Функцияның мәні бойынша аргументтің мәнін табу

Бөлім:
8. 3В Квадраттық функция
Бөлім:: Педагогтің Т. А. Ә. (болған жағдайда
8. 3В Квадраттық функция: Байтурова Маржан Досалиевна
Бөлім:: Күні:
8. 3В Квадраттық функция: 14. 02. 2024 ж
Бөлім:: Пән/Сынып:
8. 3В Квадраттық функция: Алгебра, 8 сынып. қатысқандар саны: қастыспағандар саны:.
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Бөлім:: Сабақтың тақырыбы:
8. 3В Квадраттық функция: Функцияның мәні бойынша аргументтің мәнін табу
Бөлім:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:
8. 3В Квадраттық функция:

8. 4. 1. 4

аргументтің берілген мәндері бойынша функцияның мәндерін табу және функцияның мәні бойынша аргументтің мәнін табу;

Бөлім:: Сабақтың мақсаты:
8. 3В Квадраттық функция:

Аргументтің берілген мәндері бойынша функцияның мәндерін, және функцияның мәні бойынша аргументтің мәнін табуға дағдыландыру.

Сабақтың барысы

Уақыты
Кезең дері
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Уақыты: 5 минут
Кезең дері: Ұйым дастыру
Педагогтің әрекеті:

Сәлеметсіздерме!

Бүгін, Функцияның мәні бойынша аргументтің мәнін табу тақырыптарын қарастырамыз

Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:

- аргументтің берілген мәндері бойынша функцияның мәндерін табу және функцияның мәні бойынша аргументтің мәнін табу;

Оқушының әрекеті:

Амандасу. Сыныпты түгендеу. Сабаққа дайындау, оқу құралдарын алу.

Үй тапсырмасын айту.

Бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек»
Ресурстар: Оқулық
Уақыты: 10мин
Кезең дері: Негізгі бөлім
Педагогтің әрекеті:

Тапсырма. №1.

у=х 2 функциясының графигін координаталық оське параллель жылжытып,

әрбір жағдай үшін берілген функцияны жазыңдар.

а) 3 бірлік оңға және 2 бірлік жоғары; у=(х-3) 2 +2

ә) 1 бірлік солға және 3 бірлік жоғары; у=(х+1) 2 +3

б) 5 бірлік оңға және 4 бірлік төмен у=(х-5) 2 -4

Оқушының әрекеті: Сұрақтарға жауап береді.
Бағалау:

Дескриптор:

- y = x 2 функциясының анықтамасы мен қасиетін біледі

- квадрат функцияның графигін салады

-графиктерді түрлендірулерді орындайды

Ресурстар:

Тақта

Бор

Кітап

Дәптер

Интерактивті тақта

Бағалау парақтары

Уақыты: 25 мин
Кезең дері: Бекіту тапсырмасы
Педагогтің әрекеті:

Тапсырмалар.

№1. а - ның қандай мәндерінде у=ах2 - 16х+1 параболасының симметрия осі х=4 түзуі болады?
Жауабы: а=2
№2. в - ның және с - ның қандай мәндерінде у=х2 - 6х+с параболасының төбесі (6; - 12) нүктесі болады?
Жауабы: в=- 12, с=24
№3.
у=ах2+вх - 18 функциясының графигі М(1; 2) және N(2; 10) нүктелері арқылы өтетіндей а - ның және в - ның мәндерін табыңдар.
Жауабы: а=- 6, с=26.

Оқулықпен жұмыс. №14. 18.

Өз бетімен жұмыс.

Квадраттық функция келесі формуламен берілген. Парабола төбесін анықтаңдар.

1) y = x2 -6

2) y = (x-5) 2

3) y = (x-7) 2 +4

4) y = (x+3) 2 -1

Дескрипторлар:

  • х-тің орнына аргументтің мәндерін қояды;
  • есептеуді дұрыс орындайды;
  • у-тің орнына функцияның мәндерін қояды;
  • шыққан квадрат теңдеулерді шешеді;
  • аргументтің мәндерін табады.
Оқушының әрекеті:

Логикалық тапсырмалар.

1. Бес шырпы таяқшасынан екі үшбұрыш құру керек. Құраңдар.

2. Үш литрлік және бес литрлік банкамен 4 литр суды шелекке қалай алуға болады? Суды төгуге болмайды. Жауабы: 3+3=6 6-5=1 3+1=4л

3. Үшбұрыш қандай санға тең?

Описание: C:\Users\Аскар\Pictures\8ac3115798382a6366b6372c19115eb4.jpg

Жауабы:

(0; -6)

(5; 0)

(7; 4)

(-3; -1)

Бағалау:

Жеке жұмыс

№1. Аргументтің -2; 3, 5; 5 - \sqrt{5} мәндерінде f ( x ) = 2 x 2 + x 4 f(x) = - 2x^{2} + x - 4 функциясының мәні қандай болады?

№2. Аргументтің қандай мәндерінде y = 5 x 2 4 x 10 y = {5x}^{2} - 4x - 10 функциясының мәні 2; -10; 1 болатынын анықтаңыз.

№4. y = x 2 + b x + 4 y = x^{2} + bx + 4 функциясының симметрия осі х =1 түзуі болса, b коэффициентінің мәнін табыңыз.

№5. функциясының графигі М(-1; -2) нүктесі арқылы өтетіні белгілі. b коэффициентін табыңыз және осы графикті салыңыз.

№6. параболасы абсцисса осін (-2; 0) нүктесінде, ал ординат осін (0; 8) нүктесінде қиып өтеді. p мен q -ды табыңыз және осы параболаны салыңыз.

Ресурстар: Интернет ресурстары.
Уақыты:
Кезең дері: Жеке жұмыс
Педагогтің әрекеті:

Тест

1. . Берілген көпмүшелердің қайсысы квадрат үшмүше болады? А) 2х+3 В) х 3 - х -7 С) х 2 -19х Д) 3х 2 -9х -1

2. х 2 -9х+8 квадрат үшмүшесін көбейткіштерге жіктеңдер: А) (х-1) (х-8) В) (х+1) (х -9) С) (х+1) (х+8) Д ) жіктеуге болмайды .

3. y=(x+4) 2 -2 функцияның графигі қай ширекте орналасқан? А) екінші В) үшінші С) бірінші Д) төртінші

4. y=(x-5) 2 функцияның графигін y=x 2 функцияның графигінен қалай алуға болады? А) Ох осі бойымен 5 бірлік оңға В) Ох осі бойымен 5 бірлік солға С) Оу осі бойымен 5 бірлік төмен Д) Оу осі бойымен 5 бірлік жоғары жылжыту арқылы алуға болады. 5. Квадраттық функцияның графигі қалай аталады? А) түзу В) гипербола С) парабола Д) элипс

Оқушының әрекеті:

Тапсырманы орындайды

Тест кілті: 1-Д, 2-А, 3-В, 4-А, 5-С

Бағалау:

Дескриптор:

- Тест есептерінің шешімін дұрыс табады.

Ресурстар:

Тақта

Бор

Кітап

Дәптер

Интерактивті тақта

Бағалау парақтары

Уақыты: 5 мин
Кезең дері:
Педагогтің әрекеті:

Бүгінгі сабақта:

-аргументтің берілген мәндері бойынша функцияның мәндерін табу және функцияның мәні бойынша аргументтің мәнін табу Рефлексия

:
:
:
Оқушының әрекеті: Білемін
Бағалау: Білдім
Ресурстар: Білгім келеді

Тақырыпты меңгергенін анықтау.

Үйге тапсырма. №14. 19.

Бағалау.

Кері байланыс
Уақыты:
Кезең дері:
Педагогтің әрекеті:
Уақыты:
Кезең дері:
Педагогтің әрекеті:

Ұқсас жұмыстар
Математика. Функцияның кестемен берілуі
8-сыныпта «сызықтық функция» тақырыбына бизнес – сабақ
Функциялар және графиктер
Функция ұғымы. Функцияның берілу тәсілдері
Жанаманың теңдеуі. Сабақтың мақсаты
Функцияның берілу тәсілдері
Қай түзу перпендикуляр түзу
Функциялық графиктерді microsoft excel-де салу
Тригонометриялық функциялардың туындылары. 10-сынып. алгебра
Функцияның қасиеттері және графигі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz