Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Логикалық операцияларды қолдану

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
10.1B Деректерді ұсыну

Мектеп: "№90 ДБАМ МГ
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: Сәбитханов А Ө
Сынып: 10

Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы

Практикум. Логикалық операцияларды қолдану
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
10.2.2.1 логикалық операцияларды қолдану (дизъюнкция, конъюнкция, инверсия)

Сабақтың мақсаты
Барлық білім алушы: логикалық операцияларды қолданады

Көпшілік білім алушы: логикалық операцияларды ажыратады.
Кейбір білім алушы: Логикалық амалдарды практикада қолданады және сипаттайды.
Бағалау критерийі
логикалық операцияларды қолдана алады.
логикалық операцияларды ажырата алады.
логикалық амалдарды практикада қолдана және сипаттай алады.
Тілдік мақсаттар

Логика-логика-logics,
пікір-мнение-opinion,
коньюкция-коньюкция-conjunction, дизъюнкция-дизъюнкция-disjunction, инверсия-инверсия-inversion
Құндылықтарға баулу

Жұптар мен топтардағы жұмысты ұйымдастыру арқылы ынтымақтастықты арттыру.
Пәнаралық байланыс
Математика, қазақ тілі
Алдыңғы білім

Бір санау жүйесінен екінші санау жүйесіне сандарды аудару
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар
Сабақтың басы

5 мин

5 мин

Ұйымдастыру кезеңі:
Білім алушыларды смайликтер арқылы 2 топқа бөлемін.
Ынтымақтастық ахуал тудыру:
Бір-бірімізді тыңдаймыз десек, 1 рет қол шапалақтаймыз!
Ұйымшыл боламыз десек, 2 рет қол шапалақтаймыз!
Белсенділік танытамыз десек, 3 рет қол шапалақтаймыз!

Үй тапсырмасын "Ыстық орындық" әдісі арқылы сұрау
Санау жүйесі дегеніміз не?
Санды ондық санау жүйесінен кез келген санау жүйесіне қалай аударамыз?
Санды екілік санау жүйесінен кез келген санау жүйесіне аудару механизмі қандай?
3E5A116-10 санау жүйесіне аудару.
Білім алушылардың іс-әрекеттерін ауызша мадақтау.

смайликтер

Интерактивті тақта

презентация

Сабақтың ортасы

6 мин

2 мин

7 мин

10 мин

Жаңа тақырыпты меңгерту
Жаңа сабақты бейнежазба көрсетуден бастаймын.
Конъюнкция (көбейту) ЖӘНЕ
А
В
А˄В
0
0
0
0
1
0
1
0
0
1
1
1
--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------
Дизъюнкция (қосу) НЕМЕСЕ
А
В
А˅В
0
0
0
0
1
1
1
0
1
1
1
0

Инверсия (терістеу) ЕМЕС
А
В
0
1
1
0
"Миға шабуыл" әдісі
Логика дегеніміз не?
Логиканың қандай түрлерін білесіңдер
3. Ойлаудың негізгі формалары?

І топқа тапсырма
Кестені толтыру <<Концептуалдық кесте>>
Пікір
Байланыстырушы сөз
Аталуы
--------------------------------------------------------------------------------
Ертең ауа райы жақсы болса, онда біз қаланың сыртына шығамыз немесе орманға барамыз.

--------------------------------------------------------------------------------
Кез келген тіктөртбұрыштың тік бұрыштары және бір-біріне параллель қабырғалары болады.

--------------------------------------------------------------------------------
Қабырғалары тең үшбұрыштар теңбүйірлі емес үшбұрыштар болып табылады

ІІ топ тапсырмасы
Кестені толтыру "Конверттер" әдісі
Термин
Сипаттама
Логика

Пікір

ЖӘНЕ

ЕМЕС

Ықтималдық логика

Дескриптор:
І топ
Логикалық операцияларды (және-конъюнкциямен, немесе- дизъкциямен, инверсиямен) анықтайды.
ІІ топ
Логикалық операцияларды (және-конъюнкциямен, немесе- дизъкциямен, инверсиямен) сипаттайды

ҚБ <<Бір сөйлеммен түйіндеу>>
ІІ тапсырма
ЖЖ
"Ойлан, жұптас, бөліс" әдісі.
Төменде қарапайым пікірлер берілген:
А={Монитор-ақпаратты қағазға басатын құрылғы}
В={принтер - ақпаратты енгізетін құрылғы}
С={Процессор -ақпаратты өңдеуші құрылғы}
D={Тінтуір - ақпаратты сақтау құрылғысы}
Е={Сканер -ақпаратты көмпьютерге көшіріп өткізетін құрылғы}
Презентациядағы кестелерді пайдалана отырып , логикалық амалдардың нәтижесін табады.
І жұп
(А ^ В)
ІІ жұп
(С ˅ D)
ІІІ жұп
(В ^ С)
ІV жұп
( А ˅ В)
V жұп
( С ^ D)

Дескриптор:
Күрделі пікірлерге сәйкес келетін логикалық сөйлемдерді құрады.
Логикалық операцияларды анықтайды.

Білім алушылардың іс-әрекеттерін ауызша мадақтау.

Ж.
--------------------------------------------------------------------------------
3-тапсырма.
--------------------------------------------------------------------------------
<<Жалғасын тап>> әдісі
Сөйлемнің басы жазылған парақтар таратылады. Білім алушы өзінің ойын қағаз бетіне түсіріп сөйлемді аяқтайды.
Дескриптор:
Білім алушылар өз ойларын анық айтады.

Оқушылар бір-біріне <<Бағалау сэндвичі>> арқылы дескрипторларға сүйене отырып, ауызша комментарий береді.
1-бөлік: Позитивті комментарий, не ұнады;
2-бөлік: Сындарлы сын, нені жақсарту керек;
3-бөлік: Келешекке арналған комментарий: маған ұнады, бірақ келесі жолы...
--------------------------------------------------------------------------------

Bilimland.kz

Оқулық

<<Концептуалдық кесте>>

<<Бір сөйлеммен түйіндеу>>

Интерактивті тақта

Презентация

Бағалау сэндвичі>> әдісі

Сабақтың соңы
5 мин

Сабақты қорытындылау
<<Жапырақтар>> әдісі арқылы кері байланыс жасайды.
Жасыл - бәрі түсінікті;
Сары - әлі де қосымша ізденуім керек;
Қызыл - сұрағым бар, түсінбедім.

Саралау - Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Сабақтың өн бойында білім алушылардың білім деңгейіне байланысты саралау тапсырмаларын қолданамын. <<Концептуалдық кесте>> әдісі, <<Конверттер >> әдісі және арқылы оқуды қолдауды түрліше қажет ететін білім алушылардың ілгерлеуі назарда ұсынылады. <<Ойлан , жұптас , бөліс >> әдісі білім алушылардың жақын арадағы даму аймағы жүзеге асады. Қолдауды қажет етпейтін оқушылар үшін <<Жалғасын тап>> әдісін қолданамын.
Әр тапсырмадан соң қалыптастыру, уәждеу , ынталандыру мақсатында ҚБ <<Бағалау сэндвичі>>, <<Бір сөйлеммен түйіндеу>>, <<Мадақтау сөздер>> бағалау әдістерін пайдаланамын.

<<Жапырақтар>> әдісі арқылы кері байланыста не үйренгенін тексеремін.

Денсаулық сақтау технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану.
Осы сабақта қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?
Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.
--------------------------------------------------------------------------------

Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
--------------------------------------------------------------------------------

Ұқсас жұмыстар
Көпшілік оқушы
Қасиеттер терезесінде
Сабақ типі аралас сабақ
Информатикадан 5 сыныпқа арналған scratch қолдану бағдарлама
Образдық ойлау
Ақиқат кестелері. Компьютердің логикалық негіздері
Компьютер құрылымы
Екілік санау жүйесі
Ақпараттық коммуникативтік технологияны пайдаланып информатика пәніне оқушылардың қызығушылығын арттыру
Мәтінді енгізу. Мәтінмен жұмыс жасау. Жолдық шамалар
Пәндер