Егіннің бастары өлеңі

5. 1. 2. 1 . әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау .
1. Шығарма мазмұнын түсінеді;
Шығарманың фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттайды;
2. Әдеби шығармада көтерілген мәселеге анализ жасай отырып, өмірдегі шындыққа көзқарасын қалыптастырады
Сабақтың барысы
Ұйымдастыру
кезеңі
5-сыныптың қазақ әдебиеті пәніне қош келдіңіздер!
Сабағымыздың тақырыбы: Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы
Тақырыпқа сәйкес келетін суреттерді табыңыз.
Мысал туралы түсінік беріледі
Мысалдар аңдар, құстар, хайуанаттар, өсімдіктер іс-әрекеті мінезі арқылы адам бойындағы мінді, кемшілікті тұспалдап, әжуа күлкі етеді. Мысалдар өлеңмен де, қарасөзбен де жазылады. Осындай шағын көлемді, оқиғалы, адамға сабақ болатын тағылымдық шығарманы мысал дейді .
Орыс ақыны И. А. Крыловтың мысалдарын Абайдан соң А. Байтұрсынұлы да аударып, «Қырық мысал» деген атпен1909 жылы Петербургте кітап етіп шығарған.
Орыстың тәржіма еттім мысалдарын,
Әзірге қолдан келген осы бәрім.
Қанағат азға деген, жоққа сабыр,
Қомсынып қоңырайма, құрбыларым.
Әр тапсырма бойынша оқушы өзін-өзі бағалау тапсырылады.
Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы өлеңін оқып танысады
1. «Сұрақ- бізден, жауап - сізден”
1-сұрақ: Өлеңде кімдер туралы айтылады?
2-сұрақ: Бала әкесіне қандай сұрақ қойды?
3-сұрақ: Әкесі қандай жауап берді?
4-сұрақ: Саған қандай бидай ұнады? Неге?
2. ТЖ. «Пазл әдісі» арқылы сурет қиықтарынан шығармада суреттелген оқиғаны рет-ретімен жүйелеп, мазмұнын қысқаша баяндайды
Дескриптор:
Шығарма мазмұнын түсінеді; -1ұ
Шығармада суреттелген оқиғаны рет-ретімен жүйелей алады; -1ұ



3. ТЖ:«Ой күмбезі» әдісі арқылы идеясын түсіндіреді. Ғаламторды пайдалануға рұқсат беріледі
1. Ой қазығы
1-топ
2. Ой желісі
2-топ
3. Ой өрім
3-топ
4. Ой күмбезі
4, 5-топ
Ойдың маңызы мен мәнін ашып, қажеттілігі мен орнын айқындап, баға беру (түйін)
- Мысалда қандай теріс мінез, қасиет сынға алынған? Оған қарама-қарсы қандай оң мінездер бар?
- Мысал мазмұны бізді қандай болуға үйретеді ? Бидай сияқты адамдар өмірде кездесе ме ?
Дескриптор:
шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтай алады; -1ұ
Шығарманың идеясын және көтерілген мәселені«Ой күмбезі» әдісі арқылы түсіндіре алады; -1 ұ
4 . Саралау тапсырмасы. Тапсырмалардың біреуін таңдап орындаңыз
Дескриптор:
шығармадан өзіне әсер еткен үзіндіні таңдап алады; 1 ұ
әсер еткен себебін сипаттап айтады;
сурет пен үзіндіні сәйкестен-
діреді; 1 ұ
5. «9 алмаз» әдісі арқылы шығарманы оқығаннан кейінгі адам бойында болу керек МАҢЫЗДЫ және МАҢЫЗДЫ ЕМЕС деп санаған қасиеттерді анықтаңыз.
6 маңызды қасиетті алмаздың жоғарғы бөлігіне маңызды еместі төменгі 3 бөлікке орыналастырыңыз
Дескриптор:
Өлеңнен автордың және өзінің маңызды деп санаған 6 маңызды
аспектісін анықтайды. -1ұ
3 маңызды емес аспектіні анықтайды; -1ұ


Оқушылар қойған ұпайларының қорытындысын шығарып мұғалімге тапсырады. Мұғалім кері байланыс жасайды
“Қарапайымдылық- адам бойындағы асыл қасиет” тақырыбында ой-толғау жазу.
88-беттегі өлеңді мәнерлеп оқу
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz