Тригонометрияны салалармен байланыстыр

Бөлім:
Тригонометрия
Бөлім:: Педагогтің аты-жөні
Тригонометрия:
Бөлім::

Күні:

Тригонометрия: 08. 01. 2024
Бөлім::

Сынып:

Тригонометрия: 9
Бөлім:: Сабақтың тақырыбы
Тригонометрия:
  • «Кез келген бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі және котангенсі. Бұрыш синусының, косинусының, тангенсінің және котангенсінің мәндері»
Бөлім::

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

Тригонометрия:

9. 2. 4. 1 Тригонометриялық функциялардың анықтамаларын білу;

9. 2. 4. 2 Бірлік шеңберіндегі нүктелердің координаталары мен тригонометриялық функциялардың өзара байланысын білу;

Бөлім:: Сабақтың мақсаты
Тригонометрия:

-тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің белгіленуін біледі

-координаталар жазықтығындағы нүктенің абсцисса мен ординаталарын ажыратады.

-координаталар жазықтығындағы нүктенің абсцисса мен ординаталарын ажыратуға есептер шығарады.

Бөлім:: Бағалау критерийлері
Тригонометрия:

Тригонометриялық функциялардың мәндерін біледі.

Тригонометриялық функциялардың мәндерін есептерді шығаруда қолданады.

Бөлім::

Ойлау дағдысының деңгейі

Тригонометрия: Білу, түсіну, қолдану

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

Сабақтың кезеңі/ уақыты:

Сабақтың басы

7 мин

Педагогтің әрекеті:

Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу, түгендеу. Зейінін сабаққа аудару.

Сабақтың қызығушылықты ояту кезеңі

«Ыстық алақан» әдісі

«Мюнстенберг» әдісі бойынша сабақтың тақырыбын анықтау: ЛДВАЛДАВЛДАВБҰРЫШТЫҢ ЛОАОЛА А МӘНДЕРІАУАУ

Мұғалім: Оқушылар бүгін біз жаңа тарауды басталғалы жатырмыз. Сендер тригонометрия ұғымдарымен таныссыңдар, ал бүгінгі біз сол ұғымдармен терең түрде танысамыз онымен қоса есептер шығарамыз, сонымен бүгінгі сабағымыздың мақсаты:

-тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің белгіленуін біледі

-координаталар жазықтығындағы нүктенің абсцисса мен ординаталарын ажыратады.

-координаталар жазықтығындағы нүктенің абсцисса мен ординаталарын ажыратуға есептер шығарады.

Топқа бөлу «Ою» әдісі.

«Терминал» әдісі арқылы топтар бағаланады

Дескриптор арқылы бағаланып, ұпайлар беріледі. Тапсырманы қатесіз және жылдамырақ орындаған топқа бонус картасы беріледі

Оқушының әрекеті:

Оқушылар бір-бірінің алақанын түйістіре тұрып есімдерінің бірінші әріпіне байланысты тілектерін білдіреді.

Оқушыларға тақтада жабыстырылып тұрған оюларды таңдайды, оюдың артқы жағында sin, cos, tg, ctg деп жазылып тұрады, сол жазуларға сәйкес 4 топқа бөлінеді.

Бағалау: «Басбармақ» әдісі
Ресурс:

Шаттық шеңбер

Слайд

Таратпа қағаздар

Сабақтың кезеңі/ уақыты:

Жаңа сабақ

Сабақтың ортасы

12 мин

6 мин

6 мин

10 мин

Педагогтің әрекеті:

Жаңа сабақ ютуб платформасында жүзеге асырылады.

1-тапсырма. Жеке жұмыс. «Тауып көр» әдісі.

Quizizz платформасында тест орындайды.

Тригонометрия бөліміне жататындарын тап.

1. Тригонометрияға қайсысы жатады?

a) түбір

b) Пифагор

c) квадрат

d) sinα

2. Тригонометрияға қайсысы жатады?

a) cocα

b) sicα

c) cosα

d) катет

3. Тригонометрияға қайсысы жатады?

a) tnα

b) tgα

c) тангунс

d) гипотенуза

4. Тригонометрияға қайсысы жатады?

a) ctg∇

b) cttgα

c) ctgα

d) tg⊥

5. Бұрыш немен өлшенеді?

a) сызғышпен

b) радианмен (градуспен)

c) температурамен

d) шеңбермен

e) транспортирмен

6. π-дің мәні қандай?

a) 3, 14158

b) 3, 24159

c) 3, 15159

d) 3, 14159

7. sinα=?

a) x

b) r

c) y

d) r 2 r^{2}

8. cosα=?

a) y

b) x 2 x^{2}

c) x

d) r

9. tgα=?

a) x y \frac{x}{y}

b) 𝐲 𝐱 \frac{\mathbf{y}}{\mathbf{x}}

c) r x \frac{r}{x}

d) r y \frac{r}{y}

10 . ctgα=?

a) ​ x y 2 \frac{x}{y^{2}}

b) y x \frac{y}{x}

c) x 2 y \frac{x^{2}}{y}

d) 𝐱 𝐲 \frac{\mathbf{x}}{\mathbf{y}}

Дескриптор

:
:
:
:
:
:

2-тапсырма. Жұптық жұмыс. «Ойлан. Жұптас. Бөліс» әдісі

Бос орындарды толтыр.

:
:
:
:
:
:

3-тапсырма. Топтық жұмыс. Функционалдық сауаттылыққа бағытталған тапсырма.

«Байланыстырып көр» әдісі.

Тригонометрияны салалармен байланыстыр.

Мұғалім: Тригонометрияны өмірде қандай салалармен байланыстыруға болады деп ойлайсыңдар? Мысалы: Табиғатта, құрылыста, навигацияда, музыкада және т. б. салаларда .

Енді қазір оқушылар мен әр топқа қағаз таратып берем, соған қарап плакатқа тригонометрияны қалай байланыстыруға болатынын жүйелеп жазыңдар.

Салалар: Табиғат, навигация, құрылыс, музыка.

Дескриптор

:
:
:
:
Оқушының әрекеті: Тригонометрия бөліміне жататындарын таабы
Бағалау: 2
Ресурс: Дұрыс жауаптарды табады
2
Дұрыс емес жауаптарды табады
2
Барлық ұпай саны
6
Бос орындарды толтырады
2
Дұрыс жауаптарын табады
2
Дұрыс емес жауаптарын табады
2
Барлық ұпай саны
6
Тригонометрияны салалармен байланыстырады
2
Ойларын жүйелі түрде айтады
2
Барлық ұпай саны
4

Оқушылар тақтаға зейінін аударады, тақырыпты меңгереді. Алғашқы түсініктері молаяды.

QR кодты сканерлеп, quizizz платформасында тестті орындайды

QR кодты сканерлеп wordwall платформасында тригонометрияға байланысты сәйкестендіруді орындайды.

Топтар берілген суреттерге қарап тригонометрияны сол саламен байланыстырады, ойларын жүйелеп плакатқа жазады.

Навигацияда

Табиғатта

Құрылыста

Музыкада

«Мадақтау»

әдісі

«Терминал» әдісі

Топтағы жұптардың ұпайларының қосындысы топтың жалпы балын береді, сол арқылы осы әдіспен бағалау

«Терминал» әдісі

Кез келген бұрыштың тригонометриялық функциялары

https://www. youtube. com/watch?v=-zvW8wALFQc

Тригонометриялық функциялардың кейбір бұрыштардағы мәндері

https://youtu. be/eH0qM99mDMQ

Тригонометриялық функциялардың мәндері қабылдайтын таңба

https://youtu. be/9JP5KkWIRko

Мұғалім үшін: https://clck. ru/37WwpS

Оқушы үшін: https://quizizz. com/join/

C:\Users\aybek\AppData\Local\Packages\Microsoft.Windows.Photos_8wekyb3d8bbwe\TempState\ShareServiceTempFolder\qrcode_89096927_69d25ff11532372b420c2628748cb52b.jpeg

C:\Users\aybek\AppData\Local\Packages\Microsoft.Windows.Photos_8wekyb3d8bbwe\TempState\ShareServiceTempFolder\qrcode_89035970_5658df82b8f81d2ea5be7a46e6b99d4c.jpeg

https://wordwall. net/ru/resource/66291480

https://wordwall. net/ru/resource/66302431

Осы платформа арқылы топтарға салаларды таңдауға болады

https://www. online-stopwatch. com/egg-and-spoon-race/?countdown=00:07:00&characters=3

Таймер ретінде осы сайтты пайдалануға болады

Сабақтың кезеңі/ уақыты:
Педагогтің әрекеті:
Сабақтың кезеңі/ уақыты:
Педагогтің әрекеті:
Сабақтың кезеңі/ уақыты:
Педагогтің әрекеті:
Сабақтың кезеңі/ уақыты:
Педагогтің әрекеті:
Сабақтың кезеңі/ уақыты:
Педагогтің әрекеті:
Сабақтың кезеңі/ уақыты:
Педагогтің әрекеті:
Сабақтың кезеңі/ уақыты:
Педагогтің әрекеті:
Сабақтың кезеңі/ уақыты:
Педагогтің әрекеті:
Сабақтың кезеңі/ уақыты:
Педагогтің әрекеті:
Сабақтың кезеңі/ уақыты:
Педагогтің әрекеті:
Сабақтың кезеңі/ уақыты:
Педагогтің

Ұқсас жұмыстар
Гиперсілтеме ұғымы
Химия-өмір өзегі
Ауаның ылғалдылығы
Ана тілі. Сабақтың тақырыбы
Жеңіл түсті металлургия
Біздің заманымыздың ғасырлары
Философиялық білім және әлем шындықтарының жиынтығы
Физикалық және химиялық құбылыстар
Гүлдер мен ағаштар суреттері
Оттегі. оксидтер. жану
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz