Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Әдеби шығарма сюжеті

Сабақ: 5
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: Байырова Ж. Р.
Сынып:7
Қатысқан оқушылар:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
<<Батыр Баян>> поэмасының композициялық құрылымы
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:
7.Т/Ж1.Әдеби шығарма сюжеті

Сабақ мақсаты
7.Т/Ж1.Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.
Құндылықтарды игерту
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, академиялық әділдік.
Аталған құндылықтар сабақ тақырыбы арқылы оқушылардың жеке және жұптаса, топтаса отырып жұмыс жасаулары, сын тұрғысынан ойлай білу, ақпаратты өңдей білу дағдылары негізінде жүзеге асады.
Пәнаралық байланыс
Тарих: ХVІІІ ғасырдағы тарихи оқиғалар
АКТ-ны қолдану дағдылары:
PowerPoint, сілтемелер
Бағалау критерийлері:
*шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдай алады;
оқиға желісіне сыни тұрғыдан баға бере алады.
Дескрипторлар:
шығарма бөлімін талдайды;
талдау барысында өз ойын нақты жеткізеді;
рөлдік тапсырмаға қатысады;
шығарма сюжетін анықтайды;
поэма бөлімдерін талдайды.
Тілдік мақсаттар:
Тілдік мақсаттарыңызды белгілеңіз, соның ішінде қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерге мысалдар келтіріңіз: кейіпкер, мінездеме, сюжет, композиция
Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: Жаугершілік, қалмақ қызы, Жолдыөзек, Абылай хан, Қанай би, Ноян, бөрі, бөлтірік.т.б.
Пән лексикасы және терминология:
Мен ..............+ і.с. жұмысын <<жетті>> деп бағаладым, себебі....
Осыған дейін меңгерілген білім
Поэмадағы автор қолданған көркемдегіш тәсілдердің қолданылуы туралы сұралады.

Жоспар
Уақытты жоспарлау

Дереккөздер
Дид.материал

Басы

6 мин

Ортасы
30 мин

Топқа бөлу
Оқушылар <<Мозайка>> әдісімен топтарға бөлінеді. Ынтымақтастық атмосферасын құру
<<Сенімділік>> жаттығуы
Шарты: оқушыларға ақ парақтар таратылып, ортасынан екіге бөлу тапсырылады. Бір бөлігіне өздерінің жақсы қасиеттерін, екінші бөлігіне жағымсыз қылықтарын жазады. <<Балалар, осы парақтың сіздердің жақсы азамат не азаматша болып өсуіңізге көмектесетін бөлігін жыртып, өзіңізге алып қалыңыз, екінші бөлікті (жағымсыз қылықтарды) умаждап, қоқыс жәшігіне салыңыз.
Қызығушылықты ояту
-Балалар, композиция дегеніміз не? Сюжет дегеніміз не?
Оқушыларға оқу мақсаты мен бағалау критерийлері, дескрипторлар түсіндіріледіЗар заман
.

1-тапсырма. Сізге поэманың қай бөлімі ұнады? Неліктен?

2-тапсырма
Топ ішінде <<Әдеби шеңберге>> қатысыңыз. Мына рөлдердің бірін таңдап, жыр бөлімдерін талқылаңыз.
<<Әдеби шеңбер>>
1) Талқы себепшісі - жыр бойынша 5 сұрақ құрастырады (кейіпкерлері, сюжеті, қарым-қатынас, автор позициясы, т.б. бойынша).
2) Белгілеуші - жырдың қай бөлімі ең маңызды деп санайды, ойын дәлелдейді.
3) Байланыстырушы - оқиғалардың бірін өмірмен байланыстырады, дәлелдейді.
4) Қорытындылаушы - көтерілген мәселені қорытындылайды.
1. Кіріспе- пролог. Ақын монологы
2. Экспозиция - Көкшенің сұлу табиғаты.
3. Оқиғаның байланысы - батырлардың бас қосуы
4. Шегініс - Батыр Баянның жорықтан қалмақ қызын алып келуі, батырдың қалмақ қызына деген ыстық сезімі.
5. Оқиғаның дамуы - Ноянның қалмақ қызына ғашық болуы, қыздың айласы
6. Оқиғаның шиеленісуі - Қос ғашықтың елден қашуы
7. Оқиғаның шарықтау шегі - Батыр Баянның қос ғашықты атып өлтіруі
8. Оқиғаның шешімі - Батыр Баянның отанын қорғау жолында ерлікпен қаза табуы
9. Эпилог. Ер есімі - ел есінде

Дескриптор
Білім алушы

шығарма бөлімін талдайды;
талдау барысында өз ойын нақты жеткізеді.
рөлдік тапсырмаға қатысады;
шығарма сюжетін анықтайды;
- поэма бөлімдерін талдайды.

<<Жылжымалы қалпақ>>

Қима қағаздар

А3 парағы, фломастерлер

Соңы
4 мин
Кері байланыс
Тапсырмаларды орындау қаншалықты қиын болды?
Келешекте неге назар аударар едіңіз?
Үйге тапсырма
Кейіпкерлердің тарихтағы бейнесі туралы мәлімет ізденіп келу.

Қосымша ақпарат
Саралау - оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?
Бағалау - оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс - денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)
1. Жеке, жұптық және топтық жұмыс барысында белсенді әдіс- тәсілдер арқылы тапсырманы, барлық оқушылар мен оқушылардың көпшілігі орындай алуын жоспарладым.<<Синкуэйн>> жән<>әдісістеріарқылы кейбір оқушылардың қабілетін көрсетуге мүмкіндік беру арқылы білімдері сараланды.

Қазақстан тарихы, АКТ,
Елдік,ерлік,өрлік батырлық, туған жерге сағыныш, сияқты құндылықтармен байланысты.

Сабақ бойынша рефлексия
* Сабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма, қолжетімді болды ма?
* Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқу мақсатына қол жеткізбеген болса неліктен деп ойлайсыз?
* Сабақ қалай және қандай деңгейде өтті?
* Жоспарланған саралау дұрыс іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)
* Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?
* Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма, неліктен?
* Осы жоспарға қандай өзгеріс енгіземін және неге?

Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты):
1.
2.
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1.
2.

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

Ұқсас жұмыстар
Талдай білген ұтады
Қазақ әдебиеті
Қамбар батыр жыры
Бесік жыры таныстырылым
Қазақ тілі өлеңі
Сергей васильевич рахманиновтың өмірі мен шығармашылығы
Шортанбай Қанайұлы Зар заман
М.мақатаев «райымбек, райымбек» поэмасы
Өлең тілі
Көксерек - табиғаттың тағы перзенті
Пәндер