Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Термин сөздерді аудару
|Қысқа мерзімді жоспары |
|Бөлім |Алгоритмдеу және программалау |
|Педагогтың аты-жөні |Сәбитханов Асылхан |
|Күні | |
|Сынып 10 |Қатысушылар | |Қатыспағандар| |
| |саны | |саны | |
|Сабақтың тақырыбы: |Графтағы алгоритмдер |
|Оқу бағдарламасына |10.5.1.5 практикалық есептерді шешу үшін графтардағы |
|сәйкес оқыту |алгоритмдерді іске асыру |
|мақсаттары | |
|Сабақтың мақсаты: |Барлық оқушылар: |
| |Граф және граф түрлерін анықтайды |
| |Көптеген оқушылар: |
| |Графтарды программалауда жүзеге асырады |
| |Кейбір оқушылар: |
| |Графтарға арналған есептер құру, сызбасын ұсынады |
Сабақтың барысы:
|Сабақтың |Педагогтың әрекеті |Оқушының |Бағалау |Ресурстар |
|кезені/ | |әрекеті | | |
|уақыт | | | | |
|Сабақтың |Сәлемдесу, түгендеу |Мұғаліммен | | |
|басы |Өткен сабақты пысықтау |амандасады. | |Слайд |
| |Термин сөздерді аудару | |Мұғалім | |
| |Kazakh |Термин |оқушылар |learningapp|
| |Russian |сөздерді |жауабын |s.org |
| |English |қазақ, орыс, |мұқият | |
| | |ағылшын |тыңдап | |
| | |тілдеріне |кері | |
| |Сортировка |аударады. |байланыс | |
| | | |беріп | |
| | | |отырады | |
| |Таңдау әдісі | |Ауызша | |
| | |Ребусты |мадақтау | |
| | |шешеді | |Слайд |
| | | | |Бейнесабақ |
| | |Бейне сабақты| | |
| | |көреді. Сабақ| | |
| |BubbleSort |бойынша өз | | |
| | |түсінгендері | |Оқулық, |
| |Оқушылардың жауаптарын ауызша |бойынша | |жұмыс |
| |қалыптастырушы бағалау. |пікірлерін | |дәптерлері |
| |Ребус шешу |айтады. | | |
| | | | | |
| |Жаңа тақырыпқа байланысты бейне | | | |
| |сабақ көру. | |4 балл | |
| |Жаңа түйін сөздер |Оқушылар | | |
| |Graph-Граф |тапсырманы | | |
| |Node of the graph-Граф түйіні |дәптерге | |Слайд |
| |Узел графа |орындайды. | | |
| |Graph edge-Граф қабырғасы |1 тапсырманы | | |
| |Ребро графа |орындайды | | |
| | | | | |
| |Жеке жұмыс | | | |
| |Тапсырма 1 | | | |
| |Берілген сызба бойынша көршілес | | | |
| |матрицаны жазу. | | | |
| |Дескриптор | | | |
| |Сызба бойынша көршілес матрицаны | | | |
| |жаза алады. | | | |
|Сабақтың | | | | |
|ортасы |Тапсырма 2 |2-тапсырманы | | |
| |Қалада n көпір бар. Бұл көпірлерге|орындайды. | | |
| |жолдардың қосылуы матрица түрінде |Оқушылар |4 балл |Слайд |
| |сипатталған. Қосылу матрицасында |тапсырманы | | |
| |екі көпірдің арасында жол болса, |компьютерде | | |
| |ол 1-ге, жоқ болса 0-ге тең. |орындайды. | |Компьютер |
| |Бағдарлама кодындағы қалаларды | | | |
| |байланыстыратын көпірлердің санын | | | |
| |анықтайтын қатені табыңыз. | | | |
| |Дескриптор | | | |
| |Оқушылар бағадарлама бойынша | | | |
| |қатені таба алады. |Оқушылар |4 балл |Үлестірмелі|
| |Тапсырма 3 |мәтінді оқып,| |қағаз |
| |Мәтінді оқып, бос орындарды |бос орындарды| | |
| |берілген сөздермен толықтырыңыз: |сөздермен | | |
| |Дескриптор |толтырады | | |
| |Берілген мәтінді оқып, босы | | | |
| |орындарды берілген сөздермен | | | |
| |толықтыра алады. | | | |
| | | | | |
|Сабақтың |Оқушылар өздерін бағалайды. |Оқушылар | | А4 парағы |
|соңы |Кері байланыс: |бағалау | |/слайд/ |
| |Мен білдім ........ |критерийлерім| | |
| |Мен білемін ........... |ен өз | | |
| |Мен түсінбедім .......... |деңгейлерін | | |
|Үй | |бағалайды | | |
|тапсырмасы |Графтағы алгоритмдер тақырыбын | | | |
| |оқу. | | | |
| |Жаңа термин сөздерді жаттап келу. | | | |
|Бөлім |Алгоритмдеу және программалау |
|Педагогтың аты-жөні |Сәбитханов Асылхан |
|Күні | |
|Сынып 10 |Қатысушылар | |Қатыспағандар| |
| |саны | |саны | |
|Сабақтың тақырыбы: |Графтағы алгоритмдер |
|Оқу бағдарламасына |10.5.1.5 практикалық есептерді шешу үшін графтардағы |
|сәйкес оқыту |алгоритмдерді іске асыру |
|мақсаттары | |
|Сабақтың мақсаты: |Барлық оқушылар: |
| |Граф және граф түрлерін анықтайды |
| |Көптеген оқушылар: |
| |Графтарды программалауда жүзеге асырады |
| |Кейбір оқушылар: |
| |Графтарға арналған есептер құру, сызбасын ұсынады |
Сабақтың барысы:
|Сабақтың |Педагогтың әрекеті |Оқушының |Бағалау |Ресурстар |
|кезені/ | |әрекеті | | |
|уақыт | | | | |
|Сабақтың |Сәлемдесу, түгендеу |Мұғаліммен | | |
|басы |Өткен сабақты пысықтау |амандасады. | |Слайд |
| |Термин сөздерді аудару | |Мұғалім | |
| |Kazakh |Термин |оқушылар |learningapp|
| |Russian |сөздерді |жауабын |s.org |
| |English |қазақ, орыс, |мұқият | |
| | |ағылшын |тыңдап | |
| | |тілдеріне |кері | |
| |Сортировка |аударады. |байланыс | |
| | | |беріп | |
| | | |отырады | |
| |Таңдау әдісі | |Ауызша | |
| | |Ребусты |мадақтау | |
| | |шешеді | |Слайд |
| | | | |Бейнесабақ |
| | |Бейне сабақты| | |
| | |көреді. Сабақ| | |
| |BubbleSort |бойынша өз | | |
| | |түсінгендері | |Оқулық, |
| |Оқушылардың жауаптарын ауызша |бойынша | |жұмыс |
| |қалыптастырушы бағалау. |пікірлерін | |дәптерлері |
| |Ребус шешу |айтады. | | |
| | | | | |
| |Жаңа тақырыпқа байланысты бейне | | | |
| |сабақ көру. | |4 балл | |
| |Жаңа түйін сөздер |Оқушылар | | |
| |Graph-Граф |тапсырманы | | |
| |Node of the graph-Граф түйіні |дәптерге | |Слайд |
| |Узел графа |орындайды. | | |
| |Graph edge-Граф қабырғасы |1 тапсырманы | | |
| |Ребро графа |орындайды | | |
| | | | | |
| |Жеке жұмыс | | | |
| |Тапсырма 1 | | | |
| |Берілген сызба бойынша көршілес | | | |
| |матрицаны жазу. | | | |
| |Дескриптор | | | |
| |Сызба бойынша көршілес матрицаны | | | |
| |жаза алады. | | | |
|Сабақтың | | | | |
|ортасы |Тапсырма 2 |2-тапсырманы | | |
| |Қалада n көпір бар. Бұл көпірлерге|орындайды. | | |
| |жолдардың қосылуы матрица түрінде |Оқушылар |4 балл |Слайд |
| |сипатталған. Қосылу матрицасында |тапсырманы | | |
| |екі көпірдің арасында жол болса, |компьютерде | | |
| |ол 1-ге, жоқ болса 0-ге тең. |орындайды. | |Компьютер |
| |Бағдарлама кодындағы қалаларды | | | |
| |байланыстыратын көпірлердің санын | | | |
| |анықтайтын қатені табыңыз. | | | |
| |Дескриптор | | | |
| |Оқушылар бағадарлама бойынша | | | |
| |қатені таба алады. |Оқушылар |4 балл |Үлестірмелі|
| |Тапсырма 3 |мәтінді оқып,| |қағаз |
| |Мәтінді оқып, бос орындарды |бос орындарды| | |
| |берілген сөздермен толықтырыңыз: |сөздермен | | |
| |Дескриптор |толтырады | | |
| |Берілген мәтінді оқып, босы | | | |
| |орындарды берілген сөздермен | | | |
| |толықтыра алады. | | | |
| | | | | |
|Сабақтың |Оқушылар өздерін бағалайды. |Оқушылар | | А4 парағы |
|соңы |Кері байланыс: |бағалау | |/слайд/ |
| |Мен білдім ........ |критерийлерім| | |
| |Мен білемін ........... |ен өз | | |
| |Мен түсінбедім .......... |деңгейлерін | | |
|Үй | |бағалайды | | |
|тапсырмасы |Графтағы алгоритмдер тақырыбын | | | |
| |оқу. | | | |
| |Жаңа термин сөздерді жаттап келу. | | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz