Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану

Файл қосу

Гүлдер


Оқу қызметін ұйымдастырудың технологиялық картасы
№12 "Гүлдер " ересек топқа арналған

Күні, айы, жылы: 04.01.13ж.

Білім беру саласы: Шығармашылық

Бөлімі: Жапсыру

Тақырыбы: Гүлдер.

Мақсаты: Гүлдер туралы түсініктерін дамыту, қалыптастыру. Табиғат туралы
түсінік беру. Бірлесіп, ұжыммен жұмыс істеп отырып шығармашылыққа
тәрбиелеу.

Сөздік жұмыс: орман, ағаштар, гүлдер т.б.

Көрнекілік:гүлдерге байланысты суреттер т.б.

Әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, әңгімелеу, сұрақ-жауап.

|Әрекет кезеңдері | Тәрбиешінің іс -әрекеті |Балалардың іс -әрекеті |
|Ұйымдастырушы-ояту|Шаттық шеңбер. | |
|шылық кезеңі | |Балалармен бірге шеңберге |
| |Армысың асыл күн, | |
| | |тұрып, өлең шумақтарына |
| |Армысың ашық аспан, |сәйкес |
| | | |
| |Армысың достарым, |қимыл - қозғалыстар жасау. |
| | | |
| |Сендерді көрсем қуанам. | |
| | | |
| | | |
|Ұйымдастырушы | - Балалар бізде қазір қандай |- Бізде қазір жапсыру сабағы.|
|ізденушілік кезеңі|сабақ? | |
| | | |
| |- Балалар біз бүгін жапсыру |- Балалар мұқият тындайды. |
| |сабағында гүлдерді жапсыру арқылы| |
| |жапсырамыз. | |
| | |- Орман ол сұлу табиғат, |
| |- Балалар орман деген не? |ауасы таза. |
| | | |
| |- Ал, орман нелерден құралған? |- Орман ағаштардан, гүлдерден|
| | |құралған. |
| |- Қандай гүлдердің аттарын | |
| |білесіңдер? |- Қызғалдақ, раушан, |
| | |түймедақ, қоңырау гүлі, |
| |- Ал, біз гүлдерді кімдерге |жауқазын т.б. |
| |сыйлаймыз? | |
| | |- Біз гүлдерді анамыз бен |
| |- Балалар гүлдерді аяқпен басуға |әжемізге, әпкелерімізге |
| |болама? |сыйлаймыз. |
| | | |
| |- Ал, олады жұлуға болама? |- Гүлдерді аяқпен басуға |
| | |болмайды, жұлуға болмайды. |
| |- Гүлдерге біз не құйсақ өседі? |- Гүлдерге біз су құйсақ |
| | |өседі. |
| |- Дұрыс айтасыңдар балалар. | |
| | | |
|Рефлекстік түзету | Сергіту сәті: | |
|кезеңі | |Балалармен бірге қимыл- |
| |Жел еседі бетімізге, | |
| | |қозғалыстарды жасау. |
| |Тербеледі ағаштар. | |
| | | |
| |Кіп-кішкентай бұтақтар, | |
| | | |
| |Үп-үлкен боп өседі. | |
| | | |
| |- «Жапырақтардың өз ағашын тап!?»| |
| |ойыны. | |
|Қорытындылау | |Ойын ережесін бұзбай ойнау. |
| | | |
| | | |
| | | |
|Өзін-өзі бағалау | | |
| | | |
| | | |
| | | |

Күтілетін нәтиже: Зейіндерін қойып тындау.

Білу керек: Орман, гүлдер туралы біледі.

Түсінігі: Гүлдерді аяқпен басуға, жұлуға болмайтынын түсінді.

Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Жапсыру сабағында ұқыпты, таза,
бірлесіп, ұжым болып жұмыс істеуді меңгерді.

Тәрбиешінің аты, тегі: Гүлайым Аубакирқызы.

Ұқсас жұмыстар
Гүлдер жайлы ақпарат
Өлеңдер жайлы ақпарат
Ана тілі. гүлдер. 4-сынып
Шоқ гүлдер
Гүлшоғырлар, биологиялық маңызы
Әдемі гүлдер
Өсімдіктер қалай өседі
Өсімдіктер қалай өседі Табиғаттағы өсімдіктердің қалай жетіліп өсіп дамуы туралы түсніктерін қалыптастырыу
Көбелектер әлемі
Сабаққа талдау
Пәндер