Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сөзді ауыстыру

Қысқа мерзімді жоспары
Бөлім
Алгоритмдеу және программалау
Педагогтың аты-жөні
Сәбитханов Асылхан
Күні

Сынып 10
Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы:
ФАЙЛДАРМЕН ЖҰМЫС
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.5.1.3 Ақпаратты оқу және жазу үшін файлдарды пайдалану
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:

Python программалау тілінде файлдардың түрлерін
анықтайды

Көптеген оқушылар:

Файлмен жұмыс істеу кезеңдерін қолданады

Кейбір оқушылар:

Файлдармен жұмыс істеудің тиімділігін тұжырымдайды

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт
Педагогтың әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
1.Оқушылармен амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.
3.Жаңа тақырыпқа шолу
Өткен сабақты пысықтау: <<Кубизм>> әдісі
Оқушылар текшенің алты қырындағы тапсырмаларды
орындайды
1. Жолдық әдіс түрлерін салыстыру
2. Сөзді ауыстыру
Бірінші қатарда латын әріптерінен құралған жол берілген.
Осы жолда 2 үтірдің арасындағы орналасқан сөзді басқа
сөзбен ауыстыр. Ауыстыратын сөз екінші қатарда берілген.
3. Байтқа ауыстыру
Екілік санау жүйесінде берілген сандарды байтқа толтыру
үшін санның алдын 0-мен толтыратын программа жаз. Бір
байт 8 биттен тұрады. Мысалы, 1012=000001012
4. Сөзді қысқарту
N жол берілген (0сөздердің әріптерінің саны 6-дан көп сөздерді қысқарт. Ол
үшін сөздердің бірінші және соңғы әріптерін және
олардың арасына өшірілген әріптердің саны жазылу
керек. Мысалы, <<экспорт-тау>> сөзі <<э8у>> деп
қысқартылады. Ұзындығы 6 және 6-дан кіші сөздердің
өзін баспаға бер.
5. Санға айналдыр
N жол берілген (0жолдардің арасында тек цифрлардан тұратындарын санға
айналдырып, 100 санын қосып, баспаға бер. Санға
айналдыру мүмкін болмаса, онда 1 баспаға бер.
6. Санға айналдыр
Латынның үлкен және кіші әріптерінен тұратын жол
берілген. Осы жолдағы барлық <> әріптердің санын тап.
Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау.
1.Мұғаліммен амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

Сабақтың ортасы

<<Миға шабуыл>> әдісі
- Программалау үдерісінде файлдан оқу немесе файлға
жазуды не үшін пайдаланады деп ойлайсың?
- Программалау үдерісінде ақпаратты файлдан оқудың
немесе өңделген ақпаратты файлға жазудың қандай
маңызы бар?
Тақырыпты слайд көрсетілімімен демонстрациялау.
Оқушылар тақырыпты топта талқылайды.
Мұғалім білімдерін толықтырады.
1-тапсырма.
5-программа кодын талдаңдар. Егер output.txt файлын
қайта ашып, әртүрлі әріптер санынан соң оған t жолын
жазу керек болса, осы программа кодына қандай
өзгерістер енгізу қажет? Анықтаңдар.
Дескриптор:
Python программалау тілінде файл түрлерін анықтайды.
Фигуралар арқылы бағалау
2-тапсырма.
Сөздерді қосу*
Кіру файлында (input.txt)) латын әріптерінен тұратын екі сөз жеке қатарларда берілген. Осы екі сөзді кіру файлынан
оқып, шығу файлына (output.txt) қосып жаз.
input.txt output.txt
Үsh
burysh
Үshburysh
Дескриптор:
Файлмен жұмыс істеу кезеңдерін қолданады.
3-тапсырма.
output.txt файлына өз атың мен жасыңды жазып қою
үшін программа кодын құрастырып, ұсыныңдар.
Дескриптор:
Файл түрлерін қолданып есеп құрастырады.
Оқушылардың жұмыстарын бағалау парақшасына балл
қою арқылы бағалау
Мұғалімді тыңдайды

1-тапсырманы орындайды

2-тапсырманы орындайды

3-тапсырманы орындайды

Стикер
4 балл

Стикер
3 балл

Стикер
3 балл

Сабақтың соңы
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.
2.Кері байланыс:

Өзін-өзі бағалау.

Плакат /слайд/
Үй тапсырмасы
Оқулықтағы қосымша сұрақтар бойынша дайындалып келу

Ұқсас жұмыстар
Wordpad-тың қосымша мүмкіндіктері
Мәтінді ауыстыру
Мәтіндік курсор
Мәтіннің үзіндісін ерекшелеу. Қаріп. Абзацты пішімдеу.Word Pad мәтіндік бағдарламасының қосымша мүмкіндіктерін түсіндіру
Мәтінді редакциялау және пішімдеу. 5 сынып
Түсін өзгерту
Жаңа сабақ бойынша тапсырма
Мәтіннің бір бөлігін көшіру әрекеті
Ақпаратты сығу. Сабақ барысы
Обьектілерді іздеу
Пәндер