Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Функцияның мәні бойынша аргументтің мәнін табу

Бөлім:
8.3В Квадраттық функция
Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда
Байтурова Маржан Досалиевна
Күні:
14.02.2024 ж
Пән/Сынып:
Алгебра, 8 сынып. қатысқандар саны: қастыспағандар саны:.
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Функцияның мәні бойынша аргументтің мәнін табу
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:
8.4.1.4
аргументтің берілген мәндері бойынша функцияның мәндерін табу және функцияның мәні бойынша аргументтің мәнін табу;
Сабақтың мақсаты:
Аргументтің берілген мәндері бойынша функцияның мәндерін, және функцияның мәні бойынша аргументтің мәнін табуға дағдыландыру.
Сабақтың барысы
Уақыты
Кезең дері
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
5 минут

Ұйым дастыру
Сәлеметсіздерме!
Бүгін, Функцияның мәні бойынша аргументтің мәнін табу тақырыптарын қарастырамыз
Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:
- аргументтің берілген мәндері бойынша функцияның мәндерін табу және функцияның мәні бойынша аргументтің мәнін табу;
Амандасу.Сыныпты түгендеу. Сабаққа дайындау, оқу құралдарын алу.
Үй тапсырмасын айту.

<<Екі жұлдыз, бір тілек>>

Оқулық

10мин
Негізгі бөлім
Тапсырма. №1.
у=х2 функциясының графигін координаталық оське параллель жылжытып,
әрбір жағдай үшін берілген функцияны жазыңдар.
а) 3 бірлік оңға және 2 бірлік жоғары; у=(х-3)2+2
ә) 1 бірлік солға және 3 бірлік жоғары; у=(х+1)2+3
б) 5 бірлік оңға және 4 бірлік төмен у=(х-5)[2]-4

Сұрақтарға жауап береді.

Дескриптор:
- y = x2 функциясының анықтамасы мен қасиетін біледі
- квадрат функцияның графигін салады
-графиктерді түрлендірулерді орындайды

Тақта
Бор

Кітап
Дәптер

Интерактивті тақта

Бағалау парақтары

25 мин

Бекіту тапсырмасы
Тапсырмалар.
№1. а - ның қандай мәндерінде у=ах2 - 16х+1 параболасының симметрия осі х=4 түзуі болады?
Жауабы: а=2
№2. в - ның және с - ның қандай мәндерінде у=х2 - 6х+с параболасының төбесі (6; - 12) нүктесі болады?
Жауабы: в=- 12, с=24
№3.
у=ах2+вх - 18 функциясының графигі М(1; 2) және N(2; 10) нүктелері арқылы өтетіндей а - ның және в - ның мәндерін табыңдар.
Жауабы: а=- 6, с=26.
Оқулықпен жұмыс. №14.18.
Өз бетімен жұмыс.
Квадраттық функция келесі формуламен берілген. Парабола төбесін анықтаңдар.
1) y = x2 -6
2) y = (x-5)2
3) y = (x-7)2 +4
4) y = (x+3)2 -1

Дескрипторлар:
oo х-тің орнына аргументтің мәндерін қояды;
oo есептеуді дұрыс орындайды;
oo у-тің орнына функцияның мәндерін қояды;
oo шыққан квадрат теңдеулерді шешеді;
oo аргументтің мәндерін табады.

Логикалық тапсырмалар.
1. Бес шырпы таяқшасынан екі үшбұрыш құру керек. Құраңдар.
2. Үш литрлік және бес литрлік банкамен 4 литр суды шелекке қалай алуға болады? Суды төгуге болмайды. Жауабы: 3+3=6 6-5=1 3+1=4л
3. Үшбұрыш қандай санға тең?

Жауабы:
(0;-6)
(5;0)
(7;4)
(-3;-1)
Жеке жұмыс
№1. Аргументтің -2; 3,5; -5 мәндерінде fx=-2x2+x-4 функциясының мәні қандай болады?

№2. Аргументтің қандай мәндерінде y=5x2-4x-10 функциясының мәні 2; -10; 1 болатынын анықтаңыз.

№4. y=x2+bx+4 функциясының симметрия осі х=1 түзуі болса, b коэффициентінің мәнін табыңыз.
№5. функциясының графигі М(-1; -2) нүктесі арқылы өтетіні белгілі. b коэффициентін табыңыз және осы графикті салыңыз.
№6. параболасы абсцисса осін (-2; 0) нүктесінде, ал ординат осін (0; 8) нүктесінде қиып өтеді. p мен q - ды табыңыз және осы параболаны салыңыз.

Интернет ресурстары.

Жеке жұмыс
Тест
1..Берілген көпмүшелердің қайсысы квадрат үшмүше болады? А) 2х+3 В) х3 - х -7 С) х2-19х Д) 3х2 -9х -1
2. х2 -9х+8 квадрат үшмүшесін көбейткіштерге жіктеңдер: А)(х-1)(х-8) В) (х+1)(х - 9) С) (х+1)(х+8) Д )жіктеуге болмайды.
3. y=(x+4)2-2 функцияның графигі қай ширекте орналасқан? А) екінші В) үшінші С) бірінші Д) төртінші
4. y=(x-5)2 функцияның графигін y=x2 функцияның графигінен қалай алуға болады? А) Ох осі бойымен 5 бірлік оңға В) Ох осі бойымен 5 бірлік солға С) Оу осі бойымен 5 бірлік төмен Д) Оу осі бойымен 5 бірлік жоғары жылжыту арқылы алуға болады. 5. Квадраттық функцияның графигі қалай аталады? А) түзу В) гипербола С) парабола Д) элипс
Тапсырманы орындайды

Тест кілті: 1-Д, 2-А, 3-В, 4-А, 5-С

Дескриптор:
-Тест есептерінің шешімін дұрыс табады.

Тақта
Бор

Кітап
Дәптер

Интерактивті тақта

Бағалау парақтары

5 мин

Бүгінгі сабақта:
-аргументтің берілген мәндері бойынша функцияның мәндерін табу және функцияның мәні бойынша аргументтің мәнін табу Рефлексия
Білемін
Білдім
Білгім келеді

Тақырыпты меңгергенін анықтау.

Үйге тапсырма. №14.19.
Бағалау.

Кері байланыс

Ұқсас жұмыстар
Математика. Функцияның кестемен берілуі
8-сыныпта «сызықтық функция» тақырыбына бизнес – сабақ
Функциялар және графиктер
Функция ұғымы. Функцияның берілу тәсілдері
Жанаманың теңдеуі. Сабақтың мақсаты
Функцияның берілу тәсілдері
Қай түзу перпендикуляр түзу
Функциялық графиктерді microsoft excel-де салу
Тригонометриялық функциялардың туындылары. 10-сынып. алгебра
Функцияның қасиеттері және графигі
Пәндер