Квадраттық функцияны салу

Бөлім:
8. 3В Квадраттық функция
Бөлім:: Педагогтің Т. А. Ә. (болған жағдайда
8. 3В Квадраттық функция: Ағындықова Аида Бекдулдақызы
Бөлім:: Күні:
8. 3В Квадраттық функция: 26. 02. 2024
Бөлім:: Пән/Сынып:
8. 3В Квадраттық функция: Алгебра, 8 сынып. қатысқандар саны: қастыспағандар саны:.
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Бөлім:: Сабақтың тақырыбы:
8. 3В Квадраттық функция:

Квадраттық функция және оның графигі

Мәтінді есептерді шығару

Бөлім:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:
8. 3В Квадраттық функция: 8. 4. 1. 3 у = a x 2 + b x + c , a 0 , = {ax}^{2} + bx + c, \ a \neq 0, түріндегі квадраттық функцияның қасиеттерін білу және графигін салу;
Бөлім:: Сабақтың мақсаты:
8. 3В Квадраттық функция:

Квадраттық функцияның қасиеттерін қолдана отырып функцияны зерттеу;

Квадраттық функцияны салу;

Қолданбалы есеп шығаруда квадраттық функцияны қолдану.

Бөлім:: Бағалау критерииі
8. 3В Квадраттық функция:

- y = a ( x m ) 2 + n \ y = a{(x - m) }^{2} + n түріндегі квадраттық функцияның қасиеттерін қолданады және графигін салады

- Функцияның және аргументтің сәйкес мәндерін анықтайды

- Квадраттық функцияның қасиеттерін қолданып, мәтінді есептерді шығарады

Сабақ барысы

Уақыты
Кезең дері
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Уақыты: 5 минут
Кезең дері: Ұйым дастыру
Педагогтің әрекеті:

Амандасу. Сыныпты түгендеу.

Үй тапсырмасын тексеру. №14. 10

« Көршінмен алмастыр » әдісі арқылы бірін-бірі тексереді

Оқушының әрекеті:

Амандасу Сабаққа дайындалу, оқу құралдарын алу.

Үй тапсырмасын айту.

Бағалау: Бірін-бірі бағалайды.
Ресурстар: Оқулық
Уақыты: 7 мин
Кезең дері: Негізгі бөлім
Педагогтің әрекеті:

Миға шабуыл: «Жұмыртқа әдісі» арқылы өткен сабақтарға шолу жасау

1 . a 1 1. \ \ a \neq 1 болғанда y = a x 2 y = ax^{2} функциясының графигін қалай салады? Ж: а > 1 а > 1 болғанда у өсіне қарай сығылады, а < 1 а < 1 болғанда х өсіне созылады.

2) y = a x 2 + n y = ax^{2} + n функциясы y = a x 2 y = ax^{2} функциясымен салыстырғанда қалай орналасады? Ж: n-ге байланысты өзгешеленеді. Егер n > 0 n > 0 болса график ордината бойымен n бірлікке жоғары, ал n < 0 \ n < 0 болса график ордината бойымен n бірлікке төмен жылжиды

3) y = a ( x m ) 2 y = a{(x - m) }^{2} функциясы y = a x 2 y = ax^{2} функциясымен салыстырғанда қалай орналасады? Ж: m-ге байланысты өзгешеленеді. Егер m > 0 m > 0 болса m бірлікке солға, ал m < 0 \ m < 0 болса график m бірлікке оңға жылжиды.

4) y = a ( x m ) 2 + n y = a{(x - m) }^{2} + n функциясының графигін қалай салуға болады? Ж: m бірлікке оңға жылжиды, n бірлікке жоғары жылжиды

5) A (m; n) нүктесі квадраттық функция графигінің төбесі, x = m түзуі оның деп аталады. Ж: симметрия өсі

6) А(m; n) - параболаның төбесі, мұндағы m = b 2 a m = - \frac{b}{2a} ; n = D 4 a n = - \frac{D}{4a} D > 0 , a > 0 D > 0\, \ a > 0 , D = 0 , a > 0 D = 0\, \ a > 0 , D < 0 , a > 0 D < 0\, \ a > 0 нөлдері боладыма? Ж: D > 0 , a > 0 D > 0\, \ a > 0 екі нөлі болады, D = 0 , a > 0 D = 0\, \ a > 0 бір нөлі болады, D < 0 , a > 0 D < 0\, \ a > 0 нөлі болмайды.

Дескриптор:

-Квадраттық функцияның анықтамасы мен қасиетін біледі

-Симметрия осьін таба алады

- Функцияның нөлдерін анықтай алады.

Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы : Квадраттық функция және оның графигі

Мәтінді есептерді шығару

Сабақтың мақсаты:

Квадраттық функцияның қасиеттерін қолдана отырып функцияны зерттейді;

Квадраттық функцияны салады;

Қолданбалы есеп шығаруда квадраттық функцияны қолданады.

Оқушының әрекеті:

а > 1 а > 1 болғанда у өсіне қарай сығылады, а < 1 а < 1 болғанда х өсіне созылады.

n-ге байланысты өзгешеленеді. Егер n > 0 n > 0 болса график ордината бойымен n бірлікке жоғары, ал n < 0 \ n < 0 болса график ордината бойымен n бірлікке төмен жылжиды

m-ге байланысты өзгешеленеді. Егер m > 0 m > 0 болса m бірлікке солға, ал m < 0 \ m < 0 болса график m бірлікке оңға жылжиды.

m бірлікке оңға жылжиды, n бірлікке жоғары жылжиды

Ж: симметрия өсі

D > 0 , a > 0 D > 0\, \ a > 0 екі нөлі болады, D = 0 , a > 0 D = 0\, \ a > 0 бір нөлі болады, D < 0 , a > 0 D < 0\, \ a > 0 нөлі болмайды.

Бағалау: Шоколад арқылы бағалау
Ресурстар:

Тақта

Бор

Кітап

Дәптер

Интерактивті тақта

Бағалау парақтары

Жұмыртқа науасы

Уақыты: 28 мин
Кезең дері: Бекіту тапсырмасы
Педагогтің әрекеті:

Өткен сабақтарға байланысты есептер шығару

1 - тапсырма

Берілген f ( x ) = ( x 5 ) 2 + 10 f(x) = - {(x - 5) }^{2} + 10 функциясы үшін :

a) парабола төбесін анықтаңыз;

b) параболаның симметрия осін табыңыз;

c) Ох осімен қиылысу нүктесін табыңыз;

d) Оу осімен қиылысу нүктесін табыңыз;

e) функция графигінің эскизін салыңыз.

Мұғалім дұрыс жауабын интерактивті тақтадан көрсетеді

Дескриптор

  • Төбесінің координатасын табады;
  • Симметрия өсін анықтайды;
  • Теңдеуді шешу әдісін таңдайды;
  • Ох өсімен қиылысу нүктесін жазады;
  • Оу өсімен қиылысу нүктесін табады;
  • Функция графигінің эскизін салады.
Оқушының әрекеті:

парабола төбесін анықтайды

параболаның симметрия осін табады

Ох осімен қиылысу нүктесін табады

Оу осімен қиылысу нүктесін табады

функция графигінің эскизін салады.

Мұғалім көрсеткен дұрыс жауаппен сәйкестендіреді

Бағалау: Өзің -өзі бағалау
Ресурстар:

Тақта

Бор

Кітап

Дәптер

Интерактивті тақта

Бағалау парақтары

Уақыты:
Кезең дері:
Педагогтің әрекеті:

Мұғалім оқушыларды 2 нұсқаға бөледі

2- тапсырма

1 нұсқа

y = x 2 3 x + 4 y = x^{2} - 3x + 4 функциясы берілген.

a) f ( 7 ) . f ( 4 ) f( - 7) . f(4) функцияның мәндерін табыңыз.

b) Функцияның графигі (m; 14) нүктесінен өтетіні белгілі болса, m-ді табыңыз.

2 нұсқа

y = x 2 2 x 8 y = x^{2} - 2x - 8 функциясы берілген.

a) f ( 3 ) . f ( 5 ) f( - 3) . f(5) функцияның мәндерін табыңыз.

b) Функцияның графигі (n; 16) нүктесінен өтетіні белгілі болса, n-ді табыңыз.

Дескриптор

  • Функцияның мәнін табады;
  • Теңдеу құрады;
  • Теңдеуді шешу тәсілін таңдайды;
  • Жауабын жазады.

Ұқсас жұмыстар
Функция графигі парабола
Рационал өрнектерді тепе- тең түрлендіру
Функциялар және графиктер
Квадраттық функцияның графигі
Квадрат теңсіздік
Функцияны зерттеу және оның графигін салу туралы
Квадрат функцияның графигі
Функцияны зерттеу және оның графигін салу
Күрделі функциялар
Геогебра бағдарламасының негізгі терезесі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz