Тілдік мақсат

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Бөлімнің атауы:

Балалар мен үлкендер

Мектеп:Жамбыл атындағы ММИ
Бөлімнің атауы:Балалар мен үлкендер: Күні: 7. 02. 2023ж
Мектеп:Жамбыл атындағы ММИ: Мұғалімнің аты-жөні: Какимова Светлана Шамельевна
Бөлімнің атауы:Балалар мен үлкендер:

Сынып: 7-сынып

Пәні: Қазақ әдебиеті

Мектеп:Жамбыл атындағы ММИ: Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Бөлімнің атауы:Балалар мен үлкендер: Сабақтың тақырыбы
Мектеп:Жамбыл атындағы ММИ: М. Әуезов «Көксерек»
Бөлімнің атауы:Балалар мен үлкендер: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
Мектеп:Жамбыл атындағы ММИ: 7. Т/Ж1. 1. 1Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөліктерін талдау
Бөлімнің атауы:Балалар мен үлкендер: Сабақ мақсаттары
Мектеп:Жамбыл атындағы ММИ: Барлық оқушылар орындай алады: әңгімені түсінеді, сюжеттік желісі бойынша баяндайды.
Бөлімнің атауы:Балалар мен үлкендер: Оқушылардың көпшілігі орындай алады: композициялық құрылымына талдау жасайды, мазмұндайды, талдайды.
Бөлімнің атауы:Балалар мен үлкендер: Кейбір оқушылар орындай алады: әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін салыстырып, дәлелдейді.
Бөлімнің атауы:Балалар мен үлкендер:

Бағалау критерийлері:

Көркем шығарма сюжетінің құрамдас бөліктерін талдай алады.

Мектеп:Жамбыл атындағы ММИ:

•әңгімені мазмұндап, сөздердің мағынасын ажыратады;

•композициялық құрылымына талдау жасай алады;

•әңгіменің сюжетіне байланысты берілген сұрақтарға топта графикалық органайзерлер дайындайды;

•көркем шығарма сюжетінің құрамдас бөліктерін салыстырып дәлелдейді.

Бөлімнің атауы:Балалар мен үлкендер: Тілдік мақсат
Мектеп:Жамбыл атындағы ММИ: Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: итмұрын, шірет, қаншық, пішен, шылапшын, тұрқы, шағырмақ, жүзіқара, сам, итаяқ, көкжал.
Бөлімнің атауы:Балалар мен үлкендер:

Диалог және жазылымға пайдалы тіркестер:

Мен мынадай дәлелдер келтіремін . . . Оның себебін . . . деп түсіндіремін. Біздің пікірімізше . . . Мен осы көзқараспен келісемін/келіспеймін. Өйткені . . .

Бөлімнің атауы:Балалар мен үлкендер: Құндылықтарға баулу
Мектеп:Жамбыл атындағы ММИ: "Мәңгілік Ел" жалпыұлттық идеясының алтыншы тармағы- "Тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы"
шығарманы оқыту барысында ішінара жүзеге асады.
Бөлімнің атауы:Балалар мен үлкендер: Пәнаралық байланыс
Мектеп:Жамбыл атындағы ММИ: Тарих, этнография.
Бөлімнің атауы:Балалар мен үлкендер: АКТ -ны қолдану дағдылары
Мектеп:Жамбыл атындағы ММИ: Бейнефильмнен үзінді, слайд. т. б
Бөлімнің атауы:Балалар мен үлкендер: Алдыңғы білім
Мектеп:Жамбыл атындағы ММИ: Оқушылар «Көксерек» шығармасының мазмұнын толық біледі
Бөлімнің атауы:Балалар мен үлкендер: Жоспар
Бөлімнің атауы:Балалар мен үлкендер:

Жоспарлы

уақыт

Мектеп:Жамбыл атындағы ММИ: Жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Бөлімнің атауы:Балалар мен үлкендер:

Сабақтың

Басы

7 мин

Мектеп:Жамбыл атындағы ММИ:

Қызығушылықты ояту:

1. «Ұяшық »таңдау арқылы үй тапсырмасы тексеріледі

Ұяшықтағы сұрақтар:

1. Көксерек адамдар арасына үйреніп кете алды ма?

2. Құрмаш Көксеректен жауыздық күтті ме?

3. М. Әуезовтің «Көксерек» әңгімесін жазуына қандай себеп болды?

4. Ауыл иттерінен Көксерек қандай зәбір көрді?

5. Қасқырлар ұясын талқандаған адамдар әрекеті дұрыс па?

6. Көксеректің қасқырға тән іс-әрекетін сипатта.

7. Көксерек Құрмаштан гөрі ақ қасқырмен неге тез бауырласты?

8. Әңгіменің қайғылы аяқталуына кім кінәлі?

9. Көксерек» әңгімесінің идеясы не?

10«Көксерек» қазақ әдебиетінің қандай туындысына айналды?

Дескриптор: Cұрақтарға нақты жауап береді

Бейнематериал

http://alashainasy. kz/proza/muhtar-auezov-kokserek-52914/

Кеспе қағаздар

Түсіндірме сөздігі

"Арман-ПВ"

баспасы оқулығы 106-бет

Бөлімнің атауы:Балалар мен үлкендер:

Сабақтың ортасы

5 минут

7 минут

5 минут

Мектеп:Жамбыл атындағы ММИ:

2. «Қате түсінікті тексеру» әдісі арқылы шығарманың композициялық құрылымын сәйкестендіреді.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

http://bilim-all.kz/uploads/images/2017/11/08/original/72d3173822bb8102c4fb9d7b0f08531f.jpg

Дескриптор:

1. Шығарманың композициялық құрылымын сәйкестендіреді. 2. Шығарманың сюжеттік дамуын өз сөзімен әңгімелейді.

Топтар бір-бірін "Бас бармақ" әдісі арқылы бағалайды.

3. "Үш таған" әдісі арқылы "Бөлтірік Көксерек", "Көк шолақ Көксерек", "Арлан Көксеректі"сипаттайды.

:

Дескриптор:

1. Шығарма эпизодтарын қолдана отырып талдайды.

2. Берілген эпизодтағы Көксеректің әрекетін сипаттайды.

«Бағдаршам» әдісі арқылы кері байланыс жасалады.

C:\Users\User\Desktop\17.01.2019 ашык есік\семинарга 19.12\slide_16.jpg

4. «Стоп кадр» тәсілі. «Көксерек» фильмінен үзінді көреді де, осы көріністі толық сипаттап береді.

Дескриптор:

•Фильм үзіндісінен көргенін сипаттайды

5 «ПОПС» формуласы . «Соңғы сөзді мен айтамын»

Бірінші сөйлем «Менің ойымша, . . . »

Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай

түсіндіремін … »

Үшінші сөйлем «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын … »

Соңғысөйлем «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім . . . »

Оқиғаның басталуы
Құрмаштың қазасы.
Байланысы
Көксеректің жазасын тартуы.
Дамуы
Касқырлар мекені. Бөлтіріктің тағдыры.
Шиеленісуі
Көксеректің ұяластарымен табысуы.
Шарықтау шегі
Қараадыр еліндегі мазасыздық.
Шешімі
Көксеректің Аққасқырмен бірігуі.

Тапсырма:

Шығармадағы эпизодтарды талдаңыз.

Өзіндік пікіріңізді білдіріңіз.

:
:
:
"Бөлтірік Көксерек",
"Көк шолақ Көксерек"
"Арлан Көксерек»

Флипчарт

Маркерлер

\

youtube. com

стикерлер C:\Users\User\Downloads\Без названия (1).jpg

youtube. com

C:\Users\User\Downloads\Без названия.jpg

Бөлімнің атауы:Балалар мен үлкендер:
Мектеп:Жамбыл атындағы ММИ:
Бөлімнің атауы:Балалар мен үлкендер:
Мектеп:Жамбыл атындағы ММИ:
Бөлімнің атауы:Балалар мен үлкендер:
Мектеп:Жамбыл атындағы ММИ:
Бөлімнің атауы:Балалар мен үлкендер:
Мектеп:Жамбыл атындағы ММИ:
Бөлімнің атауы:Балалар мен үлкендер:
Мектеп:Жамбыл атындағы ММИ:
Бөлімнің атауы:Балалар мен үлкендер:
Мектеп:Жамбыл атындағы ММИ:
Бөлімнің атауы:Балалар мен үлкендер:
Бөлімнің атауы:Балалар мен үлкендер:
Бөлімнің атауы:Балалар мен үлкендер:
Мектеп:Жамбыл атындағы ММИ:
Бөлімнің атауы:Балалар мен үлкендер:
Мектеп:Жамбыл атындағы ММИ:
Бөлімнің атауы:Балалар мен үлкендер:

Сабақтың

соңы

5мин

Мектеп:Жамбыл атындағы ММИ:

Рефлексия.

D:\Новая папка\семинарга 19.12\phpKqsbam_zhina_10.jpeg

Бөлімнің атауы:Балалар мен үлкендер:
Мектеп:Жамбыл атындағы ММИ: Үйге тапсырма:
Бөлімнің атауы:Балалар мен үлкендер: Қосымша мәлімет
Бөлімнің атауы:Балалар мен үлкендер:

Дифференциация - қалай жүзеге асырылды.

Көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

. . .

Қабілетті оқушыларыңызға қандай жоспар құрған болар едіңіз?

. . .

Мектеп:Жамбыл атындағы ММИ:

Бағалау.

Сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау критерийлері

бойынша

топ топты бағалау

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау;

Жайлы атмосфера қалыптастыру

Бөлімнің атауы:Балалар мен үлкендер:

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқу мақсатына қол жеткізбеген болса неліктен деп ойлайсыз?

Сабақ қалай және қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау дұрыс іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?

Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма, неліктен?

Осы жоспарға қандай өзгеріс енгіземін және неге?

Мектеп:Жамбыл атындағы ММИ: Бұл бөлімді сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін қолданыңыз. Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген ең

Ұқсас жұмыстар
Циклдік алгоритмдер
Қазақ тілін оқытуда жиі қолданылатын педагогикалық әдіс - тәсілдер
Шартты операторы таңдау операторы
Пысықтауыш
Сақтардың шаруашылығы мен тұрмысы
Ағылшын тілі пәні мұғалімі, қосымша білім беру педагогы
Интерактивті тақта, стикерлер
Көлік тұрағы жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс
Ж. Жабаев Алатау
Ақпараттық құзіреттілік
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz