Батыр Баян поэмасының композициялық құрылымын талдау: 7-сыныпқа арналған сабақ жоспары

Сабақ: 5

Мектеп:

Сабақ: 5:

Күні:

Мектеп::

Мұғалімнің аты-жөні: Байырова Ж. Р.

Сабақ: 5:

Сынып:7

Мектеп::

Қатысқан оқушылар:

Қатыспағандар:

Сабақ: 5: Сабақтың тақырыбы
Мектеп:: «Батыр Баян» поэмасының композициялық құрылымы
Сабақ: 5: Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:
Мектеп:: 7. Т/Ж1. Әдеби шығарма сюжеті
Сабақ: 5: Сабақ мақсаты
Мектеп:: 7. Т/Ж1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.
Сабақ: 5: Құндылықтарды игерту
Мектеп::

Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, академиялық әділдік.

Аталған құндылықтар сабақ тақырыбы арқылы оқушылардың жеке және жұптаса, топтаса отырып жұмыс жасаулары, сын тұрғысынан ойлай білу, ақпаратты өңдей білу дағдылары негізінде жүзеге асады.

Сабақ: 5: Пәнаралық байланыс
Мектеп:: Тарих: ХVІІІ ғасырдағы тарихи оқиғалар
Сабақ: 5: АКТ-ны қолдану дағдылары:
Мектеп:: PowerPoint, сілтемелер
Сабақ: 5: Бағалау критерийлері:
Мектеп::

*шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдай алады;

оқиға желісіне сыни тұрғыдан баға бере алады.

Сабақ: 5: Дескрипторлар:
Мектеп::
  • шығарма бөлімін талдайды;
  • талдау барысында өз ойын нақты жеткізеді;
  • рөлдік тапсырмаға қатысады;
  • шығарма сюжетін анықтайды;
  • поэма бөлімдерін талдайды.
Сабақ: 5: Тілдік мақсаттар:
Мектеп::

Тілдік мақсаттарыңызды белгілеңіз, соның ішінде қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерге мысалдар келтіріңіз: кейіпкер, мінездеме, сюжет, композиция

Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: Жаугершілік, қалмақ қызы, Жолдыөзек, Абылай хан, Қанай би, Ноян, бөрі, бөлтірік. т. б.

Пән лексикасы және терминология:

Мен . . . + і. с. жұмысын «жетті» деп бағаладым, себебі . . .

Сабақ: 5: Осыған дейін меңгерілген білім
Мектеп:: Поэмадағы автор қолданған көркемдегіш тәсілдердің қолданылуы туралы сұралады .
Жоспар
Жоспар: Уақытты жоспарлау

Дереккөздер

Дид. материал

Жоспар:

Басы

6 мин

Ортасы

30 мин

Топқа бөлу

Оқушылар «Мозайка» әдісімен топтарға бөлінеді. Ынтымақтастық атмосферасын құру

«Сенімділік» жаттығуы

Шарты: оқушыларға ақ парақтар таратылып, ортасынан екіге бөлу тапсырылады. Бір бөлігіне өздерінің жақсы қасиеттерін, екінші бөлігіне жағымсыз қылықтарын жазады. «Балалар, осы парақтың сіздердің жақсы азамат не азаматша болып өсуіңізге көмектесетін бөлігін жыртып, өзіңізге алып қалыңыз, екінші бөлікті (жағымсыз қылықтарды) умаждап, қоқыс жәшігіне салыңыз.

Қызығушылықты ояту

-Балалар, композиция дегеніміз не? Сюжет дегеніміз не?

Оқушыларға оқу мақсаты мен бағалау критерийлері, дескрипторлар түсіндіріледі.

1-тапсырма. Сізге поэманың қай бөлімі ұнады? Неліктен?

2-тапсырма

:
:

Топ ішінде «Әдеби шеңберге» қатысыңыз. Мына рөлдердің бірін таңдап, жыр бөлімдерін талқылаңыз.

«Әдеби шеңбер»

1) Талқы себепшісі - жыр бойынша 5 сұрақ құрастырады (кейіпкерлері, сюжеті, қарым-қатынас, автор позициясы, т. б. бойынша) .

2) Белгілеуші - жырдың қай бөлімі ең маңызды деп санайды, ойын дәлелдейді.

3) Байланыстырушы - оқиғалардың бірін өмірмен байланыстырады, дәлелдейді.

4) Қорытындылаушы - көтерілген мәселені қорытындылайды.

  1. Кіріспе- пролог. Ақын монологы
  2. Экспозиция- Көкшенің сұлу табиғаты.
  3. Оқиғаның байланысы -батырлардың бас қосуы
  4. Шегініс- Батыр Баянның жорықтан қалмақ қызын алып келуі, батырдың қалмақ қызына деген ыстық сезімі.
  5. Оқиғаның дамуы- Ноянның қалмақ қызына ғашық болуы, қыздың айласы
  6. Оқиғаның шиеленісуі -Қос ғашықтың елден қашуы
  7. Оқиғаның шарықтау шегі- Батыр Баянның қос ғашықты атып өлтіруі
  8. Оқиғаның шешімі- Батыр Баянның отанын қорғау жолында ерлікпен қаза табуы
  9. Эпилог. Ер есімі - ел есінде
Дескриптор
Білім алушы
  • шығарма бөлімін талдайды;
  • талдау барысында өз ойын нақты жеткізеді.
  • рөлдік тапсырмаға қатысады;
  • шығарма сюжетін анықтайды;
  • - поэма бөлімдерін талдайды.

«Жылжымалы қалпақ»

Қима қағаздар

А3 парағы, фломастерлер

Жоспар:
Жоспар:
Жоспар:
Жоспар:
Жоспар:

Соңы

4 мин

Кері байланыс

Тапсырмаларды орындау қаншалықты қиын болды?

Келешекте неге назар аударар едіңіз?

Үйге тапсырма

Кейіпкерлердің тарихтағы бейнесі туралы мәлімет ізденіп келу.

Қосымша ақпарат


Ұқсас жұмыстар
8-сыныпқа арналған Батыр Баян поэмасының тарихи-әлеуметтік негізі
8 сынып әдебиет сабағы: М.Жұмабаевтың Батыр Баян поэмасын талдау
Мағжан Жұмабаевтың Батыр Баян поэмасын тарихи-эпикалық және психологиялық талдау негізіндегі сабақ жоспары
М. Жұмабаевтың Батыр Баян поэмасын талдау бойынша сабақ жоспары
9-сынып қазақ әдебиеті: М. Жұмабаевтың Батыр Баян поэмасын талдауға арналған сабақ жоспары
М. Шахановтың Танакөз поэмасының композициялық құрылымы мен идеясына арналған аралас сабақ жоспары
С. Сейфуллиннің Көкшетау және М. Жұмабаевтың Батыр Баян поэмаларындағы Абылай, Адақ пен Баян бейнелерін салыстырмалы талдау
М. Жұмабаевтың Батыр Баян поэмасы: махаббат пен борыш тақырыбын әдеби талдау (Қазақ әдебиеті, 11-сынып)
Мағжан Жұмабаевтың Батыр Баян поэмасындағы кейіпкерлер бейнесі: 8-сынып қазақ әдебиетінің күнделікті сабақ жоспары
9-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары: Ілияс Жансүгіровтің Құлагер поэмасының көркемдік ерекшеліктері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz