Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Тригонометрияны салалармен байланыстыр

Бөлім:
Тригонометрия
Педагогтің аты-жөні

Күні:
08.01.2024
Сынып:
9
Сабақтың тақырыбы
*
* <<Кез келген бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі және котангенсі. Бұрыш синусының, косинусының, тангенсінің және котангенсінің мәндері>>
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
9.2.4.1 Тригонометриялық функциялардың анықтамаларын білу;
9.2.4.2 Бірлік шеңберіндегі нүктелердің координаталары мен тригонометриялық функциялардың өзара байланысын білу;
Сабақтың мақсаты
-тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің белгіленуін біледі
-координаталар жазықтығындағы нүктенің абсцисса мен ординаталарын ажыратады.
-координаталар жазықтығындағы нүктенің абсцисса мен ординаталарын ажыратуға есептер шығарады.
Бағалау критерийлері
Тригонометриялық функциялардың мәндерін біледі.
Тригонометриялық функциялардың мәндерін есептерді шығаруда қолданады.
Ойлау дағдысының деңгейі
Білу, түсіну, қолдану

Сабақтың барысы:
Сабақтың кезеңі/ уақыты
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурс
Сабақтың басы
7 мин

Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу, түгендеу. Зейінін сабаққа аудару.
Сабақтың қызығушылықты ояту кезеңі
<<Ыстық алақан>> әдісі

<<Мюнстенберг>> әдісі бойынша сабақтың тақырыбын анықтау: ЛДВАЛДАВЛДАВБҰРЫШТЫҢ ЛОАОЛА АУАУВАУСИНУСЫНЫҢААУАУАУАКОСИНУСЫНЫҢАУА А АУААТАНГЕНСІНІҢАУАУААУУАУКОТАНГЕНСІНІҢАУАУА МӘНДЕРІАУАУ

Мұғалім: Оқушылар бүгін біз жаңа тарауды басталғалы жатырмыз. Сендер тригонометрия ұғымдарымен таныссыңдар, ал бүгінгі біз сол ұғымдармен терең түрде танысамыз онымен қоса есептер шығарамыз, сонымен бүгінгі сабағымыздың мақсаты:
-тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің белгіленуін біледі
-координаталар жазықтығындағы нүктенің абсцисса мен ординаталарын ажыратады.
-координаталар жазықтығындағы нүктенің абсцисса мен ординаталарын ажыратуға есептер шығарады.

Топқа бөлу <<Ою>> әдісі.
<<Терминал>> әдісі арқылы топтар бағаланады
Дескриптор арқылы бағаланып, ұпайлар беріледі. Тапсырманы қатесіз және жылдамырақ орындаған топқа бонус картасы беріледі
Оқушылар бір-бірінің алақанын түйістіре тұрып есімдерінің бірінші әріпіне байланысты тілектерін білдіреді.

Оқушыларға тақтада жабыстырылып тұрған оюларды таңдайды, оюдың артқы жағында sin, cos, tg, ctg деп жазылып тұрады, сол жазуларға сәйкес 4 топқа бөлінеді.

<<Басбармақ>> әдісі

Шаттық шеңбер

Слайд

Таратпа қағаздар

Жаңа сабақ
Сабақтың ортасы
12 мин

6 мин

6 мин

10 мин
Жаңа сабақ ютуб платформасында жүзеге асырылады.

1-тапсырма. Жеке жұмыс. <<Тауып көр>> әдісі.
Quizizz платформасында тест орындайды.
Тригонометрия бөліміне жататындарын тап.
1. Тригонометрияға қайсысы жатады?
a) түбір
b) Пифагор
c) квадрат
d) sinα
2. Тригонометрияға қайсысы жатады?
a) cocα
b) sicα
c) cosα
d) катет
3. Тригонометрияға қайсысы жатады?
a) tnα
b) tgα
c) тангунс
d) гипотенуза
4. Тригонометрияға қайсысы жатады?
a) ctg∇
b) cttgα
c) ctgα
d) tg⊥
5. Бұрыш немен өлшенеді?
a) сызғышпен
b) радианмен (градуспен)
c) температурамен
d) шеңбермен
e) транспортирмен
6. PI-дің мәні қандай?
a) 3,14158
b) 3,24159
c) 3,15159
d) 3,14159
7. sinα=?
a) x
b) r
c) y
d) r2
8. cosα=?
a) y
b) x2
c) x
d) r
9. tgα=?
a) xy
b)yx
c)rx
d)ry
10. ctgα=?
a)​ xy2
b) yx
c) x2y
d) xy

Дескриптор
Тригонометрия бөліміне жататындарын таабы
2
Дұрыс жауаптарды табады
2
Дұрыс емес жауаптарды табады
2
Барлық ұпай саны
6

2-тапсырма. Жұптық жұмыс. <<Ойлан.Жұптас.Бөліс>> әдісі
Бос орындарды толтыр.

Бос орындарды толтырады
2
Дұрыс жауаптарын табады
2
Дұрыс емес жауаптарын табады
2
Барлық ұпай саны
6

3-тапсырма. Топтық жұмыс. Функционалдық сауаттылыққа бағытталған тапсырма.
<<Байланыстырып көр>> әдісі.
Тригонометрияны салалармен байланыстыр.
Мұғалім: Тригонометрияны өмірде қандай салалармен байланыстыруға болады деп ойлайсыңдар? Мысалы: Табиғатта, құрылыста, навигацияда, музыкада және т.б. салаларда.
Енді қазір оқушылар мен әр топқа қағаз таратып берем, соған қарап плакатқа тригонометрияны қалай байланыстыруға болатынын жүйелеп жазыңдар.
Салалар: Табиғат, навигация, құрылыс, музыка.

Дескриптор
Тригонометрияны салалармен байланыстырады
2
Ойларын жүйелі түрде айтады
2
Барлық ұпай саны
4

Оқушылар тақтаға зейінін аударады, тақырыпты меңгереді. Алғашқы түсініктері молаяды.

QR кодты сканерлеп, quizizz платформасында тестті орындайды

QR кодты сканерлеп wordwall платформасында тригонометрияға байланысты сәйкестендіруді орындайды.

Топтар берілген суреттерге қарап тригонометрияны сол саламен байланыстырады, ойларын жүйелеп плакатқа жазады.
Навигацияда

Табиғатта

Құрылыста

Музыкада

<<Мадақтау>>
әдісі

<<Терминал>> әдісі
Топтағы жұптардың ұпайларының қосындысы топтың жалпы балын береді, сол арқылы осы әдіспен бағалау

<<Терминал>> әдісі

Кез келген бұрыштың тригонометриялық функциялары
https://www.youtube.com/watch?v=-zvW8wALFQc
Тригонометриялық функциялардың кейбір бұрыштардағы мәндері
https://youtu.be/eH0qM99mDMQ
Тригонометриялық функциялардың мәндері қабылдайтын таңба
https://youtu.be/9JP5KkWIRko

Мұғалім үшін: https://clck.ru/37WwpS

Оқушы үшін: https://quizizz.com/join/

https://wordwall.net/ru/resource/66291480

https://wordwall.net/ru/resource/66302431
Осы платформа арқылы топтарға салаларды таңдауға болады

https://www.online-stopwatch.com/egg-and-spoon-race/?countdown=00:07:00&characters=3
Таймер ретінде осы сайтты пайдалануға болады

Сабақтың соңы
3 мин

1 мин
Рефлекция
<<Дөңгелек>> әдісі

Үйге тапсырма.
Өтілген тақырып бойынша ойларын айтады, пікір алмасады.

<<Басбармақ>> әдісі арқылы

https://wordwall.net/ru/resource/66294157

РЕСУРСТАР
Топқа бөлу <<Ою>> әдісі.

sin cos tg ctg

<<Терминал>> әдісі
Дескриптор арқылы бағаланып, ұпайлар беріледі. Тапсырманы қатесіз және жылдамырақ орындаған топқа бонус картасы беріледі.

Жаңа сабақ
Кез келген бұрыштың тригонометриялық функциялары
https://www.youtube.com/watch?v=-zvW8wALFQc
Тригонометриялық функциялардың кейбір бұрыштардағы мәндері
https://youtu.be/eH0qM99mDMQ
Тригонометриялық функциялардың мәндері қабылдайтын таңба
https://youtu.be/9JP5KkWIRko

Жеке жұмыс. <<Тауып көр>> әдісі.

Мұғалім үшін: https://clck.ru/37WwpS

Оқушы үшін: https://quizizz.com/join/

Жұптық жұмыс. <<Ойлан.Жұптас.Бөліс>> әдісі Оқушы үшін:
Бос орындарды толтыр.

Мұғалім үшін:
https://wordwall.net/ru/resource/66291480
Топтық жұмыс. Функционалдық сауаттылыққа бағытталған тапсырма.
<<Байланыстырып көр>> әдісі.
Навигацияда

Табиғатта

Құрылыста

Музыкада

https://wordwall.net/ru/resource/66302431
Осы платформа арқылы топтарға салаларды таңдауға болады
https://www.online-stopwatch.com/egg-and-spoon-race/?countdown=00:07:00&characters=3
Таймер ретінде осы сайтты пайдалануға болады
Рефлекция
<<Дөңгелек>> әдісі

https://wordwall.net/ru/resource/66294157

Ұқсас жұмыстар
Гиперсілтеме ұғымы
Химия-өмір өзегі
Ауаның ылғалдылығы
Ана тілі. Сабақтың тақырыбы
Жеңіл түсті металлургия
Біздің заманымыздың ғасырлары
Философиялық білім және әлем шындықтарының жиынтығы
Физикалық және химиялық құбылыстар
Гүлдер мен ағаштар суреттері
Оттегі. оксидтер. жану
Пәндер