Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Педагогтың әрекеті

Қысқа мерзімді жоспары
Бөлім
Деректерді ұсыну
Педагогтың аты-жөні
Сәбитханов А Ө
Күні

Сынып 10
Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы:
Компьютердің логикалық негіздері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.2.2.4 Логикалық өрнекті логикалық сызбаға өзгерту немесе керісінше
10.1.1.1 Басқару құрылғысының (БҚ), арифметика-логикалық құрылғының (АЛҚ)
және жад регистрінің процессордың бір бөлігі ретінде функциясын сипаттау
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:

Фон Нейман қағидаларын анықтайды

Көптеген оқушылар:

Процессордың функцияларын салыстырады

Кейбір оқушылар:

Процессордың негізгі құрылғыларының маңызын түсіндіреді

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт
Педагогтың әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
1.Оқушылармен амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.
3.Жаңа тақырыпқа шолу
Өткен сабақты пысықтау: <<Серпілген сауалдар>> әдісі
Оқушылар шеңбер құрып тұрады. Допты лақтыру арқылы
өткен оқу жылында үйренгендерін айтады.
Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау,
ынталандыру
1.Мұғаліммен амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

Сабақтың ортасы
<<Миға шабуыл>> әдісі
- Компьютердің ішкі құрылысы жайлы қандай ақпаратты
білесіңдер?
- Адам мен компьютердің ойлауы арасында қандай ортақ
ұқсастықтары бар деп ойлайсыңдар?
- Компьютер адамның қандай іс-әрекеттерін орындай
алмайды?
<<Джигсо>> әдісі Оқулық
Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. Мұғалімнің
түсіндірмесі (слайд, бейнежазба қолдану), топта бірлесіп
талқылайды.
Ауызша мадақтау, ынталандыру

Мұғалімді тыңдайды

1-тапсырманы орындайды

2-тапсырманы орындайды

3-тапсырманы орындайды

Стикер
4 балл

Стикер
3 балл

Стикер
3 балл

Сабақтың соңы
1. Фон Нейманның қандай қағидалары бар?
2. Заманауи компьютерлердің алғашқы
компьютерден қандай артықшылықтары бар?
3. Процессордың ішкі құрылысын ата.
4. Процессордың негізгі құрылғыларының
қызметін сипатта.
5. Арифметикалық-логикалық құрылғының
міндеті не?
Өздерін бағалайды
2.Кері байланыс:

Өзін-өзі бағалау.

Плакат /слайд/

Ұқсас жұмыстар
Оқушының әрекеті. Тармақталған алгоритмдерді программалау
ФУНКЦИЯЛАР МЕН ПРОЦЕДУРАЛАР
Сабақтың басы. Сабақтың соңы
Қолданбалы бағдарламалық жасақтама
Сабақтың басы. Сабақтың ортасы
Үндістандағы сипайлар көтерісі
КОМПЬЮТЕРДІҢ ЛОГИКАЛЫҚ ЭЛЕМЕНТІ
СҰРЫПТАУ ӘДІСТЕРІ
Термин сөздерді аудару
Домендік атауларды қалай таңдаған дұрыс
Пәндер