Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану

Файл қосу

Қайталау жайлы ақпарат


Оқу қызметін ұйымдастырудың технологиялық картасы
№12 "Гүлдер"топқа арналған

Күні, айы, жылы: 04.01.13ж.

Білім беру саласы: Әлеуметтік орта

Бөлімі: Көркем әдебиет

Тақырыбы: Қайталау

Мақсаты: Қыс мезгілінің өзіндік ерекшеліктері, табиғат құбылысы туралы
айту.

Сөздік жұмыс: қар, қыс, боран, аяз т.б.

Көрнекілік: тақырыпқа байланысты суреттер.

Әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, түсіндіру, әңгімелесу.

|Әрекет кезеңдері | Тәрбиешінің іс -әрекеті |Балалардың іс -әрекеті |
|Ұйымдастырушы-ояту|Шаттық шеңбер: | Балалармен бірге шеңберге |
|шылық кезеңі |Қайырлы таң, басым! |тұрып, өлең шумақтарына |
| |Сендерге рахмет ойлағаның үшін. |сәйкес |
| |Қайырлы таң, көздерім! |қимыл-қозғалыстарды орындау. |
| |Сендерге рахмет көргенің үшін. | |
| |Қайырлы таң, қолдарым! | |
| |Барлық жұмыс жасағаның үшін. | |
| |Қайырлы таң, аяқтарым! | |
| |Сендерге рахмет жүргенің үшін. | |
| |Қайырлы таң, достарым! | |
|Ұйымдастырушы | - Балалар, бізде қазір қандай |- Көркем әдебиет сабағы. |
|ізденушілік кезеңі|сабақ? |- Төрт жыл мезгілі бар. Жаз, |
| |- Балалар неше жыл мезгілдері |күз, қыс, көктем. |
| |бар? | |
| |- Қазір қай жыл мезгілі? |- Қазір қыс мезгілі. |
| |- Қыс мезгілінде, ауа райында | |
| |қандай өзгерістер болады? |- Қар жауады, боран болады, |
| |- Қыс мезгілінде неше ай бар? |аяз болады т.б. |
| |- Қазір қыс мезгілінің қай айы? | |
| |- Қыс мезгілінде біз қандай |- Үш ай бар, желтоқсан, |
| |мейрамды қарсы аламыз? |қаңтар, ақпан. |
| |- Балаларға А.Құнанбаевтың қыс | |
| |туралы өлеңін жаттадық қой, |- Қыс мезгілінің желтоқсан |
| |ендеше есімізге түсіріп қайталап |айы. |
| |айтайық. | |
| | |- Жаңа жыл мейрамын қарсы |
| |Ақ киімді, денелі, ақ сақалды, |аламыз. |
| |Соқыр, мылқау, танымас тірі |- Қыс мезгілі және қыс |
| |жанды. |мезгіліндегі өзгерістер |
| |Үсті-басы ақ қырау, түсі суық, |туралы айтылған. |
| |Басқан жері сықырлап келіп қалды.| |
| |Дем алысы-үскірік, аяз бен қар, |- Балалардың назары сурете. |
| |Кәрі құдаң-қыс келіп, әлек салды.| |
| | |- Қыс мезгілін көріп отырмыз.|
| |- Бұл өлең шумақтарында не туралы| |
| |айтылған? |- Қыс мезгілі. |
| |- Енді мына суретке назар | |
| |аударыңдаршы |- Дала аппақ екен. |
| |(қыс сюжетті сурет беріледі) | |
| |- Не көріп отырсыңдар? |- Қыста ауа райы суық болады.|
| |- Жылдың қай мезгілі ? | |
| |- Дала қандай екен? |- Қардың түсі ақ. |
| |- Ауа райы қыста қандай болады? | |
| |- Қардың түсі қандай? |- Қыста адамдар жылы киінеді.|
| |- Адамдар қалай киінеді ? | |
|Рефлекстік түзету |Сергіту сәті: |Балалармен бірге қимыл- |
|кезеңі |Күн шығады аспаннан | |
| |Біз бақшаға барамыз |қозғалыстарды орындау. |
| |Күн төбеде тұрғанда | |
| |Түскі ұйқыда жатамыз. | |
| |Күн ұяға батқанда | |
| |Біздер үйге қайтамыз. | |
| | | |
| |Ойын: «Жыл мезгілдерін ажырат» |- Ойын ережесін бұзбай ойнау.|
| | | |
| |Жұмбақ: | |
| |Қыста жер бетін басады, | |
| |Жазда сайға қарай қашады. (Қар) | |
| | | |
| |Бетінен суық сүйеді, | |
| |Ерніне суық тиеді.(Аяз) | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Сабақты сұратар қою арқылы | |
|Қорытындылау |балалардың түсініктерін тексеру. | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Өзін-өзі бағалау |Сендер жақсы жауап бердіңдер, | |
| |шапалақтау. | |
| | | |
| | | |

Күтілетін нәтиже: Зейіндерін қойып тындау.
Білу керек: Жыл мезгілдерін білулері керек.
Түсінігі:Әр жыл мезгіліне байланысты ауа райында өзгерістер болатынын
түсінді.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Қыс мезгіліндегі өзгерістерді,
айларын меңгерді.
Тәрбиешінің аты, тегі Гүлайым Аубакирқызы.

Ұқсас жұмыстар
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар
Информатиканы оқыту әдістемесі. САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ
Информатиканы оқыту әдістемесі. Сабақтың тақырыбы
Табиғат құбылыстары. Ауа райы
М. дулатовтың "қош келдің - наурыз! "
Студенттердің ақпараттық мәдениетін қалыптастыру
Пән Информатиканы оқыту әдістемесі
Қазақ отбасы
Сайлау үдерісі
Тақырып - Лепті сөйлем
Пәндер