Қысқа мерзімді сабақ жоспары: y = a(x - m)^2 және y = ax^2 + n түріндегі квадраттық функциялар мен олардың графиктері

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақтың тақырыбы: y = a ( x m ) 2 , a 0 , y = a(x - m) ^{2}, \ a \neq 0, түріндегі квадраттық функциялары және олардың графиктері

Бөлім:
8. 3В Квадраттық функция
Бөлім:: Педагогтің Т. А. Ә.
8. 3В Квадраттық функция: Умбетова Меруерт Мирзамидиновна
Бөлім:: Күні:
8. 3В Квадраттық функция: 24. 01. 24ж
Бөлім:: Пән/Сынып:
8. 3В Квадраттық функция: Алгебра, 8 «Г» сынып.
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Бөлім:: Сабақтың тақырыбы:
8. 3В Квадраттық функция: y = a ( x m ) 2 , a 0 , y = a(x - m) ^{2}, \ a \neq 0, түріндегі квадраттық функциялары және олардың графиктері
Бөлім:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:
8. 3В Квадраттық функция:

8. 4. 1. 2 y = a ( x m ) 2 , y = a x 2 + n y = a(x - m) ^{2}, \ \ y = ax^{2} + n\

ж ә н е y = a ( x m ) 2 + n , a 0 , және\ y = a(x - m) ^{2} + n, \ a \neq 0, түрдегі квадраттық функциялардың қасиеттерін білу және графиктерін салу;

Бөлім:: Сабақтың мақсаты:
8. 3В Квадраттық функция: Әртүрлі әдіспен берілген квадрат функцияның графигін салу. Графиктерді түрлендірулерді орындау.

Сабақтың барысы

Уақыты
Кезең дері
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Уақыты: 5 минут
Кезең дері: Ұйым дастыру
Педагогтің әрекеті:

Сәлеметсіздерме!

Бүгін, y = a ( x m ) 2 , a 0 , y = a(x - m) ^{2}, \ a \neq 0, түріндегі квадраттық функциялары және олардың графиктері тақырыптарын қарастырамыз

Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:

-
y = a ( x m ) 2 , y = a x 2 + n y = a(x - m) ^{2}, \ \ y = ax^{2} + n\

ж ә н е y = a ( x m ) 2 + n , a 0 , және\ y = a(x - m) ^{2} + n, \ a \neq 0, түрдегі квадраттық функциялардың қасиеттерін білу және графиктерін салу;

Оқушының әрекеті:

Амандасу. Сыныпты түгендеу. Сабаққа дайындау, оқу құралдарын алу.

Үй тапсырмасын айту.

Бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек»
Ресурстар: Оқулық
Уақыты: 10мин
Кезең дері: Негізгі бөлім
Педагогтің әрекеті:

Диалогтық әдіс арқылы у = х 2 функциясының қасиеттерін еске түсіру:

1. Анықталу облысы . . . (D(y) = R) .

2. Функцияның мәндер облысы . . . (Е(у) = [0; +∞) .

3. х = 0 болғанда . . . (у = 0), х > 0 және х < 0 болғанда . . . (у > 0) болады.

4. Функция . . . ((-∞; 0] ) аралығында кемиді және . . . ([0; +∞) ) аралығында өседі.

5. у = х 2 функция графигі . . . (парабола) деп аталады.

6. у = х 2 параболасының төбесі- . . . ((0; 0) нүктесі) .

7. у = х 2 параболасының симметрия осі - . . . (у осі), яғни . . . (х = 0) түзуі.

8. Парабола тармағы . . . (жоғары) бағытталған.

- Біз бұл функцияның графигін сала аламыз, ал бүгін осы функцияның графигін түрлендіру арқылы y = ax 2 , y = a(x - m) 2 ,

y = ax 2 + n түріндегі функция графиктерін салып үйренеміз.

Мұғалім оқушыларға y=(x+1) 2 -4 функция графигін салуды ұсынады, оқушылар түрлендірулер жүргізіп, графикті салып болған соң тақтада математикалық бағдарлама арқылы салынған дұрыс жауабы көрсетіледі.

Мұғалім оқушылармен диалог жүргізе отырып, y=(x+1) 2 -4 функциясының әрбір қасиетін қалай анықтауға болатынына тоқталады.

1. Парабола төбесі - (-1; -4) нүктесі

2. Парабола тармақтары жоғары бағытталған

3. Параболаның симметрия осі - x =-1

4. Функцияның анықталу облысы- D ( y ) = ( ; + ) D(y) = ( - \infty; + \infty)

5. Функцияның мәндер жиыны- E ( y ) = [ 4 ; + ) E(y) = \lbrack - 4; + \infty)

6. Функцияның нөлдері: 1 және -3

7. О у осімен қиылысуы - (0; -4)

8. Таңбатұрақтылық аралығы: -3< x < 1 болғанда y<0;

x < -3 және x>1 болғанда y>0

9. Функцияның өсу, кему аралықтары:(-∞; -1] -кемиді, [-1; +∞) -өседі

10. Функцияның ең үлкен/ең кіші мәндері: ең кіші мәні -4-ке тең, ең үлкен мәні жоқ.

Оқушының әрекеті:

Сұрақтарға жауап береді.

Берілген тапсырмаларды орындайды.

Бағалау:

Дескриптор:

- y = x 2 функциясының анықтамасы мен қасиетін біледі

- квадрат функцияның графигін салады

-графиктерді түрлендірулерді орындайды

Ресурстар: Интернет ресурстары
Уақыты: 25 мин
Кезең дері: Бекіту тапсырмасы
Педагогтің әрекеті:

№1.

Функция графигін салыңыз және қасиеттерін зерттеңіз.

y = 2 ( x + 1 ) 2 0 , 5 y = {2(x + 1) }^{2} - 0, 5

№2.

Функция графигін салыңыз және қасиеттерін зерттеңіз.

y = 2 ( x 1 ) 2 + 0 , 5 y = - \ {2(x\ - \ 1) }^{2} + 0, 5\

№3. Берілген функциялардың графиктерін салыңыз.

  1. y=(x+1) 2y = (x + 1) ^{2}
  2. y=3+2x2y = 3 + 2x^{2}\ \

y = ( x 1 ) 2 + 4 y = (x - 1) ^{2} + 4

Жеке жұмыс

Оқушылар тапсырманы өздіктерінен орындайды.

Тапсырма

y = ( x 3 ) 2 + 4 y = - \ (x\ - \ 3) ^{2} + 4\ функциясының графигін салыңыз және төмендегі кестеге оның қасиеттерін жазыңыз:

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Сергіту сәті. Логикалық тапсырмалар.

Оқушының әрекеті: Функцияның анықталу облысы
Бағалау:
Ресурстар: Функцияның мәндерінің жиыны
Симметрия осінің теңдеуі
Өсу аралығы
Кему аралығы
Функцияның нөлдері
Оу осімен қиылысу нүктесі

Өз бетімен жұмыс.

Функцияның графиктерін салып, қасиеттерін жазыңыз:

  1. y=12x2−2y = \frac{1}{2}x^{2} - 2
  2. y=−3(x+1) 2y = - 3(x + 1) ^{2}
  3. y=3(x−12) 2−13y = 3\left( x - \frac{1}{2} \right) ^{2} - \frac{1}{3}

Оқулықпен жұмыс. №13. 1, №13. 2, №13. 6.

Дескриптор:

- y = x 2 функциясының анықтамасы мен қасиетін біледі

- квадрат функцияның графигін салады

-графиктерді түрлендірулерді орындайды

https://cf.ppt-online.org/files1/slide/e/E39ZH1tJoeFKNx7QUOuPTCD2sgrXLqkVmA4zYGS6bp/slide-5.jpg

Интернет ресурстары.
Уақыты:
Кезең дері:
Уақыты:
Кезең дері:
Уақыты:
Кезең дері:
Уақыты:
Кезең дері:
Уақыты:
Кезең дері:
Уақыты:
Кезең дері:
Уақыты:
Кезең дері:
Уақыты:
Кезең дері: Жеке жұмыс
Педагогтің әрекеті:
Оқушының әрекеті: Тапсырманы орындайды
Бағалау: Мониторинг
Ресурстар: Парақшалар
Уақыты: 2 мин
Кезең дері:
Педагогтің әрекеті:

Бүгінгі сабақта:

-
y = a ( x m ) 2 , y = a x 2 + n y = a(x - m) ^{2}, \ \ y = ax^{2} + n\

ж ә н е y = a ( x m ) 2 + n , a 0 , және\ y = a(x - m) ^{2} + n, \ a \neq 0, түрдегі квадраттық функциялардың қасиеттерін білу және графиктерін сала алады.

Рефлексия

:
:
:

Бағалау.

Оқушының әрекеті: Білемін
Бағалау: Білдім
Ресурстар: Білгім келеді

Тақырыпты меңгергенін анықтау.

Үйге тапсырма. №13. 4.

Кері байланыс
Уақыты:
Кезең дері:
Педагогтің әрекеті:
Уақыты:
Кезең дері:
Педагогтің әрекеті:

Бекітемін:

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақтың тақырыбы: y = a x 2 + n , a 0 , y = ax^{2} + n, \ \ a \neq 0, түріндегі квадраттық функция

Бөлім:
8. 3В Квадраттық функция
Бөлім:: Педагогтің Т. А. Ә. (болған жағдайда
8. 3В Квадраттық функция:
Бөлім:: Күні:
8. 3В Квадраттық функция:
Бөлім:: Пән/Сынып:
8. 3В Квадраттық функция: Алгебра, 8 сынып.
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Бөлім:: Сабақтың тақырыбы:
8. 3В Квадраттық функция: y = a x 2 + n , a 0 , y = ax^{2} + n, \ \ a \neq 0, түріндегі квадраттық функция
Бөлім:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:
8. 3В Квадраттық функция:

8. 4. 1. 2

y = a ( x m ) 2 , y = a x 2 + n y = a(x - m) ^{2}, \ \ y = ax^{2} + n\

ж ә н е y = a ( x m ) 2 + n , a 0 , және\ y = a(x - m) ^{2} + n, \ a \neq 0, түрдегі квадраттық функциялардың қасиеттерін білу және графиктерін салу;

Бөлім:: Сабақтың мақсаты:
8. 3В Квадраттық функция: Әртүрлі әдіспен берілген квадрат функцияның графигін салу. Графиктерді түрлендірулерді орындау.

Сабақтың барысы


Ұқсас жұмыстар
8-сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар: y=ax^2+n және y=a(x-m)^2+n функцияларының графиктері
8-сыныпқа арналған алгебра сабағы: y = ax^2 + n және y = a(x - m)^2 функцияларының графиктері
8-сынып: y=ax^2+n және y=a(x-m)^2 квадраттық функцияларының Excel-де графиктерін салуға арналған кіріктірілген сабақ
Қысқа мерзімді жоспар: 7-сынып - Сызықтық функциялар (y=kx, y=kx+b) және олардың графиктері
y = ax^2 және y = ax^3 функцияларының қасиеттері мен графиктерін жалпылау сабағы
8-сынып алгебрасы: y = ax^2 + bx + c функциясының графигі бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары
8-сынып алгебрасы: y=ax^2+bx+c квадраттық функциясы және оның графигін салуға арналған сабақ жоспары
7-сынып алгебра: y=k/x функциясының графигі мен қасиеттері (қашықтықтан оқыту)
Алгебра және анализ бастамалары (10-сынып): sin x>a, sin x
10-сынып Алгебра: Тригонометриялық функциялардың негізгі қасиеттері мен графиктері - қысқа мерзімді жоспар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz