АҚИҚАТ КЕСТЕСІН ҚҰРУ

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ мектеп-гимназиясы Деректерді ұсыну

Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А Ө

Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ мектеп-гимназиясы Деректерді ұсынуКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Сабақтың

тақырыбы

§ 2. 5 АҚИҚАТ КЕСТЕСІН ҚҰРУ

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ мектеп-гимназиясы Деректерді ұсынуКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу программасына

сілтеме)

10. 2. 2. 2 Берілген логикалық элементтер үшін ақиқат кестесін құру

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ мектеп-гимназиясы Деректерді ұсынуКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы: Ақиқат кестесінің қызметімен танысады

Көпшілік оқушы: Логикалық амалдардың ақиқат кестесін құрудың алгоритмін анықтайды

Кейбір оқушы: Логикалық амалдардың мәнін табады

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ мектеп-гимназиясы Деректерді ұсынуКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Ойлау дағдылары

Білу, түсіну, қолдану, талдау

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ мектеп-гимназиясы Деректерді ұсынуКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Бағалау критерийі

  1. Логикалық амалдарды орындаудағы басымдықтарды анықтай алады.
  2. Ақиқат кестесін қолданып пікірлердің ақиқат немесе жалғандығын табады.
  3. Логикалық амалдардың ақиқаттық кестесін құра алады.
Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ мектеп-гимназиясы Деректерді ұсынуКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика және терминология:

Ақиқат кестесі-таблица реальности-reality table, логикалық өрнек-логическое выражение-logical expression

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ мектеп-гимназиясы Деректерді ұсынуКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы

Ақиқат кестесі дегеніміз - . . .

Логикалық амалдардың ақиқат кестесін құрудың алгоритмін жазыңдар.

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ мектеп-гимназиясы Деректерді ұсынуКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Құндылықтарға

баулу

Топта бірлесіп жұмыс істеу, топ ережесіне бағыну, бір-бірінің пікірін тыңдау

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ мектеп-гимназиясы Деректерді ұсынуКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Пәнаралық

байланыс

Математика амалдары қолданылады, қазақ тіліндегі жалғаулықтар қолданылады

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ мектеп-гимназиясы Деректерді ұсынуКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Алдыңғы білім

Логикалық операциялар (дизъюнкция, конъюнкция, инверсия)

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ мектеп-гимназиясы Деректерді ұсынуКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Сабақтың барысы

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ мектеп-гимназиясы Деректерді ұсынуКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Сабақтың жоспарланған

кезеңдері

Уақыт

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ мектеп-гимназиясы Деректерді ұсынуКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А ӨСынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Сабақтың басы

3 мин

6 мин

Ұйымдастыру : Сәлемдесу, түгендеу

Шаттық шеңбері: Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып, сабаққа көңілді қатысады.

Топқа біріктіру: «Атомдар мен молекулалар» әдісі

арқылы топтарға бірігеді.

Өткен сабақты пысықтау: «Айналдыру» әдісі Оқушылар тақырыпқа байланысты постер жасайды. Келесі топқа ұсынады. Ол топ толықтырып, келесі топқа береді. Соңында жұмыстарын қорғайды.

  1. Санау жүйесі. Санау жүйесінің түрлері
  2. Сандарды ондық жүйеден басқа санау жүйесіне ауыстыру
  3. Сандарды оналтылық, екілік санау жүйесінен ондық санау жүйесіне ауыстыру

Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау

Плакат, маркер

Сабақтың ортасы 3 мин


«Миға шабуыл» әдісі
  • «Логикалық элементтердің ақиқат кестесі» дегеніміз не?
  • Ақиқат кестесін қалай құруға болады?

5 мин

5 мин


«Джигсо» әдісі

Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. Түсінгендерін топта талқылайды. Мұғалім оқушылардың білімдерін толықтырады.

Ауызша мадақтау, ынталандыру

1-тапсырма.

1. А = {4+19=21}, B = {8+3=9} пікірлері берілген. Мына пікірлердің ақиқаттығын анықта:

Оқулық bilimland. kz

Жұмыс дәптері

_ _

А ^ В, А, В, А v В

2. А = {Қыста күн ыстық болады}, B= {Қызғалдақ - өсімдік} пікірлері берілген. Мына пікірлердің ақиқаттығын анықта:

_ _

А ^ В, А, В, А v В

Дескриптор:

Пікірлердің ақиқаттығын анықтай алады.

Фигуралар арқылы бағалау

7 мин


2-тапсырма.
  • Төмендегі логикалық функциялардың ақиқат кестесін құрып, мәнін тап. F - логикалық функция.

1. F=А̅ ^ (A^B) ∨(AvB)

2. F=А̅ ∨ B^ (A^A) ∨B

3. F=(А ^ B¯) ∨(A^B) ∨A

4. F=(A^B) ∨ (А̅ ∨ B̅ )

5. F=А̅ ^ (A∨B) ∨(A ^ В)

  • Төмендегі логикалық функциялардың мәнін тап. 1. F = (1 v 1) v (1 v 0)

2. F = (0 ^ 0) ^ (1 ^ 1)

3. F = (0^1) v (0 ^ 1)

4. F = (0 v 0) ^ (1 ^ 1)

5. F = (1 v 0) ^ (0 ^ 1)

Дескриптор:

Логикалық функциялардың ақиқат кестесін құра алады.

6 мин

Фигуралар арқылы бағалау

3-тапсырма.
  • Төмендегі логикалық функциялардың мәнін тап.

1) F = ((0>5) and (2>3) ) or(4<5) )

7) F =not (5 > 6)

2) F = (1<5) and 1>0) 8) F =not (6 > 5)

3) F = (3>2) or (3<1) 9) F = (2=0) and (2<>2)


Ұқсас жұмыстар
Excel-дің графикалық мүмкіндіктері. диаграмма құру
Ғылым мен білімнің дамуы туралы
Өзін-өзі танудағы мониторингтің жүйесі
Объектілермен жұмыс
Паскаль тілінің қайталау операторы
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы
Циклдық алгоритмді программалау тақырыбына жаттығу жұмыстары
Циклдің алғы шарты. Циклдің ілесу шарты
Триггердің схемасы
Менің сыныптас достарым Екі таңбалы сандардың ондық құрамы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz