Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушылар ойларымен бөліседі презентация

Бекітілді ___________
Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар
Тәрбие сағаты
<<Еңбекқорлық және оның табысқа әсері>>
Күні
16.10
Класс жетекші:
Аязбаева Н К
Класс:
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың мақсаты:
Оқушыларды адал еңбекке баулу, кәсіптік білім беру.
Адам еңбегін бағалай білуге, еңбек адамдарын сыйлай білуге тәрбиелеу.
Оқушыларды адал еңбекке баулу, кәсіптік білім беру.
Құндылықтарды дарыту
Талап құндылығы:
Жеке және командамен жұмыс істей білу;
Білуге, жаңаны тануға құштар болу;
Физикалық белсенді болу;
Дұрыс қарым-қатынас орната білу;
Уақыт пен қаржыны тиімді жоспарлау.

Күтілетін нәтиже
Қоршаған орта тазалығынсақтайды;
Ақпараттық, медиа және қаржылық сауаттылық;
Ізденімпаз, жасампаз тұлға.

Ресімдеу
Слайд,презентация
Музыкалық және бейне көркемдеу
интерактивті тақта, слайд
Үлестірмелі материалдар
мақал - мәтелдер жазылған плакаттар
Тақырыптық көрмелер мен ақпараттық стендтер
Презентация
Дайындыққа арналған әдебиет
Интернет материалдары

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Ресурстар
Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары
Ұйымдастыру кезеңі (7 мин)

-Нағыз еңбек неден басталады?
-Еңбек қана бар қиындықты жеңбек.
Балалар , бүгінгі тәрбие сағатының тақырыбы: <<Терең білім, еңбекқорлық және отаншылдық қасиет>> Балалар, еңбек сөзін естігенде ойларыңа не келеді?
/Оқушылар өз бетінше ойларын жазып, қорғап шығады/.
Тақта арқылы <<еңбек>> деген сөзге топтастыру жасау.
Сүйікті іс күш, жігер береді. Жарқын болашақ, Қуаныш, ләззат алу ақша пайдалы өмір сүруге үйретеді. Ауыр шынықтырады жеңіл.
Балалардың жауаптары тыңдалып болған соң, мұғалім толықтырып, адамның өмір сүруіне қажеттінің барлығы еңбекпен келетіні түсіндіру
Итальяндық ғалым, суретші Леонардо да Винчидің <<Көп еңбек еткенге бақыт басын иеді>> деген екен. Еңбектің пайдасы - тәрбиелейді, жігерлендіреді, күш береді, қуантады, бақытты етеді, өмір сүруге үйретеді, үнемшіл болуға үйретеді, ширатады, шынықтырады.
Адамның адам болуында еңбек шешуші роль атқарған. Адамзат еңбекті, еңбектің құралдарын жетілдіре отырып, өзі де жетіліп кемелдене берген. Сондықтан қоғамның даму тарихын еңбек пен еңбек құралдарының өзгеру, жетілу тарихы деуге де болады. Тіршілік жағдайының қиындауы еңбекті күрделендірді. Еңбектің арқасында табиғат заттарын еңбек құралы етіп, отты сөндірмей пайдаланды, топтасып аң аулады, бір-біріне көмектесті.Ф. Энгельс айтқандай <<Адамды адам еткен- еңбек>>

Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді, мектеп партасындағы қатарлары бойынша орындарына отырады.

Компьютер

Сабақ басы (13 мин)

Еңбектену тек адамға ғана тән деген пікірмен келіспеймін. Жануарлар да дамыл таппай еңбектенеді ғой. Жануарлар қалай еңбектенеді екен? Алдымен соған мысал келтірсеңші, сонда ойың дәлел болар еді ғой. Сен <<Құмырсқа елінде>> деген әңгімені оқыған шығарсың. Құмырсқа илеуінің ішінде қаншама <<бөлмелер>> бар. Әр бөлмені пайдалану ретіне қарай <<аналық құмырсқа бөлмесі>>, <<балалар бөлмесі>>, <<азық қоймасы>> т.б. деп атауға болады. Сондай-ақ бал арасының қалай ұя салатынын айтсақ та жетпей ме?
Мысалдарың тамаша! Жануарлар да еңбектенеді екен. Бірақ қанша еңбектенгенмен адам еңбегінің олардан зор айырмасы бар ғой.
Қандай айырмасы бар? Адам еңбегі оймен, санамен, ақылмен істеледі. Табиғат заттарын өңдеп, өзіне қажет, табиғатта кездеспейтін бұйымдар жасайды. Адамнан басқа қандай жануарларнайшам жасап қараңғыны жарық етеді?

Оқушылар ойларымен бөліседі

презентация

Ортасы (20 мин)

Оқушылардың мектептегі және қоғамдық пайдалы іс- әрекеті оның кейін әлеуметтенуіне үлкен әсерін тигізеді. Мамандық таңдауына, рухани құндылықтарға ие болуына, әр түрлі адамдармен араласуға, мінезінің қалыптасуына әсер етеді.
Енді оқушылардың сіздерге қояр сұрақтарымыз бар. Сол сұрақтарға кезек берейік.
1.Өз мамандығының шебері болу үшін адам өзін-өзі қалай дайындау керек деп есептейсіз?
2. Өзіңізді еңбекқормын деп санайсыз ба? Еңбек қорлық адамды қандай қасиеттерге баулиды?
3. <<Адал еңбек>> деген ұғым нені білдіреді?
4. <<Еңбектің жемісі>> дегеніміз не?
5. Адамның бойында қандай қасиеттер болғанда жетістіктерге жетуге болады?
6. Қандай мамандық таңдауға кеңес берер едіңіз?
7. Осы мамандықты таңдауыңызға не себеп болды?
8 .Сіздіңше мамандықты дұрыс таңдау дегеніміз не деп ойлайсыз?
9. Ұстаз болу сіздің бала күнгі арманыңыз ба еді?
10. Бүгінгі таңда жастардың көбі ұстаз болуды қаламайды, керісінше заңгер, банкир, экономист т.б мамандықтарды құрметпен бағалайды. Мұның себебінеде деп ойлайсыз?

Сұрақтарға жауап беред
презентация
Соңы

Қорытынды бөлім
-Нағыз еңбек неден басталады?
<<Жас бала анадан туғанда екі түрлі мінезбен туады: біреуі - ішсем, жесем, ұйықтасам деп туады. Бұлар тәннің құмары. Біреуі білсем екен деп туады. Не көрсе соған талаптанып. Білсем екен, көрсем екен, үйренсем екен деген. Мұның бәрі-жанның құмары деген екен Ұлы Абай атамыз. Сабақ оқу да - еңбек. - Еңбек қана бар қиындықты жеңбек. Барлық байлық еңбекпен келеді. Ауылымызда тек өзінің маңдай терімен отбасын асырап отырған ер адамдар бар.
Еңбексіз бос жүру адамды моральдық жағынан құлдыраушылыққа, жұрт еңбегінің есебінен күн көруге әкеліп соғады.Еңбек етпесең не қорлыққа, не ұрлыққа барасың.Еңбек қана адамның жанын жарастыққа, ризалық сезіміне бөлеп бақытты етеді.Еңбек етсең ешкімге тәуелді болмайсың. Атың да, атағыңды да шығаратын -Еңбек
Қатаң ұста-бос жүрмесін сандалып,
Болсын тәртіп-бала өседі сомдалып.
Бала нені білсе жастан, ұядан.
Өле өлгенше соны танырқиядан.
Жас кезінде білім берсең, қалай да-
Өсе келе қолы жетер талайға.
Тәрбиесіз бала білім ұғарма?
Олай болса уысыңнан шығарма. (Жүсіп Баласағұн)

Оқушылар түсінеді сынып сағаты қорытындылайды

презентация

Ұқсас жұмыстар
Ата-аналардың бала тәрбиесіндегі жауапкершілігін қалыптастыру жолдары
Диалогтік оқытудың сөйлеу дағдыларына тиімділігіне мұғалімдердің көзін жеткізу
Менің тағдырым-менің қолымда
Жүйке жүйесінің бөлімдері. жұлынның құрылысы мен қызметі
Слайдпен кеңес беру
Біз 5 – сыныпқа барамыз
Абай- ұлы тұлға, кемеңгер ақын
Жалынды жастық
Дарынды және талантты балалар - мектеп айнасы, коучинг жоспары
Көліктік роботтар
Пәндер