Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Мамандықтар сабақтың тақырыбын табу

Бекітемін:
«№64 орта мектебі» КММ
Қысқа мерзімді жоспар
Қазақ тілі 49-сабақ
|Бөлім: |Мамандықтар әлемі |
|Мұғалімнің |Жақсыбай Мөлдір |
|аты-жөні | |
|Күні: |04.12.2023 жыл |
|Сынып: |4 «В» |
|Сабақтың тақырыбы |Сөз және оның мағынасы |
|Оқу бағдарламасына| |
|сәйкес оқыту | |
|мақсаттары | |
|Сабақтың мақсаты | |

Сабақтың барысы
|Сабақтың |Педагогтің әрекеті |Оқушының |Бағалау |Ресурстар |
|кезеңі/ | |әрекеті | | |
|уақыт | | | | |
|Ұйымдастыр|Ынтымақтастық атмосферасын |Жаттығу | «Ауызша |Додокаэдр |
|у, |және өздеріне сенімділік |жасайды. |мадақтау» |фигура |
| |қалыптастыру «Додокаэдр» әдісі|Таңдау |әдісі: | |
| |арқылы жүреді. |жасайды. |Жарайсың! | |
| |Төрт топқа бөліп отырғызу. |Топ басшысын|Тамаша! | |
|Өткен |Үй тапсырмасын тексеру. |сайлайды. |Жақсы! |Интерактивті|
|білімді |«Сәттілік дөңгелегі» арқылы |Топ ережесін|Оқушылар |тақта |
|еске |топтарға сұрақтар. |еске |жауабын | |
|түсіру |- Топ басшысын сайлап, топ |түсіреді. |толықтырып, | |
| |ережесін еске түсіріңдер. |Тапсырма |әр қайсысына | |
|5 мин |- Топқа ат қойыңдар. |тексертеді. |тиімді кері | |
| | | |байланыс | |
| | | |беріп отыру. | |
| |«Жасырын сөздер» әдісімен жаңа| | |Мамандықтар |
| |сабақтың тақырыбын табу. |Тақырыпты, |Оқушылар |суреті |
| |-Қазіргі заманда қандай |сабақ |жауабын |бейнеленген |
| |мамандықтар сұранысқа ие деп |мақсатын |толықтырып, |парақшалар |
| |ойлайсың? |анықтайды. |әр қайсысына | |
| |-Күнделікті өмірде қандай | |тиімді кері |[p|
| |мамандық иелерін кезіктіресің?| |байланыс |ic] |
| |-Суреттегі мамандықтар туралы | |беріп отыру. | |
| |не білесің? | | | |
| |-Сен тіс дәрігері қаралымынды | | | |
| |болдың ба? | | | |
| |-Үй жануары бар ма? Бар болса | | | |
| |қаншалықты жиі ветеринарға | | | |
| |апарасың? | | | |
| |-Бүгінгі сабақта сөздердің | | | |
| |мағынасын ажыратуға арналған | | | |
| |тапсырмалар орындайтын | | | |
| |боламыз. | | | |
| |Сабақ мақсатын хабарлау. | | | |
|Жаңа білім|Жаңа сабақ |Оқушылар |Дескриптор: |Жұмыс |
|15 мин |(Т) 1-тапсырма |топта |- Сурет пен |парағы. |
| |«Ойлан, жұптас, талқыла» |тапсырмамен |тірек |[p|
| |әдісі. |жұмыс |сөздерді |ic] |
| |Сурет пен тірек сөздерді |жасайды. |қолданып | |
| |қолданып сөйлем құра. | |сөйлем | |
| |Сөздердің синонимі мен | |құрайды-1балл| |
| |антонимін тауып жаз. | |. | |
| | | |Сөздердің | |
| |Ақ халатты абзал жандар- | |синонимі мен | |
| |дәрігерлер, емшілер, | |антонимін |Үлестірмелі |
| |шипагерлер; | |тауып жаз. |парақтар. |
| |Дәрі-дәрімек, ем, шипа; | |2балл. | |
| |Науқас-сырқат,ауру адам; | | |[p|
| |Ыстық-суық, сұйық-қою, | | |ic] |
| |жұмсақ-қатты; | | | |
| |Мұғалім-ұстаз, тәрбиеші, | | | |
| |педагог; | | | |
|10 мин |Оқушы, шәкірт; | | | |
| |Білім, ілім, оқу; |Тапсырманы | | |
| |Білімді-білімсіз, надан; |жұбымен | | |
| |Мұражай, музей, көрме; |орындайды. |-Мәтінді | |
| |Көне, ескі, байырғы; |Пікірін |оқиды-1балл. | |
| | |дәлелдейді. |Мәтіннен | |
| | | |қарамен | |
| |(Ж) 2-тапсырма. | |жазылған | |
| |Мәтінді оқы. Мәтіннен қарамен | |сөздердің | |
| |жазылған сөздердің синонимін, | |синонимін | |
| |асты сызылған сөздің антонимін| |табады-1балл.| |
| |тауып жаз. | |Мәтіннен асты| |
| |-Бір-біріңді тексеріп, | |сызылған | |
| |қателерді анықтаңдар. | |сөздің | |
| | | |антонимін | |
| |Дәрігерлер тобы: | |тауып жазады | |
| |Синоним сөздер: шипасы, емі; | |1балл. | |
| |ақ халатты абзал жандар, | | | |
| |дәрігерлер, емшілер, | | | |
| |шипагерлер; | | | |
| |сабыр, шыдам, төзім. | | | |
| |Антоним сөздер: | | | |
| |салғырт-тиянақты; ұзақ-қысқа .| | | |
| | | | | |
| |Аспаздар тобы: | | | |
| |Синоним сөздер: дарын, талант;| | | |
| |тәтті, дәмді; шыдамды, | | | |
| |ұстамды, төзімді. | | | |
| |Антоним сөздер: жоғары-төмен, | | | |
| |оңай-қиын. | | | |
| | | | | |
| |Ұстаздар тобы: Синоним сөздер:| | |WordWall/com|
|2 мин |жарқын мінезді, ақ жүректі, |Сергіту сәті| | |
| |жылы жүзді, нұрлы; қайырымды, |тапсырмасын | | |
| |жанашыр, мейірімді. Антоним |орындайды | | |
| |сөз: аямау-аялау | |«Ауызша | |
| |Археологтар тобы: | |мадақтау» | |
| |Синоним сөздер: заман, ғасыр, | |әдісі: | |
| |дәуір, кезең; | |Жарайсың! | |
| |Құнды, бағалы, қымбат; ескі, | |Тамаша! | |
| |байырғы, көне; | |Жақсы! | |
| |Антоним сөздер: | | | |
|10 мин |Алғашқы-соңғы, ерте-кеш. | | | |
| | |Тапсырма | | |
| | |орындайды. | | |
| | |Пікірін | | |
| |«Кімге не ұнайды?» сергіту |дәлелдейді. | | |
| |сәті | |Сөзді өз | |
| |Ойын шарты: Оқушы тұрып өзіне | |тобына дұрыс | |
| |ұнайтын бір іс немесе зат, | |топтастыру.-2| |
| |ойын, тамақ түрін айтады. | |балл | |
| |Қалған оқушылар да ол істі | | | |
| |ұнатса оларда орындарынан тұру| | | |
| |қажет. | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |АКТ пайдалану 3-тапсырма | | | |
| |«Топтастыру» әдісі | | | |
| |Сөздерді өз тобына дұрыс | | | |
| |топтастыру. | | | |
| | | | | |
| |Синоннимдер: | | | |
| |Мұғалім, ұстаз; Бала, нәресте;| | | |
| |Шыдам, төзім; Алып, орасан, | | | |
| |зор; Жылдам, шапшаң; Әдемі, | | | |
| |көрікті. | | | |
| |Антонимдер: | | | |
| |Алыс, жақын; Ұшу, қону; Күн, | | | |
| |түн; Ыстық, суық; Оңай, қиын; | | | |
| |Шашу, жинау. | | | |
| | | | | |
| |Омонимдер: | | | |
| |Қой, қой; Ара, ара; Түс, түс; | | | |
| |Алма, алма; Ат, ат; Қас, қас. | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Кейбір оқушыға: | | | |
| |- Омоним, синоним, антоним | | | |
| |сөздерге мысалдар келтір. | | | |
|Қорытынды |Кері байланыс - «Интернет» |Өзінің |ҚБ қойылады. |[p|
|3 мин |әдісі. |сабақтағы | |ic] |
| |Шарты: Барлығы тақырып бойынша|жұмысын | | |
| |түйінді ойды қорытындылайды. |бағалайды. | | |
| |«Ұнады» | | | |
| |«Досыммен бөлісемін» | | | |
| |«Есіме сақтаймын» |Күнделікке | | |
| |«Айтарым бар» |тапсырма | | |
| |- Бүгінгі сабақтан алған |жазып алады.| | |
| |білімдеріңді бағалаңдар. | | | |
| | | | | |
| |Үй тапсырмасы:Сөз маығынасы | | | |
| |түрлеріне мысалдар келтіру. | | | |


Ұқсас жұмыстар
Мен таңдаған жол. психологиялық тренинг
Сауда саласындағы мамандықтар
Оқушылардың амандасуы
Кәсіптік мамандықтар сыр шертеді
Отбасы мүшелерінің мамандықтары жайлы ақпарат
Мадақтау сөздер
Мамандықтар шеруі. шаштараз
Есептің шешуін жаз
Лицей психологі
Оқушыларға пайдалы мәлімет
Пәндер