Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қазақстандағы ЮНЕСКО Бүкіл әлемдік мұра объектілері тарихи орындар
Білім беру ұйымының атауы
М.Әуезов
Пәні:
Дүние жүзі тарихы
Бөлім:
4-бөлім. Мәдениеттің дамуы
4.1. бөлімше Адамзаттың мәдени мұрасын сақтап қалу жолдары
Педагогтің аты-жөні:
Мауленова Гулбахрам
Күні:
05.04.2022ж
Сынып: 10 Б
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Адамзаттың тарихи-мәдени мұрасын сақтап қалудағы ЮНЕСКО-ның қызметі
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
10.4.1.1 ЮНЕСКО қызметін мысалға ала отырып тарихи-мәдени мұраны сақтау жолдарын түсіндіру;
10.4.1.2 ЮНЕСКО-ның Әлемдік мұра нысандар тізімі ескерткіштерінің мысалында тарихи-мәдени мұраның маңыздылығын анықтау
Сабақтың мақсаты
ЮНЕСКО қызметінің үлгісінде тарихи-мәдени мұраны сақтаудың жолдарын түсіндіру;
ЮНЕСКО-ның Бүкіл әлемдік Мұралар Жиналысының ескерткіштері бойынша мәдени мұраның маңыздылығын анықтау
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі//уақыты
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдасты
ру
Өзін-өзі тексеру
Өткен білімді еске түсіру
Ой шақыру:
ЮНЕСКО - ның құрулу тарихына бейне көрсетілім
-авторлар бізге не айтқысы келеді және бізге нені көрсетті?
-Бұл бейнеден сіз не үйрендіңіз?
- Сізді не нәрсе таң қалдырды? Көргендеріңізден кейін қандай көңіл - күйде болдыңыз? - деген сұрақтарды қойыңыз.
Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.
Оқушылар бейне бойынша өз жауаптарын ұсынады
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
Мұғалім презентациясы
Жаңа білім
ЮНЕСКО-ның Бүкіл әлемдік Мұражайына қандай оқушылар қатысқанын түсіндіреді және көрсетіп отырады, слайдты қарап, тыңдайды және слайдтан мәтінді бір уақытта жазады - қысқаша құрылым, маңызды ақпарат (визуальды дағдылар, тыңдау, жазу, оқу және сөйлеу дағдылары)
Оқушыларға жұмыстың нәтижелерін талқылау, ноутбукты толтыру ЗХУ кестесінің 1 бағанына
Мен білемін
Мен білгім келеді
Үйрендім
ЮНЕСКО мақсаттары мен құрылымы туралы ақпаратпен жұмыс істеу
Кестемен жұмыс істеу, <<Үйренді>> деген қорапты толтыру
Мәселелерді талқылау:
- ЮНЕСКО-ның Бүкіл әлемдік мұра дегеніміз не?
- Бұл тізімге Қазақстанның қандай нысандары енгізілуі мүмкін?
-Бұл нысандар ЮНЕСКО көмегімен қалай сақталады?
Интернет материалдарымен жұмыс жасау.
Қазақстандағы ЮНЕСКО Бүкіл әлемдік мұра объектілері
тарихи орындар
Мәтінмен жұмыс
Оқушылар
ЮНЕСКО-ның Бүкіләлемдік Мұражайына сипатама береді;
Оқушылар ЮНЕСКО-ның ЮНЕСКО-ның Бүкіләлемдік мұралар тізімінің ескерткіштеріндегі тарихи-мәдени мұранға зерттеу жұмысын жүргізеді
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
Дескриптор:
-ЮНЕСКО-ның Бүкіләлемдік Мұражайына сипатама береді;
- ЮНЕСКО қызметінің үлгісінде тарихи-мәдени мұраны сақтаудың жолдарына талдау жасайды;
- ЮНЕСКО-ның ЮНЕСКО-ның Бүкіләлемдік мұралар тізімінің ескерткіштеріндегі тарихи-мәдени мұраның маңыздылығын анықтай
https://www.youtube.com/watch?v=8cwZwPAXyaA
Бекіту
Сабақты қорытындылау
Үйге тапсырма
Адамзаттың тарихи-мәдени мұрасын сақтап қалудағы ЮНЕСКО-ның қызметі және қанша мемлекет мүше?
<<Тарихи ескерткіштер>> тақырыбына реферат жазып келу.
Сабақтың тақырыбын қорытындылау
<<Ең үздік жауап>>
https://belau.info/video/UNESCO/
Кері байланыс
- Мен үйренгендерімді білдім
- түсініксіз қалды
- жұмыс істеу, түсіну үшін уақыт қажет
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды
А4, конспект
М.Әуезов
Пәні:
Дүние жүзі тарихы
Бөлім:
4-бөлім. Мәдениеттің дамуы
4.1. бөлімше Адамзаттың мәдени мұрасын сақтап қалу жолдары
Педагогтің аты-жөні:
Мауленова Гулбахрам
Күні:
05.04.2022ж
Сынып: 10 Б
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Адамзаттың тарихи-мәдени мұрасын сақтап қалудағы ЮНЕСКО-ның қызметі
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
10.4.1.1 ЮНЕСКО қызметін мысалға ала отырып тарихи-мәдени мұраны сақтау жолдарын түсіндіру;
10.4.1.2 ЮНЕСКО-ның Әлемдік мұра нысандар тізімі ескерткіштерінің мысалында тарихи-мәдени мұраның маңыздылығын анықтау
Сабақтың мақсаты
ЮНЕСКО қызметінің үлгісінде тарихи-мәдени мұраны сақтаудың жолдарын түсіндіру;
ЮНЕСКО-ның Бүкіл әлемдік Мұралар Жиналысының ескерткіштері бойынша мәдени мұраның маңыздылығын анықтау
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі//уақыты
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдасты
ру
Өзін-өзі тексеру
Өткен білімді еске түсіру
Ой шақыру:
ЮНЕСКО - ның құрулу тарихына бейне көрсетілім
-авторлар бізге не айтқысы келеді және бізге нені көрсетті?
-Бұл бейнеден сіз не үйрендіңіз?
- Сізді не нәрсе таң қалдырды? Көргендеріңізден кейін қандай көңіл - күйде болдыңыз? - деген сұрақтарды қойыңыз.
Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.
Оқушылар бейне бойынша өз жауаптарын ұсынады
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
Мұғалім презентациясы
Жаңа білім
ЮНЕСКО-ның Бүкіл әлемдік Мұражайына қандай оқушылар қатысқанын түсіндіреді және көрсетіп отырады, слайдты қарап, тыңдайды және слайдтан мәтінді бір уақытта жазады - қысқаша құрылым, маңызды ақпарат (визуальды дағдылар, тыңдау, жазу, оқу және сөйлеу дағдылары)
Оқушыларға жұмыстың нәтижелерін талқылау, ноутбукты толтыру ЗХУ кестесінің 1 бағанына
Мен білемін
Мен білгім келеді
Үйрендім
ЮНЕСКО мақсаттары мен құрылымы туралы ақпаратпен жұмыс істеу
Кестемен жұмыс істеу, <<Үйренді>> деген қорапты толтыру
Мәселелерді талқылау:
- ЮНЕСКО-ның Бүкіл әлемдік мұра дегеніміз не?
- Бұл тізімге Қазақстанның қандай нысандары енгізілуі мүмкін?
-Бұл нысандар ЮНЕСКО көмегімен қалай сақталады?
Интернет материалдарымен жұмыс жасау.
Қазақстандағы ЮНЕСКО Бүкіл әлемдік мұра объектілері
тарихи орындар
Мәтінмен жұмыс
Оқушылар
ЮНЕСКО-ның Бүкіләлемдік Мұражайына сипатама береді;
Оқушылар ЮНЕСКО-ның ЮНЕСКО-ның Бүкіләлемдік мұралар тізімінің ескерткіштеріндегі тарихи-мәдени мұранға зерттеу жұмысын жүргізеді
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
Дескриптор:
-ЮНЕСКО-ның Бүкіләлемдік Мұражайына сипатама береді;
- ЮНЕСКО қызметінің үлгісінде тарихи-мәдени мұраны сақтаудың жолдарына талдау жасайды;
- ЮНЕСКО-ның ЮНЕСКО-ның Бүкіләлемдік мұралар тізімінің ескерткіштеріндегі тарихи-мәдени мұраның маңыздылығын анықтай
https://www.youtube.com/watch?v=8cwZwPAXyaA
Бекіту
Сабақты қорытындылау
Үйге тапсырма
Адамзаттың тарихи-мәдени мұрасын сақтап қалудағы ЮНЕСКО-ның қызметі және қанша мемлекет мүше?
<<Тарихи ескерткіштер>> тақырыбына реферат жазып келу.
Сабақтың тақырыбын қорытындылау
<<Ең үздік жауап>>
https://belau.info/video/UNESCO/
Кері байланыс
- Мен үйренгендерімді білдім
- түсініксіз қалды
- жұмыс істеу, түсіну үшін уақыт қажет
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды
А4, конспект
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz