Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақтың мақсат
Күні:
Сынып: 10
Мұғалім:
Сәбитханов Асылхан
Сабақ тақырыбы:
Графтардағы алгоритмдер
Сабақтың мақсат:
10.5.1.5 практикалық есептерді шешу үшін графтардағы алгоритмдерді іске асыру.
Сілтеме:
10-сыныпқа арналған информатика оқулығы.
қосымша материалдар
Оқу нәтижесі:
Барлығы: Граф дегеніміз не түрлері қандай екенін біледі, бір бірінен ажырата алады.
Басым көпшілігі: Теорияда алған білімдерін практикада қолданады, оларды түрлендіре алады.
Кей бірі: Практикада қолдана отырып, ерекшеліктерін біледі, басқа оқушыға түсіндіре алады.
Оқыту әдістері:
Түсіндірмелі, иллюстративті, көрнекілік, диалогті
Дерек көздері:
Информатикаға арналған жұмыс дәптері.
Оқулық
Сілтемелер
Электронды оқулықтар
ЦБР
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Тапсырмалар
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
І.Кіріспе бөлімі
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу.
Оқушылармен амандасып, класс тізімін тексеріп аламын.
<<Мәліметтегі ақаулық>> сергіту сәтін ұйымдастыра отырып топқа бөліп аламын. Қиындыны құрастыру арқылы шыққан мәліметті табу:
1 топ:
2 топ:
Үй тапсырмасын <<Конверттегі сұрақтар>> әдісі арқылы тексеріп өтемін
Мұғаліммен амандасып,
Тренингке қатысады, топқа бөлініп отырады. Берілген сұрақтарды талдап, үй тапсырмасын айтады.
ІІІ. Тұсаукесер бөлімі
Сергіту сәтіндегі тренингтің және топқа бөлінудің ерекшелігі оның сабаққа қандай қатысы бар екендігін сұрап, тақырыпты ашып аламын және оқушыларды сабақтың мақсатымен таныстырып өтемін.
.
Оқушылар өз пікірлерін айтады. Сабақтың мақсатымен және бағалау критерилерімен танысады.
ІV. Негізгі бөлім
(23мин+5 мин)
<<Балық қаңқасы>> әдісі.
1. Графтардағы алгоритмдер
2. Графтардағы алгоритмдер дегеніміз не түрлері қандай ? оқушылар берілген сұрақтар аясында ресурстардан, кітаптан немесе интернет желілерінен проблемалардың дәлелдерін, оның шешу жолдарын көрсетеді, қортындысы жазады. Кейін басқа оқушылармен пікір алмасады..
Сығып шығару
Графтардағы алгоритімдер
деген тапсырмаға оқушылар берілген сұрақтар аясында ресурстардан, кітаптан немесе интернет желілерінен жауабын қарап, өз ойларын жазады. Кейін басқа оқушылармен жұптасып, пікір алмасады. Негізгі ортақ идеяны(жауабын) айтады.
Практикалық бөлім:
Деңгейлік тапсырмалар беріп, компьютерде орындатамын
Практикалық бөлім:
Деңгейлік тапсырмалар беріп, компьютерде орындатамын
IХ.Қорытынды
VІI. Бағалау
Сабақ барысында смайликтер арқылы әр оқушыға жеке тұлға ретінде баға беремін, сондай - ақ сабақ барысында жарайсың, қолыңнан келеді, көп еңбектендің деп ынталандырып отырамын. Сабақ соңында бағалау критерилері арқылы бағалаймын
Бір - біріне баға береді, ұнаған жерлерін айтып пікір алмасады
VIII. Үй тапсырмасын беру (2 мин)
Тік төртбұрыш шығатындай етіп программа құр және 2 есеп.
Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады.
Сабақ соңында стикерлер арқылы кері байланыс аламын.
Мұғалімге сұрақ: ________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сабақтың соңында парақшасын толтырады
Сынып: 10
Мұғалім:
Сәбитханов Асылхан
Сабақ тақырыбы:
Графтардағы алгоритмдер
Сабақтың мақсат:
10.5.1.5 практикалық есептерді шешу үшін графтардағы алгоритмдерді іске асыру.
Сілтеме:
10-сыныпқа арналған информатика оқулығы.
қосымша материалдар
Оқу нәтижесі:
Барлығы: Граф дегеніміз не түрлері қандай екенін біледі, бір бірінен ажырата алады.
Басым көпшілігі: Теорияда алған білімдерін практикада қолданады, оларды түрлендіре алады.
Кей бірі: Практикада қолдана отырып, ерекшеліктерін біледі, басқа оқушыға түсіндіре алады.
Оқыту әдістері:
Түсіндірмелі, иллюстративті, көрнекілік, диалогті
Дерек көздері:
Информатикаға арналған жұмыс дәптері.
Оқулық
Сілтемелер
Электронды оқулықтар
ЦБР
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Тапсырмалар
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
І.Кіріспе бөлімі
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу.
Оқушылармен амандасып, класс тізімін тексеріп аламын.
<<Мәліметтегі ақаулық>> сергіту сәтін ұйымдастыра отырып топқа бөліп аламын. Қиындыны құрастыру арқылы шыққан мәліметті табу:
1 топ:
2 топ:
Үй тапсырмасын <<Конверттегі сұрақтар>> әдісі арқылы тексеріп өтемін
Мұғаліммен амандасып,
Тренингке қатысады, топқа бөлініп отырады. Берілген сұрақтарды талдап, үй тапсырмасын айтады.
ІІІ. Тұсаукесер бөлімі
Сергіту сәтіндегі тренингтің және топқа бөлінудің ерекшелігі оның сабаққа қандай қатысы бар екендігін сұрап, тақырыпты ашып аламын және оқушыларды сабақтың мақсатымен таныстырып өтемін.
.
Оқушылар өз пікірлерін айтады. Сабақтың мақсатымен және бағалау критерилерімен танысады.
ІV. Негізгі бөлім
(23мин+5 мин)
<<Балық қаңқасы>> әдісі.
1. Графтардағы алгоритмдер
2. Графтардағы алгоритмдер дегеніміз не түрлері қандай ? оқушылар берілген сұрақтар аясында ресурстардан, кітаптан немесе интернет желілерінен проблемалардың дәлелдерін, оның шешу жолдарын көрсетеді, қортындысы жазады. Кейін басқа оқушылармен пікір алмасады..
Сығып шығару
Графтардағы алгоритімдер
деген тапсырмаға оқушылар берілген сұрақтар аясында ресурстардан, кітаптан немесе интернет желілерінен жауабын қарап, өз ойларын жазады. Кейін басқа оқушылармен жұптасып, пікір алмасады. Негізгі ортақ идеяны(жауабын) айтады.
Практикалық бөлім:
Деңгейлік тапсырмалар беріп, компьютерде орындатамын
Практикалық бөлім:
Деңгейлік тапсырмалар беріп, компьютерде орындатамын
IХ.Қорытынды
VІI. Бағалау
Сабақ барысында смайликтер арқылы әр оқушыға жеке тұлға ретінде баға беремін, сондай - ақ сабақ барысында жарайсың, қолыңнан келеді, көп еңбектендің деп ынталандырып отырамын. Сабақ соңында бағалау критерилері арқылы бағалаймын
Бір - біріне баға береді, ұнаған жерлерін айтып пікір алмасады
VIII. Үй тапсырмасын беру (2 мин)
Тік төртбұрыш шығатындай етіп программа құр және 2 есеп.
Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады.
Сабақ соңында стикерлер арқылы кері байланыс аламын.
Мұғалімге сұрақ: ________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сабақтың соңында парақшасын толтырады
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz