Мақал сөздер

Сабақ жоспары
«ЕСІК ГУМАНИТАРЛЫҚ-ЭКОНОМИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ» МКҚК
Оқу сабағының жоспары
Балалар әдебиеті туралы түсінік.
Модуль /пән атауы : КМ 03 Балалар әдебиеті және мәнерлеп оқу практикумы
Педагог: Райханова А. Н
2023 жылғы «10» қазан
1. Жалпы мәліметтер
Курс: ІІ; 01140100 - «Бастауыш білім беру педагогикасы мен әдістемесі»
Топ: 300 В
Сабақтың түрі: Практикалық
2. Мақсаты: Халық даналығындағы мақал - мәтелдер туралы түсінік беру; тәрбиелік мәнін аңғару және балалардың ой - жүйесін, сөздік қорын дамытудағы орнын анықтау;
Бағалау критерийлер:
1) Мақал-мәтелдердің балалардың ой-жүйесін дамытудағы алатын орнын, сөздік қорды молайтудағы ықпалын талдайды.
2) Халық даналығына баулудағы мақал-мәтелдердің айырмашылығы, тақырыптық ерекшеліктерін жүйелейді.
3. Қажетті ресурстар: А4 парағы, маркерлер, бағалау парағы, интербелсенді тақта, стикерлер, презентация.
5. Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру. Студенттермен сәлемдесіп, назарын сабаққа адару.
Психологиялық ахуал.
«Ұжымдық санау».
Топшалар арасында ынтымақтастық атмосферасын ұйымдастыру және бірге жұмыс істеу үшін:
әр топшаға « бастадық» деген белгіден соң сандарды рет-ретімен, кезекпен 10-ға дейін айту керек. Ойынның шарты мынадай: 1. бір санды екі рет қайталамау 2. Бір-бірімен сөйлеспеу, 3. Бірдей екі адам сандарды айтпау керек. егер осы үш шрт бұзылатын болса, ойын қайтадан басталады.
Топқа бөлу.
1-топ. Мақал сөздер
2-топ. Мәтел сөздер
3-топ. Табу сөздер
4-топ. Нақыл сөздер
Жаңа тақырыпты ашу мақсатында Абай Құнанбаевтың 29 қара сөзін тыңдау.
1. Қара сөзде Абай не жайлы айтты?
2. Абай жиырма тоғызыншы қара сөзінде қазақ халқы ішінде қолданылып жүрген қандай мақал-мәтелдері айтты ?.
3. "Біздің қазақтың мақалдарының көбінің іске татырлығы да бар, іске татымақ түгіл, не құдайшылыққа, не адамшылыққа жарамайтұғыны да бар", - деген жолдарды қалай түсінесің ?
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады. Жарыс сабақтың кезеңдерімен танысады.
Әр топшаға «бастадық» деген белгіден соң сандарды рет-ретімен, кезекпен 10-ға дейін айтады
Абай қара сөзін талдайды, қазақ мақалдары туралы өз ойын айтады.
C-68-74
Дескрипторлар:
-Абай қара сөзіне өз ойын білдіреді
-Абай қара сөзімен келісу немесе келіспеуіне байланысты мысал келтіреді;
интербелсенді тақта, стикерлер, презентация.
https://youtu. be/dbRPfKf4tus
Мақал мәтелдер туралы түсінік беру
Бейнебаян.
І-КЕЗЕҢ. «Қара жәшік»(2 балл)
«Қара жәшік» әдісін қолдану.
-Кәзір мен сіздерге мақалдың басын оқимын, ал сіздер қара жәшік ішіндегі затты анықтау арқылы мақалды аяқтайсыздар. Әр топтан бір студенттен шығады.
1-топ. Мақал сөздер
- Тілтасжарады,
Тас жармаса бас жарады .
2-топ. Мәтел сөздер
- Кітап-ғалым, тілсіз мұғалім
3-топ. Табу сөздер
- Білімі жоқ ұл, жұпары жоқгүл.
4-топ. Нақыл сөздер
- Ағашы аласа болса да,
Алмасы тамаша болады.
ІІ-КЕЗЕҢ. Әңгіме құрау. (6 балл)
Әр тақырып төңірегінде шағын мақалды әңгіме құрау керек. Қойылатын шарт әңгіменің ішінде мақал-мәтелдер болуы керек. 5-6 сөйлем. Мақал-мәтелдер тақырыбы рандомды түрде Flippity қосымшасы арқылы таңдалады.
Төрт түлік малға,
Егіншілікке
Отанды, туған жерді,
өскен елді, атамекенді сүю;
Ерлік, батырлыққа байланысты
Оқу, өнер, білім
Еңбек тақырыбындағы
Ынтымақ, бірлік, татулық;
Достық, жолдастық туралы
Адамгершілік, жақсы-жаман мінез
Денсаулық, отбасы, үнемшілдік.
ІІІ-КЕЗЕҢ. Суретке қарап мақалды тап . (2 балл)
1-топ
Жауап: Ақсақ қой түстен кейін маңырайды
Жауап: Қыздың жолы жіңішке
2-топ.
Жауап: Қарға қарғаның көзін шұқымас
Жауап: Ит жоқта, шошқа үреді
3-топ
Жауап: Ұядан не көрсең, ұшқанда соны ілерсің
Жауап: Семіздікті қой ғана көтереді
4-топ
Жауап: Айдағаны бес ешкі, ысқырығы жер жарар.
Жауап: Құтты қонак келсе, қой егіз табады
Пікір және бейнебаян бойынша өз ойларын жеткізеді.
Жаңа тақырып бойынша материалдармен жұмыс істейді
Топпен жұмыс жасайды. Мақалдарды пайдаланып шағын мәтін құрайды.
Суретке қарап мақал-мәтелді анықтайды.
C-70-74
Дескрипторлар:
-Мақалдың жалғасын табады.
- Мақалдың жалғасын табады, мағынасын түсіндіреді;
- Мақалдың жалғасын табады, мағынасын түсіндіреді, ауыз әдебиетіміздегі әр алуан мақал тақырыптарын ажыратады;
B-80-84
Дескрипторлар:
- Әр тақырып төңірегінде шағын мақалды табады;
- Әңгіменің ішінде мақал-мәтелдерді кіргізеді.
-Әңгімені тақырыпқа сай мақалдарды кіргізу арқылы жүйелі түрде құрайды.
A-90-94
Дескрипторлар:
- Суретке қарап мақал-мәтелді анықтайды;
-Мақал мен мәтелдің айырмашылығын көрсетеді;
- Мақал мен мәтелдің айырмашылығын көрсетеді, суретке қарап анықталған мақал-мәтелдің мағынасын түсіндіреді;
интербелсенді тақта, стикерлер, презентация.
А4 парағы, маркерлер, интербелсенді тақта, стикерлер, презентация.
интербелсенді тақта, стикерлер, презентация.
Кері байланыс.
Padlet онлайн тақтасы «Пікір пирамидасы»
Үй тапсырмасы.
«Тіл-сарқылмас қазына» тақырыбында мақал-мәтелдерді кіріктіре отырып, эссе жазу 120-150 сөз.
Мақал-мәтелдерді жаттау.
Сабақтан алған әсерімен бөліседі.
Бүгінгі сабақ бойынша алған білімдерін бекітеді
Дескрипторлар:
-«Тіл сарқылмас қазына» тақырыбын ашады;
-Эссеге тақырыпқа сай мақал-мәтелдерді кіріктіреді;
- Эсседе өмірден мысал келтіреді;
Сабақ жоспары
«ЕСІК ГУМАНИТАРЛЫҚ-ЭКОНОМИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ» МКҚК
Оқу сабағының жоспары
Балалар әдебиеті туралы түсінік.
Модуль /пән атауы : КМ 03 Балалар әдебиеті және мәнерлеп оқу практикумы
Педагог: Алтынбекова
2024 жылғы 29. 02. 24
1. Жалпы мәліметтер
Курс: ІІ; 01140100 - «Бастауыш білім беру педагогикасы мен әдістемесі»
Топ: 200 В
Тақырыбы : Жұмбақ
Сабақтың түрі: Практикалық
2. Мақсаты: Халық даналығындағы жұмбақ туралы түсінік беру; тәрбиелік мәнін аңғару және балалардың ой - жүйесін, сөздік қорын дамытудағы орнын анықтау;
Бағалау критерийлер:
1) Жұмбақтың балалардың ой-жүйесін дамытудағы алатын орнын, сөздік қорды молайтудағы ықпалын талдайды.
2) Халық даналығына баулудағы жұмбақтың айырмашылығы, тақырыптық ерекшеліктерін жүйелейді.
3. Қажетті ресурстар: А4 парағы, маркерлер, бағалау парағы, интербелсенді тақта, стикерлер, презентация.
5. Сабақтың барысы:
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz