Тілдік мақсат

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Бөлімнің атауы:
Балалар мен үлкендер
Сынып: 7-сынып
Пәні: Қазақ әдебиеті
Бағалау критерийлері:
Көркем шығарма сюжетінің құрамдас бөліктерін талдай алады.
•әңгімені мазмұндап, сөздердің мағынасын ажыратады;
•композициялық құрылымына талдау жасай алады;
•әңгіменің сюжетіне байланысты берілген сұрақтарға топта графикалық органайзерлер дайындайды;
•көркем шығарма сюжетінің құрамдас бөліктерін салыстырып дәлелдейді.
Диалог және жазылымға пайдалы тіркестер:
Мен мынадай дәлелдер келтіремін . . . Оның себебін . . . деп түсіндіремін. Біздің пікірімізше . . . Мен осы көзқараспен келісемін/келіспеймін. Өйткені . . .
шығарманы оқыту барысында ішінара жүзеге асады.
Жоспарлы
уақыт
Сабақтың
Басы
7 мин
Қызығушылықты ояту:
1. «Ұяшық »таңдау арқылы үй тапсырмасы тексеріледі
Ұяшықтағы сұрақтар:
1. Көксерек адамдар арасына үйреніп кете алды ма?
2. Құрмаш Көксеректен жауыздық күтті ме?
3. М. Әуезовтің «Көксерек» әңгімесін жазуына қандай себеп болды?
4. Ауыл иттерінен Көксерек қандай зәбір көрді?
5. Қасқырлар ұясын талқандаған адамдар әрекеті дұрыс па?
6. Көксеректің қасқырға тән іс-әрекетін сипатта.
7. Көксерек Құрмаштан гөрі ақ қасқырмен неге тез бауырласты?
8. Әңгіменің қайғылы аяқталуына кім кінәлі?
9. Көксерек» әңгімесінің идеясы не?
10«Көксерек» қазақ әдебиетінің қандай туындысына айналды?
Дескриптор: Cұрақтарға нақты жауап береді
Бейнематериал
http://alashainasy. kz/proza/muhtar-auezov-kokserek-52914/
Кеспе қағаздар
Түсіндірме сөздігі
"Арман-ПВ"
баспасы оқулығы 106-бет
Сабақтың ортасы
5 минут
7 минут
5 минут
2. «Қате түсінікті тексеру» әдісі арқылы шығарманың композициялық құрылымын сәйкестендіреді.
Дескриптор:
1. Шығарманың композициялық құрылымын сәйкестендіреді. 2. Шығарманың сюжеттік дамуын өз сөзімен әңгімелейді.
Топтар бір-бірін "Бас бармақ" әдісі арқылы бағалайды.
3. "Үш таған" әдісі арқылы "Бөлтірік Көксерек", "Көк шолақ Көксерек", "Арлан Көксеректі"сипаттайды.
Дескриптор:
1. Шығарма эпизодтарын қолдана отырып талдайды.
2. Берілген эпизодтағы Көксеректің әрекетін сипаттайды.
«Бағдаршам» әдісі арқылы кері байланыс жасалады.
4. «Стоп кадр» тәсілі. «Көксерек» фильмінен үзінді көреді де, осы көріністі толық сипаттап береді.
Дескриптор:
•Фильм үзіндісінен көргенін сипаттайды
5 «ПОПС» формуласы . «Соңғы сөзді мен айтамын»
• Бірінші сөйлем «Менің ойымша, . . . »
• Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай
түсіндіремін … »
• Үшінші сөйлем «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын … »
• Соңғысөйлем «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім . . . »
Тапсырма:
Шығармадағы эпизодтарды талдаңыз.
Өзіндік пікіріңізді білдіріңіз.
Флипчарт
Маркерлер
\
youtube. com
стикерлер
youtube. com
Сабақтың
соңы
5мин
Рефлексия.

Дифференциация - қалай жүзеге асырылды.
Көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
. . .
Қабілетті оқушыларыңызға қандай жоспар құрған болар едіңіз?
. . .
Бағалау.
Сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау критерийлері
бойынша
топ топты бағалау
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау;
Жайлы атмосфера қалыптастыру
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма, қолжетімді болды ма?
Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқу мақсатына қол жеткізбеген болса неліктен деп ойлайсыз?
Сабақ қалай және қандай деңгейде өтті?
Жоспарланған саралау дұрыс іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)
Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?
Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма, неліктен?
Осы жоспарға қандай өзгеріс енгіземін және неге?
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz