4-сыныпқа арналған Еліктеу және бейнелеу сөздер тақырыбындағы сабақ жоспары

Тексерілді

Бөлім:: Бөлім:
Болашаққа саяхат: Болашаққа саяхат
Бөлім:: Мұғалімнің аты-жөні
Болашаққа саяхат: Беспаева Г. Ж.
Бөлім:: Күні:
Болашаққа саяхат: 16. 05. 2023 ж.
Бөлім:: Сынып: 4
Болашаққа саяхат: Қатысушылар саны: 11
Қатыспағандар саны:
Бөлім:: Сабақтың тақырыбы
Болашаққа саяхат: Еліктеу сөздер
Бөлім:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
Болашаққа саяхат:

4. 2. 5. 1* дереккөздерден (мәтін, сөздік, сызба, кесте, диаграмма) қажетті ақпараттарды табу, кездескен жаңа сөздердің мағынасын мәнмәтін бойынша анықтап, ақпаратты қорытындылау, бағалау

4. 4. 2. 8* сөйлемде одағай, еліктеуіш сөздерді ажырату және қолдану

Бөлім:: Сабақтың мақсаты
Болашаққа саяхат:
  • дереккөздерден (мәтін, сөздік, сызба, кесте, диаграмма) қажетті ақпараттарды табады;
  • кездескен жаңа сөздердің мағынасын мәнмәтін бойынша анықтап, ақпаратты қорытындылайды, бағалайды;
  • сөйлемде еліктеуіш сөздерді ажыратады және қолданады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт: Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті: Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті: Оқушының әрекеті
Бағалау: Бағалау
Ресурстар: Ресурстар
Сабақтың кезеңі/ уақыт:

Ұйымдастыру,

өзін -

өзі тексеру

Өткен білімді еске түсіру

10 мин

Педагогтің әрекеті:

Жақсы ізгі тілектер айту арқылы ынтымақтастық атмосферасын құру.

  1. «Мені таңда»әдісімен топқа бөліп отырғызу.

- «Көзілдіріктер»

- «Құлаққаптар»

Өткен сабаққа шолу:

«Ашық алаңқай» әдісі бойынша өткен сабаққа шолу жасау.

  • Бүгінгі сабақта еліктеу сөздер тақырыбына арналған тапсырмалар орындаймыз.

Сабақ мақсатын хабарлау.

Оқушының әрекеті:

Оқушылар шеңбер бойына тұрып, бір-біріне ізгі тілектерін айтады.

«Алаңқайды аш!» әдісінде қойылған сұрақтарға жауап береді.

Бағалау:

«Ауызша мадақтау» әдісі:

Жарайсың!

Тамаша!

Жақсы!

Ресурстар: Суреттер, шарлар, проектор
Сабақтың кезеңі/ уақыт:

Жаңа білім

20 мин

2 мин сергіту сәті

8 минут

Сабақты пысықтау

Педагогтің әрекеті:

Жаңа сабақ

Бейнероликтен еліктеу сөздерге қатысты құбылыстарды көрсетемін. Анықтамамен жұмыс .

1-тапсырма. «Бал жинау» әдісі бойынша оқушыларға еліктеу сөздерді түрлеріне қарай ажыратып жабыстыру тапсырылады.

Берілген сөздер:

Бүрсең-бүрсең, жалт қарады, маң-маң басады, ойпырмай, желп-желп етеді, жарқ-жарқ етті, дүңк, тырс, дік, жылт, шіркін, шаңқ, қарқ, дүрс, арс, шарт, пыр, шиқ, жалп, жарқ, шіңк, бүлк, тарс, қиқ

50-жаттығу.

Орындалу шарты: Жаңылтпашты оқып, жатқа жаз.

Еліктеу сөзді тауып, түріне ажыратыңдар.

«Кім жылдам?» ойыны арқылы оқушыларды сергітіп аламын.

«Балмұздақ» әдісі бойынша оқушыларға тапсырмалар беріледі.

1. Боз күрең өтеді ауыздығын қарш-қарш шайнап.

2. Ырғалып қарға қарқ етті, Ірімшік жерге салп етті.

3. Аспанда самсаған жұлдыздар дір-дір етеді.

4. Кенет артына жалт қарады.

5. Даладан сылқ-сылқ күлкі естіледі.

6. Сәби томп-томп жүгіріп жүр .

Оқушының әрекеті:

Оқушылар берілген еліктеу сөздерді түрлеріне қарай ажыратып жазады.

Тапсырма орындайды. Пікірін дәлелдейді.

Оқушылар мұғалім тарапынан берілген тапсырмаларға жауап беру арқылы сергіп алады.

Оқушылар «Балмұздақ» әдісінде берілген тапсырмаларды орындайды.

Бағалау:

Дескриптор :

-Еліктеу сөздерді табады

-Түрлеріне қарай ажыратады.

Тапқан сөздермен сөйлем құрап айтады.

Жаңылтпашты оқып, жатқа жазады.

Еліктеу сөзді тауып, түріне ажыратады

Ресурстар:

Қазақ тілі 4 сынып оқулығы

2-бөлім

Суреттер, плакат

Оқулық

А4 парағы

Сабақтың кезеңі/ уақыт:

Қорытынды

5 мин

Педагогтің әрекеті:

Кері байланыс - «Тілектер» әдісі.

  • Сабақтан алған білімдерің тілек айту арқылы білдіреді.
  • - Бүгінгі сабақтан алған білімдеріңді бағалаңдар.

Үй тапсырмасы : анықтаманы жаттау, 51-жаттығу.

Оқушының әрекеті:

Өзінің жұмысын бағалайды.

Жазады.

Бағалау: ҚБ қойылады.
Ресурстар: Проектор

Бүрсең-бүрсең , жалт қарады, маң-маң басады, ойпырмай, желп-желп етеді, жарқ-жарқ етті, дүңк, тырс, дік, жылт, шіркін, шаңқ, қарқ, дүрс, арс, шарт, пыр, шиқ, жалп, жарқ, шіңк, бүлк, тарс, қиқ

1. Боз күрең өтеді ауыздығын қарш-қарш шайнап.

2. Ырғалып қарға қарқ етті, ірімшік жерге салп етті.

3. Аспанда самсаған жұлдыздар дір-дір етеді.

4. Кенет артына жалт қарады.

5. Даладан сылқ-сылқ күлкі естіледі.

6. Сәби томп-томп жүгіріп жүр .

\

Еліктеуіштер: дүрс-дүрс, қарш-қарш, быж, сылқ-сылқ, тарс-тұрс

Бейнелеуіштер: қорбаң-қорбаң, жалп-жалп, желп-желп, жалтаң-жалтаң, дір-дір

1. Боз күрең өтеді ауыздығын қарш-қарш (еліктеуіш) шайнап.

2. Ырғалып қарға қарқ (еліктеуіш) етті, ірімшік жерге салп (бейнелеуіш) етті.

3. Аспанда самсаған жұлдыздар дір-дір(бейнелеуіш) етеді.

4. Кенет артына жалт (бейнелеуіш) қарады.


Ұқсас жұмыстар
6-сыныпқа арналған Бейнелеуіш еліктеу сөздер бойынша сабақ жоспары
Еліктеу сөздер және Абайдың табиғат лирикасы: кәсіби қазақ тілі пәні бойынша сабақ жоспары
6-сынып қазақ тілі: еліктеу сөздер туралы түсінік (ашық сабақ)
4-сыныпқа арналған сабақ жоспары: Біріккен сөздер
6-сынып қазақ тілі: Еліктеу сөздер және еліктеуіш пен бейнелеуіш түрлері
Қос сөздер тақырыбы бойынша 4-сыныпқа арналған сабақ жоспары
4-сыныпқа арналған Менің арманым тақырыбындағы тренинг сабақ жоспары
Бастауыш сыныпқа арналған Қос сөздер тақырыбындағы қазақ тілі сабақ жоспары
Біріккен сөздер тақырыбындағы сабақ жоспары
4-сыныпқа арналған Етістік тақырыбындағы сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz