Тармақталған алгоритмді программалау

|Қысқа мерзімді жоспары |
|Бөлім |4- бөлім. Python тіліндегі алгоритмдерді программалау. |
|Педагогтың аты –жөні |Ерекешов Дидар |
|Күні: |26.01.2024 жыл |
|Сынып: 7 «а» |Қатысушылар | |Қатыспағандар| |
| |саны | |саны | |
|Сабақтың тақырыбы: |Тармақталған алгоритмді программалау. Практикум. |
|Оқу бағдарламасына |7.3.2.1.Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді|
|сәйкес оқыту |жазу. |
|мақсаттары | |
|Сабақтың мақсаты: |Тармақталған алгоритмдерді программалау жолдарын біледі. |
| |Тапсырмаларды Python программалау тілінде тармақталған |
| |алгоритмді қолданып, жазу. |

Сабақтың
барысы:
|Сабақтың |Педагогтың әрекеті |Оқушының әрекеті |Бағалау |Ресурстар |
|кезеңі/ уақыт | | | | |
|Сабақтың басы |І.Ұйымдастыру кезеңі. | |
| |1)Оқушыларды түгендеу |Әр ұлттың амандасу түрлері арқылы |
| |оқушы зейінін сабаққа |сәлемдеседі. |
| |аудару. |Мұғалімді тыңдайды |
| |2)Психологиялық ахуал | |
| |қалыптастыру. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |3)Топқа бөлу. | |
| II. Үй |1.Python программалау | | |ФБ |
|тапсырмасы |тілінде файлдың неше | | |Kundelik.k|
|«Миға шабуыл» |типі бар? (мәтіндік | | |z сайты |
| |және бинарлық) | | | |
| |2 . f=open( | |Әр дұрыс | |
| |file_name,access_mode)| |жауапқа | |
| |қандай режим? (файлды |Ресурс арқылы оқушылар|1 ұпай |https://le|
| |ашу синтаксисі, ащу |сұраққа жауап береді | |arningapps|
| |режимі.) | | |.org/watch|
| |3. Қандай жағдайда | | |?v=p9a0gxq|
| |тармақталу алгоритм | | |2n24 |
| |орындалады? | | |сілтемесі |
| |( командалар басынан | | | |
|Сабақтың |бастап аяғына дейін, | | |Слайд |
|ортасы |бірінен соң бірі | |Дескриптор. | |
| |ретімен орындалады) | |-айнымалыны | |
| |4. Программада | |енгізеді | |
| |тармақталу орындалады,| |-t есептеу | |
| |бұл программалау | |үшін шартты | |
| |тілінің маңызды | |алгоритмді | |
| |құрылымы қандай | |пайдаланып, | |
|. |оператормен жүзеге |пойыздың уақытын |программа | |
| |асады? |есептейді |кодын | |
| |(шартты оператормен) | |жазады. | |
| |5.Тармақталу | |қ\б. 2 ұпай | |
| |алгоритмнің | | |Арман ПВ |
| |блок-схемасындағы | |-айнымалыны |баспасы |
| |шарттың берілуі қандай| |енгізеді |«Информати|
|Жеке жұмыс. |фигурамен беріледі? | |- шартты |ка» |
|(15-20 мин) |( тіктөртбұрыш) | |алгоритмді |оқулығы |
| |6. Шартты оператордың | |пайдаланып, | |
| |денесі дегеніміз не? | |программа | |
| |(өрнектер орналасқан | |кодын | |
| |жолдар) | |жазады. |https://pr|
| |II. Практикалық жұмыс.| |-нәтижесін |ezi.com/p/|
| | | |шығарады. |muwb0owdu8|
| |Сабақтың тақырыбымен, |екі санның |Қ\б:3 ұпай |tz/present|
| |оқу мақсаттарымен |арифметикалық ортасын | |ation/ |
| |таныстыру. |табады |айнымалыны |Слайд |
| |А деңгейі тапсырмасы. | |енгізеді | |
| |Алматы мен Көкшетаудың| |- шартты | |
| |арақашықтығы 1614 км. | |алгоритмді | |
| |Пойыз бірқалыпты | |пайдаланып, | |
| |қозғалып, 1 сағатта 50| |программа | |
| |км жол жүреді. Ол | |кодын | |
|Қорытынды |Алматыдан Көкшетауға | |жазады. | |
| |қанша уақытта жетеді? | |-нәтижесін | |
| |Арақашықтық – S деп | |талдау | |
| |алып жылдамдықты V деп| |жасайды. | |
| |аламыз. |екі санды табады |Қ\б:3 ұпай | |
| |S= 1614 | | | |
|Сабақтың соңы |print (t, ‘-1 | | | |
| |taulikten artiq) | | | |
| |V=50 | | | |
|V.Бағалау |t=S/V | |Дескриптор: | |
|VI.Үйге |if t > 24: | |-шартты | |
|тапсырма |В деңгейі тапсырмасы: | |оператор | |
| |Екі сан берілген. Егер|алгоритм блок-схемасын|денесін |Оқулық |
| |екі сан да оң болса, |құрады. |құрастырады.|153-154 |
| |онда олардың | |Дескриптор: |бет |
| |арифметикалық ортасын | |-сандарды | |
| |табатын программа | |енгізеді | |
| |құрыңдар? | |оларды | |
| |a=int (input()) | |салыстырады | |
| |b=int (input()) | |нәтижесін | |
| |if a>0 and b>0: | |жазады | |
| |print ((a+b)/2) |логикалық өрнек |1 ұпай | |
| |С деңгейі тапсырмасы: |ақиқатын шығарады | |Python |
| |Пернетақтадан екі сан | | |программас|
| |енгізіңдер. Егер олар | | |ы |
| |тең болмаса, онда | | | |
| |нәтижесіне «yes» мәнін| | | |
| |шығаратын программа | | |компьютер |
| |құрыңдар. | | | |
| |a= a=int (input()) | | | |
| |b=int (input()) |өз ойларын ортаға | | |
| |if a!=b: |салады | |А4 қағаз |
| |print (‘Yes’) | | |бетшесі |
| |Бекіту. | | | |
| |ІІІ . Топтық жұмыс. | | | |
| |Талдау жаса. | | | |
| |1-топ: | | | |
| |1) Қолшатыр ал | | | |
| |алгоритміне блок-схема| | | |
| |құрыңдар. | | | |
| |1. Терезеден қара | | | |
| |2.Егер жаңбыр жауып | | | |
| |тұрса, онда қолшатыр | | | |
| |ал. | | | |
| |“Киноға бару” | | | |
| |алгоритміне блок | | | |
| |–сызба құр. | | | |
| |1. Анаңнан рұқсат | | | |
| |сұра. | | | |
| |2. Егер анаң рұқсат | | | |
| |берсе онда киноға | | | |
| |барасың әйтпесе | | | |
| |бөлмені тазалау қажет.| | | |
| | | | | |
| |2-топ: | | | |
| |2) Программаның блок | | | |
| |–схемасын, программа | | | |
| |кодын, программа | | | |
| |нәтижесін жазыңдар. | | | |
| |Программа қолданушыдан| | | |
| |екі сан енгізуді | | | |
| |сұрап, оларды | | | |
| |салыстыру керек. Егер | | | |
| |олар тең болса, онда | | | |
| |a=b логикалық өрнегі | | | |
| |ақиқат екені туралы | | | |
| |хабарлама шығару | | | |
| |қажет. | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |ІV.Рефлексия. | | | |
| |Тик ток әдісі арқылы | | | |
| |кері байланыс береді. | | | |
| |Мен бүгінгі сабақта не| | | |
| |істей алдым? | | | |
| |Мен бүгінгі сабақтан | | | |
| |қандай әсер алдым? | | | |
| |Маған не қиындық | | | |
| |келтірді? | | | |
| |«Бағалау» бетшесі | | | |
| |арқылы бағалау | | | |
| |В деңгейі | | | |
| |3-тапсырмасы. | | | |
| |(154-бет) | | | |

Ұқсас жұмыстар
Тармақталған алгоритмдерді программалау
Алгоритм және визуалды программалау технологиясы
Алгоритм түрлері. 9-сынып
Программа тілін машиналық тілге аударатын тіл
Тармақталған алгоритмдер
Программалық қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы және жіктелуі
ЦИФРЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚ
Паскаль тілінде программалау
Сызықтық алгоритмді бағдарламалау
Алгоритм типтері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz