7-сынып: Табиғи қышқылдар мен сілтілер - қасиеттер, индикаторлар және бейтараптану

Бөлім:
7. 3А Химиялық реакциялар
Бөлім:: Педагогтің аты-жөні:
7. 3А Химиялық реакциялар: Тәжиева Қ
Бөлім:: Күні:
7. 3А Химиялық реакциялар: 9-11. 01
Бөлім:: Сыныбы:
7. 3А Химиялық реакциялар: 7 ә, в, г, ғ, д
Бөлім:: Сабақтың тақырыбы:
7. 3А Химиялық реакциялар: Табиғи қышқылдар мен негіздер. Индикаторлар.
Бөлім:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
7. 3А Химиялық реакциялар: 7. 3. 4. 1 -«қышқылдық» және «сабындылық» қасиеттер кейбір табиғи қышқылдар мен сілтілердің белгілері болуы мүмкін екендігін білу
Бөлім:: Сабақтың мақсаты:
7. 3А Химиялық реакциялар: -қышқылдық» және «сабындылық» қасиеттер кейбір табиғи қышқылдар мен сілтілердің белгілері болуы мүмкін екендігін біледі.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

5 мин.

Педагогтің іс-әрекеті:

Оқушылармен амандасу

Сыныпта ынтымақтастықтық атмосферасын және қалыпты оқу ортасын қалыптастыру.

Оқушының іс-әрекеті:

Проблемалық сұрақ қою. Оқушылар жауабы - оқушылармен біріге отырып сабақ мақсаты айқындалады.

Бөлек оқушылардың әңгімелерін талқылау

Бағалау - «Екі жұлдыз, бір тілек»

мәтінмен өздік жұмыс - оқу

Бағалау: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.
Ресурстар:
Сабақ кезеңі/Уақыты: Жаңа сабаққа кіріспе
Педагогтің іс-әрекеті: Химиялық диктант - сөйлемге сәйкес мағыналы сөздерді қойыңыз.
Оқушының іс-әрекеті:

Жақсы шайнасаң - Жартысы сіңіріледі» - деген, ежелгі, дана мына бір мақал таңқаларлық емес

«Суреттерді жина» слайду бойынша жұмыс.

Дескриптор бойынша өз-ара бағалау (парта астындағы стикерлермен ) - 2-3 оқушы- стикерлер кімге тап болды

1. Толықтай айтты

2. Қысқаша айтты (Бағалау парағы)

Проблемалық жағдаят туғызу

Қауіпсіздік ережесі (Лаб. жұмыс жүргізу кезіндегі басындағы, ортасындағы және соңындағы)

Бағалау: Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру
Ресурстар: .
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың ортасы

20 мин.

Педагогтің іс-әрекеті: Қышқылдармен жұмыс жасаудың қауіпсіздік ережесі туралы түсіндіріп, тапсырма беріңіз.
Оқушының іс-әрекеті:

Қышқыл мен сілтілер терінің және т. б. химиялық тудырады.

Қышқыл төгілген жағдайда: бірінші құтыға құю керек, кейін .

Алғашқы көмек.

Терінің қышқыл тиген жерін шамен минут салқын ағынымен . Одан кейін күйген жерін сулы ерітіндісі сіңірілген дәкемен немесе мақталы тампонмен орайды.

(кұйген, судың, қышқылды өңдеу, сумен, біраз, сол, ас содасымен )

Бұл берілген ҚЕ қандай қасиетке негізделген

Бағалау: Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.
Ресурстар: Таратпа материалдар
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Топтық жұмыс

5 мин

Педагогтің іс-әрекеті:

Лабораториялық жұмыс №6 «Қышқылдық және сілтілік ерітінділердің ортасын зерттеу»

Бейтараптану реакциясын зерттеу

(Бейтарптану, neutralization)

Қышқыл, сілті

Жұмыс барысы: рН ортасын индикаторлардың (лакмус, фенолфталеин, метилоранж, әмбебап, SPARK құрылғысының рН датчигі) көмегімен анықтаға болады

Оқушының іс-әрекеті:

А тәжірибесі.

  1. Қарын сөліне ұқсас хлорсутек қышқылы ерітіндісінің рН-ортасын анықтау.
  2. Ерітіндіге «Ренни» дәрісін немесе қыжылдан өзге дәріні салыңыз.
  3. Бақылау жүргізу.
  4. Алынған ерітіндінің рН-ортасын өлшеу.

В тәжірибесі.

  1. Көлемі 1-2 мл хлорсутекті қышқыл ерітіндісіне натрий гидроксиді ерітіндісін тең көлемде құю.
  2. Бақылау жүргізу.
  3. Алынған ерітіндінің рН-ортасын өлшеу.

С тәжірибесі

  1. Судың рН-ортасын өлшеу.

А, В және С тәжірибесінің алынған деректерін салыстыру.

Бағалау: Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.
Ресурстар: Таратпа материалдар
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Жеке жұмыс

5 мин

Педагогтің іс-әрекеті:

Не себепті бал арасы шаққан кезде сілті пайдаланамыз. Тұрмыста қандай сілтіні қолдануға болады?

Жабайы араның уын бейтараптау үшін тұрмыста қандай затты қолданамыз?

Антацидтер асқазанды қалай емдейді?

Оқушының іс-әрекеті:

Бейтараптану

мен араластырған кезде, олар реакцияға түсіп, жаңа ерітінді түзіледі

Күшті қышқыл сілтіні , ал қышқыл әлсіз сілтіні бейтараптайды.

Бағалау:
Ресурстар: http://www. rsc. org/learn-chemistry/resource/res868/classic-chemistry-demonstrations?cmpid=CMP1001
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

5 мин.

Педагогтің іс-әрекеті:

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың

«Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
Бағалау: «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
Ресурстар:

Ұқсас жұмыстар
7 А сыныпқа арналған ашық сабақ: Табиғи қышқылдар мен негіздер, индикаторлар
7-сынып химиясы: рН шкаласы бойынша ерітінділердің қышқылдық-сілтілік ортасын анықтау және хлорсутек қышқылының бейтараптану реакциясы
Қышқылдар: құрамы, классификациясы және физикалық қасиеттері
7-сынып географиясы: Қытай мен Үндістан - табиғи жағдайлары, табиғи ресурстары, халқы және шаруашылығы (қысқа мерзімді жоспар)
7-сынып геометриясының сабақ жоспары: Тікбұрышты үшбұрыш - теоремалар, қасиеттер және есептер
Қышқылдар мен негіздердің қасиеттеріне еріткіштердің әсері: Brønsted теориясы, протонтартқыштық және гидратация
7-сынып Өзін-өзі тану сабағы: Өмір, қымбатсың маған - сүйіспеншілік пен адамгершілік қасиеттер
Қышқылдар мен негіздер: мектепке арналған тәрбиелік-практикалық химия шарасы
7-сынып: Химиялық элементтердің табиғи топтары - сілтілік металдар, галогендер, инертті газдар
8-сынып сабақ жоспары: Қышқылдар - құрамы, физика-химиялық қасиеттері, реакциялары, қолданылуы және экологиялық әсері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz