Сабақтың басы. Сабақтың соңы

Қысқа мерзімді жоспары
Қысқа мерзімді жоспары: Бөлім
Алгоритмдеу және программалау
Қысқа мерзімді жоспары: Педагогтың аты-жөні
Сәбитханов Асылхан
Қысқа мерзімді жоспары: Күні
Қысқа мерзімді жоспары: Сынып 10
Қатысушылар саны
Қатыспағандар саны
Қысқа мерзімді жоспары: Сабақтың тақырыбы:

ПРАКТИКУМ. ФУНКЦИЯ

Қысқа мерзімді жоспары: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10. 5. 1. 1 Функциялар мен процедураларды пайдаланып бағдарламалау тілінде

код жазу

Қысқа мерзімді жоспары: Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:
Қысқа мерзімді жоспары: Python программалау тіліндегі функцияны анықтайды
Қысқа мерзімді жоспары: Көптеген оқушылар:
Қысқа мерзімді жоспары: Функция мен процедура түрлерін салыстырады
Қысқа мерзімді жоспары: Кейбір оқушылар:
Қысқа мерзімді жоспары: Функция және процедураларды қолданып программалайды

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт
Педагогтың әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың кезені/ уақыт: Сабақтың басы
Педагогтың әрекеті:

1. Оқушылармен амандасу.

2. Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3. Жаңа тақырыпқа шолу

Өткен сабақты пысықтау: «Ойлаудың алты

қалпағы» әдісі

Оқушылар өткен тақырып бойынша теория және

практиканы меңгерген соң алты түрлі ой айтады.

Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау,

ынталандыру

Оқушының әрекеті:

1. Мұғаліммен амандасады.

2. Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3. Сабақтың мақсаттарымен танысады.

Бағалау:
Ресурстар:
Сабақтың кезені/ уақыт: Сабақтың ортасы
Педагогтың әрекеті:

«Ғажайып ұяшықтар» әдісі

Интербелсенді тақтадан тапсырмалар жасырынған

ұяшықтар беріледі. Оқушылар ұяшықтарды таңдайды,

тапсырмаларды орындайды.

№1 тапсырма. Қосынды *

Берілген a, b, с, d (1<a, b, c, d<103) бүтін сандар. Осы

сандардың қайсысы ең кіші екенін тап. a мен b және

с мен d-ның арасындағы сандардың қосындысын тап

Дескриптор:

Python программалау тіліндегі функцияларды

қолданып есептерді программалайды.

Оқушылар жұмыстарын балл қою арқылы бірін-бірі

бағалайды.

Оқушының әрекеті:

Мұғалімді тыңдайды

1-тапсырманы орындайды

2-тапсырманы орындайды

3-тапсырманы орындайды

Бағалау:

Стикер

4 балл

Стикер

3 балл

Стикер

3 балл

Ресурстар:
Сабақтың кезені/ уақыт: Сабақтың соңы
Педагогтың әрекеті:

Шағын тест

Оқушылар тест сұрақтарына жауап береді.

Бір-бірін бағалайды

Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі

Оқушылар сабақтан алған жақсы екі әсері және

түсінбеген сұрағын айтады.

Оқушының әрекеті: Өзін-өзі бағалау.
Бағалау:
Ресурстар: Плакат /слайд/

Ұқсас жұмыстар
Алгоритмнің жай командалары
Атқарушы ұғымы, атқарушы командалар жүйесі. Алгоритм типтері
Алгоритм түрлері. 9-сынып
Циклдік алгоритм
Cызықтық алгоритм,блок-схема. 7 сынып
Циклдік алгоритм. 9 сынып
Практикалық жұмыстар
Алгоритмнің бұйрығы
Алгоритм және визуалды программалау технологиясы
Алгоритм типтері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz