Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

СҰРЫПТАУ ӘДІСТЕРІ

Қысқа мерзімді жоспары
Бөлім
Алгоритмдеу және программалау
Педагогтың аты-жөні
Сәбитханов Асылхан
Күні

Сынып 10
Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы:
СҰРЫПТАУ ӘДІСТЕРІ
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.5.1.4 Практикалық есептерді шешу үшін сұрыптау алгоритмдерін іске асыру
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:

Python программалау тіліндегі сұрыптау ұғымы мен
функцияларын анықтайды

Көптеген оқушылар:

Сұрыптау функцияларын программалауда қолданады

Кейбір оқушылар:

Сұрыптау әдістерінің тиімділігін тұжырымдайды

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт
Педагогтың әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
1.Оқушылармен амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.
3.Жаңа тақырыпқа шолу
Өткен сабақты пысықтау: <<Серпілген сауалдар>>
әдісі
Оқушылар шеңбер құрып тұрып, допты лақтыру
арқылы келесі оқушыға өткен тарау бойынша сұрақ
қояды. Ол оқушы жауа беріп, келесі оқушыға сұрақ
қойып, допты лақтырады.
Оқушылардың жауаптарын ауызша қалыптастырушы
бағалау.
1.Мұғаліммен амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

Сабақтың ортасы

<<Миға шабуыл>> әдісі
- <<Сұрыптау>> деген не? Есіңе түсір!
- Қандай сұрыптау әдістерімен таныссың?
- Программалауда сұрыптау жүргізудің маңызы неде?
Оқулықпен жұмыс
Оқушылар оқулықтан тақырыпты оқиды.
Мұғалім слайд, бейнекөрсетілім арқылы білімдерін
толықтырады.
1-тапсырма.
Берілген сұрыптау әдістерін талдаңдар (1-кесте). Бұл
әдістердің негізгі ұқсастықтары мен айырмашылық-
тарын анықтаңдар. Бұл сұрыптау алгоритмдерінің
қайсысы тиімді? Неге? Себебін түсіндіріңдер.
Дескриптор:
<<Сұрыптау>> ұғымы мен түрлерін анықтайды.
Фигуралар арқылы бағалау
2-тапсырма.
1-мысалдағы сұрыптауға арналған есепті Python
тілінің сұрыптау функцияларына ауыстырып,
программа кодын қайта жазып, ұсыныңдар.
Дескриптор:
Сұрыптау функцияларын программалауда қолданады.
3-тапсырма.
Сұрыптау әдістерінің программалаудағы маңызын
бағалап жазыңдар.
Дескриптор:
Сұрыптау әдістерінің маңыздылығын тұжырымдайды.
Оқушылардың әр тапсырманы орындау деңгейіне
қарай бағалау парағына балл қою арқылы бағалау.
Мұғалімді тыңдайды

1-тапсырманы орындайды

2-тапсырманы орындайды

3-тапсырманы орындайды

Стикер
4 балл

Стикер
3 балл

Стикер
3 балл

Сабақтың соңы
1. Қандай сұрыптау әдістерін білесің?
2. Бұл әдістер бір-бірінен қандай
параметрлерімен ерекшеленеді?
3. Есептерді дұрыс шешуге сұрыптау әдістерін
дұрыс қолданудың қандай ықпалы бар?
4. Python-да қандай сұрыптау функциялары бар?
Фигуралар арқылы бағалау
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.
2.Кері байланыс:

Өзін-өзі бағалау.

Плакат /слайд/

Ұқсас жұмыстар
Сабақ мақсаттары. Сабақ барысы
Excel электрондық кестеде мәліметтерді іздеу және сүзгілеуді жүзеге асыру
Медициналық сұрыптаудың мақсаты
«сұрыптау» тарауын қайталау
Биотехнология элективті курс
Генетика және селекция негіздері. қолданбалы курс
Деректі табу және ауыстыру
Бейімділік. Қорғаушы рең.Жасырушы рең. Мимикрия. Сақтандырушы рең.бейімділіктің жетілдірілуі және оның салыстырмалы сипаты бейімділіктің жетілдірілуі және оның салыстырмалы сипаты
Мәліметтер базасын сұрыптау
Ч. дарвиннің эволюциялы туралы ілімі
Пәндер