Тармақталған алгоритмді программалау

Сабақтың барысы :
І. Ұйымдастыру кезеңі.
1) Оқушыларды түгендеу оқушы зейінін сабаққа аудару.
2) Психологиялық ахуал қалыптастыру.
3) Топқа бөлу.
Әр ұлттың амандасу түрлері арқылы
сәлемдеседі.
Мұғалімді тыңдайды
II. Үй тапсырмасы
«Миға шабуыл»
Сабақтың
ортасы
.
Жеке жұмыс. (15-20 мин)
Қорытынды
Сабақтың соңы
V. Бағалау
VI. Үйге тапсырма
1. Python программалау тілінде файлдың неше типі бар? (мәтіндік және бинарлық)
2 . f=open( file_name, access_mode) қандай режим? (файлды ашу синтаксисі, ащу режимі. )
3. Қандай жағдайда тармақталу алгоритм орындалады?
( командалар басынан бастап аяғына дейін, бірінен соң бірі ретімен орындалады)
4. Программада тармақталу орындалады, бұл программалау тілінің маңызды құрылымы қандай оператормен жүзеге асады?
(шартты оператормен)
5. Тармақталу алгоритмнің блок-схемасындағы шарттың берілуі қандай фигурамен беріледі?
( тіктөртбұрыш)
6. Шартты оператордың денесі дегеніміз не?
(өрнектер орналасқан жолдар)
II. Практикалық жұмыс .
Сабақтың тақырыбымен, оқу мақсаттарымен таныстыру.
А деңгейі тапсырмасы. Алматы мен Көкшетаудың арақашықтығы 1614 км. Пойыз бірқалыпты қозғалып, 1 сағатта 50 км жол жүреді. Ол Алматыдан Көкшетауға қанша уақытта жетеді?
Арақашықтық - S деп алып жылдамдықты V деп аламыз.
S= 1614 print (t, ‘-1 taulikten artiq)
V=50
t=S/V
if t > 24:
В деңгейі тапсырмасы :
Екі сан берілген. Егер екі сан да оң болса, онда олардың арифметикалық ортасын табатын программа құрыңдар?
a=int (input() )
b=int (input() )
if a>0 and b>0:
print ((a+b) /2)
С деңгейі тапсырмасы:
Пернетақтадан екі сан енгізіңдер. Егер олар тең болмаса, онда нәтижесіне «yes» мәнін шығаратын программа құрыңдар.
a= a=int (input() )
b=int (input() )
if a!=b:
print (‘Yes’)
Бекіту.
ІІІ . Топтық жұмыс. Талдау жаса .
1-топ:
1) Қолшатыр ал алгоритміне блок-схема құрыңдар.
- 1. Терезеден қара
- 2.Егержаңбыр жауып тұрса,ондақолшатыр ал.
- “Киноға бару” алгоритміне блок -сызба құр.
- 1. Анаңнан рұқсат сұра.
- 2. Егеранаң рұқсат берсе онда киноға барасыңәйтпесебөлмені тазалау қажет.
2-топ:
2) Программаның блок -схемасын, программа кодын, программа нәтижесін жазыңдар.
Программа қолданушыдан екі сан енгізуді сұрап, оларды салыстыру керек. Егер олар тең болса, онда a=b логикалық өрнегі ақиқат екені туралы хабарлама шығару қажет.
ІV. Рефлексия.
Тик ток әдісі арқылы кері байланыс береді.
Мен бүгінгі сабақта не істей алдым?
Мен бүгінгі сабақтан қандай әсер алдым?
Маған не қиындық келтірді?
«Бағалау» бетшесі арқылы бағалау
В деңгейі
3-тапсырмасы. (154-бет)
Ресурс арқылы оқушылар
сұраққа жауап береді
пойыздың уақытын есептейді
екі санның арифметикалық ортасын табады
екі санды табады
алгоритм блок-схемасын құрады.
логикалық өрнек ақиқатын шығарады
өз ойларын ортаға салады
Әр дұрыс жауапқа
1 ұпай
Дескриптор.
-айнымалыны енгізеді
-t есептеу
үшін шартты алгоритмді пайдаланып, программа кодын жазады.
қ\б. 2 ұпай
-айнымалыны енгізеді
- шартты алгоритмді пайдаланып, программа кодын жазады.
-нәтижесін шығарады.
Қ\б:3 ұпай
айнымалыны енгізеді
- шартты алгоритмді пайдаланып, программа кодын жазады.
-нәтижесін талдау жасайды.
Қ\б:3 ұпай
Дескриптор:
-шартты оператор денесін құрастырады.
Дескриптор:
-сандарды енгізеді
оларды салыстырады
нәтижесін жазады
1 ұпай
ФБ
Kundelik. kz сайты
https://learningapps. org/watch?v=p9a0gxq2n24 сілтемесі
Слайд
Арман ПВ баспасы «Информатика»
оқулығы
https://prezi. com/p/muwb0owdu8tz/presentation/
Слайд
Оқулық
153-154 бет
Python программасы
компьютер
А4 қағаз бетшесі
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz