Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақтың ортасы. Оқушылармен амандасу
Бөлім:
7.3А Химиялық реакциялар
Педагогтің аты-жөні:
Тәжиева Қ
Күні:
9-11.01
Сыныбы:
7 ә, в, г, ғ, д
Сабақтың тақырыбы:
Табиғи қышқылдар мен негіздер. Индикаторлар.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
7.3.4.1 -<<қышқылдық>> және <<сабындылық>> қасиеттер кейбір табиғи қышқылдар мен сілтілердің белгілері болуы мүмкін екендігін білу
Сабақтың мақсаты:
-қышқылдық>> және <<сабындылық>> қасиеттер кейбір табиғи қышқылдар мен сілтілердің белгілері болуы мүмкін екендігін біледі.
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту.
5 мин.
Оқушылармен амандасу
Сыныпта ынтымақтастықтық атмосферасын және қалыпты оқу ортасын қалыптастыру.
Проблемалық сұрақ қою. Оқушылар жауабы - оқушылармен біріге отырып сабақ мақсаты айқындалады.
Бөлек оқушылардың әңгімелерін талқылау
Бағалау - <<Екі жұлдыз, бір тілек>>
мәтінмен өздік жұмыс - оқу
Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.
--------------------------------------------------------------------------------
Жаңа сабаққа кіріспе
Химиялық диктант - сөйлемге сәйкес мағыналы сөздерді қойыңыз.
Жақсы шайнасаң - Жартысы сіңіріледі>> - деген, ежелгі, дана мына бір мақал таңқаларлық емес
<<Суреттерді жина>> слайду бойынша жұмыс.
Дескриптор бойынша өз-ара бағалау (парта астындағы стикерлермен )- 2-3 оқушы- стикерлер кімге тап болды
1.Толықтай айтты
2. Қысқаша айтты (Бағалау парағы)
Проблемалық жағдаят туғызу
Қауіпсіздік ережесі (Лаб. жұмыс жүргізу кезіндегі басындағы, ортасындағы және соңындағы)
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға <<Жарайсың!>> деген мадақтау сөзімен ынталандыру
.
Сабақтың ортасы
20 мин.
Қышқылдармен жұмыс жасаудың қауіпсіздік ережесі туралы түсіндіріп, тапсырма беріңіз.
Қышқыл мен сілтілер терінің және т.б. химиялық _________________тудырады.
Қышқыл төгілген жағдайда: бірінші _________ құтыға құю керек, кейін ____________.
Алғашқы көмек.
Терінің қышқыл тиген жерін шамен ____________ минут _________ салқын ағынымен ________. Одан кейін ___________ күйген жерін ___________ _______ сулы ерітіндісі сіңірілген дәкемен немесе мақталы тампонмен орайды.
(кұйген, судың, қышқылды өңдеу, сумен, біраз , сол, ас содасымен )
Бұл берілген ҚЕ қандай қасиетке негізделген
Саралау: Бұл жерде саралаудың <<Диалог және қолдау көрсету>> тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.
Таратпа материалдар
Топтық жұмыс
5 мин
Лабораториялық жұмыс №6 <<Қышқылдық және сілтілік ерітінділердің ортасын зерттеу>>
Бейтараптану реакциясын зерттеу
(Бейтарптану, neutralization)
Қышқыл, сілті
Жұмыс барысы: рН ортасын индикаторлардың (лакмус, фенолфталеин, метилоранж, әмбебап, SPARK құрылғысының рН датчигі) көмегімен анықтаға болады
А тәжірибесі.
1. Қарын сөліне ұқсас хлорсутек қышқылы ерітіндісінің рН-ортасын анықтау.
2. Ерітіндіге <<Ренни>> дәрісін немесе қыжылдан өзге дәріні салыңыз.
3. Бақылау жүргізу.
4. Алынған ерітіндінің рН-ортасын өлшеу.
В тәжірибесі.
1. Көлемі 1-2 мл хлорсутекті қышқыл ерітіндісіне натрий гидроксиді ерітіндісін тең көлемде құю.
2. Бақылау жүргізу.
3. Алынған ерітіндінің рН-ортасын өлшеу.
С тәжірибесі
1. Судың рН-ортасын өлшеу.
А, В және С тәжірибесінің алынған деректерін салыстыру.
Саралау: Бұл жерде саралаудың <<Жіктеу>> тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.
Таратпа материалдар
Жеке жұмыс
5 мин
Не себепті бал арасы шаққан кезде сілті пайдаланамыз. Тұрмыста қандай сілтіні қолдануға болады?
Жабайы араның уын бейтараптау үшін тұрмыста қандай затты қолданамыз?
Антацидтер асқазанды қалай емдейді?
Бейтараптану
___________ мен _________ араластырған кезде, олар __________ реакцияға түсіп, жаңа ________________ерітінді түзіледі
Күшті қышқыл _________ сілтіні ________________, ал ________ қышқыл әлсіз сілтіні бейтараптайды.
http://www.rsc.org/learn-chemistry/resource/res00000868/classic-chemistry-demonstrations?cmpid=CMP00001001
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
5 мин.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде саралаудың
<<Қорытынды>> тәсілі көрінеді.
--------------------------------------------------------------------------------
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
<<Дұрыс келісемін>>, <<Толықтырамын, басқа көзқарасым бар>>, <<Менің сұрағым бар>>. Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
7.3А Химиялық реакциялар
Педагогтің аты-жөні:
Тәжиева Қ
Күні:
9-11.01
Сыныбы:
7 ә, в, г, ғ, д
Сабақтың тақырыбы:
Табиғи қышқылдар мен негіздер. Индикаторлар.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
7.3.4.1 -<<қышқылдық>> және <<сабындылық>> қасиеттер кейбір табиғи қышқылдар мен сілтілердің белгілері болуы мүмкін екендігін білу
Сабақтың мақсаты:
-қышқылдық>> және <<сабындылық>> қасиеттер кейбір табиғи қышқылдар мен сілтілердің белгілері болуы мүмкін екендігін біледі.
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту.
5 мин.
Оқушылармен амандасу
Сыныпта ынтымақтастықтық атмосферасын және қалыпты оқу ортасын қалыптастыру.
Проблемалық сұрақ қою. Оқушылар жауабы - оқушылармен біріге отырып сабақ мақсаты айқындалады.
Бөлек оқушылардың әңгімелерін талқылау
Бағалау - <<Екі жұлдыз, бір тілек>>
мәтінмен өздік жұмыс - оқу
Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.
--------------------------------------------------------------------------------
Жаңа сабаққа кіріспе
Химиялық диктант - сөйлемге сәйкес мағыналы сөздерді қойыңыз.
Жақсы шайнасаң - Жартысы сіңіріледі>> - деген, ежелгі, дана мына бір мақал таңқаларлық емес
<<Суреттерді жина>> слайду бойынша жұмыс.
Дескриптор бойынша өз-ара бағалау (парта астындағы стикерлермен )- 2-3 оқушы- стикерлер кімге тап болды
1.Толықтай айтты
2. Қысқаша айтты (Бағалау парағы)
Проблемалық жағдаят туғызу
Қауіпсіздік ережесі (Лаб. жұмыс жүргізу кезіндегі басындағы, ортасындағы және соңындағы)
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға <<Жарайсың!>> деген мадақтау сөзімен ынталандыру
.
Сабақтың ортасы
20 мин.
Қышқылдармен жұмыс жасаудың қауіпсіздік ережесі туралы түсіндіріп, тапсырма беріңіз.
Қышқыл мен сілтілер терінің және т.б. химиялық _________________тудырады.
Қышқыл төгілген жағдайда: бірінші _________ құтыға құю керек, кейін ____________.
Алғашқы көмек.
Терінің қышқыл тиген жерін шамен ____________ минут _________ салқын ағынымен ________. Одан кейін ___________ күйген жерін ___________ _______ сулы ерітіндісі сіңірілген дәкемен немесе мақталы тампонмен орайды.
(кұйген, судың, қышқылды өңдеу, сумен, біраз , сол, ас содасымен )
Бұл берілген ҚЕ қандай қасиетке негізделген
Саралау: Бұл жерде саралаудың <<Диалог және қолдау көрсету>> тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.
Таратпа материалдар
Топтық жұмыс
5 мин
Лабораториялық жұмыс №6 <<Қышқылдық және сілтілік ерітінділердің ортасын зерттеу>>
Бейтараптану реакциясын зерттеу
(Бейтарптану, neutralization)
Қышқыл, сілті
Жұмыс барысы: рН ортасын индикаторлардың (лакмус, фенолфталеин, метилоранж, әмбебап, SPARK құрылғысының рН датчигі) көмегімен анықтаға болады
А тәжірибесі.
1. Қарын сөліне ұқсас хлорсутек қышқылы ерітіндісінің рН-ортасын анықтау.
2. Ерітіндіге <<Ренни>> дәрісін немесе қыжылдан өзге дәріні салыңыз.
3. Бақылау жүргізу.
4. Алынған ерітіндінің рН-ортасын өлшеу.
В тәжірибесі.
1. Көлемі 1-2 мл хлорсутекті қышқыл ерітіндісіне натрий гидроксиді ерітіндісін тең көлемде құю.
2. Бақылау жүргізу.
3. Алынған ерітіндінің рН-ортасын өлшеу.
С тәжірибесі
1. Судың рН-ортасын өлшеу.
А, В және С тәжірибесінің алынған деректерін салыстыру.
Саралау: Бұл жерде саралаудың <<Жіктеу>> тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.
Таратпа материалдар
Жеке жұмыс
5 мин
Не себепті бал арасы шаққан кезде сілті пайдаланамыз. Тұрмыста қандай сілтіні қолдануға болады?
Жабайы араның уын бейтараптау үшін тұрмыста қандай затты қолданамыз?
Антацидтер асқазанды қалай емдейді?
Бейтараптану
___________ мен _________ араластырған кезде, олар __________ реакцияға түсіп, жаңа ________________ерітінді түзіледі
Күшті қышқыл _________ сілтіні ________________, ал ________ қышқыл әлсіз сілтіні бейтараптайды.
http://www.rsc.org/learn-chemistry/resource/res00000868/classic-chemistry-demonstrations?cmpid=CMP00001001
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
5 мин.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде саралаудың
<<Қорытынды>> тәсілі көрінеді.
--------------------------------------------------------------------------------
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
<<Дұрыс келісемін>>, <<Толықтырамын, басқа көзқарасым бар>>, <<Менің сұрағым бар>>. Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz