Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сөзді ауыстыру
Қысқа мерзімді жоспары
Бөлім
Алгоритмдеу және программалау
Педагогтың аты-жөні
Сәбитханов Асылхан
Күні
Сынып 10
Қатысушылар саны
Қатыспағандар саны
Сабақтың тақырыбы:
ФАЙЛДАРМЕН ЖҰМЫС
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
10.5.1.3 Ақпаратты оқу және жазу үшін файлдарды пайдалану
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:
Python программалау тілінде файлдардың түрлерін
анықтайды
Көптеген оқушылар:
Файлмен жұмыс істеу кезеңдерін қолданады
Кейбір оқушылар:
Файлдармен жұмыс істеудің тиімділігін тұжырымдайды
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезені/ уақыт
Педагогтың әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
1.Оқушылармен амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.
3.Жаңа тақырыпқа шолу
Өткен сабақты пысықтау: <<Кубизм>> әдісі
Оқушылар текшенің алты қырындағы тапсырмаларды
орындайды
1. Жолдық әдіс түрлерін салыстыру
2. Сөзді ауыстыру
Бірінші қатарда латын әріптерінен құралған жол берілген.
Осы жолда 2 үтірдің арасындағы орналасқан сөзді басқа
сөзбен ауыстыр. Ауыстыратын сөз екінші қатарда берілген.
3. Байтқа ауыстыру
Екілік санау жүйесінде берілген сандарды байтқа толтыру
үшін санның алдын 0-мен толтыратын программа жаз. Бір
байт 8 биттен тұрады. Мысалы, 1012=000001012
4. Сөзді қысқарту
N жол берілген (0сөздердің әріптерінің саны 6-дан көп сөздерді қысқарт. Ол
үшін сөздердің бірінші және соңғы әріптерін және
олардың арасына өшірілген әріптердің саны жазылу
керек. Мысалы, <<экспорт-тау>> сөзі <<э8у>> деп
қысқартылады. Ұзындығы 6 және 6-дан кіші сөздердің
өзін баспаға бер.
5. Санға айналдыр
N жол берілген (0жолдардің арасында тек цифрлардан тұратындарын санға
айналдырып, 100 санын қосып, баспаға бер. Санға
айналдыру мүмкін болмаса, онда 1 баспаға бер.
6. Санға айналдыр
Латынның үлкен және кіші әріптерінен тұратын жол
берілген. Осы жолдағы барлық <> әріптердің санын тап.
Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау.
1.Мұғаліммен амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.
Сабақтың ортасы
<<Миға шабуыл>> әдісі
- Программалау үдерісінде файлдан оқу немесе файлға
жазуды не үшін пайдаланады деп ойлайсың?
- Программалау үдерісінде ақпаратты файлдан оқудың
немесе өңделген ақпаратты файлға жазудың қандай
маңызы бар?
Тақырыпты слайд көрсетілімімен демонстрациялау.
Оқушылар тақырыпты топта талқылайды.
Мұғалім білімдерін толықтырады.
1-тапсырма.
5-программа кодын талдаңдар. Егер output.txt файлын
қайта ашып, әртүрлі әріптер санынан соң оған t жолын
жазу керек болса, осы программа кодына қандай
өзгерістер енгізу қажет? Анықтаңдар.
Дескриптор:
Python программалау тілінде файл түрлерін анықтайды.
Фигуралар арқылы бағалау
2-тапсырма.
Сөздерді қосу*
Кіру файлында (input.txt)) латын әріптерінен тұратын екі сөз жеке қатарларда берілген. Осы екі сөзді кіру файлынан
оқып, шығу файлына (output.txt) қосып жаз.
input.txt output.txt
Үsh
burysh
Үshburysh
Дескриптор:
Файлмен жұмыс істеу кезеңдерін қолданады.
3-тапсырма.
output.txt файлына өз атың мен жасыңды жазып қою
үшін программа кодын құрастырып, ұсыныңдар.
Дескриптор:
Файл түрлерін қолданып есеп құрастырады.
Оқушылардың жұмыстарын бағалау парақшасына балл
қою арқылы бағалау
Мұғалімді тыңдайды
1-тапсырманы орындайды
2-тапсырманы орындайды
3-тапсырманы орындайды
Стикер
4 балл
Стикер
3 балл
Стикер
3 балл
Сабақтың соңы
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.
2.Кері байланыс:
Өзін-өзі бағалау.
Плакат /слайд/
Үй тапсырмасы
Оқулықтағы қосымша сұрақтар бойынша дайындалып келу
Бөлім
Алгоритмдеу және программалау
Педагогтың аты-жөні
Сәбитханов Асылхан
Күні
Сынып 10
Қатысушылар саны
Қатыспағандар саны
Сабақтың тақырыбы:
ФАЙЛДАРМЕН ЖҰМЫС
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
10.5.1.3 Ақпаратты оқу және жазу үшін файлдарды пайдалану
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:
Python программалау тілінде файлдардың түрлерін
анықтайды
Көптеген оқушылар:
Файлмен жұмыс істеу кезеңдерін қолданады
Кейбір оқушылар:
Файлдармен жұмыс істеудің тиімділігін тұжырымдайды
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезені/ уақыт
Педагогтың әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
1.Оқушылармен амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.
3.Жаңа тақырыпқа шолу
Өткен сабақты пысықтау: <<Кубизм>> әдісі
Оқушылар текшенің алты қырындағы тапсырмаларды
орындайды
1. Жолдық әдіс түрлерін салыстыру
2. Сөзді ауыстыру
Бірінші қатарда латын әріптерінен құралған жол берілген.
Осы жолда 2 үтірдің арасындағы орналасқан сөзді басқа
сөзбен ауыстыр. Ауыстыратын сөз екінші қатарда берілген.
3. Байтқа ауыстыру
Екілік санау жүйесінде берілген сандарды байтқа толтыру
үшін санның алдын 0-мен толтыратын программа жаз. Бір
байт 8 биттен тұрады. Мысалы, 1012=000001012
4. Сөзді қысқарту
N жол берілген (0
үшін сөздердің бірінші және соңғы әріптерін және
олардың арасына өшірілген әріптердің саны жазылу
керек. Мысалы, <<экспорт-тау>> сөзі <<э8у>> деп
қысқартылады. Ұзындығы 6 және 6-дан кіші сөздердің
өзін баспаға бер.
5. Санға айналдыр
N жол берілген (0
айналдырып, 100 санын қосып, баспаға бер. Санға
айналдыру мүмкін болмаса, онда 1 баспаға бер.
6. Санға айналдыр
Латынның үлкен және кіші әріптерінен тұратын жол
берілген. Осы жолдағы барлық <
Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау.
1.Мұғаліммен амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.
Сабақтың ортасы
<<Миға шабуыл>> әдісі
- Программалау үдерісінде файлдан оқу немесе файлға
жазуды не үшін пайдаланады деп ойлайсың?
- Программалау үдерісінде ақпаратты файлдан оқудың
немесе өңделген ақпаратты файлға жазудың қандай
маңызы бар?
Тақырыпты слайд көрсетілімімен демонстрациялау.
Оқушылар тақырыпты топта талқылайды.
Мұғалім білімдерін толықтырады.
1-тапсырма.
5-программа кодын талдаңдар. Егер output.txt файлын
қайта ашып, әртүрлі әріптер санынан соң оған t жолын
жазу керек болса, осы программа кодына қандай
өзгерістер енгізу қажет? Анықтаңдар.
Дескриптор:
Python программалау тілінде файл түрлерін анықтайды.
Фигуралар арқылы бағалау
2-тапсырма.
Сөздерді қосу*
Кіру файлында (input.txt)) латын әріптерінен тұратын екі сөз жеке қатарларда берілген. Осы екі сөзді кіру файлынан
оқып, шығу файлына (output.txt) қосып жаз.
input.txt output.txt
Үsh
burysh
Үshburysh
Дескриптор:
Файлмен жұмыс істеу кезеңдерін қолданады.
3-тапсырма.
output.txt файлына өз атың мен жасыңды жазып қою
үшін программа кодын құрастырып, ұсыныңдар.
Дескриптор:
Файл түрлерін қолданып есеп құрастырады.
Оқушылардың жұмыстарын бағалау парақшасына балл
қою арқылы бағалау
Мұғалімді тыңдайды
1-тапсырманы орындайды
2-тапсырманы орындайды
3-тапсырманы орындайды
Стикер
4 балл
Стикер
3 балл
Стикер
3 балл
Сабақтың соңы
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.
2.Кері байланыс:
Өзін-өзі бағалау.
Плакат /слайд/
Үй тапсырмасы
Оқулықтағы қосымша сұрақтар бойынша дайындалып келу
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz