Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақтың басы. Сабақтың ортасы
Қысқа мерзімді жоспары
Бөлім
Алгоритмдеу және программалау
Педагогтың аты-жөні
Сәбитханов Асылхан
Күні
Сынып 10
Қатысушылар саны
Қатыспағандар саны
Сабақтың тақырыбы:
Практикум. Практикалық есептерді шешу үшін сұрыптау алгоритмдерін іске қосу
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
10.5.1.4 Практикалық есептерді шешу үшін сұрыптау алгоритмдерін іске асыру
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:
Python программалау тіліндегі сұрыптау ұғымы мен
функцияларын анықтайды
Көптеген оқушылар:
Сұрыптау функцияларын программалауда қолданады
Кейбір оқушылар:
Сұрыптау әдістерінің тиімділігін тұжырымдайды
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезені/ уақыт
Педагогтың әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
1.Оқушылармен амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.
3.Жаңа тақырыпқа шолу
Өткен сабақты пысықтау: <<Ғажайып алаң>> әдісі
Плакатқа шеңбер сызылады. Шеңбер бөліктерге
бөлінеді. Бөліктерге өткен сабақ туралы сұрақтар
жазылады. Түйреуішті қаламмен шеңбердің
ортасынан айналдырады. Түйреуіш қай сұрақта
тоқтаса, оқушылар сол сұраққа жауап береді.
Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау
1.Мұғаліммен амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.
Сабақтың ортасы
№2 тапсырма. Іздеу
Кіру файлында (input.txt) ұзындығы N болған
ағылшын алфавитінің кіші әріптерінен тұратын жол
берілген (1<=N<=1000). Осы жолды алфавит бойынша
реттегенде К-шы орында тұрған әріпті тап.Шығу файлының (output.txt) бірінші қатарында К орында
тұрған әріп жазылған.
№ Мысалы Нәтиже
1 kdaldfjs
4
f
Дескриптор:
- Сұрыптау түрлерін анықтайды.
- Сұрыптау түрлерін программалауда қолданады.
Жауаптарын фигуралар арқылы бағалау
<<Зымыран сұрақтар>> әдісі
Оқушылар тақырып бойынша сұрақтар жазып, ұшақ
жасап, келесі топқа ұшырады. Басқа топтың
сұрақтарына жауап береді.
Оқушылардың жауаптарын бағалау парағына балл
қою арқылы бағалау.
Мұғалімді тыңдайды
1-тапсырманы орындайды
2-тапсырманы орындайды
Стикер
4 балл
Стикер
3 балл
Стикер
3 балл
Сабақтың соңы
Шағын тест
Оқушылар өздерін бағалайды.
2.Кері байланыс:
Өзін-өзі бағалау.
Плакат /слайд/
Бөлім
Алгоритмдеу және программалау
Педагогтың аты-жөні
Сәбитханов Асылхан
Күні
Сынып 10
Қатысушылар саны
Қатыспағандар саны
Сабақтың тақырыбы:
Практикум. Практикалық есептерді шешу үшін сұрыптау алгоритмдерін іске қосу
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
10.5.1.4 Практикалық есептерді шешу үшін сұрыптау алгоритмдерін іске асыру
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:
Python программалау тіліндегі сұрыптау ұғымы мен
функцияларын анықтайды
Көптеген оқушылар:
Сұрыптау функцияларын программалауда қолданады
Кейбір оқушылар:
Сұрыптау әдістерінің тиімділігін тұжырымдайды
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезені/ уақыт
Педагогтың әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
1.Оқушылармен амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.
3.Жаңа тақырыпқа шолу
Өткен сабақты пысықтау: <<Ғажайып алаң>> әдісі
Плакатқа шеңбер сызылады. Шеңбер бөліктерге
бөлінеді. Бөліктерге өткен сабақ туралы сұрақтар
жазылады. Түйреуішті қаламмен шеңбердің
ортасынан айналдырады. Түйреуіш қай сұрақта
тоқтаса, оқушылар сол сұраққа жауап береді.
Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау
1.Мұғаліммен амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.
Сабақтың ортасы
№2 тапсырма. Іздеу
Кіру файлында (input.txt) ұзындығы N болған
ағылшын алфавитінің кіші әріптерінен тұратын жол
берілген (1<=N<=1000). Осы жолды алфавит бойынша
реттегенде К-шы орында тұрған әріпті тап.Шығу файлының (output.txt) бірінші қатарында К орында
тұрған әріп жазылған.
№ Мысалы Нәтиже
1 kdaldfjs
4
f
Дескриптор:
- Сұрыптау түрлерін анықтайды.
- Сұрыптау түрлерін программалауда қолданады.
Жауаптарын фигуралар арқылы бағалау
<<Зымыран сұрақтар>> әдісі
Оқушылар тақырып бойынша сұрақтар жазып, ұшақ
жасап, келесі топқа ұшырады. Басқа топтың
сұрақтарына жауап береді.
Оқушылардың жауаптарын бағалау парағына балл
қою арқылы бағалау.
Мұғалімді тыңдайды
1-тапсырманы орындайды
2-тапсырманы орындайды
Стикер
4 балл
Стикер
3 балл
Стикер
3 балл
Сабақтың соңы
Шағын тест
Оқушылар өздерін бағалайды.
2.Кері байланыс:
Өзін-өзі бағалау.
Плакат /слайд/
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz