Сабақтың мақсат

Күні:
Сынып: 10
: Мұғалім:
Күні:: Сәбитханов Асылхан
Сынып: 10:
: Сабақ тақырыбы:
Күні:: Графтардағы алгоритмдер
: Сабақтың мақсат:
Күні:: 10. 5. 1. 5 практикалық есептерді шешу үшін графтардағы алгоритмдерді іске асыру.
: Сілтеме:
Күні::
  • 10-сыныпқа арналған информатика оқулығы.
  • қосымша материалдар
: Оқу нәтижесі:
Күні::

Барлығы: Граф дегеніміз не түрлері қандай екенін біледі, бір бірінен ажырата алады.

Басым көпшілігі: Теорияда алған білімдерін практикада қолданады, оларды түрлендіре алады.

Кей бірі: Практикада қолдана отырып, ерекшеліктерін біледі, басқа оқушыға түсіндіре алады.

: Оқыту әдістері:
Күні:: Түсіндірмелі, иллюстративті, көрнекілік, диалогті
: Дерек көздері:
Күні::
  • Информатикаға арналған жұмыс дәптері.
  • Оқулық
  • Сілтемелер
  • Электронды оқулықтар
  • ЦБР

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

Тапсырмалар
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Тапсырмалар: І. Кіріспе бөлімі
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу.

Оқушылармен амандасып, класс тізімін тексеріп аламын.

«Мәліметтегі ақаулық» сергіту сәтін ұйымдастыра отырып топқа бөліп аламын. Қиындыны құрастыру арқылы шыққан мәліметті табу:

1 топ:

2 топ:

Үй тапсырмасын «Конверттегі сұрақтар» әдісі арқылы тексеріп өтемін

Оқушының іс-әрекеті:

Мұғаліммен амандасып,

Тренингке қатысады, топқа бөлініп отырады. Берілген сұрақтарды талдап, үй тапсырмасын айтады.

Тапсырмалар: ІІІ. Тұсаукесер бөлімі
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сергіту сәтіндегі тренингтің және топқа бөлінудің ерекшелігі оның сабаққа қандай қатысы бар екендігін сұрап, тақырыпты ашып аламын және оқушыларды сабақтың мақсатымен таныстырып өтемін.

.

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар өз пікірлерін айтады. Сабақтың мақсатымен және бағалау критерилерімен танысады.
Тапсырмалар:

ІV. Негізгі бөлім

(23мин+5 мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті:

«Балық қаңқасы» әдісі.

1. Графтардағы алгоритмдер

2. Графтардағы алгоритмдер дегеніміз не түрлері қандай ? оқушылар берілген сұрақтар аясында ресурстардан, кітаптан немесе интернет желілерінен проблемалардың дәлелдерін, оның шешу жолдарын көрсетеді, қортындысы жазады. Кейін басқа оқушылармен пікір алмасады. .

Оқушының іс-әрекеті:
  1. Сығып шығару
  2. Графтардағы алгоритімдер

деген тапсырмаға оқушылар берілген сұрақтар аясында ресурстардан, кітаптан немесе интернет желілерінен жауабын қарап, өз ойларын жазады. Кейін басқа оқушылармен жұптасып, пікір алмасады. Негізгі ортақ идеяны(жауабын) айтады.

Тапсырмалар:

Практикалық бөлім:

Деңгейлік тапсырмалар беріп, компьютерде орындатамын

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Практикалық бөлім:

Деңгейлік тапсырмалар беріп, компьютерде орындатамын

Тапсырмалар: IХ. Қорытынды
Мұғалімнің іс-әрекеті:

VІI. Бағалау

Сабақ барысында смайликтер арқылы әр оқушыға жеке тұлға ретінде баға беремін, сондай - ақ сабақ барысында жарайсың, қолыңнан келеді, көп еңбектендің деп ынталандырып отырамын . Сабақ соңында бағалау критерилері арқылы бағалаймын

Оқушының іс-әрекеті: Бір - біріне баға береді, ұнаған жерлерін айтып пікір алмасады
Тапсырмалар:

VIII. Үй тапсырмасын беру (2 мин)

Тік төртбұрыш шығатындай етіп программа құр және 2 есеп.

Мұғалімнің іс-әрекеті: Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады.
Тапсырмалар: Сабақ соңында стикерлер арқылы кері байланыс аламын.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Мұғалімге сұрақ:

Сабақтың соңында парақшасын толтырады


Ұқсас жұмыстар
СМАРТ бойынша сабақ мақсатын қою
Сабаққа мақсат қоюдың бірнеше тәсілдерінің мінездемесі
Диофант сызықтық теңдеулері
Мүсіндеу
Мақсат үстеулері
Бақылау жұмыстарын жазу
Көктем мезгіліне өлең құрастыру
Кел тыңдайық ертегі
Қазақстан жолы - 2050: бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ жайлы ақпарат
7.1.Процент
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz