Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Құрмаштың әжесі
Сабақтың тақырыбы: «Көксерек» әңгімесіндегі кейіпкерлер бейнесі
Сабақтың мақсаты: 1)әңгіме мазмұны арқылы басты кейіпкерлердің іс-
әрекеттеріне, автродың көзқарасына бойлау;2) оқушылардың тақырыпқа
қызығушылығын ояту, мағынаны тануға, ой толғауға дағдыландыру, іздендіру;
3) табиғатты қорғауға, аялауға, адамгершілікке баулу.
Түрі: аралас сабақ.
Әдісі: сұрақ-жауап, топтастыру, түсіндіру, өзіндік шығармашылық жұмыс.
Көрнекілігі: М.Әуезовтің портреті, шығармалары, қасқырдың суреті,
«Көксерек» диафильмі, Қ.Уәлиевтің портреті,қанатты сөздер.
Сабақтың барысы.
1. Ұйымдастыру кезеңі.
2. Үй тапсырмасын тексеру. М.Әуезовтің «Көксерек» әңгімесінің мазмұнын
айтып,жоспар құру.
3. Бекіту.Тест.1-слайд.
1. «Көзін ауылға келгесін екі күннен соң ашты», - деп басталатын қай
бөлімінде айтылады?
А) үшінші; ә) бірінші; б) екінші; в) төртінші.
2. Қасқырдың неше күшігі өлтіріледі?
А) 4; ә) 5; б) 2; в) 3.
3. Көксеректі асыраушы кім ?
А) Құрмаш; ә) Құрманбек; б) Ақан; в) Қасен.
4. «Қуаған-ай, неңді алып ем ? Не жазып ем?».... деген сөздердің иесі
кім?
А) Құрмаш; ә) Әжесі; б) Бейсембай; в) Қасен.
5.Құрмаш Көксерекпен ең соңғы рет қай жерде кездеседі?
А) ауылда; ә) серуендеп жүргенде;б) қой бағып жүргенде; в)әдейі іздеп
шығады.
4.Жаңа сабақ. «Көксерек» әңгімесіндегі кейіпкерлер бейнесі.
Ой қозғау. Қай жазушының шығармасын алсақ та, табиғат мәселесі назардан
тыс қалмайды. Балалар, мына сөйлемге назар аударайық.
2-слайд.
Табиғат – күллі тіршілік атаулының құтты қоныс-мекені, алтын ұя,
талбесігі.
1. Осы сөйлемді оқығанда еске, ойға алдымен не түседі?
Табиғат дегеніміз не?
Табиғат --------- Қоршаған орта
-------- Халық қазынасы
2. Табиғатқа шабуыл жасау, оның тылсым тыныштығын бұзу мәселесіне қалай
қарайсыңдар?
Әңгіменің басты кейіпкерлерін жүйелейік.
Олар: әжесі,Құрмаш, Көксерек, Қасен.
- Қасқыр туралы не білесіңдер?(Өмірден көрген, білгендерін әңгімелейді).
3-слайд.
Қамбар Уәлиев- «Көксерек» фильміндегі Құрмаш.(слайдтан көрсетіледі
3-слайд.
1963 жылдың 7 қарашасы күні ( төлқұжат бойынша 9 қыркүйек) Алматы облысы
Жамбыл ауданы Үңгіртас ауылының жанындағы Көкқайнар деген ауылда дүниеге
келген.
«Көксеректі» түсіру барысындағы басынан өткен қызық оқиғаларды әңгімелеу.4-
слайд.
5-слайд. «Талқылау» кестесі.№1
|Берілген | Оқушылар тауып жазатын оның мағынасы |
|мағына |(Оқушылар толтыратын баған) |
|Көксерек |Адамдар ауылға әкелген күшік. |
| |Құрмаш асыраған қасқырдың күшігі. |
|Құрмаш |Көксеректі асыраған бала. |
| |Басты кейіпкер. Көксерек құрбаны. |
|Қасен |Көксеректі ұстаған аққасқа иттің иесі.Аңшы. |
|Әже |Құрмаштың әжесі.Немересінен айырылып, зарлап қалған |
| |жазықсыз жан. |
№2.
| Мағынасы |Сөздер (Оқушылар толтыратын |
| |баған) |
|Аңшылар ауылға әкелген жетім бөлтіріктің |Көксерек |
|аты. | |
|Көксеректі бастан теуіп еңіреген адам. |Әжесі. |
|Құрмаштың асыраушысы. | |
№3.
| Шығарма |Несімен |Сүйікті | Жасаған |
|аты,авторы |ұнады? |кейіпкерің. |қорытынды |
|Мұхтар Әуезов. |Өте қызықты, |Құрмаш, Қасен. |Қасқырдың болмысы |
|«Көксерек». |тартымды, | |адам тәрбиесіне |
| |түсінікті тілмен | |көнбейді екен.Түз |
| |жазылған. | |тағысы өмір сүруге|
| | | |құқылы. |
5-слайд.
Еркін жауап.
1. Қасқыр апанын адамдар енліктен ойрандады?Адамның әрекетін бағала.
2.Қасқыр мен адамның іс-әрекетінде ұқсастық бар ма?
6-слайд.
Венн диаграммасы.
|Адам – саналы тіршілік |Өмірге, тіршілікке |Қасқыр – табиғаттың |
|иесі,өмірді |құштарлық, ұрпақ |тағысы. Қатал, ызалы, |
|сүйеді,мейірімді, |жалғастыру,тамақ табу |долы, басты мақсаты – |
|қамқор, кешірімді, ұрпақ|үшін күреседі, т.б. |тән азығын табу. |
|өсіреді, өмірін | | |
|жалғастырады,т.б. | | |
7-слайд.Ойтолғау жазу. «Адамдардың табиғатқа жасаған қиянаттары» деген
тақырыпта ойтолғау жазу.
8-слайд.Проблемалық сұрақтарға жауап алу.
1.Көксерек неге адамдар арасына сіңісіп кете алмады?
2. Неге Көксерек Құрмаштан гөрі ақ қасқырмен тез бауырласты?
3.Қасқырды қолға үйретуге бола ма?
4.Құрмаштың өліміне кім кінәлі?
9-слайд. «Көксерек» фильмінен үзінді көрсету.
10-слайд.Үйге тапсырма:қасқырға байланысты мақал-мәтелдер жинақтау,әңгімеде
көтерілген мәселе бойынша «Табиғат – Адам» тақырыбына байланысты ойбөліске
дайындалып келу.
Сабақтың мақсаты: 1)әңгіме мазмұны арқылы басты кейіпкерлердің іс-
әрекеттеріне, автродың көзқарасына бойлау;2) оқушылардың тақырыпқа
қызығушылығын ояту, мағынаны тануға, ой толғауға дағдыландыру, іздендіру;
3) табиғатты қорғауға, аялауға, адамгершілікке баулу.
Түрі: аралас сабақ.
Әдісі: сұрақ-жауап, топтастыру, түсіндіру, өзіндік шығармашылық жұмыс.
Көрнекілігі: М.Әуезовтің портреті, шығармалары, қасқырдың суреті,
«Көксерек» диафильмі, Қ.Уәлиевтің портреті,қанатты сөздер.
Сабақтың барысы.
1. Ұйымдастыру кезеңі.
2. Үй тапсырмасын тексеру. М.Әуезовтің «Көксерек» әңгімесінің мазмұнын
айтып,жоспар құру.
3. Бекіту.Тест.1-слайд.
1. «Көзін ауылға келгесін екі күннен соң ашты», - деп басталатын қай
бөлімінде айтылады?
А) үшінші; ә) бірінші; б) екінші; в) төртінші.
2. Қасқырдың неше күшігі өлтіріледі?
А) 4; ә) 5; б) 2; в) 3.
3. Көксеректі асыраушы кім ?
А) Құрмаш; ә) Құрманбек; б) Ақан; в) Қасен.
4. «Қуаған-ай, неңді алып ем ? Не жазып ем?».... деген сөздердің иесі
кім?
А) Құрмаш; ә) Әжесі; б) Бейсембай; в) Қасен.
5.Құрмаш Көксерекпен ең соңғы рет қай жерде кездеседі?
А) ауылда; ә) серуендеп жүргенде;б) қой бағып жүргенде; в)әдейі іздеп
шығады.
4.Жаңа сабақ. «Көксерек» әңгімесіндегі кейіпкерлер бейнесі.
Ой қозғау. Қай жазушының шығармасын алсақ та, табиғат мәселесі назардан
тыс қалмайды. Балалар, мына сөйлемге назар аударайық.
2-слайд.
Табиғат – күллі тіршілік атаулының құтты қоныс-мекені, алтын ұя,
талбесігі.
1. Осы сөйлемді оқығанда еске, ойға алдымен не түседі?
Табиғат дегеніміз не?
Табиғат --------- Қоршаған орта
-------- Халық қазынасы
2. Табиғатқа шабуыл жасау, оның тылсым тыныштығын бұзу мәселесіне қалай
қарайсыңдар?
Әңгіменің басты кейіпкерлерін жүйелейік.
Олар: әжесі,Құрмаш, Көксерек, Қасен.
- Қасқыр туралы не білесіңдер?(Өмірден көрген, білгендерін әңгімелейді).
3-слайд.
Қамбар Уәлиев- «Көксерек» фильміндегі Құрмаш.(слайдтан көрсетіледі
3-слайд.
1963 жылдың 7 қарашасы күні ( төлқұжат бойынша 9 қыркүйек) Алматы облысы
Жамбыл ауданы Үңгіртас ауылының жанындағы Көкқайнар деген ауылда дүниеге
келген.
«Көксеректі» түсіру барысындағы басынан өткен қызық оқиғаларды әңгімелеу.4-
слайд.
5-слайд. «Талқылау» кестесі.№1
|Берілген | Оқушылар тауып жазатын оның мағынасы |
|мағына |(Оқушылар толтыратын баған) |
|Көксерек |Адамдар ауылға әкелген күшік. |
| |Құрмаш асыраған қасқырдың күшігі. |
|Құрмаш |Көксеректі асыраған бала. |
| |Басты кейіпкер. Көксерек құрбаны. |
|Қасен |Көксеректі ұстаған аққасқа иттің иесі.Аңшы. |
|Әже |Құрмаштың әжесі.Немересінен айырылып, зарлап қалған |
| |жазықсыз жан. |
№2.
| Мағынасы |Сөздер (Оқушылар толтыратын |
| |баған) |
|Аңшылар ауылға әкелген жетім бөлтіріктің |Көксерек |
|аты. | |
|Көксеректі бастан теуіп еңіреген адам. |Әжесі. |
|Құрмаштың асыраушысы. | |
№3.
| Шығарма |Несімен |Сүйікті | Жасаған |
|аты,авторы |ұнады? |кейіпкерің. |қорытынды |
|Мұхтар Әуезов. |Өте қызықты, |Құрмаш, Қасен. |Қасқырдың болмысы |
|«Көксерек». |тартымды, | |адам тәрбиесіне |
| |түсінікті тілмен | |көнбейді екен.Түз |
| |жазылған. | |тағысы өмір сүруге|
| | | |құқылы. |
5-слайд.
Еркін жауап.
1. Қасқыр апанын адамдар енліктен ойрандады?Адамның әрекетін бағала.
2.Қасқыр мен адамның іс-әрекетінде ұқсастық бар ма?
6-слайд.
Венн диаграммасы.
|Адам – саналы тіршілік |Өмірге, тіршілікке |Қасқыр – табиғаттың |
|иесі,өмірді |құштарлық, ұрпақ |тағысы. Қатал, ызалы, |
|сүйеді,мейірімді, |жалғастыру,тамақ табу |долы, басты мақсаты – |
|қамқор, кешірімді, ұрпақ|үшін күреседі, т.б. |тән азығын табу. |
|өсіреді, өмірін | | |
|жалғастырады,т.б. | | |
7-слайд.Ойтолғау жазу. «Адамдардың табиғатқа жасаған қиянаттары» деген
тақырыпта ойтолғау жазу.
8-слайд.Проблемалық сұрақтарға жауап алу.
1.Көксерек неге адамдар арасына сіңісіп кете алмады?
2. Неге Көксерек Құрмаштан гөрі ақ қасқырмен тез бауырласты?
3.Қасқырды қолға үйретуге бола ма?
4.Құрмаштың өліміне кім кінәлі?
9-слайд. «Көксерек» фильмінен үзінді көрсету.
10-слайд.Үйге тапсырма:қасқырға байланысты мақал-мәтелдер жинақтау,әңгімеде
көтерілген мәселе бойынша «Табиғат – Адам» тақырыбына байланысты ойбөліске
дайындалып келу.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz