Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
ЖОЛДЫҚ ФУНКЦИЯЛАР
Қысқа мерзімді жоспары
Бөлім
Алгоритмдеу және программалау
Педагогтың аты-жөні
Сәбитханов Асылхан
Күні
Сынып 10
Қатысушылар саны
Қатыспағандар саны
Сабақтың тақырыбы:
ЖОЛДАРМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУ. ЖОЛДЫҚ ФУНКЦИЯЛАР
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
10.5.1.2 Жолдарды өңдеу үшін процедуралар мен функцияларды пайдалану
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:
Python программалау тілінде жолдық функцияларды
анықтайды
Көптеген оқушылар:
Жолдық функциялардың қызметтерін салыстырады
Кейбір оқушылар:
Жолдық функцияларды қолданып есептерді программалайды
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезені/ уақыт
Педагогтың әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
1.Оқушылармен амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.
3.Жаңа тақырыпқа шолу
Программалау тілінде де математикадағыдай өрнектерді орындаудың өз ережесі бар.
1.Мұғаліммен амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.
Сабақтың ортасы
Өткен сабақты пысықтау: <<Бинго>> әдісі
Әр адамға шаршыға бөлінген Бингоға арналған
карточка беріледі.
Шаршыда өткен тақырыпқа қатысты сұрақтар
жазылған. Сұрақтарға кім бірінші жауап берсе,
<<Бинго>> дейді. Сол оқушыға сыйлық беріледі.
Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау,
ынталандыру.
<<Миға шабуыл>> әдісі
- Функция, процедура дегеніміз не? Есіңе түсір!
- Жолды өңдейтін операторларды <<процедура>> және
<<функция>> деп неге екіге бөліп қарайды?
- Қандай айырмашылығы бар деп ойлайсыңдар?
- Мәтіндік ақпараттарды программалау арқылы
өңдеу әдістерінің қайсысымен таныссыңдар?
<<Джигсо>> әдісі
Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. Түсінгендерін
ортада талқылайды.
Ауызша мадақтау, ынталандыру
1-тапсырма.
<<Құндылықтарды анықтау>>
Дескриптор:
1. <<Ішкі программа>> деген не?
2. <<Процедура>> деген не?
3. <<Функция>> деген не?
4. Процедураның жазылу ережесі
5. Функцияның жазылу ережесі
6. Функцияның процедурадан
айырмашылығы
Python программалау тіліндегі жолдық
функциялардың қызметтерін анықтайды.
Фигуралар арқылы бағалау
2-тапсырма.
- Оқулықта берілген практикалық тапсырманы
компьютерде орындаңдар.
Qazaqstan Respublikasy сөзінен Qazaqstan және
Respublikasy сөздерін жеке-жеке қатарларда баспаға
бер. Respublikasy сөзі Respublika болып баспаға
берілсін. Әр сөздің жанына ұзындығын қосып
баспаға берілсін.
Дескриптор:
Жолдық функцияларды қолданып есептерді
программалай алады.
Фигуралар арқылы бағалау
3-тапсырма.
- Python программалау тілінде өздерің танысқан
функцияларды пайдалануға бағытталған тапсырма
мәтінін құрастырыңдар. Құрастырған тапсырма-
ларыңның шешу жолын ұсынып, программасын
жазыңдар.
Дескриптор:
Жолдық функцияларға есеп құрастырып,
программасын ұсынады.
Оқушылардың жұмыстары бағалау парағына балл
қою арқылы бағаланады.
Мұғалімді тыңдайды
1-тапсырманы орындайды
2-тапсырманы орындайды
3-тапсырманы орындайды
Сабақтың соңы
Сұрақтар:
1) <<Жол>> дегеніміз не?
2) Python программалау тілінде программа
көмегімен қанша символға дейін өңдеуге болады?
3) ASCІІ кестесіндегі символдың орнын білу үшін
қандай функция қолданылады?
4) Python-да сандық жолды санға айналдыру үшін
және керісінше орындау үшін қандай функция
қызметін пайдалану керек?
Фигуралар арқылы бағалау
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.
2.Кері байланыс:
Өзін-өзі бағалау.
Плакат /слайд/
Бөлім
Алгоритмдеу және программалау
Педагогтың аты-жөні
Сәбитханов Асылхан
Күні
Сынып 10
Қатысушылар саны
Қатыспағандар саны
Сабақтың тақырыбы:
ЖОЛДАРМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУ. ЖОЛДЫҚ ФУНКЦИЯЛАР
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
10.5.1.2 Жолдарды өңдеу үшін процедуралар мен функцияларды пайдалану
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:
Python программалау тілінде жолдық функцияларды
анықтайды
Көптеген оқушылар:
Жолдық функциялардың қызметтерін салыстырады
Кейбір оқушылар:
Жолдық функцияларды қолданып есептерді программалайды
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезені/ уақыт
Педагогтың әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
1.Оқушылармен амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.
3.Жаңа тақырыпқа шолу
Программалау тілінде де математикадағыдай өрнектерді орындаудың өз ережесі бар.
1.Мұғаліммен амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.
Сабақтың ортасы
Өткен сабақты пысықтау: <<Бинго>> әдісі
Әр адамға шаршыға бөлінген Бингоға арналған
карточка беріледі.
Шаршыда өткен тақырыпқа қатысты сұрақтар
жазылған. Сұрақтарға кім бірінші жауап берсе,
<<Бинго>> дейді. Сол оқушыға сыйлық беріледі.
Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау,
ынталандыру.
<<Миға шабуыл>> әдісі
- Функция, процедура дегеніміз не? Есіңе түсір!
- Жолды өңдейтін операторларды <<процедура>> және
<<функция>> деп неге екіге бөліп қарайды?
- Қандай айырмашылығы бар деп ойлайсыңдар?
- Мәтіндік ақпараттарды программалау арқылы
өңдеу әдістерінің қайсысымен таныссыңдар?
<<Джигсо>> әдісі
Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. Түсінгендерін
ортада талқылайды.
Ауызша мадақтау, ынталандыру
1-тапсырма.
<<Құндылықтарды анықтау>>
Дескриптор:
1. <<Ішкі программа>> деген не?
2. <<Процедура>> деген не?
3. <<Функция>> деген не?
4. Процедураның жазылу ережесі
5. Функцияның жазылу ережесі
6. Функцияның процедурадан
айырмашылығы
Python программалау тіліндегі жолдық
функциялардың қызметтерін анықтайды.
Фигуралар арқылы бағалау
2-тапсырма.
- Оқулықта берілген практикалық тапсырманы
компьютерде орындаңдар.
Qazaqstan Respublikasy сөзінен Qazaqstan және
Respublikasy сөздерін жеке-жеке қатарларда баспаға
бер. Respublikasy сөзі Respublika болып баспаға
берілсін. Әр сөздің жанына ұзындығын қосып
баспаға берілсін.
Дескриптор:
Жолдық функцияларды қолданып есептерді
программалай алады.
Фигуралар арқылы бағалау
3-тапсырма.
- Python программалау тілінде өздерің танысқан
функцияларды пайдалануға бағытталған тапсырма
мәтінін құрастырыңдар. Құрастырған тапсырма-
ларыңның шешу жолын ұсынып, программасын
жазыңдар.
Дескриптор:
Жолдық функцияларға есеп құрастырып,
программасын ұсынады.
Оқушылардың жұмыстары бағалау парағына балл
қою арқылы бағаланады.
Мұғалімді тыңдайды
1-тапсырманы орындайды
2-тапсырманы орындайды
3-тапсырманы орындайды
Сабақтың соңы
Сұрақтар:
1) <<Жол>> дегеніміз не?
2) Python программалау тілінде программа
көмегімен қанша символға дейін өңдеуге болады?
3) ASCІІ кестесіндегі символдың орнын білу үшін
қандай функция қолданылады?
4) Python-да сандық жолды санға айналдыру үшін
және керісінше орындау үшін қандай функция
қызметін пайдалану керек?
Фигуралар арқылы бағалау
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.
2.Кері байланыс:
Өзін-өзі бағалау.
Плакат /слайд/
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz