Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

АҚИҚАТ КЕСТЕСІН ҚҰРУ

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ мектеп-гимназиясы Деректерді ұсыну

Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А Ө
Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың
тақырыбы
§ 2.5 АҚИҚАТ КЕСТЕСІН ҚҰРУ
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу программасына
сілтеме)
10.2.2.2 Берілген логикалық элементтер үшін ақиқат кестесін құру
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушы: Ақиқат кестесінің қызметімен танысады
Көпшілік оқушы: Логикалық амалдардың ақиқат кестесін құрудың алгоритмін анықтайды
Кейбір оқушы: Логикалық амалдардың мәнін табады
Ойлау дағдылары
Білу, түсіну, қолдану, талдау
Бағалау критерийі
Логикалық амалдарды орындаудағы басымдықтарды анықтай алады.
Ақиқат кестесін қолданып пікірлердің ақиқат немесе жалғандығын табады.
Логикалық амалдардың ақиқаттық кестесін құра алады.
Тілдік мақсаттар
Пәндік лексика және терминология:
Ақиқат кестесі-таблица реальности-reality table, логикалық өрнек-логическое выражение-logical expression

Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы
Ақиқат кестесі дегеніміз - ....
Логикалық амалдардың ақиқат кестесін құрудың алгоритмін жазыңдар.
Құндылықтарға
баулу
Топта бірлесіп жұмыс істеу, топ ережесіне бағыну, бір-бірінің пікірін тыңдау
Пәнаралық
байланыс
Математика амалдары қолданылады, қазақ тіліндегі жалғаулықтар қолданылады
Алдыңғы білім
Логикалық операциялар (дизъюнкция, конъюнкция, инверсия)
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері

Уақыт
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
3 мин

6 мин
Ұйымдастыру: Сәлемдесу, түгендеу
Шаттық шеңбері: Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып, сабаққа көңілді қатысады.
Топқа біріктіру: <<Атомдар мен молекулалар>> әдісі
арқылы топтарға бірігеді.

Өткен сабақты пысықтау: <<Айналдыру>> әдісі Оқушылар тақырыпқа байланысты постер жасайды. Келесі топқа ұсынады. Ол топ толықтырып, келесі топқа береді. Соңында жұмыстарын қорғайды.
Санау жүйесі. Санау жүйесінің түрлері
Сандарды ондық жүйеден басқа санау жүйесіне ауыстыру
Сандарды оналтылық, екілік санау жүйесінен ондық санау жүйесіне ауыстыру
Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау

Плакат, маркер

Сабақтың ортасы 3 мин
<<Миға шабуыл>> әдісі
<<Логикалық элементтердің ақиқат кестесі>> дегеніміз не?
Ақиқат кестесін қалай құруға болады?

5 мин

5 мин
<<Джигсо>> әдісі
Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. Түсінгендерін топта талқылайды. Мұғалім оқушылардың білімдерін толықтырады.
Ауызша мадақтау, ынталандыру

1-тапсырма.
1. А = {4+19=21}, B = {8+3=9} пікірлері берілген. Мына пікірлердің ақиқаттығын анықта:
Оқулық bilimland.kz

Жұмыс дәптері

_ _
А ^ В, А, В, А v В

2. А = {Қыста күн ыстық болады}, B= {Қызғалдақ - өсімдік} пікірлері берілген. Мына пікірлердің ақиқаттығын анықта:
_ _
А ^ В, А, В, А v В
Дескриптор:
Пікірлердің ақиқаттығын анықтай алады.
Фигуралар арқылы бағалау

7 мин
2-тапсырма.
Төмендегі логикалық функциялардың ақиқат кестесін құрып, мәнін тап. F - логикалық функция.
1. F=А̅ ^ (A^B)∨(AvB)
2. F=А̅ ∨ B^ (A^A)∨B
3. F=(А ^ B¯)∨(A^B)∨A
4. F=(A^B) ∨ (А̅ ∨ B̅ )
5. F=А̅ ^ (A∨B)∨(A^В)
Төмендегі логикалық функциялардың мәнін тап. 1. F = (1 v 1) v (1 v 0)
2. F = (0 ^ 0) ^ (1 ^ 1)
3. F = (0^1) v (0 ^ 1)
4. F = (0 v 0) ^ (1 ^ 1)
5. F = (1 v 0) ^ (0 ^ 1)
Дескриптор:
Логикалық функциялардың ақиқат кестесін құра алады.

6 мин
Фигуралар арқылы бағалау

3-тапсырма.
Төмендегі логикалық функциялардың мәнін тап.

1) F = ((0>5) and (2>3)) or(4<5))
7) F =not (5 > 6)

2) F = (1<5) and 1>0) 8) F =not (6 > 5)
3) F = (3>2) or (3<1) 9) F = (2=0) and (2<>2)

4) F = (3>2) or (2>0) 10) F = (2=0) or (2>0)
5) F = ((1>2) or (1<0)) 11) F = (3>0) or (2>0)
and((-1>2) or (-1<0))
6) F = (2>5) and (2>3) 12) F =not ((5 > 6)
or(1=0))
Дескриптор:
Логикалық функциялардың мәнін ақиқат кестесін қолданып табады.
Оқушылар шәкіл арқылы бағаланады. <<Температура>> әдісі. Температура шәкіліне балл қою арқылы бағалайды.

Сабақтың соңы
3 мин

2 мин
Шағын тест
Оқушылар тест сұрақтарына жауап береді.
Өздерін бағалайды

Кері байланыс: <<Кеме>> әдісі
Оқушылар сабақтан алған әсерін кеменің желкенін бояу арқылы көрсетеді
А4 парағы
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай
тапсырма бересіз?
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын
сақтау
Бірлескен жұмыс, жеке жұмыс арқылы сабақты меңгерту.
<<Шаттық шеңбері>>, <<Атомдар мен молекулалар>> - топқа біріктіру, <<Айналдыру>> әдісі бойынша өткен тақырыпты пысықтау, <<Миға шабуыл>> әдісі, <<Джигсо>>, деңгейлік
тапсырмалар, <<Тест>> әдісі, кері байланыс орнату: <<Кеме>>
Фигуралар арқылы ауызша, жазбаша түрде қалыптастырушы бағалауды іске асыру
Компьютермен жұмыс кезіндегі қауіпсіздік ережелерін еске түсіру
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1.
2.
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1.
2.
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері\ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

ДОІЖО Б.Ж.Ибрагим

ӘБ жетекшісі Б.Ж.Болысбаев

Ұқсас жұмыстар
Excel-дің графикалық мүмкіндіктері. диаграмма құру
Ғылым мен білімнің дамуы туралы
Өзін-өзі танудағы мониторингтің жүйесі
Объектілермен жұмыс
Паскаль тілінің қайталау операторы
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы
Циклдық алгоритмді программалау тақырыбына жаттығу жұмыстары
Циклдің алғы шарты. Циклдің ілесу шарты
Триггердің схемасы
Менің сыныптас достарым Екі таңбалы сандардың ондық құрамы
Пәндер