Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Күйген кезде көмек көрсету
Бекітемін:
Бөлім
Педагогтың аты-жөні
Үсенова Салтанат Батырханқызы
Күні: 02 - 03.10.2023ж
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сынып: 8 <<ӘБВ>>
Сабақтың тақырыбы
Компьютерді пайдаланудың кері аспектілері
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:
8.4.1.1 адам ағзасына түрлі электронды құрылғылардың әсері туралы мысал келтіру және қорғану тәсілдерін тиімді қолдану
Сабақтың мақсаты
Көпшілік: өздерін кабинетте ұстау, қауіпті жағдайларда көмек көрсете білу қабілеттерін дамытады.
Басым бөлігі: Әртүрлі пішімдегі мұрағаттарды құру және мұрағаттан шығару.
Кейбір оқушы: Ақпараттың көлемін есептей алады.
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әректі
Бағалау
Ресурстар
1.Ұйымдастыру
2. Өткен тақырыпты еске түсіру\ қайталау\
3. Жаңа сабақты меңгерту
4. Бекіту
Психологиялық ахуал орналастыру. Топқа біріктіру. Кабинетке билет арқылы кіру. Билетке ақпараттың көлемі және типі жазылады.
Бағалау парағы таратылады.
Үй жұмысын тексеру.
Жетелеу сұрақтарын қоя отырып тақырыпты ашу.
Сабақтың мақсатын қою. (файлдардың көлемін есептеп, салыстыра алады).
Компьютерлік желілердің негізгі ұғымдары. Жергілікті желі.
Ауқымды компьютерлік желі.
Электр тогымен зақымданғанда көмек көрсету:
Токты ажырату (тарату тақтасындағы тумблерді өшіру)
Зақымданған адамды электр тогының әсерінен электр тогын өткізбейтін қол астындағы материалдарды пайдаланып босату
Зақымданған адамды қарап шығып, оған зардабының ауырлығына байланысты көмек көрсету
Дәрігерді шақыру (мектептің медпунктінен, 03 жедел жәрдем телефоны бойынша немесе жақын жердегі емдеу мекемесінен) керек.
Күйген кезде көмек көрсету
Адам күйікке шалынған жағдайда:
Ауырғанды басатын, тыныштандыратын дәрі (анальгин, валерьянка) беру керек.
Күйген жерге дәрі (винилин) жағу керек.
Күйген жараның бетіне микроб түспейтіндей етіп, алдымен целлофанмен орап алып, суық суда ұстау керек.
Дәрігерді (мектептегі медпункттен, 03 жәрдем телефоны бойынша немесе жақын жердегі емдеу мекемесінен) шақырту керек.
Талып қалғандағы көмек көрсету
Адам талып қалған жағдайда:
Талып қалған адамды тегіс жерге шалқасынан, басын солға бұрып жатқызу керек.
Дәрігерді (мектептегі медпункттен, 03 жәрдем телефоны бойынша немесе жақын жердегі емдеу мекемесінен) шақырту керек.
Тынысы тоқтап қалғандығы көмек көрсету
Адамның тынысы тоқтап қалған жағдайда:
Адамның аузын ашып тілін көру керек, егер тілі көмекейіне қарай түсіп кетсе - қолмен тартып шығарып қалыпты орнына келтіру керек;
Дәрігерді (мектептегі медпункттен, 03 жәрдем телефоны бойынша немесе жақын жердегі емдеу мекемесінен) шақырту керек.
Тыныс алуы қалпына келгенше немесе дәрігер келгенге дейін жасанды түрде тыныс алдырту (ауызды ауызға тақап) жасау керек.
Топтық жұмыс.
1топ- ақпараттың өлшем бірліктерін зерттейді
2топ-есептеу жолдарын есептейді
3 топ - мәтіннен үстеулерді теріп алу, сөйлем құрастыру
2 топ - кесте бойынша мәтіннен сөз тіркестерін теріп жазу
4 топ - диалог құрастыру - кластер жасау
Қорытындылау. Біз не үйрендік? Сұрақ-жауап.
Дескрипторларды интербелсенді тақтамен көрсету.
Білемін
Білдім
Білгім келеді
Оқушыны мадақтау. Үй жұмысын беру.
Сабақ аяқталды. Сау болыңдар!
Амандасу. Жіберілген видео немес презентация болса соны ашып танысу
.Тапсырма
ларды белгіді бір уақытқа дейін орындау
Күнделіе кз
Стикер
лермен
Акт
Кітап
Дәптер
Стикерлер
Арнайы платфо
рмалар
Бөлім
Педагогтың аты-жөні
Үсенова Салтанат Батырханқызы
Күні: 02 - 03.10.2023ж
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сынып: 8 <<ӘБВ>>
Сабақтың тақырыбы
Компьютерді пайдаланудың кері аспектілері
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:
8.4.1.1 адам ағзасына түрлі электронды құрылғылардың әсері туралы мысал келтіру және қорғану тәсілдерін тиімді қолдану
Сабақтың мақсаты
Көпшілік: өздерін кабинетте ұстау, қауіпті жағдайларда көмек көрсете білу қабілеттерін дамытады.
Басым бөлігі: Әртүрлі пішімдегі мұрағаттарды құру және мұрағаттан шығару.
Кейбір оқушы: Ақпараттың көлемін есептей алады.
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әректі
Бағалау
Ресурстар
1.Ұйымдастыру
2. Өткен тақырыпты еске түсіру\ қайталау\
3. Жаңа сабақты меңгерту
4. Бекіту
Психологиялық ахуал орналастыру. Топқа біріктіру. Кабинетке билет арқылы кіру. Билетке ақпараттың көлемі және типі жазылады.
Бағалау парағы таратылады.
Үй жұмысын тексеру.
Жетелеу сұрақтарын қоя отырып тақырыпты ашу.
Сабақтың мақсатын қою. (файлдардың көлемін есептеп, салыстыра алады).
Компьютерлік желілердің негізгі ұғымдары. Жергілікті желі.
Ауқымды компьютерлік желі.
Электр тогымен зақымданғанда көмек көрсету:
Токты ажырату (тарату тақтасындағы тумблерді өшіру)
Зақымданған адамды электр тогының әсерінен электр тогын өткізбейтін қол астындағы материалдарды пайдаланып босату
Зақымданған адамды қарап шығып, оған зардабының ауырлығына байланысты көмек көрсету
Дәрігерді шақыру (мектептің медпунктінен, 03 жедел жәрдем телефоны бойынша немесе жақын жердегі емдеу мекемесінен) керек.
Күйген кезде көмек көрсету
Адам күйікке шалынған жағдайда:
Ауырғанды басатын, тыныштандыратын дәрі (анальгин, валерьянка) беру керек.
Күйген жерге дәрі (винилин) жағу керек.
Күйген жараның бетіне микроб түспейтіндей етіп, алдымен целлофанмен орап алып, суық суда ұстау керек.
Дәрігерді (мектептегі медпункттен, 03 жәрдем телефоны бойынша немесе жақын жердегі емдеу мекемесінен) шақырту керек.
Талып қалғандағы көмек көрсету
Адам талып қалған жағдайда:
Талып қалған адамды тегіс жерге шалқасынан, басын солға бұрып жатқызу керек.
Дәрігерді (мектептегі медпункттен, 03 жәрдем телефоны бойынша немесе жақын жердегі емдеу мекемесінен) шақырту керек.
Тынысы тоқтап қалғандығы көмек көрсету
Адамның тынысы тоқтап қалған жағдайда:
Адамның аузын ашып тілін көру керек, егер тілі көмекейіне қарай түсіп кетсе - қолмен тартып шығарып қалыпты орнына келтіру керек;
Дәрігерді (мектептегі медпункттен, 03 жәрдем телефоны бойынша немесе жақын жердегі емдеу мекемесінен) шақырту керек.
Тыныс алуы қалпына келгенше немесе дәрігер келгенге дейін жасанды түрде тыныс алдырту (ауызды ауызға тақап) жасау керек.
Топтық жұмыс.
1топ- ақпараттың өлшем бірліктерін зерттейді
2топ-есептеу жолдарын есептейді
3 топ - мәтіннен үстеулерді теріп алу, сөйлем құрастыру
2 топ - кесте бойынша мәтіннен сөз тіркестерін теріп жазу
4 топ - диалог құрастыру - кластер жасау
Қорытындылау. Біз не үйрендік? Сұрақ-жауап.
Дескрипторларды интербелсенді тақтамен көрсету.
Білемін
Білдім
Білгім келеді
Оқушыны мадақтау. Үй жұмысын беру.
Сабақ аяқталды. Сау болыңдар!
Амандасу. Жіберілген видео немес презентация болса соны ашып танысу
.Тапсырма
ларды белгіді бір уақытқа дейін орындау
Күнделіе кз
Стикер
лермен
Акт
Кітап
Дәптер
Стикерлер
Арнайы платфо
рмалар
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz