Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақтың кезеңі уақыт. Сабақ жоспары
Сабақ жоспары
<<ЕСІК ГУМАНИТАРЛЫҚ-ЭКОНОМИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ>> МКҚК
Оқу сабағының жоспары
Балалар әдебиеті туралы түсінік.
Модуль /пән атауы : КМ 03 Балалар әдебиеті және мәнерлеп оқу практикумы
Педагог: Райханова А.Н
2023 жылғы <<24>> ақпан
1.Жалпы мәліметтер
Курс: ІІ; 01140100 - <<Бастауыш білім беру педагогикасы мен әдістемесі>>
Топ: 200 а,б
Сабақтың түрі: Практикалық
2.Мақсаты: Халық даналығына баулудағы мақал - мәтелдердің тәрбиелік мәнін аңғару және балалардың ой - жүйесін, сөздік қорын дамытудағы орнын анықтау, тақырыптық мазмұнына сай ерекшеліктерін саралау.
Бағалау критерийлер:
1) Мақал-мәтелдердің балалардың ой-жүйесін дамытудағы алатын орнын, сөздік қорды молайтудағы ықпалын талдайды.
2) Халық даналығына баулудағы мақал-мәтелдердің айырмашылығы, тақырыптық ерекшеліктерін жүйелейді.
3. Қажетті ресурстар: А4 парағы,маркерлер,бағалау парағы,интербелсенді тақта,стикерлер,презентация.
5. Сабақтың барысы:
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Ұйымдастыру.Студенттермен сәлемдесіп, назарын сабаққа адару.
Психологиялық ахуал. Геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу. Таңдаған фигураларына байланысты мінез ерекшеліктерін оқу.
Мінездерін анықтау.
Үшбұрыш - жігерлі, өзіне сенімді, тез шешім қабылдайды, қажырлы тұлға, лидер. Шыдымды, тәуекелшіл.
Төртбұрыш - батыл, барлық құбылыстарға қызығушылық білдіреді. Әуесқой. суық тиіп ауруға және жарақаттануға деген беталыстары басым.
Шеңбер:
- тұлғааралық қатынастарда үйлесімділікке талпынушы, байланысқа түсуші, мейірімді, жанашырлыққа қабілетті, жомарт;
- танымал емес шешім қабылдауға тырысады, басшылықта демократиялы басшылық стилін ұстанушы;
- күн тәртібі майыспалы, қоғамдық жұмыстарға бейім;
- тума психолог.
Жұлдыз- өте шығармашыл адамдар, сізден ғажайып түрлі идеялар
мен ойлар шығады.
1-топ. Үшбұрыш
2-топ. Төртбұрыш
3-топ. Шеңбер
4-топ. Жұлдыз
Тақырыпты болжау мақсатында Абай Құнанбаевтың 29 қара сөзін тыңдау.
1. Қара сөзде Абай елді не нәрсеге үгіттеді?
2.Абай жиырма тоғызыншы қара сөзінде қазақ халқы ішінде қалыптасып қалған кейбір түсініктерді мақал-мәтелдері арқылы сынайды. "Біздің қазақтың мақалдарының көбінің іске татырлығы да бар, іске татымақ түгіл, не құдайшылыққа, не адамшылыққа жарамайтұғыны да бар", - дейді ол. Ақын осылайша сол кездегі қазақ қоғамындағы моральдік құндылықтарды сынайды, ақын ойымен келісесіңдер ме ?
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.Жарыс сабақтың кезеңдерімен танысады.
Өздеріне ұнаған фигураларды таңдайды, топқа бөлінеді.
Абай қара сөзін талдайды, қазақ мақалдары туралы өз ойын айтады. Жаңа тақырыпты болжайды.
C-68-74
Дескрипторлар:
-Абай қара сөзіне өз ойын білдіреді
-Абай қара сөзімен келісу немесе келіспеуіне байланысты мысал келтіреді;
интербелсенді тақта,стикерлер,презентация.
https://youtu.be/dbRPfKf4tus
Мақал мәтелдер туралы түсінік беру
Бейнебаян.
І-КЕЗЕҢ. <<Қара жәшік>>(2 балл)
<<Қара жәшік>> әдісін қолдану.
-Кәзір мен сіздерге мақалдың басын оқимын, ал сіздер қара жәшік ішіндегі затты анықтау арқылы мақалды аяқтайсыздар. Әр топтан бір студенттен шығады.
1-топ. Үшбұрыш
Ас атасы-нан.
Кітап-ғалым,тілсіз мұғалім.
2-топ. Төртбұрыш.
Сағадағы су ішеді,
Аяқтағы у ішеді.
Сабыр түбі сары алтын
3-топ. Шеңбер
Білімі жоқ ұл, жұпары жоқ гүл.
Сыйға -- сый, сыраға -- бал.
4-топ. Жұлдыз
Ағашы аласа болса да,
Алмасы тамаша болады.
Тіл тас жарады,
Тас жармаса бас жарады
ІІ-КЕЗЕҢ. Әңгіме құрау.(6 балл)
Әр тақырып төңірегінде шағын мақалды әңгіме құрау керек. Қойылатын шарт әңгіменің ішінде мақал-мәтелдер болуы керек. 5-6 сөйлем.Мақал-мәтелдер тақырыбы рандомды түрде Flippity қосымшасы арқылы таңдалады.
ІІІ-КЕЗЕҢ. Суретке қарап мақалды тап . (2 балл)
1-топ
Жауап: Ақсақ қой түстен кейін маңырайды
Жауап: Қыздың жолы жіңішке
2-топ.
Жауап: Қарға қарғаның көзін шұқымас
Жауап: Ит жоқта, шошқа үреді
3-топ
Жауап:Ұядан не көрсең, ұшқанда соны ілерсің
Жауап:Семіздікті қой ғана көтереді
4-топ
Жауап:Айдағаны бес ешкі,ысқырығы жер жарар.
Жауап:Құтты қонак келсе, қой егіз табады
Пікір және бейнебаян бойынша өз ойларын жеткізеді.
Жаңа тақырып бойынша материалдармен жұмыс істейді
Топпен жұмыс жасайды.Мақалдарды пайдаланып шағын мәтін құрайды.
Суретке қарап мақал-мәтелді анықтайды.
C-70-74
Дескрипторлар:
-Мақалдың жалғасын табады.
- Мақалдың жалғасын табады,мағынасын түсіндіреді;
- Мақалдың жалғасын табады,мағынасын түсіндіреді, ауыз әдебиетіміздегі әр алуан мақал тақырыптарын ажыратады;
B-80-84
Дескрипторлар:
- Әр тақырып төңірегінде шағын мақалды табады;
- Әңгіменің ішінде мақал-мәтелдерді кіргізеді.
-Әңгімені тақырыпқа сай мақалдарды кіргізу арқылы жүйелі түрде құрайды.
A-90-94
Дескрипторлар:
- Суретке қарап мақал-мәтелді анықтайды;
-Мақал мен мәтелдің айырмашылығын көрсетеді;
- Мақал мен мәтелдің айырмашылығын көрсетеді, суретке қарап анықталған мақал-мәтелдің мағынасын түсіндіреді;
интербелсенді тақта,стикерлер,презентация.
А4 парағы,маркерлер,интербелсенді тақта,стикерлер,презентация.
интербелсенді тақта,стикерлер,презентация.
Сабақ тың соңы
Кері байланыс.
<<Принтер>> рефлексиясы
Карточкаларды қағазға шығарып балаларға таратылады.
Интерактивті тақтаға анимацияланған принтерлерді қосып показ слайда басып <> батырмасы арқылы анимациясын көруге, рефлексия жүргізуге болады.
Болмаса, Принтерлерді қағазға шығарып, қалташа кесіп, карточкаларды принтерлерге салғызу арқылы рефлексия жүргізуге болады.
Үй тапсырмасы.
<<Тіл-сарқылмас қазына>> тақырыбында мақал-мәтелдерді кіріктіре отырып, эссе жазу 120-150 сөз.
Мақал-мәтелдерді жаттау.
Сабақтан алған әсерімен бөліседі.
Бүгінгі сабақ бойынша алған білімдерін бекітеді
Дескрипторлар:
-<<Тіл сарқылмас қазына>> тақырыбын ашады;
-Эссеге тақырыпқа сай мақал-мәтелдерді кіріктіреді;
- Эсседе өмірден мысал келтіреді;
интербелсенді тақта,стикерлер,презентация.
<<ЕСІК ГУМАНИТАРЛЫҚ-ЭКОНОМИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ>> МКҚК
Оқу сабағының жоспары
Балалар әдебиеті туралы түсінік.
Модуль /пән атауы : КМ 03 Балалар әдебиеті және мәнерлеп оқу практикумы
Педагог: Райханова А.Н
2023 жылғы <<24>> ақпан
1.Жалпы мәліметтер
Курс: ІІ; 01140100 - <<Бастауыш білім беру педагогикасы мен әдістемесі>>
Топ: 200 а,б
Сабақтың түрі: Практикалық
2.Мақсаты: Халық даналығына баулудағы мақал - мәтелдердің тәрбиелік мәнін аңғару және балалардың ой - жүйесін, сөздік қорын дамытудағы орнын анықтау, тақырыптық мазмұнына сай ерекшеліктерін саралау.
Бағалау критерийлер:
1) Мақал-мәтелдердің балалардың ой-жүйесін дамытудағы алатын орнын, сөздік қорды молайтудағы ықпалын талдайды.
2) Халық даналығына баулудағы мақал-мәтелдердің айырмашылығы, тақырыптық ерекшеліктерін жүйелейді.
3. Қажетті ресурстар: А4 парағы,маркерлер,бағалау парағы,интербелсенді тақта,стикерлер,презентация.
5. Сабақтың барысы:
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Ұйымдастыру.Студенттермен сәлемдесіп, назарын сабаққа адару.
Психологиялық ахуал. Геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу. Таңдаған фигураларына байланысты мінез ерекшеліктерін оқу.
Мінездерін анықтау.
Үшбұрыш - жігерлі, өзіне сенімді, тез шешім қабылдайды, қажырлы тұлға, лидер. Шыдымды, тәуекелшіл.
Төртбұрыш - батыл, барлық құбылыстарға қызығушылық білдіреді. Әуесқой. суық тиіп ауруға және жарақаттануға деген беталыстары басым.
Шеңбер:
- тұлғааралық қатынастарда үйлесімділікке талпынушы, байланысқа түсуші, мейірімді, жанашырлыққа қабілетті, жомарт;
- танымал емес шешім қабылдауға тырысады, басшылықта демократиялы басшылық стилін ұстанушы;
- күн тәртібі майыспалы, қоғамдық жұмыстарға бейім;
- тума психолог.
Жұлдыз- өте шығармашыл адамдар, сізден ғажайып түрлі идеялар
мен ойлар шығады.
1-топ. Үшбұрыш
2-топ. Төртбұрыш
3-топ. Шеңбер
4-топ. Жұлдыз
Тақырыпты болжау мақсатында Абай Құнанбаевтың 29 қара сөзін тыңдау.
1. Қара сөзде Абай елді не нәрсеге үгіттеді?
2.Абай жиырма тоғызыншы қара сөзінде қазақ халқы ішінде қалыптасып қалған кейбір түсініктерді мақал-мәтелдері арқылы сынайды. "Біздің қазақтың мақалдарының көбінің іске татырлығы да бар, іске татымақ түгіл, не құдайшылыққа, не адамшылыққа жарамайтұғыны да бар", - дейді ол. Ақын осылайша сол кездегі қазақ қоғамындағы моральдік құндылықтарды сынайды, ақын ойымен келісесіңдер ме ?
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.Жарыс сабақтың кезеңдерімен танысады.
Өздеріне ұнаған фигураларды таңдайды, топқа бөлінеді.
Абай қара сөзін талдайды, қазақ мақалдары туралы өз ойын айтады. Жаңа тақырыпты болжайды.
C-68-74
Дескрипторлар:
-Абай қара сөзіне өз ойын білдіреді
-Абай қара сөзімен келісу немесе келіспеуіне байланысты мысал келтіреді;
интербелсенді тақта,стикерлер,презентация.
https://youtu.be/dbRPfKf4tus
Мақал мәтелдер туралы түсінік беру
Бейнебаян.
І-КЕЗЕҢ. <<Қара жәшік>>(2 балл)
<<Қара жәшік>> әдісін қолдану.
-Кәзір мен сіздерге мақалдың басын оқимын, ал сіздер қара жәшік ішіндегі затты анықтау арқылы мақалды аяқтайсыздар. Әр топтан бір студенттен шығады.
1-топ. Үшбұрыш
Ас атасы-нан.
Кітап-ғалым,тілсіз мұғалім.
2-топ. Төртбұрыш.
Сағадағы су ішеді,
Аяқтағы у ішеді.
Сабыр түбі сары алтын
3-топ. Шеңбер
Білімі жоқ ұл, жұпары жоқ гүл.
Сыйға -- сый, сыраға -- бал.
4-топ. Жұлдыз
Ағашы аласа болса да,
Алмасы тамаша болады.
Тіл тас жарады,
Тас жармаса бас жарады
ІІ-КЕЗЕҢ. Әңгіме құрау.(6 балл)
Әр тақырып төңірегінде шағын мақалды әңгіме құрау керек. Қойылатын шарт әңгіменің ішінде мақал-мәтелдер болуы керек. 5-6 сөйлем.Мақал-мәтелдер тақырыбы рандомды түрде Flippity қосымшасы арқылы таңдалады.
ІІІ-КЕЗЕҢ. Суретке қарап мақалды тап . (2 балл)
1-топ
Жауап: Ақсақ қой түстен кейін маңырайды
Жауап: Қыздың жолы жіңішке
2-топ.
Жауап: Қарға қарғаның көзін шұқымас
Жауап: Ит жоқта, шошқа үреді
3-топ
Жауап:Ұядан не көрсең, ұшқанда соны ілерсің
Жауап:Семіздікті қой ғана көтереді
4-топ
Жауап:Айдағаны бес ешкі,ысқырығы жер жарар.
Жауап:Құтты қонак келсе, қой егіз табады
Пікір және бейнебаян бойынша өз ойларын жеткізеді.
Жаңа тақырып бойынша материалдармен жұмыс істейді
Топпен жұмыс жасайды.Мақалдарды пайдаланып шағын мәтін құрайды.
Суретке қарап мақал-мәтелді анықтайды.
C-70-74
Дескрипторлар:
-Мақалдың жалғасын табады.
- Мақалдың жалғасын табады,мағынасын түсіндіреді;
- Мақалдың жалғасын табады,мағынасын түсіндіреді, ауыз әдебиетіміздегі әр алуан мақал тақырыптарын ажыратады;
B-80-84
Дескрипторлар:
- Әр тақырып төңірегінде шағын мақалды табады;
- Әңгіменің ішінде мақал-мәтелдерді кіргізеді.
-Әңгімені тақырыпқа сай мақалдарды кіргізу арқылы жүйелі түрде құрайды.
A-90-94
Дескрипторлар:
- Суретке қарап мақал-мәтелді анықтайды;
-Мақал мен мәтелдің айырмашылығын көрсетеді;
- Мақал мен мәтелдің айырмашылығын көрсетеді, суретке қарап анықталған мақал-мәтелдің мағынасын түсіндіреді;
интербелсенді тақта,стикерлер,презентация.
А4 парағы,маркерлер,интербелсенді тақта,стикерлер,презентация.
интербелсенді тақта,стикерлер,презентация.
Сабақ тың соңы
Кері байланыс.
<<Принтер>> рефлексиясы
Карточкаларды қағазға шығарып балаларға таратылады.
Интерактивті тақтаға анимацияланған принтерлерді қосып показ слайда басып <
Болмаса, Принтерлерді қағазға шығарып, қалташа кесіп, карточкаларды принтерлерге салғызу арқылы рефлексия жүргізуге болады.
Үй тапсырмасы.
<<Тіл-сарқылмас қазына>> тақырыбында мақал-мәтелдерді кіріктіре отырып, эссе жазу 120-150 сөз.
Мақал-мәтелдерді жаттау.
Сабақтан алған әсерімен бөліседі.
Бүгінгі сабақ бойынша алған білімдерін бекітеді
Дескрипторлар:
-<<Тіл сарқылмас қазына>> тақырыбын ашады;
-Эссеге тақырыпқа сай мақал-мәтелдерді кіріктіреді;
- Эсседе өмірден мысал келтіреді;
интербелсенді тақта,стикерлер,презентация.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz