Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Тілдік мақсат
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Бөлімнің атауы:
Балалар мен үлкендер
Мектеп:Жамбыл атындағы ММИ
Күні: 7.02.2023ж
Мұғалімнің аты-жөні: Какимова Светлана Шамельевна
Сынып:7-сынып
Пәні: Қазақ әдебиеті
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
М.Әуезов <<Көксерек>>
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
7.Т/Ж1.1.1Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөліктерін талдау
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар орындай алады: әңгімені түсінеді,сюжеттік желісі бойынша баяндайды.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: композициялық құрылымына талдау жасайды, мазмұндайды, талдайды.
Кейбір оқушылар орындай алады:әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін салыстырып, дәлелдейді.
Бағалау критерийлері:
Көркем шығарма сюжетінің құрамдас бөліктерін талдай алады.
::әңгімені мазмұндап,сөздердің мағынасын ажыратады;
::композициялық құрылымына талдау жасай алады;
::әңгіменің сюжетіне байланысты берілген сұрақтарға топта графикалық органайзерлер дайындайды;
::көркем шығарма сюжетінің құрамдас бөліктерін салыстырып дәлелдейді.
Тілдік мақсат
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:итмұрын, шірет,қаншық, пішен, шылапшын, тұрқы, шағырмақ, жүзіқара, сам,итаяқ,көкжал.
Диалог және жазылымға пайдалы тіркестер:
Мен мынадай дәлелдер келтіремін... Оның себебін... деп түсіндіремін. Біздің пікірімізше....Мен осы көзқараспен келісемін/келіспеймін. Өйткені ...
Құндылықтарға баулу
"Мәңгілік Ел" жалпыұлттық идеясының алтыншы тармағы - "Тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы"
шығарманы оқыту барысында ішінара жүзеге асады.
Пәнаралық байланыс
Тарих, этнография.
АКТ - ны қолдану дағдылары
Бейнефильмнен үзінді,слайд.т.б
Алдыңғы білім
Оқушылар <<Көксерек>> шығармасының мазмұнын толық біледі
Жоспар
Жоспарлы
уақыт
Жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың
Басы
7 мин
Қызығушылықты ояту:
1.<<Ұяшық >>таңдау арқылы үй тапсырмасы тексеріледі
Ұяшықтағы сұрақтар:
1.Көксерек адамдар арасына үйреніп кете алды ма?
2.Құрмаш Көксеректен жауыздық күтті ме?
3.М.Әуезовтің <<Көксерек>> әңгімесін жазуына қандай себеп болды?
4.Ауыл иттерінен Көксерек қандай зәбір көрді?
5.Қасқырлар ұясын талқандаған адамдар әрекеті дұрыс па?
6.Көксеректің қасқырға тән іс-әрекетін сипатта.
7.Көксерек Құрмаштан гөрі ақ қасқырмен неге тез бауырласты?
8.Әңгіменің қайғылы аяқталуына кім кінәлі?
9.Көксерек>> әңгімесінің идеясы не?
10<<Көксерек>> қазақ әдебиетінің қандай туындысына айналды?
Дескриптор: Cұрақтарға нақты жауап береді
Бейнематериал
http://alashainasy.kz/proza/muhtar-auezov-kokserek-52914/
Кеспе қағаздар
Түсіндірме сөздігі
"Арман-ПВ"
баспасы оқулығы 106-бет
Сабақтың ортасы
5 минут
7 минут
5 минут
2.<<Қате түсінікті тексеру>> әдісі арқылы шығарманың композициялық құрылымын сәйкестендіреді.
Оқиғаның басталуы
Құрмаштың қазасы.
Байланысы
Көксеректің жазасын тартуы.
Дамуы
Касқырлар мекені. Бөлтіріктің тағдыры.
Шиеленісуі
Көксеректің ұяластарымен табысуы.
Шарықтау шегі
Қараадыр еліндегі мазасыздық.
Шешімі
Көксеректің Аққасқырмен бірігуі.
Дескриптор:
1.Шығарманың композициялық құрылымын сәйкестендіреді. 2.Шығарманың сюжеттік дамуын өз сөзімен әңгімелейді.
Топтар бір-бірін "Бас бармақ" әдісі арқылы бағалайды.
3."Үш таған"әдісі арқылы "Бөлтірік Көксерек", "Көк шолақ Көксерек","Арлан Көксеректі"сипаттайды.
Тапсырма:
Шығармадағы эпизодтарды талдаңыз.
Өзіндік пікіріңізді білдіріңіз.
"Бөлтірік Көксерек",
"Көк шолақ Көксерек"
"Арлан Көксерек>>
Дескриптор:
1.Шығарма эпизодтарын қолдана отырып талдайды.
2.Берілген эпизодтағы Көксеректің әрекетін сипаттайды.
<<Бағдаршам>> әдісі арқылы кері байланыс жасалады.
4.<<Стоп кадр>> тәсілі. <<Көксерек>> фильмінен үзінді көреді де, осы көріністі толық сипаттап береді.
Дескриптор:
::Фильм үзіндісінен көргенін сипаттайды
5 <<ПОПС>> формуласы .<<Соңғы сөзді мен айтамын>>
:: Бірінші сөйлем <<Менің ойымша, ... >>
:: Екінші сөйлем <<Себебі, мен оны былай
түсіндіремін ... >>
:: Үшінші сөйлем <<Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын ... >>
:: Соңғысөйлем<<Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім.......>>
Флипчарт
Маркерлер
\
youtube.com
стикерлер
youtube.com
Сабақтың
соңы
5мин
Рефлексия.
Үйге тапсырма:
Қосымша мәлімет
Дифференциация - қалай жүзеге асырылды.
Көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
...............................................
Қабілетті оқушыларыңызға қандай жоспар құрған болар едіңіз?
.....................................................
Бағалау.
Сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау критерийлері
бойынша
топ топты бағалау
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау;
Жайлы атмосфера қалыптастыру
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма, қолжетімді болды ма?
Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқу мақсатына қол жеткізбеген болса неліктен деп ойлайсыз?
Сабақ қалай және қандай деңгейде өтті?
Жоспарланған саралау дұрыс іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)
Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?
Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма, неліктен?
Осы жоспарға қандай өзгеріс енгіземін және неге?
Бұл бөлімді сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін қолданыңыз.Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.
*
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты):
1.
2.
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1.
2.
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
Қазына іздеу
Бағалау критерийлері
Дескрипторлар
1. Шығарма эпизодтарын талдайды
1. Повесті оқиға желісі негізінде баяндайды
2. Шығармадағы автор идеясын анықтап, оған өздерінің пікірлерін білдіреді
3. Повестің композициялық амал-тәсілдерін талдайды
2. Кейіпкер бейнесін салыстырады
1. Эпизодтарды салыстырады
2. Шығарма эпизодтарын қолдана отырып талдайды
3. Берілген эпизодтардағы Көксеректің әрекетін таниды
4. Сипаттаулардағы бейнені салыстырады
1. Авторы: М.Әуезов. 2. Тақырыбы: <<Көксерек>>. 3.Жанр түрі: әңгіме.
2. Әңгіме - оқиғаны баяндап айтуға негізделген,қара сөзбен жазылған шағын көркем шығарма.
4.
Шығарманың негізгі идеясы -
<<Көксерек>> әңгімесінде жазушы қасқырдың мінез-құлқы,өзіне тән табиғи қасиеттерін тақырып етіп алып,айналаны қоршаған табиғаттың өз заңы,өзіндік ерекшелігі бар.Оны адамдардың түсіне білуі қажет деген ойды білдіреді.Бұл шығармада М.Әуезов табиғат пен адам арасындағы байланысты көрсетеді.
Мінездеме. Көксерек. Жотасы күдірейген, құйрығы шөп шалаң.
Тау басында тайдай көрінеді.Нағыз көкжал. Ашқарақ
Қолдан тамақтанады.Дыбыс шығармайды. Жасымайды.
І. Топ: Адамдардың қасқырдың күшігін үйге әкеліп асырауы дұрыс
Бөлімнің атауы:
Балалар мен үлкендер
Мектеп:Жамбыл атындағы ММИ
Күні: 7.02.2023ж
Мұғалімнің аты-жөні: Какимова Светлана Шамельевна
Сынып:7-сынып
Пәні: Қазақ әдебиеті
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
М.Әуезов <<Көксерек>>
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
7.Т/Ж1.1.1Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөліктерін талдау
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар орындай алады: әңгімені түсінеді,сюжеттік желісі бойынша баяндайды.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: композициялық құрылымына талдау жасайды, мазмұндайды, талдайды.
Кейбір оқушылар орындай алады:әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін салыстырып, дәлелдейді.
Бағалау критерийлері:
Көркем шығарма сюжетінің құрамдас бөліктерін талдай алады.
::әңгімені мазмұндап,сөздердің мағынасын ажыратады;
::композициялық құрылымына талдау жасай алады;
::әңгіменің сюжетіне байланысты берілген сұрақтарға топта графикалық органайзерлер дайындайды;
::көркем шығарма сюжетінің құрамдас бөліктерін салыстырып дәлелдейді.
Тілдік мақсат
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:итмұрын, шірет,қаншық, пішен, шылапшын, тұрқы, шағырмақ, жүзіқара, сам,итаяқ,көкжал.
Диалог және жазылымға пайдалы тіркестер:
Мен мынадай дәлелдер келтіремін... Оның себебін... деп түсіндіремін. Біздің пікірімізше....Мен осы көзқараспен келісемін/келіспеймін. Өйткені ...
Құндылықтарға баулу
"Мәңгілік Ел" жалпыұлттық идеясының алтыншы тармағы - "Тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы"
шығарманы оқыту барысында ішінара жүзеге асады.
Пәнаралық байланыс
Тарих, этнография.
АКТ - ны қолдану дағдылары
Бейнефильмнен үзінді,слайд.т.б
Алдыңғы білім
Оқушылар <<Көксерек>> шығармасының мазмұнын толық біледі
Жоспар
Жоспарлы
уақыт
Жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың
Басы
7 мин
Қызығушылықты ояту:
1.<<Ұяшық >>таңдау арқылы үй тапсырмасы тексеріледі
Ұяшықтағы сұрақтар:
1.Көксерек адамдар арасына үйреніп кете алды ма?
2.Құрмаш Көксеректен жауыздық күтті ме?
3.М.Әуезовтің <<Көксерек>> әңгімесін жазуына қандай себеп болды?
4.Ауыл иттерінен Көксерек қандай зәбір көрді?
5.Қасқырлар ұясын талқандаған адамдар әрекеті дұрыс па?
6.Көксеректің қасқырға тән іс-әрекетін сипатта.
7.Көксерек Құрмаштан гөрі ақ қасқырмен неге тез бауырласты?
8.Әңгіменің қайғылы аяқталуына кім кінәлі?
9.Көксерек>> әңгімесінің идеясы не?
10<<Көксерек>> қазақ әдебиетінің қандай туындысына айналды?
Дескриптор: Cұрақтарға нақты жауап береді
Бейнематериал
http://alashainasy.kz/proza/muhtar-auezov-kokserek-52914/
Кеспе қағаздар
Түсіндірме сөздігі
"Арман-ПВ"
баспасы оқулығы 106-бет
Сабақтың ортасы
5 минут
7 минут
5 минут
2.<<Қате түсінікті тексеру>> әдісі арқылы шығарманың композициялық құрылымын сәйкестендіреді.
Оқиғаның басталуы
Құрмаштың қазасы.
Байланысы
Көксеректің жазасын тартуы.
Дамуы
Касқырлар мекені. Бөлтіріктің тағдыры.
Шиеленісуі
Көксеректің ұяластарымен табысуы.
Шарықтау шегі
Қараадыр еліндегі мазасыздық.
Шешімі
Көксеректің Аққасқырмен бірігуі.
Дескриптор:
1.Шығарманың композициялық құрылымын сәйкестендіреді. 2.Шығарманың сюжеттік дамуын өз сөзімен әңгімелейді.
Топтар бір-бірін "Бас бармақ" әдісі арқылы бағалайды.
3."Үш таған"әдісі арқылы "Бөлтірік Көксерек", "Көк шолақ Көксерек","Арлан Көксеректі"сипаттайды.
Тапсырма:
Шығармадағы эпизодтарды талдаңыз.
Өзіндік пікіріңізді білдіріңіз.
"Бөлтірік Көксерек",
"Көк шолақ Көксерек"
"Арлан Көксерек>>
Дескриптор:
1.Шығарма эпизодтарын қолдана отырып талдайды.
2.Берілген эпизодтағы Көксеректің әрекетін сипаттайды.
<<Бағдаршам>> әдісі арқылы кері байланыс жасалады.
4.<<Стоп кадр>> тәсілі. <<Көксерек>> фильмінен үзінді көреді де, осы көріністі толық сипаттап береді.
Дескриптор:
::Фильм үзіндісінен көргенін сипаттайды
5 <<ПОПС>> формуласы .<<Соңғы сөзді мен айтамын>>
:: Бірінші сөйлем <<Менің ойымша, ... >>
:: Екінші сөйлем <<Себебі, мен оны былай
түсіндіремін ... >>
:: Үшінші сөйлем <<Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын ... >>
:: Соңғысөйлем<<Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім.......>>
Флипчарт
Маркерлер
\
youtube.com
стикерлер
youtube.com
Сабақтың
соңы
5мин
Рефлексия.
Үйге тапсырма:
Қосымша мәлімет
Дифференциация - қалай жүзеге асырылды.
Көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
...............................................
Қабілетті оқушыларыңызға қандай жоспар құрған болар едіңіз?
.....................................................
Бағалау.
Сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау критерийлері
бойынша
топ топты бағалау
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау;
Жайлы атмосфера қалыптастыру
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма, қолжетімді болды ма?
Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқу мақсатына қол жеткізбеген болса неліктен деп ойлайсыз?
Сабақ қалай және қандай деңгейде өтті?
Жоспарланған саралау дұрыс іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)
Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?
Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма, неліктен?
Осы жоспарға қандай өзгеріс енгіземін және неге?
Бұл бөлімді сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін қолданыңыз.Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.
*
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты):
1.
2.
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1.
2.
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
Қазына іздеу
Бағалау критерийлері
Дескрипторлар
1. Шығарма эпизодтарын талдайды
1. Повесті оқиға желісі негізінде баяндайды
2. Шығармадағы автор идеясын анықтап, оған өздерінің пікірлерін білдіреді
3. Повестің композициялық амал-тәсілдерін талдайды
2. Кейіпкер бейнесін салыстырады
1. Эпизодтарды салыстырады
2. Шығарма эпизодтарын қолдана отырып талдайды
3. Берілген эпизодтардағы Көксеректің әрекетін таниды
4. Сипаттаулардағы бейнені салыстырады
1. Авторы: М.Әуезов. 2. Тақырыбы: <<Көксерек>>. 3.Жанр түрі: әңгіме.
2. Әңгіме - оқиғаны баяндап айтуға негізделген,қара сөзбен жазылған шағын көркем шығарма.
4.
Шығарманың негізгі идеясы -
<<Көксерек>> әңгімесінде жазушы қасқырдың мінез-құлқы,өзіне тән табиғи қасиеттерін тақырып етіп алып,айналаны қоршаған табиғаттың өз заңы,өзіндік ерекшелігі бар.Оны адамдардың түсіне білуі қажет деген ойды білдіреді.Бұл шығармада М.Әуезов табиғат пен адам арасындағы байланысты көрсетеді.
Мінездеме. Көксерек. Жотасы күдірейген, құйрығы шөп шалаң.
Тау басында тайдай көрінеді.Нағыз көкжал. Ашқарақ
Қолдан тамақтанады.Дыбыс шығармайды. Жасымайды.
І. Топ: Адамдардың қасқырдың күшігін үйге әкеліп асырауы дұрыс
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz