Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сабақтардың тақырыптары

Ағылшын тілі пәні бірлестігінің қыркүйек айындағы өткізілген сабақтарының қорытындысы

Тақырыбы: Ағылшын тілін оқытуда CLIL әдісінің тиімділігі мен артықшылықтары.
Мақсаты:

Р/с
Пән мұғалімі
Сабақтардың тақырыптары
Сыныбы
Кері байланыстар мен ұсыныстар
2
Малдарбекова Мария Аубакировна
"Exploring the space "
3 <<Г>>
Тақырып байланысты оқушылар жаңа сөздердің жазылуын, оқылуын, аудармасын, сөйлемнің құрылымын үйренді. Сабақта АКТ ресурстары пайдаланылды. Уәжі төмен оқушыларды оқыту процесіне тарту керек. Оқушылардың арасында диалог болмады. Оқушыға кері байланыс беру керек, сабақта белсенділігін арттыру керек.
4
Кутпанбаева Акбаян Жакыповна
<>
9 <>
Мұғалім тапсырмаларды сабақ мақсатына сай алған. Сабақ барысында тыңдалым және оқылым тапсырмалары алынды. Оқушылар сөздікті қайталады, осы қайталау барысында оқушылардың сөздерді меңгеруде сөздің дыбысталуын көбірек қайталап, тілдерін жаттықтыру керек. Әр тапсырма критерийге сай дескриптор, әдіс-тәсілдер жүйелі жасалған. Кері байланыс сабақ барысында емес, соңында берілді. Оқушылардың белсенділігін арттыру қажет.
5
Нурумбетова Алия Есенгалиевна
<>
5 <<Д>>
Сабақта берілген тапсырмалар мақсатқа сай алынған.Сабақ барысында АКТ қолданылды. Мұғалім жаңа сөздердің оқылуын, аудармасын үйретті, және жаңа сөздермен сурет арқылы жұмыс жасады. Оқушыларға кері байланыс уақытында берілді. Сабақта тыңдалым болмады. .Мұғалім уақытты тиімді пайдаланбады. Дескриптор критериийге сай болмады және уақытылы жүргізілмеді
6
Джапарова Регина Абдилдаевна
<>
8 "Ә"
Сабақ барысында жазылым мен тыңдалым дағдыларын тиімді қолдану жолдарына көп көңіл бөлінді. Жалпы сабақтың құрылымы сақталды. Сабақта АКТ ресурстары пайдаланылды. Оқушының өзіндік жұмысын ұйымдастырғанмен, тапсырманың орындалу сапасына дер кезінде кері байланыс беру дағдыланбаған. Сабақ барысында мұғалім көп сөйлеп, оқушылар аз белсенділік танытты.Кері байланыс сабақтың барысында толық берілу керек еді. Сабақта жаңа әдіс-тәсілдерді қолдану керек.
7
Айваз-оглы Динара Алиевна
<>
10 <
>
Сабақта АКТ ресурстары пайдаланылды. Оқушылар сабақта өте белсенді қатысты. Себебі жақсы әдістермен өткізді. Сабақта тыңдалым мен жазылым дағдыларына байланысты тапсырмалар берілді. Бағалау талапқа сай жүрмеді. Оқушыларға жаңа сөздерді игертудің тиімді әдісін таңдау керек. Оқушыларға әр тапсырмаға дер кезінде кері байланыс беру керек.
9
Алимкулова Жазира
Султановна
<>
6 <<Ә>>

Сабақ барысында мақсатқа сай тапсырмалар алынды.Жаңа сөздермен таныстырып, сөйлем құрап сабаққа байланысты сөздерді меңгеріп шықты. Оқушылардың белсенділігі жақсы. Тапсырмаға дескриптор жасау калыптасқан. Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығы жоғары деңгейде. Мұғалімнің теориялық білімі жоғары. Мұғалім мен оқушылар бір-бірін жақсы түсінеді. Уақытты тиімді пайдалану керек
10
Молтаева Аяулым Талапқызы
"Healthy bodies"
4 "Б"
Оқушылар сабақта жаңа сөздердің жазылуын, оқылуын, аудармасын, белгісіз есімдіктерді үйренді. Сабақта АКТ ресурстары пайдаланылды. Мұғалім үй тапсырмасын сұрады, жаңа сабақты түсіндірді. Жалпы сабақтың құрылымы сақталғанмен, сабақтың темпі төмен болды. Тақтамен жұмыс болмады.
11
Асанбекова Атипа Төребайқызы

<>
10 <<А>>
Мұғалім Educaplay, Padlet платформаларын сабақта қолданды. АКТ ресустарымен үнемі пайдаланады, Мәтінге байланысты тыңдалымды тыңдатып, тапсырмалар орындатты Сабақ барысында бағалау жүргізілді. Дайын білім беру ресурстарын жақсы қолданады. Уәжі төмен оқушыларды оқыту процесіне тарту керек. Сынып оқушылары мұғалімнің көңіл күйіне қарай белсенділігі төмен болды. Белсенділікті арттыру қажет
12
Сатыбалдиева Тоғжан Сүйіндікқызы
An adventure story
6 <<Ә>>
Мұғалімнің теориялық білімділігі жақсы. Сабақ барысында видео және аудио тыңдалымдары арқылы жұмыс жасады. Жаңа сөздерді сабақ барысында меңгертіп, жұмыс жасай білді. Балалардың белсенділіктері өте жақсы. Сабақта АКТ ресурстары пайдаланылды. Мұғалім уақытты тиімді пайдаланды.Кері байланысты сабақтың соңында ғана емес, сабақ барысында да берілуі қажет.
13
Асылбай Ботагөз
<>
3 <<Б>>

Мұғалімнің теориялық білімділігі орташа деңгейде. Әдіс-тәсілдерді кеңінен пайдаланды. Мұғалім сабақта көбінесе өзі көп сөйледі. Сабақта АКТ ресурстары пайдаланылды. Мұғалім жаңа сөздерді меңгертуді тиімді әдісін таңдау керек. Аударма жасауда анықтама қолдану керек. Оқушылардың қателерін дер кезінде жөндеді. Мұғалім кері байланыс уақытында берілмеді. Бағалауды дұрыс жүргізу қалыптасу керек. Сабақ соңында оқушы рефлексиясы болмады.
14
Әділбек Фарида Әділбекқызы
A book festival
5 <<Б>>
Мұғалімнің теориялық білімділігі өте жақсы. Сабақтың тақырыбына сай оқушылар өздері оқыған кітаптары туралы жалпы мазмұнын айтып шықты. Сабақта АКТ ресурстары пайдаланылды. Мұғалім оқушыларға жаңа сөздердің жазылуын, оқылуын, аудармасын үйретті. Тақырыбы CLIL әдісіне сәйкес оқушылар сабақ барысында өз қолдарымен кітап жасауды үйренді. Кері байланысты сабақтың соңында ғана емес, сабақ барысында да берілуі қажет. Жаңа әдіс-тәсілдерді қолдану керек.
15
Туленова Перизат Мухидиновна
"Past Simple"
5 <<Д>>
Сабақ психалогиялық ахуалды жақсарту мақсатында оқушыларға аффермация айтудан бастады.Үй тапсырмасын оқушылар видео ға түсіріп,сол арқылы көрсетілді. . Сабақта тапсырмалар берілді және көрнекілік пайдаланды. Көрсетілген видео оқушылардың жас ерекшелігіне сай. Жаңа сөзді оқушыларға көбірек қайталату керек. Бағалау, кері байланыс уақытымен жүру керек. Транскрипция бойынша оқыту, әріптердің дыбысталуына мән беру, жаңа сөз бойынша сөйлем құрастыру қажет. Оқушылардың белсенділігі орташа деңгейде болды. Оқушылар бір-біріне кері байланыс жасамады.
16
Шекпенбай Анель
<>
4 "В"
Мұғалімнің теориялық білімділігі жақсы. Үй тапсырмасы сұралды. Оқушыларға миға шабуыл жасалды. Сабақта деңгейлік тапсырмалар берілді. Оқушылар сабақ барыснда тапсырмаларды дер кезінде орындап,диалотық қарым-қатынас орнатты. Жаңа сөздерді транскрипциясы бойынша оқу керек. Оқушылардың рефлексия жасау дағдысы қалыптаспаған. Сабақтың мақсатына сай оқушыларға рефлексия жасату керек еді.

Р/с
Пән мұғалімі
Сабақтардың тақырыптары
Сыныбы
Кері байланыстар мен ұсыныстар
1
Пән мұғалімдері
"We love English" айлықтың ашылуы
2-10 сыныптар
Ағылшын тілі пәні бірлестігінің айлығының ашылу салтанаты таңертеңгі мектепке бірінші сабаққа кірген мұғалімдер мен оқушыларды ерекше қарсы алумен басталды. Оқушыларды осындай ерекше көңіл-күймен қарсы алу, олардың ағылшын тіліне деген сүйіспеншілігі мен қызығушылығын оятты. Мектепке кірген мұғалімдер мен оқушылар ағылшын елінің тәттілерінен дәм татып, әдемі тілектерін тыңдады.
Ағылшын тілі пәні бірлестігінің айлығының аясында "Ағылшын тілі пәнінде жазылым мен тыңдалым дағдыларын тиімді қолдану жолдары" тақырыбында іс-шара өтті. Жоғарғы сыныптар сахналық қойылым көрсету керек.
2
Джапарова Регина Абдильдаевна
Уристенова Индира Кендебаевна
"My future profession" мамандыққа байланысты пікірталас
10-11 сыныптар
Ағылшын тілі айлығы аясында "My future profession" мамандыққа байланысты Таразға арнайы келген Солтүстік Американың тумасы мистер Бaмен кездесу өтті. Оқушылар өздерін толғандырып жүрген мамандыққа, тіл үйренуге қатысты сұрақтарын қойды. Осындай пікірталастың нәтижесі білім алушылардың тыңдалым мен айтылым дағдыларының дамуына әсер етті. Оқушылар ағылшын тілінің өкілімен сөйлесе отырып, тілге деген қызығушылықтары арта түсті.
3
Асанбекова Атипа Төребайқызы
Алимкулова Жазира Султановна
"My hobby" эссе байқауы
9-10 сыныптар
Ағылшын тілі апталығының өтуіне орай "My hobby" тақырыбында 9-10 сыныптар арасында эссе байқауы өтті. Байқауға қатсқан оқушылар жүлделі орындарға ие болды.
Бұл эсседен оқушылардың өз ойын жинақы мәтінмен жеткізе алу, терминдермен жұмыс жасауы қалыпсатпаған.
4
Бахытқызы Назерке
Нұрымбет Әсел Орманқызы
Шекпенбай Анель
"Questions and answers" мектеп дәлізіндегі арнайы сұхбат
2-11 сыныптар

Ағылшын тілі апталығының өтуіне орай " Answers and Questions " тақырыбында оқушылармен сұхбат жүргізіліп, қызықты сұрақтар қойылды. Оқушылар белсенді жауап беріп, өз ана тілімен қоса, өзге тілге деген қызығушылықтарының жоғары екенін көрсетті.
Оқушылардың мұндай сұхбаттарға дағдыланбағаны байқалды. Алдағы осындай іс-шараны жиі жүргізу керек.
5
Пән мұғалімдері
"In the world of Great Britain" көрме
2-11 сыныптар

Ағылшын тілі пәні бірлестігінің айлығы барысында "In the world of Great Britain" тақырыбында көрме өткізілді. Оқушылар суреттер салып, ағылшын халқының көрікті жерлерін жасап, қолөнерлерімен көпшілікті тәнті етті.
Оқушылардың жұмыстарын қорғай алмады.
6
Сатыбалдиева Тоғжан Сүйіндікқызы
Әділбек Фарида Әділбекқызы

"IQ game" жобасы
Жас мамандар
Ағылшын тілі айлығы аясында жас мамандармен "IQ games" жобасы өтілді. Қатысушылар берілген тапсырмаларға ағылшын тілінде нақты жауап беріп, жауаптарын дәлелдей білді. Ойын барысында жас мамандардың интеллектуалды және
логикалық ойлау қабілеті дамып, ағылшын тілін жетік меңгеруге деген талпынысын оятты.
Бұл жобадан жас мамандарға ағылшын тіліне қызығушылықтарының жоғары екендігі байқалды. Жоба жалғасын табу керек.
7
Нурумбетова Алия Есенгалиевна
Айваз-оглы Динара Алиевна
<> интеллектулды ойын
4-5 сыныптар
Ағылшын тілі айлығында 5-сынып білім алушыларымен <> тақырыбында сайыс өткізілді.. Есте сақтау және логикалық ойлау қабілеті дамып, ағылшын тіліне деген қызығушылықтары арта түсті.
Бұндай сайыстың оқушылардың танымдық, шығармашылық қабілеттерінің артуына үлкен әсері болғандықтан, жоғарғы буын оқушыларымен де ұйымдастыру керек.
8
Cуйнбаева Беибуткуль Келгеновна
Малдарбекова Мариям
Тогайбаева Гульнар Амангельдиевна
Асылбай Ботагөз
"We learn English" айлықтың жабылуы
2-8 сыныптар
Ағылшын тілі апталығының өтуіне орай "We learn English " тақырыбында іс-шара өткізілді. Оқушылар ағылшын тілінде өлеңдер айтып, белсенді қатысып, пәнге деген қызығушылықтарының жоғары екенін көрсетті. Айлықтың жабылуы кітапханада емес мәжіліс залднда өткізілу керек.

Қорытынды: Шетел тілі бойынша білім беру процесін ұйымдастыру коммуникативтік технологияларды (жобалар, сұхбаттар, рөлдік ойындар, пікірталастар, пікірталастар, конференциялар, байқаулар, драматургиялар және т.б.) жанжақты пайдалануды көздейді. Сондай-ақ, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды және сабақтан тыс қызметтің кең мүмкіндіктерін белсенді пайдаланған жөн, бұл шетел тілін үйренуге ынталандыруды арттыру, білім алушылардың танымдық қызметін жандандыру, олардың тілдік өзара іс-қимыл белсенділігін арттыру, олардың шығармашылық әлеуетін дамыту үшін жағдай жасауға ықпал етеді. Сонымен қатар білім алушылардың мәдени дүниетанымын кеңейтуге, олардың шығармашылық белсенділігін, эстетикалық талғамын дамытуға ықпал етедіжәне басқа елдің тілі мен мәдениетін оқуға деген ынтасын арттыратын жұмыстарды жандандыру керек. Сондай-ақ, сабақ барысында оқытудың практикалық, тәрбиелік, білім беру және дамытушылық мақсаттарын неғұрлым толық жүзеге асыру үшін сабақтың түрін түрлендіріп өткізу керек. Жаңа сөздермен жұмыс жасаудың тиімді әдіс-тәсілдерін таңдау керек. Сабақтың соңында қате кеткен сөздермен, сөйлемдермен қатемен жұмыс жасау керек. Айтылым мен жазылым дағдысына <> әдісін қолдану керек. Сабақтың барысында подкаст, видео, аудио, мәтіндерді қолдану қажет. Жоспарланған ашық сабақтар мен сыныптан тыс жұмыстары толығымен өткізілмеді. Ашық сабақты денсаулығына байланысты өтпеген мұғалімдер Истаева Динара, Нұрымбет Әсел. Сыныптан тыс сабақты өтпеген мұғалімдер Кутпанбаева Ақбаян, Истаева Динара, Молтаева Аяулым.

Шешімге ұсыныс:
1. Сабақтары төмен деңгейде өткен мұғалімдер іс-тәжірбие алмасу ретінде, сабақтарға қатыссын.
2. Бірлестік мұғалімдеріне төрт дағдымен қатар сабақ барысында грамматикамен жұмыс жүргізу міндеттелсін.
3. Кутпанбаева Ақбаян, Истаева Динара, Молтаева Аяулым жоспарланған сыныптан тыс жұмыстарын қараша айының екінші аптасында өткізсін.

Ұқсас жұмыстар
Кіріктірілген сабақтың негізгі құрылымы
Табиғатта қонақта. 1 сынып
Топ басшысы ның бағалауы
Өзін-өзі тану және физика пәндерінің біріктірілген инновациялық курсы
ЦИФРЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚ
Қоршаған орта
Қазақ тілі мен әдебиетін оқыту барысында оқушылардың танымдық қызметін белсендіру - оқытудың маңызды факторы
Дарынды және талантты балалар туралы презентация
Оқушылар шығармашылығын дамыту шарттары
Тарих философиясы
Пәндер