Оқушыларды түгендеу. Сабақтың тақырыбы

Бекітемін:
1. 3. 1. 1 желідегі ақпараттың барлығы сенімді, пайдалы емес екенін түсіну.
1. 3. 2. 1 желідегі қажетсіз байланыстардың тәуекелдерін түсіну.
Барлық оқушы үшін:
Желідегі ақпараттың барлығы сенімді, пайдалы емес екенін түсінеді.
Көпшілік оқушылар үшін:
желідегі қажетсіз байланыстардың тәуекелдерін түсіну.
Кейбір оқушылар үшін:
***. Желідегі ақпараттың түрлерімен жұмыс жасайды.
Сабақтың барысы:
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі:
1-7 мин.
1. Сәлемдесу.
2. Оқушыларды түгендеу.
Ширату тапсырмасы. «Біз де» ойыны
Ойынның шарты: Әңгімені зейін сала тыңдап, бұрыс пікірге қосылмау керек.
1. Мен өзенге бардым. «Біз де!»
2. Онда үйрек ұстап алдым. «Біз де!»
3. Үйректің жартысын итім жеп қойды. «Біз де!» Осыны айтып қалған оқушылар ойыннан шығады.
«Мозаика» әдісі. Оқушылар мұғалім үстелінен сурет қиындысы бейнеленген бір дана қағаз қиындысын таңдап алады. Алынған қағаз қиындысында бейнеленген суретті жинақталып құрастыру арқылы екі топқа бірігеді.
Сабақтың тақырыбы, мақсаты, критерийлерімен таныстыру
1-топ: «Интернет».
2-топ: «Вирус».
Оқушылар сөздерді таңдап, топқа жиналған соң, сурет туралы өз ойларын айтады.
(МК, Ұ) Ой қозғау. «Миға шабуыл» әдісі.
«Ой қозғау» әдісі.
Алдыңғы білім мен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға мұғалімнің көмегімен (бағыт-бағдары, нұсқауымен) жауап іздейді.
- Сурет бойынша өз ойыңды ортаға сал. (1-сурет) .
- Интернетте жалғыз саяхаттау қауіпті ме?
- 2-суреттегі кейіпкерлер жайлы не білесің?
- Интернетке олардың қандай қатысы бар?
Жаңа сабаққа дайындық.
Мұғалімнің сөзі.
Интернетте қызықты ақпарат көп. Оны қолданғанда сақ болу керек. Интернеттің өз қарақшысы, вирусы және ұрысы бар. Интернетке өзің жайлы жеке ақпарат қойма (3-сурет) . Бұл ақпаратты теріс пиғылды адамдар пайдаланып саған зиян жасайды. Өз қауіпсіздігің үшін интернетті пайдалану ережесін сақта.
Жаңа сабаққа кіріспе. «Білетініңіздің барлығы» әдісі.
Оқушылар тақырыпты оқуға кірісудің басында жаңа білім туралы не білетінінің барлығын жазады. Сосын мұғалім қайталауды болдырмас үшін, алынған ақпаратты пайдалана отырып, оқуды тиісті жолмен жүргізеді.
Жұмыс дәптері.
11-бет
Сабақтың ортасы
(26 мин)
(МК, Т) . Оқушылар топтық жұмыста бір-бірімен ақылдасады, ойларын ортаға салып, ортақ шешім шығарады. Өз көзқарастарын топ арасында айтады.
1- тапсырма:
4-суретке назар аудар. Интернетті қолдану ережесін сақтамасаң қандай қауіптер туындайды?
Дескриптор:
- Берілген суретпен танысады.
- Топ ішінде талқылайды.
- Интернетті қолдану ережесін сақтамаған жағдайда туындайтын қауіптер туралы айтады.
2- тапсырма:
Кестеде интернеттің жақсы жағымен бірге теріс жағы да берілген. Жақсы жағын «+», теріс жағын «-» таңбасымен белгілейді
Дескриптор:
- Жұбымен ой бөліседі, талқылайды.
- Интернеттің жақсы жағын дұрыс белгілейді.
- Интернеттің жаман жағын
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz