Топтастыру Аталар мұрасы

Пәні:
Әдебиеттік оқу
Пәні:: Бөлім:
Әдебиеттік оқу: Мәдени мұра
Пәні:: Педагогтің аты-жөні:
Әдебиеттік оқу:
Пәні:: Күні:
Әдебиеттік оқу: 28. 11. 2023ж
Пәні:: Сынып:
Әдебиеттік оқу: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Пәні:: Сабақтың тақырыбы:
Әдебиеттік оқу: №35 сабақ. Ата-баба мұрасын құрметтейміз
Пәні:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
Әдебиеттік оқу:

4. 2. 3. 1 шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау, автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеу

4. 3. 3. 1 Шығармашылық жұмысын сызба, диафильм, таныстырылым түрінде ұсыну

Пәні:: Сабақтың мақсаты
Әдебиеттік оқу: Шығармашылық жұмыс жасауды үйренеді
Пәні:: Сабақтың барысы
Пәні:: Сабақтың кезеңі//уақыты
Әдебиеттік оқу: Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Пәні::

Ұйымдастыру

Өткен білімді еске түсіру

Жаңа білім

Бекіту

Кері байланыс

Әдебиеттік оқу:

Амандасу. Түгендеу. Сабаққа дайындық

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Құрманғазы Сағырбайұлының «Балбырауын» күйін тыңдату. - Осы күйді тыңдағанда көз алдарыңа не елестеді? (кең дала, тау орман, жайлау, туған өлке)

«Сыр сандық»

- Көне заттарды қайда апарып тапсырады?

- Археолог деген кім?

- Қандай салт- дәстүрлерді білесіңдер? - Қандай ұлттық ойындарды білесіңдер?

- Ата баба деген кім? (Жеті ата) - Алтын адам қай жерден табылды?

Жаңа тақырып

1 тапсырма. Шығармашылық жұмыс. Кестедегі жұмыстарды орындау(топтық)

:
:
:
:
:
:

Автормен таныстыру.

2 тапсырма

«Біз қазақтың баласы» өлеңін мәнерлеп оқыту

Іштей оқу.

Сөздік жұмыс

Мирас-атадан балаға қалатын мұра

Білген ат бағасын- жылқы малын жақсы көрген

Топтастыру «Аталар мұрасы»

Аталар мұрасы: байтақ даламыз, домбыра, қобыз, жеті ата, жүйрік ат, айтыс.

Біз аталар мирасының иелеріміз. Оны көз қарашығымыздай сақтауымыз керек.

ЕБҚ

3тапсырма

Айтыс өнері туралы не білеміз?

Айтыс- ауыз әдебиетінде ежелден қалыптасқан поэзия түрі. Топ алдында қолма-қол суырып салып айтылатын сөзсайыс, жыр жарысы-ақынның талантын шыңдайды.

«Тұлғаны таны»

Ринат Зайытов, Құрманғазы Сағырбайұлы, Дина Нүрпейісова

4 тапсырма жұптық жұмыс

Үлгіге қарап, өлеңнің шумақтарына талдау жасау

:
:

Қоржыннан кәдесый: Деңгейлік тапсырма:

А деңгейі: Қайталанбайтын екі етістік әдісімен сызбаны толықтыр .

Мұра

Жеті ата, қобыз, домбыра, байтақ дала, жүйрік ат

В деңгейі: 1-ші бағанға өлеңдегі автор ойымен берілген мұраларды, 2-ші бағанға өзің тағы қандай мұраларды қосар едің?

:
:

С деңгейі: Суретте қандай салт дәстүр бейнеленген?

Үйге тапсырма

Өлеңнің ұнаған шумақтарын жаттап келу.

«Дәстүрді сақтау- бізге аманат» эссе жазу

Әдіскер ғалым, әдебиет зерттеушісі, педагогика ғылымдарының кандида

Топ түрлері
Жұмыс түрі
Ұлттық саз аспаптарын түсіндіруші топ
Суретпен немесе қимыл-қозғалыспен бейнелеңдер
Зергерлік бұйым жасаушы топ
Топтастыру сызбасын жазу арқылы түсіндіріңдер
Шежірешілер тобы
Шығу тегін айта алады. Жеті атасын жатқа айтады
Үлгі
Шумақ мазмұны
Өлең шумағы жазылады
Шумақтың мазмұнын жазады
автор
мен
Жеті ата, қобыз, домбыра, байтақ дала, жүйрік ат

Күйді тыңдайды. көз алдына елестеген ойларын айтады.

Сұрақтарға жауап береді

Жаңа сабақтың атауын айтады.

Шығармашылық жұмыс жасайды.

Топқа бөлініп, кесте бойынша тапсырманы орындайды

Өлеңді мәнерлеп оқиды

Құнд.

Өлеңде айтылған аталар мұрасын сызбаға түсіру.

Құнд.

Айтыс өнері туралы ойларын айтады

Айтыскер ақындарымызды білетінін айтады.

Өлең шумақтарына талдау жасайды

Шығармашылық жұмыс жасайды.

Өздері таңдап алған тапсырманы орындайды.

Үй тапсырма

сын жазып алады.

ҚБ:

Жарайсың!

Ұлттық аспап домбырамен бағалау.

Дескриптор:

Көне заттарды біледі-1б

Археология туралы айта алады-1б

ұлттық ойындарды айтады-1б

салт- дәстүрді біледі-1б

жеті ата туралы біледі-1б

Дескриптор:

Ұлттық саз аспаптары туралы біледі-1б

Зергерлік бұйымдар туралы айта алады-1б

Жеті атасын біледі-1б

Дескриптор:

Өлеңді мәнерлеп оқи алады-1б

Өлең мазмұнын түсінеді-1б

Қб: Жарайсың!

Аталар мұрасын жазады-1б

Дескриптор:

Айтыс өнері туралы біледі-1б

Айтыскер ақынды таниды-1б

Дескриптор:

Өлең шумақтарына талдау жасай алады-1б

Өлең мазмұнын түсінеді-1б

Дескриптор:

Салт-дәстүріміз туралы айта алады-1б

Дәстүрлер мағынасын түсіндіре алады-1б

А деңгейі- 3б

В деңгейі- 2 б

С деңгейі- 1б

Тамаша!

Қб: Жарайсың!

«Бас бармақ» әдісі

Слайд

видео

wordwall

Кесте

Суреттер

Саз аспаптары

Зергерлік бұйымдар

слайд

Домбыра

Қобыз

Сызба

Жүйрік аттың суреті

Айтыс туралы бейнебаян

слайд

Кесте

Суреттер

Салт-дәстүрлеріміз туралы суреттер

Слайд

Суреттер

Кері байланыс парағы

Пәні::
Әдебиеттік оқу:
Пәні::
Әдебиеттік оқу:
Пәні::
Әдебиеттік оқу:
Пәні::
Әдебиеттік оқу:
Пәні::
Әдебиеттік оқу:
Пәні::
Әдебиеттік оқу:
Пәні::
Әдебиеттік оқу:
Пәні::
Әдебиеттік оқу:

Ұқсас жұмыстар
Аталар мұрасы – халық қазынасы жайлы ақпарат
Аталар мұрасы-халық қазынасы
Ата сөзі санамда
Отбасы тәрбиесі
Атам сөзі санамда, Жасы үлкенге жол берем
Ата – баба дәстүрі – ұрпаққа аманат
Байлық пен ақыл. Шыншыл ертегілер
8-сынып қазақ әдебиеті орта мерзімді жоспар
Көне өлшемдер –ата-баба мұрасы
Төрт түліктің жаннаты
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz