Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

ЖОЛДЫҚ ФУНКЦИЯЛАР

Қысқа мерзімді жоспары
Бөлім
Алгоритмдеу және программалау
Педагогтың аты-жөні
Сәбитханов Асылхан
Күні

Сынып 10
Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы:
ЖОЛДАРМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУ. ЖОЛДЫҚ ФУНКЦИЯЛАР
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.5.1.2 Жолдарды өңдеу үшін процедуралар мен функцияларды пайдалану
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:

Python программалау тілінде жолдық функцияларды
анықтайды

Көптеген оқушылар:

Жолдық функциялардың қызметтерін салыстырады

Кейбір оқушылар:

Жолдық функцияларды қолданып есептерді программалайды

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт
Педагогтың әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
1.Оқушылармен амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.
3.Жаңа тақырыпқа шолу
Программалау тілінде де математикадағыдай өрнектерді орындаудың өз ережесі бар.
1.Мұғаліммен амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

Сабақтың ортасы

Өткен сабақты пысықтау: <<Бинго>> әдісі
Әр адамға шаршыға бөлінген Бингоға арналған
карточка беріледі.
Шаршыда өткен тақырыпқа қатысты сұрақтар
жазылған. Сұрақтарға кім бірінші жауап берсе,
<<Бинго>> дейді. Сол оқушыға сыйлық беріледі.

Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау,
ынталандыру.
<<Миға шабуыл>> әдісі
- Функция, процедура дегеніміз не? Есіңе түсір!
- Жолды өңдейтін операторларды <<процедура>> және
<<функция>> деп неге екіге бөліп қарайды?
- Қандай айырмашылығы бар деп ойлайсыңдар?
- Мәтіндік ақпараттарды программалау арқылы
өңдеу әдістерінің қайсысымен таныссыңдар?
<<Джигсо>> әдісі
Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. Түсінгендерін
ортада талқылайды.
Ауызша мадақтау, ынталандыру
1-тапсырма.
<<Құндылықтарды анықтау>>

Дескриптор:
1. <<Ішкі программа>> деген не?
2. <<Процедура>> деген не?
3. <<Функция>> деген не?
4. Процедураның жазылу ережесі
5. Функцияның жазылу ережесі
6. Функцияның процедурадан
айырмашылығы
Python программалау тіліндегі жолдық
функциялардың қызметтерін анықтайды.
Фигуралар арқылы бағалау
2-тапсырма.
- Оқулықта берілген практикалық тапсырманы
компьютерде орындаңдар.
Qazaqstan Respublikasy сөзінен Qazaqstan және
Respublikasy сөздерін жеке-жеке қатарларда баспаға
бер. Respublikasy сөзі Respublika болып баспаға
берілсін. Әр сөздің жанына ұзындығын қосып
баспаға берілсін.
Дескриптор:
Жолдық функцияларды қолданып есептерді
программалай алады.
Фигуралар арқылы бағалау
3-тапсырма.
- Python программалау тілінде өздерің танысқан
функцияларды пайдалануға бағытталған тапсырма
мәтінін құрастырыңдар. Құрастырған тапсырма-
ларыңның шешу жолын ұсынып, программасын
жазыңдар.
Дескриптор:
Жолдық функцияларға есеп құрастырып,
программасын ұсынады.
Оқушылардың жұмыстары бағалау парағына балл
қою арқылы бағаланады.
Мұғалімді тыңдайды

1-тапсырманы орындайды

2-тапсырманы орындайды

3-тапсырманы орындайды

Сабақтың соңы
Сұрақтар:
1) <<Жол>> дегеніміз не?
2) Python программалау тілінде программа
көмегімен қанша символға дейін өңдеуге болады?
3) ASCІІ кестесіндегі символдың орнын білу үшін
қандай функция қолданылады?
4) Python-да сандық жолды санға айналдыру үшін
және керісінше орындау үшін қандай функция
қызметін пайдалану керек?
Фигуралар арқылы бағалау
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.
2.Кері байланыс:

Өзін-өзі бағалау.

Плакат /слайд/

Ұқсас жұмыстар
Программа құрылымы
Символдық шамалармен жұмыс қмж
Литерлік шамаларға қолданылатын операциялар әлеміне саяхат
PHP ТІЛІМЕН ТАНЫСУ
Оқулықтағы тапсырма бойынша кесте құрыңдар
Процедура немесе функция
Мәтінді енгізу. Мәтінмен жұмыс жасау. Жолдық шамалар
Паскаль-программалау тілі, жоспар, 9-класс
Шартты операторы таңдау операторы
Тақырыптық күнтізбелік жоспар. Алгоритмдеу негіздері
Пәндер