Жеке тапсырма ұсыну

Қашықтықтан оқыту кезінде сабақ жоспары.

Мұғалімнің аты, жөні:
Бабахова Жанат Аманжоловна
Мұғалімнің аты, жөні:: Пән / сынып :
Бабахова Жанат Аманжоловна: Алгебра. 7 сынып
Мұғалімнің аты, жөні:: Қай аптаның нешінші сабағы:
Бабахова Жанат Аманжоловна:
Мұғалімнің аты, жөні:: Тарау немесе бөлім атауы:
Бабахова Жанат Аманжоловна: Функция. Функцияның графигі
Мұғалімнің аты, жөні:: Сабақтың тақырыбы:
Бабахова Жанат Аманжоловна: у=ах 2 , у=ах 3 және у = к х у = \frac{к}{х} (k≠0) түріндегі функциялар, олардың графиктері және қасиеттері
Мұғалімнің аты, жөні:: Оқу мақсаты:
Бабахова Жанат Аманжоловна:

7. 4. 1. 12

у = k х ( k 0 ) у = \frac{k}{х}\ \ (k \neq 0) функциясының графигін салу және оның қасиеттерін білу;

Мұғалімнің аты, жөні:: Бағалау критерийі:
Бабахова Жанат Аманжоловна: у = k х ( k 0 ) у = \frac{k}{х}\ \ (k \neq 0) функциясының графигін дұрыс салу - функцияның қасиеттерін және графигінің ерекшеліктерін білу - қасиеттерді есеп шығарғанда қолдана білу.
Мұғалімнің аты, жөні:: Саралап оқыту тапсырмалары.
Мұғалімнің аты, жөні::

Ұжымдық жұмыс

Жаңа тақырыптың түсіндірілуі

Бабахова Жанат Аманжоловна:

Бірлескен жұмыс (1, 2 тапсырма)

Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету

Уақыты
Кезеңдері
Тапсырма
Тапсырманың мақсаты
Мұғалімнің бақылауы мен зерттеуі не?
Уақыты: 1 минут
Кезеңдері: Ұйымдастыру
Тапсырма: Тақырып, мақсаттармен таныстыру
Тапсырманың мақсаты: Не меңгеретінін білу үшін
Мұғалімнің бақылауы мен зерттеуі не?: Мұғалім оқушылардың мақсатпен танысқанын бақылайды
Уақыты: 7-8 минут
Кезеңдері: Жаңа сабақ
Тапсырма: Жаңа сабақты цифрлық ресурстар арқылы түсіндіру
Тапсырманың мақсаты: Жаңа тақырыпты меңгеру
Мұғалімнің бақылауы мен зерттеуі не?: Оқушылардың жаңа сабақты цифрлық ресурстар арқылы игергендерін бақылайды
Уақыты: 8 минут
Кезеңдері: Тәжірибе
Тапсырма: 1, 2 тапсырма орындау (тілдік мақсат орындалу керек)
Тапсырманың мақсаты: Жаңа тақырыпты тәжірибе арқылы меңгеру
Мұғалімнің бақылауы мен зерттеуі не?: Оқушылардың жаңа тақырыпты практикалық жұмыс жасау арқылы меңгергендерін бақылайды
Уақыты: 3 минут
Кезеңдері: Бекіту
Тапсырма: Жеке тапсырма ұсыну
Тапсырманың мақсаты: Тақырыпты меңгергенін анықтау
Мұғалімнің бақылауы мен зерттеуі не?: Жаңа тақырыпты меңгерудегі кедергілерді анықтау, түзету жұмыстарын жүргізу
Уақыты: Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі
Кезеңдері: Бірлескен жұмыс (1, 2 тапсырма) Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету
Тапсырма: Жеке жұмыс Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы
Уақыты:
Кезеңдері:

Өткен тақырыпты пысықтау
Өткен сабақта у = ах 3 функциясының қасиеттерімен танысып, оның графигін салдық.
1-тапсырма. ( Ауызша)
Функция графиктерінің координаталық ширектерде орналасуын айтыңдар? у=2х 3 , у= 3
Жауабы: у=2х 3 функциясы графиктерінің тармақтары I және III ширектерде орналасқан.
Жауабы: у=-х 3 функциясы графиктерінің тармақтары II және IV ширектерде орналасқан
2-тапсырма А(-1, 0) ; В(2, 1; 4, 25) ; С(-4; 16) ; Д(3; 27) ; Е(0; 0) нүктелерінің қайсысы у=х 3 функциясының графигіне тиісті болады?
Шешуі: у=3 3 =27
Жауабы: Д(3; 27) нүктесі

Жаңа тақырып .

y=k/x функциясы кері пропорционалдық деп аталады.
Мұндағы х-тәуелсіз айнымалы, k-берілген сан.
Кері пропорционалдық функция графигі гипербола болып табылады

C:\Users\Ljv\Downloads\ррр.jpg

y=k/x функциясының k<0 болғандағы графигін салыңдар .

C:\Users\Ljv\Downloads\оооо.jpg

Функцияның негізгі қасиеттерін атап өтейік:

Анықталу облысы (- ∞; 0) ∪ (0 ; + ∞) яғни тәуелсіз айнымалы нөлден өзге кез келген мәнді қабылдайды.

Анықталу облысы, белгіленуі: D(у) = (- ∞; 0) ∪ (0 ; + ∞)

Мәндерінің жиыны, белгіленуі: Е(у) = (- ∞; 0) ∪ (0 ; + ∞)

Егер k>0 болса, онда

  • графигі координаталар жазықтығының I және III ширектері арқылы өтеді ;
  • хє (- ∞; 0) аралығында функция графигі кемімелі ;
  • хє (0 ; + ∞) аралығында функция графигі өспелі ;
  • у=-х түзуі гиперболаның симметрия осі болады.

Егер k<0 болса, онда

  • графигі координаталар жазықтығының II және IV ширектері арқылы өтеді ;
  • хє (- ∞; 0) аралығында функция графигі өспелі ;
  • хє (0 ; + ∞) аралығында функция графигі кемімелі ;
  • у=-х түзуі гиперболаның симметрия осі болады.

Функцияның таңба тұрақтылық қасиеттері:
*k>0 болғанда (0; +∞) аралығында оң мәндер, ал ( -∞ ; 0)
аралығында теріс мәндер;
*k<0 болғанда ( -∞ ; 0) аралығында оң мәндер, ал (0; +∞)
аралығында теріс мәндер қабылдайды.
Функцияның нөлдері :
у=k/х функциясы нөлге тең емес. График Ох осін қиып өтпейді .

Жаңа тақырыпты бекіту

1-есеп Функция у=8/х формуласымен берілген.

Кестені толтырып графигін салыңдар .

C:\Users\Ljv\Downloads\ццц.png

Дескрипторлар: Тапсырма бойынша функциясының графигі немесе қасиеті қолдана алады. Графикке тиісті аралықты дұрыс анықтайды. Өзіндік жұмыс
у=3/х функциясының графигін салыңдар.
1) х=-3; -0, 6; 5; 30 мәндеріне сәйкес у-тің;
2) у=-2; -1, 5; 0, 5; 2, 5 мәндеріне сәйкес х-тің мәндерін табыңдар .

Сабақты қорытындылау.

Мұғалім сабақты қорытындылау және кері байланыс алу мақсатында келесі сұрақтарды қояды:

  • Функция графигінің анықталу облысы мен мәндер облысы туралы қандай қорытындылар жасауға болады?
  • Функция графигінің координаталық жазықтықта орналасуы бойынша не айта аласыздар? Неліктен?
  • Қандай қорытынды жасауға болады?

Үй жұмысын беру, түсіндіру:

Оқулықтан № 27. 4, № 27. 5

Тапсырма:

Ұқсас жұмыстар
Кестенің ұяшығын анықтайтын тег
Пайдалы қазбаларды өндіру және өндеу
Қар суретін балауызбен салу
Мұғаліммен сәлемдесу
Литосфераның құрылысы мен заттық құрамы
Қазіргі заман ұғымы
Сұрақ үлгілерін ұсыну
7.1.Процент
«өкініш» м.қуанышбеков
Астана қаласы - Қазақстанның елордасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz