Кейбір оқушы

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ мектеп-гимназия
Веб-жобалау
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:Сәбитханов А Ө.
Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
§ 4. 1 WEB-ПРОГРАММАЛАУ. WEB-САЙТ ТУРАЛЫ ТҮСІНІК
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу программасына
сілтеме)
10. 4. 2. 1 web-парақшаларды әзірлеуде HTML-тегтерін қолдану
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушы: Web-программалау, HTML тілі ұғымдарын анықтайды
Көпшілік оқушы: Сайтты жариялау тәсілдерін салыстырады
Кейбір оқушы: Web-сайтты жасақтау жұмысын қолданады
Ойлау дағдылары
Білу, түсіну, қолдану
Бағалау критерийі
Web-программалау, HTML тілі ұғымдарын анықтайды. Сайтты жариялау тәсілдерін салыстырады.
Web-сайтты жасақтау жұмысын қолданады.
Тілдік мақсаттар
Пәндік лексика және терминология:
Сайт, Web, World Wide Web, сервер
Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы
www дегеніміз . . .
HTML тілінің атқаратын қызметін жазыңдар. Сайтты жоспарлау кезеңдерін жазыңдар.
Құндылықтарға баулу
Топта бірлесіп жұмыс істеу, топ ережесіне бағыну, бір-бірінің пікірін тыңдау
Пәнаралық байланыс
Ағылшын тілінде сөздер қолданылады
Алдыңғы білім
Деректерді таңдау үшін құрылымдық сұраныстар тілін (SQL) қолдану
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Уақыт
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
2 мин
Ұйымдастыру: Сәлемдесу, түгендеу
- мин
2 мин
Сабақтың ортасы 3 мин
5 мин
5 мин
5 мин
«Ішкі, сыртқы шеңбер» әдісіШаттық шеңбері: « Үш тілді тілек» әдісі Оқушылар ішіне үш тілде тілек жазылған жүрекшелерді алып оқып, келесі оқушыға ұсынады.
Топқа біріктіру: «Атомдар мен молекулалар»Оқушылар ішкі және сыртқы шеңбер болып тұрады. Өткен тарау бойынша бірінші ішкі шеңбер сұрақтар қояды, екінші сыртқы шеңбер сұрақтар қояды.
«Миға шабуыл» әдісіОқушылар «атомдар» дегенде екеуден бірігеді,
«молекулалар» дегенде ыдырайды. «Атомдар» дегенде үшеуден бірігеді, «молекулалар» дегенде ыдырайды. Үш топқа бірігеді.
Оқушылардың іс-әрекеттерін ауызша мадақтау
- Web-беттерді жасауда қандай программалар қолданылады деп ойлайсыңдар?
- Web-программалау не үшін керек?
- Интернеттегі беттер қандай программа көмегімен жасалады?
Дескриптор:Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. Түсінгендерін қасындағы құрбысына айтып береді. Мұғалім оқушылардың білімдерін толықтырады.
Ауызша мадақтау, ынталандыру
1-тапсырма. «Венн диаграммасы» әдісі Оқушылар HTML тілі мен WEB-программалауды салыстырады.
2-тапсырма.HTML тілі мен WEB-программалау ұғымдарын анықтайды.
Фигуралар арқылы бағалау
Кестемен жұмыс. Кестедегі мәліметтерді толтырыңдар
Жоспарлау
Элементтерді жасақтау
Программалау
Тестілеу
Жариялау
Жарнамалау
Бақылау
Web-сайт жасақтау жұмысын салыстырады.
Жүрекшелер
Оқулық bilimland. kz
Плакат, маркер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz