Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Мамандықтар сабақтың тақырыбын табу
Бекітемін:
«№64 орта мектебі» КММ
Қысқа мерзімді жоспар
Қазақ тілі 49-сабақ
|Бөлім: |Мамандықтар әлемі |
|Мұғалімнің |Жақсыбай Мөлдір |
|аты-жөні | |
|Күні: |04.12.2023 жыл |
|Сынып: |4 «В» |
|Сабақтың тақырыбы |Сөз және оның мағынасы |
|Оқу бағдарламасына| |
|сәйкес оқыту | |
|мақсаттары | |
|Сабақтың мақсаты | |
Сабақтың барысы
|Сабақтың |Педагогтің әрекеті |Оқушының |Бағалау |Ресурстар |
|кезеңі/ | |әрекеті | | |
|уақыт | | | | |
|Ұйымдастыр|Ынтымақтастық атмосферасын |Жаттығу | «Ауызша |Додокаэдр |
|у, |және өздеріне сенімділік |жасайды. |мадақтау» |фигура |
| |қалыптастыру «Додокаэдр» әдісі|Таңдау |әдісі: | |
| |арқылы жүреді. |жасайды. |Жарайсың! | |
| |Төрт топқа бөліп отырғызу. |Топ басшысын|Тамаша! | |
|Өткен |Үй тапсырмасын тексеру. |сайлайды. |Жақсы! |Интерактивті|
|білімді |«Сәттілік дөңгелегі» арқылы |Топ ережесін|Оқушылар |тақта |
|еске |топтарға сұрақтар. |еске |жауабын | |
|түсіру |- Топ басшысын сайлап, топ |түсіреді. |толықтырып, | |
| |ережесін еске түсіріңдер. |Тапсырма |әр қайсысына | |
|5 мин |- Топқа ат қойыңдар. |тексертеді. |тиімді кері | |
| | | |байланыс | |
| | | |беріп отыру. | |
| |«Жасырын сөздер» әдісімен жаңа| | |Мамандықтар |
| |сабақтың тақырыбын табу. |Тақырыпты, |Оқушылар |суреті |
| |-Қазіргі заманда қандай |сабақ |жауабын |бейнеленген |
| |мамандықтар сұранысқа ие деп |мақсатын |толықтырып, |парақшалар |
| |ойлайсың? |анықтайды. |әр қайсысына | |
| |-Күнделікті өмірде қандай | |тиімді кері |[p|
| |мамандық иелерін кезіктіресің?| |байланыс |ic] |
| |-Суреттегі мамандықтар туралы | |беріп отыру. | |
| |не білесің? | | | |
| |-Сен тіс дәрігері қаралымынды | | | |
| |болдың ба? | | | |
| |-Үй жануары бар ма? Бар болса | | | |
| |қаншалықты жиі ветеринарға | | | |
| |апарасың? | | | |
| |-Бүгінгі сабақта сөздердің | | | |
| |мағынасын ажыратуға арналған | | | |
| |тапсырмалар орындайтын | | | |
| |боламыз. | | | |
| |Сабақ мақсатын хабарлау. | | | |
|Жаңа білім|Жаңа сабақ |Оқушылар |Дескриптор: |Жұмыс |
|15 мин |(Т) 1-тапсырма |топта |- Сурет пен |парағы. |
| |«Ойлан, жұптас, талқыла» |тапсырмамен |тірек |[p|
| |әдісі. |жұмыс |сөздерді |ic] |
| |Сурет пен тірек сөздерді |жасайды. |қолданып | |
| |қолданып сөйлем құра. | |сөйлем | |
| |Сөздердің синонимі мен | |құрайды-1балл| |
| |антонимін тауып жаз. | |. | |
| | | |Сөздердің | |
| |Ақ халатты абзал жандар- | |синонимі мен | |
| |дәрігерлер, емшілер, | |антонимін |Үлестірмелі |
| |шипагерлер; | |тауып жаз. |парақтар. |
| |Дәрі-дәрімек, ем, шипа; | |2балл. | |
| |Науқас-сырқат,ауру адам; | | |[p|
| |Ыстық-суық, сұйық-қою, | | |ic] |
| |жұмсақ-қатты; | | | |
| |Мұғалім-ұстаз, тәрбиеші, | | | |
| |педагог; | | | |
|10 мин |Оқушы, шәкірт; | | | |
| |Білім, ілім, оқу; |Тапсырманы | | |
| |Білімді-білімсіз, надан; |жұбымен | | |
| |Мұражай, музей, көрме; |орындайды. |-Мәтінді | |
| |Көне, ескі, байырғы; |Пікірін |оқиды-1балл. | |
| | |дәлелдейді. |Мәтіннен | |
| | | |қарамен | |
| |(Ж) 2-тапсырма. | |жазылған | |
| |Мәтінді оқы. Мәтіннен қарамен | |сөздердің | |
| |жазылған сөздердің синонимін, | |синонимін | |
| |асты сызылған сөздің антонимін| |табады-1балл.| |
| |тауып жаз. | |Мәтіннен асты| |
| |-Бір-біріңді тексеріп, | |сызылған | |
| |қателерді анықтаңдар. | |сөздің | |
| | | |антонимін | |
| |Дәрігерлер тобы: | |тауып жазады | |
| |Синоним сөздер: шипасы, емі; | |1балл. | |
| |ақ халатты абзал жандар, | | | |
| |дәрігерлер, емшілер, | | | |
| |шипагерлер; | | | |
| |сабыр, шыдам, төзім. | | | |
| |Антоним сөздер: | | | |
| |салғырт-тиянақты; ұзақ-қысқа .| | | |
| | | | | |
| |Аспаздар тобы: | | | |
| |Синоним сөздер: дарын, талант;| | | |
| |тәтті, дәмді; шыдамды, | | | |
| |ұстамды, төзімді. | | | |
| |Антоним сөздер: жоғары-төмен, | | | |
| |оңай-қиын. | | | |
| | | | | |
| |Ұстаздар тобы: Синоним сөздер:| | |WordWall/com|
|2 мин |жарқын мінезді, ақ жүректі, |Сергіту сәті| | |
| |жылы жүзді, нұрлы; қайырымды, |тапсырмасын | | |
| |жанашыр, мейірімді. Антоним |орындайды | | |
| |сөз: аямау-аялау | |«Ауызша | |
| |Археологтар тобы: | |мадақтау» | |
| |Синоним сөздер: заман, ғасыр, | |әдісі: | |
| |дәуір, кезең; | |Жарайсың! | |
| |Құнды, бағалы, қымбат; ескі, | |Тамаша! | |
| |байырғы, көне; | |Жақсы! | |
| |Антоним сөздер: | | | |
|10 мин |Алғашқы-соңғы, ерте-кеш. | | | |
| | |Тапсырма | | |
| | |орындайды. | | |
| | |Пікірін | | |
| |«Кімге не ұнайды?» сергіту |дәлелдейді. | | |
| |сәті | |Сөзді өз | |
| |Ойын шарты: Оқушы тұрып өзіне | |тобына дұрыс | |
| |ұнайтын бір іс немесе зат, | |топтастыру.-2| |
| |ойын, тамақ түрін айтады. | |балл | |
| |Қалған оқушылар да ол істі | | | |
| |ұнатса оларда орындарынан тұру| | | |
| |қажет. | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |АКТ пайдалану 3-тапсырма | | | |
| |«Топтастыру» әдісі | | | |
| |Сөздерді өз тобына дұрыс | | | |
| |топтастыру. | | | |
| | | | | |
| |Синоннимдер: | | | |
| |Мұғалім, ұстаз; Бала, нәресте;| | | |
| |Шыдам, төзім; Алып, орасан, | | | |
| |зор; Жылдам, шапшаң; Әдемі, | | | |
| |көрікті. | | | |
| |Антонимдер: | | | |
| |Алыс, жақын; Ұшу, қону; Күн, | | | |
| |түн; Ыстық, суық; Оңай, қиын; | | | |
| |Шашу, жинау. | | | |
| | | | | |
| |Омонимдер: | | | |
| |Қой, қой; Ара, ара; Түс, түс; | | | |
| |Алма, алма; Ат, ат; Қас, қас. | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Кейбір оқушыға: | | | |
| |- Омоним, синоним, антоним | | | |
| |сөздерге мысалдар келтір. | | | |
|Қорытынды |Кері байланыс - «Интернет» |Өзінің |ҚБ қойылады. |[p|
|3 мин |әдісі. |сабақтағы | |ic] |
| |Шарты: Барлығы тақырып бойынша|жұмысын | | |
| |түйінді ойды қорытындылайды. |бағалайды. | | |
| |«Ұнады» | | | |
| |«Досыммен бөлісемін» | | | |
| |«Есіме сақтаймын» |Күнделікке | | |
| |«Айтарым бар» |тапсырма | | |
| |- Бүгінгі сабақтан алған |жазып алады.| | |
| |білімдеріңді бағалаңдар. | | | |
| | | | | |
| |Үй тапсырмасы:Сөз маығынасы | | | |
| |түрлеріне мысалдар келтіру. | | | |
«№64 орта мектебі» КММ
Қысқа мерзімді жоспар
Қазақ тілі 49-сабақ
|Бөлім: |Мамандықтар әлемі |
|Мұғалімнің |Жақсыбай Мөлдір |
|аты-жөні | |
|Күні: |04.12.2023 жыл |
|Сынып: |4 «В» |
|Сабақтың тақырыбы |Сөз және оның мағынасы |
|Оқу бағдарламасына| |
|сәйкес оқыту | |
|мақсаттары | |
|Сабақтың мақсаты | |
Сабақтың барысы
|Сабақтың |Педагогтің әрекеті |Оқушының |Бағалау |Ресурстар |
|кезеңі/ | |әрекеті | | |
|уақыт | | | | |
|Ұйымдастыр|Ынтымақтастық атмосферасын |Жаттығу | «Ауызша |Додокаэдр |
|у, |және өздеріне сенімділік |жасайды. |мадақтау» |фигура |
| |қалыптастыру «Додокаэдр» әдісі|Таңдау |әдісі: | |
| |арқылы жүреді. |жасайды. |Жарайсың! | |
| |Төрт топқа бөліп отырғызу. |Топ басшысын|Тамаша! | |
|Өткен |Үй тапсырмасын тексеру. |сайлайды. |Жақсы! |Интерактивті|
|білімді |«Сәттілік дөңгелегі» арқылы |Топ ережесін|Оқушылар |тақта |
|еске |топтарға сұрақтар. |еске |жауабын | |
|түсіру |- Топ басшысын сайлап, топ |түсіреді. |толықтырып, | |
| |ережесін еске түсіріңдер. |Тапсырма |әр қайсысына | |
|5 мин |- Топқа ат қойыңдар. |тексертеді. |тиімді кері | |
| | | |байланыс | |
| | | |беріп отыру. | |
| |«Жасырын сөздер» әдісімен жаңа| | |Мамандықтар |
| |сабақтың тақырыбын табу. |Тақырыпты, |Оқушылар |суреті |
| |-Қазіргі заманда қандай |сабақ |жауабын |бейнеленген |
| |мамандықтар сұранысқа ие деп |мақсатын |толықтырып, |парақшалар |
| |ойлайсың? |анықтайды. |әр қайсысына | |
| |-Күнделікті өмірде қандай | |тиімді кері |[p|
| |мамандық иелерін кезіктіресің?| |байланыс |ic] |
| |-Суреттегі мамандықтар туралы | |беріп отыру. | |
| |не білесің? | | | |
| |-Сен тіс дәрігері қаралымынды | | | |
| |болдың ба? | | | |
| |-Үй жануары бар ма? Бар болса | | | |
| |қаншалықты жиі ветеринарға | | | |
| |апарасың? | | | |
| |-Бүгінгі сабақта сөздердің | | | |
| |мағынасын ажыратуға арналған | | | |
| |тапсырмалар орындайтын | | | |
| |боламыз. | | | |
| |Сабақ мақсатын хабарлау. | | | |
|Жаңа білім|Жаңа сабақ |Оқушылар |Дескриптор: |Жұмыс |
|15 мин |(Т) 1-тапсырма |топта |- Сурет пен |парағы. |
| |«Ойлан, жұптас, талқыла» |тапсырмамен |тірек |[p|
| |әдісі. |жұмыс |сөздерді |ic] |
| |Сурет пен тірек сөздерді |жасайды. |қолданып | |
| |қолданып сөйлем құра. | |сөйлем | |
| |Сөздердің синонимі мен | |құрайды-1балл| |
| |антонимін тауып жаз. | |. | |
| | | |Сөздердің | |
| |Ақ халатты абзал жандар- | |синонимі мен | |
| |дәрігерлер, емшілер, | |антонимін |Үлестірмелі |
| |шипагерлер; | |тауып жаз. |парақтар. |
| |Дәрі-дәрімек, ем, шипа; | |2балл. | |
| |Науқас-сырқат,ауру адам; | | |[p|
| |Ыстық-суық, сұйық-қою, | | |ic] |
| |жұмсақ-қатты; | | | |
| |Мұғалім-ұстаз, тәрбиеші, | | | |
| |педагог; | | | |
|10 мин |Оқушы, шәкірт; | | | |
| |Білім, ілім, оқу; |Тапсырманы | | |
| |Білімді-білімсіз, надан; |жұбымен | | |
| |Мұражай, музей, көрме; |орындайды. |-Мәтінді | |
| |Көне, ескі, байырғы; |Пікірін |оқиды-1балл. | |
| | |дәлелдейді. |Мәтіннен | |
| | | |қарамен | |
| |(Ж) 2-тапсырма. | |жазылған | |
| |Мәтінді оқы. Мәтіннен қарамен | |сөздердің | |
| |жазылған сөздердің синонимін, | |синонимін | |
| |асты сызылған сөздің антонимін| |табады-1балл.| |
| |тауып жаз. | |Мәтіннен асты| |
| |-Бір-біріңді тексеріп, | |сызылған | |
| |қателерді анықтаңдар. | |сөздің | |
| | | |антонимін | |
| |Дәрігерлер тобы: | |тауып жазады | |
| |Синоним сөздер: шипасы, емі; | |1балл. | |
| |ақ халатты абзал жандар, | | | |
| |дәрігерлер, емшілер, | | | |
| |шипагерлер; | | | |
| |сабыр, шыдам, төзім. | | | |
| |Антоним сөздер: | | | |
| |салғырт-тиянақты; ұзақ-қысқа .| | | |
| | | | | |
| |Аспаздар тобы: | | | |
| |Синоним сөздер: дарын, талант;| | | |
| |тәтті, дәмді; шыдамды, | | | |
| |ұстамды, төзімді. | | | |
| |Антоним сөздер: жоғары-төмен, | | | |
| |оңай-қиын. | | | |
| | | | | |
| |Ұстаздар тобы: Синоним сөздер:| | |WordWall/com|
|2 мин |жарқын мінезді, ақ жүректі, |Сергіту сәті| | |
| |жылы жүзді, нұрлы; қайырымды, |тапсырмасын | | |
| |жанашыр, мейірімді. Антоним |орындайды | | |
| |сөз: аямау-аялау | |«Ауызша | |
| |Археологтар тобы: | |мадақтау» | |
| |Синоним сөздер: заман, ғасыр, | |әдісі: | |
| |дәуір, кезең; | |Жарайсың! | |
| |Құнды, бағалы, қымбат; ескі, | |Тамаша! | |
| |байырғы, көне; | |Жақсы! | |
| |Антоним сөздер: | | | |
|10 мин |Алғашқы-соңғы, ерте-кеш. | | | |
| | |Тапсырма | | |
| | |орындайды. | | |
| | |Пікірін | | |
| |«Кімге не ұнайды?» сергіту |дәлелдейді. | | |
| |сәті | |Сөзді өз | |
| |Ойын шарты: Оқушы тұрып өзіне | |тобына дұрыс | |
| |ұнайтын бір іс немесе зат, | |топтастыру.-2| |
| |ойын, тамақ түрін айтады. | |балл | |
| |Қалған оқушылар да ол істі | | | |
| |ұнатса оларда орындарынан тұру| | | |
| |қажет. | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |АКТ пайдалану 3-тапсырма | | | |
| |«Топтастыру» әдісі | | | |
| |Сөздерді өз тобына дұрыс | | | |
| |топтастыру. | | | |
| | | | | |
| |Синоннимдер: | | | |
| |Мұғалім, ұстаз; Бала, нәресте;| | | |
| |Шыдам, төзім; Алып, орасан, | | | |
| |зор; Жылдам, шапшаң; Әдемі, | | | |
| |көрікті. | | | |
| |Антонимдер: | | | |
| |Алыс, жақын; Ұшу, қону; Күн, | | | |
| |түн; Ыстық, суық; Оңай, қиын; | | | |
| |Шашу, жинау. | | | |
| | | | | |
| |Омонимдер: | | | |
| |Қой, қой; Ара, ара; Түс, түс; | | | |
| |Алма, алма; Ат, ат; Қас, қас. | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Кейбір оқушыға: | | | |
| |- Омоним, синоним, антоним | | | |
| |сөздерге мысалдар келтір. | | | |
|Қорытынды |Кері байланыс - «Интернет» |Өзінің |ҚБ қойылады. |[p|
|3 мин |әдісі. |сабақтағы | |ic] |
| |Шарты: Барлығы тақырып бойынша|жұмысын | | |
| |түйінді ойды қорытындылайды. |бағалайды. | | |
| |«Ұнады» | | | |
| |«Досыммен бөлісемін» | | | |
| |«Есіме сақтаймын» |Күнделікке | | |
| |«Айтарым бар» |тапсырма | | |
| |- Бүгінгі сабақтан алған |жазып алады.| | |
| |білімдеріңді бағалаңдар. | | | |
| | | | | |
| |Үй тапсырмасы:Сөз маығынасы | | | |
| |түрлеріне мысалдар келтіру. | | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz