Домендік атауларды қалай таңдаған дұрыс

Қысқа мерзімді жоспары
Қысқа мерзімді жоспары: Бөлім
Қысқа мерзімді жоспары: Педагогтың аты-жөні
Сәбитханов А. Ө.
Қысқа мерзімді жоспары: Күні
Қысқа мерзімді жоспары: Сынып 10
Қатысушалыр саны
Қатыспағандар саны
Қысқа мерзімді жоспары: Сабақтың тақырыбы:

§ 1. 4 ДОМЕН ЖҮЙЕСІ.

Қысқа мерзімді жоспары: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10. 6. 1. 3 Домендік атаулар жүйесінің (DNS) мақсатын түсіндіру

Қысқа мерзімді жоспары: Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:
Қысқа мерзімді жоспары: Домендік атау ұғымын анықтайды
Қысқа мерзімді жоспары: Көптеген оқушылар:
Қысқа мерзімді жоспары: Домен түрлерін анықтау, салыстырады
Қысқа мерзімді жоспары: Кейбір оқушылар:
Қысқа мерзімді жоспары: Желідегі домендік жүйенің маңыздылығын бағалайды

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт
Педагогтың әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың кезені/ уақыт: Сабақтың басы
Педагогтың әрекеті:

1. Оқушылармен амандасу.

2. Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

- «Оқиға» дегеніміз не?

-Қалай ойлайсың, оқиғаның қандай параметрлері болуы мүмкін?

ҚБ: стикер /1балл/

Оқушының әрекеті:

1. Мұғаліммен амандасады.

2. Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3. Сабақтың мақсаттарымен танысады.

4. Сұрақтарға жауап береді.

Бағалау:

Стикер

1балл

Ресурстар:
Сабақтың кезені/ уақыт: Сабақтың ортасы
Педагогтың әрекеті:

«Миға шабуыл» әдісі

- Домен ұғымымен таныссың ба?

- Желідегі сандық адрестерді есте сақтауға қалай қолайлы

етуге болады?

«Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі Оқулық

Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. Түсінгендерін

құрбысына айтып береді. Мұғалім оқушылардың

білімдерін толықтырады.

Ауызша мадақтау, ынталандыру

1 -тапсырма.

- IP-адрес пен домендік адрестерді салыстыр. Екеуінің

ұқсастығы пен ерекшеліктерін Венн диаграммасы арқылы

көрсет.

Дескриптор :

ІР-адрес пен домендік адресті салыстырады.

Медальдар арқылы бағалау

2-тапсырма.

- Домендік атауларды қалай таңдаған дұрыс?

- Өзіңе және отбасы мүшелеріне интернеттен жеке-жеке

сайт ашады деп есептеп, оларға домендік атау таңдап,

ұсын.

Дескриптор:

Домендік атауға дұрыс таңдау жасайды.

Медальдар арқылы бағалау

3-тапсырма.

- Берілген тақырып бойынша зерттеу жасаңдар.

Зерттеу

тақырыптары

Зерттеу сұрақтары мен бағыттары

Электрондық

үкімет деген

не?

Қандай домендік атауы бар?

Не үшін Электрондық үкімет деп

аталады?

Сайттың үкімет жұмысына қандай

қатысы бар?

2 Елімізде

және

шетелдердегі

ең көп

қолданылатын

6 сайтты

анықтаңдар.

Не үшін бұл

сайттардың

рейтінгісі

жоғары?

Біздің елімізде және басқа елдердегі

сайттарға талдау жасаңдар. Танымал

сайттар қай бағытта жасалған. Қай

бағыттағы сайттар көп? Өз тәжірибеңе

сүйен. Интернетті пайдалан. Отбасы

мүшелері, құрдастарың,

сыныптастарыңның арасында сауалнама

жүргізіп, еліміздегі ең танымалы деген 3

сайтты анықтап көр.

Дескриптор:

Домендік атаулардың қолданылуын зерттейді.

Медальдар арқылы бағалау

Оқушының әрекеті: Мұғалімді тыңдайды
Бағалау:
Ресурстар:
Сабақтың кезені/ уақыт: Сабақтың соңы
Педагогтың әрекеті:

«Эссе» стратегиясы

- «Желідегі домендік жүйенің маңызы» туралы ойларыңды

жазыңдар.

Кері байланыс: «Басбармақ» әдісі

Оқушылар сабақтан алған әсерін басбармақтарын көрсету

арқылы білдіреді.

Оқушының әрекеті: Өзін-өзі бағалау.
Бағалау:
Ресурстар:

Ұқсас жұмыстар
Internet желісінде электрондық жәшік ашып, хабар алмасу
"Internet және біз."
Ақпараттар әлемі атты интеллектуалдық сайыс
Бейнелер көрінісі Төлеген, Жібек, Қаршыға, Шеге
Мадақтау сөз әдісі
Ата- әжеме хат
HTML тілінің түсінігі
Бүкіләлемдік өрмек-интернет. 7-8 сыныптар
Табысты оқудағы жадының маңызы және жадыны дамытуға арналған стратегияларды сабақта пайдалану
Қағаздан қар жасаймыз
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz