Қазақ тілі және әдебиеті

Оқытушы
Тасқалиева Г. Н
Оқытушы: Пәні:
Тасқалиева Г. Н:
Оқытушы: Мамандық
Тасқалиева Г. Н: 011101 3 - «Қазақ тілі және әдебиеті»
Оқытушы: Топтар
Тасқалиева Г. Н: 2б КШК; 1в КШК
Оқытушы: Уақыты:
Тасқалиева Г. Н:
Оқытушы: Сабақтың тақырыбы:
Тасқалиева Г. Н: Сыйластыққа себеп көп
Оқытушы:

Құзыреттілікке жеткізетін сабақтың мақсат-міндеттері:

А) ақпараттық құзыреттілік

Ә) коммуникативтік құзыреттілік

Б) проблеманы шешу құзыреттілігі

Тасқалиева Г. Н:

Халық арасындағы бір-біріне деген сый-сияпаттың түрлері туралы түсінік беру, бір-біріне деген сыйластық, түсіністік туралы мәлімет беру;

Адамгершілікке, мәдениеттілікке, кішіпейілділікке тәрбиелеу;

Әрбір жеке тұлғаның бойына сенімді қалыптастыру, жеке “Менін” орнату

Оқытушы: Сабақтың типі:
Тасқалиева Г. Н: Жаңа білімді хабарлау
Оқытушы: Сабақта қолданылатын педагогикалық технологиялар:
Тасқалиева Г. Н: Проблемалық, ойын, ; АКТ, топтықоқыту;
Оқытушы: Сабақтың әдісі:
Тасқалиева Г. Н: сөздік, көрнекілік, практикалық, проблемалық
Оқытушы: Пәнаралық байланыс:
Тасқалиева Г. Н: Қазақ тілі, педагогика, психология, қазақ әдебиеті
Оқытушы: Оқыту құралдары:
Тасқалиева Г. Н: Мақал-мәтелдер жинағы, қазақтың шешендік сөздері
Сабақтың барысы :
Оқытушының қызметі
Студенттің қызметі
Күтілетін нәтиже
студент
Сабақтың барысы:: І. Ұйымдастыру бөлімі
Оқытушының қызметі: Оқушылармен амандасу, сыныптың тазалығына, балалардың сырт келбетіне көңіл бөлу, оқу құралдарын дайындату
Студенттің қызметі: Мұғаліммен амандасып, балалардың сырт келбетіне айтылған қысқа ескертулерден қорытынды шығарады. Оқу құралдарын дайындайды.
Күтілетін нәтиже: Сабаққа психологиядық тұрғыдан дайын.
Сабақтың барысы::

ІІ. Жаңа білімді хабарлау

  • Қызығушылықты ояту;
Оқытушының қызметі:

Тапсырма-1 . Студенттер, адам баласына көркем мінезді болу үшін қандай жат қылықтар кедергі болады деп ойлайсыздар?

Студенттің қызметі:

Адамға жат қылықтар немесе адамның 9 жауы .

Басты жауың - жалқаулық сорлататын жаныңды,

Осалдығың - аңқаулығың соқтаратын саныңды.

Жасқаншақ болсаң ұры алар қорадағы малыңды,

Жалатқызбас жасықтығың аузыңдағы балыңды.

Өтірік айтсаң өңмеңдеп жоғалтасың арыңды,

Өсек терсең телмеңдеп суға кетірер салыңды.

Көпірме босқа мақтан ғып түкке тұрмас барыңды,

Көрінгенге жалпақтап бола алмайсың жағымды.

Біреуді арбап алдаумен аша алмайсың бағыңды

Күтілетін нәтиже: Проблеманы шешу құзыреттілігі: студент қойылған жағдаяттық сұраққа ойланып жауап беруге, қызығушылықтары оянады
Сабақтың барысы::

-ассосация жасау;

Оқытушының қызметі:

Тапсырма-2 . Жат қылықтарды анықтасақ, енді тақтаға шығып адамның асыл қасиеттері қандай екен, соны топтастырып жазып берініз! Мына сиқырлы дүкеннен керектеріңізді алуға болады

Студенттің қызметі:

Адамның бойындағы асыл қасиеттрдің жиынтығын бір сөзге жиып, мағынасын ашып түсіндіріп кетеді

Күтілетін нәтиже: Жаңа ақпараттармен жұмыс жасауға әзірленеді.
Сабақтың барысы::

ІІІ. Жаңа білімді бекіту .

- мағынаны тану;

pc_2

Оқытушының қызметі: Тапсырма-3.
Студенттің қызметі:

Сен қандайсың?Осы сұрақты өзімізге қойып, пікірімізді білдірейік.

1-топ. Неге қыздарға қарағанда ұлдар үшін достықтың үлкен маңызы бар?

2-топ. Неге ұлдарға қарағанда, қыздар өздерін өзгерткенді, өзін-өзі тәрбиелегенді ұнатады?

3-топ. Бүгінгі жасөспірімдер
ол қандай? /өзін-өзі ұстауы, киім киісі ұнайма?/

4-топ . Неліктен жасөспірімдердің
ата-ана, ұстаздармен пікірлері сәйкес келмейді?

Күтілетін нәтиже: Коммуникативтік құзыреттілік : әрбір студент қойылған сауалдар бойынша өз ойларын айтып, сөйлеуге жаттығады, басқалармен пікір алмасады
Сабақтың барысы::
  • «Түс таңдау» ойыны
Оқытушының қызметі:

Тапсырма-4

Түс таңдау арқылы сіз өзіңіздің бойыңызды қабілеттер мен қасиеттерді айқындап, білдіре аласыз!

Студенттің қызметі:
Күтілетін нәтиже: Таңдаған түстері әр студенттің мінез-құлқы, ерекшеліктері байқалып, анықталады.
Сабақтың барысы::

Рефлексия

IV. Бағалау

V. Қорытынды

VI. Үйге тапсырма.

Оқытушының қызметі:

«Тұмарша» ойыны. Шарты мынадай:

“Адамға ең бірінші білім емес, тәрбие беру керек, тәрбиесіз берілген білім - адамзаттың қас жауы, ол келешекте оның өміріне зиян әкеледі”

Әбу Насыр Әл-Фараби

«Кешіре білу - сыйластық» атты эссе жазу.

Студенттің қызметі:

1. Анаңа ауыр сөз айтпа

Атыңа ауыр жүк артпа!

2. Аға алдында пейілінді көрсет,

Іні алдында мейіріңді көрсет.

3. Оң қолың ұрыс бастаса,

Сол қолың араша болсын.

4. Қорықсаң, от жақ.

5. Ақылдыдан үйрен, сұмнан жирен.

6. Келмей жатып қорықпа,

көрмей жатып тарықпа.

8. Сырын білмеген адамға сырыңды айтпа,

Қасақы жауға шыныңды айтпа.

Студент тәрбие мен білімнің егіз ұғым екеніне көз жеткізіп, ойларына түйеді. Өмірде адамдардың қарым-қатынасындағы маңызды нәрсе - сыйластық екенін ұғынады. Бойларын ізгі ниет, көркем қасиеттерді қалыптастыруға тырысады.

Күтілетін нәтиже:

Жақсы ақыл адамды есейтеді, жақсы адамды марқайтады, көңілін көтеріп, пейілін, ниетін ағартады.

Өз ойларын білдіре отырып, шешен сөйлеуге, тіл байлығын, сөздік қорын байытады.

Орал гуманитарлық-техникалық колледжі

Картинка 130 из 427

Қазақ тілі мен әдебиеті кафедрасы

Картинка 0 из 427 Өткізген: Тасқалиева Г. Н

Тобы: 2б КШК; 1в КШК

Орал - 2014 жыл


Ұқсас жұмыстар
Тіл білімінің салалары
Жекелеген әдебиет
Дарынды және талантты балаларды қалай анықтауға болады?
Қазақ тілі өлеңі
Орта мерзімді сабақ жоспары іі жартыжылдық. қазақ тіл, әдебиеті. 7-сынып
Тіл мәдениеті. арнайы курс. 7 сынып
1917 – 1956 жылдардағы қазақ әдебиеті
Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында қолданылатын инновациялық әдіс-тәсілдер Шеберлік сыныптың мақсаты Оқушылардың оқуын жақсарту үшін, мұғалімдердің қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында инновациялық әдіс-тәсілдерді түрлендіріп қолданып отыруына ықпал ету
Табиғатты сүйе білуге тәрбиелеу
Оқушылардың оқу белсенділіктерін арттыру үшін қандай бағалау түрлерін қолдануға болады?
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz