Педагогтың әрекеті

Қысқа мерзімді жоспары
Қысқа мерзімді жоспары: Бөлім
Деректерді ұсыну
Қысқа мерзімді жоспары: Педагогтың аты-жөні
Сәбитханов А Ө
Қысқа мерзімді жоспары: Күні
Қысқа мерзімді жоспары: Сынып 10
Қатысушылар саны
Қатыспағандар саны
Қысқа мерзімді жоспары: Сабақтың тақырыбы:

Компьютердің логикалық негіздері

Қысқа мерзімді жоспары: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10. 2. 2. 4 Логикалық өрнекті логикалық сызбаға өзгерту немесе керісінше

10. 1. 1. 1 Басқару құрылғысының (БҚ), арифметика-логикалық құрылғының (АЛҚ)

және жад регистрінің процессордың бір бөлігі ретінде функциясын сипаттау

Қысқа мерзімді жоспары: Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:
Қысқа мерзімді жоспары: Фон Нейман қағидаларын анықтайды
Қысқа мерзімді жоспары: Көптеген оқушылар:
Қысқа мерзімді жоспары: Процессордың функцияларын салыстырады
Қысқа мерзімді жоспары: Кейбір оқушылар:
Қысқа мерзімді жоспары: Процессордың негізгі құрылғыларының маңызын түсіндіреді

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт
Педагогтың әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың кезені/ уақыт: Сабақтың басы
Педагогтың әрекеті:

1. Оқушылармен амандасу.

2. Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3. Жаңа тақырыпқа шолу

Өткен сабақты пысықтау: «Серпілген сауалдар» әдісі

Оқушылар шеңбер құрып тұрады. Допты лақтыру арқылы

өткен оқу жылында үйренгендерін айтады.

Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау,

ынталандыру

Оқушының әрекеті:

1. Мұғаліммен амандасады.

2. Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3. Сабақтың мақсаттарымен танысады.

Бағалау:
Ресурстар:
Сабақтың кезені/ уақыт: Сабақтың ортасы
Педагогтың әрекеті:

«Миға шабуыл» әдісі

- Компьютердің ішкі құрылысы жайлы қандай ақпаратты

білесіңдер?

- Адам мен компьютердің ойлауы арасында қандай ортақ

ұқсастықтары бар деп ойлайсыңдар?

- Компьютер адамның қандай іс-әрекеттерін орындай

алмайды?

«Джигсо» әдісі Оқулық

Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. Мұғалімнің

түсіндірмесі (слайд, бейнежазба қолдану), топта бірлесіп

талқылайды.

Ауызша мадақтау, ынталандыру

Оқушының әрекеті:

Мұғалімді тыңдайды

1-тапсырманы орындайды

2-тапсырманы орындайды

3-тапсырманы орындайды

Бағалау:

Стикер

4 балл

Стикер

3 балл

Стикер

3 балл

Ресурстар:
Сабақтың кезені/ уақыт: Сабақтың соңы
Педагогтың әрекеті:

1. Фон Нейманның қандай қағидалары бар?

2. Заманауи компьютерлердің алғашқы

компьютерден қандай артықшылықтары бар?

3. Процессордың ішкі құрылысын ата.

4. Процессордың негізгі құрылғыларының

қызметін сипатта.

5. Арифметикалық-логикалық құрылғының

міндеті не?

Өздерін бағалайды

2. Кері байланыс:

C:\Users\Пользователь\Desktop\kopburyshtynpierimietri_4.png

Оқушының әрекеті: Өзін-өзі бағалау.
Бағалау:
Ресурстар: Плакат /слайд/

Ұқсас жұмыстар
Оқушының әрекеті. Тармақталған алгоритмдерді программалау
ФУНКЦИЯЛАР МЕН ПРОЦЕДУРАЛАР
Сабақтың басы. Сабақтың соңы
Қолданбалы бағдарламалық жасақтама
Сабақтың басы. Сабақтың ортасы
Үндістандағы сипайлар көтерісі
КОМПЬЮТЕРДІҢ ЛОГИКАЛЫҚ ЭЛЕМЕНТІ
СҰРЫПТАУ ӘДІСТЕРІ
Термин сөздерді аудару
Домендік атауларды қалай таңдаған дұрыс
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz