) реактивті қозғалыс кезінде В) денеге бірнеше күш әсер еткенде С) тұйық жүйелерде Д) механикалық энергияның сақталу заңы 6. Күш импульсінің өрнегін көрсетіңіз . А) F· t B) F·V C) F·S Д) F/m 7. Қандай физикалық шамалар «Н·с» өлшем бірлігімен өлшенеді? А) күш импульсі В) күш моменті С) дене импульсі Д) күш 8. Импульсі 360 кгм/с тең, 6м/с жылдамдықпен жүгіріп келе жатқан адамның массасы қандай? А) 18 кг В) 10 кг С) 60кг Д) 120кг 9. Қандай биіктікте массасы 2 т жүктің потенциялдық энергиясы 10 кДж тең? А) 0, 5м В) 10м С) 3 м Д) 5м 10) Ньютонның екінші заңының импульстік түріне қай өрнек сәйкес келеді? А) F· t= p B) a=F/m C) F=-kx Д) kx 2 /2

Интербелсенді тақтада дұрыс жауаптары көрсетіледі. Осы кілт бойынша оқушылар бір - бірін бағалайды.

Жауаптары: 1. В 2. С 3. С 4. С 5. С 6. А 7. А 8. С 9. А 10. А

Оқушылар үй тапсырмасын таратпа қағаздар арқылы тест жұмысын орындайды Жауаптарын «Шынайы баға» әдісі арқылы бағалату.
Сабақтың аты:

Жаңа сабақ (10 минут)

I. Білу, Түсіну бағыты

2 кезең

Қолдану

Тәжірибе жасау

Талдау бағыты

Есептер шығару

Жинақтау бағыты

Қорытынды

Үй тапсырмасы

1 мин

Бағалау 3 мин

Кері байланыс

5 мин

§14. Реактивті қозғалыс.:

Оқушылар бүгінгі сабақтын тақырыбы қандай деп ойлайсыздар? Сұрақ қоя отырып бүгінгі сабақтың тақырыбын ашамыз. «Ой қозғау» Ракета туралы не білесіңдер?

Оқушылар сабақтың тақырыбын ашады.

Жаңа сабақ: «Реактивті қозғалыс» Жаңа сабақтың бағыттары:

I - Білу, Түсіну

II - Қолдану

III -Талдау

IV- Жинақтау

Кіріспе:

Қазіргі уақытта ғарыштық ұшулар біздерді таң қалдырмайды. Ғарышта болып қайтқан көптеген ғарышкерлер ғарыштық ұшудың қиын сынақтарына төтеп берді және асқан ерлік пен қаhармандықтың үлгісін көрсетті. Қазіргі кездегі ғарыштық жаңалықтар - бұл ғарыш кеңестігін игерудің тек басы, әлемнің тілдесе бастауының бастамасы ғана деп айтуға болады. Ғарыш зымырандарының ұшуы реактивті қозғалыс принципіне негізделген. Ғарышты игеру үшін зымырандарды пайдалану идеясын ХХ ғасырдың басында орыс ғалымы Костантин Эдуардович Циолковский ұсынған.

Оқулықтағы теорияны топта меңгерту. Сыныптағы 2 топқа мәтіндерді тарату «Топтас. Ойлан. Бөліс» І топ. «Зымыран» Реактивті қозғалыс- импульстің сақталу заңының көрінісі ІІ топ. «Ғарышкер» «Ғарышкер қандай болуы керек?»

«Табандылық кез-келген кедергіні жеңеді, кез-келген адам ғарышкер бола алмайды. Ол үшін мықты денсаулық болып, ерік пен мінезді өз дегеніне бағындыра білу керек, білім жинақтау жолында да табандылық көрсету қажет, сонда ғана адам алға қойған мақсатына, аңсаған арманына жетеді».

Тарихи даталар:

1957ж 4 қазанда- ЖЖС ұшырылды. Жер серігімен Лайка атты ит ұшырылды.

1961ж. 12 сәуірдетұңғыш ғарышкер Ю. Гагарин 27 жасында ұшты. Ол 108 минут немесе 9 сағ 7 минут ұшты.

1963ж. 16 шілдеде әйел ғарышкер В. Терешкова ұшты.

1991ж. 2 сәуірде тұңғыш Қазақ ғарышкері Т. Әубәкіров ұшып, Арал теңізі аймағы бойынша жұмыстар жүргізіп келді, Қазақстанның 4 бұрышын түгелдей суретке түсіріп келді.

1994ж Т. Мұсабаев 135 тәулік бойы ұшты.

1998ж тағыды ұшып 7 ай жүріп келді. Ол 7 рет ашық космосқа шықты.

«Көз қорқақ, қол батыр»

Оқушы білімін тиянақтау үшін, әр топқа үрленетін шар беріп, оны үрлеп, ұшуын бақылау арқылы зымыран газ арқылы қалай қозғалатын қолмен жасап, көз жеткізу. «Сен білесің бе?» 1. Неліктен космодром «Байқоңыр» деп аталған?

1961 жылы 12 сәуірде Ю. А. Гагарин қазақ жерінен космос әлеміне ұшып шығып, бірден бірнеше дүркін дүниежүзілік рекордтар жасады. Сол күні халықаралық авиация және космонавтика ұйымдары Гагариннің рекордтарын ресми тіркеу үшін нақты қай жерден ұшып шыққанын айтыңыздар деп талап қойды. Сонда осы уақытқа дейін құпия болып келген Сырдария жағасындағы Төретам станциясынан ұшқанын білдірмеу үшін, сол жерден тура солтүстікке қарай орналасқан Жезқазған жеріндегі, Қарсақбай қасындағы Байқоңыр елді- мекені айтылды. Тұңғыш ғарышкер ұшып шыққан жер «Байқоңыр» деп аталып, қазақ сөзі әлемге тарап кетті.

2. Әлемдік рекордтарды тізетін Гиннес кітабына аты жазылған тұңғыш қазақ ғарышкері?

Т. Мұсабаев. 1994 ж. 126 тәулік бойы космос әлемінде ұшып жүрді. 1998 ж. Орбитада 7 ай бойы жүріп, 7 рет ашық аспан әлеміне шықты. Бас аяғы


Ұқсас жұмыстар
Рационал бөлшектердің қосындысы мен айырымына есептер шығару
Дауыссыз дыбыстардың сызбасын толтыр
Games қапшығын ашыңдар
Ілік септік
Деректер қоры, олардың түрлері. 9 сынып
Натурал және бүтін көрсеткішті дәреже. 7 сынып
Оқушыларды бағалау. Сабақтың тақырыбы
Шебердің қолы ортақ
Тақырып Параллелограмның ауданы
Мой компьютер капшығын ашыңдар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz