10-сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар: Компьютердің логикалық негіздері (Фон Нейман қағидалары мен процессор функциялары)

Қысқа мерзімді жоспары
Қысқа мерзімді жоспары: Бөлім
Деректерді ұсыну
Қысқа мерзімді жоспары: Педагогтың аты-жөні
Сәбитханов А Ө
Қысқа мерзімді жоспары: Күні
Қысқа мерзімді жоспары: Сынып 10
Қатысушылар саны
Қатыспағандар саны
Қысқа мерзімді жоспары: Сабақтың тақырыбы:

Компьютердің логикалық негіздері

Қысқа мерзімді жоспары: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10. 2. 2. 4 Логикалық өрнекті логикалық сызбаға өзгерту немесе керісінше

10. 1. 1. 1 Басқару құрылғысының (БҚ), арифметика-логикалық құрылғының (АЛҚ)

және жад регистрінің процессордың бір бөлігі ретінде функциясын сипаттау

Қысқа мерзімді жоспары: Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:
Қысқа мерзімді жоспары: Фон Нейман қағидаларын анықтайды
Қысқа мерзімді жоспары: Көптеген оқушылар:
Қысқа мерзімді жоспары: Процессордың функцияларын салыстырады
Қысқа мерзімді жоспары: Кейбір оқушылар:
Қысқа мерзімді жоспары: Процессордың негізгі құрылғыларының маңызын түсіндіреді

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт
Педагогтың әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың кезені/ уақыт: Сабақтың басы
Педагогтың әрекеті:

1. Оқушылармен амандасу.

2. Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3. Жаңа тақырыпқа шолу

Өткен сабақты пысықтау: «Серпілген сауалдар» әдісі

Оқушылар шеңбер құрып тұрады. Допты лақтыру арқылы

өткен оқу жылында үйренгендерін айтады.

Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау,

ынталандыру

Оқушының әрекеті:

1. Мұғаліммен амандасады.

2. Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3. Сабақтың мақсаттарымен танысады.

Бағалау:
Ресурстар:
Сабақтың кезені/ уақыт: Сабақтың ортасы
Педагогтың әрекеті:

«Миға шабуыл» әдісі

- Компьютердің ішкі құрылысы жайлы қандай ақпаратты

білесіңдер?

- Адам мен компьютердің ойлауы арасында қандай ортақ

ұқсастықтары бар деп ойлайсыңдар?

- Компьютер адамның қандай іс-әрекеттерін орындай

алмайды?

«Джигсо» әдісі Оқулық

Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. Мұғалімнің

түсіндірмесі (слайд, бейнежазба қолдану), топта бірлесіп

талқылайды.

Ауызша мадақтау, ынталандыру

Оқушының әрекеті:

Мұғалімді тыңдайды

1-тапсырманы орындайды

2-тапсырманы орындайды

3-тапсырманы орындайды

Бағалау:

Стикер

4 балл

Стикер

3 балл

Стикер

3 балл

Ресурстар:
Сабақтың кезені/ уақыт: Сабақтың соңы
Педагогтың әрекеті:

1. Фон Нейманның қандай қағидалары бар?

2. Заманауи компьютерлердің алғашқы

компьютерден қандай артықшылықтары бар?

3. Процессордың ішкі құрылысын ата.

4. Процессордың негізгі құрылғыларының

қызметін сипатта.

5. Арифметикалық-логикалық құрылғының

міндеті не?

Өздерін бағалайды

2. Кері байланыс:

C:\Users\Пользователь\Desktop\kopburyshtynpierimietri_4.png

Оқушының әрекеті: Өзін-өзі бағалау.
Бағалау:
Ресурстар: Плакат /слайд/

Ұқсас жұмыстар
10-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары: Компьютердің логикалық элементтері
Ақиқат кестелері және компьютердің логикалық негіздері
8-сыныпқа арналған информатика: санау жүйелері, компьютердің логикалық негіздері және тесттер жиынтығы
Қысқа мерзімді жоспар: Мәтіндік процессор (MS Word) - жалпы мағлұмат және бағдарлама интерфейсі
10-сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар: HTML тілінде веб-сайттарды әзірлеу әдістері
Орта мерзімді жоспар 8-сынып: Компьютердің арифметикалық негіздері мен жүйелік бағдарламалық қамтамасыз ету
10-сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар: Функциялар мен процедуралар (Python тілінде)
Дербес компьютердің құрылғылары және олардың функциялары
10-сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар №4: §3 Тілдік норма және жаңа қолданыстар
10-сыныпқа арналған алгебра пәні бойынша қысқа мерзімді жоспар: күрделі және кері функциялардың туындысы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz