Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Ақпараттық қауіпсіздік

Қысқа мерзімді жоспары
Бөлім

Педагогтың аты-жөні
Сәбитханов А.Ө
Күні

Сынып 10
Қатысушалыр саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы:
Ақпараттық қауіпсіздік
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.6.2.1 1 <<Ақпараттық қауіпсіздік>>, <<құпиялылық>>, <<тұтастық>> және
<<қолжетімділік>> терминдерінің маңызын түсіндіру
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:

<<Ақпарат>> және <<ақпараттық қауіпсіздік>> ұғымдарымен
танысады

Көптеген оқушылар:

Қазақстан Республикасындағы заңмен қорғалатын
құпияларды анықтайды

Кейбір оқушылар:

Жүйенің сенімділігіне тұжырым жасайды

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт
Педагогтың әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Сәлемдесу, түгендеу
Шаттық шеңбері: <<Қуат беру>>
Шаттық шеңберіне барлық оқушылар тұрады. Бастапқы
бастаушы қолын бір рет қысады, екінші айналымда екі
рет, үшінші айналымда үш рет қысады. Соңында
бастауыш оқушыға жеткенде қанша қуат бергенін
анықтайды.
Топқа біріктіру: Сандар арқылы топтарға бірігеді.
Өткен сабақты пысықтау: <<Биопоэма>> әдісі
А4 парақты 8 бөлікке бөліп, әр бөлікке өткен тақырып
туралы маңызды ақпаратты толтырады. Мәліметтерді
толықтырып болған соң, бүкіл топ мүшелерінің
біреуінен ұқсастықтарды байқайды, саралайды,
мәліметтерді толықтырады.
Жұмысты медальдар арқылы бағалау
1.Мұғаліммен амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.
4.Сұрақтарға жауап береді.

Сабақтың ортасы
<<Миға шабуыл>> әдісі
- Желіде жұмыс істеуде қандай қауіп-қатер бар деп
ойлайсың?
- Интернетте қандай ақпаратты жариялауға болмайды?
- Әлеуметтік желілерді пайдалануда қандай қауіп-қатер
бар?
<<Джигсо>> әдісі
Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. Түсінгендерін ортада
талқылайды. Мұғалім оқушылардың білімдерін
толықтырады.
Ауызша мадақтау, ынталандыру
1-тапсырма.
- Біздің еліміздегі ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз
етудің қандай шаралары, заңдары бар? Талдаңдар. ҚР-дағы заңмен қорғалатын құпияларды анықтайды.
Медальдар арқылы бағалау
2-тапсырма.
- Ақпараттық қауіпсіздіктің құрамдас бөліктерін Венн
диаграммасы арқылы салыстырыңдар.
Дескриптор:
Ақпараттық қауіпсіздіктің құрамдас бөліктерін
салыстырады.
Медальдар арқылы бағалау
3-тапсырма.
Кестемен жұмыс

Дескриптор:
- Қауіпсіздік жүйелерін анықтайды.
- Қауіпсіздік жүйелерін салыстырады.
Оқушылардың жұмыстарын топбасшы шәкіл арқылы
бағалайды. <<Температура>> әдісі. Термометр шәкіліне
оқушылардың аттарын жазады.
Дескриптор:

Мұғалімді тыңдайды

Дәптерге командаларды жазады

SketchUp программасының құралдарын пайдаланып моделін құрастырады

Сыныпта заттың сипаттамасын береді

Стикер
5 балл

Стикер
4 балл

Интербелсенді тақта/компьютер
Сабақтың соңы
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.
2.Кері байланыс: <<Смайлик>>
барлығын түсіндім
менде сұрақтар қалды
Өзін-өзі бағалау.

Ұқсас жұмыстар
Компьютерлік желілерде ақпараттық қауіпсіздік
Жаңа ақпараттық технологиялар
Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру
Компьютерде ақпаратты ұсыну тәсілдері
Астана қаласына саяхат
Қауіпсіздік техникасы. информатика пәнінің міндеттері, анықтамасы
Информатика пәнінен оқу бағдарламасы
Информатика кабинетiне қойылатын талаптар
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар. 5-сынып, информатика
Информатиканың негізгі түсініктері
Пәндер