Термин сөздерді аудару

Қысқа мерзімді жоспары: Қысқа мерзімді жоспары
Қысқа мерзімді жоспары: Бөлім
Алгоритмдеу және программалау
Қысқа мерзімді жоспары: Педагогтың аты-жөні
Сәбитханов Асылхан
Қысқа мерзімді жоспары: Күні
Қысқа мерзімді жоспары: Сынып 10
Қатысушылар саны
Қатыспағандар саны
Қысқа мерзімді жоспары: Сабақтың тақырыбы:

Графтағы алгоритмдер

Қысқа мерзімді жоспары: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10. 5. 1. 5 практикалық есептерді шешу үшін графтардағы алгоритмдерді іске асыру

Қысқа мерзімді жоспары: Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:
Қысқа мерзімді жоспары: Граф және граф түрлерін анықтайды
Қысқа мерзімді жоспары: Көптеген оқушылар:
Қысқа мерзімді жоспары: Графтарды программалауда жүзеге асырады
Қысқа мерзімді жоспары: Кейбір оқушылар:
Қысқа мерзімді жоспары: Графтарға арналған есептер құру, сызбасын ұсынады

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт: Сабақтың кезені/ уақыт
Педагогтың әрекеті: Педагогтың әрекеті
Оқушының әрекеті: Оқушының әрекеті
Бағалау: Бағалау
Ресурстар: Ресурстар
Сабақтың кезені/ уақыт: Сабақтың басы
Педагогтың әрекеті:

Сәлемдесу, түгендеу

Өткен сабақты пысықтау

Термин сөздерді аудару

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Оқушылардың жауаптарын ауызша қалыптастырушы бағалау.

Ребус шешу

Жаңа тақырыпқа байланысты бейне сабақ көру.

Жаңа түйін сөздер

Graph-Граф

Node of the graph-Граф түйіні

Узел графа

Graph edge-Граф қабырғасы

Ребро графа

Жеке жұмыс

Тапсырма 1

Берілген сызба бойынша көршілес матрицаны жазу.

Дескриптор

Сызба бойынша көршілес матрицаны жаза алады.

Оқушының әрекеті: Kazakh
Бағалау: Russian
Ресурстар: English
Сортировка
Таңдау әдісі
BubbleSort

Мұғаліммен амандасады.

Термин сөздерді қазақ, орыс, ағылшын тілдеріне аударады.

Ребусты шешеді

Бейне сабақты көреді. Сабақ бойынша өз түсінгендері бойынша пікірлерін айтады.

Оқушылар тапсырманы дәптерге орындайды.

1 тапсырманы орындайды

Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

Ауызша мадақтау

4 балл

Слайд

learningapps. org

Слайд

Бейнесабақ

Оқулық, жұмыс дәптерлері

Слайд

Сабақтың кезені/ уақыт:
Педагогтың әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Сабақтың кезені/ уақыт:
Педагогтың әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Сабақтың кезені/ уақыт:
Педагогтың әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Сабақтың кезені/ уақыт:
Педагогтың әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Сабақтың кезені/ уақыт: Сабақтың ортасы
Педагогтың әрекеті:

Тапсырма 2

Қалада n көпір бар. Бұл көпірлерге жолдардың қосылуы матрица түрінде сипатталған. Қосылу матрицасында екі көпірдің арасында жол болса, ол 1-ге, жоқ болса 0-ге тең. Бағдарлама кодындағы қалаларды байланыстыратын көпірлердің санын анықтайтын қатені табыңыз.

Дескриптор

Оқушылар бағадарлама бойынша қатені таба алады.

Тапсырма 3

Мәтінді оқып, бос орындарды берілген сөздермен толықтырыңыз:

Дескриптор

Берілген мәтінді оқып, босы орындарды берілген сөздермен толықтыра алады.

Оқушының әрекеті:

2-тапсырманы орындайды.

Оқушылар тапсырманы компьютерде орындайды.

Оқушылар мәтінді оқып, бос орындарды сөздермен толтырады

Бағалау:

4 балл

4 балл

Ресурстар:

Слайд

Компьютер

Үлестірмелі қағаз

Сабақтың кезені/ уақыт:

Сабақтың соңы

Үй тапсырмасы

Педагогтың әрекеті:

Оқушылар өздерін бағалайды.

Кері байланыс:

Мен білдім . . .

Мен білемін . . .

Мен түсінбедім . . .

Графтағы алгоритмдер тақырыбын оқу.

Жаңа термин сөздерді жаттап келу.

Оқушының әрекеті: Оқушылар бағалау критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды
Бағалау:
Ресурстар:

А4 парағы

/слайд/


Ұқсас жұмыстар
Power point бағдарламасында гиперсілтеме құру. 6 сынып
Табу сөз
Python программалау тілінде алгоритмдерді программалау
Ана тілінің қызметі
Нақтылайтын сұрақтар
Фотоэффект құбылысы
Сөз екпіні
Сабақтың кезеңі уақыты. Сабақтың тақырыбы
Күш, деформация, динамометр, Гук заңы
Иран. Ауғанстан
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz