Қайталау жайлы ақпарат

Оқу қызметін ұйымдастырудың технологиялық картасы

№12 "Гүлдер"топқа арналған

Күні, айы, жылы: 04. 01. 13ж.

Білім беру саласы: Әлеуметтік орта

Бөлімі: Көркем әдебиет

Тақырыбы: Қайталау

Мақсаты: Қыс мезгілінің өзіндік ерекшеліктері, табиғат құбылысы туралы айту.

Сөздік жұмыс: қар, қыс, боран, аяз т. б.

Көрнекілік: тақырыпқа байланысты суреттер.

Әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, түсіндіру, әңгімелесу.

Әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс -әрекеті
Балалардың іс -әрекеті
Әрекет кезеңдері: Ұйымдастырушы-оятушылық кезеңі
Тәрбиешінің іс -әрекеті:

Шаттық шеңбер:

Қайырлы таң, басым!

Сендерге рахмет ойлағаның үшін.

Қайырлы таң, көздерім!

Сендерге рахмет көргенің үшін.

Қайырлы таң, қолдарым!

Барлық жұмыс жасағаның үшін.

Қайырлы таң, аяқтарым!

Сендерге рахмет жүргенің үшін.

Қайырлы таң, достарым!

Балалардың іс -әрекеті:

Балалармен бірге шеңберге

тұрып, өлең шумақтарына сәйкес

қимыл-қозғалыстарды орындау.

Әрекет кезеңдері: Ұйымдастырушы ізденушілік кезеңі
Тәрбиешінің іс -әрекеті:

- Балалар, бізде қазір қандай сабақ?

- Балалар неше жыл мезгілдері бар?

- Қазір қай жыл мезгілі?

- Қыс мезгілінде, ауа райында қандай өзгерістер болады?

- Қыс мезгілінде неше ай бар?

- Қазір қыс мезгілінің қай айы?

- Қыс мезгілінде біз қандай мейрамды қарсы аламыз?

- Балаларға А. Құнанбаевтың қыс туралы өлеңін жаттадық қой, ендеше есімізге түсіріп қайталап айтайық.

Ақ киімді, денелі, ақ сақалды,

Соқыр, мылқау, танымас тірі жанды.

Үсті-басы ақ қырау, түсі суық,

Басқан жері сықырлап келіп қалды.

Дем алысы-үскірік, аяз бен қар,

Кәрі құдаң-қыс келіп, әлек салды.

- Бұл өлең шумақтарында не туралы айтылған?

- Енді мына суретке назар аударыңдаршы

(қыс сюжетті сурет беріледі)

- Не көріп отырсыңдар?

- Жылдың қай мезгілі ?

- Дала қандай екен?

- Ауа райы қыста қандай болады?

- Қардың түсі қандай?

- Адамдар қалай киінеді ?

Балалардың іс -әрекеті:

- Көркем әдебиет сабағы.

- Төрт жыл мезгілі бар. Жаз, күз, қыс, көктем.

- Қазір қыс мезгілі.

- Қар жауады, боран болады, аяз болады т. б.

- Үш ай бар, желтоқсан, қаңтар, ақпан.

- Қыс мезгілінің желтоқсан айы.

- Жаңа жыл мейрамын қарсы аламыз.

- Қыс мезгілі және қыс мезгіліндегі өзгерістер туралы айтылған.

- Балалардың назары сурете.

- Қыс мезгілін көріп отырмыз.

- Қыс мезгілі.

- Дала аппақ екен.

- Қыста ауа райы суық болады.

- Қардың түсі ақ.

- Қыста адамдар жылы киінеді.

Әрекет кезеңдері:

Рефлекстік түзету кезеңі

Қорытындылау

Өзін-өзі бағалау

Тәрбиешінің іс -әрекеті:

Сергіту сәті:

Күн шығады аспаннан

Біз бақшаға барамыз

Күн төбеде тұрғанда

Түскі ұйқыда жатамыз.

Күн ұяға батқанда

Біздер үйге қайтамыз.

Ойын: «Жыл мезгілдерін ажырат»

Жұмбақ:

Қыста жер бетін басады,

Жазда сайға қарай қашады. (Қар)

Бетінен суық сүйеді,

Ерніне суық тиеді. (Аяз)

Сабақты сұратар қою арқылы балалардың түсініктерін тексеру.

Сендер жақсы жауап бердіңдер, шапалақтау.

Балалардың іс -әрекеті:

Балалармен бірге қимыл-

қозғалыстарды орындау.

- Ойын ережесін бұзбай ойнау.

Күтілетін нәтиже: Зейіндерін қойып тындау.

Білу керек: Жыл мезгілдерін білулері керек.

Түсінігі: Әр жыл мезгіліне байланысты ауа райында өзгерістер болатынын түсінді.

Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Қыс мезгіліндегі өзгерістерді, айларын меңгерді.

Тәрбиешінің аты, тегі Гүлайым Аубакирқызы.


Ұқсас жұмыстар
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар
Информатиканы оқыту әдістемесі. САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ
Информатиканы оқыту әдістемесі. Сабақтың тақырыбы
Табиғат құбылыстары. Ауа райы
М. дулатовтың "қош келдің - наурыз! "
Студенттердің ақпараттық мәдениетін қалыптастыру
Пән Информатиканы оқыту әдістемесі
Қазақ отбасы
Сайлау үдерісі
Тақырып - Лепті сөйлем
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz