Мамандықтар сабақтың тақырыбын табу

Бекітемін:
«№64 орта мектебі» КММ
Қысқа мерзімді жоспар
Қазақ тілі 49-сабақ
Сабақтың барысы
Ұйымдастыру,
Өткен білімді еске түсіру
5 мин
Ынтымақтастық атмосферасын және өздеріне сенімділік қалыптастыру «Додокаэдр» әдісі арқылы жүреді.
- Төрт топқа бөліп отырғызу.
Үй тапсырмасын тексеру.
«Сәттілік дөңгелегі» арқылы топтарға сұрақтар.
- Топ басшысын сайлап, топ ережесін еске түсіріңдер.
- Топқа ат қойыңдар.
«Жасырын сөздер» әдісімен жаңа сабақтың тақырыбын табу .
-Қазіргі заманда қандай мамандықтар сұранысқа ие деп ойлайсың?
-Күнделікті өмірде қандай мамандық иелерін кезіктіресің?
-Суреттегі мамандықтар туралы не білесің?
-Сен тіс дәрігері қаралымынды болдың ба?
-Үй жануары бар ма? Бар болса қаншалықты жиі ветеринарға апарасың?
-Бүгінгі сабақта сөздердің мағынасын ажыратуға арналған тапсырмалар орындайтын боламыз.
Сабақ мақсатын хабарлау.
Жаттығу жасайды.
Таңдау жасайды.
Топ басшысын сайлайды.
Топ ережесін еске түсіреді.
Тапсырма тексертеді.
Тақырыпты, сабақ мақсатын анықтайды.
«Ауызша мадақтау» әдісі:
Жарайсың!
Тамаша!
Жақсы!
Оқушылар жауабын толықтырып, әр қайсысына тиімді кері байланыс беріп отыру.
Оқушылар жауабын толықтырып, әр қайсысына тиімді кері байланыс беріп отыру.
Додокаэдр фигура
Интерактивті тақта
Мамандықтар суреті бейнеленген парақшалар
Жаңа білім
15 мин
10 мин
2 мин
10 мин
Жаңа сабақ
(Т) 1-тапсырма
«Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі.
Сурет пен тірек сөздерді қолданып сөйлем құра. Сөздердің синонимі мен антонимін тауып жаз.
Ақ халатты абзал жандар- дәрігерлер, емшілер, шипагерлер;
Дәрі-дәрімек, ем, шипа;
Науқас-сырқат, ауру адам;
Ыстық-суық, сұйық-қою, жұмсақ-қатты;
Мұғалім-ұстаз, тәрбиеші, педагог;
Оқушы, шәкірт;
Білім, ілім, оқу;
Білімді-білімсіз, надан;
Мұражай, музей, көрме;
Көне, ескі, байырғы;
(Ж) 2-тапсырма.
Мәтінді оқы. Мәтіннен қарамен жазылған сөздердің синонимін, асты сызылған сөздің антонимін тауып жаз.
-Бір-біріңді тексеріп, қателерді анықтаңдар.
«Кімге не ұнайды?» сергіту сәті
Ойын шарты: Оқушы тұрып өзіне ұнайтын бір іс немесе зат, ойын, тамақ түрін айтады. Қалған оқушылар да ол істі ұнатса оларда орындарынан тұру қажет.
АКТ пайдалану 3-тапсырма
«Топтастыру» әдісі
Сөздерді өз тобына дұрыс топтастыру.
Кейбір оқушыға:
- Омоним, синоним, антоним сөздерге мысалдар келтір.
Дәрігерлер тобы:
Синоним сөздер: шипасы, емі;
ақ халатты абзал жандар, дәрігерлер, емшілер, шипагерлер;
сабыр, шыдам, төзім.
Антоним сөздер:
салғырт-тиянақты; ұзақ-қысқа .
Аспаздар тобы:
Синоним сөздер: дарын, талант; тәтті, дәмді; шыдамды, ұстамды, төзімді.
Антоним сөздер: жоғары-төмен, оңай-қиын.
Археологтар тобы:
Синоним сөздер: заман, ғасыр, дәуір, кезең;
Құнды, бағалы, қымбат; ескі, байырғы, көне;
Антоним сөздер:
Алғашқы-соңғы, ерте-кеш.
Синоннимдер:
Мұғалім, ұстаз; Бала, нәресте; Шыдам, төзім; Алып, орасан, зор; Жылдам, шапшаң; Әдемі, көрікті.
Антонимдер:
Алыс, жақын; Ұшу, қону; Күн, түн; Ыстық, суық; Оңай, қиын; Шашу, жинау.
Омонимдер:
Қой, қой; Ара, ара; Түс, түс; Алма, алма; Ат, ат; Қас, қас.
Оқушылар топта тапсырмамен жұмыс жасайды.
Тапсырманы жұбымен орындайды. Пікірін дәлелдейді.
Сергіту сәті тапсырмасын орындайды
Тапсырма орындайды. Пікірін дәлелдейді.
Дескриптор :
- Сурет пен тірек сөздерді қолданып сөйлем құрайды-1балл.
Сөздердің синонимі мен антонимін тауып жаз. 2балл.
-Мәтінді оқиды-1балл.
Мәтіннен қарамен жазылған сөздердің синонимін табады-1балл.
Мәтіннен асты сызылған сөздің антонимін тауып жазады 1балл.
«Ауызша мадақтау» әдісі:
Жарайсың!
Тамаша!
Жақсы!
Сөзді өз тобына дұрыс топтастыру. -2балл
Жұмыс парағы.
Үлестірмелі парақтар.
WordWall/com
Қорытынды
3 мин
Кері байланыс - «Интернет» әдісі.
- Шарты: Барлығы тақырып бойынша түйінді ойды қорытындылайды.
- «Ұнады»
- «Досыммен бөлісемін»
- «Есіме сақтаймын»
- «Айтарым бар»
- - Бүгінгі сабақтан алған білімдеріңді бағалаңдар.
Үй тапсырмасы :Сөз маығынасы түрлеріне мысалдар келтіру.
Өзінің сабақтағы жұмысын бағалайды.
Күнделікке тапсырма жазып алады.




- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz