Сөзді ауыстыру

ФАЙЛДАРМЕН ЖҰМЫС
10. 5. 1. 3 Ақпаратты оқу және жазу үшін файлдарды пайдалану
Python программалау тілінде файлдардың түрлерін
анықтайды
Сабақтың барысы:
1. Оқушылармен амандасу.
2. Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.
3. Жаңа тақырыпқа шолу
Өткен сабақты пысықтау: «Кубизм» әдісі
Оқушылар текшенің алты қырындағы тапсырмаларды
орындайды
1. Жолдық әдіс түрлерін салыстыру
2. Сөзді ауыстыру
Бірінші қатарда латын әріптерінен құралған жол берілген.
Осы жолда 2 үтірдің арасындағы орналасқан сөзді басқа
сөзбен ауыстыр. Ауыстыратын сөз екінші қатарда берілген.
3. Байтқа ауыстыру
Екілік санау жүйесінде берілген сандарды байтқа толтыру
үшін санның алдын 0-мен толтыратын программа жаз. Бір
байт 8 биттен тұрады. Мысалы, 1012=1012
4. Сөзді қысқарту
N жол берілген (0<N<100) . Кейінгі N қатарда орналасқан
сөздердің әріптерінің саны 6-дан көп сөздерді қысқарт. Ол
үшін сөздердің бірінші және соңғы әріптерін және
олардың арасына өшірілген әріптердің саны жазылу
керек. Мысалы, «экспорт-тау» сөзі «э8у» деп
қысқартылады. Ұзындығы 6 және 6-дан кіші сөздердің
өзін баспаға бер.
5. Санға айналдыр
N жол берілген (0<N<100) . Кейінгі N қатарда орналасқан
жолдардің арасында тек цифрлардан тұратындарын санға
айналдырып, 100 санын қосып, баспаға бер. Санға
айналдыру мүмкін болмаса, онда 1 баспаға бер.
6. Санға айналдыр
Латынның үлкен және кіші әріптерінен тұратын жол
берілген. Осы жолдағы барлық «z» әріптердің санын тап.
Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау.
1. Мұғаліммен амандасады.
2. Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
3. Сабақтың мақсаттарымен танысады.
«Миға шабуыл» әдісі
- Программалау үдерісінде файлдан оқу немесе файлға
жазуды не үшін пайдаланады деп ойлайсың?
- Программалау үдерісінде ақпаратты файлдан оқудың
немесе өңделген ақпаратты файлға жазудың қандай
маңызы бар?
Тақырыпты слайд көрсетілімімен демонстрациялау.
Оқушылар тақырыпты топта талқылайды.
Мұғалім білімдерін толықтырады.
1-тапсырма.
5-программа кодын талдаңдар. Егер output. txt файлын
қайта ашып, әртүрлі әріптер санынан соң оған t жолын
жазу керек болса, осы программа кодына қандай
өзгерістер енгізу қажет? Анықтаңдар.
Дескриптор:
Python программалау тілінде файл түрлерін анықтайды.
Фигуралар арқылы бағалау
2-тапсырма.
Сөздерді қосу*
Кіру файлында (input. txt) ) латын әріптерінен тұратын екі сөз жеке қатарларда берілген. Осы екі сөзді кіру файлынан
оқып, шығу файлына (output. txt) қосып жаз.
input. txt output. txt
Үsh
burysh
Үshburysh
Дескриптор:
Файлмен жұмыс істеу кезеңдерін қолданады.
3-тапсырма.
output. txt файлына өз атың мен жасыңды жазып қою
үшін программа кодын құрастырып, ұсыныңдар.
Дескриптор:
Файл түрлерін қолданып есеп құрастырады.
Оқушылардың жұмыстарын бағалау парақшасына балл
қою арқылы бағалау
Мұғалімді тыңдайды
1-тапсырманы орындайды
2-тапсырманы орындайды
3-тапсырманы орындайды
Стикер
4 балл
Стикер
3 балл
Стикер
3 балл
1. Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.
2. Кері байланыс:
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz