Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Еліктеу сөздер. Сабақтың тақырыбы

Тексерілді

|Бөлім: |Болашаққа саяхат |
|Мұғалімнің |Беспаева Г.Ж. |
|аты-жөні | |
|Күні: |16.05.2023 ж. |
|Сынып: 4 |Қатысушылар саны: 11 |Қатыспағандар саны: |
|Сабақтың тақырыбы |Еліктеу сөздер |
|Оқу бағдарламасына|4.2.5.1* дереккөздерден (мәтін, сөздік, сызба, кесте, |
|сәйкес оқыту |диаграмма) қажетті ақпараттарды табу, кездескен жаңа сөздердің|
|мақсаттары |мағынасын мәнмәтін бойынша анықтап, ақпаратты қорытындылау, |
| |бағалау |
| |4.4.2.8* сөйлемде одағай, еліктеуіш сөздерді ажырату және |
| |қолдану |
|Сабақтың мақсаты |дереккөздерден (мәтін, сөздік, сызба, кесте, диаграмма) |
| |қажетті ақпараттарды табады; |
| |кездескен жаңа сөздердің мағынасын мәнмәтін бойынша анықтап, |
| |ақпаратты қорытындылайды, бағалайды; |
| |сөйлемде еліктеуіш сөздерді ажыратады және қолданады. |

Сабақтың барысы
|Сабақтың |Педагогтің әрекеті |Оқушының |Бағалау |Ресурстар |
|кезеңі/ | |әрекеті | | |
|уақыт | | | | |
|Ұйымдастыр|Жақсы ізгі тілектер айту | | | |
|у, |арқылы ынтымақтастық | | | |
|өзін – |атмосферасын құру. | | | |
|өзі |«Мені таңда» әдісімен топқа |Оқушылар | |Суреттер, |
|тексеру |бөліп отырғызу. |шеңбер бойына|«Ауызша |шарлар, |
| |- «Көзілдіріктер» |тұрып, |мадақтау» |проектор |
|Өткен |- «Құлаққаптар» |бір-біріне |әдісі: | |
|білімді |Өткен сабаққа шолу: |ізгі |Жарайсың! | |
|еске |«Ашық алаңқай» әдісі бойынша |тілектерін |Тамаша! | |
|түсіру |өткен сабаққа шолу жасау. |айтады. |Жақсы! | |
| | |«Алаңқайды | | |
|10 мин |Бүгінгі сабақта еліктеу сөздер|аш!» әдісінде| | |
| |тақырыбына арналған |қойылған | | |
| |тапсырмалар орындаймыз. |сұрақтарға | | |
| |Сабақ мақсатын хабарлау. |жауап береді.| | |
|Жаңа білім|Жаңа сабақ | |Дескриптор: |Қазақ тілі |
|20 мин |Бейнероликтен еліктеу сөздерге| | |4 сынып |
| |қатысты құбылыстарды |Оқушылар |-Еліктеу |оқулығы |
| |көрсетемін. Анықтамамен жұмыс.|берілген |сөздерді |2-бөлім |
| | |еліктеу |табады | |
| | |сөздерді |-Түрлеріне | |
| |1-тапсырма. «Бал жинау» әдісі|түрлеріне |қарай | |
| |бойынша оқушыларға еліктеу |қарай |ажыратады. | |
| |сөздерді түрлеріне қарай |ажыратып | | |
| |ажыратып жабыстыру |жазады. | | |
| |тапсырылады. | | |Суреттер, |
| | | |Тапқан |плакат |
| |Берілген сөздер: | |сөздермен | |
| |Бүрсең-бүрсең, жалт қарады, | |сөйлем құрап| |
| |маң-маң басады, ойпырмай, | |айтады. | |
|2 мин |желп-желп етеді, |Тапсырма | | |
|сергіту |жарқ-жарқ етті, дүңк, тырс, |орындайды. | |Оқулық |
|сәті |дік, жылт, шіркін,шаңқ, қарқ, |Пікірін | | |
| |дүрс, арс, шарт, пыр, шиқ, |дәлелдейді. | | |
|8 минут |жалп, жарқ, шіңк, бүлк, тарс, | |Жаңылтпашты | |
| |қиқ |Оқушылар |оқып, жатқа | |
|Сабақты |  |мұғалім |жазады. | |
|пысықтау |50-жаттығу. |тарапынан |Еліктеу | |
| |Орындалу шарты: Жаңылтпашты |берілген |сөзді тауып,| |
| |оқып, жатқа жаз. |тапсырмаларға|түріне | |
| |Еліктеу сөзді тауып, түріне |жауап беру |ажыратады | |
| |ажыратыңдар. |арқылы сергіп| | |
| | |алады. | | |
| |«Кім жылдам?» ойыны арқылы | | | |
| |оқушыларды сергітіп аламын. | | | |
| | | | | |
| |«Балмұздақ» әдісі бойынша | | | |
| |оқушыларға тапсырмалар | | | |
| |беріледі. | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |1.Боз күрең өтеді ауыздығын | | | |
| |қарш-қарш шайнап. | | | |
| |2.Ырғалып қарға қарқ етті, | | | |
| |Ірімшік жерге салп етті. | | | |
| |3. Аспанда самсаған | | | |
| |жұлдыздар дір-дір етеді. | | |А4 парағы |
| |4.Кенет артына жалт қарады. |Оқушылар | | |
| |5. Даладан сылқ-сылқ күлкі |«Балмұздақ» | | |
| |естіледі. |әдісінде | | |
| |6.Сәби томп-томп жүгіріп жүр. |берілген | | |
| | |тапсырмаларды| | |
| | |орындайды. | | |
|Қорытынды |Кері байланыс - «Тілектер» |Өзінің |ҚБ қойылады.|Проектор |
|5 мин |әдісі. |жұмысын | | |
| |Сабақтан алған білімдерің |бағалайды. | | |
| |тілек айту арқылы білдіреді. |Жазады. | | |
| |- Бүгінгі сабақтан алған | | | |
| |білімдеріңді бағалаңдар. | | | |
| |Үй тапсырмасы: анықтаманы | | | |
| |жаттау, 51-жаттығу. | | | |

Бүрсең-бүрсең, жалт қарады, маң-маң басады, ойпырмай,
желп-желп етеді, жарқ-жарқ етті, дүңк, тырс, дік,
жылт, шіркін, шаңқ, қарқ, дүрс, арс, шарт, пыр,
шиқ, жалп, жарқ, шіңк, бүлк, тарс, қиқ

1.Боз күрең өтеді
ауыздығын қарш-қарш шайнап.

2.Ырғалып қарға қарқ етті, ірімшік жерге
салп етті.

3. Аспанда самсаған жұлдыздар  дір-дір
етеді.

4.Кенет артына 
жалт қарады.

5. Даладан сылқ-сылқ
күлкі естіледі.

6.Сәби томп-томп 
жүгіріп жүр. 

\

Еліктеуіштер: дүрс-дүрс, қарш-қарш, быж, сылқ-сылқ, тарс-тұрс

Бейнелеуіштер: қорбаң-қорбаң, жалп-жалп, желп-желп, жалтаң-жалтаң, дір-дір

1.Боз күрең өтеді
ауыздығын қарш-қарш (еліктеуіш)шайнап.

2.Ырғалып қарға қарқ (еліктеуіш)етті,
ірімшік жерге салп (бейнелеуіш)етті.

3. Аспанда самсаған жұлдыздар  дір-
дір(бейнелеуіш) етеді.

4.Кенет артына 
жалт (бейнелеуіш)қарады.

5. Даладан сылқ-сылқ (еліктеуіш)
күлкі естіледі.

6.Сәби томп-томп (бейнелеуіш)
жүгіріп жүр. 

Бүрсең-бүрсең, жалт қарады, маң-маң басады, ойпырмай,
желп-желп етеді, жарқ-жарқ етті, дүңк, тырс, дік,
жылт, шіркін, шаңқ, қарқ, дүрс, арс, шарт, пыр,
шиқ, жалп, жарқ, шіңк, бүлк, тарс, қиқ

1.Боз күрең өтеді
ауыздығын қарш-қарш шайнап.

2.Ырғалып қарға қарқ етті, ірімшік жерге
салп етті.

3. Аспанда самсаған жұлдыздар  дір-дір
етеді.

4.Кенет артына 
жалт қарады.

5. Даладан сылқ-сылқ
күлкі естіледі.

6.Сәби томп-томп 
жүгіріп жүр. 

\

Еліктеуіштер: дүрс-дүрс, қарш-қарш, быж, сылқ-сылқ, тарс-тұрс

Бейнелеуіштер: қорбаң-қорбаң, жалп-жалп, желп-желп, жалтаң-жалтаң, дір-дір

1.Боз күрең өтеді
ауыздығын қарш-қарш (еліктеуіш)шайнап.

2.Ырғалып қарға қарқ (еліктеуіш)етті,
ірімшік жерге салп (бейнелеуіш)етті.

3. Аспанда самсаған жұлдыздар  дір-
дір(бейнелеуіш) етеді.

4.Кенет артына 
жалт (бейнелеуіш)қарады.

5. Даладан сылқ-сылқ (еліктеуіш)
күлкі естіледі.

6.Сәби томп-томп (бейнелеуіш)
жүгіріп жүр. 


Ұқсас жұмыстар
Еліктеу сөздер
Еліктеу сөздер туралы түсінік
Сөздер жазылған парақшалар
Жаман жолдас
Бейнелеуіш еліктеу сөздер
Есімдіктің сұрақтары
Сабақты етістіктер кімді
Ағылшын тілі пәні мұғалімі, қосымша білім беру педагогы
Қос сөз
Дыбыс
Пәндер