Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Термин сөздерді аудару

|Қысқа мерзімді жоспары |
|Бөлім |Алгоритмдеу және программалау |
|Педагогтың аты-жөні |Сәбитханов Асылхан |
|Күні | |
|Сынып 10 |Қатысушылар | |Қатыспағандар| |
| |саны | |саны | |
|Сабақтың тақырыбы: |Графтағы алгоритмдер |
|Оқу бағдарламасына |10.5.1.5 практикалық есептерді шешу үшін графтардағы |
|сәйкес оқыту |алгоритмдерді іске асыру |
|мақсаттары | |
|Сабақтың мақсаты: |Барлық оқушылар: |
| |Граф және граф түрлерін анықтайды |
| |Көптеген оқушылар: |
| |Графтарды программалауда жүзеге асырады |
| |Кейбір оқушылар: |
| |Графтарға арналған есептер құру, сызбасын ұсынады |

Сабақтың барысы:

|Сабақтың |Педагогтың әрекеті |Оқушының |Бағалау |Ресурстар |
|кезені/ | |әрекеті | | |
|уақыт | | | | |
|Сабақтың |Сәлемдесу, түгендеу |Мұғаліммен | | |
|басы |Өткен сабақты пысықтау |амандасады. | |Слайд |
| |Термин сөздерді аудару | |Мұғалім | |
| |Kazakh |Термин |оқушылар |learningapp|
| |Russian |сөздерді |жауабын |s.org |
| |English |қазақ, орыс, |мұқият | |
| | |ағылшын |тыңдап | |
| | |тілдеріне |кері | |
| |Сортировка |аударады. |байланыс | |
| | | |беріп | |
| | | |отырады | |
| |Таңдау әдісі | |Ауызша | |
| | |Ребусты |мадақтау | |
| | |шешеді | |Слайд |
| | | | |Бейнесабақ |
| | |Бейне сабақты| | |
| | |көреді. Сабақ| | |
| |BubbleSort |бойынша өз | | |
| | |түсінгендері | |Оқулық, |
| |Оқушылардың жауаптарын ауызша |бойынша | |жұмыс |
| |қалыптастырушы бағалау. |пікірлерін | |дәптерлері |
| |Ребус шешу |айтады. | | |
| | | | | |
| |Жаңа тақырыпқа байланысты бейне | | | |
| |сабақ көру. | |4 балл | |
| |Жаңа түйін сөздер |Оқушылар | | |
| |Graph-Граф |тапсырманы | | |
| |Node of the graph-Граф түйіні |дәптерге | |Слайд |
| |Узел графа |орындайды. | | |
| |Graph edge-Граф қабырғасы |1 тапсырманы | | |
| |Ребро графа |орындайды | | |
| | | | | |
| |Жеке жұмыс | | | |
| |Тапсырма 1 | | | |
| |Берілген сызба бойынша көршілес | | | |
| |матрицаны жазу. | | | |
| |Дескриптор | | | |
| |Сызба бойынша көршілес матрицаны | | | |
| |жаза алады. | | | |
|Сабақтың | | | | |
|ортасы |Тапсырма 2 |2-тапсырманы | | |
| |Қалада n көпір бар. Бұл көпірлерге|орындайды. | | |
| |жолдардың қосылуы матрица түрінде |Оқушылар |4 балл |Слайд |
| |сипатталған. Қосылу матрицасында |тапсырманы | | |
| |екі көпірдің арасында жол болса, |компьютерде | | |
| |ол 1-ге, жоқ болса 0-ге тең. |орындайды. | |Компьютер |
| |Бағдарлама кодындағы қалаларды | | | |
| |байланыстыратын көпірлердің санын | | | |
| |анықтайтын қатені табыңыз. | | | |
| |Дескриптор | | | |
| |Оқушылар бағадарлама бойынша | | | |
| |қатені таба алады. |Оқушылар |4 балл |Үлестірмелі|
| |Тапсырма 3 |мәтінді оқып,| |қағаз |
| |Мәтінді оқып, бос орындарды |бос орындарды| | |
| |берілген сөздермен толықтырыңыз: |сөздермен | | |
| |Дескриптор |толтырады | | |
| |Берілген мәтінді оқып, босы | | | |
| |орындарды берілген сөздермен | | | |
| |толықтыра алады. | | | |
| | | | | |
|Сабақтың |Оқушылар өздерін бағалайды. |Оқушылар | | А4 парағы |
|соңы |Кері байланыс: |бағалау | |/слайд/ |
| |Мен білдім ........ |критерийлерім| | |
| |Мен білемін ........... |ен өз | | |
| |Мен түсінбедім .......... |деңгейлерін | | |
|Үй | |бағалайды | | |
|тапсырмасы |Графтағы алгоритмдер тақырыбын | | | |
| |оқу. | | | |
| |Жаңа термин сөздерді жаттап келу. | | | |

Ұқсас жұмыстар
Power point бағдарламасында гиперсілтеме құру. 6 сынып
Табу сөз
Python программалау тілінде алгоритмдерді программалау
Ана тілінің қызметі
Нақтылайтын сұрақтар
Фотоэффект құбылысы
Сөз екпіні
Күш, деформация, динамометр, Гук заңы
Иран. Ауғанстан
Организмдердің көбею формалары .Жыныссыз көбею түрлері. Жынысты көбею
Пәндер