Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушының әрекеті. Оқушылардың назарын сабаққа аудару
Бөлім: Махаббат және абырой
Мектеп: №13 мектеп -гимназия КММ
Мұғалімнің аты-жөні:
Ергалиева Жулдыз
Күні :
12.02.24 ж
Сыныбы: 8 А
қатысқаны: 19 қатыспағаны:
Сабақтың тақырыбы:
Дулат Исабеков <<Әпке>> драмасындағы материалдық және рухани құндылықтар.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану;
8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;
Сабақ мақсаты
Өзіндік ой-пікірін дәлелдеу үшін драма мәтінінен алынған үзінділерді тиімді қолдануға дағдыландыру;
Шығарма мазмұнындағы құндылықтардың заманауилығы мен жаңашылдығын бағалау.
Бағалау критерийі
көркем шығармалардан алынған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдана алады.
шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырады;
жаңашылдығына баға береді.
Ойлау дағдыларының деңгейі
Қолдану, бағалау
Тілдік мақсаттар
Оқушылар: үзінділермен жұмыс жасау, оларды өз мақсатына сай пайдалану жолдарын меңгереді, шығармадағы құндылықтардың маңыздылығын бүгінгі күнмен салыстырып бағалауды үйренеді.
Пән ерекшелігіне сай лексика мен терминология: акт, тартыс, қойылым, катарсис (күнәсінен арылу), қақтығыс, шиеленіс, тартыс, комментарий т.б.
Диалог пен жазылым үшін қажетті тіркестер: менің ойымша, драмалық шығарма үзіндісіне сай ..., мен ... ойлаймын т.б.
Құндылықтарды дарыту
Зайырлы қоғам және жоғары руханият (3-құндылық)
Пәнаралық байланыс
Өзін-өзі тану пәнімен байланыс. Тұлғаның жеке дара ерекшеліктері.
Құқықтану пәнімен байланыс. Адамның жеке бас бостандығы, өмірі және ұждан бостандығы.
Алдыңғы білім
Д. Исабеков <<Әпке>> драмасы
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
5 мин.
І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
Оқушыларға жағымды психологиялық ахуал туғызу.
ІІ. Қызығушылықты ояту. Өткен тақырыпты қайталап, еске түсіру мақсатында <<жуан/жіңішке>> сұрақтарға жауап береді.
<<жіңішке>> сұрақтар
<<жуан>> сұрақтар
<<Үйдегі төртеуі төрт азамат болмай, өз басымның қамын ойлауға хақым жоқ>> дейтін кім?
Қабен неге өтінішін орындата алмады?
Қонаққа келген жастардың айтысының тақырыбы не?
Қамажайдың өз бақытынан бас тарту себебіне 3 дәлел келтіріңіз.
Тимур мен Кәмиланың тойы неше күннен кейін болмақшы?
Сіз қалай ойлайсыз, Қамажайдың қазіргі әпкелерден айырмашылығы неде?
Қамажайдың жұмыс орны қалай аталады?
Егер Қамажай Қабенге тұрмысқа шықса, не болады?
Әр жауабын ғылыми ұғымға негіздейтін кім?
Сіз Қамажайдың бауырлары үшін өз бақытынан бас тартқанына келісесіз бе ...?
2. Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийі таныстырылады.
Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
Оқушылар өткен тақырыпты қайталап, еске түсіру мақсатында <<жуан/жіңішке>> сұрақтарға жауап береді.
Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийі таныстырылады.
Фигуралар арқылы бағалау.
ҚБ
8-сынып қазақ әдебиеті.
<<жуан/жіңішке>> сұрақтар кестесі
Сабақтың ортасы
30 мин.
ІІІ. Мағынаны тану. Тапсырма.
Драмадағы басты оқиғаларға назар аудара отырып оқушылар <<Үзінділер мен комментарийлер>> кестесімен жұмыс жасайды.
Басты оқиғалар
Үзінді
Комментарий
Темірбек пен оның достарының қонаққа келуі;
Жастардың айтысы;
Қамажайдың жұмысқа орналасуы;
Тимурдың үйлену туралы шешімі;
Қабен мен Қамажайдың кездесуі.
Кәмила. Неге? Біздің әрбір құбылысқа деген өз пікіріміз болуы керек. Онсыз адам болудан қаламыз. Өз пікірі, өз ойы болмаған адам алдына ешқашан мақсат қоя алмайды.
Нәзила. Ағамыз ақырында мысық алып тынатын болды.
Омар. Қорытып айтқанда, бақыт деген - жеңіс немесе жеңіске апарар күрес.
Белгіленген уақыт аяқталған соң, топ спикері оқиға желісіне сай таңдалған үзінділер мен оларға берілген комментарийлерді таныстырады.
Қабілеті жоғары оқушылар драма үзінділері бойынша талдауға негізделген комментарийлер ұсынса, қабілеті төмендеу оқушылар басты оқиғаларға қатысты үзінділерді түсінеді.
Дескриптор
драма мәтініне тағы бір шолу жасайды;
ондағы басты оқиғаларды анықтайды;
үзінділерді іріктейді;
үзіндіге сай комментарий жасайды.
ҚБ
Тапсырма. <<Талқылау сатылары>> әдісі
Оқушылар екі топқа бөлініп, бір-біріне қарама-қарсы, сосын бұрылып арқаларын беріп отырады. Топқа берілетін сұрақ:
<<Әпке>> драмасындағы кейіпкердің жалғыз қалмауына мүмкіндігі бар ма еді?
Оқушылардың ойлануына уақыт бөлінеді, олар айтылған тұжырыммен келісетін/келіспейтінін және оның себебін көрсетуі керек. Содан кейін оқушылар бұрылып бір-біріне қарап отырады. Осыдан кейін әр бағыттың жауабын жоққа шығару мақсатында талқылау/дебат ұйымдастыруға болады. Бірінші талқылаудан кейін оқушыларға 5 секунд беріп, пікірін, көзқарасын өзгерткен оқушы болса, өз шешімін түсіндіруі сұралады.
Қабілеті жоғары оқушылар сұраққа жан-жақты, шығарма мәтінін өмірмен байланыстыра отырып жауап бере алады, ал қабілеті төмендеу оқушылар кейіпкер сөзіне ғана сүйенуі мүмкін.
Дескриптор
драмадағы көтерілген мәселелерге қатысты сұрақтарға жауап береді;
келісу-келіспеу позициясын айқындайды;
оның себебін түсіндіреді;
пікірін өзгерту мүмкіндігі.
ҚБ
Оқушылар драмадағы басты оқиғаларға назар аудара отырып оқушылар <<Үзінділер мен комментарийлер>> кестесімен жұмыс жасайды.
Белгіленген уақыт аяқталған соң, топ спикері оқиға желісіне сай таңдалған үзінділер мен оларға берілген комментарийлерді таныстырады.
Қабілеті жоғары оқушылар драма үзінділері бойынша талдауға негізделген комментарийлер ұсынса, қабілеті төмендеу оқушылар басты оқиғаларға қатысты үзінділерді түсінеді.
Оқушылар екі топқа бөлініп, бір-біріне қарама-қарсы, сосын бұрылып арқаларын беріп отырады. Топтарға сұрақ беріледі.
Қабілеті жоғары оқушылар сұраққа жан-жақты, шығарма мәтінін өмірмен байланыстыра отырып жауап бере алады, ал қабілеті төмендеу оқушылар кейіпкер сөзіне ғана сүйенуі мүмкін.
ҚБ
ҚБ
2-таратпа
<<Үзінділер мен комментарийлер>> кестесі
Сабақтың аяғы
5 мин.
Ж. Оқушылар драма бойынша өздері тақырып тауып, 70-80 сөзден тұратын эссе жазады. Өз көзқарасын нақтылау үшін үзінділер (цитаталар) мен аналитикалық пікірді қолданады.
Рефлексия.
1. Бүгінгі сабақтан алған әсерің қандай?
2. Топта жұмыс істеу саған ұнады ма?
3-таратпа
Дифференциация
Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?
Бағалау
Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?
Денсаулық және техникалық қауіпсіздікті сақтау
Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, оқу материалдарын таңдау және ресурстармен жұмыс жасауда оқушының жеке қабілетін ескеріп, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады. Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.
Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз.
Денсаулықты сақтау технологиялары. Белсенді әдіс-тәсілдер мен сергіту жаттығулары.
Мектеп: №13 мектеп -гимназия КММ
Мұғалімнің аты-жөні:
Ергалиева Жулдыз
Күні :
12.02.24 ж
Сыныбы: 8 А
қатысқаны: 19 қатыспағаны:
Сабақтың тақырыбы:
Дулат Исабеков <<Әпке>> драмасындағы материалдық және рухани құндылықтар.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану;
8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;
Сабақ мақсаты
Өзіндік ой-пікірін дәлелдеу үшін драма мәтінінен алынған үзінділерді тиімді қолдануға дағдыландыру;
Шығарма мазмұнындағы құндылықтардың заманауилығы мен жаңашылдығын бағалау.
Бағалау критерийі
көркем шығармалардан алынған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдана алады.
шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырады;
жаңашылдығына баға береді.
Ойлау дағдыларының деңгейі
Қолдану, бағалау
Тілдік мақсаттар
Оқушылар: үзінділермен жұмыс жасау, оларды өз мақсатына сай пайдалану жолдарын меңгереді, шығармадағы құндылықтардың маңыздылығын бүгінгі күнмен салыстырып бағалауды үйренеді.
Пән ерекшелігіне сай лексика мен терминология: акт, тартыс, қойылым, катарсис (күнәсінен арылу), қақтығыс, шиеленіс, тартыс, комментарий т.б.
Диалог пен жазылым үшін қажетті тіркестер: менің ойымша, драмалық шығарма үзіндісіне сай ..., мен ... ойлаймын т.б.
Құндылықтарды дарыту
Зайырлы қоғам және жоғары руханият (3-құндылық)
Пәнаралық байланыс
Өзін-өзі тану пәнімен байланыс. Тұлғаның жеке дара ерекшеліктері.
Құқықтану пәнімен байланыс. Адамның жеке бас бостандығы, өмірі және ұждан бостандығы.
Алдыңғы білім
Д. Исабеков <<Әпке>> драмасы
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
5 мин.
І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
Оқушыларға жағымды психологиялық ахуал туғызу.
ІІ. Қызығушылықты ояту. Өткен тақырыпты қайталап, еске түсіру мақсатында <<жуан/жіңішке>> сұрақтарға жауап береді.
<<жіңішке>> сұрақтар
<<жуан>> сұрақтар
<<Үйдегі төртеуі төрт азамат болмай, өз басымның қамын ойлауға хақым жоқ>> дейтін кім?
Қабен неге өтінішін орындата алмады?
Қонаққа келген жастардың айтысының тақырыбы не?
Қамажайдың өз бақытынан бас тарту себебіне 3 дәлел келтіріңіз.
Тимур мен Кәмиланың тойы неше күннен кейін болмақшы?
Сіз қалай ойлайсыз, Қамажайдың қазіргі әпкелерден айырмашылығы неде?
Қамажайдың жұмыс орны қалай аталады?
Егер Қамажай Қабенге тұрмысқа шықса, не болады?
Әр жауабын ғылыми ұғымға негіздейтін кім?
Сіз Қамажайдың бауырлары үшін өз бақытынан бас тартқанына келісесіз бе ...?
2. Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийі таныстырылады.
Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
Оқушылар өткен тақырыпты қайталап, еске түсіру мақсатында <<жуан/жіңішке>> сұрақтарға жауап береді.
Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийі таныстырылады.
Фигуралар арқылы бағалау.
ҚБ
8-сынып қазақ әдебиеті.
<<жуан/жіңішке>> сұрақтар кестесі
Сабақтың ортасы
30 мин.
ІІІ. Мағынаны тану. Тапсырма.
Драмадағы басты оқиғаларға назар аудара отырып оқушылар <<Үзінділер мен комментарийлер>> кестесімен жұмыс жасайды.
Басты оқиғалар
Үзінді
Комментарий
Темірбек пен оның достарының қонаққа келуі;
Жастардың айтысы;
Қамажайдың жұмысқа орналасуы;
Тимурдың үйлену туралы шешімі;
Қабен мен Қамажайдың кездесуі.
Кәмила. Неге? Біздің әрбір құбылысқа деген өз пікіріміз болуы керек. Онсыз адам болудан қаламыз. Өз пікірі, өз ойы болмаған адам алдына ешқашан мақсат қоя алмайды.
Нәзила. Ағамыз ақырында мысық алып тынатын болды.
Омар. Қорытып айтқанда, бақыт деген - жеңіс немесе жеңіске апарар күрес.
Белгіленген уақыт аяқталған соң, топ спикері оқиға желісіне сай таңдалған үзінділер мен оларға берілген комментарийлерді таныстырады.
Қабілеті жоғары оқушылар драма үзінділері бойынша талдауға негізделген комментарийлер ұсынса, қабілеті төмендеу оқушылар басты оқиғаларға қатысты үзінділерді түсінеді.
Дескриптор
драма мәтініне тағы бір шолу жасайды;
ондағы басты оқиғаларды анықтайды;
үзінділерді іріктейді;
үзіндіге сай комментарий жасайды.
ҚБ
Тапсырма. <<Талқылау сатылары>> әдісі
Оқушылар екі топқа бөлініп, бір-біріне қарама-қарсы, сосын бұрылып арқаларын беріп отырады. Топқа берілетін сұрақ:
<<Әпке>> драмасындағы кейіпкердің жалғыз қалмауына мүмкіндігі бар ма еді?
Оқушылардың ойлануына уақыт бөлінеді, олар айтылған тұжырыммен келісетін/келіспейтінін және оның себебін көрсетуі керек. Содан кейін оқушылар бұрылып бір-біріне қарап отырады. Осыдан кейін әр бағыттың жауабын жоққа шығару мақсатында талқылау/дебат ұйымдастыруға болады. Бірінші талқылаудан кейін оқушыларға 5 секунд беріп, пікірін, көзқарасын өзгерткен оқушы болса, өз шешімін түсіндіруі сұралады.
Қабілеті жоғары оқушылар сұраққа жан-жақты, шығарма мәтінін өмірмен байланыстыра отырып жауап бере алады, ал қабілеті төмендеу оқушылар кейіпкер сөзіне ғана сүйенуі мүмкін.
Дескриптор
драмадағы көтерілген мәселелерге қатысты сұрақтарға жауап береді;
келісу-келіспеу позициясын айқындайды;
оның себебін түсіндіреді;
пікірін өзгерту мүмкіндігі.
ҚБ
Оқушылар драмадағы басты оқиғаларға назар аудара отырып оқушылар <<Үзінділер мен комментарийлер>> кестесімен жұмыс жасайды.
Белгіленген уақыт аяқталған соң, топ спикері оқиға желісіне сай таңдалған үзінділер мен оларға берілген комментарийлерді таныстырады.
Қабілеті жоғары оқушылар драма үзінділері бойынша талдауға негізделген комментарийлер ұсынса, қабілеті төмендеу оқушылар басты оқиғаларға қатысты үзінділерді түсінеді.
Оқушылар екі топқа бөлініп, бір-біріне қарама-қарсы, сосын бұрылып арқаларын беріп отырады. Топтарға сұрақ беріледі.
Қабілеті жоғары оқушылар сұраққа жан-жақты, шығарма мәтінін өмірмен байланыстыра отырып жауап бере алады, ал қабілеті төмендеу оқушылар кейіпкер сөзіне ғана сүйенуі мүмкін.
ҚБ
ҚБ
2-таратпа
<<Үзінділер мен комментарийлер>> кестесі
Сабақтың аяғы
5 мин.
Ж. Оқушылар драма бойынша өздері тақырып тауып, 70-80 сөзден тұратын эссе жазады. Өз көзқарасын нақтылау үшін үзінділер (цитаталар) мен аналитикалық пікірді қолданады.
Рефлексия.
1. Бүгінгі сабақтан алған әсерің қандай?
2. Топта жұмыс істеу саған ұнады ма?
3-таратпа
Дифференциация
Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?
Бағалау
Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?
Денсаулық және техникалық қауіпсіздікті сақтау
Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, оқу материалдарын таңдау және ресурстармен жұмыс жасауда оқушының жеке қабілетін ескеріп, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады. Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.
Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз.
Денсаулықты сақтау технологиялары. Белсенді әдіс-тәсілдер мен сергіту жаттығулары.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz