10-сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар: Функциялар мен процедуралар (Python тілінде)

Қысқа мерзімді жоспары
Қысқа мерзімді жоспары: Бөлім
Алгоритмдеу және программалау
Қысқа мерзімді жоспары: Педагогтың аты-жөні
Сәбитханов Асылхан
Қысқа мерзімді жоспары: Күні
Қысқа мерзімді жоспары: Сынып 10
Қатысушылар саны
Қатыспағандар саны
Қысқа мерзімді жоспары: Сабақтың тақырыбы:

ФУНКЦИЯЛАР МЕН ПРОЦЕДУРАЛАР. ПРОЦЕДУРАЛАР

Қысқа мерзімді жоспары: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10. 5. 1. 1 Функциялар мен процедураларды пайдаланып бағдарламалау тілінде код жазу

Қысқа мерзімді жоспары: Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:
Қысқа мерзімді жоспары:

Python программалау тіліндегі функция және процедураларды

анықтайды

Қысқа мерзімді жоспары: Көптеген оқушылар:
Қысқа мерзімді жоспары: Процедура түрлерін салыстырады
Қысқа мерзімді жоспары: Кейбір оқушылар:
Қысқа мерзімді жоспары: Функция және процедураларды қолданып программалайды

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт
Педагогтың әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың кезені/ уақыт: Сабақтың басы
Педагогтың әрекеті:

Сәлемдесу, түгендеу

Шаттық шеңбері: Оқушылар бір-біріне жақсы

тілектер айтып, сабаққа көңілді қатысады.

Топқа біріктіру: Сандар арқылы топтарға біріктіру

Өткен сабақты пысықтау: «Квэс» әдісі

Оқушылар сынып ішінде жасырынған сұрақтарды

іздеп тауып, жауап береді.

Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау.

Оқушының әрекеті:

1. Мұғаліммен амандасады.

2. Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3. Сабақтың мақсаттарымен танысады.

Бағалау:
Ресурстар:
Сабақтың кезені/ уақыт: Сабақтың ортасы
Педагогтың әрекеті:

№2 тапсырма. Сан неше таңба *

Берілген a, b, с (1<a, b, c<109) бүтін сандар. Осы

сандардың неше таңбалы екенін тап

№ Мысал Нәтиже

1 1246 809

32 89

4 3 5

Дескриптор:

Python программалау тіліндегі функция және

процедураларды қолданып есептерді программалайды.

Есептердің деңгейіне қарай балл қою арқылы

бағаланады.

Оқушының әрекеті:

Мұғалімді тыңдайды

1-тапсырманы орындайды

2-тапсырманы орындайды

3-тапсырманы орындайды

Бағалау:

Стикер

4 балл

Стикер

3 балл

Стикер

3 балл

Ресурстар:
Сабақтың кезені/ уақыт: Сабақтың соңы
Педагогтың әрекеті:

1. Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2. Кері байланыс:

C:\Users\Пользователь\Desktop\kopburyshtynpierimietri_4.png

Оқушының әрекеті: Өзін-өзі бағалау.
Бағалау:
Ресурстар: Плакат /слайд/

Ұқсас жұмыстар
Жолдармен жұмыс және жолдық функциялар (Python) - 10-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
10-сыныпқа арналған информатика сабағы: Java тілінде қолданбалы функциялар мен процедуралар
Python программалау тілінде сұрыптау әдістері: 10-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
7.3.2 Тармақталған алгоритмдерді Python тілінде программалау: 7-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
7-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары: Python тілінде тармақталған алгоритмдерді бағдарламалау
6-сыныпқа арналған Python тілінде программалау: Деректер типтері туралы қысқа мерзімді сабақ жоспары
Информатика: Visual Basic бағдарламасындағы процедуралар мен функциялар - 10 А сыныпқа арналған сабақ жоспары
9-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары: Python тілінде бір өлшемді массив элементтерінің орнын ауыстыру
10-сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар: HTML тілінде веб-сайттарды әзірлеу әдістері
Паскаль тілінде символдық мәліметтермен амалдар және стандартты функциялар мен процедуралар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz