Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Еліктеу сөздер. Сабақтың тақырыбы
Тексерілді
|Бөлім: |Болашаққа саяхат |
|Мұғалімнің |Беспаева Г.Ж. |
|аты-жөні | |
|Күні: |16.05.2023 ж. |
|Сынып: 4 |Қатысушылар саны: 11 |Қатыспағандар саны: |
|Сабақтың тақырыбы |Еліктеу сөздер |
|Оқу бағдарламасына|4.2.5.1* дереккөздерден (мәтін, сөздік, сызба, кесте, |
|сәйкес оқыту |диаграмма) қажетті ақпараттарды табу, кездескен жаңа сөздердің|
|мақсаттары |мағынасын мәнмәтін бойынша анықтап, ақпаратты қорытындылау, |
| |бағалау |
| |4.4.2.8* сөйлемде одағай, еліктеуіш сөздерді ажырату және |
| |қолдану |
|Сабақтың мақсаты |дереккөздерден (мәтін, сөздік, сызба, кесте, диаграмма) |
| |қажетті ақпараттарды табады; |
| |кездескен жаңа сөздердің мағынасын мәнмәтін бойынша анықтап, |
| |ақпаратты қорытындылайды, бағалайды; |
| |сөйлемде еліктеуіш сөздерді ажыратады және қолданады. |
Сабақтың барысы
|Сабақтың |Педагогтің әрекеті |Оқушының |Бағалау |Ресурстар |
|кезеңі/ | |әрекеті | | |
|уақыт | | | | |
|Ұйымдастыр|Жақсы ізгі тілектер айту | | | |
|у, |арқылы ынтымақтастық | | | |
|өзін – |атмосферасын құру. | | | |
|өзі |«Мені таңда» әдісімен топқа |Оқушылар | |Суреттер, |
|тексеру |бөліп отырғызу. |шеңбер бойына|«Ауызша |шарлар, |
| |- «Көзілдіріктер» |тұрып, |мадақтау» |проектор |
|Өткен |- «Құлаққаптар» |бір-біріне |әдісі: | |
|білімді |Өткен сабаққа шолу: |ізгі |Жарайсың! | |
|еске |«Ашық алаңқай» әдісі бойынша |тілектерін |Тамаша! | |
|түсіру |өткен сабаққа шолу жасау. |айтады. |Жақсы! | |
| | |«Алаңқайды | | |
|10 мин |Бүгінгі сабақта еліктеу сөздер|аш!» әдісінде| | |
| |тақырыбына арналған |қойылған | | |
| |тапсырмалар орындаймыз. |сұрақтарға | | |
| |Сабақ мақсатын хабарлау. |жауап береді.| | |
|Жаңа білім|Жаңа сабақ | |Дескриптор: |Қазақ тілі |
|20 мин |Бейнероликтен еліктеу сөздерге| | |4 сынып |
| |қатысты құбылыстарды |Оқушылар |-Еліктеу |оқулығы |
| |көрсетемін. Анықтамамен жұмыс.|берілген |сөздерді |2-бөлім |
| | |еліктеу |табады | |
| | |сөздерді |-Түрлеріне | |
| |1-тапсырма. «Бал жинау» әдісі|түрлеріне |қарай | |
| |бойынша оқушыларға еліктеу |қарай |ажыратады. | |
| |сөздерді түрлеріне қарай |ажыратып | | |
| |ажыратып жабыстыру |жазады. | | |
| |тапсырылады. | | |Суреттер, |
| | | |Тапқан |плакат |
| |Берілген сөздер: | |сөздермен | |
| |Бүрсең-бүрсең, жалт қарады, | |сөйлем құрап| |
| |маң-маң басады, ойпырмай, | |айтады. | |
|2 мин |желп-желп етеді, |Тапсырма | | |
|сергіту |жарқ-жарқ етті, дүңк, тырс, |орындайды. | |Оқулық |
|сәті |дік, жылт, шіркін,шаңқ, қарқ, |Пікірін | | |
| |дүрс, арс, шарт, пыр, шиқ, |дәлелдейді. | | |
|8 минут |жалп, жарқ, шіңк, бүлк, тарс, | |Жаңылтпашты | |
| |қиқ |Оқушылар |оқып, жатқа | |
|Сабақты | |мұғалім |жазады. | |
|пысықтау |50-жаттығу. |тарапынан |Еліктеу | |
| |Орындалу шарты: Жаңылтпашты |берілген |сөзді тауып,| |
| |оқып, жатқа жаз. |тапсырмаларға|түріне | |
| |Еліктеу сөзді тауып, түріне |жауап беру |ажыратады | |
| |ажыратыңдар. |арқылы сергіп| | |
| | |алады. | | |
| |«Кім жылдам?» ойыны арқылы | | | |
| |оқушыларды сергітіп аламын. | | | |
| | | | | |
| |«Балмұздақ» әдісі бойынша | | | |
| |оқушыларға тапсырмалар | | | |
| |беріледі. | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |1.Боз күрең өтеді ауыздығын | | | |
| |қарш-қарш шайнап. | | | |
| |2.Ырғалып қарға қарқ етті, | | | |
| |Ірімшік жерге салп етті. | | | |
| |3. Аспанда самсаған | | | |
| |жұлдыздар дір-дір етеді. | | |А4 парағы |
| |4.Кенет артына жалт қарады. |Оқушылар | | |
| |5. Даладан сылқ-сылқ күлкі |«Балмұздақ» | | |
| |естіледі. |әдісінде | | |
| |6.Сәби томп-томп жүгіріп жүр. |берілген | | |
| | |тапсырмаларды| | |
| | |орындайды. | | |
|Қорытынды |Кері байланыс - «Тілектер» |Өзінің |ҚБ қойылады.|Проектор |
|5 мин |әдісі. |жұмысын | | |
| |Сабақтан алған білімдерің |бағалайды. | | |
| |тілек айту арқылы білдіреді. |Жазады. | | |
| |- Бүгінгі сабақтан алған | | | |
| |білімдеріңді бағалаңдар. | | | |
| |Үй тапсырмасы: анықтаманы | | | |
| |жаттау, 51-жаттығу. | | | |
Бүрсең-бүрсең, жалт қарады, маң-маң басады, ойпырмай,
желп-желп етеді, жарқ-жарқ етті, дүңк, тырс, дік,
жылт, шіркін, шаңқ, қарқ, дүрс, арс, шарт, пыр,
шиқ, жалп, жарқ, шіңк, бүлк, тарс, қиқ
1.Боз күрең өтеді
ауыздығын қарш-қарш шайнап.
2.Ырғалып қарға қарқ етті, ірімшік жерге
салп етті.
3. Аспанда самсаған жұлдыздар дір-дір
етеді.
4.Кенет артына
жалт қарады.
5. Даладан сылқ-сылқ
күлкі естіледі.
6.Сәби томп-томп
жүгіріп жүр.
\
Еліктеуіштер: дүрс-дүрс, қарш-қарш, быж, сылқ-сылқ, тарс-тұрс
Бейнелеуіштер: қорбаң-қорбаң, жалп-жалп, желп-желп, жалтаң-жалтаң, дір-дір
1.Боз күрең өтеді
ауыздығын қарш-қарш (еліктеуіш)шайнап.
2.Ырғалып қарға қарқ (еліктеуіш)етті,
ірімшік жерге салп (бейнелеуіш)етті.
3. Аспанда самсаған жұлдыздар дір-
дір(бейнелеуіш) етеді.
4.Кенет артына
жалт (бейнелеуіш)қарады.
5. Даладан сылқ-сылқ (еліктеуіш)
күлкі естіледі.
6.Сәби томп-томп (бейнелеуіш)
жүгіріп жүр.
Бүрсең-бүрсең, жалт қарады, маң-маң басады, ойпырмай,
желп-желп етеді, жарқ-жарқ етті, дүңк, тырс, дік,
жылт, шіркін, шаңқ, қарқ, дүрс, арс, шарт, пыр,
шиқ, жалп, жарқ, шіңк, бүлк, тарс, қиқ
1.Боз күрең өтеді
ауыздығын қарш-қарш шайнап.
2.Ырғалып қарға қарқ етті, ірімшік жерге
салп етті.
3. Аспанда самсаған жұлдыздар дір-дір
етеді.
4.Кенет артына
жалт қарады.
5. Даладан сылқ-сылқ
күлкі естіледі.
6.Сәби томп-томп
жүгіріп жүр.
\
Еліктеуіштер: дүрс-дүрс, қарш-қарш, быж, сылқ-сылқ, тарс-тұрс
Бейнелеуіштер: қорбаң-қорбаң, жалп-жалп, желп-желп, жалтаң-жалтаң, дір-дір
1.Боз күрең өтеді
ауыздығын қарш-қарш (еліктеуіш)шайнап.
2.Ырғалып қарға қарқ (еліктеуіш)етті,
ірімшік жерге салп (бейнелеуіш)етті.
3. Аспанда самсаған жұлдыздар дір-
дір(бейнелеуіш) етеді.
4.Кенет артына
жалт (бейнелеуіш)қарады.
5. Даладан сылқ-сылқ (еліктеуіш)
күлкі естіледі.
6.Сәби томп-томп (бейнелеуіш)
жүгіріп жүр.
|Бөлім: |Болашаққа саяхат |
|Мұғалімнің |Беспаева Г.Ж. |
|аты-жөні | |
|Күні: |16.05.2023 ж. |
|Сынып: 4 |Қатысушылар саны: 11 |Қатыспағандар саны: |
|Сабақтың тақырыбы |Еліктеу сөздер |
|Оқу бағдарламасына|4.2.5.1* дереккөздерден (мәтін, сөздік, сызба, кесте, |
|сәйкес оқыту |диаграмма) қажетті ақпараттарды табу, кездескен жаңа сөздердің|
|мақсаттары |мағынасын мәнмәтін бойынша анықтап, ақпаратты қорытындылау, |
| |бағалау |
| |4.4.2.8* сөйлемде одағай, еліктеуіш сөздерді ажырату және |
| |қолдану |
|Сабақтың мақсаты |дереккөздерден (мәтін, сөздік, сызба, кесте, диаграмма) |
| |қажетті ақпараттарды табады; |
| |кездескен жаңа сөздердің мағынасын мәнмәтін бойынша анықтап, |
| |ақпаратты қорытындылайды, бағалайды; |
| |сөйлемде еліктеуіш сөздерді ажыратады және қолданады. |
Сабақтың барысы
|Сабақтың |Педагогтің әрекеті |Оқушының |Бағалау |Ресурстар |
|кезеңі/ | |әрекеті | | |
|уақыт | | | | |
|Ұйымдастыр|Жақсы ізгі тілектер айту | | | |
|у, |арқылы ынтымақтастық | | | |
|өзін – |атмосферасын құру. | | | |
|өзі |«Мені таңда» әдісімен топқа |Оқушылар | |Суреттер, |
|тексеру |бөліп отырғызу. |шеңбер бойына|«Ауызша |шарлар, |
| |- «Көзілдіріктер» |тұрып, |мадақтау» |проектор |
|Өткен |- «Құлаққаптар» |бір-біріне |әдісі: | |
|білімді |Өткен сабаққа шолу: |ізгі |Жарайсың! | |
|еске |«Ашық алаңқай» әдісі бойынша |тілектерін |Тамаша! | |
|түсіру |өткен сабаққа шолу жасау. |айтады. |Жақсы! | |
| | |«Алаңқайды | | |
|10 мин |Бүгінгі сабақта еліктеу сөздер|аш!» әдісінде| | |
| |тақырыбына арналған |қойылған | | |
| |тапсырмалар орындаймыз. |сұрақтарға | | |
| |Сабақ мақсатын хабарлау. |жауап береді.| | |
|Жаңа білім|Жаңа сабақ | |Дескриптор: |Қазақ тілі |
|20 мин |Бейнероликтен еліктеу сөздерге| | |4 сынып |
| |қатысты құбылыстарды |Оқушылар |-Еліктеу |оқулығы |
| |көрсетемін. Анықтамамен жұмыс.|берілген |сөздерді |2-бөлім |
| | |еліктеу |табады | |
| | |сөздерді |-Түрлеріне | |
| |1-тапсырма. «Бал жинау» әдісі|түрлеріне |қарай | |
| |бойынша оқушыларға еліктеу |қарай |ажыратады. | |
| |сөздерді түрлеріне қарай |ажыратып | | |
| |ажыратып жабыстыру |жазады. | | |
| |тапсырылады. | | |Суреттер, |
| | | |Тапқан |плакат |
| |Берілген сөздер: | |сөздермен | |
| |Бүрсең-бүрсең, жалт қарады, | |сөйлем құрап| |
| |маң-маң басады, ойпырмай, | |айтады. | |
|2 мин |желп-желп етеді, |Тапсырма | | |
|сергіту |жарқ-жарқ етті, дүңк, тырс, |орындайды. | |Оқулық |
|сәті |дік, жылт, шіркін,шаңқ, қарқ, |Пікірін | | |
| |дүрс, арс, шарт, пыр, шиқ, |дәлелдейді. | | |
|8 минут |жалп, жарқ, шіңк, бүлк, тарс, | |Жаңылтпашты | |
| |қиқ |Оқушылар |оқып, жатқа | |
|Сабақты | |мұғалім |жазады. | |
|пысықтау |50-жаттығу. |тарапынан |Еліктеу | |
| |Орындалу шарты: Жаңылтпашты |берілген |сөзді тауып,| |
| |оқып, жатқа жаз. |тапсырмаларға|түріне | |
| |Еліктеу сөзді тауып, түріне |жауап беру |ажыратады | |
| |ажыратыңдар. |арқылы сергіп| | |
| | |алады. | | |
| |«Кім жылдам?» ойыны арқылы | | | |
| |оқушыларды сергітіп аламын. | | | |
| | | | | |
| |«Балмұздақ» әдісі бойынша | | | |
| |оқушыларға тапсырмалар | | | |
| |беріледі. | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |1.Боз күрең өтеді ауыздығын | | | |
| |қарш-қарш шайнап. | | | |
| |2.Ырғалып қарға қарқ етті, | | | |
| |Ірімшік жерге салп етті. | | | |
| |3. Аспанда самсаған | | | |
| |жұлдыздар дір-дір етеді. | | |А4 парағы |
| |4.Кенет артына жалт қарады. |Оқушылар | | |
| |5. Даладан сылқ-сылқ күлкі |«Балмұздақ» | | |
| |естіледі. |әдісінде | | |
| |6.Сәби томп-томп жүгіріп жүр. |берілген | | |
| | |тапсырмаларды| | |
| | |орындайды. | | |
|Қорытынды |Кері байланыс - «Тілектер» |Өзінің |ҚБ қойылады.|Проектор |
|5 мин |әдісі. |жұмысын | | |
| |Сабақтан алған білімдерің |бағалайды. | | |
| |тілек айту арқылы білдіреді. |Жазады. | | |
| |- Бүгінгі сабақтан алған | | | |
| |білімдеріңді бағалаңдар. | | | |
| |Үй тапсырмасы: анықтаманы | | | |
| |жаттау, 51-жаттығу. | | | |
Бүрсең-бүрсең, жалт қарады, маң-маң басады, ойпырмай,
желп-желп етеді, жарқ-жарқ етті, дүңк, тырс, дік,
жылт, шіркін, шаңқ, қарқ, дүрс, арс, шарт, пыр,
шиқ, жалп, жарқ, шіңк, бүлк, тарс, қиқ
1.Боз күрең өтеді
ауыздығын қарш-қарш шайнап.
2.Ырғалып қарға қарқ етті, ірімшік жерге
салп етті.
3. Аспанда самсаған жұлдыздар дір-дір
етеді.
4.Кенет артына
жалт қарады.
5. Даладан сылқ-сылқ
күлкі естіледі.
6.Сәби томп-томп
жүгіріп жүр.
\
Еліктеуіштер: дүрс-дүрс, қарш-қарш, быж, сылқ-сылқ, тарс-тұрс
Бейнелеуіштер: қорбаң-қорбаң, жалп-жалп, желп-желп, жалтаң-жалтаң, дір-дір
1.Боз күрең өтеді
ауыздығын қарш-қарш (еліктеуіш)шайнап.
2.Ырғалып қарға қарқ (еліктеуіш)етті,
ірімшік жерге салп (бейнелеуіш)етті.
3. Аспанда самсаған жұлдыздар дір-
дір(бейнелеуіш) етеді.
4.Кенет артына
жалт (бейнелеуіш)қарады.
5. Даладан сылқ-сылқ (еліктеуіш)
күлкі естіледі.
6.Сәби томп-томп (бейнелеуіш)
жүгіріп жүр.
Бүрсең-бүрсең, жалт қарады, маң-маң басады, ойпырмай,
желп-желп етеді, жарқ-жарқ етті, дүңк, тырс, дік,
жылт, шіркін, шаңқ, қарқ, дүрс, арс, шарт, пыр,
шиқ, жалп, жарқ, шіңк, бүлк, тарс, қиқ
1.Боз күрең өтеді
ауыздығын қарш-қарш шайнап.
2.Ырғалып қарға қарқ етті, ірімшік жерге
салп етті.
3. Аспанда самсаған жұлдыздар дір-дір
етеді.
4.Кенет артына
жалт қарады.
5. Даладан сылқ-сылқ
күлкі естіледі.
6.Сәби томп-томп
жүгіріп жүр.
\
Еліктеуіштер: дүрс-дүрс, қарш-қарш, быж, сылқ-сылқ, тарс-тұрс
Бейнелеуіштер: қорбаң-қорбаң, жалп-жалп, желп-желп, жалтаң-жалтаң, дір-дір
1.Боз күрең өтеді
ауыздығын қарш-қарш (еліктеуіш)шайнап.
2.Ырғалып қарға қарқ (еліктеуіш)етті,
ірімшік жерге салп (бейнелеуіш)етті.
3. Аспанда самсаған жұлдыздар дір-
дір(бейнелеуіш) етеді.
4.Кенет артына
жалт (бейнелеуіш)қарады.
5. Даладан сылқ-сылқ (еліктеуіш)
күлкі естіледі.
6.Сәби томп-томп (бейнелеуіш)
жүгіріп жүр.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz