Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Квадраттық функцияны салу
Бөлім:
8.3В Квадраттық функция
Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда
Ағындықова Аида Бекдулдақызы
Күні:
26.02.2024
Пән/Сынып:
Алгебра, 8 сынып. қатысқандар саны: қастыспағандар саны:.
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Квадраттық функция және оның графигі
Мәтінді есептерді шығару
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:
8.4.1.3 у=ax2+bx+c, a!=0, түріндегі квадраттық функцияның қасиеттерін білу және графигін салу;
Сабақтың мақсаты:
Квадраттық функцияның қасиеттерін қолдана отырып функцияны зерттеу;
Квадраттық функцияны салу;
Қолданбалы есеп шығаруда квадраттық функцияны қолдану.
Бағалау критерииі
- y=a(x-m)2+n түріндегі квадраттық функцияның қасиеттерін қолданады және графигін салады
- Функцияның және аргументтің сәйкес мәндерін анықтайды
- Квадраттық функцияның қасиеттерін қолданып, мәтінді есептерді шығарады
Сабақ барысы
Уақыты
Кезең дері
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
5 минут
Ұйым дастыру
Амандасу.Сыныпты түгендеу.
Үй тапсырмасын тексеру.№14.10
<<Көршінмен алмастыр>> әдісі арқылы бірін-бірі тексереді
Амандасу Сабаққа дайындалу, оқу құралдарын алу.
Үй тапсырмасын айту.
Бірін-бірі бағалайды.
Оқулық
7 мин
Негізгі бөлім
Миға шабуыл: <<Жұмыртқа әдісі>> арқылы өткен сабақтарға шолу жасау
1. a!=1 болғанда y=ax2 функциясының графигін қалай салады? Ж: а>1 болғанда у өсіне қарай сығылады, а<1 болғанда х өсіне созылады.
2)y=ax2+n функциясы y=ax2 функциясымен салыстырғанда қалай орналасады? Ж: n-ге байланысты өзгешеленеді. Егер n>0 болса график ордината бойымен n бірлікке жоғары , ал n<0 болса график ордината бойымен n бірлікке төмен жылжиды
3) y=a(x-m)2 функциясы y=ax2 функциясымен салыстырғанда қалай орналасады? Ж: m-ге байланысты өзгешеленеді. Егер m>0 болса m бірлікке солға , ал m<0 болса график m бірлікке оңға жылжиды.
4) y=a(x-m)2+n функциясының графигін қалай салуға болады? Ж: m бірлікке оңға жылжиды, n бірлікке жоғары жылжиды
5) A (m; n) нүктесі квадраттық функция графигінің төбесі, x = m түзуі оның ______ деп аталады. Ж: симметрия өсі
6) А(m; n) -- параболаның төбесі, мұндағы m=-b2a; n=-D4a D>0 , a>0, D=0 , a>0 , D<0 , a>0 нөлдері боладыма? Ж: D>0 , a>0 екі нөлі болады, D=0 , a>0 бір нөлі болады, D<0 , a>0 нөлі болмайды.
Дескриптор:
-Квадраттық функцияның анықтамасы мен қасиетін біледі
-Симметрия осьін таба алады
- Функцияның нөлдерін анықтай алады.
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы : Квадраттық функция және оның графигі
Мәтінді есептерді шығару
Сабақтың мақсаты:
Квадраттық функцияның қасиеттерін қолдана отырып функцияны зерттейді;
Квадраттық функцияны салады;
Қолданбалы есеп шығаруда квадраттық функцияны қолданады.
а>1 болғанда у өсіне қарай сығылады, а<1 болғанда х өсіне созылады.
n-ге байланысты өзгешеленеді. Егер n>0 болса график ордината бойымен n бірлікке жоғары , ал n<0 болса график ордината бойымен n бірлікке төмен жылжиды
m-ге байланысты өзгешеленеді. Егер m>0 болса m бірлікке солға , ал m<0 болса график m бірлікке оңға жылжиды.
m бірлікке оңға жылжиды, n бірлікке жоғары жылжиды
Ж: симметрия өсі
D>0 , a>0 екі нөлі болады, D=0 , a>0 бір нөлі болады, D<0 , a>0 нөлі болмайды.
Шоколад арқылы бағалау
Тақта
Бор
Кітап
Дәптер
Интерактивті тақта
Бағалау парақтары
Жұмыртқа науасы
28 мин
Бекіту тапсырмасы
Өткен сабақтарға байланысты есептер шығару
1 - тапсырма
Берілген fx=-(x-5)2+10 функциясы үшін :
a) парабола төбесін анықтаңыз;
b) параболаның симметрия осін табыңыз;
c) Ох осімен қиылысу нүктесін табыңыз;
d) Оу осімен қиылысу нүктесін табыңыз;
e) функция графигінің эскизін салыңыз.
Мұғалім дұрыс жауабын интерактивті тақтадан көрсетеді
Дескриптор
Төбесінің координатасын табады;
Симметрия өсін анықтайды;
Теңдеуді шешу әдісін таңдайды;
Ох өсімен қиылысу нүктесін жазады;
Оу өсімен қиылысу нүктесін табады;
Функция графигінің эскизін салады.
парабола төбесін анықтайды
параболаның симметрия осін табады
Ох осімен қиылысу нүктесін табады
Оу осімен қиылысу нүктесін табады
функция графигінің эскизін салады.
Мұғалім көрсеткен дұрыс жауаппен сәйкестендіреді
Өзің - өзі бағалау
Тақта
Бор
Кітап
Дәптер
Интерактивті тақта
Бағалау парақтары
Мұғалім оқушыларды 2 нұсқаға бөледі
2- тапсырма
1 нұсқа
y=x2-3x+4 функциясы берілген.
a) f-7.f(4) функцияның мәндерін табыңыз.
b) Функцияның графигі (m; 14) нүктесінен өтетіні белгілі болса, m-ді табыңыз.
2 нұсқа
y=x2-2x-8 функциясы берілген.
a) f-3.f(5) функцияның мәндерін табыңыз.
b) Функцияның графигі (n; 16) нүктесінен өтетіні белгілі болса, n-ді табыңыз.
Дескриптор
Функцияның мәнін табады;
Теңдеу құрады;
Теңдеуді шешу тәсілін таңдайды;
Жауабын жазады.
2 нұсқаға бөлінеді
Функцияның мәнін табады;
Теңдеу құрады;
Теңдеуді шешу тәсілін таңдайды;
Жауабын жазады.
Көршінмен алмастыр әдісі арқылы бағалау
Тақта
Бор
Кітап
Дәптер
Интерактивті тақта
Бағалау парақтары
3- тапсырма
1 нұсқа
Жүргізуші парабола тәріздес туннель арқылы жүк машинасымен өту қажет. Жүк машинасының биіктігі 7м, ал ені 4м. Өлшем бірлігі - метр.
a) Туннель формасын беретін квадраттық функцияны анықтаңыз
b) Жүк машинасы осы туннельден өте ала ма? Жауабын негіздеңіз.
Дескриптор
у=ax2+bx+c функциясындағы а, b және с коэффициенттерін анықтайды
квадраттық функцияның формуласын анықтайды
(2; 7) нүктесінің осы функцияға тиістілігін бағалайды
-жауабын негіздейді
Үйге тапсырма. №14.19.
Сабақты қорытындылау
Функцияны зерттеудің қанша қасиеті бар?
у=ax2+bx+c формуласын тауып
(2; 7) нүктесінің осы функцияға тиістілігін анықтайды
Қасиеттерін айтады
Функцияның анықталу облысы
Функцияның мәндерінің жиыны
Симметрия осінің теңдеуі
Өсу аралығы
Кему аралығы
Функцияның нөлдері
Оу осімен қиылысу нүктесі
Өзің-өзі бағалайды
Тақта
Бор
Кітап
Дәптер
Интерактивті тақта
Бағалау парақтары
5 мин
Рефлексия
<<Мұғалімге жеделхат>>
бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....әліде жұмыс жасауым керек
Оқушыларды жинақты бағалау
Оқушылар орындарынан тұрып сұрақтарға жауап береді
Кері байланыс
8.3В Квадраттық функция
Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда
Ағындықова Аида Бекдулдақызы
Күні:
26.02.2024
Пән/Сынып:
Алгебра, 8 сынып. қатысқандар саны: қастыспағандар саны:.
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Квадраттық функция және оның графигі
Мәтінді есептерді шығару
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:
8.4.1.3 у=ax2+bx+c, a!=0, түріндегі квадраттық функцияның қасиеттерін білу және графигін салу;
Сабақтың мақсаты:
Квадраттық функцияның қасиеттерін қолдана отырып функцияны зерттеу;
Квадраттық функцияны салу;
Қолданбалы есеп шығаруда квадраттық функцияны қолдану.
Бағалау критерииі
- y=a(x-m)2+n түріндегі квадраттық функцияның қасиеттерін қолданады және графигін салады
- Функцияның және аргументтің сәйкес мәндерін анықтайды
- Квадраттық функцияның қасиеттерін қолданып, мәтінді есептерді шығарады
Сабақ барысы
Уақыты
Кезең дері
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
5 минут
Ұйым дастыру
Амандасу.Сыныпты түгендеу.
Үй тапсырмасын тексеру.№14.10
<<Көршінмен алмастыр>> әдісі арқылы бірін-бірі тексереді
Амандасу Сабаққа дайындалу, оқу құралдарын алу.
Үй тапсырмасын айту.
Бірін-бірі бағалайды.
Оқулық
7 мин
Негізгі бөлім
Миға шабуыл: <<Жұмыртқа әдісі>> арқылы өткен сабақтарға шолу жасау
1. a!=1 болғанда y=ax2 функциясының графигін қалай салады? Ж: а>1 болғанда у өсіне қарай сығылады, а<1 болғанда х өсіне созылады.
2)y=ax2+n функциясы y=ax2 функциясымен салыстырғанда қалай орналасады? Ж: n-ге байланысты өзгешеленеді. Егер n>0 болса график ордината бойымен n бірлікке жоғары , ал n<0 болса график ордината бойымен n бірлікке төмен жылжиды
3) y=a(x-m)2 функциясы y=ax2 функциясымен салыстырғанда қалай орналасады? Ж: m-ге байланысты өзгешеленеді. Егер m>0 болса m бірлікке солға , ал m<0 болса график m бірлікке оңға жылжиды.
4) y=a(x-m)2+n функциясының графигін қалай салуға болады? Ж: m бірлікке оңға жылжиды, n бірлікке жоғары жылжиды
5) A (m; n) нүктесі квадраттық функция графигінің төбесі, x = m түзуі оның ______ деп аталады. Ж: симметрия өсі
6) А(m; n) -- параболаның төбесі, мұндағы m=-b2a; n=-D4a D>0 , a>0, D=0 , a>0 , D<0 , a>0 нөлдері боладыма? Ж: D>0 , a>0 екі нөлі болады, D=0 , a>0 бір нөлі болады, D<0 , a>0 нөлі болмайды.
Дескриптор:
-Квадраттық функцияның анықтамасы мен қасиетін біледі
-Симметрия осьін таба алады
- Функцияның нөлдерін анықтай алады.
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы : Квадраттық функция және оның графигі
Мәтінді есептерді шығару
Сабақтың мақсаты:
Квадраттық функцияның қасиеттерін қолдана отырып функцияны зерттейді;
Квадраттық функцияны салады;
Қолданбалы есеп шығаруда квадраттық функцияны қолданады.
а>1 болғанда у өсіне қарай сығылады, а<1 болғанда х өсіне созылады.
n-ге байланысты өзгешеленеді. Егер n>0 болса график ордината бойымен n бірлікке жоғары , ал n<0 болса график ордината бойымен n бірлікке төмен жылжиды
m-ге байланысты өзгешеленеді. Егер m>0 болса m бірлікке солға , ал m<0 болса график m бірлікке оңға жылжиды.
m бірлікке оңға жылжиды, n бірлікке жоғары жылжиды
Ж: симметрия өсі
D>0 , a>0 екі нөлі болады, D=0 , a>0 бір нөлі болады, D<0 , a>0 нөлі болмайды.
Шоколад арқылы бағалау
Тақта
Бор
Кітап
Дәптер
Интерактивті тақта
Бағалау парақтары
Жұмыртқа науасы
28 мин
Бекіту тапсырмасы
Өткен сабақтарға байланысты есептер шығару
1 - тапсырма
Берілген fx=-(x-5)2+10 функциясы үшін :
a) парабола төбесін анықтаңыз;
b) параболаның симметрия осін табыңыз;
c) Ох осімен қиылысу нүктесін табыңыз;
d) Оу осімен қиылысу нүктесін табыңыз;
e) функция графигінің эскизін салыңыз.
Мұғалім дұрыс жауабын интерактивті тақтадан көрсетеді
Дескриптор
Төбесінің координатасын табады;
Симметрия өсін анықтайды;
Теңдеуді шешу әдісін таңдайды;
Ох өсімен қиылысу нүктесін жазады;
Оу өсімен қиылысу нүктесін табады;
Функция графигінің эскизін салады.
парабола төбесін анықтайды
параболаның симметрия осін табады
Ох осімен қиылысу нүктесін табады
Оу осімен қиылысу нүктесін табады
функция графигінің эскизін салады.
Мұғалім көрсеткен дұрыс жауаппен сәйкестендіреді
Өзің - өзі бағалау
Тақта
Бор
Кітап
Дәптер
Интерактивті тақта
Бағалау парақтары
Мұғалім оқушыларды 2 нұсқаға бөледі
2- тапсырма
1 нұсқа
y=x2-3x+4 функциясы берілген.
a) f-7.f(4) функцияның мәндерін табыңыз.
b) Функцияның графигі (m; 14) нүктесінен өтетіні белгілі болса, m-ді табыңыз.
2 нұсқа
y=x2-2x-8 функциясы берілген.
a) f-3.f(5) функцияның мәндерін табыңыз.
b) Функцияның графигі (n; 16) нүктесінен өтетіні белгілі болса, n-ді табыңыз.
Дескриптор
Функцияның мәнін табады;
Теңдеу құрады;
Теңдеуді шешу тәсілін таңдайды;
Жауабын жазады.
2 нұсқаға бөлінеді
Функцияның мәнін табады;
Теңдеу құрады;
Теңдеуді шешу тәсілін таңдайды;
Жауабын жазады.
Көршінмен алмастыр әдісі арқылы бағалау
Тақта
Бор
Кітап
Дәптер
Интерактивті тақта
Бағалау парақтары
3- тапсырма
1 нұсқа
Жүргізуші парабола тәріздес туннель арқылы жүк машинасымен өту қажет. Жүк машинасының биіктігі 7м, ал ені 4м. Өлшем бірлігі - метр.
a) Туннель формасын беретін квадраттық функцияны анықтаңыз
b) Жүк машинасы осы туннельден өте ала ма? Жауабын негіздеңіз.
Дескриптор
у=ax2+bx+c функциясындағы а, b және с коэффициенттерін анықтайды
квадраттық функцияның формуласын анықтайды
(2; 7) нүктесінің осы функцияға тиістілігін бағалайды
-жауабын негіздейді
Үйге тапсырма. №14.19.
Сабақты қорытындылау
Функцияны зерттеудің қанша қасиеті бар?
у=ax2+bx+c формуласын тауып
(2; 7) нүктесінің осы функцияға тиістілігін анықтайды
Қасиеттерін айтады
Функцияның анықталу облысы
Функцияның мәндерінің жиыны
Симметрия осінің теңдеуі
Өсу аралығы
Кему аралығы
Функцияның нөлдері
Оу осімен қиылысу нүктесі
Өзің-өзі бағалайды
Тақта
Бор
Кітап
Дәптер
Интерактивті тақта
Бағалау парақтары
5 мин
Рефлексия
<<Мұғалімге жеделхат>>
бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....әліде жұмыс жасауым керек
Оқушыларды жинақты бағалау
Оқушылар орындарынан тұрып сұрақтарға жауап береді
Кері байланыс
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz