АҚИҚАТ КЕСТЕСІН ҚҰРУ

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ мектеп-гимназиясы Деректерді ұсыну
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А Ө
Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың
тақырыбы
§ 2. 5 АҚИҚАТ КЕСТЕСІН ҚҰРУ
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу программасына
сілтеме)
10. 2. 2. 2 Берілген логикалық элементтер үшін ақиқат кестесін құру
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушы: Ақиқат кестесінің қызметімен танысады
Көпшілік оқушы: Логикалық амалдардың ақиқат кестесін құрудың алгоритмін анықтайды
Кейбір оқушы: Логикалық амалдардың мәнін табады
Ойлау дағдылары
Білу, түсіну, қолдану, талдау
Бағалау критерийі
- Логикалық амалдарды орындаудағы басымдықтарды анықтай алады.
- Ақиқат кестесін қолданып пікірлердің ақиқат немесе жалғандығын табады.
- Логикалық амалдардың ақиқаттық кестесін құра алады.
Тілдік мақсаттар
Пәндік лексика және терминология:
Ақиқат кестесі-таблица реальности-reality table, логикалық өрнек-логическое выражение-logical expression
Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы
Ақиқат кестесі дегеніміз - . . .
Логикалық амалдардың ақиқат кестесін құрудың алгоритмін жазыңдар.
Құндылықтарға
баулу
Топта бірлесіп жұмыс істеу, топ ережесіне бағыну, бір-бірінің пікірін тыңдау
Пәнаралық
байланыс
Математика амалдары қолданылады, қазақ тіліндегі жалғаулықтар қолданылады
Алдыңғы білім
Логикалық операциялар (дизъюнкция, конъюнкция, инверсия)
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
Уақыт
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
3 мин
6 мин
Ұйымдастыру : Сәлемдесу, түгендеу
Шаттық шеңбері: Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып, сабаққа көңілді қатысады.
Топқа біріктіру: «Атомдар мен молекулалар» әдісі
арқылы топтарға бірігеді.
Өткен сабақты пысықтау: «Айналдыру» әдісі Оқушылар тақырыпқа байланысты постер жасайды. Келесі топқа ұсынады. Ол топ толықтырып, келесі топқа береді. Соңында жұмыстарын қорғайды.
- Санау жүйесі. Санау жүйесінің түрлері
- Сандарды ондық жүйеден басқа санау жүйесіне ауыстыру
- Сандарды оналтылық, екілік санау жүйесінен ондық санау жүйесіне ауыстыру
Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау
Плакат, маркер
Сабақтың ортасы 3 мин
«Миға шабуыл» әдісі
- «Логикалық элементтердің ақиқат кестесі» дегеніміз не?
- Ақиқат кестесін қалай құруға болады?
5 мин
5 мин
«Джигсо» әдісі
1-тапсырма.Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. Түсінгендерін топта талқылайды. Мұғалім оқушылардың білімдерін толықтырады.
Ауызша мадақтау, ынталандыру
Дескриптор:1. А = {4+19=21}, B = {8+3=9} пікірлері берілген. Мына пікірлердің ақиқаттығын анықта:
Оқулық bilimland. kz
Жұмыс дәптері
_ _
А ^ В, А, В, А v В
2. А = {Қыста күн ыстық болады}, B= {Қызғалдақ - өсімдік} пікірлері берілген. Мына пікірлердің ақиқаттығын анықта:
_ _
А ^ В, А, В, А v В
Пікірлердің ақиқаттығын анықтай алады.
Фигуралар арқылы бағалау
7 мин
2-тапсырма.
- Төмендегі логикалық функциялардың ақиқат кестесін құрып, мәнін тап. F - логикалық функция.
1. F=А̅ ^ (A^B) ∨(AvB)
2. F=А̅ ∨ B^ (A^A) ∨B
3. F=(А ^ B¯) ∨(A^B) ∨A
4. F=(A^B) ∨ (А̅ ∨ B̅ )
5. F=А̅ ^ (A∨B) ∨(A ^ В)
- Төмендегі логикалық функциялардың мәнін тап. 1. F = (1 v 1) v (1 v 0)
Дескриптор:2. F = (0 ^ 0) ^ (1 ^ 1)
3. F = (0^1) v (0 ^ 1)
4. F = (0 v 0) ^ (1 ^ 1)
5. F = (1 v 0) ^ (0 ^ 1)
Логикалық функциялардың ақиқат кестесін құра алады.
6 мин
3-тапсырма.Фигуралар арқылы бағалау
- Төмендегі логикалық функциялардың мәнін тап.
1) F = ((0>5) and (2>3) ) or(4<5) )
7) F =not (5 > 6)
2) F = (1<5) and 1>0) 8) F =not (6 > 5)
3) F = (3>2) or (3<1) 9) F = (2=0) and (2<>2)
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz