Логикалық операцияларды қолдану

Қысқа мерзімді жоспар
А
В
А˄В
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 1B Деректерді ұсыну:

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

10. 1B Деректерді ұсыну

Мектеп: “№90 ДБАМ МГ: Мектеп: “№90 ДБАМ МГ
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 1B Деректерді ұсыну: Күні:
Мектеп: “№90 ДБАМ МГ: Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А Ө
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 1B Деректерді ұсыну: Сынып: 10
Мектеп: “№90 ДБАМ МГ: Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 1B Деректерді ұсыну: Сабақтың тақырыбы
Мектеп: “№90 ДБАМ МГ: Практикум. Логикалық операцияларды қолдану
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 1B Деректерді ұсыну: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Мектеп: “№90 ДБАМ МГ: 10. 2. 2. 1 логикалық операцияларды қолдану (дизъюнкция, конъюнкция, инверсия)
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 1B Деректерді ұсыну: Сабақтың мақсаты
Мектеп: “№90 ДБАМ МГ:

Барлық білім алушы: логикалық операцияларды қолданады

Көпшілік білім алушы: л огикалық операцияларды ажыратады.

Кейбір білім алушы: Логикалық амалдарды практикада қолданады және сипаттайды.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 1B Деректерді ұсыну: Бағалау критерийі
Мектеп: “№90 ДБАМ МГ:

логикалық операцияларды қолдана алады.

л огикалық операцияларды ажырата алады.

логикалық амалдарды практикада қолдана және сипаттай алады.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 1B Деректерді ұсыну: Тілдік мақсаттар
Мектеп: “№90 ДБАМ МГ:

Логика-логика-logics,

пікір-мнение-opinion,

коньюкция-коньюкция-conjunction, дизъюнкция-дизъюнкция-disjunction, инверсия-инверсия-inversion

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 1B Деректерді ұсыну: Құндылықтарға баулу
Мектеп: “№90 ДБАМ МГ: Жұптар мен топтардағы жұмысты ұйымдастыру арқылы ынтымақтастықты арттыру.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 1B Деректерді ұсыну: Пәнаралық байланыс
Мектеп: “№90 ДБАМ МГ: Математика, қазақ тілі
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 1B Деректерді ұсыну: Алдыңғы білім
Мектеп: “№90 ДБАМ МГ: Бір санау жүйесінен екінші санау жүйесіне сандарды аудару
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 1B Деректерді ұсыну: Сабақ барысы
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 1B Деректерді ұсыну: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Мектеп: “№90 ДБАМ МГ: Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 1B Деректерді ұсыну:

Сабақтың басы

5 мин

5 мин

Мектеп: “№90 ДБАМ МГ:

Ұйымдастыру кезеңі:

Білім алушыларды смайликтер арқылы 2 топқа бөлемін.

Ынтымақтастық ахуал тудыру:

Бір-бірімізді тыңдаймыз десек, 1 рет қол шапалақтаймыз!

Ұйымшыл боламыз десек, 2 рет қол шапалақтаймыз!

Белсенділік танытамыз десек, 3 рет қол шапалақтаймыз!

Үй тапсырмасын "Ыстық орындық" әдісі арқылы сұрау

  1. Санау жүйесі дегеніміз не?
  2. Санды ондық санау жүйесінен кез келген санау жүйесіне қалай аударамыз?
  3. Санды екілік санау жүйесінен кез келген санау жүйесіне аудару механизмі қандай?
  4. 3E5A116-10 санау жүйесіне аудару.

Білім алушылардың іс-әрекеттерін ауызша мадақтау.

смайликтер

Интерактивті тақта

презентация

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 1B Деректерді ұсыну:

Сабақтың ортасы

6 мин

2 мин

7 мин

10 мин

Мектеп: “№90 ДБАМ МГ:

Жаңа тақырыпты меңгерту

Жаңа сабақты бейнежазба көрсетуден бастаймын.

Конъюнкция (көбейту) ЖӘНЕ

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Дизъюнкция (қосу) НЕМЕСЕ

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Инверсия (терістеу) ЕМЕС

:
:
:
:

" Миға шабуыл " әдісі

  1. Логика дегеніміз не?
  1. Логиканың қандай түрлерін білесіңдер

3. Ойлаудың негізгі формалары?

І топқа тапсырма

Кестені толтыру «Концептуалдық кесте»

:
:
:
:
:
:
:
:
:

ІІ топ тапсырмасы

Кестені толтыру "Конверттер" әдісі

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Дескриптор:

:
:

ҚБ «Бір сөйлеммен түйіндеу»

ІІ тапсырма

ЖЖ

"Ойлан, жұптас, бөліс" әдісі.

Төменде қарапайым пікірлер берілген:

  1. А={Монитор-ақпаратты қағазға басатын құрылғы}
  2. В={принтер - ақпаратты енгізетін құрылғы}
  3. С={Процессор -ақпаратты өңдеуші құрылғы}
  4. D={Тінтуір - ақпаратты сақтау құрылғысы}
  5. Е={Сканер -ақпаратты көмпьютерге көшіріп өткізетін құрылғы}

Презентациядағы кестелерді пайдалана отырып, логикалық амалдардың нәтижесін табады.

І жұп

(А ^ В)

ІІ жұп

(С ˅ D)

ІІІ жұп

(В ^ С)

ІV жұп

( А ˅ В)

V жұп

( С ^ D)

Дескриптор:

  • Күрделі пікірлерге сәйкес келетін логикалық сөйлемдерді құрады.
  • Логикалық операцияларды анықтайды.

Білім алушылардың іс-әрекеттерін ауызша мадақтау.

Ж.

3-тапсырма.

«Жалғасын тап» әдісі

Сөйлемнің басы жазылған парақтар таратылады. Білім алушы өзінің ойын қағаз бетіне түсіріп сөйлемді аяқтайды.

Дескриптор:

Білім алушылар өз ойларын анық айтады.

Оқушылар бір-біріне « Бағалау сэндвичі » арқылы дескрипторларға сүйене отырып, ауызша комментарий береді.

1-бөлік: Позитивті комментарий, не ұнады;

2-бөлік: Сындарлы сын, нені жақсарту керек;

3-бөлік : Келешекке арналған комментарий: маған ұнады, бірақ келесі жолы . . .

0
0
0
0
1
0
1
0
0
1
1
1
А
В
А˅В
0
0
0
0
1
1
1
0
1
1
1
0
А
В
0
1
1
0
Пікір
Байланыстырушы сөз
Аталуы
Ертең ауа райы жақсы болса, онда біз қаланың сыртына шығамыз немесе орманға барамыз.
Кез келген тіктөртбұрыштың тік бұрыштары және бір-біріне параллель қабырғалары болады.
Қабырғалары тең үшбұрыштар теңбүйірлі емес үшбұрыштар болып табылады
Термин
Сипаттама
Логика
Пікір
ЖӘНЕ
ЕМЕС
Ықтималдық логика
І топ
  • Логикалық операцияларды (және-конъюнкциямен, немесе- дизъкциямен, инверсиямен) анықтайды.
ІІ топ
  • Логикалық операцияларды (және-конъюнкциямен, немесе- дизъкциямен, инверсиямен) сипаттайды

Bilimland. kz

Оқулық

«Концептуалдық кесте»

«Бір сөйлеммен түйіндеу»

Интерактивті тақта

Презентация

Бағалау сэндвичі» әдісі

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 1B Деректерді ұсыну:
Мектеп: “№90 ДБАМ МГ:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 1B Деректерді ұсыну:
Мектеп: “№90 ДБАМ МГ:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 1B Деректерді ұсыну:
Мектеп: “№90 ДБАМ МГ:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 1B Деректерді ұсыну:
Мектеп: “№90 ДБАМ МГ:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 1B Деректерді ұсыну:
Мектеп: “№90 ДБАМ МГ:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 1B Деректерді ұсыну:
Мектеп: “№90 ДБАМ МГ:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 1B Деректерді ұсыну:
Мектеп: “№90 ДБАМ МГ:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 1B Деректерді ұсыну:
Мектеп: “№90 ДБАМ МГ:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 1B Деректерді ұсыну:
Мектеп: “№90 ДБАМ МГ:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 1B Деректерді ұсыну:
Мектеп: “№90 ДБАМ МГ:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 1B Деректерді ұсыну:
Мектеп: “№90 ДБАМ МГ:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 1B Деректерді ұсыну:
Мектеп: “№90 ДБАМ МГ:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 1B Деректерді ұсыну:
Мектеп: “№90 ДБАМ МГ:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 1B Деректерді ұсыну:
Мектеп: “№90 ДБАМ МГ:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 1B Деректерді ұсыну:
Мектеп: “№90 ДБАМ МГ:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 1B Деректерді ұсыну:
Мектеп: “№90 ДБАМ МГ:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 1B Деректерді ұсыну:
Мектеп: “№90 ДБАМ МГ:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 1B Деректерді ұсыну:
Мектеп: “№90 ДБАМ МГ:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 1B Деректерді ұсыну:
Мектеп: “№90 ДБАМ МГ:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 1B Деректерді ұсыну:
Мектеп: “№90 ДБАМ МГ:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 1B Деректерді ұсыну:
Мектеп: “№90 ДБАМ МГ:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 1B Деректерді ұсыну:
Мектеп: “№90 ДБАМ МГ:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 1B Деректерді ұсыну:
Мектеп: “№90 ДБАМ МГ:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 1B Деректерді ұсыну:
Мектеп: “№90 ДБАМ МГ:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 1B Деректерді ұсыну:
Мектеп: “№90 ДБАМ МГ:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 1B Деректерді ұсыну:

Сабақтың соңы

5 мин

Мектеп: “№90 ДБАМ МГ:

Сабақты қорытындылау

«Жапырақтар» әдісі арқылы кері байланыс жасайды.

Жасыл - бәрі түсінікті;

Сары - әлі де қосымша ізденуім керек;

Қызыл - сұрағым бар, түсінбедім.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 1B Деректерді ұсыну: Саралау - Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
Мектеп: “№90 ДБАМ МГ: Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап

Ұқсас жұмыстар
Көпшілік оқушы
Қасиеттер терезесінде
Сабақ типі аралас сабақ
Информатикадан 5 сыныпқа арналған scratch қолдану бағдарлама
Образдық ойлау
Ақиқат кестелері. Компьютердің логикалық негіздері
Компьютер құрылымы
Екілік санау жүйесі
Ақпараттық коммуникативтік технологияны пайдаланып информатика пәніне оқушылардың қызығушылығын арттыру
Мәтінді енгізу. Мәтінмен жұмыс жасау. Жолдық шамалар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz