Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Қуаттың формуласы. Сабақ барысы

Сабақ жоспарлау үлгісі
Қысқа мерзімді жоспар

Сабақты жоспарлауда орта мерзімді жоспарға жүгініңіз. Сабақ жоспарын ұсынылған үлгінің негізінде әзірлеуге болады.
Пән: Физика
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
7.3 В Жұмыс және қуат
Мектеп: Қопа ЖОББМ
Күні: 27. 11. 2023
Мұғалімнің аты-жөні: Ниетқалиева Аружан
Сынып: 7
Қатысқандар саны: 11
Қатыспағандар саны: 1

Сабақтың тақырыбы
Механикалық жұмыс. Қуат
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
7.2.3.1 механикалық жұмыс ұғымының физикалық мағынасын түсіндіру;
7.2.3.7 қуат ұғымының физикалық мағынасын түсіндіру;
7.2.3.8 механикалық жұмыс пен қуаттың формулаларын есептер шығаруда қолдану.
Сабақтың мақсаты
oo механикалық жұмыс ұғымының физикалық мағынасын түсіндіру;
oo қуат ұғымының физикалық мағынасын түсіндіру;
oo механикалық жұмыс пен қуаттың формулаларын есептер шығаруда қолдану.
Бағалау критерийлері
* Есептерді шешуде қуат және жұмыс формулаларын қолданады;
* Қуатты анықтау үшін жылдамдық пен күшті байланыстыратын формуланы қолданады.
Тілдік мақсаттар

Пәнге тән лексика мен терминология: орындалған жұмыс, механикалық жұмыс, күш, уақыт, механикалық қуат, жұмыстың орындалу шапшаңдығы, МВт, кДж
Диалог үшін пайдалы баянды сөйлемдер:
Механикалық жұмыс орындалу үшін мына екі шарт орындалу қажет.... Қуаттың өлшем бірлігі....
Жұмыстың өлшем бірлігі ... .
Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды сыни ойлауға дағдыландыру, өз пікірін айта алуды қалыптастыру.
Пәнаралық байланыс
Математика
АКТ қолдану дағдылары
Интерактивті тақта, презентация, дидактикалық материалдар
Алдыңғы білім

Оқушылар орын ауыстыру метрмен және күш ньютонмен өлшенетінінің еске түсіреді.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы
5-10минут
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу.
Шаттық шеңбері арқылы жылы лебіздерін білдіреді.
Ассосация: Оқушыларға презентациядан суреттер көрсетіледі. Суреттерге қарап, оларды не байланыстыратынын анықтау қажет.

Оқушыларға сабақ тақырыбын, оқу мақсаттары мен бағалау критерийлері таныстырылады.

Сабақтың ортасы
20-25минут
Жаңа сабақты түсіндіру.
Денеге түсірілген күш нәтижесінде, дене өзінің орнын өзгертсе, осы дене механикалық жұмыс жасайды.
oo Механикалық жұмыс деп денеге әрекет ететін күштің осы күш нәтижесінде ауыстырған орнына көбейтіндісін сипаттайтын скаляр шаманы айтамыз.
A=F∙s
А - механикалық жұмыс
F - денеге түсірілген күш
s - орын ауыстыру
ХБЖ-дегі жұмыстың өлшем бірлігі 1 Н күш әрекеті нәтижесінде 1 м-ге орын ауыстырған дененің атқарған жұмысы 1 Дж (джоуль)-ге тең.
Механикалық жұмыс жасаудың шарттары
1. Денеге белгілі бір күш әрекет етуі қажет;
2. Осы күш әрекетінен дене орнын ауыстыруы қажет;
3. Түсірілген күш бағыты, қозғалыс бағытына перпендикуляр болмауы қажет.
Егер аталған шарттардың кез келген біреуі орындалмаса, механикалық жұмыс нөлге тең болады!
Түрліше двигетельдердегі бір жұмыстың өзін істеп шығу үшін әртүрлі уақыт керек. Мысалы, көтергіш кран құрылыста бірнеше минут ішінде үйдің жоғары қабаттарына жүздеген кірпіш шығарады. Егер осы кірпіштерді жұмысшы арқалап тасыған болса , онда оған бірнеше сағат кеткен болар еді. Бұдан жұмыстың орындыалу жылдамдығын сипаттайтын физикалық ұғымды енгізу қажеттігі туындайды.
Жұмыстың орындалу жылдамдығын сипаттайтын шама қуат деп аталады.
N=At
N - қуат, [Вт] - Ватт
Проблемалық жағдаяттар:
* Пианиноны орнынан қозғалту мақсатында, біз оған күш түсіре отырып итердік, бірақ ол орнын өзгерткен жоқ. Осы жағдайда жұмыс жасалады ма? (жоқ, себебі орын ауыстыру жоқ)
* Ракеткамен соқтығысқаннан кейін теннис добы ұшты. Ұшу кезінде доп механикалық жұмыс жасайды ма? (жоқ, себебі доп инерция әрекетінен қозғалды)
* Қай жағдайда механикалық жұмыс атқарылады? (Тек 3 жағдайда)

Жұптық жұмыс:
Семантикалық карта

Шама
Белгіленуі
Формула
Өлшем бірлігі

1
Жұмыс

2
Қуат

<<Көршіңді тексер>> әдісі
Жұптардың өзара бағалауы
Есептер шығару.
1. "Волга"автомобилі 2 сағатта 110 кДж жұмыс атқарса, оның қуаты неге тең?
2. Сорғы 5 секундта көлемі 4,5 м3 суды 5 м биіктікке көтереді. Судың тығыздығы 1000 кг/м3. Сорғының суды көтеруге жұмсалған жұмысты және қуатын анықтаңыз.
3. Қуаты 600 Ватт локомотив бірқалыпты қозғалып, 400 м аралықты 30 с-та жүріп өтеді. Локомотивтің жылдамдығын есептеңіз.
Локомотивтің тарту күшін анықтаңыз.
4. Көлемі 0,5м3 гранит тасын 20м биіктікке бірқалыпты көтергеде істелінетін жұмысты есептеңдер. Граниттің тығыздығы 2500кг/м3.
Физикалық диктант.
1. Күш әрекетінен дене орын ауыстырғанда атқарылған жұмыс ___________ деп айтамыз.
2. Дененің қозғалу бағытында әрекет ететін күштің механикалық жұмысы _____, _____ тура пропорционал. А=_________.
3. Жұмыстың өлшем бірлігі ____________.
4. Жұмыстың орындалу шапшаңдығын сипаттайтын шама __________ деп аталады.
5. Қуаттың формуласы ___________.
6. Қуаттың өлшем бірлігі ______. 1кВт=______. 1мВт=_______. 1мкВт=______.

https://youtu.be/OkV6JPcvtW4?si=3J1mW0HhFnOlU2pw
Сабақтың соңы
3-5минут
Мұғалім оқушыларға кері байланыс береді.
Сабақ мақсаты бойынша рефлексия жүргізеді.
<<Бас бармақ>> әдісі бойынша сабаққа кері байланыс жүргізу.

Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Барлық оқушылар механикалық жұмыс, қуат ұғымдарын түсінеді, формулаларды қолдана алады.
Кейбір оқушылар формулаларды түрлендіре алады, күрделенген есептерді шығаруда алдыңғы білімдерін қолдана алады.
Мұғалімнің бағалауы, өзара бағалау
Физика кабинетінде қауіпсіздік ережелерін сақтау
Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы бағалау

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Ұқсас жұмыстар
Дене қозғалысы бағытында әрекет ететін күштің жұмысы. қуат. 7 сынып
Дастархан мәзірін жасаудың ережесі. 9 сынып
Механикалық жұмыс және қуат
Жұмыстың формуласы
Қуаттың формуласы
Қуат. 7 сынып
Қуат
Сабақтың басы. Сабақтың тақырыбы
Электр тогының энергиясы мен қуаты
Қуат жайлы ақпарат
Пәндер