Гүлдер


Оқу қызметін ұйымдастырудың технологиялық картасы
№12 "Гүлдер " ересек топқа арналған

Күні, айы, жылы: 04.01.13ж.

Білім беру саласы: Шығармашылық

Бөлімі: Жапсыру

Тақырыбы: Гүлдер.

Мақсаты: Гүлдер туралы түсініктерін дамыту, қалыптастыру. Табиғат туралы
түсінік беру. Бірлесіп, ұжыммен жұмыс істеп отырып шығармашылыққа
тәрбиелеу.

Сөздік жұмыс: орман, ағаштар, гүлдер т.б.

Көрнекілік:гүлдерге байланысты суреттер т.б.

Әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, әңгімелеу, сұрақ-жауап.

|Әрекет кезеңдері | Тәрбиешінің іс -әрекеті |Балалардың іс -әрекеті |
|Ұйымдастырушы-ояту|Шаттық шеңбер. | |
|шылық кезеңі | |Балалармен бірге шеңберге |
| |Армысың асыл күн, | |
| | |тұрып, өлең шумақтарына |
| |Армысың ашық аспан, |сәйкес |
| | | |
| |Армысың достарым, |қимыл - қозғалыстар жасау. |
| | | |
| |Сендерді көрсем қуанам. | |
| | | |
| | | |
|Ұйымдастырушы | - Балалар бізде қазір қандай |- Бізде қазір жапсыру сабағы.|
|ізденушілік кезеңі|сабақ? | |
| | | |
| |- Балалар біз бүгін жапсыру |- Балалар мұқият тындайды. |
| |сабағында гүлдерді жапсыру арқылы| |
| |жапсырамыз. | |
| | |- Орман ол сұлу табиғат, |
| |- Балалар орман деген не? |ауасы таза. |
| | | |
| |- Ал, орман нелерден құралған? |- Орман ағаштардан, гүлдерден|
| | |құралған. |
| |- Қандай гүлдердің аттарын | |
| |білесіңдер? |- Қызғалдақ, раушан, |
| | |түймедақ, қоңырау гүлі, |
| |- Ал, біз гүлдерді кімдерге |жауқазын т.б. |
| |сыйлаймыз? | |
| | |- Біз гүлдерді анамыз бен |
| |- Балалар гүлдерді аяқпен басуға |әжемізге, әпкелерімізге |
| |болама? |сыйлаймыз. |
| | | |
| |- Ал, олады жұлуға болама? |- Гүлдерді аяқпен басуға |
| | |болмайды, жұлуға болмайды. |
| |- Гүлдерге біз не құйсақ өседі? |- Гүлдерге біз су құйсақ |
| | |өседі. |
| |- Дұрыс айтасыңдар балалар. | |
| | | |
|Рефлекстік түзету | Сергіту сәті: | |
|кезеңі | |Балалармен бірге қимыл- |
| |Жел еседі бетімізге, | |
| | |қозғалыстарды жасау. |
| |Тербеледі ағаштар. | |
| | | |
| |Кіп-кішкентай бұтақтар, | |
| | | |
| |Үп-үлкен боп өседі. | |
| | | |
| |- «Жапырақтардың өз ағашын тап!?»| |
| |ойыны. | |
|Қорытындылау | |Ойын ережесін бұзбай ойнау. |
| | | |
| | | |
| | | |
|Өзін-өзі бағалау | | |
| | | |
| | | |
| | | |

Күтілетін нәтиже: Зейіндерін қойып тындау.

Білу керек: Орман, гүлдер туралы біледі.

Түсінігі: Гүлдерді аяқпен басуға, жұлуға болмайтынын түсінді.

Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Жапсыру сабағында ұқыпты, таза,
бірлесіп, ұжым болып жұмыс істеуді меңгерді.

Тәрбиешінің аты, тегі: Гүлайым Аубакирқызы.

Ұқсас жұмыстар
Гүлдер жайлы ақпарат
Өлеңдер жайлы ақпарат
Ана тілі. гүлдер. 4-сынып
Шоқ гүлдер
Гүлшоғырлар, биологиялық маңызы
Әдемі гүлдер
Өсімдіктер қалай өседі
Өсімдіктер қалай өседі Табиғаттағы өсімдіктердің қалай жетіліп өсіп дамуы туралы түсніктерін қалыптастырыу
Көбелектер әлемі
Сабаққа талдау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz