Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақтың тақырыбы. Сабақтың басталуы
Сабақтың тақырыбы
SQL мәліметтер қорын құру
Модуль/пән атауы
Информатика
Педагог
Устемирова Ботакоз Сапарбаевна
20__ жылғы <<___>>________
1.Жалпы мәліметтер
Курс 1-курс
Топ 122
Сабақтың түрі
Аралас сабақ
2. Мақсаты (ОН)
Барлық студенттер:Әртүрлі деректер түрлерін білу ДҚБЖ My SQL. Деректер қорында мәлметтер типін анықтау; Студенттердің басым бөлігі: Біркестелі деректер қорын құруды үйрену. Кейбір студенттер: Көпкестелі деректер қорын құруды үйрену.
Міндеті (БК)
Білу және түсіну, қолдану
3.Күтілетін нәтижелер
Компьютерлер, Информатика оқулығы, бағдарламалар мен сынып техникалары, интерактивті тақта, жұмыс дәптері.
4.Қажетті ресурстар
Оқулық: Авт.Г.И Салғараева
Ж.Б. Базаева. Информатика 11 с. Арман ПВ баспасы. §2-3; презентация, интернет ресурстары,
Тілдік мақсаттар
Студенттер: әртүрлі деректер түрлерін біледі. Деректер қорында мәліметтер типін анықтай алады. Біркестелі және көпкестелі деректер қорын құруды біледі Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Сұрау, My SQL ДҚБЖ, phpMyAdmin, жергілікті сервер, деректер түрлері, бастапқы кілт. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Бұл өріс үшін, деректер түрін орнатуыңыз керек ... өйткені... My SQL ДҚБЖдамыту үшін ыңғайлы ... себебі ... ... үшін сұрауды қолдану керек ... Бұл сұрау жасалғаннанкейін ол орындалады ...
5. Сабақ барысы
Уақыт
Іс-әрекеттер мен
Тапсырмалар
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басталуы
Ұйымдастыру кезеңі:
Сәлемдесу, студенттерді түгелдеу
Топқа біріктіру: <<Тілек ағашы>> әдісі Оқушылар ағаштағы тілек жазылған жүрекшелерді алады. <<Білім>>, <<Талап>>, <<Бірлік>> болып үш топқа бірігеді
Өткен сабақты пысықтау:
<<Фишбоун>> әдісі Студенттер плакатка балық қаңқасының суретін салады.Жоғары қабырғаларына өткен тақырыпқа байланысты сұрақтар жазады. Келесі топ төмеңгі қабырғаларына жауаптарын жазады.
1. Мәліметтер қорына қойылатын талаптар
2. Деректердің арасындағы байланыстарды ұйымдастыру типтері 3. МҚБЖ-нің басты функциялары Дискриптор:
1. Мәліметтер қорына қойылатын талаптарды біледі;
2. Деректердің арасындағы байланыстарды ұйымдастыру типтерін ажыратады;
3. МҚБЖ-нің басты функцияларын біледі. Кері байланыс: <<Екі жұлдыз, бір тілек>> әдісі бойынша оқушыларды бағалау Мәселе жағдайы: ой қозғау Слайдта түрлі деректер бар. Оқытушы сабаққа сұрақтар қойып , жауаптарды бірге талқылайды. <<МАКС>>, <<МИН>>, <<СРЗНАЧ>> ұғымдары арқылы студенттердің берген жауабын бағалау Сабақтың тақырыбын, мақсаттарын және бағалау критерийлерін талқылау.
Студенттер өзіне ұнайтын автомобиль маркасын таңдап, рулетканы
басу арқылы топтарға бөлінеді.
Әр білім алушы қобдишадан таяқша тәрізді оралып, сұрақ жазылған қағазды таңдап кезекпен жеке-жеке жауап береді. (дұрыс жауап-2 бал, қате жауапқа -0 бал)
Дереккөз №1. Пазлдар Сабаққа арналған презентация Слайд 1. Тақырыпты анықтау Слайд 2-3: сабақтың мақсаты мен оқу мақсатын тұжырымдау Мұғалім өз сөздерін бұлт жасай алатын дерекөз
Қосымша 1
Сабақтың ортасы
12 мин
3 мин
3 мин
12 мин
Жеке жұмыс: Интернетті пайдалана отыра SQL де қолданылатын деректер түрлерін оқу. Деректер түрлеріне назар аударыңыз: CHAR, VARCHAR, TEXT, BOOL, TINYINT, INTEGER, FLOAT, BOUBLE, DATE, TIME
DATETIME, TIMESTAMP, ENUM. Тапсырма1 Деректер түрлерін тиісті деректер үлгісімен сәйкестендіріп, оларды сызықтармен байланыстырыңыз.
Дискриптор:
Деректер түрлерін тиісті деректер үлгісімен сәйкестендіреді. Өзін-өзі бағалау. Жауаптар тақтада көрсетіледі. Студенттер нәтижені тексереді, кемшіліктерді түзейді.
Бағалау критерийлері:
13-11 дұрыс жауаптар - өте жақсы 10-8 дұрыс жауаптар- жеткілікті жақсы 7-5 дұрыс жауаптар - қайталау керек 4 немесе одан аз- тағы да оқу қажет
Кері байланыс: Жарайсыңдар студенттер. Талқылау барысында бір-бірін тыңдай білу қабілетін ерекше атап өту керек. Оқытушының студенттерге түсіндірмесі: Жергілікті сервердің қандай екнін түсіндіріңіз, тұжырымдаманы анықтаңыз. Бағдарламалық жасақтама енгізілген түсіндіріңіз. Жергілікті веб-серверлердің мысалын келіріңіз, PhpMyAdmin қосымшасының мақсатын түсіндріңіз, MySQL мен жұмыс стеу жолдарын түсндіріңіз. Көрсетілімі: Жергілікті серверді іске қосыңыз және MySQL дерекқорларымен жұмыс істеу үшін PhpMyAdmin тақтасына кіру үрдісін көрсетіңіз. SQL сұрауларын жазу қажет қойындыны көрсету
Практикалық жұмыс.
Жұптық жұмыс
Тапсырма2: Студенттер біркестелі деректер қорын жасау үшін сұрау салу процесін үйренеді. Жазбаларға сұраулар:
1. Колледж ДБ құру
2. Мамандықтары кестесін жасаңыз
3. Мамандықтары кестесіне деректер қосу
(Сіз кемінде 5 мамандықты қосуыңыз керек)
4. Оқушылар саны 25-нан аз болатын жазбаны жойыңыз
5. Деректерді жаңарту (5 адамға Тігінші мамандықтарының көбеюі)
Дискриптор:
- білім алушы бір кесте дерекқорын жасау үшін сұрау салу процесін үйренеді. Қолдау ретінде мұғалім дайын сұраулардың бланктарын дайындауы немесе жұмыстың жетістігі ретінде әрбір сұранысты топпен талқылауы мүмкін.
Қалыптастырушы бағалау:
Студенттер тапсырманы орындайды. Оқытушыға аяқталған жұмыстарды тапсырады.
Кері байланыс:
Мұғалім жазбаша кері байланыс береді және жұмысты келесі сабақта қайтарады.
Жеке жұмыс:
Тапсырма 3. Көпкестелі деректер қорын құруды үйренініз. Тапсырыс беруші кестесі
Дискриптор:
- Бірінші кестені құрады
- Екінші кестені құрады
- Деректер қорындағы мәліметтер типін анықтайды Қалыптастырушы бағалау.
<<Рейтинг>> әдісі арқылы сабақ арасындағы әрбір оқушының жұмысын бақылап, бағалап отыру
Кері байланыс:
Жарайсыңдар студенттер!
Талқылау барысында бір - бірін тыңдай білу қабілетін ерекше атап өту керек
Топ басшысы жауап берген білім алушыны бағалап отырады. (дұрыс жауап-1 бал)
Топтар арасында өзара бағалау
Әр топ тақырыпты оқытушының берген слайдтары мен оқулықтағы мәтінді зерттеп, саралап, түсінгенін келесі топқа айтып береді. (дұрыс жауап-2 бал)
Топтар арасында өзара бағалайды
https://www.youtube.com/watch?v=d3cQdaSvy5k
Безпилотный трамвай.
Презентация
Оқулық: Авт.Г.И Салғараева
Ж.Б. Базаева. Информатика 11 с. Арман ПВ баспасы.
Сабақтың аяқталуы
3 мин
2 мин
Қорытындылау:
Тест жұмысы.
Оқушылар тест сұрақтарына жауап береді.
Рефлексия. <<Бағалау ағашы>> әдісі .
Студенттер себеттегі алма,гүл және жапырақ түріндегі жапсырма қағаздарды қабырғаға ілінген алма ағашына жапсыру арқылы сабақ бойынша ойларын қорыту. Алма- бүгінгі сабақтан түйгенім өте көп, маңызды болды. Гүл- бүгін көп нәрсені түсіндім, маған пайдалы болды. Жапырақ- бүгін сабақта түсінбеген сұрақтарым бар, оқуым керек.
Үй жұмысы:
Саралау - Сіз оқушыларға қалай
көбірек қолдау көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары
оқушыларға қандай тапсырмалар
бересіз?
Бағалау - Сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Білім алушылар сұрақтардың дұрыс жауаптарын тауып сәйкестендіреді
(дұрыс жауап-2 бал, қате жауапқа -0 бал)
Топ басшылары сабақ барысында жасаған жұмыстарын қорытындылап, бағалау жүргізіледі.
Колледж әдіскері _________Иманкулова Д.Е.
SQL мәліметтер қорын құру
Модуль/пән атауы
Информатика
Педагог
Устемирова Ботакоз Сапарбаевна
20__ жылғы <<___>>________
1.Жалпы мәліметтер
Курс 1-курс
Топ 122
Сабақтың түрі
Аралас сабақ
2. Мақсаты (ОН)
Барлық студенттер:Әртүрлі деректер түрлерін білу ДҚБЖ My SQL. Деректер қорында мәлметтер типін анықтау; Студенттердің басым бөлігі: Біркестелі деректер қорын құруды үйрену. Кейбір студенттер: Көпкестелі деректер қорын құруды үйрену.
Міндеті (БК)
Білу және түсіну, қолдану
3.Күтілетін нәтижелер
Компьютерлер, Информатика оқулығы, бағдарламалар мен сынып техникалары, интерактивті тақта, жұмыс дәптері.
4.Қажетті ресурстар
Оқулық: Авт.Г.И Салғараева
Ж.Б. Базаева. Информатика 11 с. Арман ПВ баспасы. §2-3; презентация, интернет ресурстары,
Тілдік мақсаттар
Студенттер: әртүрлі деректер түрлерін біледі. Деректер қорында мәліметтер типін анықтай алады. Біркестелі және көпкестелі деректер қорын құруды біледі Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Сұрау, My SQL ДҚБЖ, phpMyAdmin, жергілікті сервер, деректер түрлері, бастапқы кілт. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Бұл өріс үшін, деректер түрін орнатуыңыз керек ... өйткені... My SQL ДҚБЖдамыту үшін ыңғайлы ... себебі ... ... үшін сұрауды қолдану керек ... Бұл сұрау жасалғаннанкейін ол орындалады ...
5. Сабақ барысы
Уақыт
Іс-әрекеттер мен
Тапсырмалар
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басталуы
Ұйымдастыру кезеңі:
Сәлемдесу, студенттерді түгелдеу
Топқа біріктіру: <<Тілек ағашы>> әдісі Оқушылар ағаштағы тілек жазылған жүрекшелерді алады. <<Білім>>, <<Талап>>, <<Бірлік>> болып үш топқа бірігеді
Өткен сабақты пысықтау:
<<Фишбоун>> әдісі Студенттер плакатка балық қаңқасының суретін салады.Жоғары қабырғаларына өткен тақырыпқа байланысты сұрақтар жазады. Келесі топ төмеңгі қабырғаларына жауаптарын жазады.
1. Мәліметтер қорына қойылатын талаптар
2. Деректердің арасындағы байланыстарды ұйымдастыру типтері 3. МҚБЖ-нің басты функциялары Дискриптор:
1. Мәліметтер қорына қойылатын талаптарды біледі;
2. Деректердің арасындағы байланыстарды ұйымдастыру типтерін ажыратады;
3. МҚБЖ-нің басты функцияларын біледі. Кері байланыс: <<Екі жұлдыз, бір тілек>> әдісі бойынша оқушыларды бағалау Мәселе жағдайы: ой қозғау Слайдта түрлі деректер бар. Оқытушы сабаққа сұрақтар қойып , жауаптарды бірге талқылайды. <<МАКС>>, <<МИН>>, <<СРЗНАЧ>> ұғымдары арқылы студенттердің берген жауабын бағалау Сабақтың тақырыбын, мақсаттарын және бағалау критерийлерін талқылау.
Студенттер өзіне ұнайтын автомобиль маркасын таңдап, рулетканы
басу арқылы топтарға бөлінеді.
Әр білім алушы қобдишадан таяқша тәрізді оралып, сұрақ жазылған қағазды таңдап кезекпен жеке-жеке жауап береді. (дұрыс жауап-2 бал, қате жауапқа -0 бал)
Дереккөз №1. Пазлдар Сабаққа арналған презентация Слайд 1. Тақырыпты анықтау Слайд 2-3: сабақтың мақсаты мен оқу мақсатын тұжырымдау Мұғалім өз сөздерін бұлт жасай алатын дерекөз
Қосымша 1
Сабақтың ортасы
12 мин
3 мин
3 мин
12 мин
Жеке жұмыс: Интернетті пайдалана отыра SQL де қолданылатын деректер түрлерін оқу. Деректер түрлеріне назар аударыңыз: CHAR, VARCHAR, TEXT, BOOL, TINYINT, INTEGER, FLOAT, BOUBLE, DATE, TIME
DATETIME, TIMESTAMP, ENUM. Тапсырма1 Деректер түрлерін тиісті деректер үлгісімен сәйкестендіріп, оларды сызықтармен байланыстырыңыз.
Дискриптор:
Деректер түрлерін тиісті деректер үлгісімен сәйкестендіреді. Өзін-өзі бағалау. Жауаптар тақтада көрсетіледі. Студенттер нәтижені тексереді, кемшіліктерді түзейді.
Бағалау критерийлері:
13-11 дұрыс жауаптар - өте жақсы 10-8 дұрыс жауаптар- жеткілікті жақсы 7-5 дұрыс жауаптар - қайталау керек 4 немесе одан аз- тағы да оқу қажет
Кері байланыс: Жарайсыңдар студенттер. Талқылау барысында бір-бірін тыңдай білу қабілетін ерекше атап өту керек. Оқытушының студенттерге түсіндірмесі: Жергілікті сервердің қандай екнін түсіндіріңіз, тұжырымдаманы анықтаңыз. Бағдарламалық жасақтама енгізілген түсіндіріңіз. Жергілікті веб-серверлердің мысалын келіріңіз, PhpMyAdmin қосымшасының мақсатын түсіндріңіз, MySQL мен жұмыс стеу жолдарын түсндіріңіз. Көрсетілімі: Жергілікті серверді іске қосыңыз және MySQL дерекқорларымен жұмыс істеу үшін PhpMyAdmin тақтасына кіру үрдісін көрсетіңіз. SQL сұрауларын жазу қажет қойындыны көрсету
Практикалық жұмыс.
Жұптық жұмыс
Тапсырма2: Студенттер біркестелі деректер қорын жасау үшін сұрау салу процесін үйренеді. Жазбаларға сұраулар:
1. Колледж ДБ құру
2. Мамандықтары кестесін жасаңыз
3. Мамандықтары кестесіне деректер қосу
(Сіз кемінде 5 мамандықты қосуыңыз керек)
4. Оқушылар саны 25-нан аз болатын жазбаны жойыңыз
5. Деректерді жаңарту (5 адамға Тігінші мамандықтарының көбеюі)
Дискриптор:
- білім алушы бір кесте дерекқорын жасау үшін сұрау салу процесін үйренеді. Қолдау ретінде мұғалім дайын сұраулардың бланктарын дайындауы немесе жұмыстың жетістігі ретінде әрбір сұранысты топпен талқылауы мүмкін.
Қалыптастырушы бағалау:
Студенттер тапсырманы орындайды. Оқытушыға аяқталған жұмыстарды тапсырады.
Кері байланыс:
Мұғалім жазбаша кері байланыс береді және жұмысты келесі сабақта қайтарады.
Жеке жұмыс:
Тапсырма 3. Көпкестелі деректер қорын құруды үйренініз. Тапсырыс беруші кестесі
Дискриптор:
- Бірінші кестені құрады
- Екінші кестені құрады
- Деректер қорындағы мәліметтер типін анықтайды Қалыптастырушы бағалау.
<<Рейтинг>> әдісі арқылы сабақ арасындағы әрбір оқушының жұмысын бақылап, бағалап отыру
Кері байланыс:
Жарайсыңдар студенттер!
Талқылау барысында бір - бірін тыңдай білу қабілетін ерекше атап өту керек
Топ басшысы жауап берген білім алушыны бағалап отырады. (дұрыс жауап-1 бал)
Топтар арасында өзара бағалау
Әр топ тақырыпты оқытушының берген слайдтары мен оқулықтағы мәтінді зерттеп, саралап, түсінгенін келесі топқа айтып береді. (дұрыс жауап-2 бал)
Топтар арасында өзара бағалайды
https://www.youtube.com/watch?v=d3cQdaSvy5k
Безпилотный трамвай.
Презентация
Оқулық: Авт.Г.И Салғараева
Ж.Б. Базаева. Информатика 11 с. Арман ПВ баспасы.
Сабақтың аяқталуы
3 мин
2 мин
Қорытындылау:
Тест жұмысы.
Оқушылар тест сұрақтарына жауап береді.
Рефлексия. <<Бағалау ағашы>> әдісі .
Студенттер себеттегі алма,гүл және жапырақ түріндегі жапсырма қағаздарды қабырғаға ілінген алма ағашына жапсыру арқылы сабақ бойынша ойларын қорыту. Алма- бүгінгі сабақтан түйгенім өте көп, маңызды болды. Гүл- бүгін көп нәрсені түсіндім, маған пайдалы болды. Жапырақ- бүгін сабақта түсінбеген сұрақтарым бар, оқуым керек.
Үй жұмысы:
Саралау - Сіз оқушыларға қалай
көбірек қолдау көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары
оқушыларға қандай тапсырмалар
бересіз?
Бағалау - Сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Білім алушылар сұрақтардың дұрыс жауаптарын тауып сәйкестендіреді
(дұрыс жауап-2 бал, қате жауапқа -0 бал)
Топ басшылары сабақ барысында жасаған жұмыстарын қорытындылап, бағалау жүргізіледі.
Колледж әдіскері _________Иманкулова Д.Е.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz