Мамандықтар сабақтың тақырыбын табу

Бекітемін:

«№64 орта мектебі» КММ

Қысқа мерзімді жоспар

Қазақ тілі 49-сабақ

Бөлім:: Бөлім:
Мамандықтар әлемі: Мамандықтар әлемі
Бөлім:: Мұғалімнің аты-жөні
Мамандықтар әлемі: Жақсыбай Мөлдір
Бөлім:: Күні:
Мамандықтар әлемі: 04. 12. 2023 жыл
Бөлім:: Сынып:
Мамандықтар әлемі: 4 «В»
Бөлім:: Сабақтың тақырыбы
Мамандықтар әлемі: Сөз және оның мағынасы
Бөлім:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
Мамандықтар әлемі:
Бөлім:: Сабақтың мақсаты
Мамандықтар әлемі:

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт: Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті: Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті: Оқушының әрекеті
Бағалау: Бағалау
Ресурстар: Ресурстар
Сабақтың кезеңі/ уақыт:

Ұйымдастыру,

Өткен білімді еске түсіру

5 мин

Педагогтің әрекеті:

Ынтымақтастық атмосферасын және өздеріне сенімділік қалыптастыру «Додокаэдр» әдісі арқылы жүреді.

  1. Төрт топқа бөліп отырғызу.

Үй тапсырмасын тексеру.

«Сәттілік дөңгелегі» арқылы топтарға сұрақтар.

- Топ басшысын сайлап, топ ережесін еске түсіріңдер.

- Топқа ат қойыңдар.

«Жасырын сөздер» әдісімен жаңа сабақтың тақырыбын табу .

-Қазіргі заманда қандай мамандықтар сұранысқа ие деп ойлайсың?

-Күнделікті өмірде қандай мамандық иелерін кезіктіресің?

-Суреттегі мамандықтар туралы не білесің?

-Сен тіс дәрігері қаралымынды болдың ба?

-Үй жануары бар ма? Бар болса қаншалықты жиі ветеринарға апарасың?

-Бүгінгі сабақта сөздердің мағынасын ажыратуға арналған тапсырмалар орындайтын боламыз.

Сабақ мақсатын хабарлау.

Оқушының әрекеті:

Жаттығу жасайды.

Таңдау жасайды.

Топ басшысын сайлайды.

Топ ережесін еске түсіреді.

Тапсырма тексертеді.

Тақырыпты, сабақ мақсатын анықтайды.

Бағалау:

«Ауызша мадақтау» әдісі:

Жарайсың!

Тамаша!

Жақсы!

Оқушылар жауабын толықтырып, әр қайсысына тиімді кері байланыс беріп отыру.

Оқушылар жауабын толықтырып, әр қайсысына тиімді кері байланыс беріп отыру.

Ресурстар:

Додокаэдр фигура

Интерактивті тақта

Мамандықтар суреті бейнеленген парақшалар

Сабақтың кезеңі/ уақыт:

Жаңа білім

15 мин

10 мин

2 мин

10 мин

Педагогтің әрекеті:

Жаңа сабақ

(Т) 1-тапсырма

«Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі.

Сурет пен тірек сөздерді қолданып сөйлем құра. Сөздердің синонимі мен антонимін тауып жаз.

Ақ халатты абзал жандар- дәрігерлер, емшілер, шипагерлер;

Дәрі-дәрімек, ем, шипа;

Науқас-сырқат, ауру адам;

Ыстық-суық, сұйық-қою, жұмсақ-қатты;

Мұғалім-ұстаз, тәрбиеші, педагог;

Оқушы, шәкірт;

Білім, ілім, оқу;

Білімді-білімсіз, надан;

Мұражай, музей, көрме;

Көне, ескі, байырғы;

(Ж) 2-тапсырма.

Мәтінді оқы. Мәтіннен қарамен жазылған сөздердің синонимін, асты сызылған сөздің антонимін тауып жаз.

-Бір-біріңді тексеріп, қателерді анықтаңдар.

:
:
:
:

«Кімге не ұнайды?» сергіту сәті

Ойын шарты: Оқушы тұрып өзіне ұнайтын бір іс немесе зат, ойын, тамақ түрін айтады. Қалған оқушылар да ол істі ұнатса оларда орындарынан тұру қажет.

АКТ пайдалану 3-тапсырма

«Топтастыру» әдісі

Сөздерді өз тобына дұрыс топтастыру.

:
:
:
:

Кейбір оқушыға:

- Омоним, синоним, антоним сөздерге мысалдар келтір.

Оқушының әрекеті:

Дәрігерлер тобы:

Синоним сөздер: шипасы, емі;

ақ халатты абзал жандар, дәрігерлер, емшілер, шипагерлер;

сабыр, шыдам, төзім.

Антоним сөздер:

салғырт-тиянақты; ұзақ-қысқа .

Бағалау:

Аспаздар тобы:

Синоним сөздер: дарын, талант; тәтті, дәмді; шыдамды, ұстамды, төзімді.

Антоним сөздер: жоғары-төмен, оңай-қиын.

Ресурстар: Ұстаздар тобы: Синоним сөздер: жарқын мінезді, ақ жүректі, жылы жүзді, нұрлы; қайырымды, жанашыр, мейірімді. Антоним сөз: аямау-аялау

Археологтар тобы:

Синоним сөздер: заман, ғасыр, дәуір, кезең;

Құнды, бағалы, қымбат; ескі, байырғы, көне;

Антоним сөздер:

Алғашқы-соңғы, ерте-кеш.

Синоннимдер:

Мұғалім, ұстаз; Бала, нәресте; Шыдам, төзім; Алып, орасан, зор; Жылдам, шапшаң; Әдемі, көрікті.

Антонимдер:

Алыс, жақын; Ұшу, қону; Күн, түн; Ыстық, суық; Оңай, қиын; Шашу, жинау.

Омонимдер:

Қой, қой; Ара, ара; Түс, түс; Алма, алма; Ат, ат; Қас, қас.

Оқушылар топта тапсырмамен жұмыс жасайды.

Тапсырманы жұбымен орындайды. Пікірін дәлелдейді.

Сергіту сәті тапсырмасын орындайды

Тапсырма орындайды. Пікірін дәлелдейді.

Дескриптор :

- Сурет пен тірек сөздерді қолданып сөйлем құрайды-1балл.

Сөздердің синонимі мен антонимін тауып жаз. 2балл.

-Мәтінді оқиды-1балл.

Мәтіннен қарамен жазылған сөздердің синонимін табады-1балл.

Мәтіннен асты сызылған сөздің антонимін тауып жазады 1балл.

«Ауызша мадақтау» әдісі:

Жарайсың!

Тамаша!

Жақсы!

Сөзді өз тобына дұрыс топтастыру. -2балл

Жұмыс парағы.

Үлестірмелі парақтар.

WordWall/com

Сабақтың кезеңі/ уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Сабақтың кезеңі/ уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Сабақтың кезеңі/ уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Сабақтың кезеңі/ уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Сабақтың кезеңі/ уақыт:

Қорытынды

3 мин

Педагогтің әрекеті:

Кері байланыс - «Интернет» әдісі.

  • Шарты: Барлығы тақырып бойынша түйінді ойды қорытындылайды.
  • «Ұнады»
  • «Досыммен бөлісемін»
  • «Есіме сақтаймын»
  • «Айтарым бар»
  • - Бүгінгі сабақтан алған білімдеріңді бағалаңдар.

Үй тапсырмасы :Сөз маығынасы түрлеріне мысалдар келтіру.

Оқушының әрекеті:

Өзінің сабақтағы жұмысын бағалайды.

Күнделікке тапсырма жазып алады.

Бағалау: ҚБ қойылады.
Ресурстар:

Ұқсас жұмыстар
Мен таңдаған жол. психологиялық тренинг
Сауда саласындағы мамандықтар
Оқушылардың амандасуы
Кәсіптік мамандықтар сыр шертеді
Отбасы мүшелерінің мамандықтары жайлы ақпарат
Мадақтау сөздер
Мамандықтар шеруі. шаштараз
Есептің шешуін жаз
Лицей психологі
Оқушыларға пайдалы мәлімет
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz