Сөздік диктантын жүргізу

Қазақ тілінен қысқа мерзімді сабақ жоспары

Бөлім:
Өнер
Бөлім:: Педагогтің аты-жөні:
Өнер: Карткалиева Д. Т.
Бөлім:: Күні:
Өнер: 01. 02. 2024
Бөлім:: Сынып: 3А
Өнер: Қатысқандар: Қатыспағандар:
Бөлім:: Сабақтың тақырыбы:
Өнер: Мұхтар Әуезовтің музейі
Бөлім:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:
Өнер:

3. 3. 5. 1. сөздіктер мен анықтамалықтардан қажетті ақпаратты табу және оны алу

3. 4. 5. 1 жаңа сөздерді орфографиялық сөздіктерге сүйеніп дұрыс жазу

Бөлім:: Сабақтың мақсаттары:
Өнер:

- сөздіктер мен анықтамалықтардан қажетті ақпаратты табады және оны алады

- жаңа сөздерді орфографиялық сөздіктерге сүйеніп дұрыс жазады

Сабақ барысы

Сабақ кезеңі\Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Білім алушылардың іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ кезеңі\Уақыты:

Сабақтың басы

10 минут

Педагогтің іс-әрекеті:

Оқушылармен амандасады

Сыныпты түгендейді

Жұпқа бөледі

Тренинг өткізеді

Білім алушылардың іс-әрекеті:

Мұғаліммен амандасады

«Смайлик » әдісі арқылы өз көңіл күйлерін білдіреді

Бағалау: Қол шапалақтау
Ресурстар: Смайлик
Сабақ кезеңі\Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті: Үй жұмысын сұрайды
Білім алушылардың іс-әрекеті:

Тапсырманы оқиды

Сөздерді жатқа айтады

Бағалау:

Сөйлемдерді оқиды-б

Сөздерді айтады -1б

Жалпы балл: 2 балл

Ресурстар:
Сабақ кезеңі\Уақыты:

Сабақтың ортасы

25 минут

Педагогтің іс-әрекеті:

Сөздікпен жұмыс жүргізу. Сөздердің аудармасымен таныстыру. Сөздік диктантын жүргізу

1-тапсырма. Диктант жазу. Орфграфиялық нормаларды сақтау.

2-тапсырма. Мәтінге сай қажетті сөздерді қойып жазыңыз.

Сергіту сәті. «Кім жылдам?» ойыны (доппен)

Білім алушылардың іс-әрекеті:

Сөздікпен жұмыс

Дескриптор:

- сөздерді мұғалімнің айтуымен жазады

-сөздерді оқиды

-сөздерді қайталайды

-сөйлем немесе сөз тіркесін құрайды

Диктант жазады.

Дескриптор:

-мұғалімді мұқият тыңдайды

-диктантты жазады

- орфографиялық норманы сақтайды

Жазылым тапсырмасын орындайды

Дескриптор:

-қажетті сөздерді қояды

-сөйлемдерді көшіріп жазады

Екі топқа бөлініп қарама-қарсы тұрады. Бір оқушы екінші топтың оқушысына тақырыпқа қатысты сөздің қазақшасын айтып лақтырады, ал екіншісі орысшасын айтады.

Бағалау:

-сөздерде қате жоқ-1б

-сөздерді қате бар-0б

-жаңа сөздермен сөйлем құрайды-1б

Жалпы балл:

1-2 қате-4балл

3-4-4қате-3 балл

5-6 қате -2 балл

7-8 қате-1балл

9дан көп-0 балл

Ресурстар:

Жиһаз-мебель

Жазушы-писатель

Сабақ кезеңі\Уақыты:

Сабақтың соңы

10 минут

Педагогтің іс-әрекеті:

3-тапсырма. Мәтіннен септік жалғаулы сөздерді тауып астын сыз, қай септік екенін анықта.

Оқушыларды сабаққа қатысуы бойынша бағалайды.

Білім алушылардың іс-әрекеті:

Ережеге сай тапсырманы орындайды.

Дескриптор:

-септік жалғаулы сөздерді табады

-астын сызады

-қай септік екенін анықтайды

Сабақ бойынша өз ойларын жазады

Бағалау:
Сабақ кезеңі\Уақыты: Үй жұмысы
Педагогтің іс-әрекеті: 3-тапсырма 33-бет. Сөздік жаттау

Жиһаз-мебель

Жазушы-писатель


Ұқсас жұмыстар
Ата -әке -бала
Мұғалім берген тапсырманы орындау
Тақырып Қос сөздер, қайталама қос сөздер
Есептік және реттік сан есім
Мекен үстеу. бастауыш сынып
Сын есім. 3 сынып
Тіректің реакция күші
Металдардың периодтық жүйедегі орны және атомдарының құрылысы
Дауысты дыбыстар
Шығармашылық жұмыстың түрлері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz