Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сөздік диктантын жүргізу

Қазақ тілінен қысқа мерзімді сабақ жоспары

Бөлім:
Өнер
Педагогтің аты-жөні:
Карткалиева Д.Т.
Күні:
01.02.2024
Сынып: 3А
Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы:
Мұхтар Әуезовтің музейі
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:
3.3.5.1. сөздіктер мен анықтамалықтардан қажетті ақпаратты табу және оны алу
3.4.5.1 жаңа сөздерді орфографиялық сөздіктерге сүйеніп дұрыс жазу
Сабақтың мақсаттары:
- сөздіктер мен анықтамалықтардан қажетті ақпаратты табады және оны алады
- жаңа сөздерді орфографиялық сөздіктерге сүйеніп дұрыс жазады
Сабақ барысы
Сабақ кезеңі\Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Білім алушылардың іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
10 минут
Оқушылармен амандасады
Сыныпты түгендейді
Жұпқа бөледі
Тренинг өткізеді
Мұғаліммен амандасады
<<Смайлик >> әдісі арқылы өз көңіл күйлерін білдіреді
Қол шапалақтау
Смайлик

Үй жұмысын сұрайды
Тапсырманы оқиды
Сөздерді жатқа айтады
Сөйлемдерді оқиды-б
Сөздерді айтады -1б
Жалпы балл: 2 балл

Сабақтың ортасы
25 минут

Сөздікпен жұмыс жүргізу. Сөздердің аудармасымен таныстыру. Сөздік диктантын жүргізу

1-тапсырма. Диктант жазу. Орфграфиялық нормаларды сақтау.

2-тапсырма. Мәтінге сай қажетті сөздерді қойып жазыңыз.

Сергіту сәті. <<Кім жылдам?>> ойыны (доппен)

Сөздікпен жұмыс
Дескриптор:
-сөздерді мұғалімнің айтуымен жазады
-сөздерді оқиды
-сөздерді қайталайды
-сөйлем немесе сөз тіркесін құрайды

Диктант жазады.
Дескриптор:
-мұғалімді мұқият тыңдайды
-диктантты жазады
- орфографиялық норманы сақтайды

Жазылым тапсырмасын орындайды
Дескриптор:
-қажетті сөздерді қояды
-сөйлемдерді көшіріп жазады

Екі топқа бөлініп қарама-қарсы тұрады. Бір оқушы екінші топтың оқушысына тақырыпқа қатысты сөздің қазақшасын айтып лақтырады, ал екіншісі орысшасын айтады.
-сөздерде қате жоқ-1б
-сөздерді қате бар-0б
-жаңа сөздермен сөйлем құрайды-1б
Жалпы балл: 2б

1-2 қате-4балл
3-4-4қате-3 балл
5-6 қате -2 балл
7-8 қате-1балл
9дан көп-0 балл

Жиһаз-мебель
Жазушы-писатель

Сабақтың соңы
10 минут
3-тапсырма. Мәтіннен септік жалғаулы сөздерді тауып астын сыз, қай септік екенін анықта.

Оқушыларды сабаққа қатысуы бойынша бағалайды.
Ережеге сай тапсырманы орындайды.
Дескриптор:
-септік жалғаулы сөздерді табады
-астын сызады
-қай септік екенін анықтайды

Сабақ бойынша өз ойларын жазады

Үй жұмысы
3-тапсырма 33-бет. Сөздік жаттау

Жиһаз-мебель
Жазушы-писатель

Ұқсас жұмыстар
Ата -әке -бала
Мұғалім берген тапсырманы орындау
Тақырып Қос сөздер, қайталама қос сөздер
Есептік және реттік сан есім
Мекен үстеу. бастауыш сынып
Сын есім. 3 сынып
Тіректің реакция күші
Металдардың периодтық жүйедегі орны және атомдарының құрылысы
Дауысты дыбыстар
Шығармашылық жұмыстың түрлері
Пәндер