Ақпараттық қауіпсіздік

Ақпараттық қауіпсіздік
10. 6. 2. 1 1 «Ақпараттық қауіпсіздік», «құпиялылық», «тұтастық» және
«қолжетімділік» терминдерінің маңызын түсіндіру
«Ақпарат» және «ақпараттық қауіпсіздік» ұғымдарымен
танысады
Қазақстан Республикасындағы заңмен қорғалатын
құпияларды анықтайды
Сабақтың барысы:
Сәлемдесу, түгендеу
Шаттық шеңбері: «Қуат беру»
Шаттық шеңберіне барлық оқушылар тұрады. Бастапқы
бастаушы қолын бір рет қысады, екінші айналымда екі
рет, үшінші айналымда үш рет қысады. Соңында
бастауыш оқушыға жеткенде қанша қуат бергенін
анықтайды.
Топқа біріктіру: Сандар арқылы топтарға бірігеді.
Өткен сабақты пысықтау: «Биопоэма» әдісі
А4 парақты 8 бөлікке бөліп, әр бөлікке өткен тақырып
туралы маңызды ақпаратты толтырады. Мәліметтерді
толықтырып болған соң, бүкіл топ мүшелерінің
біреуінен ұқсастықтарды байқайды, саралайды,
мәліметтерді толықтырады.
Жұмысты медальдар арқылы бағалау
1. Мұғаліммен амандасады.
2. Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
3. Сабақтың мақсаттарымен танысады.
4. Сұрақтарға жауап береді.
«Миға шабуыл» әдісі
- Желіде жұмыс істеуде қандай қауіп-қатер бар деп
ойлайсың?
- Интернетте қандай ақпаратты жариялауға болмайды?
- Әлеуметтік желілерді пайдалануда қандай қауіп-қатер
бар?
«Джигсо» әдісі
Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. Түсінгендерін ортада
талқылайды. Мұғалім оқушылардың білімдерін
толықтырады.
Ауызша мадақтау, ынталандыру
1-тапсырма.
- Біздің еліміздегі ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз
етудің қандай шаралары, заңдары бар? Талдаңдар. ҚР-дағы заңмен қорғалатын құпияларды анықтайды.
Медальдар арқылы бағалау
2-тапсырма.
- Ақпараттық қауіпсіздіктің құрамдас бөліктерін Венн
диаграммасы арқылы салыстырыңдар.
Дескриптор:
Ақпараттық қауіпсіздіктің құрамдас бөліктерін
салыстырады.
Медальдар арқылы бағалау
3-тапсырма.
Кестемен жұмыс
Дескриптор:
- Қауіпсіздік жүйелерін анықтайды.
- Қауіпсіздік жүйелерін салыстырады.
Оқушылардың жұмыстарын топбасшы шәкіл арқылы
бағалайды. «Температура» әдісі. Термометр шәкіліне
оқушылардың аттарын жазады.
Дескриптор:
Мұғалімді тыңдайды
Дәптерге командаларды жазады
SketchUp программасының құралдарын пайдаланып моделін құрастырады
Сыныпта заттың сипаттамасын береді
Стикер
5 балл
Стикер
4 балл
1. Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.
2. Кері байланыс: «Смайлик»
барлығын түсіндім
менде сұрақтар қалды
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz