Егіннің бастары өлеңі

Бөлім:
Адамгершілік - асыл қасиет
Бөлім:: Педагогтің аты-жөні
Адамгершілік - асыл қасиет: Какимова. С. Ш
Бөлім:: Күні:
Адамгершілік - асыл қасиет: 18. 01. 2024ж
Бөлім:: Сынып:
Адамгершілік - асыл қасиет: Қатысушылар саны:25
Қатыспағандар саны:0
Бөлім:: Сабақтың тақырыбы
Адамгершілік - асыл қасиет: «Егіннің бастары» өлеңі
Бөлім:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
Адамгершілік - асыл қасиет: 5. 1. 1. 1 . Әдеби шығарманың жанрына сай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау
5. 1. 2. 1 . әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау .
Бөлім:: Сабақтың мақсаты
Адамгершілік - асыл қасиет:

1. Шығарма мазмұнын түсінеді;

Шығарманың фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттайды;

2. Әдеби шығармада көтерілген мәселеге анализ жасай отырып, өмірдегі шындыққа көзқарасын қалыптастырады

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың кезеңі/ уақыт:

Ұйымдастыру

кезеңі

Педагогтің әрекеті:

5-сыныптың қазақ әдебиеті пәніне қош келдіңіздер!

C:\Users\User\Desktop\images.jpg C:\Users\User\Desktop\1694582621_news_b.jpeg C:\Users\User\Desktop\images (1).jpg https://qazaqadebieti.kz/wp-content/uploads/2019/11/82da68bc237ec1642a5d9b665c7914a2-300x246.jpg Сабағымыздың тақырыбы: Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы

Тақырыпқа сәйкес келетін суреттерді табыңыз.

Мысал туралы түсінік беріледі

Мысалдар аңдар, құстар, хайуанаттар, өсімдіктер іс-әрекеті мінезі арқылы адам бойындағы мінді, кемшілікті тұспалдап, әжуа күлкі етеді. Мысалдар өлеңмен де, қарасөзбен де жазылады. Осындай шағын көлемді, оқиғалы, адамға сабақ болатын тағылымдық шығарманы мысал дейді .

Орыс ақыны И. А. Крыловтың мысалдарын Абайдан соң А. Байтұрсынұлы да аударып, «Қырық мысал» деген атпен1909 жылы Петербургте кітап етіп шығарған.

Орыстың тәржіма еттім мысалдарын,

Әзірге қолдан келген осы бәрім.

Қанағат азға деген, жоққа сабыр,

Қомсынып қоңырайма, құрбыларым.

Оқушының әрекеті:

Әр тапсырма бойынша оқушы өзін-өзі бағалау тапсырылады.

Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы өлеңін оқып танысады

Бағалау: Бағалау “СМАРТФОН”әдісі арқылы жүргізіледі .
Ресурстар:

C:\Users\User\Documents\Downloads\5-с 3-тоқ 2024\3-тоқсан лит 2024\Ашық сабақ 2024\бағ, смартф.PNG

Ахмет Байтұрсынұлы. Егіннің бастары-2

Сабақтың кезеңі/ уақыт: Жаңа сабақ
Педагогтің әрекеті:

1. «Сұрақ- бізден, жауап - сізден”

1-сұрақ: Өлеңде кімдер туралы айтылады?

2-сұрақ: Бала әкесіне қандай сұрақ қойды?

3-сұрақ: Әкесі қандай жауап берді?

4-сұрақ: Саған қандай бидай ұнады? Неге?

Оқушының әрекеті: Шығарманы оқығаннан кейін мазмұнын түсінгенін білу үшін сұрақтарға жауап береді
Бағалау:
Ресурстар:
Сабақтың кезеңі/ уақыт:

2. ТЖ. «Пазл әдісі» арқылы сурет қиықтарынан шығармада суреттелген оқиғаны рет-ретімен жүйелеп, мазмұнын қысқаша баяндайды

Педагогтің әрекеті:

Дескриптор:

Шығарма мазмұнын түсінеді; -1ұ

Шығармада суреттелген оқиғаны рет-ретімен жүйелей алады; -1ұ

Оқушының әрекеті:
Бағалау: А. Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы өлеңі - Қазақ тілі және әдебиеті - Bilim - All Ахмет Байтұрсынұлы. Егіннің бастары-6 Ахмет Байтұрсынұлы. Егіннің бастары-4
Сабақтың кезеңі/ уақыт:

3. ТЖ:«Ой күмбезі» әдісі арқылы идеясын түсіндіреді. Ғаламторды пайдалануға рұқсат беріледі

:
:
:
:
:
:
:
:
Педагогтің әрекеті: Бағыттары
Оқушының әрекеті: Түсініктеме
Бағалау:

1. Ой қазығы

1-топ

Ресурстар: Шығармада көтерілген мәселені айқындайтын негізгі сөзді тауып, түсінік беру

2. Ой желісі

2-топ

Негізгі сөзден өрбитін мағыналас сөздерді тауып зерделеу

3. Ой өрім

3-топ

Түйінді сөзді жинақтау, мағынасын ашатын мақал-мәтел, даналық сөз жазу.

4. Ой күмбезі

4, 5-топ

Ойдың маңызы мен мәнін ашып, қажеттілігі мен орнын айқындап, баға беру (түйін)

  1. Мысалда қандай теріс мінез, қасиет сынға алынған? Оған қарама-қарсы қандай оң мінездер бар?
  2. Мысал мазмұны бізді қандай болуға үйретеді ? Бидай сияқты адамдар өмірде кездесе ме ?

Дескриптор:

шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтай алады; -1ұ

Шығарманың идеясын және көтерілген мәселені«Ой күмбезі» әдісі арқылы түсіндіре алады; -1 ұ

Сабақтың кезеңі/ уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Сабақтың кезеңі/ уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Сабақтың кезеңі/ уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Сабақтың кезеңі/ уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Сабақтың кезеңі/ уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Сабақтың кезеңі/ уақыт:

4 . Саралау тапсырмасы. Тапсырмалардың біреуін таңдап орындаңыз

Педагогтің әрекеті:

Дескриптор:

шығармадан өзіне әсер еткен үзіндіні таңдап алады; 1 ұ

әсер еткен себебін сипаттап айтады;

сурет пен үзіндіні сәйкестен-

діреді; 1 ұ

Оқушының әрекеті:
Бағалау:
Сабақтың кезеңі/ уақыт:

5. «9 алмаз» әдісі арқылы шығарманы оқығаннан кейінгі адам бойында болу керек МАҢЫЗДЫ және МАҢЫЗДЫ ЕМЕС деп санаған қасиеттерді анықтаңыз.

6 маңызды қасиетті алмаздың жоғарғы бөлігіне маңызды еместі төменгі 3 бөлікке орыналастырыңыз

Педагогтің әрекеті:

Дескриптор:

Өлеңнен автордың және өзінің маңызды деп санаған 6 маңызды

аспектісін анықтайды. -1ұ

3 маңызды емес аспектіні анықтайды; -1ұ

Оқушының әрекеті:
Бағалау: C:\Users\User\Desktop\Без названия.jpg
Сабақтың кезеңі/ уақыт: Қорытынды
Педагогтің әрекеті:
Оқушының әрекеті:

Оқушылар қойған ұпайларының қорытындысын шығарып мұғалімге тапсырады. Мұғалім кері байланыс жасайды

C:\Users\User\Documents\Downloads\5-с 3-тоқ 2024\3-тоқсан лит 2024\Ахмет 5-с лит 3-тоқ\e9c07f3e-fad6-44a5-ad1b-fbf7c5cb8173.jpg

Сабақтың кезеңі/ уақыт: Үй тапсырмасы
Педагогтің әрекеті:

“Қарапайымдылық- адам бойындағы асыл қасиет” тақырыбында ой-толғау жазу.

88-беттегі өлеңді мәнерлеп оқу

Оқушының әрекеті:

Ұқсас жұмыстар
Шығарма мазмұнын түсінесің
А. Байтұрсынов Екі шыбын
М.өтемісұлы "соғыс". 5-сынып
Күліп тұрған бала
7-ші сыныптың қазақ әдебиеті пәнініе арналған жұмыс дәптері
Мультфильм Түйе мен өрмекші
Ахмет Байтұрсынов Қырық мысал
Жастық шақта
Қос сөздер мен біріккен сөздерді қайталау
Ахмет байтұрсынов Екі шыбын мысалы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz