Әдеби шығарма сюжеті

Сабақ: 5
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: Байырова Ж. Р.
Сынып:7
Қатысқан оқушылар:
Қатыспағандар:
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, академиялық әділдік.
Аталған құндылықтар сабақ тақырыбы арқылы оқушылардың жеке және жұптаса, топтаса отырып жұмыс жасаулары, сын тұрғысынан ойлай білу, ақпаратты өңдей білу дағдылары негізінде жүзеге асады.
*шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдай алады;
оқиға желісіне сыни тұрғыдан баға бере алады.
- шығарма бөлімін талдайды;
- талдау барысында өз ойын нақты жеткізеді;
- рөлдік тапсырмаға қатысады;
- шығарма сюжетін анықтайды;
- поэма бөлімдерін талдайды.
Тілдік мақсаттарыңызды белгілеңіз, соның ішінде қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерге мысалдар келтіріңіз: кейіпкер, мінездеме, сюжет, композиция
Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: Жаугершілік, қалмақ қызы, Жолдыөзек, Абылай хан, Қанай би, Ноян, бөрі, бөлтірік. т. б.
Пән лексикасы және терминология:
Мен . . . + і. с. жұмысын «жетті» деп бағаладым, себебі . . .
Дереккөздер
Дид. материал
Басы
6 мин
Ортасы
30 мин
Топқа бөлу
Оқушылар «Мозайка» әдісімен топтарға бөлінеді. Ынтымақтастық атмосферасын құру
«Сенімділік» жаттығуы
Шарты: оқушыларға ақ парақтар таратылып, ортасынан екіге бөлу тапсырылады. Бір бөлігіне өздерінің жақсы қасиеттерін, екінші бөлігіне жағымсыз қылықтарын жазады. «Балалар, осы парақтың сіздердің жақсы азамат не азаматша болып өсуіңізге көмектесетін бөлігін жыртып, өзіңізге алып қалыңыз, екінші бөлікті (жағымсыз қылықтарды) умаждап, қоқыс жәшігіне салыңыз.
Қызығушылықты ояту
-Балалар, композиция дегеніміз не? Сюжет дегеніміз не?
Оқушыларға оқу мақсаты мен бағалау критерийлері, дескрипторлар түсіндіріледі.
1-тапсырма. Сізге поэманың қай бөлімі ұнады? Неліктен?
2-тапсырма
Топ ішінде «Әдеби шеңберге» қатысыңыз. Мына рөлдердің бірін таңдап, жыр бөлімдерін талқылаңыз.
«Әдеби шеңбер»
1) Талқы себепшісі - жыр бойынша 5 сұрақ құрастырады (кейіпкерлері, сюжеті, қарым-қатынас, автор позициясы, т. б. бойынша) .
2) Белгілеуші - жырдың қай бөлімі ең маңызды деп санайды, ойын дәлелдейді.
3) Байланыстырушы - оқиғалардың бірін өмірмен байланыстырады, дәлелдейді.
4) Қорытындылаушы - көтерілген мәселені қорытындылайды.
- Кіріспе- пролог. Ақын монологы
- Экспозиция- Көкшенің сұлу табиғаты.
- Оқиғаның байланысы -батырлардың бас қосуы
- Шегініс- Батыр Баянның жорықтан қалмақ қызын алып келуі, батырдың қалмақ қызына деген ыстық сезімі.
- Оқиғаның дамуы- Ноянның қалмақ қызына ғашық болуы, қыздың айласы
- Оқиғаның шиеленісуі -Қос ғашықтың елден қашуы
- Оқиғаның шарықтау шегі- Батыр Баянның қос ғашықты атып өлтіруі
- Оқиғаның шешімі- Батыр Баянның отанын қорғау жолында ерлікпен қаза табуы
- Эпилог. Ер есімі - ел есінде
- шығарма бөлімін талдайды;
- талдау барысында өз ойын нақты жеткізеді.
- рөлдік тапсырмаға қатысады;
- шығарма сюжетін анықтайды;
- - поэма бөлімдерін талдайды.
«Жылжымалы қалпақ»
Қима қағаздар
А3 парағы, фломастерлер
Соңы
4 мин
Кері байланыс
Тапсырмаларды орындау қаншалықты қиын болды?
Келешекте неге назар аударар едіңіз?
Үйге тапсырма
Кейіпкерлердің тарихтағы бейнесі туралы мәлімет ізденіп келу.
Қосымша ақпарат
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz