Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақтың басы. Сабақтың соңы
Қысқа мерзімді жоспары
Бөлім
Алгоритмдеу және программалау
Педагогтың аты-жөні
Сәбитханов Асылхан
Күні
Сынып 10
Қатысушылар саны
Қатыспағандар саны
Сабақтың тақырыбы:
ПРАКТИКУМ. ФУНКЦИЯ
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
10.5.1.1 Функциялар мен процедураларды пайдаланып бағдарламалау тілінде
код жазу
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:
Python программалау тіліндегі функцияны анықтайды
Көптеген оқушылар:
Функция мен процедура түрлерін салыстырады
Кейбір оқушылар:
Функция және процедураларды қолданып программалайды
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезені/ уақыт
Педагогтың әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
1.Оқушылармен амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.
3.Жаңа тақырыпқа шолу
Өткен сабақты пысықтау: <<Ойлаудың алты
қалпағы>> әдісі
Оқушылар өткен тақырып бойынша теория және
практиканы меңгерген соң алты түрлі ой айтады.
Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау,
ынталандыру
1.Мұғаліммен амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.
Сабақтың ортасы
<<Ғажайып ұяшықтар>> әдісі
Интербелсенді тақтадан тапсырмалар жасырынған
ұяшықтар беріледі. Оқушылар ұяшықтарды таңдайды,
тапсырмаларды орындайды.
№1 тапсырма. Қосынды *
Берілген a, b, с, d (1сандардың қайсысы ең кіші екенін тап. a мен b және
с мен d-ның арасындағы сандардың қосындысын тап
Дескриптор:
Python программалау тіліндегі функцияларды
қолданып есептерді программалайды.
Оқушылар жұмыстарын балл қою арқылы бірін-бірі
бағалайды.
Мұғалімді тыңдайды
1-тапсырманы орындайды
2-тапсырманы орындайды
3-тапсырманы орындайды
Стикер
4 балл
Стикер
3 балл
Стикер
3 балл
Сабақтың соңы
Шағын тест
Оқушылар тест сұрақтарына жауап береді.
Бір-бірін бағалайды
Кері байланыс: <<Екі жұлдыз, бір тілек>> әдісі
Оқушылар сабақтан алған жақсы екі әсері және
түсінбеген сұрағын айтады.
Өзін-өзі бағалау.
Плакат /слайд/
Бөлім
Алгоритмдеу және программалау
Педагогтың аты-жөні
Сәбитханов Асылхан
Күні
Сынып 10
Қатысушылар саны
Қатыспағандар саны
Сабақтың тақырыбы:
ПРАКТИКУМ. ФУНКЦИЯ
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
10.5.1.1 Функциялар мен процедураларды пайдаланып бағдарламалау тілінде
код жазу
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:
Python программалау тіліндегі функцияны анықтайды
Көптеген оқушылар:
Функция мен процедура түрлерін салыстырады
Кейбір оқушылар:
Функция және процедураларды қолданып программалайды
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезені/ уақыт
Педагогтың әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
1.Оқушылармен амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.
3.Жаңа тақырыпқа шолу
Өткен сабақты пысықтау: <<Ойлаудың алты
қалпағы>> әдісі
Оқушылар өткен тақырып бойынша теория және
практиканы меңгерген соң алты түрлі ой айтады.
Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау,
ынталандыру
1.Мұғаліммен амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.
Сабақтың ортасы
<<Ғажайып ұяшықтар>> әдісі
Интербелсенді тақтадан тапсырмалар жасырынған
ұяшықтар беріледі. Оқушылар ұяшықтарды таңдайды,
тапсырмаларды орындайды.
№1 тапсырма. Қосынды *
Берілген a, b, с, d (1сандардың қайсысы ең кіші екенін тап. a мен b және
с мен d-ның арасындағы сандардың қосындысын тап
Дескриптор:
Python программалау тіліндегі функцияларды
қолданып есептерді программалайды.
Оқушылар жұмыстарын балл қою арқылы бірін-бірі
бағалайды.
Мұғалімді тыңдайды
1-тапсырманы орындайды
2-тапсырманы орындайды
3-тапсырманы орындайды
Стикер
4 балл
Стикер
3 балл
Стикер
3 балл
Сабақтың соңы
Шағын тест
Оқушылар тест сұрақтарына жауап береді.
Бір-бірін бағалайды
Кері байланыс: <<Екі жұлдыз, бір тілек>> әдісі
Оқушылар сабақтан алған жақсы екі әсері және
түсінбеген сұрағын айтады.
Өзін-өзі бағалау.
Плакат /слайд/
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz