Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Топтастыру Аталар мұрасы
Пәні:
Әдебиеттік оқу
Бөлім:
Мәдени мұра
Педагогтің аты-жөні:
Күні:
28.11.2023ж
Сынып:
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
№35 сабақ. Ата-баба мұрасын құрметтейміз
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
4.2.3.1 шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау, автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеу
4.3.3.1 Шығармашылық жұмысын сызба,диафильм, таныстырылым түрінде ұсыну
Сабақтың мақсаты
Шығармашылық жұмыс жасауды үйренеді
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі//уақыты
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру
Өткен білімді еске түсіру
Жаңа білім
Бекіту
Кері байланыс
Амандасу. Түгендеу. Сабаққа дайындық
Психологиялық ахуал қалыптастыру:
Құрманғазы Сағырбайұлының <<Балбырауын>> күйін тыңдату. - Осы күйді тыңдағанда көз алдарыңа не елестеді? (кең дала, тау орман, жайлау, туған өлке)
<<Сыр сандық>>
- Көне заттарды қайда апарып тапсырады?
- Археолог деген кім?
- Қандай салт- дәстүрлерді білесіңдер? - Қандай ұлттық ойындарды білесіңдер?
- Ата баба деген кім? (Жеті ата) - Алтын адам қай жерден табылды?
Жаңа тақырып
1 тапсырма. Шығармашылық жұмыс.Кестедегі жұмыстарды орындау(топтық)
Топ түрлері
Жұмыс түрі
Ұлттық саз аспаптарын түсіндіруші топ
Суретпен немесе қимыл-қозғалыспен бейнелеңдер
Зергерлік бұйым жасаушы топ
Топтастыру сызбасын жазу арқылы түсіндіріңдер
Шежірешілер тобы
Шығу тегін айта алады. Жеті атасын жатқа айтады
Автормен таныстыру.
2 тапсырма
<<Біз қазақтың баласы>> өлеңін мәнерлеп оқыту
Іштей оқу.
Сөздік жұмыс
Мирас-атадан балаға қалатын мұра
Білген ат бағасын- жылқы малын жақсы көрген
Топтастыру <<Аталар мұрасы>>
Аталар мұрасы: байтақ даламыз, домбыра, қобыз,жеті ата, жүйрік ат, айтыс.
Біз аталар мирасының иелеріміз.Оны көз қарашығымыздай сақтауымыз керек.
ЕБҚ
3тапсырма
Айтыс өнері туралы не білеміз?
Айтыс- ауыз әдебиетінде ежелден қалыптасқан поэзия түрі. Топ алдында қолма-қол суырып салып айтылатын сөзсайыс,жыр жарысы-ақынның талантын шыңдайды.
<<Тұлғаны таны>>
Ринат Зайытов,Құрманғазы Сағырбайұлы,Дина Нүрпейісова
4 тапсырма жұптық жұмыс
Үлгіге қарап, өлеңнің шумақтарына талдау жасау
Үлгі
Шумақ мазмұны
Өлең шумағы жазылады
Шумақтың мазмұнын жазады
Қоржыннан кәдесый: Деңгейлік тапсырма:
А деңгейі: Қайталанбайтын екі етістік әдісімен сызбаны толықтыр.
Мұра
Жеті ата,қобыз,домбыра,байтақ дала,жүйрік ат
В деңгейі: 1-ші бағанға өлеңдегі автор ойымен берілген мұраларды, 2-ші бағанға өзің тағы қандай мұраларды қосар едің?
автор
мен
Жеті ата,қобыз,домбыра,байтақ дала,жүйрік ат
С деңгейі:Суретте қандай салт дәстүр бейнеленген?
Үйге тапсырма
Өлеңнің ұнаған шумақтарын жаттап келу.
<<Дәстүрді сақтау- бізге аманат>> эссе жазу
Күйді тыңдайды.көз алдына елестеген ойларын айтады.
Сұрақтарға жауап береді
Жаңа сабақтың атауын айтады.
Шығармашылық жұмыс жасайды.
Топқа бөлініп, кесте бойынша тапсырманы орындайды
Өлеңді мәнерлеп оқиды
Құнд.
Өлеңде айтылған аталар мұрасын сызбаға түсіру.
Құнд.
Айтыс өнері туралы ойларын айтады
Айтыскер ақындарымызды білетінін айтады.
Өлең шумақтарына талдау жасайды
Шығармашылық жұмыс жасайды.
Өздері таңдап алған тапсырманы орындайды.
Үй тапсырма
сын жазып алады.
ҚБ:
Жарайсың!
Ұлттық аспап домбырамен бағалау.
Дескриптор:
Көне заттарды біледі-1б
Археология туралы айта алады-1б
ұлттық ойындарды айтады-1б
салт- дәстүрді біледі-1б
жеті ата туралы біледі-1б
Дескриптор:
Ұлттық саз аспаптары туралы біледі-1б
Зергерлік бұйымдар туралы айта алады-1б
Жеті атасын біледі-1б
Дескриптор:
Өлеңді мәнерлеп оқи алады-1б
Өлең мазмұнын түсінеді-1б
Қб: Жарайсың!
Аталар мұрасын жазады-1б
Дескриптор:
Айтыс өнері туралы біледі-1б
Айтыскер ақынды таниды-1б
Дескриптор:
Өлең шумақтарына талдау жасай алады-1б
Өлең мазмұнын түсінеді-1б
Дескриптор:
Салт-дәстүріміз туралы айта алады-1б
Дәстүрлер мағынасын түсіндіре алады-1б
А деңгейі- 3б
В деңгейі- 2 б
С деңгейі- 1б
Тамаша!
Қб: Жарайсың!
<<Бас бармақ>> әдісі
Слайд
видео
wordwall
Кесте
Суреттер
Саз аспаптары
Зергерлік бұйымдар
слайд
Домбыра
Қобыз
Сызба
Жүйрік аттың суреті
Айтыс туралы бейнебаян
слайд
Кесте
Суреттер
Салт-дәстүрлеріміз туралы суреттер
Слайд
Суреттер
Кері байланыс парағы
Әдебиеттік оқу
Бөлім:
Мәдени мұра
Педагогтің аты-жөні:
Күні:
28.11.2023ж
Сынып:
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
№35 сабақ. Ата-баба мұрасын құрметтейміз
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
4.2.3.1 шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау, автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеу
4.3.3.1 Шығармашылық жұмысын сызба,диафильм, таныстырылым түрінде ұсыну
Сабақтың мақсаты
Шығармашылық жұмыс жасауды үйренеді
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі//уақыты
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру
Өткен білімді еске түсіру
Жаңа білім
Бекіту
Кері байланыс
Амандасу. Түгендеу. Сабаққа дайындық
Психологиялық ахуал қалыптастыру:
Құрманғазы Сағырбайұлының <<Балбырауын>> күйін тыңдату. - Осы күйді тыңдағанда көз алдарыңа не елестеді? (кең дала, тау орман, жайлау, туған өлке)
<<Сыр сандық>>
- Көне заттарды қайда апарып тапсырады?
- Археолог деген кім?
- Қандай салт- дәстүрлерді білесіңдер? - Қандай ұлттық ойындарды білесіңдер?
- Ата баба деген кім? (Жеті ата) - Алтын адам қай жерден табылды?
Жаңа тақырып
1 тапсырма. Шығармашылық жұмыс.Кестедегі жұмыстарды орындау(топтық)
Топ түрлері
Жұмыс түрі
Ұлттық саз аспаптарын түсіндіруші топ
Суретпен немесе қимыл-қозғалыспен бейнелеңдер
Зергерлік бұйым жасаушы топ
Топтастыру сызбасын жазу арқылы түсіндіріңдер
Шежірешілер тобы
Шығу тегін айта алады. Жеті атасын жатқа айтады
Автормен таныстыру.
2 тапсырма
<<Біз қазақтың баласы>> өлеңін мәнерлеп оқыту
Іштей оқу.
Сөздік жұмыс
Мирас-атадан балаға қалатын мұра
Білген ат бағасын- жылқы малын жақсы көрген
Топтастыру <<Аталар мұрасы>>
Аталар мұрасы: байтақ даламыз, домбыра, қобыз,жеті ата, жүйрік ат, айтыс.
Біз аталар мирасының иелеріміз.Оны көз қарашығымыздай сақтауымыз керек.
ЕБҚ
3тапсырма
Айтыс өнері туралы не білеміз?
Айтыс- ауыз әдебиетінде ежелден қалыптасқан поэзия түрі. Топ алдында қолма-қол суырып салып айтылатын сөзсайыс,жыр жарысы-ақынның талантын шыңдайды.
<<Тұлғаны таны>>
Ринат Зайытов,Құрманғазы Сағырбайұлы,Дина Нүрпейісова
4 тапсырма жұптық жұмыс
Үлгіге қарап, өлеңнің шумақтарына талдау жасау
Үлгі
Шумақ мазмұны
Өлең шумағы жазылады
Шумақтың мазмұнын жазады
Қоржыннан кәдесый: Деңгейлік тапсырма:
А деңгейі: Қайталанбайтын екі етістік әдісімен сызбаны толықтыр.
Мұра
Жеті ата,қобыз,домбыра,байтақ дала,жүйрік ат
В деңгейі: 1-ші бағанға өлеңдегі автор ойымен берілген мұраларды, 2-ші бағанға өзің тағы қандай мұраларды қосар едің?
автор
мен
Жеті ата,қобыз,домбыра,байтақ дала,жүйрік ат
С деңгейі:Суретте қандай салт дәстүр бейнеленген?
Үйге тапсырма
Өлеңнің ұнаған шумақтарын жаттап келу.
<<Дәстүрді сақтау- бізге аманат>> эссе жазу
Күйді тыңдайды.көз алдына елестеген ойларын айтады.
Сұрақтарға жауап береді
Жаңа сабақтың атауын айтады.
Шығармашылық жұмыс жасайды.
Топқа бөлініп, кесте бойынша тапсырманы орындайды
Өлеңді мәнерлеп оқиды
Құнд.
Өлеңде айтылған аталар мұрасын сызбаға түсіру.
Құнд.
Айтыс өнері туралы ойларын айтады
Айтыскер ақындарымызды білетінін айтады.
Өлең шумақтарына талдау жасайды
Шығармашылық жұмыс жасайды.
Өздері таңдап алған тапсырманы орындайды.
Үй тапсырма
сын жазып алады.
ҚБ:
Жарайсың!
Ұлттық аспап домбырамен бағалау.
Дескриптор:
Көне заттарды біледі-1б
Археология туралы айта алады-1б
ұлттық ойындарды айтады-1б
салт- дәстүрді біледі-1б
жеті ата туралы біледі-1б
Дескриптор:
Ұлттық саз аспаптары туралы біледі-1б
Зергерлік бұйымдар туралы айта алады-1б
Жеті атасын біледі-1б
Дескриптор:
Өлеңді мәнерлеп оқи алады-1б
Өлең мазмұнын түсінеді-1б
Қб: Жарайсың!
Аталар мұрасын жазады-1б
Дескриптор:
Айтыс өнері туралы біледі-1б
Айтыскер ақынды таниды-1б
Дескриптор:
Өлең шумақтарына талдау жасай алады-1б
Өлең мазмұнын түсінеді-1б
Дескриптор:
Салт-дәстүріміз туралы айта алады-1б
Дәстүрлер мағынасын түсіндіре алады-1б
А деңгейі- 3б
В деңгейі- 2 б
С деңгейі- 1б
Тамаша!
Қб: Жарайсың!
<<Бас бармақ>> әдісі
Слайд
видео
wordwall
Кесте
Суреттер
Саз аспаптары
Зергерлік бұйымдар
слайд
Домбыра
Қобыз
Сызба
Жүйрік аттың суреті
Айтыс туралы бейнебаян
слайд
Кесте
Суреттер
Салт-дәстүрлеріміз туралы суреттер
Слайд
Суреттер
Кері байланыс парағы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz