Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Педагогтың әрекеті
Қысқа мерзімді жоспары
Бөлім
Деректерді ұсыну
Педагогтың аты-жөні
Сәбитханов А Ө
Күні
Сынып 10
Қатысушылар саны
Қатыспағандар саны
Сабақтың тақырыбы:
Компьютердің логикалық негіздері
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
10.2.2.4 Логикалық өрнекті логикалық сызбаға өзгерту немесе керісінше
10.1.1.1 Басқару құрылғысының (БҚ), арифметика-логикалық құрылғының (АЛҚ)
және жад регистрінің процессордың бір бөлігі ретінде функциясын сипаттау
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:
Фон Нейман қағидаларын анықтайды
Көптеген оқушылар:
Процессордың функцияларын салыстырады
Кейбір оқушылар:
Процессордың негізгі құрылғыларының маңызын түсіндіреді
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезені/ уақыт
Педагогтың әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
1.Оқушылармен амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.
3.Жаңа тақырыпқа шолу
Өткен сабақты пысықтау: <<Серпілген сауалдар>> әдісі
Оқушылар шеңбер құрып тұрады. Допты лақтыру арқылы
өткен оқу жылында үйренгендерін айтады.
Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау,
ынталандыру
1.Мұғаліммен амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.
Сабақтың ортасы
<<Миға шабуыл>> әдісі
- Компьютердің ішкі құрылысы жайлы қандай ақпаратты
білесіңдер?
- Адам мен компьютердің ойлауы арасында қандай ортақ
ұқсастықтары бар деп ойлайсыңдар?
- Компьютер адамның қандай іс-әрекеттерін орындай
алмайды?
<<Джигсо>> әдісі Оқулық
Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. Мұғалімнің
түсіндірмесі (слайд, бейнежазба қолдану), топта бірлесіп
талқылайды.
Ауызша мадақтау, ынталандыру
Мұғалімді тыңдайды
1-тапсырманы орындайды
2-тапсырманы орындайды
3-тапсырманы орындайды
Стикер
4 балл
Стикер
3 балл
Стикер
3 балл
Сабақтың соңы
1. Фон Нейманның қандай қағидалары бар?
2. Заманауи компьютерлердің алғашқы
компьютерден қандай артықшылықтары бар?
3. Процессордың ішкі құрылысын ата.
4. Процессордың негізгі құрылғыларының
қызметін сипатта.
5. Арифметикалық-логикалық құрылғының
міндеті не?
Өздерін бағалайды
2.Кері байланыс:
Өзін-өзі бағалау.
Плакат /слайд/
Бөлім
Деректерді ұсыну
Педагогтың аты-жөні
Сәбитханов А Ө
Күні
Сынып 10
Қатысушылар саны
Қатыспағандар саны
Сабақтың тақырыбы:
Компьютердің логикалық негіздері
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
10.2.2.4 Логикалық өрнекті логикалық сызбаға өзгерту немесе керісінше
10.1.1.1 Басқару құрылғысының (БҚ), арифметика-логикалық құрылғының (АЛҚ)
және жад регистрінің процессордың бір бөлігі ретінде функциясын сипаттау
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:
Фон Нейман қағидаларын анықтайды
Көптеген оқушылар:
Процессордың функцияларын салыстырады
Кейбір оқушылар:
Процессордың негізгі құрылғыларының маңызын түсіндіреді
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезені/ уақыт
Педагогтың әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
1.Оқушылармен амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.
3.Жаңа тақырыпқа шолу
Өткен сабақты пысықтау: <<Серпілген сауалдар>> әдісі
Оқушылар шеңбер құрып тұрады. Допты лақтыру арқылы
өткен оқу жылында үйренгендерін айтады.
Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау,
ынталандыру
1.Мұғаліммен амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.
Сабақтың ортасы
<<Миға шабуыл>> әдісі
- Компьютердің ішкі құрылысы жайлы қандай ақпаратты
білесіңдер?
- Адам мен компьютердің ойлауы арасында қандай ортақ
ұқсастықтары бар деп ойлайсыңдар?
- Компьютер адамның қандай іс-әрекеттерін орындай
алмайды?
<<Джигсо>> әдісі Оқулық
Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. Мұғалімнің
түсіндірмесі (слайд, бейнежазба қолдану), топта бірлесіп
талқылайды.
Ауызша мадақтау, ынталандыру
Мұғалімді тыңдайды
1-тапсырманы орындайды
2-тапсырманы орындайды
3-тапсырманы орындайды
Стикер
4 балл
Стикер
3 балл
Стикер
3 балл
Сабақтың соңы
1. Фон Нейманның қандай қағидалары бар?
2. Заманауи компьютерлердің алғашқы
компьютерден қандай артықшылықтары бар?
3. Процессордың ішкі құрылысын ата.
4. Процессордың негізгі құрылғыларының
қызметін сипатта.
5. Арифметикалық-логикалық құрылғының
міндеті не?
Өздерін бағалайды
2.Кері байланыс:
Өзін-өзі бағалау.
Плакат /слайд/
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz