8-сынып: Квадраттық функция және оның графигі - мәтінді есептерді шығару

Бөлім:
8. 3В Квадраттық функция
Бөлім:: Педагогтің Т. А. Ә. (болған жағдайда
8. 3В Квадраттық функция: Ағындықова Аида Бекдулдақызы
Бөлім:: Күні:
8. 3В Квадраттық функция: 26. 02. 2024
Бөлім:: Пән/Сынып:
8. 3В Квадраттық функция: Алгебра, 8 сынып. қатысқандар саны: қастыспағандар саны:.
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Бөлім:: Сабақтың тақырыбы:
8. 3В Квадраттық функция:

Квадраттық функция және оның графигі

Мәтінді есептерді шығару

Бөлім:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:
8. 3В Квадраттық функция: 8. 4. 1. 3 у = a x 2 + b x + c , a 0 , = {ax}^{2} + bx + c, \ a \neq 0, түріндегі квадраттық функцияның қасиеттерін білу және графигін салу;
Бөлім:: Сабақтың мақсаты:
8. 3В Квадраттық функция:

Квадраттық функцияның қасиеттерін қолдана отырып функцияны зерттеу;

Квадраттық функцияны салу;

Қолданбалы есеп шығаруда квадраттық функцияны қолдану.

Бөлім:: Бағалау критерииі
8. 3В Квадраттық функция:

- y = a ( x m ) 2 + n \ y = a{(x - m) }^{2} + n түріндегі квадраттық функцияның қасиеттерін қолданады және графигін салады

- Функцияның және аргументтің сәйкес мәндерін анықтайды

- Квадраттық функцияның қасиеттерін қолданып, мәтінді есептерді шығарады

Сабақ барысы

Уақыты
Кезең дері
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Уақыты: 5 минут
Кезең дері: Ұйым дастыру
Педагогтің әрекеті:

Амандасу. Сыныпты түгендеу.

Үй тапсырмасын тексеру. №14. 10

« Көршінмен алмастыр » әдісі арқылы бірін-бірі тексереді

Оқушының әрекеті:

Амандасу Сабаққа дайындалу, оқу құралдарын алу.

Үй тапсырмасын айту.

Бағалау: Бірін-бірі бағалайды.
Ресурстар: Оқулық
Уақыты: 7 мин
Кезең дері: Негізгі бөлім
Педагогтің әрекеті:

Миға шабуыл: «Жұмыртқа әдісі» арқылы өткен сабақтарға шолу жасау

1 . a 1 1. \ \ a \neq 1 болғанда y = a x 2 y = ax^{2} функциясының графигін қалай салады? Ж: а > 1 а > 1 болғанда у өсіне қарай сығылады, а < 1 а < 1 болғанда х өсіне созылады.

2) y = a x 2 + n y = ax^{2} + n функциясы y = a x 2 y = ax^{2} функциясымен салыстырғанда қалай орналасады? Ж: n-ге байланысты өзгешеленеді. Егер n > 0 n > 0 болса график ордината бойымен n бірлікке жоғары, ал n < 0 \ n < 0 болса график ордината бойымен n бірлікке төмен жылжиды

3) y = a ( x m ) 2 y = a{(x - m) }^{2} функциясы y = a x 2 y = ax^{2} функциясымен салыстырғанда қалай орналасады? Ж: m-ге байланысты өзгешеленеді. Егер m > 0 m > 0 болса m бірлікке солға, ал m < 0 \ m < 0 болса график m бірлікке оңға жылжиды.

4) y = a ( x m ) 2 + n y = a{(x - m) }^{2} + n функциясының графигін қалай салуға болады? Ж: m бірлікке оңға жылжиды, n бірлікке жоғары жылжиды

5) A (m; n) нүктесі квадраттық функция графигінің төбесі, x = m түзуі оның деп аталады. Ж: симметрия өсі

6) А(m; n) - параболаның төбесі, мұндағы m = b 2 a m = - \frac{b}{2a} ; n = D 4 a n = - \frac{D}{4a} D > 0 , a > 0 D > 0\, \ a > 0 , D = 0 , a > 0 D = 0\, \ a > 0 , D < 0 , a > 0 D < 0\, \ a > 0 нөлдері боладыма? Ж: D > 0 , a > 0 D > 0\, \ a > 0 екі нөлі болады, D = 0 , a > 0 D = 0\, \ a > 0 бір нөлі болады, D < 0 , a > 0 D < 0\, \ a > 0 нөлі болмайды.

Дескриптор:

-Квадраттық функцияның анықтамасы мен қасиетін біледі

-Симметрия осьін таба алады

- Функцияның нөлдерін анықтай алады.

Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы : Квадраттық функция және оның графигі

Мәтінді есептерді шығару

Сабақтың мақсаты:

Квадраттық функцияның қасиеттерін қолдана отырып функцияны зерттейді;

Квадраттық функцияны салады;

Қолданбалы есеп шығаруда квадраттық функцияны қолданады.

Оқушының әрекеті:

а > 1 а > 1 болғанда у өсіне қарай сығылады, а < 1 а < 1 болғанда х өсіне созылады.

n-ге байланысты өзгешеленеді. Егер n > 0 n > 0 болса график ордината бойымен n бірлікке жоғары, ал n < 0 \ n < 0 болса график ордината бойымен n бірлікке төмен жылжиды

m-ге байланысты өзгешеленеді. Егер m > 0 m > 0 болса m бірлікке солға, ал m < 0 \ m < 0 болса график m бірлікке оңға жылжиды.

m бірлікке оңға жылжиды, n бірлікке жоғары жылжиды

Ж: симметрия өсі

D > 0 , a > 0 D > 0\, \ a > 0 екі нөлі болады, D = 0 , a > 0 D = 0\, \ a > 0 бір нөлі болады, D < 0 , a > 0 D < 0\, \ a > 0 нөлі болмайды.

Бағалау: Шоколад арқылы бағалау
Ресурстар:

Тақта

Бор

Кітап

Дәптер

Интерактивті тақта

Бағалау парақтары

Жұмыртқа науасы

Уақыты: 28 мин
Кезең дері: Бекіту тапсырмасы
Педагогтің әрекеті:

Өткен сабақтарға байланысты есептер шығару

1 - тапсырма

Берілген f ( x ) = ( x 5 ) 2 + 10 f(x) = - {(x - 5) }^{2} + 10 функциясы үшін :

a) парабола төбесін анықтаңыз;

b) параболаның симметрия осін табыңыз;

c) Ох осімен қиылысу нүктесін табыңыз;

d) Оу осімен қиылысу нүктесін табыңыз;

e) функция графигінің эскизін салыңыз.

Мұғалім дұрыс жауабын интерактивті тақтадан көрсетеді

Дескриптор

  • Төбесінің координатасын табады;
  • Симметрия өсін анықтайды;
  • Теңдеуді шешу әдісін таңдайды;
  • Ох өсімен қиылысу нүктесін жазады;
  • Оу өсімен қиылысу нүктесін табады;
  • Функция графигінің эскизін салады.
Оқушының әрекеті:

парабола төбесін анықтайды

параболаның симметрия осін табады

Ох осімен қиылысу нүктесін табады

Оу осімен қиылысу нүктесін табады

функция графигінің эскизін салады.

Мұғалім көрсеткен дұрыс жауаппен сәйкестендіреді

Бағалау: Өзің -өзі бағалау
Ресурстар:

Тақта

Бор

Кітап

Дәптер

Интерактивті тақта

Бағалау парақтары

Уақыты:
Кезең дері:
Педагогтің әрекеті:

Мұғалім оқушыларды 2 нұсқаға бөледі

2- тапсырма

1 нұсқа

y = x 2 3 x + 4 y = x^{2} - 3x + 4 функциясы берілген.

a) f ( 7 ) . f ( 4 ) f( - 7) . f(4) функцияның мәндерін табыңыз.

b) Функцияның графигі (m; 14) нүктесінен өтетіні белгілі болса, m-ді табыңыз.

2 нұсқа

y = x 2 2 x 8 y = x^{2} - 2x - 8 функциясы берілген.

a) f ( 3 ) . f ( 5 ) f( - 3) . f(5) функцияның мәндерін табыңыз.

b) Функцияның графигі (n; 16) нүктесінен өтетіні белгілі болса, n-ді табыңыз.

Дескриптор

  • Функцияның мәнін табады;
  • Теңдеу құрады;
  • Теңдеуді шешу тәсілін таңдайды;
  • Жауабын жазады.

Ұқсас жұмыстар
8-сынып алгебрасы: Квадраттық функция және оның графигі - қысқа мерзімді жоспар
Квадраттық функция және оның графигі: 9-сынып сабақ жоспары
Квадраттық функция және оның графигі: оқу сабақ жоспары
6-сынып математикасы: Сызықтық функция және оның графигі
Квадраттық функция: 8-сыныпқа арналған сабақ жоспары
Квадраттық функция: функция мәні бойынша аргументтің мәнін табу - 8-сынып сабақ жоспары
8-сынып математикасы: Квадраттық функция - сабақ жоспары мен презентация
Көрсеткіштік функция, оның қасиеттері және графигі: математика пәні ашық сабақ жоспары
Квадраттық функция: қасиеттері және графигін компьютерде модельдеу (білімді тиянақтау сабағы)
Квадраттық функция: анықтама мен параболаның геометриялық сырлары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz