Оқушыларды түгендеу. Сабақтың тақырыбы

Бекітемін:

Бөлімі:
1-бөлім. Ақпараттық этикет (ортақ тақырып: «Саяхат»)
Бөлімі:: Педагогтің аты-жөні:
1-бөлім. Ақпараттық этикет (ортақ тақырып: «Саяхат»): Үсенова Салтанат Батырханқызы
Бөлімі:: Күні: 01. 02. 2024ж.
1-бөлім. Ақпараттық этикет (ортақ тақырып: «Саяхат»):
Бөлімі:: Сыныбы: 1 «АБ»
1-бөлім. Ақпараттық этикет (ортақ тақырып: «Саяхат»): Қатысушылардың саны: Қатыспағандар саны:
Бөлімі:: Сабақтың тақырыбы:
1-бөлім. Ақпараттық этикет (ортақ тақырып: «Саяхат»): «Қауіпсіздікті сақтайық» жобалық жұмысы
Бөлімі:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
1-бөлім. Ақпараттық этикет (ортақ тақырып: «Саяхат»):

1. 3. 1. 1 желідегі ақпараттың барлығы сенімді, пайдалы емес екенін түсіну.

1. 3. 2. 1 желідегі қажетсіз байланыстардың тәуекелдерін түсіну.

Бөлімі:: Сабақтың мақсаты:
1-бөлім. Ақпараттық этикет (ортақ тақырып: «Саяхат»):

Барлық оқушы үшін:

Желідегі ақпараттың барлығы сенімді, пайдалы емес екенін түсінеді.

Көпшілік оқушылар үшін:

желідегі қажетсіз байланыстардың тәуекелдерін түсіну.

Кейбір оқушылар үшін:

***. Желідегі ақпараттың түрлерімен жұмыс жасайды.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ кезеңі/Уақыты:

(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі:

1-7 мин.

Педагогтің іс-әрекеті:

1. Сәлемдесу.

2. Оқушыларды түгендеу.

Оқушының іс-әрекеті:

Ширату тапсырмасы. «Біз де» ойыны

Ойынның шарты: Әңгімені зейін сала тыңдап, бұрыс пікірге қосылмау керек.

1. Мен өзенге бардым. «Біз де!»
2. Онда үйрек ұстап алдым. «Біз де!»
3. Үйректің жартысын итім жеп қойды. «Біз де!» Осыны айтып қалған оқушылар ойыннан шығады.

Сабақ кезеңі/Уақыты: Топтастыру
Педагогтің іс-әрекеті:

«Мозаика» әдісі. Оқушылар мұғалім үстелінен сурет қиындысы бейнеленген бір дана қағаз қиындысын таңдап алады. Алынған қағаз қиындысында бейнеленген суретті жинақталып құрастыру арқылы екі топқа бірігеді.

Сабақтың тақырыбы, мақсаты, критерийлерімен таныстыру

Оқушының іс-әрекеті:

1-топ: «Интернет».

2-топ: «Вирус».

Оқушылар сөздерді таңдап, топқа жиналған соң, сурет туралы өз ойларын айтады.

Бағалау:
Ресурстар:
Сабақ кезеңі/Уақыты:

(МК, Ұ) Ой қозғау. «Миға шабуыл» әдісі.

Педагогтің іс-әрекеті:

«Ой қозғау» әдісі.

Алдыңғы білім мен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға мұғалімнің көмегімен (бағыт-бағдары, нұсқауымен) жауап іздейді.

Оқушының іс-әрекеті:
  • Сурет бойынша өз ойыңды ортаға сал. (1-сурет) .
  • Интернетте жалғыз саяхаттау қауіпті ме?
  • 2-суреттегі кейіпкерлер жайлы не білесің?
  • Интернетке олардың қандай қатысы бар?
Бағалау: ҚБ: Мұғалім ұжымдық жұмыста белсенділік танытқан оқушыларды «Жұлдызша» әдісі арқылы бағалайды.
Ресурстар: Интерактивті тақта
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Жаңа сабаққа дайындық.

Педагогтің іс-әрекеті:

Мұғалімнің сөзі.

Интернетте қызықты ақпарат көп. Оны қолданғанда сақ болу керек. Интернеттің өз қарақшысы, вирусы және ұрысы бар. Интернетке өзің жайлы жеке ақпарат қойма (3-сурет) . Бұл ақпаратты теріс пиғылды адамдар пайдаланып саған зиян жасайды. Өз қауіпсіздігің үшін интернетті пайдалану ережесін сақта.

Оқушының іс-әрекеті:

Жаңа сабаққа кіріспе. «Білетініңіздің барлығы» әдісі.

Оқушылар тақырыпты оқуға кірісудің басында жаңа білім туралы не білетінінің барлығын жазады. Сосын мұғалім қайталауды болдырмас үшін, алынған ақпаратты пайдалана отырып, оқуды тиісті жолмен жүргізеді.

Бағалау:
Ресурстар:
Сабақ кезеңі/Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті: Жұмыс дәптеріндегі №3-тапсырманы орында.
Оқушының іс-әрекеті: Ребусты шеш.
Бағалау: «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағаланады: « Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»
Ресурстар:

Жұмыс дәптері.

11-бет

Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың ортасы

(26 мин)

Педагогтің іс-әрекеті:

(МК, Т) . Оқушылар топтық жұмыста бір-бірімен ақылдасады, ойларын ортаға салып, ортақ шешім шығарады. Өз көзқарастарын топ арасында айтады.

1- тапсырма:

4-суретке назар аудар. Интернетті қолдану ережесін сақтамасаң қандай қауіптер туындайды?

Оқушының іс-әрекеті:

Дескриптор:

  • Берілген суретпен танысады.
  • Топ ішінде талқылайды.
  • Интернетті қолдану ережесін сақтамаған жағдайда туындайтын қауіптер туралы айтады.
Бағалау: ҚБ: Мұғалім топтық жұмыста белсенділік танытқан оқушыларды «Жұлдызша» әдісі арқылы бағалайды.
Ресурстар:
Сабақ кезеңі/Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті: (Ж) Дәптермен жұмыс . Жұптық жұмыста ақылдасып, тапсырманы орындайды.
Оқушының іс-әрекеті:

2- тапсырма:

Кестеде интернеттің жақсы жағымен бірге теріс жағы да берілген. Жақсы жағын «+», теріс жағын «-» таңбасымен белгілейді

Дескриптор:

  • Жұбымен ой бөліседі, талқылайды.
  • Интернеттің жақсы жағын дұрыс белгілейді.
  • Интернеттің жаман жағын

Ұқсас жұмыстар
Табиғатты сүйе білуге тәрбиелеу
5 сынып - Математика - жылдық жоспар
Натурал сандарға амалдар қолдануға есептер шығару
Адам - әлем бөлшегі
"Күнделікті сабақ жоспарлары". 1-4 сыныптарға
Кесте арқылы саяси қысым жағдайындағы Қазақстанды түсіндіру
Сызықтық алгоритм
Сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу тәсілдері
Жай сандар мен құрама сандар
Жіппен бейнелеу композициясы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz