ЮНЕСКО және тарихи-мәдени мұраны сақтау: Әлемдік мұра нысандары мысалында

Білім беру ұйымының атауы
М. Әуезов
Білім беру ұйымының атауы: Пәні:
М. Әуезов: Дүние жүзі тарихы
Білім беру ұйымының атауы: Бөлім:
М. Әуезов:

4-бөлім. Мәдениеттің дамуы

4. 1. бөлімше Адамзаттың мәдени мұрасын сақтап қалу жолдары

Білім беру ұйымының атауы: Педагогтің аты-жөні:
М. Әуезов: Мауленова Гулбахрам
Білім беру ұйымының атауы: Күні:
М. Әуезов: 05. 04. 2022ж
Білім беру ұйымының атауы: Сынып: 10 Б
М. Әуезов: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Білім беру ұйымының атауы: Сабақтың тақырыбы:
М. Әуезов: Адамзаттың тарихи-мәдени мұрасын сақтап қалудағы ЮНЕСКО-ның қызметі
Білім беру ұйымының атауы: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
М. Әуезов:

10. 4. 1. 1 ЮНЕСКО қызметін мысалға ала отырып тарихи-мәдени мұраны сақтау жолдарын түсіндіру;

10. 4. 1. 2 ЮНЕСКО-ның Әлемдік мұра нысандар тізімі ескерткіштерінің мысалында тарихи-мәдени мұраның маңыздылығын анықтау

Білім беру ұйымының атауы: Сабақтың мақсаты
М. Әуезов:

ЮНЕСКО қызметінің үлгісінде тарихи-мәдени мұраны сақтаудың жолдарын түсіндіру;

ЮНЕСКО-ның Бүкіл әлемдік Мұралар Жиналысының ескерткіштері бойынша мәдени мұраның маңыздылығын анықтау

Білім беру ұйымының атауы: Сабақтың барысы
Білім беру ұйымының атауы: Сабақтың кезеңі//уақыты
М. Әуезов: Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Білім беру ұйымының атауы:

Ұйымдасты

ру

Өзін-өзі тексеру

Өткен білімді еске түсіру

М. Әуезов:

Ой шақыру:

ЮНЕСКО -ның құрулу тарихына бейне көрсетілім

-авторлар бізге не айтқысы келеді және бізге нені көрсетті?

-Бұл бейнеден сіз не үйрендіңіз?

- Сізді не нәрсе таң қалдырды? Көргендеріңізден кейін қандай көңіл - күйде болдыңыз? - деген сұрақтарды қойыңыз.

Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.

Оқушылар бейне бойынша өз жауаптарын ұсынады
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
Мұғалім презентациясы
Білім беру ұйымының атауы: Жаңа білім
М. Әуезов:

ЮНЕСКО-ның Бүкіл әлемдік Мұражайына қандай оқушылар қатысқанын түсіндіреді және көрсетіп отырады, слайдты қарап, тыңдайды және слайдтан мәтінді бір уақытта жазады - қысқаша құрылым, маңызды ақпарат (визуальды дағдылар, тыңдау, жазу, оқу және сөйлеу дағдылары)

Оқушыларға жұмыстың нәтижелерін талқылау, ноутбукты толтыру ЗХУ кестесінің 1 бағанына

:
:
:

ЮНЕСКО мақсаттары мен құрылымы туралы ақпаратпен жұмыс істеу

Кестемен жұмыс істеу, «Үйренді» деген қорапты толтыру

Мәселелерді талқылау:

- ЮНЕСКО-ның Бүкіл әлемдік мұра дегеніміз не?

- Бұл тізімге Қазақстанның қандай нысандары енгізілуі мүмкін?

-Бұл нысандар ЮНЕСКО көмегімен қалай сақталады?

Интернет материалдарымен жұмыс жасау.

:
:
:
:
Мен білемін
Мен білгім келеді
Үйрендім
Қазақстандағы ЮНЕСКО Бүкіл әлемдік мұра объектілері
тарихи орындар

Мәтінмен жұмыс

Оқушылар

ЮНЕСКО-ның Бүкіләлемдік Мұражайына сипатама береді;

Оқушылар ЮНЕСКО-ның ЮНЕСКО-ның Бүкіләлемдік мұралар тізімінің ескерткіштеріндегі тарихи-мәдени мұранға зерттеу жұмысын жүргізеді

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

Дескриптор:

-ЮНЕСКО-ның Бүкіләлемдік Мұражайына сипатама береді;

- ЮНЕСКО қызметінің үлгісінде тарихи-мәдени мұраны сақтаудың жолдарына талдау жасайды;

- ЮНЕСКО-ның ЮНЕСКО-ның Бүкіләлемдік мұралар тізімінің ескерткіштеріндегі тарихи-мәдени мұраның маңыздылығын анықтай

https://www. youtube. com/watch?v=8cwZwPAXyaA
Білім беру ұйымының атауы:
М. Әуезов:
Білім беру ұйымының атауы:
М. Әуезов:
Білім беру ұйымының атауы:
М. Әуезов:
Білім беру ұйымының атауы:
М. Әуезов:
Білім беру ұйымының атауы:
М. Әуезов:
Білім беру ұйымының атауы: Бекіту
М. Әуезов:

Сабақты қорытындылау

Үйге тапсырма

Адамзаттың тарихи-мәдени мұрасын сақтап қалудағы ЮНЕСКО-ның қызметі және қанша мемлекет мүше?

«Тарихи ескерткіштер» тақырыбына реферат жазып келу.

Сабақтың тақырыбын қорытындылау
«Ең үздік жауап»
https://belau. info/video/UNESCO/
Білім беру ұйымының атауы: Кері байланыс
М. Әуезов:

- Мен үйренгендерімді білдім

- түсініксіз қалды

- жұмыс істеу, түсіну үшін уақыт қажет

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады

Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды
А4, конспект

Ұқсас жұмыстар
Мәдени мұра: ұлттық мәдениетті сақтау және зат есімді бекіту сабағы
Ұлттық киім - ұрпаққа мұра: тарихи-мәдени мәні және эстетикалық тәрбиелік рөлі
Маңғыстау туған мекені: тарихи-мәдени мұра мен киелі орындар
Бектауата тастарынан сувенир жасау: қолданбалы сәндік өнер және мәдени мұраны насихаттау
Сыныптан тыс жұмыс: Әлемдік және Қазақстандық сәулет-мәдени мұраларды зерттеу және сайыс
Әдебиеттік оқу: Ата-баба мұрасын құрметтеу - мәдени мұраны оқытуға арналған сабақ жоспары
Тарихи және мәдени ескерткіштерді қорғаудың маңызы
Сынып сағаты: Ана тілі - ұлттық рух пен мәдени мұра
Ұлы Жібек жолының Қазақстан туризмін дамытудағы маңызы және тарихи-мәдени ескерткіштерді жаңғырту
Ұлттық ойындар - халықтық мәдени мұра: сабақ жоспары мен тәрбиелік-танымдық мақсаттары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz