Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сөздік диктантын жүргізу
Қазақ тілінен қысқа мерзімді сабақ жоспары
Бөлім:
Өнер
Педагогтің аты-жөні:
Карткалиева Д.Т.
Күні:
01.02.2024
Сынып: 3А
Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы:
Мұхтар Әуезовтің музейі
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:
3.3.5.1. сөздіктер мен анықтамалықтардан қажетті ақпаратты табу және оны алу
3.4.5.1 жаңа сөздерді орфографиялық сөздіктерге сүйеніп дұрыс жазу
Сабақтың мақсаттары:
- сөздіктер мен анықтамалықтардан қажетті ақпаратты табады және оны алады
- жаңа сөздерді орфографиялық сөздіктерге сүйеніп дұрыс жазады
Сабақ барысы
Сабақ кезеңі\Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Білім алушылардың іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
10 минут
Оқушылармен амандасады
Сыныпты түгендейді
Жұпқа бөледі
Тренинг өткізеді
Мұғаліммен амандасады
<<Смайлик >> әдісі арқылы өз көңіл күйлерін білдіреді
Қол шапалақтау
Смайлик
Үй жұмысын сұрайды
Тапсырманы оқиды
Сөздерді жатқа айтады
Сөйлемдерді оқиды-б
Сөздерді айтады -1б
Жалпы балл: 2 балл
Сабақтың ортасы
25 минут
Сөздікпен жұмыс жүргізу. Сөздердің аудармасымен таныстыру. Сөздік диктантын жүргізу
1-тапсырма. Диктант жазу. Орфграфиялық нормаларды сақтау.
2-тапсырма. Мәтінге сай қажетті сөздерді қойып жазыңыз.
Сергіту сәті. <<Кім жылдам?>> ойыны (доппен)
Сөздікпен жұмыс
Дескриптор:
-сөздерді мұғалімнің айтуымен жазады
-сөздерді оқиды
-сөздерді қайталайды
-сөйлем немесе сөз тіркесін құрайды
Диктант жазады.
Дескриптор:
-мұғалімді мұқият тыңдайды
-диктантты жазады
- орфографиялық норманы сақтайды
Жазылым тапсырмасын орындайды
Дескриптор:
-қажетті сөздерді қояды
-сөйлемдерді көшіріп жазады
Екі топқа бөлініп қарама-қарсы тұрады. Бір оқушы екінші топтың оқушысына тақырыпқа қатысты сөздің қазақшасын айтып лақтырады, ал екіншісі орысшасын айтады.
-сөздерде қате жоқ-1б
-сөздерді қате бар-0б
-жаңа сөздермен сөйлем құрайды-1б
Жалпы балл: 2б
1-2 қате-4балл
3-4-4қате-3 балл
5-6 қате -2 балл
7-8 қате-1балл
9дан көп-0 балл
Жиһаз-мебель
Жазушы-писатель
Сабақтың соңы
10 минут
3-тапсырма. Мәтіннен септік жалғаулы сөздерді тауып астын сыз, қай септік екенін анықта.
Оқушыларды сабаққа қатысуы бойынша бағалайды.
Ережеге сай тапсырманы орындайды.
Дескриптор:
-септік жалғаулы сөздерді табады
-астын сызады
-қай септік екенін анықтайды
Сабақ бойынша өз ойларын жазады
Үй жұмысы
3-тапсырма 33-бет. Сөздік жаттау
Жиһаз-мебель
Жазушы-писатель
Бөлім:
Өнер
Педагогтің аты-жөні:
Карткалиева Д.Т.
Күні:
01.02.2024
Сынып: 3А
Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы:
Мұхтар Әуезовтің музейі
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:
3.3.5.1. сөздіктер мен анықтамалықтардан қажетті ақпаратты табу және оны алу
3.4.5.1 жаңа сөздерді орфографиялық сөздіктерге сүйеніп дұрыс жазу
Сабақтың мақсаттары:
- сөздіктер мен анықтамалықтардан қажетті ақпаратты табады және оны алады
- жаңа сөздерді орфографиялық сөздіктерге сүйеніп дұрыс жазады
Сабақ барысы
Сабақ кезеңі\Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Білім алушылардың іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
10 минут
Оқушылармен амандасады
Сыныпты түгендейді
Жұпқа бөледі
Тренинг өткізеді
Мұғаліммен амандасады
<<Смайлик >> әдісі арқылы өз көңіл күйлерін білдіреді
Қол шапалақтау
Смайлик
Үй жұмысын сұрайды
Тапсырманы оқиды
Сөздерді жатқа айтады
Сөйлемдерді оқиды-б
Сөздерді айтады -1б
Жалпы балл: 2 балл
Сабақтың ортасы
25 минут
Сөздікпен жұмыс жүргізу. Сөздердің аудармасымен таныстыру. Сөздік диктантын жүргізу
1-тапсырма. Диктант жазу. Орфграфиялық нормаларды сақтау.
2-тапсырма. Мәтінге сай қажетті сөздерді қойып жазыңыз.
Сергіту сәті. <<Кім жылдам?>> ойыны (доппен)
Сөздікпен жұмыс
Дескриптор:
-сөздерді мұғалімнің айтуымен жазады
-сөздерді оқиды
-сөздерді қайталайды
-сөйлем немесе сөз тіркесін құрайды
Диктант жазады.
Дескриптор:
-мұғалімді мұқият тыңдайды
-диктантты жазады
- орфографиялық норманы сақтайды
Жазылым тапсырмасын орындайды
Дескриптор:
-қажетті сөздерді қояды
-сөйлемдерді көшіріп жазады
Екі топқа бөлініп қарама-қарсы тұрады. Бір оқушы екінші топтың оқушысына тақырыпқа қатысты сөздің қазақшасын айтып лақтырады, ал екіншісі орысшасын айтады.
-сөздерде қате жоқ-1б
-сөздерді қате бар-0б
-жаңа сөздермен сөйлем құрайды-1б
Жалпы балл: 2б
1-2 қате-4балл
3-4-4қате-3 балл
5-6 қате -2 балл
7-8 қате-1балл
9дан көп-0 балл
Жиһаз-мебель
Жазушы-писатель
Сабақтың соңы
10 минут
3-тапсырма. Мәтіннен септік жалғаулы сөздерді тауып астын сыз, қай септік екенін анықта.
Оқушыларды сабаққа қатысуы бойынша бағалайды.
Ережеге сай тапсырманы орындайды.
Дескриптор:
-септік жалғаулы сөздерді табады
-астын сызады
-қай септік екенін анықтайды
Сабақ бойынша өз ойларын жазады
Үй жұмысы
3-тапсырма 33-бет. Сөздік жаттау
Жиһаз-мебель
Жазушы-писатель
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz