Логикалық операцияларды қолдану

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
10. 1B Деректерді ұсыну
Барлық білім алушы: логикалық операцияларды қолданады
Көпшілік білім алушы: л огикалық операцияларды ажыратады.
Кейбір білім алушы: Логикалық амалдарды практикада қолданады және сипаттайды.
логикалық операцияларды қолдана алады.
л огикалық операцияларды ажырата алады.
логикалық амалдарды практикада қолдана және сипаттай алады.
Логика-логика-logics,
пікір-мнение-opinion,
коньюкция-коньюкция-conjunction, дизъюнкция-дизъюнкция-disjunction, инверсия-инверсия-inversion
Сабақтың басы
5 мин
5 мин
Ұйымдастыру кезеңі:
Білім алушыларды смайликтер арқылы 2 топқа бөлемін.
Ынтымақтастық ахуал тудыру:
Бір-бірімізді тыңдаймыз десек, 1 рет қол шапалақтаймыз!
Ұйымшыл боламыз десек, 2 рет қол шапалақтаймыз!
Белсенділік танытамыз десек, 3 рет қол шапалақтаймыз!
Үй тапсырмасын "Ыстық орындық" әдісі арқылы сұрау
- Санау жүйесі дегеніміз не?
- Санды ондық санау жүйесінен кез келген санау жүйесіне қалай аударамыз?
- Санды екілік санау жүйесінен кез келген санау жүйесіне аудару механизмі қандай?
- 3E5A116-10 санау жүйесіне аудару.
Білім алушылардың іс-әрекеттерін ауызша мадақтау.
смайликтер
Интерактивті тақта
презентация
Сабақтың ортасы
6 мин
2 мин
7 мин
10 мин
Жаңа тақырыпты меңгерту
Жаңа сабақты бейнежазба көрсетуден бастаймын.
Конъюнкция (көбейту) ЖӘНЕ
Дизъюнкция (қосу) НЕМЕСЕ
Инверсия (терістеу) ЕМЕС
" Миға шабуыл " әдісі
- Логика дегеніміз не?
- Логиканың қандай түрлерін білесіңдер
3. Ойлаудың негізгі формалары?
І топқа тапсырма
Кестені толтыру «Концептуалдық кесте»
ІІ топ тапсырмасы
Кестені толтыру "Конверттер" әдісі
Дескриптор:
ҚБ «Бір сөйлеммен түйіндеу»
ІІ тапсырма
ЖЖ
"Ойлан, жұптас, бөліс" әдісі.
Төменде қарапайым пікірлер берілген:
- А={Монитор-ақпаратты қағазға басатын құрылғы}
- В={принтер - ақпаратты енгізетін құрылғы}
- С={Процессор -ақпаратты өңдеуші құрылғы}
- D={Тінтуір - ақпаратты сақтау құрылғысы}
- Е={Сканер -ақпаратты көмпьютерге көшіріп өткізетін құрылғы}
Презентациядағы кестелерді пайдалана отырып, логикалық амалдардың нәтижесін табады.
І жұп
(А ^ В)
ІІ жұп
(С ˅ D)
ІІІ жұп
(В ^ С)
ІV жұп
( А ˅ В)
V жұп
( С ^ D)
Дескриптор:
- Күрделі пікірлерге сәйкес келетін логикалық сөйлемдерді құрады.
- Логикалық операцияларды анықтайды.
Білім алушылардың іс-әрекеттерін ауызша мадақтау.
Ж.
3-тапсырма.
«Жалғасын тап» әдісі
Сөйлемнің басы жазылған парақтар таратылады. Білім алушы өзінің ойын қағаз бетіне түсіріп сөйлемді аяқтайды.
Дескриптор:
Білім алушылар өз ойларын анық айтады.
Оқушылар бір-біріне « Бағалау сэндвичі » арқылы дескрипторларға сүйене отырып, ауызша комментарий береді.
1-бөлік: Позитивті комментарий, не ұнады;
2-бөлік: Сындарлы сын, нені жақсарту керек;
3-бөлік : Келешекке арналған комментарий: маған ұнады, бірақ келесі жолы . . .
- Логикалық операцияларды (және-конъюнкциямен, немесе- дизъкциямен, инверсиямен) анықтайды.
- Логикалық операцияларды (және-конъюнкциямен, немесе- дизъкциямен, инверсиямен) сипаттайды
Bilimland. kz
Оқулық
«Концептуалдық кесте»
«Бір сөйлеммен түйіндеу»
Интерактивті тақта
Презентация
Бағалау сэндвичі» әдісі
Сабақтың соңы
5 мин
Сабақты қорытындылау
«Жапырақтар» әдісі арқылы кері байланыс жасайды.
Жасыл - бәрі түсінікті;
Сары - әлі де қосымша ізденуім керек;
Қызыл - сұрағым бар, түсінбедім.

- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz