Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Негізгі кейіпкер

Бөлім: Махаббат және абырой
Мектеп: <<№13 мектеп-гимназия>> КММ
Күні: 12.02.24 ж
Мұғалімнің аты-жөні: Ергалиева Жулдыз
Сынып: 8 А
Оқушылар саны: 19
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Д. Исабеков <<Әпке>> драмасы
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
8.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау;
8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау;
Сабақтың мақсаттары
Д. Исабеков <<Әпке>> драмасының жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау; автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдайды.
Жоспар
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың барысы

І.Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылар назарын сабаққа аудару
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.
Топқа бөлу. Бауырларына байланысты 4 топқа бөліну (Ағасы, інісі, әпкесі, сіңлі-қарындасы барлар)
ІІ.Қызығушылықты ояту
Бауыр дегеніміз кім?
Оқушылар сұраққа жауап беріп, өз ойларын ортаға салады.
1-тапсырма. <<Тұлғаны таны>> әдісі. Оқушылар хронологиялық кесте құрады және автордың қасиеттерін топтастырады.
Дулат Исабеков (20.12.1942 ж., "Ленин жолы" ауылы, Арыс ауданы, Оңтүстік Қазақстан облысы -- жазушы, драматург, ҚазҰУ-ды бітірген (1966). 1967- 68 ж. ҚР Телевизия және радио хабарларын тарату жөніндегі мемлекеттік газетте аға редактор, 1968 -- 70 ж. Қазақ Совет энциклопедиясы бас редакциясында аға ғылыми редактор, 1971-76 ж. <<Жұлдыз>> журналында бөлім меңгерушісі, 1976 -- 80 ж. <<Жалын>> баспасында редакция меңгерушісі, 1980- 88 ж. ҚР Мәдениет министірлігінің репертуарлық-редакциялық коллегияның бас редакторы, 1988 -- 92 ж. Қазақ теледидарының бас редакторы, <<Жазушы>> баспасының директоры, 1992 -- 95 ж. Қазақстан Жазушылар одағының хатшысы қызметтерін атқарған. 1998 жылдан ҚР Мәдениеттану және өнертану ғылыми- зерттеу инситиутының директоры. Алғашқы әңгімесі <<Замандастар>> жинағында жарияланған (1963). <<Бекет>> (1966), <<Ащы бал>> (1969), <<Мазасыз күндер>> (1970), <<Қара шаңырақ>> (1973), <<Тіршілік>> (1975) повестер мен әңгімелер жинақтары, <<Қырғын>> (1980) романы, <<Екі жиырма>> таңдамалы повестері (1983), <<Жеті желкен>> пьесалар жинағы (1987) жарық көрген. Бірқатар шығармалары орыс тіліне аударылып, <<Полынь>> (1978), <<Отчий дом>> (1979), <<Смятение>> (1986), <<Новоселье в старом доме>> (1986) деген атпен басылып шықты. Исабековтің <<Ректордың қабылдау күндері>> (1975), <<Әпке>> (1977), <<Ертеңгі күту>> (1979), <<Мұрагерлер>> (1982), <<Алыстан келген ананас>> (1984), <<Кішкентай ауыл>> (1986), <<Анасын аңсаған қыз>>, <<Ескерткіш операциясы>>, <<Ескі үйдегі екі кездесу>>, т.б. пьесалары республикалық облысытық театр сахналарында қойылған. Жекелеген туындылары венгр, неміс, поляк, чех тілдерінде жарық көрген. <<Гауһар тас>> (реж. Ш.Бейсембаев, 1975), <<Дермене>> (реж. А.Әшімов, 1986), <<Тауқымет>> (реж. Ү.Қолдауова) туындылары бойынша көркем фильмдер түсірілген. ҚР мемлекеттік сыйлығының (1992), Халықаралық ПЕН клубы сыйлығының (1996) лауреаты. <<Құрмет>> орденімен марапатталған.
Шығарма неліктен <<Әпке>>деп аталған? Өз ойларын ортаға салады.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау.
Оқушылар назарын сабаққа аудару
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.
Оқушылар сұраққа жауап беріп, өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар хронологиялық кесте құрады және автордың қасиеттерін топтастырады.

Сұраққа жауап береді. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.
Қалыптастырушы бағалау
- төмен жауап;
-жақсы жауап;
-керемет жауап!

8-сынып <<Қазақ әдебиеті>> оқулығы

https://kk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D1%83%D0%BB%D0%B0%D1%82_%D0%98%D1%81%D0%B0%D0%B1%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%B2

Дулат Исабеков <<Әпке>> драмасы.

Сабақтың ортасы

10 минут

10 минут

ІІ.Мағынаны тану. <<ПАЗЛ>> әдісімен шығарма мазмұнын меңгереді.

Тапсырма №1 Кейіпкер портреті
Оқушылар оқулықты пайдалана отырып кейіпкерлерге портреттік мінездеме береді.
Негізгі кейіпкер
Жанама
Кейіпкер

Дескриптор:
Негізгі кейіпкер мен жанама кейіпкерді ажырата алады.
Кейіпкерлерге мінездеме бере алады.
Мінездеме жазуда 2 эпитет,3 теңеу қолданады.
ҚБ
Тапсырма №2
Т. <> әдісі көркем шығармадағы кейіпкердің образдық тұлғасын ашуға бағытталады.
F /Дерек/ - шығармаданкейіпкер бейнесін ашатын деректер жинау
I /Идеясы / - кейіпкер туралы өзінің ой, пікірі, шығарманың идеяы.
L /Сұрақ/ - кейіпкердің образдық тұлғасын ашатын сұрақтар
A /Іс-әрекет/ - автордың кейіпкерді суреттеудегі қолданған тәсілі .
Деректер
Идеялар
Сұрақтар
Іс-әрекет

Дескриптор:
Шығарма бойынша деректер жинайды;
Шығарма идеясын ашады;
Сұрақтар құрастырады;
Кейіпкерлердің іс-әрекетін талдайды.
ҚБ
Оқушылар <<ПАЗЛ>> әдісімен шығарма мазмұнын меңгереді.

Оқушылар оқулықты пайдалана отырып кейіпкерлерге портреттік мінездеме береді.

<> әдісімен көркем шығармадағы кейіпкердің образдық тұлғасын ашуға бағытталған тапсырма орындайды.

Қалыптастырушы бағалау
- төмен жауап;
-жақсы жауап;
-керемет жауап!

Қалыптастырушы бағалау
- төмен жауап;
-жақсы жауап;
-керемет жауап!

Сабақты бекіту

Оқушылар ПОПС>> формуласы арқылы шығармадағы бір кейіпкердің бойындағы ерекше қасиеті туралы сөйлейді.
Бірінші сөйлем <<Менің ойымша,... >>
Екінші сөйлем <<Себебі, мен оны былай түсіндіремін ... >>
Үшінші сөйлем <<Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын ... >>
Соңғы сөйлем <<Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім.
Кері байланыс

Сабақтың соңы
5 минут
Рефлексия
<<Сұрақ-жауап>> әдісі
1.Бүгін сіз үшін не маңызды және қызықты болды?
2. Сіз қандай сұрақтар бойынша нақты жауап алдыңыз?
3. Сіз үшін бүгін не қиын болды?
4. Сіз психологиялық ортаны қалай бағалайсыз?
5. Сіз үшін не жеткіліксіз болды?

Үй тапсырмасы
Шығарманың композициялық құрылымына кешенді талдау жасау.

Ұқсас жұмыстар
Тыңдалым тапсырмасы
Аян бейнесін құрастыру
Кейіпкер Абсаттар Жайнаның ойы, және көрсетілген бейне сюжетті қонақтармен талқылау
Қамажайдың қонақжайлылығы
Сайын Мұратбеков Қылау әңгімесі
Өркендеген ұлт негізі - оқырман отбасы
Шыққан сөз ДОСТАР
Сәкен Сейфуллин сыр сандық өлеңі жайлы ақпарат
БАЛА ТҰРАРҒА МІНЕЗДЕМЕ
Ж.Аймауытовтың Қартқожа романы
Пәндер