Тригонометрияны салалармен байланыстыр

Күні:
Сынып:
- «Кез келген бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі және котангенсі. Бұрыш синусының, косинусының, тангенсінің және котангенсінің мәндері»
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
9. 2. 4. 1 Тригонометриялық функциялардың анықтамаларын білу;
9. 2. 4. 2 Бірлік шеңберіндегі нүктелердің координаталары мен тригонометриялық функциялардың өзара байланысын білу;
-тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің белгіленуін біледі
-координаталар жазықтығындағы нүктенің абсцисса мен ординаталарын ажыратады.
-координаталар жазықтығындағы нүктенің абсцисса мен ординаталарын ажыратуға есептер шығарады.
Тригонометриялық функциялардың мәндерін біледі.
Тригонометриялық функциялардың мәндерін есептерді шығаруда қолданады.
Ойлау дағдысының деңгейі
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезеңі/ уақыты
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурс
Сабақтың басы
7 мин
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу, түгендеу. Зейінін сабаққа аудару.
Сабақтың қызығушылықты ояту кезеңі
«Ыстық алақан» әдісі
«Мюнстенберг» әдісі бойынша сабақтың тақырыбын анықтау: ЛДВАЛДАВЛДАВБҰРЫШТЫҢ ЛОАОЛА А МӘНДЕРІАУАУ
Мұғалім: Оқушылар бүгін біз жаңа тарауды басталғалы жатырмыз. Сендер тригонометрия ұғымдарымен таныссыңдар, ал бүгінгі біз сол ұғымдармен терең түрде танысамыз онымен қоса есептер шығарамыз, сонымен бүгінгі сабағымыздың мақсаты:
-тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің белгіленуін біледі
-координаталар жазықтығындағы нүктенің абсцисса мен ординаталарын ажыратады.
-координаталар жазықтығындағы нүктенің абсцисса мен ординаталарын ажыратуға есептер шығарады.
Топқа бөлу «Ою» әдісі.
«Терминал» әдісі арқылы топтар бағаланады
Дескриптор арқылы бағаланып, ұпайлар беріледі. Тапсырманы қатесіз және жылдамырақ орындаған топқа бонус картасы беріледі
Оқушылар бір-бірінің алақанын түйістіре тұрып есімдерінің бірінші әріпіне байланысты тілектерін білдіреді.
Оқушыларға тақтада жабыстырылып тұрған оюларды таңдайды, оюдың артқы жағында sin, cos, tg, ctg деп жазылып тұрады, сол жазуларға сәйкес 4 топқа бөлінеді.
Шаттық шеңбер
Слайд
Таратпа қағаздар
Жаңа сабақ
Сабақтың ортасы
12 мин
6 мин
6 мин
10 мин
Жаңа сабақ ютуб платформасында жүзеге асырылады.
1-тапсырма. Жеке жұмыс. «Тауып көр» әдісі.
Quizizz платформасында тест орындайды.
Тригонометрия бөліміне жататындарын тап.
1. Тригонометрияға қайсысы жатады?
a) түбір
b) Пифагор
c) квадрат
d) sinα
2. Тригонометрияға қайсысы жатады?
a) cocα
b) sicα
c) cosα
d) катет
3. Тригонометрияға қайсысы жатады?
a) tnα
b) tgα
c) тангунс
d) гипотенуза
4. Тригонометрияға қайсысы жатады?
a) ctg∇
b) cttgα
c) ctgα
d) tg⊥
5. Бұрыш немен өлшенеді?
a) сызғышпен
b) радианмен (градуспен)
c) температурамен
d) шеңбермен
e) транспортирмен
6. π-дің мәні қандай?
a) 3, 14158
b) 3, 24159
c) 3, 15159
d) 3, 14159
7. sinα=?
a) x
b) r
c) y
d)
8. cosα=?
a) y
b)
c) x
d) r
9. tgα=?
a)
b)
c)
d)
10 . ctgα=?
a)
b)
c)
d)
Дескриптор
2-тапсырма. Жұптық жұмыс. «Ойлан. Жұптас. Бөліс» әдісі
Бос орындарды толтыр.
3-тапсырма. Топтық жұмыс. Функционалдық сауаттылыққа бағытталған тапсырма.
«Байланыстырып көр» әдісі.
Тригонометрияны салалармен байланыстыр.
Мұғалім: Тригонометрияны өмірде қандай салалармен байланыстыруға болады деп ойлайсыңдар? Мысалы: Табиғатта, құрылыста, навигацияда, музыкада және т. б. салаларда .
Енді қазір оқушылар мен әр топқа қағаз таратып берем, соған қарап плакатқа тригонометрияны қалай байланыстыруға болатынын жүйелеп жазыңдар.
Салалар: Табиғат, навигация, құрылыс, музыка.
Дескриптор
Оқушылар тақтаға зейінін аударады, тақырыпты меңгереді. Алғашқы түсініктері молаяды.
QR кодты сканерлеп, quizizz платформасында тестті орындайды
QR кодты сканерлеп wordwall платформасында тригонометрияға байланысты сәйкестендіруді орындайды.
Топтар берілген суреттерге қарап тригонометрияны сол саламен байланыстырады, ойларын жүйелеп плакатқа жазады.
Навигацияда
Табиғатта
Құрылыста
Музыкада
«Мадақтау»
әдісі
«Терминал» әдісі
Топтағы жұптардың ұпайларының қосындысы топтың жалпы балын береді, сол арқылы осы әдіспен бағалау
«Терминал» әдісі
Кез келген бұрыштың тригонометриялық функциялары
https://www. youtube. com/watch?v=-zvW8wALFQc
Тригонометриялық функциялардың кейбір бұрыштардағы мәндері
https://youtu. be/eH0qM99mDMQ
Тригонометриялық функциялардың мәндері қабылдайтын таңба
https://youtu. be/9JP5KkWIRko
Мұғалім үшін: https://clck. ru/37WwpS
Оқушы үшін: https://quizizz. com/join/
https://wordwall. net/ru/resource/66291480
https://wordwall. net/ru/resource/66302431
Осы платформа арқылы топтарға салаларды таңдауға болады
https://www. online-stopwatch. com/egg-and-spoon-race/?countdown=00:07:00&characters=3
Таймер ретінде осы сайтты пайдалануға болады
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz