Еңбекқорлықтың тұлға тәрбиесі мен кәсіби табысқа әсері

Бекітілді

Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар

Тәрбие сағаты
«Еңбекқорлық және оның табысқа әсері»
Тәрбие сағаты: Күні
«Еңбекқорлық және оның табысқа әсері»: 16. 10
Тәрбие сағаты: Класс жетекші:
«Еңбекқорлық және оның табысқа әсері»: Аязбаева Н К
Тәрбие сағаты: Класс:
«Еңбекқорлық және оның табысқа әсері»: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Тәрбие сағаты: Сабақтың мақсаты:
«Еңбекқорлық және оның табысқа әсері»:

Оқушыларды адал еңбекке баулу, кәсіптік білім беру.

Адам еңбегін бағалай білуге, еңбек адамдарын сыйлай білуге тәрбиелеу.

Оқушыларды адал еңбекке баулу, кәсіптік білім беру.

Тәрбие сағаты: Құндылықтарды дарыту
«Еңбекқорлық және оның табысқа әсері»:

Талап құндылығы:

  • Жеке және командамен жұмыс істей білу;
  • Білуге, жаңаны тануға құштар болу;
  • Физикалық белсенді болу;
  • Дұрыс қарым-қатынас орната білу;
  • Уақыт пен қаржыны тиімді жоспарлау.
Тәрбие сағаты: Күтілетін нәтиже
«Еңбекқорлық және оның табысқа әсері»:
  • Қоршаған орта тазалығынсақтайды;
  • Ақпараттық, медиа және қаржылық сауаттылық;
  • Ізденімпаз, жасампаз тұлға.
Тәрбие сағаты: Ресімдеу
«Еңбекқорлық және оның табысқа әсері»: Слайд, презентация
Тәрбие сағаты: Музыкалық және бейне көркемдеу
«Еңбекқорлық және оның табысқа әсері»: интерактивті тақта, слайд
Тәрбие сағаты: Үлестірмелі материалдар
«Еңбекқорлық және оның табысқа әсері»: мақал - мәтелдер жазылған плакаттар
Тәрбие сағаты: Тақырыптық көрмелер мен ақпараттық стендтер
«Еңбекқорлық және оның табысқа әсері»: Презентация
Тәрбие сағаты: Дайындыққа арналған әдебиет
«Еңбекқорлық және оның табысқа әсері»: Интернет материалдары
Тәрбие сағаты: Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті

Ресурстар

Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары

Сабақтың кезеңі/ уақыт: Ұйымдастыру кезеңі (7 мин)
Мұғалім әрекеті:

-Нағыз еңбек неден басталады?

-Еңбек қана бар қиындықты жеңбек.

Балалар, бүгінгі тәрбие сағатының тақырыбы: «Терең білім, еңбекқорлық және отаншылдық қасиет» Балалар, еңбек сөзін естігенде ойларыңа не келеді?

/Оқушылар өз бетінше ойларын жазып, қорғап шығады/.

Тақта арқылы «еңбек» деген сөзге топтастыру жасау.

Сүйікті іс күш, жігер береді. Жарқын болашақ, Қуаныш, ләззат алу ақша пайдалы өмір сүруге үйретеді. Ауыр шынықтырады жеңіл.

Балалардың жауаптары тыңдалып болған соң, мұғалім толықтырып, адамның өмір сүруіне қажеттінің барлығы еңбекпен келетіні түсіндіру

Итальяндық ғалым, суретші Леонардо да Винчидің «Көп еңбек еткенге бақыт басын иеді» деген екен. Еңбектің пайдасы - тәрбиелейді, жігерлендіреді, күш береді, қуантады, бақытты етеді, өмір сүруге үйретеді, үнемшіл болуға үйретеді, ширатады, шынықтырады.

Адамның адам болуында еңбек шешуші роль атқарған. Адамзат еңбекті, еңбектің құралдарын жетілдіре отырып, өзі де жетіліп кемелдене берген. Сондықтан қоғамның даму тарихын еңбек пен еңбек құралдарының өзгеру, жетілу тарихы деуге де болады. Тіршілік жағдайының қиындауы еңбекті күрделендірді. Еңбектің арқасында табиғат заттарын еңбек құралы етіп, отты сөндірмей пайдаланды, топтасып аң аулады, бір-біріне көмектесті. Ф. Энгельс айтқандай «Адамды адам еткен- еңбек»

Оқушы әрекеті: Оқушылар мұғаліммен амандасады, түгенделеді, мектеп партасындағы қатарлары бойынша орындарына отырады.
РесурстарСабақтың техникалық құрал-жабдықтары: Компьютер
Сабақтың кезеңі/ уақыт: Сабақ басы (13 мин)
Мұғалім әрекеті:

Еңбектену тек адамға ғана тән деген пікірмен келіспеймін. Жануарлар да дамыл таппай еңбектенеді ғой. Жануарлар қалай еңбектенеді екен? Алдымен соған мысал келтірсеңші, сонда ойың дәлел болар еді ғой. Сен «Құмырсқа елінде» деген әңгімені оқыған шығарсың. Құмырсқа илеуінің ішінде қаншама «бөлмелер» бар. Әр бөлмені пайдалану ретіне қарай «аналық құмырсқа бөлмесі», «балалар бөлмесі», «азық қоймасы» т. б. деп атауға болады. Сондай-ақ бал арасының қалай ұя салатынын айтсақ та жетпей ме?

Мысалдарың тамаша! Жануарлар да еңбектенеді екен. Бірақ қанша еңбектенгенмен адам еңбегінің олардан зор айырмасы бар ғой.

Қандай айырмасы бар? Адам еңбегі оймен, санамен, ақылмен істеледі. Табиғат заттарын өңдеп, өзіне қажет, табиғатта кездеспейтін бұйымдар жасайды. Адамнан басқа қандай жануарларнайшам жасап қараңғыны жарық етеді?

Оқушы әрекеті: Оқушылар ойларымен бөліседі
РесурстарСабақтың техникалық құрал-жабдықтары:

презентация

Сабақтың кезеңі/ уақыт: Ортасы (20 мин)
Мұғалім әрекеті:

Оқушылардың мектептегі және қоғамдық пайдалы іс- әрекеті оның кейін әлеуметтенуіне үлкен әсерін тигізеді. Мамандық таңдауына, рухани құндылықтарға ие болуына, әр түрлі адамдармен араласуға, мінезінің қалыптасуына әсер етеді.

Енді оқушылардың сіздерге қояр сұрақтарымыз бар. Сол сұрақтарға кезек берейік.

1. Өз мамандығының шебері болу үшін адам өзін-өзі қалай дайындау керек деп есептейсіз?

2. Өзіңізді еңбекқормын деп санайсыз ба? Еңбек қорлық адамды қандай қасиеттерге баулиды?

3. «Адал еңбек» деген ұғым нені білдіреді?

4. «Еңбектің жемісі» дегеніміз не?

5. Адамның бойында қандай қасиеттер болғанда жетістіктерге жетуге болады?

6. Қандай мамандық таңдауға кеңес берер едіңіз?

7. Осы мамандықты таңдауыңызға не себеп болды?

8 . Сіздіңше мамандықты дұрыс таңдау дегеніміз не деп ойлайсыз?

9. Ұстаз болу сіздің бала күнгі арманыңыз ба еді?

10. Бүгінгі таңда жастардың көбі ұстаз болуды қаламайды, керісінше заңгер, банкир, экономист т. б мамандықтарды құрметпен бағалайды. Мұның себебінеде деп ойлайсыз?

Оқушы әрекеті: Сұрақтарға жауап беред
РесурстарСабақтың техникалық құрал-жабдықтары: презентация
Сабақтың кезеңі

Ұқсас жұмыстар
Әдептілік тәрбиесі: жеке тұлға, қоғам және өркениетке ықпалы
Кембридж бағдарламасының мұғалімнің кәсіби дамуы мен білім үдерісіндегі кері байланысқа әсері
Химияны оқыту үрдісінде ұлттық құндылықтарға негізделген жеке тұлға тәрбиесі
Кэмбридж оқыту бағдарламасын енгізудің мұғалімнің кәсіби дамуы мен оқушылардың оқу белсенділігіне әсері
Мектеп бітірушілерге арналған табысқа жету тренингі: мақсаттары, құрылымы және жаттығулары
Білім мен тәрбие: мектеп, отбасы және қоғамның тұлға тәрбиесіндегі рөлі
Отбасы - бала тәрбиесінің негізі: тәрбие мен тұлға қалыптастырудағы отбасының рөлі
7 А сыныбының тәрбие сағаты: Адал еңбек пен еңбекқорлықтың тәрбиелік мәні
Ұстаздық тұлға: бастауыш мектептегі білім мен тәрбиенің рөлі
Физика сабақтарында Кембридж теориялық оқыту тәсілдерін енгізудің кәсіби дамуға және оқушы белсенділігіне әсері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz