Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Домендік атауларды қалай таңдаған дұрыс
Қысқа мерзімді жоспары
Бөлім
Педагогтың аты-жөні
Сәбитханов А.Ө.
Күні
Сынып 10
Қатысушалыр саны
Қатыспағандар саны
Сабақтың тақырыбы:
§ 1.4 ДОМЕН ЖҮЙЕСІ.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
10.6.1.3 Домендік атаулар жүйесінің (DNS) мақсатын түсіндіру
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:
Домендік атау ұғымын анықтайды
Көптеген оқушылар:
Домен түрлерін анықтау, салыстырады
Кейбір оқушылар:
Желідегі домендік жүйенің маңыздылығын бағалайды
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезені/ уақыт
Педагогтың әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
1.Оқушылармен амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.
3. <<Ойлан, жұптас, бөліс>> әдісі
- <<Оқиға>> дегеніміз не?
-Қалай ойлайсың, оқиғаның қандай параметрлері болуы мүмкін?
ҚБ: стикер /1балл/
1.Мұғаліммен амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.
4.Сұрақтарға жауап береді.
Стикер
1балл
Сабақтың ортасы
<<Миға шабуыл>> әдісі
- Домен ұғымымен таныссың ба?
- Желідегі сандық адрестерді есте сақтауға қалай қолайлы
етуге болады?
<<Көршіңе әңгімелеп бер>> әдісі Оқулық
Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. Түсінгендерін
құрбысына айтып береді. Мұғалім оқушылардың
білімдерін толықтырады.
Ауызша мадақтау, ынталандыру
1-тапсырма.
- IP-адрес пен домендік адрестерді салыстыр. Екеуінің
ұқсастығы пен ерекшеліктерін Венн диаграммасы арқылы
көрсет.
Дескриптор:
ІР-адрес пен домендік адресті салыстырады.
Медальдар арқылы бағалау
2-тапсырма.
- Домендік атауларды қалай таңдаған дұрыс?
- Өзіңе және отбасы мүшелеріне интернеттен жеке-жеке
сайт ашады деп есептеп, оларға домендік атау таңдап,
ұсын.
Дескриптор:
Домендік атауға дұрыс таңдау жасайды.
Медальдар арқылы бағалау
3-тапсырма.
- Берілген тақырып бойынша зерттеу жасаңдар.
Зерттеу
тақырыптары
Зерттеу сұрақтары мен бағыттары
Электрондық
үкімет деген
не?
Қандай домендік атауы бар?
Не үшін Электрондық үкімет деп
аталады?
Сайттың үкімет жұмысына қандай
қатысы бар?
2 Елімізде
және
шетелдердегі
ең көп
қолданылатын
6 сайтты
анықтаңдар.
Не үшін бұл
сайттардың
рейтінгісі
жоғары?
Біздің елімізде және басқа елдердегі
сайттарға талдау жасаңдар. Танымал
сайттар қай бағытта жасалған. Қай
бағыттағы сайттар көп? Өз тәжірибеңе
сүйен. Интернетті пайдалан. Отбасы
мүшелері, құрдастарың,
сыныптастарыңның арасында сауалнама
жүргізіп, еліміздегі ең танымалы деген 3
сайтты анықтап көр.
Дескриптор:
Домендік атаулардың қолданылуын зерттейді.
Медальдар арқылы бағалау
Мұғалімді тыңдайды
Сабақтың соңы
<<Эссе>> стратегиясы
- <<Желідегі домендік жүйенің маңызы>> туралы ойларыңды
жазыңдар.
Кері байланыс: <<Басбармақ>> әдісі
Оқушылар сабақтан алған әсерін басбармақтарын көрсету
арқылы білдіреді.
Өзін-өзі бағалау.
Бөлім
Педагогтың аты-жөні
Сәбитханов А.Ө.
Күні
Сынып 10
Қатысушалыр саны
Қатыспағандар саны
Сабақтың тақырыбы:
§ 1.4 ДОМЕН ЖҮЙЕСІ.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
10.6.1.3 Домендік атаулар жүйесінің (DNS) мақсатын түсіндіру
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:
Домендік атау ұғымын анықтайды
Көптеген оқушылар:
Домен түрлерін анықтау, салыстырады
Кейбір оқушылар:
Желідегі домендік жүйенің маңыздылығын бағалайды
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезені/ уақыт
Педагогтың әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
1.Оқушылармен амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.
3. <<Ойлан, жұптас, бөліс>> әдісі
- <<Оқиға>> дегеніміз не?
-Қалай ойлайсың, оқиғаның қандай параметрлері болуы мүмкін?
ҚБ: стикер /1балл/
1.Мұғаліммен амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.
4.Сұрақтарға жауап береді.
Стикер
1балл
Сабақтың ортасы
<<Миға шабуыл>> әдісі
- Домен ұғымымен таныссың ба?
- Желідегі сандық адрестерді есте сақтауға қалай қолайлы
етуге болады?
<<Көршіңе әңгімелеп бер>> әдісі Оқулық
Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. Түсінгендерін
құрбысына айтып береді. Мұғалім оқушылардың
білімдерін толықтырады.
Ауызша мадақтау, ынталандыру
1-тапсырма.
- IP-адрес пен домендік адрестерді салыстыр. Екеуінің
ұқсастығы пен ерекшеліктерін Венн диаграммасы арқылы
көрсет.
Дескриптор:
ІР-адрес пен домендік адресті салыстырады.
Медальдар арқылы бағалау
2-тапсырма.
- Домендік атауларды қалай таңдаған дұрыс?
- Өзіңе және отбасы мүшелеріне интернеттен жеке-жеке
сайт ашады деп есептеп, оларға домендік атау таңдап,
ұсын.
Дескриптор:
Домендік атауға дұрыс таңдау жасайды.
Медальдар арқылы бағалау
3-тапсырма.
- Берілген тақырып бойынша зерттеу жасаңдар.
Зерттеу
тақырыптары
Зерттеу сұрақтары мен бағыттары
Электрондық
үкімет деген
не?
Қандай домендік атауы бар?
Не үшін Электрондық үкімет деп
аталады?
Сайттың үкімет жұмысына қандай
қатысы бар?
2 Елімізде
және
шетелдердегі
ең көп
қолданылатын
6 сайтты
анықтаңдар.
Не үшін бұл
сайттардың
рейтінгісі
жоғары?
Біздің елімізде және басқа елдердегі
сайттарға талдау жасаңдар. Танымал
сайттар қай бағытта жасалған. Қай
бағыттағы сайттар көп? Өз тәжірибеңе
сүйен. Интернетті пайдалан. Отбасы
мүшелері, құрдастарың,
сыныптастарыңның арасында сауалнама
жүргізіп, еліміздегі ең танымалы деген 3
сайтты анықтап көр.
Дескриптор:
Домендік атаулардың қолданылуын зерттейді.
Медальдар арқылы бағалау
Мұғалімді тыңдайды
Сабақтың соңы
<<Эссе>> стратегиясы
- <<Желідегі домендік жүйенің маңызы>> туралы ойларыңды
жазыңдар.
Кері байланыс: <<Басбармақ>> әдісі
Оқушылар сабақтан алған әсерін басбармақтарын көрсету
арқылы білдіреді.
Өзін-өзі бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz