Кейбір оқушы

Қысқа мерзімді жоспар (ЖМБ) 33-сабақ

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ мектеп-гимназия

Веб-жобалау

Күні: Мұғалімнің аты-жөні:Сәбитханов А Ө.

Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ мектеп-гимназияВеб-жобалауКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Сәбитханов А Ө.Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Сабақтың тақырыбы

§ 4. 1 WEB-ПРОГРАММАЛАУ. WEB-САЙТ ТУРАЛЫ ТҮСІНІК

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ мектеп-гимназияВеб-жобалауКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Сәбитханов А Ө.Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу программасына

сілтеме)

10. 4. 2. 1 web-парақшаларды әзірлеуде HTML-тегтерін қолдану

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ мектеп-гимназияВеб-жобалауКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Сәбитханов А Ө.Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы: Web-программалау, HTML тілі ұғымдарын анықтайды

Көпшілік оқушы: Сайтты жариялау тәсілдерін салыстырады

Кейбір оқушы: Web-сайтты жасақтау жұмысын қолданады

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ мектеп-гимназияВеб-жобалауКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Сәбитханов А Ө.Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Ойлау дағдылары

Білу, түсіну, қолдану

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ мектеп-гимназияВеб-жобалауКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Сәбитханов А Ө.Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Бағалау критерийі

Web-программалау, HTML тілі ұғымдарын анықтайды. Сайтты жариялау тәсілдерін салыстырады.

Web-сайтты жасақтау жұмысын қолданады.

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ мектеп-гимназияВеб-жобалауКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Сәбитханов А Ө.Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика және терминология:

Сайт, Web, World Wide Web, сервер

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ мектеп-гимназияВеб-жобалауКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Сәбитханов А Ө.Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы

www дегеніміз . . .

HTML тілінің атқаратын қызметін жазыңдар. Сайтты жоспарлау кезеңдерін жазыңдар.

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ мектеп-гимназияВеб-жобалауКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Сәбитханов А Ө.Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Құндылықтарға баулу

Топта бірлесіп жұмыс істеу, топ ережесіне бағыну, бір-бірінің пікірін тыңдау

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ мектеп-гимназияВеб-жобалауКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Сәбитханов А Ө.Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Пәнаралық байланыс

Ағылшын тілінде сөздер қолданылады

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ мектеп-гимназияВеб-жобалауКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Сәбитханов А Ө.Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Алдыңғы білім

Деректерді таңдау үшін құрылымдық сұраныстар тілін (SQL) қолдану

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ мектеп-гимназияВеб-жобалауКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Сәбитханов А Ө.Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Сабақтың барысы

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ мектеп-гимназияВеб-жобалауКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Сәбитханов А Ө.Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Уақыт

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №90 ДБАМ мектеп-гимназияВеб-жобалауКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Сәбитханов А Ө.Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар::

Сабақтың басы

2 мин

Ұйымдастыру: Сәлемдесу, түгендеу

  1. мин

2 мин

Сабақтың ортасы 3 мин

5 мин

5 мин

5 мин

Шаттық шеңбері: « Үш тілді тілек» әдісі Оқушылар ішіне үш тілде тілек жазылған жүрекшелерді алып оқып, келесі оқушыға ұсынады.

«Ішкі, сыртқы шеңбер» әдісі

Оқушылар ішкі және сыртқы шеңбер болып тұрады. Өткен тарау бойынша бірінші ішкі шеңбер сұрақтар қояды, екінші сыртқы шеңбер сұрақтар қояды.

Топқа біріктіру: «Атомдар мен молекулалар»

Оқушылар «атомдар» дегенде екеуден бірігеді,

«молекулалар» дегенде ыдырайды. «Атомдар» дегенде үшеуден бірігеді, «молекулалар» дегенде ыдырайды. Үш топқа бірігеді.

Оқушылардың іс-әрекеттерін ауызша мадақтау

«Миға шабуыл» әдісі
  • Web-беттерді жасауда қандай программалар қолданылады деп ойлайсыңдар?
  • Web-программалау не үшін керек?
  • Интернеттегі беттер қандай программа көмегімен жасалады?
«Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі

Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. Түсінгендерін қасындағы құрбысына айтып береді. Мұғалім оқушылардың білімдерін толықтырады.

Ауызша мадақтау, ынталандыру

1-тапсырма. «Венн диаграммасы» әдісі Оқушылар HTML тілі мен WEB-программалауды салыстырады.

Дескриптор:

HTML тілі мен WEB-программалау ұғымдарын анықтайды.

Фигуралар арқылы бағалау

2-тапсырма.

Кестемен жұмыс. Кестедегі мәліметтерді толтырыңдар

Жоспарлау

Жоспарлау:

Элементтерді жасақтау

:
Жоспарлау:

Программалау

:
Жоспарлау:

Тестілеу

:
Жоспарлау:

Жариялау

:
Жоспарлау:

Жарнамалау

:
Жоспарлау:

Бақылау

:
Дескриптор:

Web-сайт жасақтау жұмысын салыстырады.

Жүрекшелер

Оқулық bilimland. kz

Плакат, маркер


Ұқсас жұмыстар
Мектеп, оқушы, ата-ана арасындағы қарым-қатынас
Сабақтың ортасы. Оқушылармен амандасу
Механикалық энергия
Мақсат үстеулері
Мұғалімнің оқушылармен және олардың ата-аналармен өзара қарым-қатынасының кәсіби мәдениеті
Табиғат - адам өмірінің негізі
Вариациялық қатарды вариациялық қисықтан ажырату
ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ БАҒАЛАУ
Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру
Табиғатты аялайық жайлы ақпарат
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz