Сөзді ауыстыру

Қысқа мерзімді жоспары
Қысқа мерзімді жоспары: Бөлім
Алгоритмдеу және программалау
Қысқа мерзімді жоспары: Педагогтың аты-жөні
Сәбитханов Асылхан
Қысқа мерзімді жоспары: Күні
Қысқа мерзімді жоспары: Сынып 10
Қатысушылар саны
Қатыспағандар саны
Қысқа мерзімді жоспары: Сабақтың тақырыбы:

ФАЙЛДАРМЕН ЖҰМЫС

Қысқа мерзімді жоспары: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10. 5. 1. 3 Ақпаратты оқу және жазу үшін файлдарды пайдалану

Қысқа мерзімді жоспары: Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:
Қысқа мерзімді жоспары:

Python программалау тілінде файлдардың түрлерін

анықтайды

Қысқа мерзімді жоспары: Көптеген оқушылар:
Қысқа мерзімді жоспары: Файлмен жұмыс істеу кезеңдерін қолданады
Қысқа мерзімді жоспары: Кейбір оқушылар:
Қысқа мерзімді жоспары: Файлдармен жұмыс істеудің тиімділігін тұжырымдайды

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт
Педагогтың әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың кезені/ уақыт: Сабақтың басы
Педагогтың әрекеті:

1. Оқушылармен амандасу.

2. Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3. Жаңа тақырыпқа шолу

Өткен сабақты пысықтау: «Кубизм» әдісі

Оқушылар текшенің алты қырындағы тапсырмаларды

орындайды

1. Жолдық әдіс түрлерін салыстыру

2. Сөзді ауыстыру

Бірінші қатарда латын әріптерінен құралған жол берілген.

Осы жолда 2 үтірдің арасындағы орналасқан сөзді басқа

сөзбен ауыстыр. Ауыстыратын сөз екінші қатарда берілген.

3. Байтқа ауыстыру

Екілік санау жүйесінде берілген сандарды байтқа толтыру

үшін санның алдын 0-мен толтыратын программа жаз. Бір

байт 8 биттен тұрады. Мысалы, 1012=1012

4. Сөзді қысқарту

N жол берілген (0<N<100) . Кейінгі N қатарда орналасқан

сөздердің әріптерінің саны 6-дан көп сөздерді қысқарт. Ол

үшін сөздердің бірінші және соңғы әріптерін және

олардың арасына өшірілген әріптердің саны жазылу

керек. Мысалы, «экспорт-тау» сөзі «э8у» деп

қысқартылады. Ұзындығы 6 және 6-дан кіші сөздердің

өзін баспаға бер.

5. Санға айналдыр

N жол берілген (0<N<100) . Кейінгі N қатарда орналасқан

жолдардің арасында тек цифрлардан тұратындарын санға

айналдырып, 100 санын қосып, баспаға бер. Санға

айналдыру мүмкін болмаса, онда 1 баспаға бер.

6. Санға айналдыр

Латынның үлкен және кіші әріптерінен тұратын жол

берілген. Осы жолдағы барлық «z» әріптердің санын тап.

Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау.

Оқушының әрекеті:

1. Мұғаліммен амандасады.

2. Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3. Сабақтың мақсаттарымен танысады.

Бағалау:
Ресурстар:
Сабақтың кезені/ уақыт: Сабақтың ортасы
Педагогтың әрекеті:

«Миға шабуыл» әдісі

- Программалау үдерісінде файлдан оқу немесе файлға

жазуды не үшін пайдаланады деп ойлайсың?

- Программалау үдерісінде ақпаратты файлдан оқудың

немесе өңделген ақпаратты файлға жазудың қандай

маңызы бар?

Тақырыпты слайд көрсетілімімен демонстрациялау.

Оқушылар тақырыпты топта талқылайды.

Мұғалім білімдерін толықтырады.

1-тапсырма.

5-программа кодын талдаңдар. Егер output. txt файлын

қайта ашып, әртүрлі әріптер санынан соң оған t жолын

жазу керек болса, осы программа кодына қандай

өзгерістер енгізу қажет? Анықтаңдар.

Дескриптор:

Python программалау тілінде файл түрлерін анықтайды.

Фигуралар арқылы бағалау

2-тапсырма.

Сөздерді қосу*

Кіру файлында (input. txt) ) латын әріптерінен тұратын екі сөз жеке қатарларда берілген. Осы екі сөзді кіру файлынан

оқып, шығу файлына (output. txt) қосып жаз.

input. txt output. txt

Үsh

burysh

Үshburysh

Дескриптор:

Файлмен жұмыс істеу кезеңдерін қолданады.

3-тапсырма.

output. txt файлына өз атың мен жасыңды жазып қою

үшін программа кодын құрастырып, ұсыныңдар.

Дескриптор:

Файл түрлерін қолданып есеп құрастырады.

Оқушылардың жұмыстарын бағалау парақшасына балл

қою арқылы бағалау

Оқушының әрекеті:

Мұғалімді тыңдайды

1-тапсырманы орындайды

2-тапсырманы орындайды

3-тапсырманы орындайды

Бағалау:

Стикер

4 балл

Стикер

3 балл

Стикер

3 балл

Ресурстар:
Сабақтың кезені/ уақыт: Сабақтың соңы
Педагогтың әрекеті:

1. Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2. Кері байланыс:

C:\Users\Пользователь\Desktop\kopburyshtynpierimietri_4.png

Оқушының әрекеті: Өзін-өзі бағалау.
Бағалау:
Ресурстар: Плакат /слайд/
Сабақтың кезені/ уақыт: Үй тапсырмасы
Педагогтың әрекеті: Оқулықтағы қосымша сұрақтар бойынша дайындалып келу
Оқушының әрекеті:
Бағалау:
Ресурстар:

Ұқсас жұмыстар
Wordpad-тың қосымша мүмкіндіктері
Мәтінді ауыстыру
Мәтіндік курсор
Мәтіннің үзіндісін ерекшелеу. Қаріп. Абзацты пішімдеу.Word Pad мәтіндік бағдарламасының қосымша мүмкіндіктерін түсіндіру
Мәтінді редакциялау және пішімдеу. 5 сынып
Түсін өзгерту
Жаңа сабақ бойынша тапсырма
Мәтіннің бір бөлігін көшіру әрекеті
Ақпаратты сығу. Сабақ барысы
Обьектілерді іздеу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz