Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Тармақталған алгоритмді программалау

|Қысқа мерзімді жоспары |
|Бөлім |4- бөлім. Python тіліндегі алгоритмдерді программалау. |
|Педагогтың аты –жөні |Ерекешов Дидар |
|Күні: |26.01.2024 жыл |
|Сынып: 7 «а» |Қатысушылар | |Қатыспағандар| |
| |саны | |саны | |
|Сабақтың тақырыбы: |Тармақталған алгоритмді программалау. Практикум. |
|Оқу бағдарламасына |7.3.2.1.Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді|
|сәйкес оқыту |жазу. |
|мақсаттары | |
|Сабақтың мақсаты: |Тармақталған алгоритмдерді программалау жолдарын біледі. |
| |Тапсырмаларды Python программалау тілінде тармақталған |
| |алгоритмді қолданып, жазу. |

Сабақтың
барысы:
|Сабақтың |Педагогтың әрекеті |Оқушының әрекеті |Бағалау |Ресурстар |
|кезеңі/ уақыт | | | | |
|Сабақтың басы |І.Ұйымдастыру кезеңі. | |
| |1)Оқушыларды түгендеу |Әр ұлттың амандасу түрлері арқылы |
| |оқушы зейінін сабаққа |сәлемдеседі. |
| |аудару. |Мұғалімді тыңдайды |
| |2)Психологиялық ахуал | |
| |қалыптастыру. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |3)Топқа бөлу. | |
| II. Үй |1.Python программалау | | |ФБ |
|тапсырмасы |тілінде файлдың неше | | |Kundelik.k|
|«Миға шабуыл» |типі бар? (мәтіндік | | |z сайты |
| |және бинарлық) | | | |
| |2 . f=open( | |Әр дұрыс | |
| |file_name,access_mode)| |жауапқа | |
| |қандай режим? (файлды |Ресурс арқылы оқушылар|1 ұпай |https://le|
| |ашу синтаксисі, ащу |сұраққа жауап береді | |arningapps|
| |режимі.) | | |.org/watch|
| |3. Қандай жағдайда | | |?v=p9a0gxq|
| |тармақталу алгоритм | | |2n24 |
| |орындалады? | | |сілтемесі |
| |( командалар басынан | | | |
|Сабақтың |бастап аяғына дейін, | | |Слайд |
|ортасы |бірінен соң бірі | |Дескриптор. | |
| |ретімен орындалады) | |-айнымалыны | |
| |4. Программада | |енгізеді | |
| |тармақталу орындалады,| |-t есептеу | |
| |бұл программалау | |үшін шартты | |
| |тілінің маңызды | |алгоритмді | |
| |құрылымы қандай | |пайдаланып, | |
|. |оператормен жүзеге |пойыздың уақытын |программа | |
| |асады? |есептейді |кодын | |
| |(шартты оператормен) | |жазады. | |
| |5.Тармақталу | |қ\б. 2 ұпай | |
| |алгоритмнің | | |Арман ПВ |
| |блок-схемасындағы | |-айнымалыны |баспасы |
| |шарттың берілуі қандай| |енгізеді |«Информати|
|Жеке жұмыс. |фигурамен беріледі? | |- шартты |ка» |
|(15-20 мин) |( тіктөртбұрыш) | |алгоритмді |оқулығы |
| |6. Шартты оператордың | |пайдаланып, | |
| |денесі дегеніміз не? | |программа | |
| |(өрнектер орналасқан | |кодын | |
| |жолдар) | |жазады. |https://pr|
| |II. Практикалық жұмыс.| |-нәтижесін |ezi.com/p/|
| | | |шығарады. |muwb0owdu8|
| |Сабақтың тақырыбымен, |екі санның |Қ\б:3 ұпай |tz/present|
| |оқу мақсаттарымен |арифметикалық ортасын | |ation/ |
| |таныстыру. |табады |айнымалыны |Слайд |
| |А деңгейі тапсырмасы. | |енгізеді | |
| |Алматы мен Көкшетаудың| |- шартты | |
| |арақашықтығы 1614 км. | |алгоритмді | |
| |Пойыз бірқалыпты | |пайдаланып, | |
| |қозғалып, 1 сағатта 50| |программа | |
| |км жол жүреді. Ол | |кодын | |
|Қорытынды |Алматыдан Көкшетауға | |жазады. | |
| |қанша уақытта жетеді? | |-нәтижесін | |
| |Арақашықтық – S деп | |талдау | |
| |алып жылдамдықты V деп| |жасайды. | |
| |аламыз. |екі санды табады |Қ\б:3 ұпай | |
| |S= 1614 | | | |
|Сабақтың соңы |print (t, ‘-1 | | | |
| |taulikten artiq) | | | |
| |V=50 | | | |
|V.Бағалау |t=S/V | |Дескриптор: | |
|VI.Үйге |if t > 24: | |-шартты | |
|тапсырма |В деңгейі тапсырмасы: | |оператор | |
| |Екі сан берілген. Егер|алгоритм блок-схемасын|денесін |Оқулық |
| |екі сан да оң болса, |құрады. |құрастырады.|153-154 |
| |онда олардың | |Дескриптор: |бет |
| |арифметикалық ортасын | |-сандарды | |
| |табатын программа | |енгізеді | |
| |құрыңдар? | |оларды | |
| |a=int (input()) | |салыстырады | |
| |b=int (input()) | |нәтижесін | |
| |if a>0 and b>0: | |жазады | |
| |print ((a+b)/2) |логикалық өрнек |1 ұпай | |
| |С деңгейі тапсырмасы: |ақиқатын шығарады | |Python |
| |Пернетақтадан екі сан | | |программас|
| |енгізіңдер. Егер олар | | |ы |
| |тең болмаса, онда | | | |
| |нәтижесіне «yes» мәнін| | | |
| |шығаратын программа | | |компьютер |
| |құрыңдар. | | | |
| |a= a=int (input()) | | | |
| |b=int (input()) |өз ойларын ортаға | | |
| |if a!=b: |салады | |А4 қағаз |
| |print (‘Yes’) | | |бетшесі |
| |Бекіту. | | | |
| |ІІІ . Топтық жұмыс. | | | |
| |Талдау жаса. | | | |
| |1-топ: | | | |
| |1) Қолшатыр ал | | | |
| |алгоритміне блок-схема| | | |
| |құрыңдар. | | | |
| |1. Терезеден қара | | | |
| |2.Егер жаңбыр жауып | | | |
| |тұрса, онда қолшатыр | | | |
| |ал. | | | |
| |“Киноға бару” | | | |
| |алгоритміне блок | | | |
| |–сызба құр. | | | |
| |1. Анаңнан рұқсат | | | |
| |сұра. | | | |
| |2. Егер анаң рұқсат | | | |
| |берсе онда киноға | | | |
| |барасың әйтпесе | | | |
| |бөлмені тазалау қажет.| | | |
| | | | | |
| |2-топ: | | | |
| |2) Программаның блок | | | |
| |–схемасын, программа | | | |
| |кодын, программа | | | |
| |нәтижесін жазыңдар. | | | |
| |Программа қолданушыдан| | | |
| |екі сан енгізуді | | | |
| |сұрап, оларды | | | |
| |салыстыру керек. Егер | | | |
| |олар тең болса, онда | | | |
| |a=b логикалық өрнегі | | | |
| |ақиқат екені туралы | | | |
| |хабарлама шығару | | | |
| |қажет. | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |ІV.Рефлексия. | | | |
| |Тик ток әдісі арқылы | | | |
| |кері байланыс береді. | | | |
| |Мен бүгінгі сабақта не| | | |
| |істей алдым? | | | |
| |Мен бүгінгі сабақтан | | | |
| |қандай әсер алдым? | | | |
| |Маған не қиындық | | | |
| |келтірді? | | | |
| |«Бағалау» бетшесі | | | |
| |арқылы бағалау | | | |
| |В деңгейі | | | |
| |3-тапсырмасы. | | | |
| |(154-бет) | | | |

Ұқсас жұмыстар
Тармақталған алгоритмдерді программалау
Алгоритм және визуалды программалау технологиясы
Алгоритм түрлері. 9-сынып
Программа тілін машиналық тілге аударатын тіл
Тармақталған алгоритмдер
Программалық қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы және жіктелуі
ЦИФРЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚ
Паскаль тілінде программалау
Сызықтық алгоритмді бағдарламалау
Алгоритм типтері
Пәндер